Witam, Jeśli rozwiązanie ma być zastosowane w przemyśle to w grę wchodzi sterownik PLC i w nim należało by zaprogramować potrzebne sterowania. Do użytku domowego wystarczyłby mikrokontroler np. Arduino i również należało by napisać funkcję odpowiednio do przeznaczenia. Z gotowych rozwiązań będzie ciężko coś znaleźć.
Regulator jest sprawny bo wyłącza przy 14,4. Mozna go sprawdzic samemu przy pomocy miernika, zarówki i zasilacza z regulacją. miałem juz takie przypadki ,ze uszkodzona była 1 z 3 diod które dają zasilanie na pomiar regulatora i jest własnie taki objaw ,ze altek nie ma wydolniości prądowej. Niedawno sam miałem taki objaw w altku Valeo 90A ,a ze mostek...
Masz do tego zaciska podać (+), a nie robić pomiar napięcia. Wtedy zrób pomiar napięcia B+ i B-
Jaka rezystancja powinna być na wale (tj. w punktach styku szczotek) tego generatora? Na pierścieniach ślizgowych wirnika powinieneś mieć poniżej 100 om. Pomiar przy odłaczonym regulatorze. Wynik 6,7Mom świadczy o tym że masz gdzieś przerwę w obwodzie magnesicy(wirnika).
Może być kilka przyczyn twojego problemu . 1) Dla regulacji napięcia stosuje się potencjometr nie z liniową zależnością rezystancji od kąta obrotu , ale z logarytmiczną. 2) Zastosowano diak DB3 o maksymalnym napięciu przełączania - Umin=28 V - Umax =36 V. 3) Pojemność kondensatora uległa zmianie ( mało prawdopodobne). Spróbuj włączyć rezystor o stałej...
Może taki będzie odpowiedni: http://cncpro.pl/?sterownik-silnikow-dc-... Prąd pracy 10A, zasilanie w zakresie 12V - 36V.
Przepraszam, zamotałem się z tym dodawaniem zdjęć, chodzi o wyświetlane - (minus) 273 st.C, czyli 0 K. Zwarcie i przerwa w czujniku wykluczone. A te -273 to mierzona czy zadana? Nigdy nie mów nigdy. Może uszkodzony czujnik odnesienia wewnątrz regulatora - bo termopara mierzy tylko różnicę temperatur dwóch spoin, potrzebny jest jeszcze pomiar bezwzględny.
Czy są jakieś przeciwwskazania, aby jedne czujnik Pt100 podpiąć do dwóch regulatorów temperatury? Ponieważ PT100 niesie informację o T w wartości swojej aktualnej rezystancji, a tą z kolei regulator mierzy zapewne jakąś metodą pośrednią (np. pomiar prądu przy zadanym napięciu) - proste podłączenie dwóch urządzeń odczytowych wydaje mi się raczej niemożliwe...
Spójrz na stronę: http://telmatik.pl/ - ciekawe sterowniki z serii APB przystępnie opisane zastosowania (równiż dla klimatyzacji i wentylacji - podłączenia czujników)
Może się zdarzyć wyrzucenie zabezpieczenia przy podłączaniu transformatora dużej mocy, ale nie za każdym razem. Jeśli coś takiego występuje to albo źle go podłączasz, albo jest uszkodzony. Proponuję Ci najpierw podłączyć pod uzwojenie wtórne 24V~ z transformatora bezpieczeństwa i pomierzyć napięcia na odczepach po stronie pierwotnej. Czekamy zatem na...
Ale po co przepuszczać sygnał prądowy przez regulator? Wpinasz się w pętlę prądową przetwornika szeregowo i masz ten sam pomiar na S5 i na regulatorze. Poza tym regulator ten ma wyjście przekaźnikowe-mógłbyś skonfigurować alarm dla jakiegoś progu poziomu i wtedy np zamykałby zawór lub otwietał go.
Regulator już kupiłem i nie sprawdził się, ładowanie jest niewystarczające. A ile to jest to niewystarczające? Dla akumulatora 24V powinno być 28,6 - 28,8V . Zrób pomiar - nic na oko!
Witaj Zamieśc rysunek bo Twój opis jest mało obrazowy. Nie sądzę, by do sterowania silnikiem potrzeba aż dwóch PWM. Wystarczy jeden z pollingiem (odpytywaniem przerwania i ustawianiem na interesuującym nas wyprowadzeniu odpowiedniego stanu) Pozdrawiam
Jeśli sprawdzasz ładowanie poprzez pomiar napięcia na wyjściu regulatora bez podłączonego akumulatora, to nie mamy o czym dalej dyskutować.
http://elpro.iq.pl/regulatory-temperatur... nie wiem czy możesz kupić gotowe, czy tez wykonać. Masz pomiar temp i regulator wraz z czujnikiem. Nie wiem, czy co kolwiek rozumiesz z elektroniki, skoro takie pytanie zadałeś- jesteś wielki, bo masz czujnik za kilka złotych.. Trzeba budować skomplikowane układy współpracujące z nim. Co do pomiaru w 6...
Na wtórnym przed mostkiem jest ok. 14 V, a za mostkiem 31,8 V bez tego regulatora Przełączyłeś zakres pomiaru na mierniku, jak mierzyłeś napięcie za mostkiem?
Albo czegoś nie rozumiem albo to jest jakaś lipa. W kwadrans może przelecieć kilkanaście dużych chmur drastycznie zmieniając warunki pracy, a regulator zrobi wtedy jeden pomiar?
Patrząc od strony zasilania z sieci (ZE) wyłącznik główny za nim przekładnik prądowy (lub przekładniki 3 szt. dla regulatorów z pomiarem w trzech fazach) i dalej Twoja firma z odbiorami i instalacją fotowoltaiczną. W tym przypadku przekładnik poda sygnał do regulatora dla każdego przepływu energii czynnej (pobrana, oddana) i biernej indukcyjnej jak...
Możesz spróbować połączyć po dwa czujniki w szereg, a następnie tak połączone dwie grupy, połączyć z sobą równolegle. Jednak jeżeli chcesz prawdziwego uśrednienia to tylko pozostaje jakiś PLC z wejściami Pt-100 który przeliczy i uśredni te pomiary.
kolego drumah nie wprowadzaj ludzi w błąd.12V to czerwony ,masa=czarny a żółty to pomiar obrotów na 3pinach wentylatora.
http://obrazki.elektroda.net/97_12894911... Witam ! Ponadto robiłem kiedyś agregat z uzwojeniem tylko jednej fazy - chyba to był Einhell 2500. Ż= 30 , uzw. główne y= 6,8,10,12,14 , 24 zw ? 0,80 + ?0,75 , pomiarowe 10 zw rozłożone po 2 zw w żłobku / oczywiście jako odczep głównego / , zasilające elektronikę y=15 , 84 zw ? 0,60 . Ogólnie było 8 żlobków...
Filtr raczej nie gdyby był przytkany miał byś problem z wyższymi obrotami i silnik był by słaby. Wybłyskaj błędy i podaj ten pomiar regulatora ciśnienia paliwa na rozgrzanym silniku oczywiście się mierzy.
Czy to nie jest zasilanie/pomiar napięcia regulatora? Nie. Pomiar jest miedzy wyjściem na akumulator, a masą. Jest jeszcze wyjście na kontrolkę ładowania. Zdejmij tą czarną osłonę. Pod nią jest cała kontrola prądu wirnika, którą reguluje się napięcie wyjściowe.
Zastanawiam się czy nie jest to czasem płytka 3 warstwowa i wewnątrz nie przewodzi "-". Mogło by tak być? Jak by to można było sprawdzić? Po pierwsze, obejrzeć płytkę pod światło - na ogół, jak są jakieś połączenia w warstwie wewnętrznej, to gdzieniegdzie je widać. Gorzej z ustaleniem, co jest połączone - to jest spora robota z użyciem "beepa" (na...
W instrukcji RE82 jest informacja o RS485 (piny 15 i 16) ale nic nie wiadomo o PE - można się domyślać, że pin 14 to ekran PE (do weryfikacji u Producenta lub pomiar rzeczywisty). Jeżeli tak jest to odcinki RS485 między miernikami łączyć tylko jednostronnie do jednego regulatora na pin 14?! (aby nie tworzyć mostka PE między miernikami).
Witam. Poszukuję termostat wyłączający/rozłączający obwód po osiągnięciu zadanej temperatury. Wszystkie jakie znajduję regulują temperaturę a ja potrzebuję taki, który rozłączy i tyle:) Pozdrawiam Rozłączenie/ załączenie, które jest Ci potrzebne to jest właśnie funkcja ...REGULACJI ;) Możesz użyć regulator elektroniczny (pomiar temperatury, przekroczenie...
Jest wyjęty , pomiar na wpiętym regulatorze do istalacji jest utrudniony przez konstrukcję obudowy . Więc proszę podpowiedzcie jak go sprawdzić poza instalacją . Z góry dzięki .
Pomiar napięcia regulatora należy wykonać zawsze na akumulatorze. Bez akumulatora regulacja nie działa. Przewody wychodzące z silnika wszystkie trzy są od ładowania? Czy może dwa z nich są do zapłonu CDI? Przydałoby się, abyś zmierzył rezystancję pomiędzy tymi przewodami do masy i między sobą.
Regulatory napięcia do paneli zwykle mają pomiar i włącznik obciążenia na masie. Więc nie da się tego podłączyć do jednego akumulatora który ma być ładowany też z alternatora samochodu.
szkoda ze wiatraki komputerowe sterowane sa PWMem, a nie regulatorami liniowymi... stabilizatory liniowe psuja pomiar obrotow, natomiast regulatory PWM - nie. 4\/3!!
Zobacz czy tachometr jest cały trzeba wysunąć wirnik jeżeli jest cały uszkodzona elektronika Herezje i bzdury :cry: . Przebity triak. Boję się zabierać za ten tranzystor, bo nie chce stracić urządzenia całkowicie jeżeli nie będzie dało się wprowadzić innego regulatora . Odciąć ten triak, bo to jest triak przy samej jego obudowie i dolutować nowy, np....
Czyszczenie palnika, wymiennika, filtrów. Regulacja ciśnienie min i max, pomiar prądu jonizacji. Sprawdzenie czujników temp. Może wymiana palnika pilota i elektrod. Pozdr Adam
Mi chodzi o pomiar od wejścia w końcówce, nie przedwzmacniacza. Bez oscylo. w tym momencie jest problem. A jak masz regulatory barwy ustawione podczas pomiaru? Może dajesz tony niskie na plus i dlatego zniekształca? Na tranz. sterujące też powinny być po kawałku radiatora przy takim zasilaniu.
A co ze ,,wzbudzeniem", czyli podłączenie akumulatora i kontrolki ładowania ? (niezbędna do prawidłowej pracy regulatora) Echhh :cry:
Nie ruszaj na razie sondy bo silnik nie otrzymuje takiej ilości paliwa jak potrzebuje, stąd moga być zakłamania w parametrach sondy. Osobiście stawiam na regulator cisnienia, ale żeby mieć pewnośc to trzeba zrobic pomiar parametrów podczas jazdy. Dodam jeszcze że pompę wymieniałem 2 razy, natomiast regulator kilkanaście.
4 przewody do regulatora - nie zawsze wszystkie związane z ładowaniem, sprawdzić które do ładowania, zmierzyć napięcie przed regulatorem bez obciężenia (powinno nawet do 50V polecieć) i później pomiar za regulatorem(pod obciążeniem). Ewentualnie pominąć chwilowo regulator diodą i sprawdzić napięcie
Ja w swoim starym boxowym coolerze PWM z AMD Athlonem X2 zrobiłem taki manewr, że wypiąłem trzy piny (zasilanie + pomiar obrotów) wstawiając regulator obrotów zalmana, zostawiając przy tym niebieską wtyczkę PWM w płycie. W ten sposób regulowałem obroty pokrętłem, a dodatkowo programowo (Cool 'n quiet + auto reguulacja BIOS). Nie było z tym najmniejszych...
Częstotliwość kwarcu 8MHz minimalny response time 192, maksymalna częstotliwość sensora 5MHz fcount=1/3*(Fext/Fsensor)*response time A więc w najgorszym przypadku fcount 102 w najlepszym 512 czyli tak jak pisałem powyżej nie więcej niz 9bit a co spodziewałeś sie 24bitów :) Jeśli licznik zliczy 102 impulsy a najmniejsza wykrywalna zmiana częstotliwości...
Z tego co wiem przy podłączonym regulatorze ,pomiar na kostce przed regulatorem na białych przewodach powinien wynosić 5v. Jeżeli nie będę miał prądu na którymś przewodzie to mam padnięty alternator .Dzięki śliczne , jutro napiszę jakie mam pomiary.
Mierzyłem prąd pomiędzy panelami, a regulatorem. Czyli ten pomiar jest nieprawidłowy?
Kolego może ten odchył jest spowodowany niedotartymi jeszcze szczotkami w regulatorze napięcia ? proponuję dokonać pomiaru za kilkaset kilometrów.
Do czego jest podłączony sygnał 4-20 mA (PLC, miernik, regulator)? Jeżeli tak jest, to trzeba w ww. urządzeniach przeskalować pomiar z 4-20/150 na 4-20/200, bo inaczej będzie przekłamanie.
Witam. Mam pytanie. Po włączeniu mój regulator pokazuje same zera. Nie mierzy temperatury pieca. Co może być uszkodzone? Dziękuję za pomoc.
Do sprawdzenia przerywacz. Najpierw regulator napięcia-puszka po prawej stronie przy siodełku. Pomiar czy coś tam dochodzi.
Przecież to spina PV z aku na sztywno do puki się nie naładuje Niestety nie. PWM'em reguluje ten czas "spięcia" z panelem. W czasie gdy klucz (tranzystor MOSFET) jest wyłączony przeprowadza pomiar napięcia akumulatora. Tak jest w tych najtańszych regulatorach jak tytułowy.
Kilkakrotnie naprawiałem już tą pralkę, ale nigdy grzałkę. Który to element, gdzie jest umiejscowiony i jak ją sprawdzić? Jest to ten element bezpośrednio odpowiedzialny za podgrzewanie wody, umiejscowiony w zbiorniku na dnie, najlepszym pewnym sposobem sprawdzenia jest pomiar rezystancji.
czesiu Poczytaj n/t sterowania grupowego. Popatrz choćby na kity AVT. Procesor "musi" wiedzieć ile pełnych okresów sinusoidy ma włączyć, i kiedy zaczął. 50 Hz, Czyli pełnych 50 sinusoid( okresów). Sterowanie grupowe polega na tym, że od momentu wykrycia przejścia przez zero procesor np. odmierza 20 okresów. I to jest 40% mocy. Jakby odmierzył 50, to...
Dobra mniejsza o ten pomiar.... (może być zwykły multimetr z zakresem amperomierza do 10A) regulator osobno ładuje akumulator i osobno zasila obwody oświetleniowe.. nie wymieniałeś żarówek na mocniejsze ?? Jeżeli nie to masz do przeglądu klosze lamp i włącznik oświetlania , gdzieś tam musi być zwarcie.. jakiś latający "styk" który robi to zwarcie.
Witam wykonałem zły pomiar regulatora ma od 1.1 do 1.3 KOhm Zdjecia tego potencjometru http://obrazki.elektroda.net/94_12804025... http://obrazki.elektroda.net/62_12804025...
Witam. Czy ktoś z forumowiczów może mi przerobić program do modelarskiego regulatora szczotkowego ( usunąć pomiar temperatury jest nie potrzebne a dodatkowo jest na pinie 1 attiny13) i skompilować. wszystko w archiwum. Dziękuje
Stator do wymiany. Cewki jak widać przegrzane, a pomiar wykazuje przebicie do masy. Regulator także do sprawdzenia, bo mógł także ulec uszkodzeniu w wyniku uszkodzenia statora.
Sprawdź prąd podłączając regulator i akumulator - wiemy że panele są sprawne więc teraz trzeba sprawdzić jak zachowują się z regulatorem. To czy prąd mierzysz w gałęzi dodatniej czy ujemnej nie ma znaczenia - jedynie miernik należy ustawić na pomiar A ( prądu ) i włączyć go szeregowo w układ - między panele a regulator. Jednak wstępnie można wskazać...
Jeżeli jest tam prądnica, to do sprawdzenia sama prądnica - szczotki, kable, masy. Dalej winny może być regulator napięcia. Winne mogą być połączenia pomiędzy prądnicą a regulatorem. Dużo zabawy... Zrób pomiar woltomierzem na baterii akumulatorów, na prądnicy (bezpośrednio). Podaj wyniki. Będzie widać co może być zepsute. Możesz też zaryzykować i podłączyć...
A jaki związek z prądem ładowania aku ma ten pomiar??? Poprawność pracy regulatora sprawdza się mierząc napięcie na 100% sprawnym aku! Oczywiście przy założeniu, że wszystkie połączenia elektr. (kable, złączki itp) są OK. Podejrzewam zwarcie jednej celi aku. Do wymiany.
No to ponowny pomiar/ wymiana alternatora - regulatora napięcia.
Skąd mamy wiedzieć z jakiego pojazdu jest ten regulator? Z regulatorami trójfazowymi nie ma większego problemu z identyfikacją wyprowadzeń przy pomocy zwykłego miernika (pomiar diod na jego wewnętrznym mostku Graetza). U góry (trzy piny) powinieneś mieć trzy fazy z alternatora. Poniżej masz +/-, które trzeba ustalić miernikiem. Przy odwrotnym podłączeniu...
Skoro producent triaka napisał że BTA41 jest izolowany a BTB41 nie izolowany to znaczy że tak jest, możesz sobie zrobić pomiar napięcia na obudowie i się przekonać na własne oczy, ten regulator ma wyjątkowo blisko radiator od obudowy więc jeśli było by zagrożenie że nastąpi przebicie na obudowę to starał by się oddalić ten radiator kosztem rozmiarów...
Regulator koryguje napięcie, a ECU dostaje dane z niego. Słaba masa, lub styki. Ja trzy regulatory wymieniłem zanim było jak należy, ale u mnie pomiar 16,2 v. Chińszczyzna w oryginale.
Witam Mam podobny problem z pomiarem 3 napięć i 3 prądów, ponieważ mój regulator ładowania ma wspólny "+" a nie masę. Może jakiś pomysł, aby nie trzeba było łączyć masy??
Dla zobrazowania warto zobaczyć kotły Galan: https://pl.galanshop.eu/product-page/ele... W takiej rurze są trzy grzałki do tego dają zestaw prawie zwykłego regulatora temperatury - robi pomiar przed i za kotłem. Regulator steruje stycznikiem, a pomiar temperatury przed chyba dodatkowo zabezpiecza przed przegrzaniem,...
No raczej nie powinien. Jak skalibrujesz górę zakresu i dół jeśli jest taka możliwość to powinno być ok. Weź inny termometr najlepiej miejscowy uzyskany pomiar porównaj ze wskazaniem przez regulator. PT100 nie są drogie. Może ich wymiana coś da. Najpierw wytyczyć styki. Dodatkowa rezystancja może fałszować wyniki. Przy tak małej odległości nie ma co...
Według mnie to musisz zastosować jeden regulator z histerezą utrzymującą temperature w komorze w przedziale np. 680 do 850 st.C , i drugi do pomiaru temperatury w tyglu ustawiony na 680 st.C. Styki jednego i drugiego połączyć szeregowo ze sterowaniem palnika.
Kupiłeś mosfeta N ok bo on załącza przetwornicę. Jesli dobrze zrozumiałem pomiar pomiedzy 1 a 3 nogą ( ty robiłeś pomiary od tyłu tranzystora ) mamy 5V. Podłącz regulator normalnie i tą przetwornicę( lub lepiej żarówkę 12V ) i podaj mi pomiary ( patrz od tyłu ) od lewej bedziez miał Mase ( 1 żródło ) (2 Dren )i ( 3bramkę) Bierzesz miernik i jednym przewodem...
Sprawdź jeszcze raz czy dobrze zlokalizowałeś zacisk IG. W japońskich alternatorach nie ma opcji aby ładowanie działało bez zasilania po stacyjce. http://datsun1200.com/modules/mediawiki/... Tu masz schemat podobnego rozwiązania. Jak widać z zacisku IG idzie zasilanie na uzwojenie wzbudzenia (zacisk F). Zacisk N to punkt...
A czy podłączałeś obciążenie podczas pomiaru.
https://sklep.toroidy.pl/pl/c/Moc-100-VA... układ zasilacza zasilanego "zasilaczem" Raczej regulator napięcia z pomiarem.
A więc zrobiłem pomiar jak radziłeś i amperomierz wskazał 1,40A przy czym wartość powoli spadała i po chwili było 1,30A. Pomiarowi towarzyszyło obniżenie obrotów silnika i rzężenie z alternatora. O czym to świadczy? Uszkodzone co najmniej dwie diody pomocnicze, łożyska do sprawdzenia na obecność luzu, regulator można powiedzieć że sprawny, choć po...
(at)TazDev To ja pisze tą prace, czy Ty :cry: ? Zasugeruję Ci jedno - silnik komutatorowy równolegly + regulator napięcia typu PWM, do zmiany prędkości obrotowej. Laser świecacy na punkt lustrzany na tarczy osadzonej na wale wirnika i fototranzystor jako czujnik pomiarowy czestotliwości. Zaproponowałem taki silnik, ze względu na prostotę regulacji...
Zacznę od brązowego koloru i przegrzania. Jechałem 2- 3 godziny dziennie wymieniając akumulator, więc alternator mógł się przegrzać pracując na zwarciu. Wymieniam oba elementy, więc nie ma problemu - pytanie czy sprawdzając stary regulator nie uszkodzę cewek ? Pomiar regulatora nie wykazuje przerw ani zwarć ( normalne parametry diodowe ). Silnik ma...
Przeczytaj tę instrukcję co podałeś (tam jest podana teoria). Dodajesz przebiegi sinusoidalne o tej samej częstotliwości i różnej fazie. A (sin (ωt)+sin(ωt+φ)) są w tablicach wzory na sumę sinusów, użyj ich. Woltomierz reaguje na wartość średnią wyprostowaną tego napięcia ale nie pokazuje fazy ( a -sin(φ)=sin(-φ) ) więc nie...
Jak chcesz czymś takim sterować z aruino? Możesz np. załączać grzanie przekaźnikiem a temperaturę regulować czasem. Arduino od biedy uciągnie prosty regulator PID, będziesz jednak potrzebował pomiaru temperatury.
Ładowanie do 12A Pomiar amperomierzem czy w/g wbudowanego wskaźnika? Regulator za mostkiem czy na pierwotnym transformatora? Pomiar dokładnym zewnętrznym amperomierzem. Regulator oryginalny jest na pierwotnym uzwojeniu transformatora. Kilka samochodów odpalałem z prostownika przy wyładowanych akumulatorach.
Uchyb dąży do zera, ta różnica PV-SV jest całkowana i pamiętana w członie I. Bez uchybu nie ma działania członu I tak samo, jak P. Ale po sześciu czy dziesięciu stałych czasowych uchyb ustalony będzie sprowadzony poniżej poziomu wykrywalności przez pomiar.
moje pytanie dotyczy woltomierza z postu 1-wszego na wyświetlaczu te napięcie trochę skacze,czy można to ustabilizowac Nie, ten woltomierz nie jest przystosowany do pomiaru siekanego przebiegu po regulatorze fazowym.
Fabryczny montaż według serwisówki to zdjęcie regulatora zablokowanie listwy odpowiednim przyrządem i wkładanie pompek i po montażu każdej z pompek jest pomiar wysuwu listwy. Można to zrobić bez demontażu regulatora kiedyś się po prostu bawiłem mając czas sprawdzając różne wstawianie ustawienia i da się zrobić bez demontażu regulatora a nawet bez przyrządu...
Jak na moje oko to kolega mierzy co popadnie. Nam wrażenie, że m. in szuka napięcia stałego przy regulatorze w okolicy zasilania. I wreszcie skoro pomiar napięć niereprezentatywny to właśnie jak już podpowiedziano pomiary ciągłości obwodów. Jakoś trudno uwierzyć aby uszkodzenie/zadziałanie bezpiecznika 1 A nie zapobiegło dewastacji. A zatem spokojnie...
L1- 11A (pomiar cęgami), 7A (pomiar z regulatora) Jaki model miernika? Czytając jeszcze raz post pierwszy, mam wrażenie że ten zespół baterii jest zbyt duży, a przez to mało elastyczny na taką małą moc zakładu.
Kolego pomiar napięcia na wsówce regulatora i na kablu prądowym dużo ci powie.
A jak mam zrobić pomiar?
Nie o to chodzi, zapłon CDI tak "sieje" zakłóceniami, że mierniki wariują. Trzeba by zlutować równolegle 2 kondensatory: elektrolit powiedzmy 470 do 1000µF/25V z jakimś foliowym 100nF i wpiąć bezpośrednio w gniazda miernika, tam gdzie wpinamy przewody pomiarowe, wtedy da się wykonać jakiś sensowny pomiar przy pracującym silniku
Jeśli fotoopornik ma dużą czułość, to można go umieścić w rurce i wycelować ją w ścianę budynku, która będzie oświetlona prawie przez cały dzień - a większa oporność może być korzystna, bo nie będzie potrzebny duży prąd przy jej pomiarze.
Czy jest jakiś regulator lub pomiar temperatury z którego można uzyskać informacje o temperaturze ,np styk z regulatora temperatury ,możesz go użyć do sterowania diody.
Uzwojeń nie należy przerabiać. Na zdjęciu nie widać aby były przegrzane lub uszkodzone. Najlepiej byłoby sprawdzić alternator na sztucznym obciążeniu, ale w tym celu jest potrzebna wiedza jak pomiar wykonać. Dlatego należałoby zacząć od sprawdzenia regulatora napięcia. BTW. Czy na pewno w tym modelu są światła zasilane z akumulatora? Schemat producenta...
Sprawdź napięcie na akumulatorze przy wyższych obrotach, rzędu 5–7 kRPM, przy wyłączonych światłach. Jeżeli napięcie wzrasta znacznie ponad 14.5 V, to oznacza że regulator napięcia nie działa prawidłowo (brak działania ogranicznika napięcia). Jeżeli napięcie zatrzymuje się na określonym poziomie, a napięcie zwiększa się po włączeniu świateł, oznacza...
mam problem bo muszę zrobić na dziś południe zadanie ze specjalizacji, a za kichę nie umiem znaleźć tego na necie. Chodzi dokładnie o : <br> 1. Przyrządy do pomiaru przepływu <br> 2. Przyrządy do pomiaru ciśnienia <br> 3. Przyrządy do pomiary temperatury <br> 4. Siłowniki <br> 5. Regulatory pneumatyczne <br> 6. Przyrządy...
Witam jeszcze raz. Tak wiem , dlatego te tanie regulatory . Bo jeżeli ten układ pomiaru temp . nie zda egzaminu to będzie mniej bolesna strata . Ponadto w razie uszkodzenia , łatwiej będzie je wymienić . Dzięki
A odpiąłęś uzwojenie od mostaka, jeśli nie to pomiar g... wart.
Pisałem, abyś narysował schemat. Jeżeli nie potrafisz, to na YouTube jest film, jak sprawdzić baterią tego triaka, a resztę elementów, rezystory, potencjometry, kondensatory można sprawdzić miernikiem. Co do kondensatorów, to wymagany jest pomiar pojemności. Cudów nie ma musi działać..
Nie jestem sobie w stanie wyobrazić jak może pracować równocześnie 2 regulatory na ten sam odpływ i ten sam pomiar, bez komunikacji ze sobą. Nie powinny być w stanie nawet wykonać autokonfiguracji. Zamienić na jeden to według mnie jedyne rozwiązanie, albo wyłączać jedną sekcję i trzymać ja na wypadek awarii (takie rozwiązania znam).
Zostaje pomiar ciśnienia paliwa manometrem.
Witam Na myśli mam tani regulator cisnienia paliwa z manometrem. Na aledrogo do tuningu samochodów za 80zł.Mój oryginał od palnika to prawie 400zł. Analizator spalin to tylko wskażnik.Ja myślalem o automatycznym regulatorze palnika sterowanym procesorem wykorzystujacym pomiar temperatury i dane z sondy.
Dzieki wielkie za odp. Takie jeszcze mam pytanie : Jak wielka jest mozliwosc regulacji ? 13-15 V? W prawdzie motor jest nie moj ale kolega mnie bardzo prosil o pomoc. 700 zl za regulator to chyba przesada. Wlasnie chodzi o to ze na biegu jalowym laduje. Styki przeczyszcze albo moze na krotko przewodem dolacze do aku. styk pomiarowy. Na pewno nie bedzie...
A nie lepiej zmierzyć prąd poprzez spadek napięcia na boczniku, zamiast temperatury i przetwarzania jej na napięcie ? Tak bym wolał, ale jak byś to zrobił i co ten pomiar będzie odzwierciedlał?
Panowie już sobie poradziłem jest to regulator stratny jak napisał gromleon . Przy wzroście obrotów napięcie maleje . Sytuacja rozchodziła się oto czy walnięty mam generator (cewki) czy regulator napięcia. Należy wykonać kilka pomiarów z kompletnym układem, z wypiętą masą a później z wypiętym plusem regulatora napięcia . Pierwszy pomiar względem masy...
na allegro masz dostępne pod nazwą regulator 253V https://obrazki.elektroda.pl/1493922400_... regulator analogowy z trakiem bta41 pomiar napięcia i sterowanie triaka na lm358
Przyda się inwentaryzacja :-) Kolego, firmy nie publikują dokumentacji swoich wyrobów, one wolą Ci sprzedać nowy moduł, a najlepiej cały telefon. Jedyna droga to samodzielny pomiar tych rezystorów.
Przyczyn może być kilka. Nie wiem co ty tam w ogóle mierzysz - może napięcie na termistor że a może napięcie na wyjściu na maty grzewcze. Do sprawdzenia kilka rzeczy za pomocą żarówki na włączonym zapłonie. Żarówka pomiędzy piny wtyczki regulatora: - 4 i 6, 5 i 6. Pomiar rezystancji na wypiętej wtyczce z regulatora pomiędzy pinem 6 i 3 (pomiar we wtyczce)....
Witam, Widzę tu pewną niejasność. Źródło zasilania o wartości 3.7V podłączone do Vin nie zadziała. Vin to wejście LT/TLV1117, którego celem jest dostosowanie napięcia wejściowego 7-12V do poziomu 5V. Spadek napięcia na tym elemencie jest nieco większy niż 1V, więc po podłączeniu do Arduino będzie 2.5V. Jeśli ruszy, to będzie dość niestabilny. Raczej...
DC, oczywiście. Pomiar napięcia zmiennego w obwodzie którego jest zamontowany stratny regulator nie ma sensu zwykłym mienikiem
Gdyby cie urządzał pomiar wartości średniej, wyprostowanej, to mógł byś dorobić prostownik z filtrem i mierzyć miernikiem ustawionym na DC Przydałoby się więcej szczegółów tego układu wraz z opisem jego funkcji. Sadzę, że autora jednak bardziej interesuje rzeczywista wartość skuteczna (True RMS).
regulator pomiar napięcia regulator pomiar temperatury regulator pomiar napiąć
wymiana drzwi pralka bosch vectra błędy komputera oświetlenie przez bluetooth
Kod błędu 00281 - Nadajnik prędkości G68 DeWalt DCF273 - Brak udaru i wiercenia, brak reakcji