Wersja na pompowtryski? Najpewniej króciec pompy tandem.
Spróbuj odpowietrzyć jeśli bedzie powietrze a cały układ jest szczelny to można założyc że sie dostaje powietrze przy tłoczkach zacisku. Może jeszcze być winny ABS tzn. pompa i rozdzielacz ( chyba dobrze napisałem :) )
Witam! będziesz musiał wymienić pompę hamulcową. Ewentualnie dla pewności rozbierz wszystkie hamulce, wyczyść je, prze smaruj tłoczki i spróbuj odpowietrzyć (mogą się urwać odpowietrzniki) jeśli to nie poskutkuje to pompa hamulcowa. Spróbuj odpowietrzyć.
Może pompa tandemowa dogorywa, albo wyrobiony krócieć na pompie tandemowej (typowa przypadłośc), albo rozleziona przelotka na grodzi podszybia
Przeważnie kontrolka ręcznego ma podwójne zadanie. Sygnalizuje zaciągnięcie hamulca pomocniczego (ręcznego) i niski poziom płynu w zbiorniku pompy hamulcowej. Z tego co piszesz to na 99% masz niski poziom płynu hamulcowego.
NIe ,trzeba podać dokładny model pompy.
Zacznij od odczytania kodów błędów ze sterownika epb i zapisania na kartce kodowania pompy abs.
Mam taka całą pompę ABS z rozbiciaka, jak Cie interesuje to pisz na PW. Oddam za grosze.
Tłoczki maja pracowac płynnie tak samo jak strzemiona i klocki. Nie ma sensu wymieniac serva czy pompy.
Koledzy dzięki za pomoc temat zamykam była jednak pompa.
A raczy kolega podać błędy ? Przyczynę wymiany nie żadnej pompy tylko silnika jak już hamulca postojowego lewego ? Czym robisz diagnozę ? Czy robiłeś adaptację ?
Dla jasnosci do wymiany sama pompa a sterownik moze zostac ten sam poniewaz czujnik jest w pompie.
Tył odpowietrzysz tylko na zapalonym silniku kiedy pompa ABS działa.
Więc tak...gdyby pompa vacum była słaba to odczułbyś to na hamulcach, gdyby była nieszczelność na pompie czy wężykach to rano wsiadając do samochodu przed odpaleniem byś miał twardy pedał hamulca, więc zapewne też byś zauważył. Jego pompa może być wydajniejsza, natomiast wystarcza podciśnienie- 0,7bar do poprawnej pracy.
Witam !! U mnie jest identycznie najprawdopodobniej do wymiany jest akumulator ciśnienia (czarna gruszka na agregacie),po dłuższym postoju świeci się lampka od ręcznego bo jest za małe ciśnienie w układzie i dopóki pompa nie dobije ciśnienia lampka nie zgaśnie. pozdrawiam tu jest ciekawa stronka na temat tego abs : http://www.zss.pl/~moto/www_prace_dyplom...
Masz nieoryginalny czujnik w pompie sprzęgła.Zamiennik nie działa. Wrzuć stary i będzie git
tak ale to była wina pompy hamulcowej. Pompa abs była sprswna
Pompa Serva?
Wyglada na to jakby brakowało sprężyny odpowiadającej za odbijanie i powrót pedału . Może jakaś sprężyna która była przymocowana do samego mechanizmu pedału hamulca.
Ta pompa bez odpowiedniego ciśnienia oleju nie pracuje prawidłowo. Musiałeś popełnić błąd przy montażu pompy do bloku silnika.
A taka pompę można zregenerować?
A z czego by można podpasować taką pompę?
Przewody elastyczne mogły się zacisnąć że starości i płyn hamulcowy nie cofa się do pompy.
Niestety, pomimo usilnych prób naprawy hamulca, pompa, ABS i komp sterujący poszły na emeryturę... Założyłem zwykłe serwo i pompę od passata i działa. Dziękuję wszystkim, temat zamknięty.
wyglada na awarie zasobnika cisnienia pompa usiluje uzupelnic cisnienie ale ma z tym problemy poczytaj troche jak to funkcjonuje to podobny system raczej nie obejdzie sie bez wymiany zasobnika http://www.zss.pl/~moto/www_prace_dyplom...
Jeden i ten sam zbiorniczek płynu do hamulców i sprzęgła. Czasem leci z wyjścia do pompki sprzęgła, nigdy spod gumek pompki. Gumki dostepne z całym zestawem naprawczym pompy.
Jeśli chodzi o procedurę z VCDS to wszystko jasne ale czy fizyczne odpowietrzanie powinno się robić na odpalonym aucie czy nie? I czy procedura odpowietrzania pompy ma być zrobiona po fizycznym odpowietrzaniu czy przed?
termostat nie bedzie tu chyba przy glowicy lecz gdzieś na dole pewnie kolo pompy wody. ale pewności nie mam. znalazlem jeszcze: "Zaprowadzi cię do niego dolny wąż od chłodnicy-przy pompie wspomagania.Przy wymianie trzeba odstawić w/w pompę."
A to znowu ja ;-) Nie lepiej jest pisać w tamtym temacie, aniżeli otwierać nowy? Jeśli Ci chodzi o wspomaganie hamulców to po załączeniu stacyjki pedał robi się "miękki", co mniej więcej oznacza, ze zadziałała hydraulika wspomagania. Jeśli jest dalej "twardy" to masz problem z hydrauliczną pompą wspomagania hamulca/ABS.
postojowy jak kodowac hamulec ?
Co siedzi w hamulcu postojowym skoro świeci kontrolka.
A nie powinieneś od najdalszego? To nie maluch, po drugie ABS. Teraz to trzeba VAG albo umieć uruchomić pompę na krótko.;)
płyn zostaw w spokoju chyba że dawno nie wymieniany to nie zaszkodzi problem masz ze wspomaganiem więc do przeglądu przewody podciśnienia od serwa (może gdzieś pęknięty) i pompa podciśnieniowa - po prostu jest objaw za małej wydajności pompy -za mało podcśnienia
Za skrzynką bezpieczników są przekaźniki i bezpieczniki abs - na ściance w rogu nad lewą nogą. Przejrzyj to, może coś nie łączy. Ja przy podobnym zjawisku kupiłem cały zespół bo zacinała się pompa elektryczna.
Objawy o których piszesz są jak najbardziej normalne dla auta z abs i esp. W tych modelach to ustojstwo tak działa. Przy hamowaniu pedał hamulca potrafi ostro kopać. Podczas ruszania kontrola trakcji dohamowuje koło które wpada w poślizg, koło odzyskuje przyczepność to drugie traci, wtedy to drugie jest hamowane i mamy efekt szarpania autem. Dochodzi...
Króciec to jest to co wystaje z pompy podciśnieniowej i na to jest założony wężyk łączący pompę z serwo.
Sprawa z hamulcem ręcznym to osobna bajka, tylne zaciski zwłaszcza wałek od ręcznego do wyczyszczenia/regeneracji, można dokupić zestaw naprawczy, i sprawdź czy masz sprężyny które wracają dźwignie (od linki hamulca ręcznego) przy zaciskach.
Witam, to mój pierwszy post- Dzień dobry. Samochód Passat b5 1.9t AEB, tylko ABS. Samochód ma tragiczny nieskuteczny hamulec nożny. Pedał wpada w podłogę, po zablokowaniu przewodów od przednich zacisków pedał się robi sztywny ale po zablokowaniu tłoczków ( włożenie czegoś miedzy zacisk a tłoczek) pedał jest dalej miekki. Co zostało wymienione: zestawy...
Jest dokladnie tak jak pisze gumis ! Gdyby uszkodzony byl np. przekaznik pompy lub sama pompa absu do hamulec bylby zupelnie inny , w starszych passatach przy takiej awarii nie byloby prawie wogole hamulca . To napewno czujniki !
Witam. Gdyby była to przekładnia główna, dzwięki pojawiałyby się na każdym biegu!!! Początkowo jest ciszej bo olej jest gęstszy(zimny). Wyjęcie skrzyni może sprawić trochę kłopotu, zwłaszcza jak jest ABS i problemy ze śrubą wspornika(łapy) skrzyni pod zespołem serwa hamulca(pompy ABS). Demontaż skrzyni-mi największy problem sprawiło zdemontowanie kół...
W moim Passacie nie działa pompa ABS - jest małe ciśnienie płynu w tylnych hamulcach( tarczowe). Po zdiagnozowaniu wyskoczył błąd 1276 ABS Hydraulic pump V64 Signal outside specifications INTERMIITENT. Przy tescie pompy w programie diagnostycznym (VW TOOL) pompa się załącza więc chyba jest sprawna. Co może oznaczać ten błąd - jeśli ktoś ma jakieś sugestie:idea:...
Sprawdź pompę podciśnienia, to częsta przyczyna, po sprawdzaj przewody często się luzują, ewentualnie będzie problem z serwem.
Nie wiem jak to się nazywa ale chodzi o coś takiego jak ruszasz po górkę to przytrzymuje hamulec asystent ruszenia pod górę chyba może taki masz i on blokuje
Sprawdź pompę podciśnieniową, w szczególności szczelność połączenie "wychodzącej" z niej rurki łączącej się z serwem pompy hamulcowej. Jest to miejsce, gdzie zwykle powstaje nieszczelność (od drgań silnika), w wyniku czego hamulec jest "twardy" i mniej skuteczny. Ponadto utrata podciśnienia ma również wpływ na działanie turbiny ze zmienną geometrią....
Panowie, po przekręceniu kluczyka pod maską słychać charakterystyczny dźwięk taki sam lub bardzo podobny robi mi się jak wyjmuje bezpiecznik od świateł hamowania i taku sam po naciśnięciu hamulca .110 afn edit: po sprawdzeniu miernikiem kradzież prądu 0.39 + żarówki ok, czujnik stopu ok - cykanie przez chwilę jak na włączonym zapłonie.utrata prądu...
Musisz od nowa odpowietrzyć, zacznij od najdalszego koła względem pompy ABS-u.
Przypuszczam że wina pompy wysokiego ciśnienia. Lub gdzieś przewody uszkodzone, zapowietrzone
Możesz wymienić sam sterownik, ten czarny element przykręcony do pompy, nie będziesz musiał rozkręcać i odpowietrzać układu hydraulicznego hamulców
Udało się wszystko odpowietrzyć, praktycznie powietrza nie było, i dalej na samym dole łapie pedał hamulca. Co może być przyczyną, bo już ręce opadają? Wobec tego, prawdopodobnie ten proces odpowietrzenia nie był skuteczny! (Nie 'udało się'). Być może dużo 'świerzego' powietrza pozostało jeszcze w przewodach.... Czy podczas 'odpowietrzania' uzupełniałeś...
wracając do tematu to pompa jest dwusekcyjna
Zasada jest prosta jak napisał kolega. Hamulec najazdowe trzeba przerobić tak żeby pchal tloczek pompy paliwa. Oryginalnie jest wahadło do ciuagniecia linek. Tłok hamulca pcha wahadło na swozniu A pod spodem ciągnie linek. Ja na odpowiedniej wysokości uzależnionej od skoku hamulca I pompy hamulcowe wywiercilem w wahadła otwór I polaczylem z pompa hamulca...
Klapa gasząca działa na podciśnienie w tym silniku może masz problem z podciśnieniem. Pompa tandem pada albo dziura wężykach, gruszce turbo ,serwie hamulców.
Witam. Passat B5 FL 2003. Problem z hamulcami przy dohamowywaniu. Na samym końcu pedał hamulca odbija jak ABS, ale kontrolka się nie pali. Robiłem wszystkie czujniki w kołach, pompę ABS, sprawdzaliśmy przeguby. Żaden błąd nie wyskakuje, każdy mechanik rozkłada ręce. Może ktoś pomóc? Dziękuję bardzo, pozdrawiam.
Wracam do tematu. Może ktoś podpowie coś jeszcze. U jednego mechanika auto stało półtora tygodnia nic nie znalazł. Kasy nie wziął. Założył spowrotem moje serwo i dałem do drugiego. Drugi mówi że wszystko Ok i tak ma być. Też kasy nie wziął. Wróciłem do tego momentu że na moim serwie robi się twardy pedał po kilku godzinach. Każdy mówi żeby jeździć do...
Problem rozwiązany. Wymieniłem pompę hamulcową. Wychodzi na to że problem był właśnie w niej.
W układzie nic nie zmieniałem. Wszystko podłączyłem 1:1 jak było. Wymieniałem po 1 kablu, więc nie miałem jak pomylić nawet. VAcum pompa myślę, że okej, bo z tego co czytałem, to miałbym problem z hamulcami, a w tym wypadku nic się nie zmieniło. Ale jak najbardziej podłączę z vacum do gruszki i sprawdzę Dodano po 1 A jeżeli nie wina turbiny, to czego?
Witam czujnik łatwo sprwdzic podczas jazdy czy działa. Mi sie wydaje ze to wina samej pompy ABS lub czujnika tachometrycznego, jeszcze moze sygnał o położenia pedała hamulca.
mam problem z passatem b5 2000 rok ,mianowicie przy ruszeniu zapalają się kontrolki abs,asr,i hamulca ręcznego po zatrzymaniu wszystko gaśnie i jest ok.po ruszeniu znowu się zapalają,po podłączeniu do komputera (bosch)wszystkie czujniki zliczają prędkość ,błędów nie wyświetla,co może być przyczyną może ktoś mnie naprowadzi ,acha miałem przy remoncie...
aaaa to pisz ze jest tam abs z pompą wysokiego ciśnienia niestety zdechła zdaża sie
W skrzyni ZF5HP19FL (bo taką masz w swoim autku) za bieg wsteczny odpowiedzialne jest sprzęgło B (metalowy kosz na pompie oleju) oraz hamulec na podwójnym koszu D/G (aluminiowy). Skrzynka do wymontowania z pojazdu i rozbiórki.
Zapomniałem dodać, że pompę ABS-u odpowietrzałem dwa razy, tylko za pomocą komputera i procedury, wduś hamulec, odpowietrzanie, puść hamulec, kolejne koło, ale bez użycia pompy podciśnieniowej. Ale dzięki spróbuję również jutro jeśli uda mi się dogadać z zaprzyjaźnionym mechanikiem😁
Nic innego jak pompa wysokiego ciśnienia. Tylko dziwne jest zjawisko jej pracy na wyłączonej stacyjce. Zauważyłeś jakieś niepokojące objawy z hamulcami?
Napęd elektryczny jest duży i ciężki. Znacznie lepszy w takim przypadku jest napęd hydrauliczny. Silniki hydrauliczne są małe i mocne, pompa hydrauliczna tak samo. Bateria rozdzielaczy zapewnia sterowanie sygnałami elektrycznymi tak, że nawet zdalne sterowanie łatwo jest zrobić. Wada? Poważny KOSZT, ale pewnie porównywalny z napędem elektrycznym. Co...
Niewracający płyn do pompy powoduje zacisk wszystkich 4 kół. Ja bym sprawdził wszystkie 4 zaciski czy odbijają po zaciśnięciu hamulca i koła toczą się bez dużego oporu.
czujnik ciśnienia płynu hamulcowego jest na pompie hamulcowej To właśnie pisałem kilka postów wcześniej, a bardzo często zdarza się że jest źle ustawiony włącznik świateł stop, i pompa hamulcowa już wybudowała ciśnienie które czujnik mierzy, ale włącznik na pedale jeszcze wciśnięcia hamulca nie odnotował/ lub na odwrót.
31 Sterownik złącza przyczepy,pompy paliwa 25A, 15A 32 Ogrzewanie tylnej szyby 30A. Rozumiem ,że wiesz o tym że tam są bezpieczniki po obydwu stronach konsoli.pzdr.
W tym passacie nie było funkcji esp. Teraz przy mrozach zauważyłem jeszcze jeden problem z ta pompą. Jak dodam gwałtownie gazy aż zaczną się uslizgiwac wszystkie 4 koła, i wykrece do 3-4 tys obrotow to nie ma mozliwosci nacisnac pedal hamulca. Wciskam go do podlogi a on trzymie sie w goze do momentu az obroty opadna wtegy wchodzi w podloge i hamuje...
No ok ale byłem na warsztacie to gościu mówił ze przy włączonym zapłonie trzeba to robić bo inaczej główna pompa się zapowietrzy i coś o abs-ie mówił. I czy od audi a4 mi podejdzie tak jak pisałem w poście wyżej.
To masz dwie usterki jedna ABS, bo kontrolki, druga padająca pompa vaccum która robi podciśnienie do hamulców, stąd problem z twardym pedałem.
Witam, w piątek postanowiłem wymienić zbiornik płynu hamulcowego i wymienić stare przewody w Passacie, w związku z czym odkręciłem korek zbiorniczka i przez poluzowany odpowietrznik zacisku prawego tylnego pompką odessałem cały płyn z układu, po czym przystąpiłem do dalszych prac. Po wszystkich wymianach nalałem płynu i postanowiłem odpowietrzyć układ....
Wszystko sprawdzone, od pompy przez pompę ABS, przewody aż po sam zacisk i wszędzie sucho również pod osłoną przeciwpyłową tloczka,płynu nie ubywa ani ml. Ot zagadka.
Układ hamulcowy zapowietrza się, czy tylko pedał wpada w podłogę. Czy podczas kolejnego już odpowietrzania ukazują się pęcherzyki powietrza. Jeśli gwarantujesz za stan przewodów hamulcowych giętkich oraz prawidłowe odpowietrzanie, to moim zdaniem należy przyglądnąć się pompie hamulcowej tj. wymienić gumki tłoczka. W Passacie miałem podobnie, ale pedał...
Między pedałem a pompą jest regulacja trzeba by sprawdzić czy jest odpowiedni luz między popychaczem a pompą. Sam się nie przestawi i nie trzeba go regulować jak było dobrze. Jeśli po podciągnięciu pedału hamulca koło się odblokowuje to sprawdź pompę, być może sprężyna pękła w pompie i tłoczysko się nie cofa do końca.
Nierozumiem o co chodzi napisaleś że jak silnik uruchomisz to po naciśnięciu hamulca abs zadziała. Ale zadziala pompa czy jak mocno zachamujesz to następuje regulacja abs. Skoro twierdzisz że skuteczność hamulców zmniejsza się to znaczy że rozładowany jest układ wysokiego ciśnienia. Jeżeli masz układ abs tzw. otwarty to przy spadającej skuteczności...
Dzięki z tym zasilaniem to możesz mieć rację bo passat b4 w takiej konfiguracji miał taki problem,ale tam było też sprawdzenie pompy abs(20 razy hamulec i poziom płynu ,zapłon i powinno być 1cm mniej)ciekawe czy tu można tak samo.Dziękuję za pomoc.
Jadąc z pracy zauważyłem dziwny objaw. Chcąc przegonić auto na każdym biegu (oprócz pierwszego) tak do 3800 obr na 4 biegu było ok. Po wrzuceniu 5 biegu auto nie miało reakcji na gaz. Po puszczeniu całkowicie pedału gazu i znowu wciśnięcie auto odzyskalo podciśnienie i przyspieszało dalej. Drugi objaw stojąc na światłach jak wcisnąłem pedał hamulca...
Najlepsze utrudnienie życia złodziejom - przeniesienie w inne miejsce gniazda diagnostycznego lub przerobienie/dorobienie przejściówki i już umarł w butach. Dalej to polecam hamulec postojowy lepszy w odcięciu i pewniejszy niż automat.
Witaj, jeśli masz odrobine pojęcia o mechanice napewno dasz sobie radę, odkręcasz pompe ham. od serwa odchylasz uważając na przewody ham. Serwo jest przykręcone bodajże 4 śrubami od wewnętrznej strony nad pedałami, oczywiście musisz wypiąć z pedału hamulca i finito, sprawdz wcześniej oring pomiędzy pompą a serwem w komorze śilnika :) http://images45.fotosik.pl/236/f52014f51...
azot znajduje się poza membraną wiem natomiast że jak ucieknie to bańka do wymiany. a co może być powodem że włącza się za każdym razem po nacisnięciu hamulca cisnienie jest normalne powinna się włączyć po osiągnięciu minimalnego cisnienia. dodam ze pompa była wyciągana. A me masz jakieś schematy.
Wycieków nie ma, silnik odpala na dotyk, niedawno wymieniony EGR, zakładam, że mechanicy sprawdzili instalację jak wymieniali zawór. Jak pomierzyć pompę tandemową? W weekend jak pogoda pozwoli sprawdzę wymienione przez Was rury i mam nadzieję, że znajdę winowajcę. P.S. A czy jakby z pompą tandemową byłoby coś nie tak to hamulce nie byłyby słabe? U mnie...
Dokładam, że ostatnio zrobiłem test pompy wstępnej w zbiorniku paliwa. Sposób, w jaki to zrobić, podaje kanał AUTO EKG na YouTube. Okazało się, że pompa podaje książkowo. Nie dało mi jednak spokoju i zaglądałem do zbiornika. Okazało się, że cały zbiornik jest oblepiony czarną substancją (olej, który poszedł do układu podczas awarii pompy vacuum). Wyczyściłem...
Jesteś pewien że padło serwo? Bardzo często tandem pompy spod marki LUK'a (z tego co pamiętam) często obluzowywały się króćce podciśnienia i przez to występował problem ze wspomaganiem hamulców, sterowaniami itd. W pompach Bosch'a był trochę inaczej skonstruowany króciec i problem ten nie występował.
Abs Teves 02 ,PASSAT 1989R blinkod 1222 główny zawór ABS N105 Objawy-nie załącza pompy i nie ma wspomagania hamulców. Potrzebny schemat instalacji tego cuda od zaworu(wtyczka 7 pin) Pilnie potrzebne.
Nic w Polskim Vagu nie kombinowałem odczytałem błędy spisałem wszystkie i później skasowałem. Kasuj dalej , roboty nie zabraknie... Tylko przemyśl jakie konsekwencje może przynieść uszkodzenie systemu bezpieczeństwa , a takim jest system ABS-ESP To w takim razie jak powinienem to dokręcić? Proszę o jakieś wskazówki. I jak potem stop wyregulować...?...
Pompa ABS została wymieniona. Hamulce działają elegancko i wszystkie kontrolki od hamulców z deski rozdzielczej zniknęły. Jeszcze dodatkowo był zapieczony tylny tłoczek aż klocek hamulcowy był zjechany i zpieczony że się kruszył.
Witam mam takiego samego passata z tego samego rocznika i od kilku dni mam identyczny problem ,mechanik chciał mi wymieniać pompy ale się wstrzymałem .Jak kolego wymienisz płyny i pomoże to daj znać na forum- Będę wdzięczny.! z góry dziękuje.
Witam , pacjent to passat b5 1.9tdi 2000r. Problem to świecąca się kontrolka abs, esp i kontrolka hamulca ręcznego pojawiająca sie po każdym przekręceniu kluczyka z potrójnym piknięciem( dzwięk), robiłem adaptacje abs'u, i czujnika g85, czujnik g85 sie adaptuje lecz po zakodowaniu pompy abs, wyskakuje błąd, czy to wskazuje na to że pompa jest uszkodzona...
Witam mam pytanie gdzie mogę znalezć ten login ,problem pojawił się po wymianie pompy abs , w czasie adaptacji udało się usunąć większość błędów pozostał jeden (brak nastawów hamulca ręcznego) z tego co się dowiedziałem potrzebny jest login do modułu a tego właśnie brak i pytanie gdzie można zdobyć ten login??\ pompa abs nr: 3c0614095m moduł epb nr:...
Tłoczki były cofane zestawem do cofania tłoczków, tylnych nie ruszałem. No i muszę doprecyzować, to chrobotanie to nie jest odgłos pompy abs, tylko w przednim lewym kole klocek skrzypi. Wiem, bo uniosłem koło i kręcąc ręką to słychać.
bo schodzi podciśnienie z hamulców, wcześniej trzymało nawet parę dni. Króciec wychodzący z pompy masz luźny. Jakie masz ciśnienie paliwa za pompą tandemową.
W tej chwili pompa vacum jest zaoliwiona (trochę leje na silnik ), króciec z lewej strony się porusza ale jeszcze siedzi w gnieździe. Miałem już ją wymienić 2 lata temu , hamulec też miałem kiedyś twardy . Ale wymieniłem wężyki podciśnienia i się poprawiło . Teraz auto mi szarpie przy przyśpieszeniu powyżej 2,2tys obrotów. Tak jakby coś odcinało .Nic...
Popraw post, bo następne przenosiny będą do kosza. Jeśli pompa pracuje i wytwarza ciśnienie to teoretycznie układ od strony elektrycznej jest sprawny. Szukaj uszkodzeń po stronie mechanicznej. Zacznij od sprawdzenia odpowietrzenia wszystkich kół.
Moim zdaniem zacznij od sprawdzenia pompy podciśnieniowej vacum. Ja miałem przypadek że auto łapało tryb awaryjny i słabo jechało. Okazało się że króciec wyjściowy zasysania powietrza był obluzowany i pompa nie uzyskiwała wymaganego podciśnienia przez co sztanga nie wychylała się w całym swoim zakresie. Ściągnij górna osłonę silnika i zobacz czy króciec...
Silnik krokowy swoją drogą ale sprawdz czy masz szczelny wąż podciśnieniowy od wspomagania hamulca bo przez to możesz mieć kiepski hamulec i mogą głupieć obroty. Hamulec jest razem z pompą ABS-u i jest całkowicie elektryczny nie ma żadnych opłączeń z silnikiem poza przewodami elektrycznymi to odrębny układ w mojej gablocie
Witam mam problem z zakodowaniem pompy ABS po wymianie sterownika hamulca recznego bardziej chodzi o to ze mam błedy w hamulcu recznym ale niestety nie mogę go zakodować wpisuje 0021057 niby dostaje komunikat ze kodowanie ok ale nie zmienia go i wyswietla 0010000 wydaje mi sie że coś jest skopane w kodowaniu pompy ABS Czy jest ktos wstanie mi pomóc...
Witam, Mam taki mały problem z hamulcami ponieważ gdy hamuje mocno abs działa i wszystko jest ok, przy ostrym ruszaniu esp działa i również wszystko jest ok. Lecz gdy hamuje lekko, dosłownie wciskając dwa centymetry pedał hamulca wyskakuje błąd abs i esp. Mechanik po podłączeniu komputera stwierdził, ze jest uszkodzona pompa od absu, ale czy to nie...
Witam, mam problem z hamulcami w Passacie B3 1993 2E automat. Dotyczy twardego pedału hamulca oraz braku ABS. Zaczęło się po zakupie w zeszłym roku, na początku ABS jako tako działał,hamulce w porządku ale przy wolnej jeździe poniżej 20 km/h było słychać charakterystyczne ,,plumkanie,, spod maski oraz zapalała się kontrolka ABS, pan diagnosta stwierdził...
Miałem podobny przypadek w pracy i po wymianie przewodów elast. nie pomogło Okazało się że pompa hamulcowa nie odbija tyle ze w passacie b5 Pisałem o odpowietrznik-u ,gdy zablokuje koło luzujesz odpowietrznik, jeśli puści to zacisk jest ok i szukasz winnego w kierunku pompy
W dodatku podczas jazdy zachowanie jest następujące- przy pierwszym naciśnięciu pedała hamulce reagują poprawnie, jeśli w krótkich odstępach czasu ponownie wciska się pedał to staje się on coraz wyższy i trwardy, lecz hamulce wtedy hamują coraz słabiej. To jest normalna reakcja jesli szybko i impulsowo bedziesz hamował waku nie nadązy utrzymywac podcisnienia...
Nie napisałem bo temat zablokowany ale do rzeczy,zaworek wymieniłem na nowy i sztanga może z milimetr idzie wyżej ale to jeszcze nie to wymieniłem też pompę podciśnieniową bo po odpaleniu rano pedał hamulca robił się miękki dopiero po 15 -20 sekundach ale w dalszym ciągu jest to samo.
hamulca passat passat hamulca pompa hamulca
toyota avensis odpalać pomiar emisja radiowy 10w40 bierze
wykrywacz metalu allegro p1435 citroen
Lokalizacja filtra oleju w skrzyni BVA AL4 Mitsubishi Colt: Usterka centralnego zamka, radia i oświetlenia