Tak, chciałbym uruchomić sam silnik pompy..
Pompa w zbiorniku nie chodzi (bezpiecznik F2 na BSM, polaczenia, pompa...).
Może pykać, ale mimo wszystko obwód nie będzie zwarty. Trzeba to sprawdzić, a później ciągłość kabli do pompy.
Jeżeli jest mały luz to oring i tulejka. Przy dużym luzie dojdzie jeszcze regulator. I oczywiście uszczelka pod dekiel.
Teraz oddaj tę pompę fachowcom.
Najczęsiej sama pompa pada.
Powtarzam - kolek w kole zamachowym sluzy tulko do odkrecenia - dokrecenia sruby kola pasowego. Jest on umieszczony okolo 90° przed Pozycja zakladania paska (prawdopodobnie GMP). W zalaczeniu rysunek rozmieszczenia kolkow walu, walka i pompy.
No tego nie napisałes, podaj rocznik auta i kod silnika jak masz to powiem Ci co to za przekaźnik i czy ewentualnie jest włącznik wstrząsowy odłączający pompe. A próbowałes podginac styki od pompy??
Można spróbować zalać. Na pewno nic się nie popsuje. Ale czy ropa rozpuści to co jest w środku nie wiem. Najprościej było by ją wyciągnąć i dać do jakiegoś pompiarza, żeby sprawdził.
To 1.6 THP z wtryskiem bezpośrednim wiec siłą rzeczy jest pompa WC.
Na wtyczce pompy pin 1 +12V z bezpiecznika F4 w BSI pin 2 LIN do BSI w BSI pin 4 wtyczka 30, czarna pin 3 -12V Łaczenie kabli na zbiorniku paliwa, tam gdzie wchodzi pompa paliwa.
No niestety nie. A czy tak zaraz musi to byc koniecznie orginał? Można cos innego dobrać
Mozna. Potrzeba pokrywe pompy i jej uszczelke i 4 o-ringi osi dzwigni gazu i dzwigni stop.
Tu mamy tez Citroena z tym samym błędem. Może pomoże. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... Tu też masz kilka wskazówek. https://www.ms-motorservice.com/pl/techn... http://citroen.auto.com.pl/forum/viewtop...
, Pompa cyrkulacji ABS ASR zablokowana mechanicznie - obecny . Tam nie powinno być ASR w tym modelu, Jak piszesz pompa zablokowana mechanicznie to z kompa jest możliwość ją sprawdzić , równierz dobrze padł bezpiecznik schowany pod BSM jest małe ale jak on padł to faktycznie pompa padaczka.
No to coś już więcej wiesz. Dokładniej to za niskie ciśnienie. Sprawdzenie pompy ( jej ciśnienia).
Błąd -pompa paliwa główny obwód . Na moje to niewydolność pompy paliwa.
A czy pompa w ogole kreci?
Da się to jakoś rozebrać bez demontażu pompy?
Cos krecisz. Chyba nie bardzo wiesz, co robisz. Jaki silnik? I najlepiej daj zdjecie tego, co odkrecasz, bo to nie zawor stopu. Czy zdjales opancerzenie modolu immo?
Można próbować regenerować,ale to są koszty,jak ,by co to ja mam taką pompę.Pisz na PW
Często psują się też przekaźniki pompy w bmsie. Tam gdzie bezpieczniki koło akumulatora. Trzeba by sprawdzić czy pojawia się napięcie na bezpieczniki pompy.
Pompa w baku , trza wymontować (opuścić) bak.
Prawdopodobnie uszkodzony moduł pompy regeneracja ratuje sytuację pozdrawiam ADAM.
Witam czujnik temperatury umieszczony z lewej strony silnika/stojąc przed pojazdem/ pod pompą waku
Kondensator ewidentnie połączony ze szczotkami, wizualnie wyglądający na ok do 100nF/100VDC, czyli typowy przeciwzakłóceniowy i zmniejszający iskrzenie na komutatorze. Pompa BEZ NIEGO także ma działać, przynajmiej na próbę. Jednakże, istnieje możliwość, że w obudowie pompy zainstalowano czujnik ciśnienia, stad ten ,,cienki, biały kabelek.". Przegrzewa...
Hydrauliczne pompy wspomagania pracują cały czas. Są smarowane i chłodzone olejem , który tłoczą.
No i nie ma tu pokazanych oringów uszczelniających w którą stronę są odwrócone Jak dla mnie, to jest- i szerszą stroną w kierunku przodu pojazdu. A jak dla mnie to nie ma . Jest tylko jeden bolczyk na drugiej sekcji a mnie przepadł bolczyk z pierwszej sekcji zaznaczonej strzałką . Zresztą pierwsze zdjęcie co wstawiłeś , gdzie widać tłoczek to nie moja...
A co temu szczotko trzymaczowi jest? Założyć szczotkę i tyle. Musisz dobrać coś np z elektronarzędzi .Ze wspomagania nie bardzo bo tam są przeważnie bez szczotkowe.
Raczej to normalne . Tam cały czas następuje przepływ oleju a chłodniczki do tego nie ma . Przy skręconych kołach uruchamia się zawór szokowy aby nie przeciążyć pompy . Z tąd ten syk . Jak nie dotykarz kierownicy , nie kręcisz nią to olej idzie w przelew prawie bez ciśnienia . :|
Nie niema takiej potrzeby bardzo łatwa wymiana koło pedału sprzegła mała pompka , kup nowa a zobaczysz jak wygląda (10 minut roboty ) Tylko jesteś pewien tego
Bez diagnozy nic nie ruszysz, podstawa działania w tej skrzyni to prawidłowe ciśnienie płynu w robocie, min. 35 bar (poniżej dobija pompa), nominalnie 42.
Czy masz kontrolkę check engine i czy pompa paliwa wzbiorniku pracuje?
Czy jest możliwe abym coś zle poskładał w pompie hamulcowej ? Choć nie ma tam żadnych cudów . Parę oringów , dwie sprężyny, tłoczek . Złóż to do kupy. Odpal samochód powciskaj hamulec aż to koło się zablokuje. Nie musisz jeździć do tego. Potem rozepnij podciśnienie od serwa i sprawdź czy przypadkiem nie puści wtedy. Ruszałem regulację luzu serwo-pompa?
Wolałbym wymienić sam zbiorniczek, ponieważ jest tańszy. Pytanie tylko, czy jest to możliwe i skomplikowane? Czy lepiej kupić używaną pompę?
Sprawdź przejście czujnik-pompa abs
Przewód g na obrazku to połączenie zbiornik nadkole pompa wspomagania. Ten Dolny to właśnie chłodnica płynu
Witam, mam pytanie co do pompy zawieszenia Citroen C5 C7. U mnie przegrzany szczotkotrzymacz, szczotki podniesione, ale pompa pracowała do końca. Wirnik też przegrzany, dałem do przewinięcia. Ta kostka górna z jednym przewodem, jak się nią ruszy, to albo pompa chodzi, albo nie. Pytanie co do szczotkotrzymacza, czy podejdzie taki z al…gro. On jest do...
Błędy to jedno , rzeczywistość to drugie. Jak idzie o grupę PSA nie trzymał bym się kodu błędu. Sprawdź pompę , przejrzyj instalacje.
założony silnik miałeś na takiej samej elektronice co był przedtem u ciebie ? pompa , wtryski ?
Albo źle ustawiona pompa albo źle zregenerowana.
Ale o co chodzi z tym bezpiecznikiem w BSI? Trzeba go wyciągnąć w którymś momencie procedury kasowania błędów po dolewce? Czemu o nim wspomniałeś?
Generalnie, jak masz altek o odpowiedniej wydajności pradowej, jak i maglownica ma zapotrzebowanie na ciśnienie czynnika z grubsza takie, jak zakres wydajności pompy to tak. Ale sądzę, że mniej kłopotliwa w montażu jest pompa z PSA, np Citroen Saxo.
Czasem przez stary płyn zatyka się wtryskiwacz adblue. Być może ten środek i jego przeczyszczające właściwości umył wtrysk i może pompę?
Regulator wysokiego cisnienia paliwa w pompie wysokiego.
Sprawdź dobrym testerem ten który masz w aucie, zobacz czy w innych modułach nie masz błędów napięcia, zapnij drugie na kablach rozruchowych. Pozycz od kolegi i podłóż.
Jak wyczyścisz cały układ paliwowy to sam zobaczysz zmainę. Ja dodatkowao od około roku leję do paliwa olej do dwusuwów ( semi 2T) w ilości 200 ml na pełny zbiornik 70-75 litrów lub podzielność tego . Daje to poprawę smarności polskiego, kiepskiego, odsiarczonego paliwa. Szcególnie regulator WC w pompie tego potrzebuje. Zawiesza ci się lub blokuje w...
Oferuję usługę diagnostyki i naprawy zbiorników/pomp AdBlue z grupy PSA: Peugeot, Citroen. Przykładowe numery części: "12678023", "9818630780", "9813676800", P1001565. Jeśli pojawił Ci się błąd jak w tytule ogłoszenia P20E8 (P20E9, P21C5)- niskie ciśnienie mocznika oraz kontrolka "SERVICE" oraz "UREA" to mogę to naprawić bez konieczności wymiany zbiornika...
Z tego co wiem, to 2.0 hdi 136km nie ma pompy paliwa elektrycznej - 14lat jeżdżę tym samochodem z takim silnikiem. Pompa dodatku tak, ale to inna "bajka".
http://obrazki.elektroda.pl/9373389900_1... http://obrazki.elektroda.pl/9373389900_1...
Jesteś pewny, że tam jest pompa paliwa?
ok. to muszę poszukać pompy.
R8445B130 do R8445B139 to jest ta sama pompa w środku. Litery oznaczają inny osprzęt. Regulacja na stole probierczym jest identyczna.
Skoro chcesz bawić się dalej to podpowiem, że pompa rotacyjna (a taką raczej tam masz) potrafi utracić szczelność na osi regulatora. Ale to już zaczyna się regeneracja pompy.
Witam, przeczytałem całe forum i ja mam taki problem, że wyskakuje mi błąd od zbyt bogatej mieszanki i czuć, jakby na wolnych obrotach co jakiś czas wypadał zapłon. Wcześniej miałem dużo błędów i brak mocy, co było spowodowane uszkodzoną pompą wysokiego ciśnienia, którą oddałem do regeneracji. Po regeneracji moc wróciła, ale są objawy takie jak wyżej....
Witam, mam Citroëna Saxo 1.5 Diesel 2001 r. Mam takie błędy: P0404 usterka w układzie recyrkulacji spalin, P1106 odcinanie wtryskiwacza, P1606 nieznany kod usterki, P1516 nieznany kod usterki. Kontrolka silnika się pali i nie wkręca się na obroty. Zgubione były kluczyki i podpiąłem plus bezpośrednio pod pompę.
To sa uszczelki do pompy DPA (zabytek). Xsara ma DPC.
Te zdjęcia co pokazujesz wskazuje na nieszczelność pompy Wysokiego Ciśnienia (WC). Warto pomyśleć także o pasku rozrządu, bo mechanik będzie musiał wyciągnąć pompę do uszczelnienia.
Uszkodzone były obie pompy .
Nie masz napięcia na złączu pompy?
Zamykam temat Powodem usterki była opiłkująca pompa
Upewnij się że pompa się obraca.
W takim razie to nie jest pompa...
Pewnie zgłasza błąd za dużego ciśnienia na listwie.. tak jak kolega daras radzi, na pierwszy ogień regulator ciśnienia na pompie wc..
W DW 8 nie pochylisz pompy
F14 pompa spryskiwacza przedniej szyby
Nie ma czegoś takiego jak pompa hamulcowa w tym aucie.
P.S. Zadzwoniłem do jednego z serwisów w Łodzi i dowiedziałem się, że to nie pompa oleju bo Citroen C4 1.6 benz. takiej pompy nie ma. To co ma jak nie pompę ???
Masz kiepski ściagacz. Podaj numer pompy.
Nie programowana była, ale działać pompa działała, tylko wspomagania nie było. A ciśnienie daje pompa.
Zobacz tutaj [url=https://swiatregeneracji.pl/pl/pomp... mają regenerowane pompy
Tak, jest, np pompa z samochodu Renault Kangoo, Peugeot 106, Citroen Saxo. Zwykły silnik komutatorowy bez żadnej elektroniki napędzający pompę hydrauliczną.
Witam Właśnie rozebrałem BSM-a Przyczyną awarii była temperatura na stykach przekaźnika. Jeden styk z powodu temperatury wtopił się w plasik. Poniżej pokazuje może komuś się przyda który to przekaźnik i zdjęcie rozebranego BSM-a. http://obrazki.elektroda.pl/7161691200_1...
Witam, Uderz czyms ciezkim kilka razy w dno zbiornika paliwa. Moze to "obudzic" pompe na jakis czas, jesli rzeczywiscie to pompa stanela. Pozdrawiam, Georges
Witam. Dziękuję za odpowiedź, ale chciałbym sprawdzić instalację. Przy okazji może znajdę rozwiązanie problemu z uruchamianiem i niedziałającą pompą paliwa.
Problem tkwi chyba w elektronice pompy.
pompa wody
Sprawdż wszystkie kostki które dochodzą do pompy
3a to zdecydowanie za mało 10-15a na postoju do 50a przy max skręcie kierownicy. Możliwe uszkodzenie mechaniczne pompy.
Nie mam schematu, ale czy przekaźnikiem pompy nie steruje ECU. Może czujnik wskazuje zbyt wysoką temperaturę i zadziałało jakieś zabezpieczenie. Może spróbować zasilić pompę z zewnątrz i sprawdzić czy wówczas pali.
Wymiana pompy paliwa
A czy pompa w ogóle działa tzn czy ją słychać ? Jeżeli tak czy odpowietrzyłeś układ ???
Poszukuje schematu podłączenia pompy paliwowej w citroenie c8 2.0 hdi lub schematu całego sterowania silnika. Z góry dziękuje
Przypadkiem nie przepustnica na pompie?
Witam wymieniłem pompę paliwa w citroen Xsara Picasso 1.6 HDi 109 koni 2006r i nie podaje paliwa na listwę wtryskowa może coś z modułem nie wiem które bezpieczniki są od pompy i przekaźnik może ktoś ma schemat?lub wie co jest przyczyną moduł b3
Może ten zaworek skończył żywot? Są takie przypadki. Następnie sprawdź, czy zaciąga paliwo pompa.
Jak sprawdzone pod obciążeniem to siedzi sama pompa ,nic nie wymyslisz.
Płyn eolys rozumię jest? Był dolewany? Wymienia a nerka? Pompa test przechodzi?
Sprawdzić okablowanie, regulator impuls sterujący , czujnik na listwie- sygnała, wtryskiwacze próba przelewowa, wydatek pompy wysokiego cisnienia , ciśnienie pompy wstępnej, jakie ciśnienie na powrocie, to wszystklo warto sprawdzić aby chociaż trochę było jaśniej
Nie jestem pewien, aczkolwiek czytałem ostatnio artykuły o nowych wtryskach i tam powroty pracują na pewnym ciśnieniu i to jest realizowane właśnie przez coś podobnego, wyglądającego jak trójnik, a nazywało się zwężka Venturiego. Jakoś tak. Więc może to jest do wymiany?
Pompa olejowa Tuleja łożyska wału korbowego wał rozrządczy elektrozawór pompy olejowej?????
Masz racje, nie ma pompy w zbiorniku, ale nie jest to przekaznik swiec. Jest to tzw. przekaznik podwojny, zasilajacy kalkulator silnika, zawor stopu na pompie i modol immo.
pompy wysokiego cisnienia a dokladnie zaworu w niej.
Tam jest sterowanie masą. Więc podaje minus z akumulatora i załącza się pompa
o pomoc co moze byc przyczyna jesli to nie pompa
Czy mogło to spowodować zbyt duże naciągnięcie napinacza paska rozrządu? Nie ma takiej opcji. Ktoś kiedyś musiał użyć młotka jako ściągacza.
Chodziło mi o przelewy . Synchronizacja między czujnikami jak widzi komp. i kalkulatory sprawdź. Zamknij powroty jak dalej niema ciśnienia to .... . POMPA !!!
Nie, masz nieszczelny filtr paliwa, a właściwie ręczną pompę...
Na pompie.
Najlepiej zobacz sobie zdjęcia na Google albo wrzuć fotkę Twojej pompy.
citroen pompa citroen pompa przekaźnik citroen pompa hydrauliczna
prasa prędkość schematy scania wyciek prądu
Zanikanie obrazu po zamknięciu okna w Olkuszu Rok kalendarzowy 2025 a jego odpowiednik 2014