wtyczka na zdjeciu jest to wtyczka do pompki paliwa dogrzewacza kolory kabli przy ulozeniu wtyczki jak na zdjeciu: gorny bialy, dolny czarny. przewod to prawdopodobnie przewod prowadzcy z pompki do baku, albo dogrzewacza (umieszczony na grodzi przy prawym kielichu amortyzatora pod filtrem paliwa). Dla ulatwienia dodam, ze oryginalne przewody paliwowe...
Trzeba by zmierzyć ciśnienie pompy w zbiorniku a następnie ciśnienie pompy tandemowej na głowicy. Następnie wtryski do sprawdzenia do diesel serwisu lub podmiana na drugie.
Ciśnienie w cylindrach 18 bar. Ciśnienie na wtryskach 130-135 pompa Bosch. Ciśnienie na wtryskach 115-120 pompa Roto Diesel.
Jaki rok? Jaki silnik? Ale tak szczególnie w dieslach CR stosowali pompy BLDC i to dające ciśnienie na pompę HP wyższe niż to co typowo do diesla czy nawet benzyny.
A pompę hamulcową wymieniłeś? Czy samo servo?
Pomoże dobry mechanik od diesla.
Spuszczałeś zapewne ciepły olej. Pompa olejowa mogła ocieknąć z resztek oleju (może lekko być wypracowana),przy odpaleniu w/w pompa musi zassać olej poprzez smok z ssawny, który w tym momencie jest pusty. Obecnie jest pewnie w normie.
,tylko pompe trzeba pozniej podciagnac zeby wieksze cisnienie dawała. Bardzo ciekawe rzeczy piszesz. W jaki sposób chcesz tę pompę "podciągnąć" na wyższe ciśnienie?
sory ale nie mam nic na temat tej pompy, sprawdzałeś może ciśnienie w cylindrach może to nie wina pompy tylko słabe ciśnienie sprężania ???
Sprawdź kabelek i ciśnienie na elektrozaworze pompy wtryskowej.
A niby czym sprawdzić ciśnienie w pompie??? Ciśnienie w pompie jest zależne od ustawienia ciśnienia na wtryskiwaczach.
Lampka ciśnienia oleju gaśnie dopiero po odpaleniu silnika jak pompa olejowa wytworzy odpowiednie ciśnienie smarowania.
Wyciąg i na stole pompa powinna chodzić po podaniu 12V. Jak pompa jest uszkodzona, to jak ma podawać paliwo ? Ford w 1.6 nie stosuje pompy wstępnej paliwa bo wszystko robi pompa CR tu jest i pewnie robi z 5 atmosfer wstępnego. A może być i tak, że po przekręceniu klucza w stacyjce pompa ma nabić ciśnienie później sie wyłączyć i po uruchomieniu/albo...
Abs mi zamiast płynu daje mi powietrze. Co możne być przyczyna? Dodano po 8 Pompa hamulcowa daje ciśnienie, ewentualnie wężyki gumowe nie puchną. Wężyki gumowe kupiłem nowe. A pompa daje ciśnienie
To jest DIESEL Akumulator jest nowy , świece żarowe są nowe , ciśnienie na pompie i wtryskach jest przy dłuższym kręceniu czasem odpali albo i nie
Witam, agregat carrier genesis b50 bi temp nie chodzi jeden wentylator, świece żarowe na silniku diesla grzeją cały czas nawet na zasilaniu elektrycznym, piszczy sterownik ten na zewnątrz. Chłodnia chłodzi ale tylko jedna komora. Gdzie szukać usterki bezpieczniki sprawdziłem - OK Dzisiaj była próba odpalenia diesla - niepowodzenie, ale przestało piszczeć....
Może problem z pompą oleju..? Sprawdzałeś ciśnienie?
witam przyznaję się bez bicia że nie przeczytałem całego tematu więc może już ktoś o tym pisał, zastanawiałem się nad wykonaniem samodzielnie palnika w oparciu o pompę wtryskową cdi (pompa wysokiego ciśnienia zasilająca listwę wtryskową w silnikach dieslach z systemem np; common rail) albo pompę od hydraulicznego układu wspomagania kierownicy. jako...
witam jak sie w koncu okazalo to wina lezala po stronie wtryskiwacza byl on poprostu pekniety,temat zamykam dzieki za pomoc
Przecież to zwykły Diesel , posprawdzaj kabelki,złącza koło pompy ,czy paliwo dochodzi do pompy ,czy pompa daje ciśnienie na wtryski.
Aż nie możliwe. Demontaż baku lub zmień kosz pompy na używany. 12 bar nie zrobi pompa elektryczna... Jesteś pewien że to 100% diesel jest?
Mechanicy bezradni Chyba czas zmienić mechaników , jaki problem sprawdzić zasilanie pompy CR w paliwo ( ciśnienie podawczej ) i potem ciśnienie z jej wylotu . Każdy ogarnięty elektromechanik to sprawdzi . Potem działanie czujnika na listwie i ew wtrysków na przelewy ..
Jakie ciśnienie tłoczy pompa na rozruchu?
Witam panowie, kupiłem Astrę 1.6 diesel. Wyskakiwało mi, że ma niskie ciśnienie oleju. Więc kupiłem pompę i cały zestaw: łańcuch, napinacz, wszystko zostało wymienione. Auto odpaliło, ale było słychać, że coś mu dalej leży i jakby rozrusznik, ale dalej odpalał. Wczoraj chciałem się nim przejechać i zgasł. Nie chciał odpalić na wstecznym. Później kumpel...
jak zwiększysz ciśnienie na wtryskiwaczach będą stuki.... w vw td jest wyższe niż w wolnossący(mowa tutaj o 1,6 diesel a 1,6td z interculerem)
Kiedyś w starym dieslu podczas kręcenia pompa dawała za niskie ciśnienie, na pych zapalał. Ja proponuje Ci jechać do mechanika.
A ja myślę dalej, ze to nie pompa. Ciekawa sprawa, że powietrze występuje tylko w jednej rurce i to nie w tej samej, jak pisze autor. Jeśli to byłaby pompa, to powietrze powinna gonić do wszystkich wtryskiwaczy, zresztą nawet po równo, bo to przeciez pompa "roto". Ja cały czas po cichu podejżewam wtryskiwacze, czy aby się któryś nie przycina i wtedy...
Pompę kupiłęm z gwarancją regenerowaną jak sprawdzić czy podaje odpowiednie ciśnienie żeby wykluczyć w 100% uszkodzenie pompy Tylko w diesel serwisie, samemu na aucie Ci się to nie uda niestety.
Regulatory były wymieniane/podmieniane w celu sprawdzenia. Nie dawało to żadnego efektu. Czy możliwe jest żeby pompa paliwowa sama generowała takie ciśnienie? Moim następnym posunięciem miało być jej wyciągnięcie i oddanie do regeneracji ale nie wiem czy to ma sens... Regulator ciśnienia na pompie a czujnik ciśnienia na listwie to dwa osobne elementy.
Witam Mam problem z Ceed 1,6 benz - gaz 90 kW 2008r. Codziennie pokonuje do pracy 110km rano jak odpalam to nie załapuje za pierwszym razem, za drugim załapie i chodzi. A teraz jak miałem urlop i mało jeździłem i na krótkich odcinkach to czasami i za piątym razem odpalił i jak odpalił to musiałem czekać aż się zagrzeje i na gaz przełączy bo na benzynie...
Witam Nominalne ciśnienie to 30-34 Do remontu 28 Jak nie pali na ciepło polej pompę wtryskową zimną wodą.
To jest najprawdopodobniej zwykły diesel. Ograniczony podgląd pompy Vagiem. Sprawdź swiece i ich zasilanie, sprawdź ciśnienie w cylindrach. Ewentualnie mam taką pompę. Kontakt telefoniczny.
To znaczy jak ? W tym silniku był problem z zapychającym się smokiem pompy oleju.
I na postoju i podczas jazdy nie wkręca się powyżej 2500 obr i nie ma mocy do tych obrotów. W sterowniku żadnych błędów. podejżewam pompę cr ale zanim ją wyciągnę chciałbym wiedzieć co jeszcze mogę sprawdzić. Czy ktoś wie jakie powinno być minimalne ciśnienie pompy podającej.
Pompa vacum, serwo, przewody które to łączą.Raczej brak wspomagania niż samych hamulców.
Witam. Ciśnienie niewielkie, (...) Widze ze Kolega na codzien obcuje na przyklad z pompami od diesla common rail ze cisnienie 30 barów wydaje sie niewielkie, ale cóż, wszystko jest wzgledne ;)
Bardzo możliwe że poprzedni właściciel dodał uszlachetniacza ew.,coś pływa w misie olejowej i przytyka smok pompy . Proponuję zdjęcie misy i oględziny pompy ,a przy okazji panewek.
Napięcie akumulatora 12.4 V, więc raczej to nie są parametry z próby odpalenia. Tak na początek, to sprawdzić czujnik położenia wału korbowego, jeśli nie ma iskry, albo nie pokazuje obrotów podczas kręcenia rozrusznikiem. Następnie sprawdziłbym pompę paliwa (ciśnienie na szynie), ew. układ paliwowy lub samo paliwo (czy nie zostało np. zmieszane z dieslem)....
Pompa paliwa w zbiorniku niskociśnieniowa, a pod maska na grodzi wysokociśnieniowa. Koniecznie sprawdź obie.
A więc temat do zamknięcia byłem u mechanika po poradę i powiedział ze jak polałem pompę wodą po zgaśnięciu i zapalił to znaczy ze sekcja traci ciśnienie i pompa do wymiany/regeneracji. Dziękuje,i temat do zamknięcia
Do sprawdzenia kąt wtrysku, a jeżeli będzie ok to na stół do sprawdzenia pompa wtryskowa, czy daje właściwe ciśnienie potrzebne do otwarcia wtryskiwaczy.
Jakie ciśnienie ci pokazuje przy rozruchu na szynie?
50% zapasu może nie wystarczyć. Umów się ze sprzedawcą, że MUSISZ wypróbować. Zużycie "wyjdzie" w praktyce, może ta pompa nie pracuje całą mocą, a może 1,5kW to jej wydatek (przepływ x ciśnienie), a nie pobór? Jaka jest sprawność tej pompy?
objawy są takie .Po włączeniu zapłonu słychać pompę około 4 s. Pompa się wyłączy przekręcam na rozruch i cisza. Napięcie nie dochodzi na automat rozrusznika .Ale jak pompa się wyłączy i za chwilę włączy się sama jeszcze raz na około 2 s.to wtedy pali od strzała. Wygląda to tak jakby pompa dobiła ciśnienie Stąd moje dziwne pytanie. A propos focusa to...
Sprawdzić ciśnienie na pompie wtryskowej. Takie coś może również powodować uszkodzona pompa podprogowa. Szukałbym problemu w układzie paliwa w końcu to diesel..
Moze to głupie co ci napiszę ale może odepnij od zbiornika powrót i zasilanie. I spróbuj zapodać ciśnienie z jeden bar. I woda z mydłem i lecisz po całości. Zawór na filtrze przy temp poniżej 25st nie powinien puszczac powrotu
Drogi kolego MARIUSZ075 najprawdopodobniej padła Ci pompa wtryskowa, te objawy na to wskazują, w baku nie masz żadnej pompki, pompa wtryskowa sama musi zassać paliwo z baku. Wykręć wtryskiwacze i też je sprawdź, przy okazji nim wyjmiesz pompę sprawdź też ciśnienie na cylindrach. Do dobrego rozruchu jest potrzebna sprawna pompa, sprawne wtryskiwacze...
Do sprawdzenia ciśnienie na pompie tandem. Ewentualnie możesz sprawdzić ilość paliwa w filtrze (czy pompa elektryczna nadąża podawać) przy/po szarpaniu.
Volvo 2.4 diesel - twarda praca silnika Tester Delphi pokazuje za duże ciśnienie na szynie CR. W tych pompach otwarty zawor SCV daje pełne wysterowanie szyny CR. Zawór SCV podłączony na krótko(+) bezpośrednio z Alternatora (uprzedzę pytania - aku jest w bagażniku) Przewód sterujący (-) ze sterownika sprawdzona na zwarcie i przejście - wszystko w porządku....
Skontroluj zawory na zimnym silniku - jeśli są za ciasne lub luzu już nie ma to tak będzie się działo w tych silnikach (rozrząd OHV). Po 4h jest jeszcze jakaś temperatura wiec luzy są większe stad lepsze odpalanie. Zadne zaworki, to nie Diesel na pompie VP - przecież pompa przed odpaleniem dobija ciśnienie na listwę. Luzy zaworowe 0.25 ssacy, 0.2 wydech....
Akumulator o pojemności 120Ah czy 160Ah O jasny gwint... Ja mam w W201 2D akumulator 72Ah, taki sam w P407 2HDI- o ile w Peugeocie rozrusznik musi te dwie sekundy pokręcić, by pompa zbudowała ciśnienie na listwie CR, to w starym dieslu Mercedesa, po zagrzaniu świec, wystarczy pół obrotu wału by zagdakał :D I żadne mrozy im niestraszne. W nowszym W211...
Proponuję jakąś lekturkę do poduszki o podstawach silnika Diesla, Nie potrafię wyjaśnić pojęcia "ciśnienie w cylindrach" . Pompa wtryskowa to coś innego niż cylindry w silniku.
ynchronizacja czujnik wału z czujnikiem wałka.. Nie bardzo rozumiem. To jest common rail, pompa CR pompuje do szyny CR, wałek pompy czołowo do korupsu silnika tylko na dwa sposoby (180 deg różnicy), nie chce mi się wierzyć że faza pompy przy CR ma wpływ jakikolwiek. Do pompy CR nie dochodzi żaden czujnik, jest czujnik w CR. Jesteś pewny że jakaś synchronizacja...
Jak chcesz solidny zbiornik to z jakiegoś diesla, tam ciśnienie dochodzi nawet do 0,2 absolutnego. Największe jakie widziałem miały VW LT/Crafter, Mercedes Sprinter. Jak chcesz solidną pompę vacuum to sporo nowszych doładowanych benzyniaków takie ma, tylko to już pobór prądu znacznie większy. Zmniejszanie obrotów silnika raczej nie wpłynie pozytywnie...
Nie miało by wpływu na zimny ponieważ ciepły silnik ma inne opory. Sprawdź ciśnienie i wtryski, potem jak to nic nie da pompa i czy nie łapie powietrza.
To nie jest common rail, tu mam pompę rotacyjną. Już mamy diagnozę wstępną, okazuje się że sterownik jest sprawny. Wygląda to jakby był uszkodzony zawór regulujący ciśnienie paliwa wytwarzane przez pompę wstępną. Jeśli ściśnięty jest wężyk powrotu paliwa z pompy samochód zaczyna normalnie pracować i reaguje na pedał gazu. Jeszcze jedno najważniejsze...
A do tego polecam sprawdzić ciśnienie pompy wtryskowej na każdej sekcji bo tu może być problem.
Przede wszystkim zmierz ciśnienie na cylindrach, czy jest równe. Potem ewentualnie sprawdzić układ zasilania (pompa, wtryski) i zawory.
W przypadku pompy rotacyjnej powrót paliwa do baku jest i z pompy i z wtryskiwaczy, najczęściej łączą się gdzieś po wyjściu na trójniku i potem jeden przewód wraca do baku. Pompy rotacyjne sterowane elektronicznie mają spory przelew, ponieważ pracują całkowicie zalane paliwem pod ciśnieniem, a ich nastawniki dawki i kąta wtrysku wykorzystują do pracy...
warto sprawdzic ciśnienie na cylindrach jesli jest dobre to wtedy mozesz czepiac się pompy wtryskowej Pozdrawiam!
Mam jeszcze takie pytanie czy przy wolnych obrotach diesel odpali ? (Podejrzewam rozrusznik ) może mi ktoś jeszcze coś mi może doradzić pompa wymieniona wtryski po regeracji ale auto nie odpala. Rozrusznik się grzeje .
Aby nie wpędzać się w niepotrzebne koszty u różnych pseudo mechaników , którzy wymienią ci pół silnika począwszy od aku poprzez rozrusznik a skończywszy na pompie sprawdź w jakimś specjalizującym się w dieslach warsztacie ciśnienie sprężania(kompresję) na zimnym silniku.Prawidłowe i pozwalające na bezproblemowe zapalanie diesla nawet na dużym mrozie...
Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
Mechanik zakładający pompę stwierdził, że jest ok. Jego sugestia jest taka, że pompa daje wyższe ciśnienie niż stara i dlatego wtryskiwacze pukają. Zmień mechanika, bo nie ma pojęcia o dieslu. A w Poznaniu masz Wachowiaka.
Panowie jak w temacie, auto Mazda 6 2.0 Diesel 100kW 2005r. Przy rozgrzanym silniku zapaliła się kontrolka od ciśnienia oleju. Pomiar ciśnienia oleju manometrem był następujący: zimny silnik ciśnienie ok 4 bar, gorący spadło do 1 bar ! Gdzie przyczyna ?? pompa oleju ? zawór w pompie ?? silnik ?? przebieg auta niby 150 tyś ale auto z Niemiec więc nie...
2 -służy do wkręcenia specjalnego zegara w celu ustawienia zapłpnu;wartość na dzwigni gazu.Ten zaworek ma troche inne zadanie niż w pompach bosch i innych, tu ciśnienie jest wytwarzane przez pompkę w głowicy tłoczącej (dekielek między przewodami wtryskowymi)i sterowane jest zaworem upustowym -sruba skosna z tyłu pompy . A co do braku pompki recznej...
Pełna wersja 18075/P1667 - Valve for Pump - Jet: Cylinder 2 (N241): Electrical Malfunction czyli kabelki , cewka pompowtryskiwacza, sterownik silnika (najczęściej to co napisałem w poprzednich postach) W celach edukacyjnych: Blok wartości mierzonych 023 (korekta momentu czasowego wysterowania elektrycznego pompowtryskiwacza) średnio wartość· zadana...
Są takie pompy do Omegi TDSa lub BMW TDSa niskie ciśnienie w sam raz...trzeba pokombinować
Jeżeli ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy spadło o 30 atm to znaczy, że igły się wyklepały. Jeżeli na stożku igły mamy szeroki ślad to rozpylacz jest do wymiany. Na przyrządzie do ustawiania wtrysków zadajemy ciśnienie 10 atm niższe od otwarcia i obserwujemy czy zbierze się paliwo na końcówce rozpylacza. Jeżeli wtryskiwacz przepuszcza paliwo to jest do...
Witam czy może ktoś mi powiedzieć jakie ciśnienie powinno zostać wytworzone w szynie common rail aby czujnik ciśnienia dał sygnał na sterownik do sterowania wtryskami? Pompa CP4.2. Ponieważ już podmienialiśmy regulator na szynie, podmienione wtryski, pompa podmieniona na podobno sprawaną w innym warsztacie a na pomiarze diagnostycznym ciśnienie uzyskane...
skoro jest tak to proponuje ci tylko przebadanie drogi paliwa od pompy paliwa z baku do wtrysku , a jak tam nic to tylko koputer serwisowy
Zresztą ile musi być na minusie aby parafina się wytrąca? Przez kilka dni -15? No .... dużo zależy od jakości paliwa, ale w zwykłym ON już przy -7 zaczyna wytracać się parafina, a bodajże przy -20 to już masło w układzie paliwowym :) Problem z parafiną jest taki że wytrąca się od niskiej temperatury i niskiego przepływu paliwa. Współczesne systemy...
Filtr wymieniony o odstojniki wody pierwsze słyszę ale dobrze wiedzieć. Już kupiłem nową pompę na ewentualną wymianę. A i najważniejsze to jest Freelander td4 z silnikiem diesla BMW 112KM rok 2004. Zadzwonię do mechanika zeby sprawdził czy jest tam ten odstojnik zanim wymieni pompę.
Nie mogę zrozumieć tych skoków ciśnienia w górę?! To typowy objaw przy niewydolnej pompie wtryskowej - zawór IMV pompy przekracza granicę prawidłowej pracy przy ekstremalnej modulacji sygnału sterującego PWM - starając się uzyskać prawidłowe ciśnienie na listwie zadane przez IDM. Pompa i wtryski pojechały do specjalistycznej firmy i nie pomogło......
Kolega z postu nr 2 jak widać bez doświadzenia w budowie instalacji nawadniajacych. Pompa może i wystrczy, ale nie podałeś powieżchni. Kolejna sprawa, to nie jest to pompa do ciaglej pracy, co może szybko wyjść w eksploatacji. Wąż stanowczo za delikatny, pompa którą masz ma 2,8bara, przy przepompowaniu, jeśli zdławsz przepływ, a pewnie tak będzie, bo...
Witam . Kolego , okresowo -pompę i wtryski trzeba oddać do autoryzywanego zakładu w celu regulacji i ustawienia parametrów (ciśnienie , dawka , ciśnienie otwarcia itd. Diesel jest tańszy w eksploatacji jeśli jest serwisowany !
sprawdzić ciśnienie tłoczenia pompy wtryskowej - obstawiam wytartą już głowiczkę pompy wtryskowej (tylko wymiana), sprawdź też sprężanie na cylindrach.
Zanim zaczniesz się kulać po pseudo mechanikach , którzy wymienią Ci pół silnika a skończą oczywiście na regeneracji pompy to znajdź specjalistyczny warsztat zajmujący się dieslami i niech Ci zmierzą ciśnienie sprężania na zimnym silniku i jeśli wynik jest poniżej 26 barów to już nie szukaj dalej bo przy takiej kompresji napewno na mrozie będą problemy...
Jak dla mnie to chyba zależy od dystrybutora na stacji. Zauważyłem, że na różnych stacjach LPG tankuje mi się z różną prędkością. Może to zależy od wydajności pompy w dystrybutorze, czy od budowy "pistoletu" do tankowania.... Patrz na ciśnienie. Manometr na dystrybutorze.
przekładnia planetarna, której za chiny nie jestem w stanie określić przełożenia, wygląda to tak jak w załączniku. Mnie to nie wygląda na reduktor tylko na łożyskowanie odciążające wał silnika. Ten duży hydromotor, pożera bardzo dużo oleju, przez co jestem w stanie "rozkręcić" go do obrotów ok. 50-55 obr/min Pompa 16 cm3, silnik nominalnie 3000rpm,...
Brak ciśnienia paliwa!!!! -Powietrze w układzie paliwowym diesla lub Pompa wtryskowa Mam nadzieję, że wszystkie czujniki (czujnik wału korbowego, czujnik wałka rozrządu) były testowane oscyloskopam i Dialogys To niema nic do Ciśnienie na Listwie po odłączeniu regulatora ciśnienia.
Weź kogoś , niech ci kręci rozrusznikeim a ty w tym samym czasie pompuj tą pompką ręczną przy filtrze , ta pompka jak silnik sięnei kręci to po napompowaniu ma być twarda . Pompę wtryskowa masz raczej dobrą ,nie przypominam sobie żeby komukolwiek kiedyś ta pompa siadła . Tam jest ukł CR ciśnienie się powinno dac sprawdzić na listwie .
Na starych silnikach PD chmurka chwile po odpleniu oraz lekkie zająkanie (szczególnie po nocy) to norma. Niestety stary układ paliwowy się zapowietrza mniej lub bardziej co powoduje spadki ciśnienia na pompie tandem (stąd dym i lekkie zająknięcie czy falowanie). Usunięcie tej niedogodności jest trudne i kosztowne (jak to w starym dieslu). Gdzieś widziałem...
przez pompe wtryskową leciała ropa do oleju. Jeśli wytłumaczysz, jak i gdzie leciała ropa do oleju przez pompę wtryskową, to wykryłeś usterkę niebieskiego dymienia... Nawiasem mówiąc to nie jest pompa wtryskowa rozdzielaczowa z "klasycznego" diesla, tylko pompa bardzo wysokiego ciśnienia (pwc) w systemie Common Rail . Jeżeli nie jesteś posiadaczem...
Hydraulika to wszystko co związane z twoim układem CR. przy tym błędzie separ plus filtr diesla = ciśnienie przed filtrem - spełnione? Jeżeli po 20 - 30 minutach po zgaszeniu nie możesz odpalić obstawiam pompę.
Witam wszystkich użytkowników opli które po dłuższym postoju ciężko odpalają,mowa o dieslu,problem z zapowietrzeniem pompy A jak ci zapowietrzają trawersy lub sama pompa , bo wężyki , bak i filtr powietrza to pikuś. A jak pompa długo wytwarza w sobie ciśnienie bo jest zużyta po prostu? przejechałem 20 000, i dalej jest tak samo.
Coś mod przy sobocie popróbował :D W pierwszym poście wyraźnie jest napisane, że to silnik 1,1 !! Więc to nie diesel ! Moja rada wlej olej 10w40, zastosuj dobry filtr oleju , sprawdź ciśnienie manometrem. W przypadku wątpliwości miska w dół obejrzeć smok pompy oleju , i obejrzeć panewki.
Raczej wszystko co związane z paliwem. Filtr,pompa itd. Nie wiele tam narobisz. Możesz np sprawdzić filtr paliwa ,choć wątpię by zapchał się nagle. Jak masz podgląd parametrów to sprawdź ciśnienie na szynie przy kręceniu.Minimalna wartość to około 300 barów.
Elektrit ja wiem że my możemy sobie tak zrobić, ale nie proponuj innym takich żeczy bo jak żeczywiście odpali to ich to ciśnienie pozabija albo krzywdę zrobi. Poza tym jak nie odpowietrzyli to przy kręceniu załatwią pompę.
Chciałem zamknąć temat. Ciśnienie oleju w silniku faktycznie, było za wysokie, jednak nie było aż tak wysokie, jak mi wmawiano, wg serwisu nie mogło też wpłynąć na zatarcie turbosprężarki. W pompie poszedł zawór oleju .. niestety producent nie przewidział wymiany samego zaworu i nie można go nigdzie dostać. Wymieniona pompa i ciśnienie wróciło do normy....
Te zdjęcia co pokazujesz wskazuje na nieszczelność pompy Wysokiego Ciśnienia (WC). Warto pomyśleć także o pasku rozrządu, bo mechanik będzie musiał wyciągnąć pompę do uszczelnienia.
Problem większości diesli na pompie rotacyjnej. Paliwo schodzić przewodów do pompy i odpala dopiero jak zaciągnie paliwo i wytworzy wewnętrzne ciśnienie ok 3-4 bar. Załóż przezroczyste węże paliwowe do pompy to zobaczysz ładnie jak powietrze zasysa pompa i dopiero po przemieleniu go jak paliwo dojdzie do pompy dwa obroty i odpala.
Zapomniałem dodać, że turbin a była również niedawno w regeneracji i tyle co wiem, to że wymienili łopatki. "fachowiec", który robił pompę potraktował ten silnik chyba jak zwykłego diesla. Jedyne co smradził to ciśnienie na tłokach no i coś tam posprawdzał przy wtryskach, niby ok. W okolicach zaworu ERG jest rurka zaślepiona kawalkiem blaskzi alumiowej,...
Edytowałem post wyżej, przeczytaj proszę, może to coś wniesie. . Kompresję sprawdzę jeszcze raz jak tylko troszkę się ociepli i jak nie rozwiążę problemu. Pompa podająca jest założona elektryczna tuż przed pompą wtryskową jakieś 30-40cm. Mogę zwiększyć jej ciśnienie na wejściu do wtryskowej przez "przytkanie" odprowadzenia nadmiaru ciśnienia do magistrali...
Transit 2020r, 2.0 ecoblue (diesel)nie odpala po wymianie silnika. Silnik wymieniony na nowy słupek. Auto przy próbie uruchomienia nabija ciśnienie paliwa do 50 bar i spada do zera. Po odłączeniu regulatora paliwa na listwie nabija do 200 bar i spada do zera. Po odłączeniu regulatora paliwa i wszystkich wtryskiwaczy na bija ciśnienie do 400 bar i spada...
Opel Astra III H rok 2005 silnik diesel 1.7 CDTI 100 konny Wczoraj wymieniliśmy pompę wody, bo z niej ciekło, ale zbiorniczek nie ma na 100% czujnika, sprawdzaliśmy... no i kabla też nie widzę do tego czujnika, nie wiem czy jakaś uboga wersja czy co? Zastanawia mnie, czy ta pompa wodna mogła ciśnienie podnosić w układzie, znajomy twierdzi że to przez...
To wychodzi na to że jest zapowietrzony - przy tych mrozach kręcąc rozrusznikiem zarżniesz rozrusznik i aku - zostaje ciąganie na sznurku niestety. Możliwość druga to że pompa wtryskowa robi za małe ciśnienie i wtryskiwacze się po prostu nie otwierają - starość nie radość - ale tu trzeba być 100% pewnym ze jest odpowietrzony.
Jestem mechanikiem i potwierdzam że w przypadku diesli, problem palenia na zimnym silniku polega na zapowietrzeniu się układu paliwowego po nocy ( miałem przypadek zawieszonego zaworu zwrotnego w pompie 1,9 TDI Octavi- paliwo cofało się do przelewu i trzeba było długo kręcić zanim załapał). Warto rano popatrzeć na pęcherzyk powietrza w przezroczystej...
Musisz do kogoś pojechać na solidna diagnostykę trzeba sprawdzić czego mu brakuje jak zgaśnie albo z czym nie ma komunikacji czy widzi obroty ciśnienie itd. Masz może ten sterownik pompy co ci wymienili chętnie go odkupię.
Witam. Samochód Renault Rapid 1.9 Diesel, 1996 rok, pompa paliwa bosch. Diagnostyka silnika O.K ; ciśnienie sprężania 30 atm, ciśnienie na wtryskach 120atm (sprawdzone nie leją), początek wtrysku ustawiony wg instrukcji, pasek rozrządu sprawdzony trzy razy- 100% założony dobrze, luzy zaworów wyregulowane, oleju nie bierze w ogóle, jeżdzę na półsyntetyku....
ciśnienie pompa paliwo diesel diesel pompa ciśnienie oleju diesel
schemat bezpieczników sterownika hasło biosie laptop toshiba podłączyć kamera cofać nawigacja
tablica kierunkowa spawarka wybija bezpiecznik
Sony LinkBuds S vs OnePlus Buds 3: Porównanie słuchawek Economy Mode Active - Auto nie odpala po ładowaniu akumulatora