schodzi razem z alternatorem,później się ją odmontowuje-odkręcić 3 wkręty
Wymień i zapomnisz o problemie. Gdyby było za małe podciśnienie z pompy vacum, hamulec byłby twardy przy drugim naciśnięciu. Zapewniam, że mielibyśmy temat o słabych hamulcach. W pompie nic się nie dzieje i nie ma tam co regulować.
Witam co chodzi o hamulce w maluszku to jak pompujesz 4,5 razy rośnie pedał a po krótkiej chwili znów naciśniesz pedał i leci do podłogi to wkręć włącznik stopu o pół obrotu i sprawdż to trzeba kilka razy próbować nim się reguluje skok popychacza pompy hamulca , jak pedał leci to za bardzo spuszcza ciśnienie płynu. Blokujesz pompę hamulcową i jedziesz...
W desce jest przecież nagrzewnica i tam jest przecież płyn. Trzeba się położyć i patrzeć, co tam na górze jest, nie znam tego modelu, ale masz 3 możliwości: płyn chłodniczy z nagrzewnicy, hamulcowy z pompy hamulca lub pompy sprzęgła, ale tam jest chyba na linkę.
Wersja na pompowtryski? Najpewniej króciec pompy tandem.
Po wymianie pompy hamulca recznego z tylu z lewej strony na pulpicie swieci kontrolka i miga przycisk hamulca , nie da sie usunac nawet bledu.
Jak hamulec twardy to może śmierdzi przegrzany hamulec. Uszkodzona pompa sama powoli dociąga. Sprawdzałeś temperaturę hamulców (felg ) po zatrzymaniu ?
Witam, mam problem z Manitou - z dnia na dzień padła jakby hydraulika i po odpaleniu nie zwalnia hamulca od jazdy, działa dopiero przy 2tys obrotów, czy to może być wina pompy czy rozdzielacz przepuszcza ? To jest pompa od sterowania hydrauliki wysięgu i hamulca ręcznego? https://obrazki.elektroda.pl/2924328100_... Tu jest filmik z...
Kolego może się mylę (jeżdżę dieslami), ale z tego co pamiętam serwo-wspomaganie hamulców łączy się zwykle z czwartym cylindrem i ja tam bym szukał ewentualnej usterki. Twierdzisz, że iskra i ciśnienie ok. - więc pytam, czy masz sprawny hamulec nożny tj. czy działa Ci poprawnie, czy musisz mocno naciskać na pedał aby się zatrzymać. Sprawdź przewód-rurkę...
Raczej sama pompa puszcza pomiędzy sekcjami.
http://www.zssplus.pl/www_prace_dyplomow... No to tu masz opis działania układu elektrohydraulicznego. Jaką tablicą rejestracyjną, jest pod tylną kanapą.
Czujnik stopu jest koło pompy hamulca. Jak on jest dobry, to podałem link od postu na Elektrodzie. Był podobny przypadek i rozwiązaniem okazał się uszkodzony czujnik sprzęgła (po wymianie) awaria z światłami ustąpiła. I na zdjęciach pokazany jest czujnik sprzęgła.
Przekaznik i bezpiecznik pompy pod podłogą masz w podszybiu obok wspomagania hamulca i od tego zacznij.
Szukaj podciśnienia zaworek przewody podciśnieniowe przetarte pękniete sprawę masz prosta od vacu pompy do turbo . Hamulec nie jest twardy ??
Raczysz się mylić z alternatorem i proponuję sobie przejrzeć schematy. We Fiacie był alternator 6D ale z wyprowadzeniem ze środka gwiazdy, kontrolką i pogmatwanym regulatorem. Tego w UAZie nie ma bo Rusy uprościły to do granic bólu. Nie spotkałem jeszcze UAZa z mechanicznym regulatorem (a ja mam gnojka jeszcze z instalacją migającego stopu jako kierunkowskazu),...
Na tłok w pompie hamulcowej działa siłownik hydrauliczny zasilany ciśnieniem z pompy hydraulicznej a steruje tym rozdzielacz w którym suwak przesuwa cisnienie wytwarzane przez pompkę hamulcową sprzęgniętą z pedałem hamulca. Pompa hamulcowa, siłownik i rozdzielacz to skręcony jeden element a zobaczysz to jak wsuniesz się pod maszynę. Po zgaszeniu silnika...
Prawdopodobnie uległa awarii pompa hamulca
Podejrzanie wysoka wartość. Ciepło, zimny, po rozgrzaniu też, po wciśnięciu hamulca coś się zmienia. Zmierzyłeś samą pompę czy cały układ.
otwierasz maskę i po prawej stronie koło pompy hamulca masz 2 cm x 2cm przycisk wciśnij
Zasada jest prosta jak napisał kolega. Hamulec najazdowe trzeba przerobić tak żeby pchal tloczek pompy paliwa. Oryginalnie jest wahadło do ciuagniecia linek. Tłok hamulca pcha wahadło na swozniu A pod spodem ciągnie linek. Ja na odpowiedniej wysokości uzależnionej od skoku hamulca I pompy hamulcowe wywiercilem w wahadła otwór I polaczylem z pompa hamulca...
Bardzo możliwe że nie masz luzu między pompą hydrauliczną a sztyftem pedału hamulca w efekcie tłoczek się nie cofa i nie zwalnia płynu z cylinderka hamulca. Lub przycina sie pompa hamulca.
Pytanie drugie czy możliwe żeby padła sama pompa hamulcowa tylko dlatego że była "pusta" przez około dobę? Jeśli padła to tylko przez te twoje odpowietrzanie. Tak ciężko zrozumieć że nie można naciskać pedału hamulca jeśli w pompie nie ma płynu?
Widełki od pompy hamulca zasadniczego ? Tak tylko że u mnie ta sprężyna wogule nie wyciąga tego tłoczka z zaworu,jedynie sprężyna się zgniata Co z tym zrobić ? Czy przerobić to na stałe cięgno bez sprężyny ?
Rozwiązanie problemu - kolejna wymiana pompy Vacum .
Spróbuj odpowietrzyć jeśli bedzie powietrze a cały układ jest szczelny to można założyc że sie dostaje powietrze przy tłoczkach zacisku. Może jeszcze być winny ABS tzn. pompa i rozdzielacz ( chyba dobrze napisałem :) )
Wychodzi że nie ma podciśnienia. Może być rurka do pompy vakum. Wypchnięty bagnet oleju, to pompa vakum pompuje duże ilości powietrza.
Na pewno pęknięty przewód przy servie. Wspomaganie hamulca tam dochodzi taki sztywny przewód. Tu gdzie pompa hamulca. Sprawdź ciągłość tego przewodu aż do wakopompy (pompy podciśnienia) po drodze pewnie się rozgałęzia ten przewód do czujników itd. sprawdzić szczelność tych przewodów.
Pompa ABS do wymiany ,standard w tych autach.
Zła pompa....
Jest dokładnie tak jak napisał Kol. spektra . Jest nieszczelność wewnątrz pompy pomiędzy sekcjami pierwszego i drugiego obwodu . Płynu w zbiorniczku nie ubywa i nie ma wycieków a pedał pod nogą wolniutko opada. Naprawa tylko przez wymianę pompy . Kiedyś można było kupić zestawy naprawcze ale nie zawsze to dobrze wychodziło . Jak jest zużyty cylinder...
Jeśli podczas pracy silnika - jazdy, pedał hamulca będzie "twardy", to albo serwo zamarzło, albo pompa próżniowa niesprawna (nie wytwarza podciśnienia). Wciśnij pedał hamulca i uruchom silnik, jeśli pedał wyczuwalnie "wpadnie", to wspomaganie hamulca (serwo) sprawne.
Więc zainteresował bym się pompą hamulca.
Nie trzeba żadnego pomysłu , źle wyregulowany luz pomiędzy serwem a pompą lub na pedale hamulca / brak jałowego skoku . Do sprawdzenia regulacja , stan szczęk bo najprawdopodobniej ktoś chciał " poprawić hamulce " nie w tym miejscu co trzeba . :shii:
Odpowietrzniki drożne :). Od nich zacząłem i nawet na wszelki wypadek założyłem nowe (stare) :). Nowe w sensie że nie używane a stare bo pochodzą jeszcze zza czasów kiedy produkowali C 360 :) (at)ftp_kowal co masz na myślisz pisząc luz? Chodzi Ci o luz między sworzniem dociskowym a tłoczyskiem w pompie gdy pedał jest w pozycji jałowej? No właśnie problem...
Kolego musi być 67,5mm
Nie nacikać pedału hamulca jeśli w pompie jest powietrze, a płyn niechętnie spływa do pustej pompy więc najlepiej jest poluzować przy niej przewody aż zacznie tam wypływać.
Pompa hamulcowa do wymiany.
Wymiana pompy hamulcowej załatwiła sprawę. Hamulec teraz działa jak należy.
Tłoczek zregenerować to zbyt mocne określenie zależy czy jest tam gumka i w jakim stanie. Jak mocno jest porysowany tłoczek bo troszkę to można spolerować. Pod maska czarna bańka naprzeciw pedału hamulca zresztą pompa hamulcowa jest przykręcona do serwa.
Za nisko jest włącznik świateł hamowania lub nie ma luzu pomiędzy tłokiem pompy hamulcowej a popychaczem od pedału hamulca.
Odświeżam temat, gdyż chciałbym dowiedzieć się czegoś więcej o modyfikacji pompy hamulca tylnego i opinii na temat podanej przeze mnie pompy.
Ten poniższy video clip prezentuje ten proces w całości dokonany przez 1 osobę. https://www.youtube.com/watch?v=czgv2kXw... e marcus Robiłem to w podobny sposób aż nie będzie pęcherzyków powietrza i dalej pedał hamulca był miękki . Musiałeś coś przegapić! Czy jesteś pewny że podczas tej procedury był dostateczny poziom płynu hamulcowego w zbiorniku...
Zobacz w ETKA.
Jest to możliwe. Nowoczesne silniki potrzebują dużo energii do pracy i często w alternatorze jest impulsator, który nie zezwala na pracę silnika bez impulsów z alternatora. Poza tym od paska mogą być napędzane inny osprzęt jak pompa wspomagania hamulców, bez działania której jazda może być niebezpieczna.
Witam Gdzie znajduje się czujnik ciśnienia hamulca w touareg 3v6 tdi 2006 rok może jakieś podpowiedzi albo schemat bo nie mogę nic znaleźć Dziękuję Są dwie możliwe lokalizacje bo 2006r była zmiana. Do 2006 był w pompie hamulcowej przykręcany, 3 pinowy. Od 2006 był w pompie ABS, o ile się nie mylę nie da się go wymienić samego, tylko z całą pompą.
Do sprawdzenia urządzenia wspomagania hamulca czyli serwo, przewody, pompa.
A wężyk od pompy do serwa nie przepuszcza? Sprawdź wspomaganie. Wciśnij hamulec dwa razy a za trzecim wciśnij i trzymaj, odpal silnik i daj znać czy pedał się cofnie. Jak pompa sprawdzona i wężyk szczelny to pewnie membrana..
sprawdź poziom płynu hamulcowego w zbiorniczku na pompie
"Wyczaruj" dłuższy wężyk, podjedź drugim autem i podłącz "na krzyż", a przekonasz się, czy pompa, czy serwo.
Jest jak popatrzysz na zbiorniczek pompy hamulca u góry po prawej stronie. Sprawdź jeszcze włącznik pedału sprzęgła.
To może być źle wyregulowany tłoczek pompy hamulca, lub poluzował się regulator musiał byś zdjąć mastercylinder i tam na tłoczku powinna być regulacja, musisz wkręcić ze 3 skręty prawdopodobnie mała nakrętka ( nie wiem jak jest w vectrze ), generalnie tłoczek jest wsunięty za daleko w pompę.
Witam Traktuje Twoje informacje jako wskazówki: 1/pedał luźno idzie do dołu 2/jest płyn hamulcowy w zbiorniczku 3/nastąpiło to nagle w trakcie hamowania i tak pozostało Wniosek: Pompa hamulca nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego Przyczyny: 1/Płyn hamulcowy stary stracił swoje właściwości , doprowadziło to do zapowietrzenia pompy hamulcowej...
VAG Leon 1. Pompa hamulcowa czy serwo. Panowie, zanim zacznę zamawiać części i wymieniać inne sprawne, aż trafię na problem, chciałbym dopytać tu, czy jest możliwość sprawdzenia, co jest winne za twardy pedał hamulca podczas jazdy i po postoju nocnym, jakby ktoś lewarek podstawił pod pedał. Po odpaleniu robi się miększy, ale dalej twardy i bardzo słabo...
Pompa do wymiany - przepuszczają tłoczki.
Coś mi się kojarzy z pompą wspomagania do serwa. Były jakieś podobne ustrojstwa w Starach i Autosanach może w jakichś traktorach jeszcze. Stawiam na ciągniki, wspomaganie pompy hamulca. Trzeba było robić fotki wejść podłączeń i tabliczki a nie oznaczenie odlewu. Ten cylinder sprężarki to chyba nie od kompletu? :)
W tym aucie to czujnik ciśnienia jest raczej zabudowany w agregacie pompy ABS więc nie ma tutaj co sprawdzać. Ewentualnie można w parametrach sprawdzić czy widzi jakieś ciśnienie i reaguje na zmianę naciśnięcia pedału hamulca. Pompa do naprawy lub wymiany. Jak będziesz wymieniał to najlepiej zrobić sobie skan całego auta by mieć kodowania każdego sterownika...
Więc tak...gdyby pompa vacum była słaba to odczułbyś to na hamulcach, gdyby była nieszczelność na pompie czy wężykach to rano wsiadając do samochodu przed odpaleniem byś miał twardy pedał hamulca, więc zapewne też byś zauważył. Jego pompa może być wydajniejsza, natomiast wystarcza podciśnienie- 0,7bar do poprawnej pracy.
Witam! będziesz musiał wymienić pompę hamulcową. Ewentualnie dla pewności rozbierz wszystkie hamulce, wyczyść je, prze smaruj tłoczki i spróbuj odpowietrzyć (mogą się urwać odpowietrzniki) jeśli to nie poskutkuje to pompa hamulcowa. Spróbuj odpowietrzyć.
Mnie najbardziej w metodzie ciśnieniowej martwi wytrzymałość połączenia między zbiornikiem a pompą.
Pompa vacum robi tylko podciśnienie, a podciśnieniem jest sterowane turbo i serwo hamulcowe. Na przewodach / króćcach trzeba szukać nieszczelnosci. Do serwa hamulcowego jest felerny plastikowy przewód.
A mogę to jakoś sprawdzić, żeby się upewnić, że to na 100% serwo? Może jakieś dźwięki albo inne charakterystyczne objawy dla padającego serwa? Bo np. przy dodawaniu gazu słyszę takie jakby chrobotanie w pobliżu serwa i pompy hamulca.
Problem polega na tym, że na zgaszonym zapłonie pedał jest ok a na odpalonym silniku powolutku wpada w podłogę zero wycieków, stało się to po wymianie przednich klocków. Hamulce odpowietrzałem kilkakrotnie na zgaszonym i odpalonym silniku. Czyżby pompa hamulca mogła się naruszyć po wymianie i cofnięciu tłoczka? Dla mnie jest trochę dziwne bo nigdy nie...
Pompę szlag trafił. Szukaj nowej.
Jakieś 2 tyg. temu dostaję do naprawy Mercedes-a CLK. Objawy - podobne do uszkodzonej pompy hamulca. Po wymianie pompy kilka naciśnięć ok, potem pedał powoli idzie w podłogę. Po rozebraniu starej pompy okazało się, że w okolicach tłoczków płyn hamulcowy wykrystalizował się do białych kryształów przypominających kawałki plastiku (widziałem to pierwszy...
Zobacz czy nie jest wciśnięty lekko tłoczek pompy hamulcowej (wówczas jest przytkany otworek powrotu płynu hamulcowego co powoduje blokowanie jednej sekcji po skosie) pedał hamulca jest delikatnie wciśnięty pompa nie ma luzu. Dodano po 2 i koniecznie wymiń płyn hamulcowy stracił swoje parametry z racji wysokiej temperatury
Serwo szczelne a przewód do waku pompy musi być drożny i również szczelny (tam panuje podciśnienie wytwarzane przez waku pompę i dzieki temu masz wspomaganie hamulca, pedał nie jest twardy).
Witam. Gdyby była to przekładnia główna, dzwięki pojawiałyby się na każdym biegu!!! Początkowo jest ciszej bo olej jest gęstszy(zimny). Wyjęcie skrzyni może sprawić trochę kłopotu, zwłaszcza jak jest ABS i problemy ze śrubą wspornika(łapy) skrzyni pod zespołem serwa hamulca(pompy ABS). Demontaż skrzyni-mi największy problem sprawiło zdemontowanie kół...
Nie wiem co ty czytasz.Pod lewą półosią to jest raczej czujnik wstecznego.Wejście na czujnik vss to jest nad prawą półosią.Albo czujnik albo linka.A pierwszy Teves nie wysyłał prędkości na licznik nie wiem co ty tam masz.Ja masz tylko dwa przewody do pompy hamulca to masz nowszy układ i ten daje sygnał na licznik.
Witam -wymieniłem same zaciski - na nowe marki GT-bergmann No to co w końcu robiłeś? To jeden z kluczowych elementów tego twojego luzu - masz inne niż było i lekko chodzi to Twój powód do zadowolenia powinien być. No i jak grupa VAG z ABS to powinno się zastosować do postu #19 kolegi Aleksander_01 Dalej nie widzę sensu szukania dobrego w dobrym. A to...
brak prawego chamulca w ursusie c360 now pompka chamulcowa długa
Z tego co wiem pompa jest wyłączana wyłącznikiem ciśnieniowym. Jeżeli puścisz lancę ciśnienie wzrasta i silnik pompy zostaje wyłączony. Mój Karcher tak ma, napewno tak i nic innego bo do niego zaglądałem.
Witam W kanale od lewego przedniego hamulca w pompie ABS ( 4f0614517k audi a6 c6 2,4 2006r ) nie ma cisnienia plynu hamulcowego . Pozostałe hamulce działają bez zarzutu, włącznie z ABS. Możliwe jest by zapowietrzył się jeden kanal? Pompa do wymiany ? Czy może są jakiś sposoby na szybkie i bezstresowe ogarnięcie tematu ? Pomocy :)
Duży przebieg tego wozu? Na moje ucho, to albo serwo hamulca straciło szczelność, albo przewód między pompą podciśnienia a serwem. Ale raczej stawiałbym na serwo. Schyl się pod kierownicę i nasłuchuj w okolicach popychacza łączącego pedał hamulca z tłokiem serwa.
Odłącz rurę o serwa i zobacz, co w sumie jest podobnym testem jak hamowanie na wyłączonym silniku. Zobacz czy coś mechanicznie (dywanik) nie ogranicza ruchu powrotnego pedału. Pociągnij go ręką. Jak masz czym, pomierz sobie ciśnienie i zobacz jak się zachowuje. Ale ogólnie wygląda na to że na zluzowanym pedale nie wyrównują się ciśnienia w serwie.
A co to jest pompa wspomagania hamulców?
Sprawdź samoregulatory w bębnach. Jeżeli są zatarte to nie pracują i nie wybierają luzów pomiędzy szczękami a bębnem. Jeżeli są nie sprawne to efekt jest właśnie taki jakby hamulce były zapowietrzone. Chyba, że jak ktoś składał to po wymianie cylinderka coś źle założył.
Witam, Czy miałby ktoś dostęp do schematu elektrycznego, albo przerabiał temat jak wygląda podłączenie pompy próżniowej serwa hamulców w audi A4 B7 automat? Chciałbym taką pompkę dołozyć w swoim manualu i szukam schematu, jakie kable gdzie poprowadzić, jaki dac przekaźnik, najlepiej żeby było to zrobione estetycznie i poprawnie. Nie mogę nigdzie znajeźć...
Jednak coś jest, ponieważ elektryk samochodowy stwierdził na niej brak zasilania. Twardy hamulec po rozruchu silnika samochodu spowodował, że elektryk to sprawdził i przyłączył ją na krótko. Cały czas słyszę ją po przekręceniu stacyjki ( gdy nie zagłusza jej pracujący silnik samochodu). Hamulec działa ze wspomaganiem, nawet jak nie pracuje silnik samochodu....
Sprawdź przewody od podcisnienia. Grubsze czarne po prawej stronie silnika i w okolicy zbiorniczka z płynem hamulcowym. Szukaj albo pękniętego albo takiego co luźno siedzi. Straciłeś podciśnienie i nie masz wspomagania hamulców i sterowania turbiną. Ostatecznie może być pompa vacum uszkodzona. Usterka łatwa w diagnozie i naprawie.
Witam, to mój pierwszy post- Dzień dobry. Samochód Passat b5 1.9t AEB, tylko ABS. Samochód ma tragiczny nieskuteczny hamulec nożny. Pedał wpada w podłogę, po zablokowaniu przewodów od przednich zacisków pedał się robi sztywny ale po zablokowaniu tłoczków ( włożenie czegoś miedzy zacisk a tłoczek) pedał jest dalej miekki. Co zostało wymienione: zestawy...
Problem z hamulcami w Escorcie 1.8td. Wydawało mi się że są zapowietrzone ale po odpowietrzeniu żadnej poprawy , pedał hamulca jest miękki . Czy mógł by mi powiedzieć czy to wina pompy czy serwa .
Tłoczek ma się cofnąć natychmiast, u ciebie jest problem, pompa niewłaściwie zasysa płyn ze zbiorniczka. Pewnie odwrotnie włożone gumki. Doprowadź do porządku pompę, ma chodzić właściwie i pompować ciśnienie jak odkręcisz przewód hamulcowy z pompy a wylot pompy zatkasz palcem. Dopiero jak pompa będzie ok, skręcasz i odpowietrzasz cały układ.
Sprawdz czy vacum pompa daje podciśnienie jak i szczelność układu, hamulce odpowietrzone ? plyn nie ucieka ?
Jeżeli jest dobrze odpowietrzony , a objawy masz takie jak piszesz , to znaczy , że nie działają samoregulatory szczęk w tylnych bębnach . Szczęki składają się do oporu wciskając tłoczki cylinderka do końca . Jeden ruch pedału hamulca jest za mało żeby szczęki dotknęły bębna , zbyt mała wydajność pompy , więc po kilku razach masz hamulce .
Zapowietrzone hamulce.Sprawdź czy nie uchodzi płyn hamulcowy.Jakby to było servo to pedał hamulca byłby sztywny a nie miękki.Być może uszczelki w pompie hamulcowej.Sprawdź czy się nie poci.
Miałem ten sam problem. Proponuje sprawdzić pompę ABS. Po przekręceniu kluczyka powinieneś słyszeć jej prace przez parę sekund, jeśli tak jest to ok, a jeżeli jej nie słychać to do wymiany . Koszt używanej to ok. 200-400 zł. Powinno pomóż.
Przeważnie kontrolka ręcznego ma podwójne zadanie. Sygnalizuje zaciągnięcie hamulca pomocniczego (ręcznego) i niski poziom płynu w zbiorniku pompy hamulcowej. Z tego co piszesz to na 99% masz niski poziom płynu hamulcowego.
Odpowietrzyłem tak samo jak pompę hamulcową, podpompowałem pedał hamulca, popuściłem przewody pedał zlazł dokręciłem przewody.
Moim zdaniem jeśli podczas kręcenia orbitrolem nie wzrasta ciśnienie w układzie HP to do pompy nie dociera sygnał LS , orbitrol niesprawny albo zawór hamulca przyczepy blokuje LS Zajrzyj do tego zaworu , może coś się zacięło albo zapchało .
Chcę to zrobić za pomocą falownika. Bez problemu. Rampy ustaw na 2-3 sekundy, mocno oszczędzisz tym sprzęgło i lamele. Hamulec ? A po co on w pompie próżniowej ? to on wyczytał, że jest tam hamulec i że może być problem To jest ......., ten sprzedawca, bo zawsze można skonfigurować każdy falownik do pracy z silnikiem z elektrohamulcem. :D Niepotrzebne...
Jakie ciśnienie panuje w układzie podczas wbicia pedału hamulca? Jaka pewność, że serwo i pompy zostały wymienione na sprawne? A co z cylinderkami hamulcowymi nie są przypadkiem zapieczone? To one mogą stawiać ten opór na pedale. Przy sprawnej pompie i reszcie to prędzej nie odpuści jakby miał nie zacisnąć.
Standardowy problem przy złej regulacji serwa w innych cywilizowanych samochodach. Problem polegał na złej regulacji długości trzpienia poprzez który membrana/tłok serwa naciskał na tłoczek pompy. Zobacz co szpec ci nawyrabiał przy wymianie pedałów, w końcu jeden Ci musiał dołożyć - prawdopodobnie jest wstepnie naciśnię ty tłoczek pompy poprzez zły...
Witam wszystkich i jak w temacie. Pacjent to Audi A4 B5 1.6 PB+LPG 96 rok. Kod silnika ADP. Ciekł tylni prawy zacisk więc został wymieniony. Układ odpowietrzony ale pedał hamulca wpada, hamuje dopiero za drugim razem (gdy się podpompuje). Sprawdzone wszystkie zaciski, wymieniona pompa hamulca, pompa ABS i ciągle to samo. Układ odpowietrzony już kilkanaście...
Sprawdź elektrozawór na pompie jazdy lub przekaźnik blokady hamulca.
Pompa vacuum dziala
Takiej podpowiedzi nie oczekiwałem. Już wiem, że moduł znajduje się na pompie hamulca a nie gdzieś na grodzi... Dostęp do niej jest fatalny, bo jak pisałem w aucie jest klima i gaz... Temat zostawiam otwarty do wakacji jak będę miał czas rozebrać auto. Oczekuję bardziej pomocnych podpowiedzi. Zbyszek.
Jak masz stałe 240 Bar to ubity czujnik ciśnienia w module (no chyba że wciskasz wtedy hamulec ). Zakładaj stary moduł pompy bo raczej był dobry. Do zaadaptowania go potrzeba dwóch warunków odczyt z g201 od -8bar do +8bar oraz napięcie widziane przez ABS (zasilania) powyżej 12V.
stare... ale dla potomnych... jaka żabka do rur przy odkręcaniu przewodów hamulcowych??? że niby jak wepchać żabkę za zbiornik paliwa gdzie przeważnie montują trójniki rozdzielające główną nitkę od pompy hamulca? nie słyszał nikt o KLUCZACH OCZKOWYCH OTWARTYCH ? np. http://www.przewody-hamulcowe.pl/search....
Najlepiej najpierw dowiedzieć się co to za błędy. Może serwo, może pompa vacum, a może zupełnie coś innego.
Pewnie znowu pompa do wymiany.
uszkodzona pompa hamulca pompa podciśnienia hamulca pompa hamulca passat
pralka przegrzewa wodę nadawać 433mhz jakie playstation polecacie
autobus bezpiecznik analizator widma
Różnice między rozłącznikami INP a INS w instalacjach elektrycznych Filtry kubkowe 3-10A w polskich radiach lampowych Diora, Eltra, Unitra