http://obrazki.elektroda.pl/9373389900_1... http://obrazki.elektroda.pl/9373389900_1...
Na wtyczce pompy pin 1 +12V z bezpiecznika F4 w BSI pin 2 LIN do BSI w BSI pin 4 wtyczka 30, czarna pin 3 -12V Łaczenie kabli na zbiorniku paliwa, tam gdzie wchodzi pompa paliwa.
Tu mamy tez Citroena z tym samym błędem. Może pomoże. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... Tu też masz kilka wskazówek. https://www.ms-motorservice.com/pl/techn... http://citroen.auto.com.pl/forum/viewtop...
, Pompa cyrkulacji ABS ASR zablokowana mechanicznie - obecny . Tam nie powinno być ASR w tym modelu, Jak piszesz pompa zablokowana mechanicznie to z kompa jest możliwość ją sprawdzić , równierz dobrze padł bezpiecznik schowany pod BSM jest małe ale jak on padł to faktycznie pompa padaczka.
Cos krecisz. Chyba nie bardzo wiesz, co robisz. Jaki silnik? I najlepiej daj zdjecie tego, co odkrecasz, bo to nie zawor stopu. Czy zdjales opancerzenie modolu immo?
Przewód g na obrazku to połączenie zbiornik nadkole pompa wspomagania. Ten Dolny to właśnie chłodnica płynu
Można spróbować zalać. Na pewno nic się nie popsuje. Ale czy ropa rozpuści to co jest w środku nie wiem. Najprościej było by ją wyciągnąć i dać do jakiegoś pompiarza, żeby sprawdził.
To 1.6 THP z wtryskiem bezpośrednim wiec siłą rzeczy jest pompa WC.
Raczej to normalne . Tam cały czas następuje przepływ oleju a chłodniczki do tego nie ma . Przy skręconych kołach uruchamia się zawór szokowy aby nie przeciążyć pompy . Z tąd ten syk . Jak nie dotykarz kierownicy , nie kręcisz nią to olej idzie w przelew prawie bez ciśnienia . :|
Prawdopodobnie uszkodzony moduł pompy regeneracja ratuje sytuację pozdrawiam ADAM.
R8445B130 do R8445B139 to jest ta sama pompa w środku. Litery oznaczają inny osprzęt. Regulacja na stole probierczym jest identyczna.
1. podaj +12V na bezpiecznik F9 w skrzynce pod maska. 2. auto z epoki "pre EOBD", wiec tylko sprzet konstruktora. 3. szukaj peku dolozonych kabli i jakiejs puszki pod deska rozdzielcza. Najczesciej zalozone byle jak i rzuca sie w oczy. Potem trzeba isc po kablach i wyciac ci nie potrzebne.
A czy pompa w ogóle działa tzn czy ją słychać ? Jeżeli tak czy odpowietrzyłeś układ ???
Sprawdzić okablowanie, regulator impuls sterujący , czujnik na listwie- sygnała, wtryskiwacze próba przelewowa, wydatek pompy wysokiego cisnienia , ciśnienie pompy wstępnej, jakie ciśnienie na powrocie, to wszystklo warto sprawdzić aby chociaż trochę było jaśniej
To sprawdź zasilania do sterownika silnika. Dlaczego od razu uznałeś, że BSM jest winne? Sterownik silnika steruje przekaznikiem głównym, który jest w BSM, ale żeby go wysterowac, musi mieć zasilanie stałe "30" lub "15" Kolega dobrze pisze. Najpierw ECU a tam musi być : 2x masa 1x +12v na stałe 1x +12v po zapłonie
Olej proponuje Ci wymieniac co 10 tys. km. , a pasek rozrzadu co 60 tys. km.
Sam sobie chyba odpowiedziałeś na pytanie. A jakie ciśnienie masz przed filtrem paliwa? (może zapchany filtr?) Jak pompa chodzi i nie ma ciśnienia to jest do wymiany. Co do komunikatu to oznacza on ,że jest włączone ograniczenie prędkości. Powodzenia.
Najczęsiej sama pompa pada.
Pompa w zbiorniku nie chodzi (bezpiecznik F2 na BSM, polaczenia, pompa...).
Czy masz kontrolkę check engine i czy pompa paliwa wzbiorniku pracuje?
A czy pompa w ogole kreci?
Aktualnie jestem bogatszy o oscyloskop . Pytanie jak poprawnie go podłączyć by go nie spalić . Pierwsze próby to cisza , czarny ekran Jaki ten scope? Jaki czarny ekran gdzie? Patrzysz w parametry testera /fejsika co tam pokazuje i jakie sa błedy teraz? A jak chciałeś wykluczyć czy to pompa główna czy abs to trzeba było popuścić przewody przy pompie...
Dzięki za dobre chęci. Problem rozwiązany. Autko pali. Dla tych którzy są ciekawi co to było odpowiem na priv.
PSF1- moduł z bezpiecznikami w komorze silnika BSI -moduł z bezpiecznkami w kabinie z lewej strony kierownicy COO1-złącze diagnostyczne 7122- pompa wspomagania zasilanie z PSF1- 28V GR- to jest złącze 28-krotne szare (pin nr. 21)
Regulator wysokiego cisnienia paliwa w pompie wysokiego.
Jak wyczyścisz cały układ paliwowy to sam zobaczysz zmainę. Ja dodatkowao od około roku leję do paliwa olej do dwusuwów ( semi 2T) w ilości 200 ml na pełny zbiornik 70-75 litrów lub podzielność tego . Daje to poprawę smarności polskiego, kiepskiego, odsiarczonego paliwa. Szcególnie regulator WC w pompie tego potrzebuje. Zawiesza ci się lub blokuje w...
Praekaźnik A171
Pompa w baku , trza wymontować (opuścić) bak.
Witam wymieniłem pompę paliwa w citroen Xsara Picasso 1.6 HDi 109 koni 2006r i nie podaje paliwa na listwę wtryskowa może coś z modułem nie wiem które bezpieczniki są od pompy i przekaźnik może ktoś ma schemat?lub wie co jest przyczyną moduł b3
Z tego co wiem, to 2.0 hdi 136km nie ma pompy paliwa elektrycznej - 14lat jeżdżę tym samochodem z takim silnikiem. Pompa dodatku tak, ale to inna "bajka".
Generalnie, jak masz altek o odpowiedniej wydajności pradowej, jak i maglownica ma zapotrzebowanie na ciśnienie czynnika z grubsza takie, jak zakres wydajności pompy to tak. Ale sądzę, że mniej kłopotliwa w montażu jest pompa z PSA, np Citroen Saxo.
Tak, jest, np pompa z samochodu Renault Kangoo, Peugeot 106, Citroen Saxo. Zwykły silnik komutatorowy bez żadnej elektroniki napędzający pompę hydrauliczną.
Nie ma znaczenie czy robisz to na ciepłym czy na zimnym silniku. Można robić na zimnym - przynajmniej brak obawy o możliwość oparzenia. Mógłbyś podać jaki tam masz silnik bo samo 120 km (kilometry) nic nie mówi. Odpowietrznika zazwyczaj jest więcej w układzie chłodzenia ale zależy to od silnika. Może być też na termostacie. Sprawdź czy rurki od nagrzewnicy...
pompa wody
Witam, Uderz czyms ciezkim kilka razy w dno zbiornika paliwa. Moze to "obudzic" pompe na jakis czas, jesli rzeczywiscie to pompa stanela. Pozdrawiam, Georges
Pompa paliwa podaje 4 bary - potrzeba min. 250, żeby zapalił. Układ paliwowy zapowietrzony lub uszkodzony zawór CR.
Ciekawa sytuacja, ale nie zazdroszczę. Jeśli dobrze czytam to samochód prawie nowy. Jeśli nie było karygodnych zaniedbań to ma być sprawny. Wprawdzie daleko od wymiany, ale spytam, czy na pewno dobrze zamontowany wkład filtra oleju (chyba taki posiadasz). W innym przypadku można zakładać zawieszanie zaworu regulacyjnego "nieistniejącej" pompy oleju....
W tej pompie nie ma dzwigni gazu. To pompa LUCAS EPIC. Bez przyrządów i dużej wiedzy na temat tego typu pomp raczej nic nie ruszaj. Naprawiałem te pompy wielokrotnie. Koszt uszczelnienia na oryginalnym zestawie uszczelek ok.500zł.
No , a ten filterek paliwa to tak jak ci radzili- WYCZYŚCIŁEŚ?, czy wymieniłeś? Pompa paliwa elektryczna ze zbiornika podaje prawidłowe ciśnienie, działa w ogóle? Sprawdzał ktoś osławiony "kolorowy" przekaźnik pompy paliwa?
sprawdz bezpieczniki w komorze silnika i czy prund dochodzi do pompy paliwa, jesli nie ma prundu, sprawdz jeszcze komunikacje z ECU jak jej brak + brak prundu na pompie paliwa wymien BSM
witam. mam nadzieję że zaglądasz czasem jeszcze na te forum. Mam bardzo podobny problem z takim samym berlingo . możesz napisać czy udało się naprawić i co było. mój ładnie pali ,ale brak mu mocy i przykapca , no i na wolnych telepie się silnik i stukowo spala.
Temat stary, ale mam coś do dodania. Do pompy podłączone są trzy wtyki. W Twoim przypadku może być (może był) problem z pojedynczym przewodem dochodzącym do pompy. Jest to przewód, którym podawany jest sygnał załączenia pompy z BSI. Niestety jest tak wrednie umieszczony, że można go uszkodzić podczas wymiany palnika prawej lampy. Można go po prostu...
Pompa powietrza. Dmucha powietrze do wydechu dla zmniejszenia zanieczyszczenia planety. Jesli nie bedzie dzialac, pojawi sie blad w kalkulatorze. Georges
A jak na którym podlaczysz pin pompy bezpieczniki f9 do pinu 8 lub 13 przekaźnika pompa wstaje? Jeśli tak to szukaj uszkodzonego przewodu pomiędzy bezpiecznikiem f9 a przekaźnikiem. Jeśli nie to usterka jest przed przekaźnikiem i te niby 12V jest fałszywe(np przez zasniedziale połączenie)
Podłącz w końcu pompę na krótko z akumulatora, dowiesz się wtedy czy sama pompa jest dobra, jeśli się okaże że jest to dopiero wtedy sprawdzaj dalej (przekaźnik przewody). Jak ci pompa nie ruszy na krótko to sprawdź połączenie pompa - przekaźnik(pin 13 we wtyczce przekaźnika), jak i to będzie dobre to zewrzyj we wtyczce przekaźnika piny 8 i13 lub 15...
Citroen Berlingo 2 - nie działają spryskiwacze. Bezpieczniki sprawdzone, instalacja też. Podałem na krótko napięcie przez kable, które wychodzą z sterownika i pompka działa.
Zasadniczo w kazdym nowszym (po 90) samochodzie pompą steruje ECU (komputer) - załącza pompę na kilka sekund po załaczeniu stacyjki, później dopiero wtedy gdy dostanie sygnał z czujnika wału. Jednak ECU steruje pompą poprzez przekaźnik, i to on moze być winien, znajdź go i zmostkuj mu styki. Jeżeli pompa ruszy to sprawdz czy cewka przekaźnika jest sterowana....
No rozumujac logicznie jak depniesz i spada ciśnienie paliwa o połowę to chyba sonda też pokaże ubogą mieszanke a komp oczekuje że będzie bogato ,no nie??? Ciśnienie paliwa powinno być stabilne lub wzrastać w razie spadku podciśnienia w kolektorze (zależy od systemu). Sprawdz ciśnienie i wydajnosc pompy i regulator ciśnienia. A może filtr jest zawalony...
witam, mam podobny problem. C4 picasso 2,0 hdi 150KM, 2014r. Pełniutki zbiornik ad blue i świecąca się kontrolka UREA (2400 km do unieruchomienia pojazdu). Czy ktoś skutecznie pozbył się problemu? albo jest z Warszawy i wie jak pomóc? odwdzięczę się. Diękuję za każdą radę. Oskar Hej, ja robiłem procedurę wg instrukcji z tego tematu, ale po kilku km...
Tak z ciekawości: ile lat miał pasek rozrządu lub ile km zrobiłeś na nim. Może któraś z rolek lub pompa wodna uległa awarii, co doprowadziło do uszkodzenia paska, tym samym rozrządu. Popełniłeś błąd holując auto i pewnie "dobiłeś" silnik.
citroen pompa citroen pompa przekaźnik pompa hamulcowy citroen
skanowanie komputera wyłączenie drukarki laserowe kolorowe kwasu szczawiowego
agregat prądotworczy marantec comfort
Jak wyłączyć automatyczną kompresję nowych folderów w Windows? Kostka MAP sensor Audi A4 B7 3.0 TDI – pinout, numery, typy usterek Bosch 0 281 002 976