emperatura jest ok tak jest a wskaźnik jest tylko do miłego patrzenia przy wolnych obrotach ciśnień powinno od 250-350 sprawdź kostkę od czujnika ciśnienia i można spróbować adaptacji zaworu pompy
Problem dotyczy braku możliwości rozruchu silnika , po sprawdzeniu ciśnienia odczytałem wartość tylko 80 bar , a powinno być ok 350 bar. Na kopie wyskoczył błąd dezaktywacja trzeciego tłoka, czyli tłoka w pompie wysokiego ciśnienia. Czy może być to wina regulatora ciśnienia na pompie ??
Regulator ciśnienia paliwa( jest na pompie) lub wtryski sprawa do dalszej diagnozy sam nie dasz rady
Witam Szacun za opracowanie tematu. Nie zagłębiałem się nad tą elektroniką aż tak dogłębnie, moim zdaniem pompa raczej chodzi w jedną strone a ciśnienie reguluję elektrozawór, (regulator ciśnienia) który jest w układzie także nie ma sensu sterować pompą w dwie strony. Pozdrawiam Miras
Bardzo proszę o pomoc, a mianowicie Mam Peugota Boxera 2,2 hdi 120KM 2010 rok kupiłem go w Niemczech .Silnik odpala ale nie chodzi na wolnych obrotach jak potrzeba .Auto normalnie jezdzi ma buta itd .Co może być .W warsztacie mi powiedziano ze sie robi adaptacie regulatora ciśnienia pompy jak to zrobić?????
wtryski były regenerowane miesiąc temu. Jakby były walnięte znowu to by nie pali lub nim rzucało. A może zawór na pompie wysokiego ciśnienia lub sama pompa. Co jeszcze może być przyczyną?
Wymieniłem na nowy na listwie regulator ten co jest z przelewem i nic sie nie zmieniło,nastepnie regulator ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia przełożyłem z drugiego auta i ciśnienie dalej około 1000bar.Mam pytanie czy ten regulator na pompie trzeba wczytać czy wystarczy włożyć i będzie ok.
Zobacz do jakiej wartości otwiera Ci się maksymalnie regulator ciśnienia w pompie CR w wykresach.
Tak skąpe informacje wystarczą, dla mnie. Pompa daje za niskie ciśnienie, może wystarczy przepłukać paliwem pompę, zawór regulacji ciśnienia, przewody paliwowe do wtryskiwaczy. Polecił bym jednak warsztat.
Dla jasności pompa wysokiego ciśnienia razem z czujnikiem była wysłana i sprawdzona w Bosch serwisie. Pozdrawiam
Jak ci przekładnia może wyć to zmień zawód albo hobby. Zawór jest na przekładni a po ciśnienia to się zgłoś do nauczyciela. Pompa.
Witam Problem z Peugeot Boxer 2.2 HDi puma Samochód na wolnych obrotach robi ciśnienie około 900 bar na listwie wtryskowej a powinien około 250 . Wymieniony został regulator ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia i nie da się zrobić przyuczenia pompy wysokiego ciśnienia lub regulatora. Przyuczenie robione diagboxem i nie przechodzi. W między...
sterownik nie załączy pompki paliwa jak ma zły sygnał z czujnika ciśnienia na listwie.
Regeneracja pompy i wtrysków. A jak przelewy ?
Podłącz pompę bezpośrednio do jakiegoś pojemnika z paliwem. Pompa wtryskowa jak pracuje to wytwarza wewnątrz siebie ciśnienie zależne od obrotów. Brak ciśnienia powoduje że silnik nie wejdzie na obroty. W pompie znajduje się zawór redukujący to ciśnienie, do ktorego jest dostęp po odkręceniu specjalnej śruby, ma trójkątny łeb.
Ciśnienie na railu na wolnych około 25 przy max obciążeniu 130 bar Coś chyba nie tak napisałeś to ciśnienie. Podejrzewam 250 i 1300 bar. Pompę sprawdzałeś?
Witam pacjent to Peugeot Boxer lll 2,2 hdi 2017 r. Problem to tryb awaryjny i błąd p15a1 - ciśnienie oleju poniżej wartości referencyjnej .Autko ma około 300 tyś. przebiegu i problem byłby jasny gdyby nie to że silnik jest wyposażony w elektrozawór regulujący ciśnienie oleju . Do tej pory co zostało zrobione to nowy czujnik ciśnienia oleju od dilera...
2 i 3 odpowiedź, czyli test przelewów, + wykres ciśnienia magistrali + co ci skacze w ciśnieniu paliwa i w jakich granicach? Pozatym przed samą pompą zastosuj kawałek przezroczystego węza i zobacz czy nie ciągnie powietrza!!! I w 40minut masz odpowiedź.
Witam!Mam problem z boxerem 2.5D.Podczas jazdy nagle zaczął dymić na czarno,stracił moc i nie wkrecał sie na obroty.Wymieniłem końcowki wtryskiwaczy bo lały.Dymienie ustąpiło.Jednak dalej nie wkreca sie na obroty.Rozrząd sprawdzony,cisnienie sprężania moim zdaniem dobre bo grubo ponad 30 i równo na każdym cylindrze.Kiedy chce go wkrecic na obroty słychac...
Jak pisałem wcześniej podłącz woltomierz i mierz napięcie na przewodzie z sygnałem z czujnika ciśnienia. Do czujnika dochodzą trzy przewody: plus 5V, masa i sygnał. Mierz napięcie na podłączonej wtyczce pomiędzy masą a sygnałem. Przewody wysokiego ciśnienia skręcone. Napięcie powinno stopniowo rosnąć do 1,2V. Jeżeli napięcie nie rośnie popuść jedną...
Sprawdź masy na sterowniku. Nie mam teraz kompa przy sobie na którym mam schematy. Wieczorem postaram Ci się podrzucić na których pinach masz mieć masy "-". Jeżeli masz PP2000 w kalkulatorze silnika masz podgląd na parametry i tam zobacz czy masz zezwolenie. Nie wiem czym to diagnozujesz. Dodano po 43 Nie pamiętam jaki tam jest system wtrysku. Ale w...
Dziwna usterka rano kręci normalnie a nie pali, płomieniówka jeszcze nie zapala się , ale jej zapalenie nic nie zmienia. Jedyny błąd to , rozbieżność prądu regulatora i ciśnienia na rampie. Oczywiście z palka pali od strzała jak tylko dostanie większych obrotów. Pompa elektryczna daje ciśnienie. Jak raz zapali przez mega długie kręcenie lub z plaka...
Witam. Czy mógłby ktoś mi powiedzieć jakie są sygnały na złączach pompy w silniku 2.0HDI? Auto to peugeot boxer 2005. Pracowałem w serwisie bosch i miałem dostęp do kts'a. W Sis'e wyczytałem, że jedno z nich to regulator ciśnienia sterowany przez pwm. Zmierzyłem współczynniki wypełnienia na obydwu wtyczkach i po włączeniu zapłonu jest ok. 25%, podczas...
Mechanika. od zawsze wymieniałem w tym aucie wszystko i sam robiłem ale tym razem naprawdę nie mam pojęcia był u mnie znajomy który pracuje w dużym warsztacie ale też powiedział że nie wie co to może być sprawdzaliśmy pompę rozrząd ciśnienie wszystko dobrze działa.
Witam. Pacjent peugot boxer 2.2 hdi 2011r. Auto nie równo pracuje dymi na czrno. Po dianostyce stwierdzono zawór regulacji ciśnienia w pompie CR, za wysokie ciśnienie na wolnych obrotach ma ponad 800bar a żądane jest 300bar.Zakupilem nowy regulator ciśnienia ,ale to nic nie zmieniło dalej ten sam problem. Auto odpala od strzała , na waszych obrotak...
1. Komputer pokazał błędy: Regulator Ciśnienia Paliwa i błąd immobilaizera (u1600) 2. Wymieniłem filtr paliwa i regulator na nowy. 3. Auto nadal kręciło zdrowo ale nie odpalało. Nie było minusa w kostce zasilania pompy paliwa. 4. Pociągnąłem do kostki minusa z masy baku. Witam trochę od tyłu i nie po fachowewu się za to zabierasz widzisz zrobiłeś diagnostykę...
Witam auto jak w tytule traci moc w aucie został wymieniony zawór EGR w pierwszej kolejności, wskazywały na to blendy w sterowniku P0401, P0402, P0403 i P0404, błędy usunąłem problem znikł na miesiąc. po miesiącu temat powrócił błędów brak a auto ma muła. Sprawa wygląda tak rano odpalam bez większych problemów, jadę jakieś 20 km wjeżdżam do miasta zatrzymuje...
Witam wszystkich. Mam problem z Peugeotem Boxerem 2.2 HDI 120 KM. Auto miało zrobiony remont silnika to znaczy: wymienione tłoki (były dziury), jeden wtrysk (ponoć nie nadawał się juz do niczego), głowica (po remoncie), Po poskładaniu wszystkiego do kupy nie można go odpalić. Byłem autem w serwisie bo ponoć "softa" zgubił, zainstalowali nowego zaprogramowali...
Witam. Posiadam w.w. Boxera. Rzadko nim jeżdżę. Po kilka dniach postoju nie chciał odpalić. Zaprowadziłem go do Serwisu Peuegot-a gdzie po podłączeniu komputera powiedzieli że regulator ciśnienia paliwa padł. Wymienili go na nowy i bez efektu. Potem kolejny regulator nowy i nic. Zapłaciłem kupę pieniędzy i kazali zabrać auto. Robię na własną rękę! Pompka...
Witam wszystkich . Boxer nie chce odpalić , po podłączeniu pod kompa zero błędow ... na podglądzie obroty widzi i pokazuje ciśnienie na listwie od 600-1000 a żądana 300. co może być tego przyczyna , czujnik na listwie czy regulator w pompie ?? za podpowiedz dziękuje...
Nie wiem co dokładnie jest problemem, ale u szwagra w warsztacie mieliśmy taki sam przypadek z Citroenem Evasionem 2.0 HDi. Był on wożony od serwisu do serwisu (wszystkie w promieniu 200km) i nikt nie potrafił powiedzieć co jest przyczyną (mało tego - żaden serwis go nie uruchomił), dopiero jakiś starszy pan z Poznania wyjaśnił, że problem tkwi we wspomnianym...
Witam mam problem z Peugeotem Boxerem III 3.0 HDI 2011 rok. Problem polega na tym że auto podczas jazdy gaśnie. Teraz opiszę długą drogę jaką przeszedłem z autem, auto trafiło do mojego warsztatu z powodu gaśnięcia podczas jazdy podpiąłem komputer (kts) i pokazał błąd P0091 przerwa lub zwarcie do masy, P0092 przerwa lub zwarcie do plusa, na początek...
Witam Wszystkich! Potrzebuję pomocy w określeniu sprawności czujnika ciśnienia paliwa na listwie. Opiszę całą sytuację: Auto jeździło choć po zapaleniu czasem huśtało. Po sprawdzeniu okazało się, że komputer pokazywał około 1000bar i więcej na wolnych obrotach. Temat pojawił się na elektrodzie o podobnych parametrach, jednak brak rozwiązania. Został...
2 świece były spalone , pompa była 2 pod ręką to została podmieniona.
Witam wszystkich serdecznie! Rzadko piszę coś na forach ale po 1,5 roku walki z autem muszę poprosić o pomoc. Z góry przepraszam za elaborat ale nie wiem co się może przydać więc postaram się opisać to co pamiętam. Peugeot boxer 2011 2,2 hdi L4h2 koła 16 przebieg pewnie jakieś ze 300 tyś zakupiony w październiku 2015 roku. W styczniu 2016 zaświecił...
Witam, posiadam Peugeot Boxer 2,2HDI 120 2009r fabrycznie bez DPF-a, EGR został zdemontowany i zaślepiony. Auto jeździło tak od 3 lat. Jakiś czas temu po zatankowaniu i dojechaniu na miejsce docelowe nastąpił problem z odpalaniem na ciepłym silniku(kręcenie 10-15 sekund). Auto jeździło normalnie. Za namową znajomego wykonałem ponowną adaptację wtrysków,...
Peugeot Boxer 3.0 HDi z 2008 roku, przebieg 600 tys. Rozrząd po wymianie wytrzymał 40 tys. km i cztery lata. Olej 5W30, wymiana co 10 tys. Kazałem wymienić mechanikowi pompę oleju, myślałem, że zbyt wolno narasta ciśnienie, ale stwierdził, że nie ma potrzeby. Zarzeka się, że rozrząd był oryginalny. Może ktoś przerabiał temat i zna przyczynę. Poprzedni...
takiego modelu nie znalazłem. Może bardziej popularny jest Bosch, ale nie wiem jaki jest jej odpowiednik Bosch i Siemens to jak Fiat Ducato i Peugeot Boxer, różnią się tylko znaczkiem. W zasadzie odpowiednikiem jest każdy Bosch / Siemens w wieku ok 15 lat. Myślałem, że to jakiś charakterystyczny objaw. Owszem, dla tego odsyłam do lektury forum, pisane...
Witam. Walczę z problem trochę ciężkiego odpalania tego Peugeota. Nie ma tragedii ale przy nowych wtryskach i regenerowanej pompie WC powinno być igła a czuję już, że duże problemy zaczną się wtedy gdy zaczną się mrozy. Rozrusznik zregenerowany, akumulator sprawdzony i podmieniony na inny 100% sprawny, praktycznie nowy a czasem jest problem z obróceniem...
Witam mam mały problem ponieważ kiedy jadę autem przy wyższej prędkości zaczyna dymić na czarno ,nie jest to jakaś wielka chmura ale w lusterku widzę.Auto odpala normalnie nie stuka i nie puka ciśnienie sprawdzałem w w warsztacie i jest ok,aha mam ominięty podgrzewacz paliwa bo przepuszczał. Miał już ktoś z was podobny problem albo wie dlaczego tak...
Cześć wszystkim, Mam Peugeot-a J5, z wmontowanym silnikiem od Boxera I-gen. Jest to silnik 2.5 TDI, 107KM, THX, DJ5TED Problem polega na tym, że jakiś czas temu w trasie przestało mi działać ogrzewanie z silnika. Po odpowietrzeniu układu (ta rurka w nakrętką obok zbiorniczka), grzanie wróciło, ale sytuacja się powtarza cały czas. Z pod korka zbiorniczka...
peugeot boxer pompa pompa ciśnienia peugeot peugeot boxer pompa wtryskowa
renault laguna kontrolki iskrownik ustawić worksheet change
sterownik roweru elektrycznego sterownik roweru elektrycznego
Antena Wizja TV: Co można oglądać? Brak sterowników do soundbara Lark - co robić?