To jszcze pomiar ciśnienia paliwa i podgląd bloków pomiarowych . ( ciśnienie paliwa , wał i inne ) Chyba ze w sterowniku zrobione dtc off to nie zobaczysz .
Jakiej rady oczekujesz? Manometr w listwę paliwową, pomiar ciśnienia paliwa i diagnostyka komputerowa. Samemu podstawowymi narzędziami nie masz szans tego naprawić.
Pomiar ciśnienia paliwa w tym silniku jest prosty-na magistrali jest zaworek Schradera, taki sam jak w kole.
proponuje pomiar ciśnienia paliwa , a następnie pomiar kąta wyprzedzenia zapłonu , kontrola jest dynamiczna i przy bodajże zdjętej kostce czujnika temperatury (to ten z niebieską głowicą i dwoma pinami) jutro sprawdze procedure i moge ci ją przesłać
No tak, można podejrzeć, pomiar ciśnienia paliwa już poza zakresem, wartości z przepływki też... Jedyna sensowna metoda, to kolejność o której pisałem..
Pewnie pompka poszła z dymem. Warto by pomiar ciśnienia paliwa zrobić. A z tym wtryskiwaczem to pewnie odcina go przekaźnik a nie emulator i wywala błąd.
Skoro chodzi na wolnych obrotach a po dodaniu gazu gaśnie, za maławydajność układu zasilaniapaliwem. Pomiar ciśnienia paliwa. Czy auto długo jest zagazowane? Czy wcześniej było dobrze,odjakiego czasu to się dzieje? Czy jest różnica czy silnik zimny czy ciepły?
Dlatego pisałem - skaner No to pomiar ciśnienia paliwa na magistrali. Nie pisałeś wcześniej o czujnikach. Pozdrawiam.
Skoro po podmianie pompy faluje ci ciśnienie to albo problem z zasilaniem samej pompy w paliwo, albo masz wciek paliwa na wytryskach. Ewentualnie coś z wiązką . Nie steruje dobrze pompa. Jak i sam pomiar ciśnienia może być zafałszowany.
On się zalewa paliwem więc dodanie plaka tylko pomoże mu zgasnąć. Jeśli to Motronik czy coś podobnego to czujniki temp, położenia przepustnicy i sonda służą do obliczania korekt podstawowowej mieszanki wynikającej z ilości powietrza. Inaczej mówiąc jeśli po odpaleniu odłączyć mu czujniki temp, lambdę i tps to i tak jakoś nawet w miarę stabilnie powinien...
Nie odpowiedziałeś , jaki wynik dał pomiar ciśnienia paliwa. Awaria przepływomierza w tym samochodzie faktycznie daje podobne objawy. Najczęściej powodem są oberwane styki i zimne luty od złącza wtyczki wewnątrz przepływomierza, pod blaszanym kwadratowym deklem. Wystarczy nożykiem wydłubać klej , potem dekiel. Przy prawej krawędzi pod wtyczką widać...
Co z pompą paliwa? Sam numer błędu nic nie mówi bo nie wiadomo czy mieszanka jest uboga czy bogata. Przydałby się odczyt w czasie jazdy z obu sond lambda wraz z odczytem z przepływomierza oraz pomiar ciśnienia paliwa.
Vacupompa jest w jednej obudowie z pompą paliwa wstępną na pompo-wtryskiwacze. Należy wykonać pomiar ciśnienia paliwa jakie napełnia pompo-wtryski. Poniżej 1-1.5 bara ciśnienie jest za małe aby prawidłowo napełnić pompo-wtryski co skutkuje problemami z odpalaniem silnika. Częstą usterką typową dla tego silnika jest uszkodzenie uszczelnień pompo-wtrysków...
Co może być przyczyną-proszę o merytoryczne odpowiedzi. Wszystko. Dlatego potrzebna jest diagnoza jak pomiar ciśnienia paliwa ,kody błędów,parametry jak np. temperatury ,jakość paliwa. A może i gaz w dolocie i go zalewa choć nic o tym nie wiadomo.
Filtr paliwa wymienić. Pomiar ciśnienia paliwa (wydajność pompy)
Wręcz przeciwnie nie powinien tego robić,przecież w nim jest paliwo a nie powietrze. Nie w tym silniku :) Tu jest sterowany podciśnieniem. No dobrze, już wyczytałem, jak go sprawdzić - trzeba zrobić pomiar ciśnienia paliwa przy odłączonym, następnie podłączyć i znów odłączyć - jeśli ciśnienie nie podskoczy, tzn. że regulator kaput.
Pomiar ciśnienia paliwa, to raz, a dwa, zmierz szczelinę pomiędzy czujnikiem położenia wału a zębami koła fonicznego
trójnik i manometr - to chyba najlepsze rozwiązanie - masz od razu wskazanie ciśnienia.. (od pompki -> trójnik -> do wtrysku; środek trójnika na manometr) niestety, nie pamietam jakie powinno być ciśnienie... można chyba by próbować jeszcze sprawdzić wydajnopść pompy przez pomiar ilości przepompowanego paliwa w jednostce czasu - ale to i mało dokładne,...
Tam na tym króćcu jest zaślepka na manometr ,wtedy można zrobić pomiar ciśnienia paliwa.
O ile dobrze kojarzę to ta pompa chyba tam działa w buforze. Może inaczej - nabija ciśnienie i się wyłącza. Czyli przy braku paliwa pompa by pracowała non stop, dwa gdzie jest ten bufor który robi pomiar ciśnienia paliwa, trzy po co tak komplikować układ.
Niedługo będę miał ponownie auto to zobaczymy. Tu akurat wystarczy pomiar ciśnienia paliwa.
Tak, są do tego mierniki kompresji. Końcówkę wkręca się w miejscy wtrysku. Najlepiej pożycz od kogoś znajomego, bo szkoda pieniędzy na jeden pomiar. Jak wyglądają, to popatrz choćby na wiadomym portalu aukcyjnym. Ciśnienie powinno być 26-30 bar, jeśli dobrze zrobiłeś remont to powinno być te 30 bar. Siwy dym z wydechu znaczy, że paliwo nie zapaliło...
Pomiar ciśnienia paliwa manometrem prawdę powie
No to już masz odpowiedź kiedy to się stało. Pomiar ciśnienia paliwa pewnie wiele wyjaśni. Można by jeszcze sprawdzić wartości czujnika temp na zimnym.
Podłączyć tester i zrobić pomiar ciśnienia paliwa na pompie przy głowicy. Jak chcesz możesz próbować odpalić z plaka na próbę.
Wtedy miałbyś błędy P0300 do P0304 - wypadanie zapłonów, albo P0170 doP0172, błędny skład mieszanki, za bogata (raczej nie), za uboga. Pomiar ciśnienia paliwa to od 10min do pół godziny. Poza tym, przy niskim ciśnieniu paliwa z reguły są problemy z rozruchem przy niskich temperaturach.
Pomiar ciśnienia paliwa na pompie tandem wiele by wyjaśniło.
Weź mu na próbę zaślep evap (wężyk do pochłaniacza oparów paliwa), od strony kolektora ssącego oczywiście Druga rzecz, to pomiar ciśnienia paliwa manometrem
Zostaje pomiar ciśnienia paliwa manometrem.
No to teraz pozostał pomiar ciśnienia samego paliwa na listwie wtryskowej i czy się utrzymuje podczas dłuższego postoju. Sprawdź jeszcze zawór który upuszcza z listwy paliwo jak jest za duże ciśnienie. Krzysztof
A słyszałeś magiczne słowo diagnoza? Diagnoza nie opierająca się tylko na czytaniu błędów ale także live data?, pomiar ciśnienia paliwa, synchro...
Skład mieszanki ocenia sonda lambda. Pewną rolę gra przepływomierz, ale ciśnienie w układzie paliwowym to tam jest prawie stałe i regulowane przez oddzielny układ sterujący pompą paliwa. Po co Tobie pomiar ciśnienia paliwa?
Pomiar ciśnienia paliwa.
NIe ma gotowego rozwiązania.Na początek proponuje pomiar ciśnienia paliwa i sprawdzenie drożności wydechu.No i odczyt parametrów a nie tylko błędów.
Pomiar ciśnienia paliwa rozwieje wszelkie wątpliwości co do działania regulatora. Należy też sprawdzić czy w wężyku podciśnieniowym nie ma paliwa.(czy regulator nie "puszcza")
Przekroczono zakres regulacji ciśnienia paliwa: 1. Czujnik ciśnienia paliwa (G247) uszkodzony 2. Zawór regulacji ciśnienia paliwa (N276) uszkodzony 3. Sitko na dnie zbiornika jest zatkane. 4. Kabelki od ww czujników. 5. Pompa nie wydala (uszkodzona). 6. Wtrysk uszkodzony (za dużo paliwa ucieka przelewem). Najpierw bloki pomiarowe i sprawdzenie czy ciśnienie...
Jeśli na lpg jest ok sugeruję pomiar ciśnienia paliwa.
pomiar ciśnienia paliwa rozjaśni temat.
Pomiar ciśnienia paliwa podczas jazdy.
Ten błąd df130 mówi o za wysokim ciśnieniu na szynie. Sprawdź jakie widzi tester ciśnienie na zapłonie i podczas kręcenia. Potem jak coś nie halo to sprawdzanie zasilań czujnika ,masy i wyjścia "sygnału" Może sam czujnik może wiązka. Wszystko to zastąpi pomiar na samym czujniku. Zakładamy tutaj oczywiście że paliwo dochodzi do pompy itp. Dasz se radę...
Dziwne. No to pozostaje pomiar ciśnienia paliwa na listwie powinno być 2 bary (chyba że się myle :D ) Myślę że nie mylisz dźwięku pompy wspomagania słyszalnej na filmiku z pompą paliwa :-)
Pomiar ciśnienia paliwa.
Pomiar ciśnienia paliwa prawdę powie.
To pozostaje oddać samochód na warsztat żeby dokonali naprawy. Pomiar ciśnienia paliwa wiele wyjaśnia. Może nie sama pompa, taka mała podpowiedź. Trzeba zmierzyć ciśnienie paliwa, jeżeli będzie małe sprawdzić szczelnosc układu paliwowego od pompy do wyjścia z obudowy.
Dobrze, że chociaż tyle, nic jednak nie ma na temat parametrów, choćby pomiar ciśnienia paliwa...
Pierwsze co to pomiar ciśnienia paliwa i diagnostyka.
Na początek reset wartości wyuczonych ,pomiar ciśnienia paliwa.
Pomiar ciśnienia paliwa nie kosztuje majątku, ale ok, wymieniaj.
Obrotomierza podnosi się więc czujnik na wale raczej nie, na nagraniu widać że silnik odpala i naraz gaśnie jakby brakowało paliwa, kolega pisze że po podaniu preparatu do filtra odpala, więc potwierdza to brak paliwa, ale pisze również że czuć niespalone paliwo jak silnik już "zaskoczy" więc wygląda jakby go zalewało, możliwe że pompa w zbiorniku mimo...
Takie naprawy jak masz Kuchenkowe zasilanie- LPG to pomiar ciśnienia paliwa i nieszczelność wtrysków gazu.
Kolego sprawdzenie kodów błędu to nie wszystko, bloki pomiarowe mówią prawdę, ale na początek ciśnienie sprężania i pomiar ciśnienia paliwa.
Do rewizji regulator na pompie, regulator na szynie, czujnik ciśnienia na listwie. Pomiar ciśnienia paliwa jakie generuje pompa w zbiorniku i wydajność pompy wc.
Trudno zmierzyć co na przewodach do zaworu wydatku? Jakie ciśnienie nabija? Pomiar ciśnienia paliwa sprawdzony? Próba przelewowa zrobiona?
Podstawa to pomiar ciśnienia paliwa. Od tego się zaczyna.
Diagnoza to miał być pomiar ciśnienia paliwa, zwłaszcza pod obciążeniem.
Świece, kable, diagnostyka sterownika, pomiar ciśnienia paliwa.
Filter Co to jest? Pomiar ciśnienia paliwa do wykonania.
Nie jestem pewien jak to w golfie wygląda, ale zapowietrzać może się również od uszkodzonej pompy. Podstawa diagnozy w tym przypadku to pomiar ciśnienia paliwa w układzie.
Przydała by się jakaś diadnostyka, a pzynajmniej pomiar ciśnienia paliwa przed i za filtrem paliwa, w pokrywie filtra jest zawór regulacji niskiego ciśnienia i tu może być problem.
Czy Kolega na pewno wie,że ten silnik ma turbo doładowanie? Szukać w zasilaniu paliwem , jeszcze raz dobry pomiar ciśnienia paliwa i regulator ciśnienia. Wtryski nie przesączają?
Witam , Mam problem z pojazdem FF mk2 1.8b , Samochód zalewa się paliwem , Po dłuższym postoju i porannym odpaleniu wypuszcza kłęby czarnego dymu i smród niespalonej benzyny , Po podpięciu pod obd wyrzuca check engine o treści zbyt bogata mieszanka . Korekty idą mocno na minus . Wtryskiwacze zostały wyjęte i sprawdzone czy nie leją , Rozpylają ładnie...
Na podstawie opisu objawów (szarpanie na zimnym silniku jak przy braku paliwa, lżejsze na ciepłym, błąd P1167, cofanie się paliwa po zgaszeniu i powstawanie bąbla przed pompą), problem wydaje się związany z układem paliwowym, konkretnie z wprowadzaniem powietrza do systemu niskiego ciśnienia. To powoduje niestabilne ciśnienie paliwa, co ECU wykrywa...
Manometr i pomiar ciśnienia w układzie paliwowym... skoro wtrysk rozpyla paliwo to pompa w ogóle działa, kwestią jest tylko właściwe ciśnienie.
Jak juz niewydolnosc pompy lub wtryskow. Patrzyles na przeplywomierz? Wykonam pomiar ciśnienia paliwa pod obciążeniem. Przepływomierz (MAF) sprawdzałem, na wolnych obrotach pokazuje 3.5-4g/sec co jest poprawną wartością dla tego silnika. Możliwe że by "oszukiwał" przy większym przepływie powietrza?
Co zrobiłeś ? Pomiar ciśnienia paliwa na railu i test przelewowy. No i live-data.
Może to może tamto a nic nie sprawdzone. Czego mu brakuje do rozruchu. Pozwolenie na rozruch w parametrach jest? Temperatura widziana przez ecu pokrywa się z rzeczywistą? Nic sie nie cofa w benzynie przede wszystkim to po pierwsze. Pomiar ciśnienia paliwa to po drugie. A pisać teorie można owszem do bólu.
Mam na myśli ze żaden z parametrów na zapalonym silniku nie wskazuje. Teraz przy braki zapłonu również nic co mogłoby ułatwić znalezienie przyczyny -pomiar obrotów silnika -ciśnienie paliwa -pozwolenie na rozruch wszystko masz w live data i jak nie odpala to zdiagnozowanie to chwila. Na plaka gada?
Witam. Najlepiej jest wykonać pomiar ciśnienia paliwa na wejściu na listwę wtryskową. Jeżeli ma słabą wydajność to bardziej jest to zauważalne przy wyższych obrotach i obciążeniach. Pamiętaj, że ten silnik ma dwie pompy paliwa.
a pokusiłeś sie o pomiar ciśnienia paliwa??Na ciepłym po przełączeniu na benzynę chodzi normalnie???
Jeżeli brak błędów i dodatkowo BIP-y na minusie. To do sprawdzenia pompa tandem (ta na końcu wałka). Można zrobić pomiar ciśnienia paliwa. Poniżej 1,5-2 Bary jest problem z napełnianiem pompowtrysków. Niskie ciśnienie nie koniecznie musi oznaczać awarię samej pompy. Często pada uszczelnienie czy rozjechane są gniazda i nawet nowe gumki nie dają rady...
Tam nie zrobisz adaptacji przepustnicy i to nie ona tutaj winna. Tak jak robokop napisał - pomiar ciśnienia paliwa i najlepiej w czasie jazdy.
Pompę słuchać i ok? Widziałem takie pompy co jest słychać i ....tylko słychać. Miały problem z prostatą. Ale wiem, pomiar ciśnienia paliwa jest niemodny, bo można sobie paluszki pobrudzić i w ogóle....
Witam Kolego na początku podaj dane samochodu czyli:model, typ,rok produkcji,moc silnika,kod silnika wtedy będę mógł dokładniej pomóc. Wracając do twojego opisu i zachowania silnika spróbuję jeszcze coś podpowiedźieć. Na początku sprawdź przewód przelewowy podciśnieniem powinno się utrzymać w granicach od -50 do -65kpa jeśli nie trzyma wymień uszczelnienia...
Pomiar ciśnienia paliwa był robiony? Manometrem i z poziomu testera? Następnie szczelność dolotu do sprawdzenia. Błędy się kasują? Wracają od razu czy po chwili?
Znowu pomiar na oko. Wtryskiwacze dobre też rozpylają paliwo a złe kropelkują przy tym samym ciśnieniu. Dzieje się coś oprócz tego?
Trzeba zdiagnozować przyczynę gaśnięcia. Pomiar ciśnienia paliwa w trakcie pracy oraz gaśnięcia rozwieje wątpliwości, resztę załatwi diagnostyka komputerowa.
Gdzie choćby pomiar ciśnienia paliwa? To że pompa wymieniona nie świadczy ani trochę o tym że jest sprawna. W usterkę drugiej sondy też nie wierzę.
A czy robiłeś pomiar ciśnienia paliwa pod obciążeniem? A w jakim toż celu mierzy się pod obciążeniem?
A może byś cokolwiek zrobił oprócz pisania gorzkich żali na forum, jakaś diagnostyka, pomiar ciśnienia paliwa, sprężania, cokolwiek....
Podaj konkretnie jakie masz ciśnienie paliwa. Może wtrysk słabo pyli. Objawy pasujące do braku paliwa, ciśnienia. Manometr w rękę i pomiar ciśnienia paliwa. Powinno być 3bary.
Odczyt błędów to podstawa,pomiar parametrów to następny krok ,pomiar ciśnienia paliwa bo nie wiem czy to była nowa pompa Bosch i od tej pompy bym zaczął sprawdzanie.
1. Czujniki temperatury (płynu ,powietrza) czy pokazują temperatury prawdopodobne. Po postoju w nocy temperatura otoczenia lub blisko. 2. Korekty długoterminowa i krótko terminowa czy nie za bardzo rozjechane przez LPG. 3. Czy czasem dolot nie jest zalany przez wyciek z układu LPG. Zakręcić butle i pojeździć trochę na samej benzynie czy problem ustąpi....
może ktoś miał podobny przypadek A no miałem, taki trochę głupi i nietypowy, nie napisze co było ale pomiar ciśnienia paliwa wszystko wyjaśnił.
Za katem nic nie ma do mieszanki. Przed katem to tak. Oj jaka diagnoza taka naprawa Jeszcze się kiedyś zdziwisz :| Do 32115 - odczyt temperatury silnika po zagrzaniu , odczyt pracy sondy przed i za katalizatorem , odczyt ciśnienia w kolektorze ssącym , pomiar ciśnienia paliwa na rampie wtrysku itd, itd ..... :D
Ten silnik idzie uruchomić? Czy tylko praca na wtryskiwaczu rozruchowym. Pomiar ciśnienia paliwa był robiony? Domyślam się że to system KE-Jetronic?
Napisałeś że odpala na plaka i pali ładnie , wtedy zrób test przelewów i pomiar ciśnienia na rampie oczywiście diagnoskopem. Ja jeszcze nigdy nie wymieniałem pompy w tym typie, a jak auto długo stało i paliwo było z dużą domieszką siarki to pogły pozdzewieć wtryski w środku. Sprawdź typ pompy bo nie pamiętam jaka była w tym roku( CP1 albo CP3), w jednym...
jak doda się gazu to słychać tzw. ''zagranie na zaworach'' Pomiar ciśnienia paliwa wiele by wyjaśnił. Przy za dużym są właśnie takie "efekty".
Była robiona jakaś diagnostyka - w szczególności odczyty z czujników temperatury, pomiar ciśnienia paliwa, test układu regulacji wolnych obrotów?
Też myślałem o czymś podobnym. Na jakim przetworniku zrobilibyście pomiar ciśnienia paliwa podawanego przez pompkę paliwa w jednopunktowym wtrysku benzyny? Zakres wejściowy do 0,15MPa, wyście cyfrowe lub prądowe 4 - 20 mA.
Pierwsze co to pomiar ciśnienia paliwa w 900-tce powinno być około 1,0 bara, być może zawór ciśnienia paliwa się popsuł, też trzeba go sprawdzić.
Jeżeli samochód zasilany instalacją gazową pracuje równo i jeździ normalnie to wiadomo że układ iskrowy jest dobry i wymiana nie wpłynie na poprawę złego spalania na paliwie Pb. :arrow: Sprawa jest oczywista że problem tkwi z zasilaniu paliwem Pb lub w sterowaniu. :arrow: pomiar ciśnienia paliwa 0,8-1,2 bar :arrow: uszkodzony /zatkany wtryskiwacz :arrow:...
Antytrząsacz się zużył. Pomiar kompresji -> pomiar ciśnienia paliwa-> podgląd DTC -> wymiana świec i przewodów -> zadawanie pytań na elektroda.pl. Zacząłeś od końca.
Wszystko może może może. Po co wymieniać cześci bez jakich kolwiek pomiarów na początek jak z regulacja zaworów? były robione ? warto zmierzyć ciśnienie sprężania a także zamiast czyścic wymieniać pompę może jakiś pomiar ciśnienie paliwa podczas odpalenia i pracy
Witam Samochód nie odpalał na zimnym silniku , na plak od strzała, więc problem z paliwem , pomiar ciśnienia 2 bary. Wywaliłem pompę na stół ciśnienie bez zmian, pompa kosz. Czyszczenie zbiornika wymiana filtra paliwa , nowa pompa , auto pali od strzała . Po dwóch dniach i pracy pompy max 1h znowu ten sam problem nie pali na zimnym . Pomiar ciśnienia...
Jak paliwa będzie za mało, świece też będą mokre, bo paliwo nie będzie rozpylane, tylko będzie kapało do cylindrów. Z rozrządem, powinien być błąd czujnika wałka rozrządu. Wydaje mi się, że pomiar ciśnienia paliwa i ciśnienia sprężania rozwieje wątpliwości.
Aby silnik benzynowy odpalił potrzebujesz trzech rzeczy: - kompresji, - paliwa, - iskry. Że paliwo jest, to już wiemy. Co z kompresją i iskrą? Piszesz Dziś sprawdziłem zawory to ssący jest na 0.05 ale wchodzi do półowy Do połowy czego? Jakie ciśnienie sprężania? Pomiar manometrem. Iskra jest? We właściwym momencie? Pomiar stroboskopem.
Tj. Pisałem, pompa musi robić ciśnienie. Pod warunkiem, że ma paliwo. Jeśli nie robi to albo gdzieś ucieka albo pompa. Wygląda na uszkodzoną pompę wysokiego ciśnienia bo przy odłączonym regulatorze ciśnienia paliwo powinno tryskać z listwy a nie kapać Ma być ciśnienie, pomiar wzrokowy nie jest adekwatny.
Witam mam problem z vw bora 1.6 16v silnik azd nie zapala odrazu trzeba pokrecic chwile zanim zlapie wydaje mi sie ze na ciepłym jest gorzej na zimnym lepiej pali załaczam skan błedow Z błędu wynika że ciśnienie paliwa jest za niskie,proszę wykonać pomiar ciśnienia paliwa oraz profilaktycznie zmienić filtr paliwa.
to że chwilę idzie dobrze a potem przestaje wskazuje na niedostatek dopływu benzyny. Na pierwszy ogień wymiana filtra paliwa pod podłogą, a następnie pomiar ciśnienia paliwa i w razie czego wymiana pompy
Może oringi pompowtryskiwaczy zostały ścięte przy montażu- bardzo łatwo je uszkodzić, ja stosuję specjalny smar silikonowy, bo posmarowanie olejem silnikowym, to 100% uszkodzenie. Przerabiane. No i pomiar ciśnienia paliwa zasilającego sprawdzić.
pomiar ciśnienie paliwo passat pomiar ciśnienie pomiar paliwo
zrobić kolorofon sterownik czujnik amica lodówka zamrażarka schemat bezpieczniki seicento
kierownica volvo kierownica volvo
Jak włączyć odnajdywanie sieci w Windows, macOS, Android i iOS Numer seryjny EEPROM STN1170 - odczyt i zmiana