Objawy takie jakby odcinał ci paliwo powyżej 3 tyś lub po prostu go brakowało. Może to być uszkodzony zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia.
Skoro po podmianie pompy faluje ci ciśnienie to albo problem z zasilaniem samej pompy w paliwo, albo masz wciek paliwa na wytryskach. Ewentualnie coś z wiązką . Nie steruje dobrze pompa. Jak i sam pomiar ciśnienia może być zafałszowany.
Z tego, co wiem, to sprawdzał ciśnienie i jest podobno w porządku. Wiem jeszcze, że wspominał o jakiejś pompie wysokiego ciśnienia.
Po jakis 2-3 sekundach od wyłączenia zapłonu.
Problem rozwiązany, przyczyną był immobilizer.
a czy złote opiłki w filtrze mogą pochodzic z pompy niskiego ciśnienia tej w baku, czy tylko jedna diagnoza - pompa wysokoiego ciśnienia?
2,6 + - 0,4 bar.
Jedynej części której nie podmieniałem to pompa wysokiego ciśnienia.
Pompowałem pompką przy filtrze aż paliwo poszło przelewem ale nic nie dało ,pompa nie podaje ciśnienia.
Po dłuższej przerwie, części doszły i auto naprawione. Powodem całego zamieszania była pompa wysokiego ciśnienia.
Niskie ciśnienie paliwa. Proponuję sprawdzić czy pompa niskiego ciśnienia podaje paliwo.
emperatura jest ok tak jest a wskaźnik jest tylko do miłego patrzenia przy wolnych obrotach ciśnień powinno od 250-350 sprawdź kostkę od czujnika ciśnienia i można spróbować adaptacji zaworu pompy
awaria imobilajzera .podaj stałe napięcie do zaworu przy pompie wysokiego ciśnienia
Też podejrzewam, że wentylator to tylko reakcja na inną awarię. Tak jak wskazałeś, też podejrzewam pompę, a dokładnie jej regulator ciśnienia. Niestety, nigdzie nie idzie kupić tej części. Tylko cała pompa, która jest strasznie droga :( Czy jest jakiś zamiennik tego regulatora ciśnienia w pompie do zdobycia?
Sprawdzić ciśnienie na pompie
zobacz jak wygląda zawór do regulacji ciśnienia w pompie wysokiego ciśnienia tam szukałbym przyczyny, do zestawu moze jakies błędy masz ??
Pytanie do kolegi glapsson. Partner po kolizji. Podczas naprawy rurka od AdBlue za silnikiem rozłączona. Ponownie została połączona. Mocznik uzupełniony. Po paru kilometrach kontrolka Urea i trójkącik. Błąd P20E8 00 -niepoprawne ciśnienie AdBlue. To rozumiem, zapowietrzenie. DiagBox pokazuje 4.00 bar. Jak odpowietrzyć układ? OK. Odłączyłem przewód z...
Odpali na pewno.Skąd wiesz że nie ma ciśnienia na wyjściu pompy?
czy jest możliwość sprawdzenia sprawności zaworu wysokiego ciśnienia? Najlepiej wymienić na drugi, ale zrob tak że odłącz go i zobacz czy pompa WC robi ciśnienie (w parametrach). Może ukręcił się klin na pompie.
dziś zauważyłem, że jak dodam gazu, to czasami pojawia się pęcherzyk powietrza w wężu co idzie do pompy wysokiego ciśnienia
pompa bez regulatora
Pompa wysokiego ciśnienia do sprawdzenia, cofa się paliwo w pompie.
Uszkodzona była pompa, 2 wtryskiwacze i jeszcze ...
Dzięki za podpowiedż właśnie to zrobiłem i pompa nie miała ciśnienia
Swego czasu męczyłem się z TCV w Volvo - ten sam silnik. Po przerobienie 3 nowych czujników kupiłem oem używkę i problem znikł. Sprawdź czy sztangi turbo chodzi bez zacięć. I do sprawdzenia jeszcze zaworem n75 przy pompie wysokiego ciśnienia.
Czasami pomoże wyjęcie i założenie regulatora,ewentualnie wymiana oringu.Po wyjęciu ścieknie paliwo ,może jakiś opiłek blokuje regulator.Pomoże na jakiś czas,ale generalnie to początek końca regulatora lub pompy wysokiego ciśnienia.
Jeżeli zgłasza tobie taki błąd to albo pompa albo wtryski. Wtrysk jak nie trzyma ciśnienia będzie dawał takie same objawy jak nie domagająca pompa CR. Czujnik wody w filtrze nic nie ma do błędu.
Taką masz tą pompę?: http://obrazki.elektroda.pl/6910992900_1...
No to jak ma odpalić skoro nie ma ciśnienia na listwie? Sprawdź wtyczki na pompie.
Witam Podczepię się do tematu. Silnik Peugeota 406 HDI jest na pompie wysokiego ciśnienia i wtryskiwaczach, czy na pompowtryskach? Interesuje mnie koszt ewentualnej naprawy? Pozdrawiam
http://obrazki.elektroda.pl/8513234000_1... Zawór jest po prawej stronie (patrząc od przodu na silnik) koło pompy wysokiego ciśnienia.
Problem dotyczy braku możliwości rozruchu silnika , po sprawdzeniu ciśnienia odczytałem wartość tylko 80 bar , a powinno być ok 350 bar. Na kopie wyskoczył błąd dezaktywacja trzeciego tłoka, czyli tłoka w pompie wysokiego ciśnienia. Czy może być to wina regulatora ciśnienia na pompie ??
Regulator ciśnienia paliwa( jest na pompie) lub wtryski sprawa do dalszej diagnozy sam nie dasz rady
u mnie był uszkodzony regulator ciśnienia na pompie.
Pompa wysokiego ciśnienia (CR) do naprawy. Opiłki koloru srebrnego (brązowe od pompy w zbiorniku), po wymianie na nowy regulator znów zapchane sitko.
Jeżeli po wyjęciu regulatora ciśnienia są na nim opiłki metalu to na 90% kończy żywot pompa CR.
Ja upierałbym się przy świecach lub instalacji z nimi związanej , ale może jest gdzieś mała nieszczelność i paliwo cofa się do baku i trwa nim pompa znowu naciśnie . W baku winna być pompa zasilająca może to ona szwankuje ? Spróbuj 2-3 zagrzać świece i potem zakręcić silnikiem , przy takim przebiegu mało prawdopodobne aby poszła pompa wysokiego ciśnienia...
Na początek warto podłączyć auto interfejsem i odczytać ewentualne błędy. Na zdjęciu masz pamięć EEPROM, którą należy przestawić do nowego sterownika. Temat jest zamknięty, jeśli pamięć się nie uszkodziła. Przy próbie z plakiem należy puścić rurki na wtryskach i sprawdzić, czy podaje paliwo. Druga sprawa to po tak drastycznych próbach odpowietrzania...
Pompa wysokiego ciśnienia nie ma wpływu na pracę pompy zasilającej w zbiorniku. Dziwne dzwięki pompy zasilającej wskazują na jej uszkodzenie.
Zrób test przelewowy i wyniki wrzuć na forum. Sprawdź zawór EGR, przepływomierz, zawór ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia oraz turbosprężarka.
pompki nie mam w zbiorniku tyko sam pływak a własnie nie podaje paliwa z pompy wysokiego ciśnienia na wtryski
Witam Szacun za opracowanie tematu. Nie zagłębiałem się nad tą elektroniką aż tak dogłębnie, moim zdaniem pompa raczej chodzi w jedną strone a ciśnienie reguluję elektrozawór, (regulator ciśnienia) który jest w układzie także nie ma sensu sterować pompą w dwie strony. Pozdrawiam Miras
jak odbierałem furę, to powiedzieli mi, że pompa paliwa i nieopłacalny koszt naprawy, że lepiej parę razy pokręcić i odpalać Da się jakoś zdiagnozować pompę? Taa nieopłacalny koszt. Tylko pomiar ciśnienia.
Wtryski prędzej czy później będziesz robił, oby pompa wysokiego ciśnienia przeżyła. Po spuszczeniu tego ze zbiornika, wymianie filtra paliwa, zalaniu On i przeplukaniu układu się okaże.
Witam. Ponieważ regulator wysokiego ciśnienia działa jak zawór upustowy, a podawane zasilanie RCO zwiększa ciśnienie- to wzrost ciśnienia w sytuacji niezasilania elektrycznego zaworu świadczy o mechanicznym blokowaniu przepływu w pompie. Najczęściej takie objawy świadczą o zatkaniu filterka na wejściu do regulatora. Gaśnięcie silnika przy takim wzroście...
Miałem podobny problem w silniku 2,2HDi. Błąd pojawiał się po ostrej jeździe, przy ponownym uruchamianiu silnika. Obstawiałem regulator ciśnienia na pompie. Jak na razie (kilka tys. km) pomogło wyciągnięcie pompy paliwa ze zbiornika i oczyszczenie filtra wstępnego, który stanowi zintegrowaną część z pompą paliwa. Co ciekawe nie był specjalnie brudny,...
Czy przyczyna może być zawór ciśnienia na pompie wtryskowe ?
Wyczyściłem wszystko oprócz wtrysków (ale zaraz ich polej) w między czasie podłączyłem auto pod pcscan i mam błąd P0230 i w dolnej ramce P00CC nie rozpoznany błąd. Po skasowaniu błędu i z czytaniu ponownie jest błąd P00C8 i P00CC. Które wskazują na pompę niskiego ciśnienia.
Pompa oleju, czujnik ciśnienia,panewki,przytkany smok olejowy,stary rzadki olej.
Witam. Mam problem z uruchomieniem silnika 2.0 hdi peugeot .samochód zgasł podczas jazdy w mieście, odpalił jeszcze kilka razy pracując nieregularnie na wolnych obrotach. Po sprawdzeniu i weryfikacji pompy paliwa nie odpala, brak paliwa na listwie wysokiego ciśnienia. Pompa siemensa. Proszę o pomoc i sugestie
Musisz udać się na diagnostykę elektroniki silnika. Uważam, że masz uszkodzoną pompę wysokiego ciśnienie. Pozdrawiam.
Wymieniłem wtryski pompa musiała puścić opieki i dlatego padły. Pali na dotyk. Kupiłem regenerowane za 500.
Plak to jest do konserwacji pulpitu w samochodzie,tylko psikaj z dala do kolektora ssącego.Przysłuchaj się czy załącza się pompka zasilająca (niskiego ciśnienia) bo musi podać paliwo do pompy wysokiego ciśnienia.
Czy w pompie paliwa znajduje się regulator ciśnienia ? Może on być walnięty ? nawet jak pompa jest sprawna ?
Ale mnie wciaz zastanawia skad moga byc opilki z pompy wysokiego cisnienia skoro ona jest za filtrem-moze ktos wie? Nadmiar paliwa wraca z pompy wysokiego ciśnienia do zbiornika.
Regulator ciśnienia jest w pompie wysokiego ciśnienia ale jeżeli masz nową pompę to mało prawdopodobne żeby był padnięty
Jeżeli pompa WC jest zasilana, a jest bo przelewa przez nią ciśnienie 4,5bar czyli te z pompki zasilającej, zaślepiając powrót z pompy WC można wyeliminować regulator bo całe ciśnienie powinno pojawić się na wyjściu (zasilaniu listwy) a nie dzieje się nic i czy w związku z tym można stwierdzić mechaniczne uszkodzenie pompy WC (urwany wałek, ścięty klin...
To niestety nie jestem w stanie pomóc.Większość samochodów posiada mechaniczną pompę i czujnik ciśnienia ew.elektrozawory odcinające ciśnienie
Bardzo proszę o pomoc, a mianowicie Mam Peugota Boxera 2,2 hdi 120KM 2010 rok kupiłem go w Niemczech .Silnik odpala ale nie chodzi na wolnych obrotach jak potrzeba .Auto normalnie jezdzi ma buta itd .Co może być .W warsztacie mi powiedziano ze sie robi adaptacie regulatora ciśnienia pompy jak to zrobić?????
Wymieniłem na nowy na listwie regulator ten co jest z przelewem i nic sie nie zmieniło,nastepnie regulator ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia przełożyłem z drugiego auta i ciśnienie dalej około 1000bar.Mam pytanie czy ten regulator na pompie trzeba wczytać czy wystarczy włożyć i będzie ok.
witam radzę odkręcić zawór wysokiego ciśnienia i przedmuchać do sprężonym powietrzem,często pomaga, lecz są to opiłki z pompy wysokiego ciśnienia,także pompa też się słania ku końcowi pozdrawiam
wtryski były regenerowane miesiąc temu. Jakby były walnięte znowu to by nie pali lub nim rzucało. A może zawór na pompie wysokiego ciśnienia lub sama pompa. Co jeszcze może być przyczyną?
Auto bardzo czułe na jakość paliwa nie zaszkodzi wymontować z pompy regulator ciśnienia i przemyć w benzynie.
Świece grzeją dopiero od poniżej 5 C i przy obecnych temperaturach nie są potrzebne do odpalenia. Jak nie odpala to najczęściej brak paliwa (test plakiem tylko nie męcz go pracą na sprayu bo nie zdrowe dla silnika) . Z najprostszych to filtr paliwa. Przy jego przytkaniu pompa HP nie jest wstanie wytworzyć ciśnienia powyżej 300-350 bar potrzebnego do...
BSI jest też powiązane z czujnikiem ilości paliwa i jeśli jest wskazanie, że jest paliwo a na wtrysku nie będzie odpowiedniego ciśnienia wtedy komputer odczyta to jako awarie pompy paliwą bądź urządzenia wtryskowego i zablokuje auto :(
Witam, prosze o rozkodowanie vin, chodzi mi bardzie o nr czesci, pompy wtryskowej ( wysokiego cisnienia) Peugeot 307 2.0hdi VF33HRHRH83676927 Z gory dziekuje. Nr pompy 1920 QH 01 POMPA WYS CIŚNIENIA DIESEL NE SIEMENS REGENSB
Gaśnie podczas jazdy ostrzejszej czy normalnej Ciśnienia paliwa przed pompa wysokiego ciśnienia było sprawdzane? Może smok w zbiorniku brudny
Byłem właśnie u mechanika i powiedział mi ze to pompa wysokiego cisniena sie rozszczelnia pod wpływem temperatury ale nie daje mi pewności :/ a jest jakiś sposób żeby wyeliminować czy jest to pompa wysokiego ciśnienia czy nie ?
Witam Szanownych Forumowiczów. Mam pytanie - czy ktoś mógłby podzielić się wiedzą jak sprawdzić wymontowany zawór (regulator) wysokiego ciśnienia paliwa?
Częstym w takich skrzyniach problemy powoduje zużyte sprzęgło. Wtedy czujnik sprzęgła podaje informacje poza zakresem jogo pracy i komputer pokazuje taki błąd. Może też być zużyty akumulator hydrauliczny lub też sama pompa. Bywa też że problemy powoduje zużyty akumulator 12v. Moja propozycja to: 1 sprawdzić akumulator -napięcie podczas rozruchu nie...
Witam wszystkich. Dla informacji pisze, że problem w moim aucie został rozwiązany. Otóż do wymiany był regulator wysokiego ciśnienia na pompie wtryskowej (simens). Pozdrawiam wszystkich.
Jeden ma takie gęste sitko w którym zbierają się syfy z paliwa do tego filtr paliwa do wymiany, drugi po prostu się uszkadza więc raczej wymiana, w zależności od producenta w którymś przypadku siedzi w pompie wysokiego ciśnienia. pozdr
Czujnik na filtrze paliwa nie odpowiada za sterowanie regulatorem ciśnienia. Działaj dalej, powodzenia.
Jakaś podpowiedź moze na co zwracać uwagę jak tam jutro pójdę? Podać paliwo minimum 2 bary do pompy wysokiego ciśnienia to jedno.
Zobacz do jakiej wartości otwiera Ci się maksymalnie regulator ciśnienia w pompie CR w wykresach.
Niekiedy może czujnik oszukiwać , w najgorszym wypadku pompa wysokiego ciśnienia może tracić swój żywot.
Witam dzięki Georgesgr za pomoc miałeś rację zawiesił się ten zaworek w pompie wysokiego ciśnienia przed zdjęcie przewodu doprowadzającego paliwo do pompy wysokiego ciśnienia puknąłem delikatnie w pompę przy wejściu paliwa i zaskoczył chodzi pozdro. paweltaki
Witam,w zależności jaka pompa wtryskowa,w boschu możesz wymienić same uszczelki zaworu regulacji ciśnienia paliwa. Bardzo często zdarza się to w tych pompach.
Brak ciśnienia z pompy, brak odczytu ciśnienia paliwa, uszkodzony czujnik wału i jeszcze ze 20 innych powodów.
To co Zaznaczyłeś to czujnik ciśnienia listwy, ja bym zaczął od czujnika na pompie CR.
Posiadam zakupiony w Internecie tester delphi ds 150. Filtr przyznam że był wymieniany przed zimą. Parametrów nie sprawdzałem. Czy można jakoś sprawdzić dziale nie czujnika ciśnienia na pompie?
Sprawdz ciśnienie paliwa na wejściu do pompy wysokiego ciśnienia (1,5 do 3 atm.)
wyczysc regulator na pompie, wyplukaj obwod paliwowy
Jak to jest Siemens to masz dwa regulatory ciśnienia paliwa, jak ten górny się nie otworzy to nie puści ciśnienia paliwa. Zawsze jest opcja uszkodzenia pompy lub któryś z wtryskiwaczy tak leje że całe ciśnienie ucieka.
odkrec filtr paliwa i w puszkę poświeć latarką. Jak widzisz opiłki to cały układ paliwa do wymiany tzn pompa wysokiego ciśnienia wtryski przewody , zbiornik do czyszczenia
Polecam sprawdzić, jakie ciśnienie podaje pompa niskiego ciśnienia i prześwietlić przewody paliwowe pod kątem nieszczelności.
roznituj smoka w pompie oleju w sitku czasami znajduje się sylikon
Po przeczyszczeniu układu turbodoładowania i EGR przez mechanika, wydaje mi się, że nie ma kopcenia. Muszę poobserwować przez jakiś czas co się za mną dzieje, ale jest zdecydowanie lepiej. Co dziwne, nie obserwuję żadnego wzrostu mocy, ponieważ moc była i wcześniej. Inna sprawa to, że poprzednio podczas wprowadzania silnika na wysokie obroty widać było...
Filtr wymieniony przed zimą ,tylko po polaniu pompy wodą ciśnienie skakało od 30 do 180 ,ale pokazywało też 500 i 1000 bar. Dodano po 3 Moze być regulator ciśnienia na pompie walnięty?
Pompa, regulator ciśnienia, czujnik w rampie lub żaby w zbiorniku.
Przy zatkanym powrocie paliwa pompa daje max. ciśnienie i ma ono wynosić ok. 5bar. Systemowe natomiast ma mieć 3-3.5bara a więc pompa do wymiany.
Pompa delphi .
Z twojego opisu problemem będzie układ paliwa np. wtryskiwacze, pompa ciśnienia lub ta w zbiorniku. Ten czujnik temperatury na razie zostaw - nie będzie powodował większych problemów.
Tak skąpe informacje wystarczą, dla mnie. Pompa daje za niskie ciśnienie, może wystarczy przepłukać paliwem pompę, zawór regulacji ciśnienia, przewody paliwowe do wtryskiwaczy. Polecił bym jednak warsztat.
To auto nie posiada pompy paliwa w zbiorniku. Trzeba zacząć od diagnozy komputerowej, odczyt parametrów tj ciśnienia paliwa i prędkości obrotowej silnika.
Zobacz czy na plaka odpali. I nie chce mi się wierzyć, że wtryski OK, bo w/w dotyczy spadku ciśnienia paliwa w listwie wtryskowej lub pompa siadła.
Dla jasności pompa wysokiego ciśnienia razem z czujnikiem była wysłana i sprawdzona w Bosch serwisie. Pozdrawiam
Regulator ciśnienia na pompie warto by wyciągnąć i zajrzeć do niego.
No to tak sam sobie odpowiem na mój problem w samochodzie zawor egr robił zwarcie dla tego na listwę nie było puszczane paliwo przez zawor ciśnienia paliwa wystarczyło odłączyć zawor egr.
Jakie ciśnienia na pompie? Wykonać pomiary, potem możemy dyskutować.
pompa ciśnienia peugeot boxer pompa ciśnienia oleju peugeot czujniki ciśnienia peugeot
podłączenie komputer honda accord jumper przekaźnik świec podzielić cyfrę
WELO 400: Zmiana kolejności zamykania skrzydeł Brak reakcji reala gazu w maszynie myjącej - przyczyny i diagnoza