Pierwsza sprawa to smar w pompie.
Mam problem z układem centralnego smarowania VOGEL w MANIE 19-372. Tam jest pompa elektryczna która smar podaje ale nie wychodzi tam gdzie powinien. Czytam że może to być problem z zapowietrzeniem układu. Czy ktoś może powiedzieć jak to odpowietrzyć??
Witam, jeśli chodzi o układ centralnego smarowania, to trzeba sprawdzić czy między pompą smaru a punktem smarnym jest rozdzielacz. Jeśli jest, to najczęściej progresywny czyli taki, w którym jeden niedrożny punkt smarowany, blokuje smarowanie reszty punktów. Smar pod wpływem zmian temperatury twardnieje i potrafi zatkać punkt smarny. Zacząć sprawdzanie...
Czerwone to czas załączania pompy. Można go ustawić tak aby np. pompa załączała się co godzinę lub co dwie itd. w zależności od warunków w jakich pojazd pracuje. Niebieskim ustawiamy ilość cykli pompy czyli ilość obrotów mechanizmu tłokowego podającego smar do rozdzielaczy.
Mam problem z centralnym smarowaniem BEKA w MANie TGA wyświetla komunikat o złej jakości smaru sygnał za słaby , potrzebuje schemat podpięcia by sprawdzić wiązkę i ewentualni schemat samej pompy bo może to w niej coś siedzi.
Sprawdziłem wiązkę od pompy do kostek ZBR-a jest ok. Wymontowałem pompę i po rozebraniu okazało się że jest pęknięte łożysko igiełkowe na napędzie.Jeśli podłącze tylko napęd pompy bez smaru i wcisnę krańcówkę to ZBR powinien już widzieć prace pompy.
Myślę, że układ bezpieczeństwa na pewno wyłącza pompę natychmiast. Jeśli pompa chodzi, to coś nie ziązanego z bezpieczeństwem, typu licznik ruchów roboczych na wartości zadanej (:idea: niby drobiazg - a bywa kłopotliwy), przekaźnik centralnego smarowania (cykl tłoczenia smaru w toku albo zakończony niepowodzeniem), krańcówka ograniczająca zakres ruchu...
witam Potrzebuje wyliczyc ile jest tloczonego smaru w układzie centralnego smarowania w maszynie górniczej.Układ zbudowano, jako trójobwodowy- każdy obwód jest zasilany z niezależnego elementu pompującego umieszczonego w korpusie pompy smaru. Kazdy element pompujacy podaje około 4.05 cm^3/min. Są trzy elementy pompujace. Rozdzielaczy progresywnych jest...
Po prostu napełnij smarem (specjalnym do centralnego) i zobacz czy działa. 99% uszkodzeń to usterki mechaniczne. Np. pompa , zerwane sprzęgło itp. A wszystko przez niewłaściwy smar. Czujnik to presostat , czyli czujnik ciśnienia na wyjściu pompy. Drugi to kąt obrotu pompy. Sprawdzenie jest proste ; ustaw interwał na np. 0,5 h przekręć zapłon i obserwuj....
Witam, W koparce jest system centralnego smarowania dwuliniowy. Do obudowy pompy Groeneveld dostała się woda i zniszczyła płytę sterownika CT950315. Nie znam dokładnie zasady pracy układu dwuliniowego. Gdy pompa tłoczy smar i cewka przełącznika nie ma napięcia smar tłoczy do jednej linii, gdy ma, to smar tłoczy do drugiej linii, zasysając z pierwszej...
Masz w pamieci dwa bledy .Jeden na temat braku zmiany "polowek" ,i jeden na temat blednego polozenia aktywatora sprzegla .Mysle ze uszkodzenie mechaniczne skrzyni biegow nie moze wywolac bledu na sprzegle ,a uszkodzenie sprzegla moze wywolac blad "polowek". Generalnie skrzynia podczas odpalenia silnika kalibruje sprzeglo i ustanawia tzw"biting point"...
Witam Mam mana f 90 z centralnym smarowaniem Vogel. Od pewnego czasu swieci mi się pomarańczowa kątrolka od niego. Po wykasowaniu błędów ze sterownika po upływie 4 godzin znów zapala się. Jest to sterownik czasowy i smaruje z częstotliwością 4 godzin więc wszystko jest w pożądku pompa chodzi pompyje smar tylko nie może przestac przestaje po upływie...
Witam Właśnie jestem po wymianie łożysk w pralce Electrolux EW 1043S. W kontekście powyższego wątku niniejsza odpowiedź, to już musztarda po obiedzie. Ale nie widziałem nigdzie na forum opisu wymiany łożysk w tej pralce krok po kroku , więc mogę się podzielić. Może komuś pomoże. Wstęp Jeśli słyszymy głośną pracę łożysk (ale bęben jeszcze nie opada,...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
centralnego smarowania pompa smarowania pompa smarowania silnika
klimatyzacja zawór bezpieczeństwa zasilacz elektrozaczep mastercook indukcyjna bezpiecznik
thomson 39fu6663 głośniki intex instrukcja
Schemat połączenia świec zapłonowych Audi 80 B3 1.8S 1989 Lampa ostrzegawcza Hörmann SupraMatic E4 - instalacja i konfiguracja