Jak już połączysz się vagiem z pompą to odczytaj parametry chyba w pierwszym bloku(temp.silnika,obroty,i wartość napięcia tego mikroswitcha sterującego egr-em i gruszką od tzw.ssania).Jaką masz tam wartość?Jeżeli jest mniejsza niż 0,50v na jałowym to ssania nie będzie.Wtedy musisz poluzować dwie śrubki mocujące go(są z plombą)i delikatnie go ruszyć...
Prawie dobrze. Druga sprężynka od lewej ma być w tym miejscu, ale odwrotnie. Nitem do góry.
Tak ma większość samochodów. Niska wydajność pompy na biegu jałowym.
i pamiętaj żeby wcisnąć trochę gazu ponieważ po regeneracji pompy bieg jałowy nie jest ustawiony i może podawać za mało paliwa
dużo za niskie wolne obroty biegu jałowego... lub wytarte panewki... lub zajechana pompa oleju
będzie tylko mielić wodę Podobna sytuacja będzie jak w trakcie pompowania zamkniesz zawór tłoczny (przed hydroforem, zaraz za pompą) - prąd pompy spadnie prawie do biegu jałowego mimo, że na pompie będzie wysokie ciśnienie i pompa będzie "mielić" wodę. W Twoim zakładanym przypadku prąd też spadnie prawie do biegu jałowego.
Kolega miał podobnie sprawdziliśmy co się dało winna była pompa wysokiego ciśnienia.Regulator masz właśnie w pompie koszt około 340zł.Ja mam rocznik 2002 i jest regulator paliwa w pompie.
Jeśli nie ma kompletnie ciśnienia to pompa trafiona
Jakie cisnienie na pompie wstepnej na jałowym? sitko w pompce ręcznej zweryfikowane?
Masz te podciśnienia źle podłączone. Z wakupompy wężyk do trójnika pomiędzy zaworem termicznym, a mechanicznym przy dźwigni nastawnika, z zaworu termicznego do siłownika na pompie (podnosi obroty biegu jałowego na zimnym silniku), a z zaworu mechanicznego do egr
Ja znam sytuacje że przy pompie zepsuł się wyłącznik ciśnieniowy. Wszystkie zawory były zamknięte, więc nie było odpływu wody, a pompa cały czas się kręciła. . Skoro przy zamkniętych odpływach pompa chodzi jałowo, to dlaczego po iluś minutach takiej pracy korpus pompy aż parzył? Prawie się woda zagotowała w pompie.
EGR steruje recylkulacją spalin. Do regulacji obrotów biegu jałowego służy moduł ELR. Pompa wtryskowa ma na dole elektromagnes, on służy do ograniczania szarpnięć podczas zmiany biegów. Na górze pompy był drugi nastawnik z pinami do regulacji biegu jałowego. Jeśli tam masz puszkę to znaczy że nie masz sterowania elektronicznego tylko pneumatyczne sterowanie...
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Ke-jetronic,wymieniałeś rozdzielacz z regulatorem ciśnienia paliwa? Dolot szczelny? Ciśnienie pompy paliwa? Czujnik sygnalizuje położenie biegu jałowego?
emperatura jest ok tak jest a wskaźnik jest tylko do miłego patrzenia przy wolnych obrotach ciśnień powinno od 250-350 sprawdź kostkę od czujnika ciśnienia i można spróbować adaptacji zaworu pompy
Przekaźniki tego typu występowały w każdym układzie K-jetronic. Np. audi, mercedes vw. Jak nie znajdziesz,, to jutro podam Ci symbole z mercedesa. Masz do przekaźnika doprowadzone 30, 31, 15, 87 i 1. W chwili pojawienia się kluczowania na jedynce, przekaźnik zwiera 30 i 87, wystawiając zasilanie na pompę paliwa i nastawnik biegu jałowego, czasami też...
Nie trzeba żadnego pomysłu , źle wyregulowany luz pomiędzy serwem a pompą lub na pedale hamulca / brak jałowego skoku . Do sprawdzenia regulacja , stan szczęk bo najprawdopodobniej ktoś chciał " poprawić hamulce " nie w tym miejscu co trzeba . :shii:
Zobacz czy odpuszczą jak odepniesz przewód podciśnienia serwa. Czy pompa - luz jałowy-ustawiona odpowiednio?
Podaj wartości ciśnienia z pompy WC przy obrotach jałowych, średnich i jak się dusi.
Skoda Fabia 2010. Usterka to brak wspomagania. Brak błędów. Komunikacja jest. Wszystkie bezpieczniki ok. Wiązka dobra. Wskazania na blokach pomiarowych wydają się być ok. Pompa na jałowym pobiera ok 3a podczas ruchu kierownicą ok 20-40a, czyli jakieś opory są. Wymieniona pompa na używkę w ilości 2 sztuk i nadal to samo. Czy mam pecha do używanej pompy...
Sam kod błędu wskazuje na usterkę regulatora ciśnienia, który jest w pompie wysokiego ciśnienia. Trzeba zobaczyć stan krzywek na wałku i popychacz (chyba miałeś go na myśli pisząc tłoczek), czy nie ma opiłków. Ciśnienie paliwa na biegu jałowym ma być ok. 40 bar, pompa w zbiorniku w zależności od sterowania daje 4-7 bar. Z doświadczenia, nie zakładaj...
Sprawdź ustawienie rozrządu i pompy. W załączniku masz instrukcje
Starość słaba pompa, przypchany układ jakim uszczelniaczem. Jest trochę aut co mało lub słabo grzeją na jałowym.
Jeszcze jest możliwość, że sama pompa niskiego ciśnienia daje zbyt niskie ciśnienie i sterownik długością impulsów elektrozaworu próbuje uzyskać zadany kąt. Sprawdź ilość, przepływ ropy na powrocie, choć nie wiem ile na jałowym ona powinna pompować. Generalnie ja obstawiam mechanikę pompy, tłoczek lub pompa niskiego ciśnienia.
Myślę że raczej na pewno jest problem z wydajnością pompy na obrotach jałowych. Podejrzewam przytarcie pompy. Próbował ktoś z szanownych forumowiczów reanimować pompę, szlifując bieżnie, pompa luzów nie ma przez co i wycieków.
Nawet sprawdziłem ciśnienie pompy paliwa co prawda na biegu jałowym i na ciepłym silniku było 3.5 bara 3.5 bara to wzorowo, tyle ma specyfikacja tej pompy.
Niskie obroty biegu jałowego - pompa wody nie miesza. Czy jeśli na postoju dodasz gazu to masz ogrzewanie? Jest LPG?
Jak pali się check to i jakiś błąd musi być ,podaj wartość kąta wtrysku otrzymywanego z pompy na biegu jałowym.
Pompa odpada bo by się wogóle nie wkręcał pracuje nierówno...i pali więcej na jałowych obrotach co może oznaczać że masz za przepustnicą jakąś nieszczelność w rurkach serwa lub podciśnień, mógł także przyciąć się silniczek krokowy.
6500obr. to już chyba odcięcie paliwa.Pytanie w jakim stanie jest pompa paliwa ,może się już przycina.A obroty biegu jałowego są w normie czy podwyższone(w jakim zakresie obrotów)?
Od początku lipca zacząłem przygodę z PV. Przeczytałem ten wątek , no i się trochę przestraszyłem , bo : -inwerter ustawiłem na PF = -0,8 , produkuje wtedy zauważalnie więcej energii (od 100 do 300W wzrasta aktualna moc) wg wskazań samego inwertera. Nie potwierdzałem tego innymi miernikami , i być może ten w inwerterze po prostu oszukuje ,ale więcej...
Teraz przynajmniej wiem że to analog. Piec jest teraz rozebrany na części pierwsze i nie mam za bardzo czasu testować. Jedynie co udało mi się ustalić to: podłączając na krótko 12V świeca bierze 9A, pompa wody praca jałowa (bez wody) 0,17A, wentylator 2,2A Wydaje się że te elementy są w porządku.
Silniki pojemności 1.0 mają ten czujnik w pompie wspomagania ,a dokładniej w śrubie łączącej pompę z przewodem wyjściowym z pompy. Zadanie -zwiększenie obrotów silnika przy max. skręcie na biegu jałowym.
Prostszą sprawą byłoby wykrycie biegu jałowego pompy ale nie wiem czy jest to możliwe na podstawie odczytów parametrów falownika.
Zrobiłem wczoraj jeszcze jeden eksperyment. Jadąc autem "pompowałem" z dość dużą częstotliwością pedał gazu, samochód nie za każdym razem wyrywał do przodu, posiadał dziury obrotowe, a gdy złapałem tą dziure obrotową i trzymałem gaz do końca to zryw czasami następował dopiero przy 5000obr. Ponadto podczas tego zjawiska samochód przerywał i niekiedy...
Walczę z szarpaniem Passata podczas przyspieszania - po pomiarach ciśnienia pompy w baku (0.3 bara) i pompy tandem (0?? na jałowym 3.5 bara przy 4000 obrotow)postanowiłem je obie wymienić. Pompa w baku nowa ciśnienia nie mierzyłem ale węże twarde przed i za filtrem. Pompę tandem wymieniłem na używkę ale niestety nadal brakuje ciśnienia - na jałowym...
Czy może powód wynika z samego wiatraczka pompy, który przekładam pomiędzy silnikami? Jak mam to rozumieć? Co Ty tam przekładasz? Co Ty tam kombinujesz? Trzeba sprawdzić czy cała komora pompy jest zalana wodą, czy coś nie zatyka wlotu i pompa chodzi na jałowo. Odepnij wężyk z górnej części fartucha i sprawdź czy podaje wodę na zraszanie.
Manometrem, ma być 3,5 bar. Ale możesz zrobić próbę: ściągnij wąż powrotu paliwa z listwy wtryskowej, z regulatora powinno lecieć paliwo, jak nie to pompa daje zbyt niskie ciśnienie i się nie otwiera
To jest pompa
Czy te silniki mają dodatkową pompę wspomagającą w zbiorniku? Nie, po rozpięciu układu lub wyjechaniu paliwa do 0 trzeba odpowietrzać układ paliwowy. Pompa wtryskowa sama nie zassie paliwa ze zbiornika. Przydałoby się ustalić przyczynę wchodzenia w tryb awaryjny na biegu jałowym (chociaż odczyt kodów usterek - będą nadal zapamiętane).
tylne łożysko toczne wału korbowego kompresora się rozleciało.Jak kulki się rozsypią to wówczas wał kompresora pracuje mimośrodowo.Z tylnego czopa wału korbowego kompresora odbierany jest napęd na pompę wspomagania a z pompy wspomagania na pompę zasilającą paliwa.Mimośrodowy ruch wału kompresora powoduje, że zarówno wałek pompy wspomagania jak i pompa...
Ok dzięki rozumiem miernik cęgowy posiadam to sprawdze ale tym miernikiem sprawdze 3 fazy pokolei? Tylko pamiętaj, że: Pomiar prądu wykonaj bez obciążenia / bez pompy / na biegu jałowym,
Twój problem napewno da się rozwiązać. Na zamkniętym zaworze pompa pracuje na jałowych obrotach, czyli nie przepompowuje. Czy w instalacji są odpowietrzenia? Czy kocioł posiada zawór 3 drogowy?
Te silniki - zwłaszcza na tych pompach - mają tak wiele przypadłości że diagnoza przez internet to jak wróżenie z fusów ale na moje padł ci automat ssania. Tego typu ustrojstwo https://obrazki.elektroda.pl/3727267400_... które wkręcane jest w już nie pamiętam czy blok czy głowicę (bo dawno tego motoru na oczy nie widziałem) a drugi...
rozwiązany temat? mam to samo ...? vivaro 2.5 jak daje gazu to odrazu wywala błąd i gaśnie na biegu jałowym jest ok pompa wtryskowa wymieniona, wtryski też, czujnik na listwie i zawór też, listwa zamieniona, czujnik na pompie zamieniony ... pomysły mi się skończyły ....
2.0 TDI CAAC - niskie ciśnienie oleju. Na początku podłączony zegar ciśnienia, a na rozgrzanym silniku wynosił 0.3 bara. Olej podany pod ciśnieniem w miejsce czujnika oleju w głowicy wykazał duży ubytek na dwóch panewkach w ramce wałków rozrządu i kilku popychaczy. Po zdjęciu ramki wszystkie delikatnie przytarte. Głowica nowa, panewki główne zmienione,...
Otwiera się bo górny wąż gorący, ale mały przepływ. Tu są kluczowe sprawy po co została ściągniętą głowica? to ze po remoncie i złożeniu wcale nie oznacza że zrobiono to 100% dobrze i może pchać kompresje w układ chłodzenia dlatego nigdy się nie odpowietrzy bo te powietrze ciągle przybywa i dlatego się gotuje. Wspomniałem o pompie bo to standardowa...
Zobacz czy w czasie szarpania nie giną obroty pompy albo wału ale stawiałbym na czujnik położenia wałka pompy wtryskowej
Druga to stycznik biegu jałowego.
Z plaka odpala za drugim lub trzecim razem. Dodano po 17 Przychodzi mi dogłowy jeszcze czujnik położenia wałka pompy wtryskowej,lecz jest on zamontowany wewnątrz pompy i chyba w przypadku jego uszkodzenia pojawił by się błąd.Parametry odczytywane z komputera obrotów pompy i silnika na biegu jałowym i przy uruchamianiu są chyba prawidłowe. - bieg jałowy...
Najprostsze i najtańsze wyjście, to zastosowanie zaworu przelewowego (bezpieczeństwa), zamontowanego na rurociągu zaraz przy studni, ustawionego na ciśnienie niższe niż maksymalne jakie daje pompa. Przelew z tego zaworu skierowany z powrotem do studni. Tylko czy ten powrót nie będzie powodował wzburzenia osadów w studni, bo to może być niezdrowe dla...
Witam. Przyczyną może być cofanie się paliwa do zbiornika( zacięty zaworek zwrotny na systemie zasysu, nieszczelność instalacji paliwowej).W ciągu dnia bieg jałowy pompy uzupełnia paliwo w obiegu, a po postoju nocnym pompa nie nadąża uzupełnić paliwa i wyskakuje brak płomienia. Sprawdź również ustawienie ilości powietrza podczas startu palnika. Start...
Witam, Na zdjeciach masz wlasciwe polozenie dzwigni korektora wyprzedzenia. Zanim zaczniesz cokolwiek robic z pompa, sprawdz ustawienie kata wyprzedzenia wtrysku (potrzebny specjalny montaz do czujnika zegarowego lub lampa stoboskopowa). http://obrazki.elektroda.net/82_12581164... http://obrazki.elektroda.net/88_12581164... Pozdrawiam,...
Duży rozdzielacz steruje siłownikiem na aucie, jeden elektrozawór jest od podnoszenia drugi od opuszczania. Jak włączę opuszczanie to pompa pracuje na biegu jałowym i nie wytwarza ciśnienia. Żeby podnieść przyczepę trzeba dać + na elektrozawór opuszczania paki i drugi + na mały rozdzielacz. Brak + zasilania na małym rozdzielaczu powoduje że przyczepa...
Seweryn7701 pewnie ma rację. Tam są zębatki osadzone na tulejkach, jak tulejki się wytrą, to tryby wychodzą z pracy. Słychać to najbardziej pod obciążeniem, na biegu jałowym pompy jest to bardzo słabo słyszalne. U siebie zakładałem zębatki z łożyskami, trochę to drożej kosztuje, ale już ok 7 lat mam spokój, a ciągnik z turem, więc pompa dużo pracuje....
Zaopatrzyłem się w miernik ciśnienia paliwa, oraz kamerę inspekcyjną żeby obserwować wstazania w czasie jazdy. Ciśnienie pompy tandemowej na biegu jałowym 2,5 bara. Rośnie maksymalnie do 6 barów, ale w czasie jazdy potrafi spadać do 3 barów. Szarpanie występuje po spadku poniżej 3,5 bar. Wygląda że coś jest nie tak z ciśnieniem paliwa.
mechanik przy okazji wykręcania wtryskiwaczy regulował zawory na ciepło i coś tam poprawiał Zawory regulujemy na zimno! A co do twojego problemu to jak dobrze pamiętam to w LE2000 jest pompa VP więc to ona w pierwszej kolejności do sprawdzenia. Tylko w jakimś (!)porządnym(!) diesel serwisie!
Przy cztero, pięciokrotnym naciśnięciu na hamulec zużyjesz całe podciśnienie. Pompa na biegu jałowym nie zdąży go uzupełnić /tutaj kłania się kurs na prawko i informacja dlaczego nie jeździ się na "luzie"- to jeden z powodów/. Podciśnienie sprawdzisz miernikiem -tak jak cię informują wcześniej. Miernik wskaże czy vacum ma odpowiednią wartość i będziesz...
po dodaniu gazu pracuje też nieźle, jednak kiedy puszczę gaz silnik spada z obrotów tak bardzo że gaśnie. Jednak jeśli puszczam gaz powolutku, stopniowo, to silnik normalnie pracuje na biegu jałowym.. Zle wyregulowane dawki i "dash pot".
szklanki wymienione, wałek nie, blokad brak, wtryski mają być jutro układ paliwowy: pompka el za filtrem paliwa około 0,8 bara, pompa na silniku na jałowym około 5 bar, na wyższych dochodzi do 10 max wiec tutaj wszystko wygląda dobrze, powrotem bąbli nie ma czyli sprawdzanie pompowtrysków to loteria?
a moze byc przez to ze nie dalem silikonu wokol kanalow olejowych w pokrywie false To ci tłumaczę że miałbyś olej wszędzie wokoło silnika a nie w nim. Poziom oleju jest taki sam cały czas? Odepnij kabel od czujnika i odpal samochód. Powinien "drzeć ryja" alarm na desce rozdzielczej i świecić/mrugać kontrolka oleju. Dodano po 59 No to jak masz 370k...
Co to jest w takim razie - wyłącznik trzeciego tłoka problem? - wyłączony trzeci tłok ? - okablowanie przy wtryskach? - czy dotyczy to innego elementu samochodu, aniżeli silnika? Nie rozumiem słowa "selenoid". A jak się ma do tego zapis z KTS - "Elementy ograniczające ciśnienie pompy. Bieg jałowy."
2,27 A dla jałowego biegu pompy wydaje się prawidłowe. Mam nadzieje, ze nie uruchomiałeś jej na sucho ?
A te "cieknące zawory odcinające" to co powodują jak nie nadmiar paliwa Panie kolego ? Tak czy inaczej sprawę nazywając pompa do sprawdzenia.
Dzięki Ledka, Twoja podpowiedź okazała się słuszna i wielkie Ci za nią dzięki. Powodem dymienia i nieregularnej pracy na biegu jałowym okazało się złe ustawienie pompy wtryskowej. Pompa ustawiona i auto nie kopci i ładnie pracuje na jałowym.
Ty nie kombinuj z olejem tylko sprawdz gdzie to ciscienie ucieka tj pompa, panewki, walek rozrzadu.
To jest zwykły diesel bez elektroniki . Z obrotami jest różnie, czasami dochodzą do 3.5tysiąca i spadają do 2tysięcy,czasami przy wciśnięciu pedału falują między tym przedziałem obrotów. Myślę że to pompa szwankuje . Mierzyłem też ciśnienie w pompie . Obroty jałowe O.2MPa 3.5 tysiąca 1.0MPa. Może jest na grupie jakiś pompiarz i coś doradzi Czy można...
gdzie w dci jest nastawnik w pompie?
Pompa bosch czy zexel ?
Prawdopodobnie pompa hamulcowa nie wraca do swojego jałowego położenia. Sprawdź luz pomiędzy pompą hamulcową, a trzpieniem wystającym z serwa. Sprawdź sprężynę w pompie hamulcowej.
Zamiast przepalonego bezpiecznika wstawiłem żarówkę 230v ledową tymczasowo i śweici na włączonym tak ma być ? Nie. Wkładasz żarówkę o mocy 100W a nie lampę diodową o "mocy 100W", czyli świecącą jak żarówka 100W (0,5A prądu). Możesz wstawić dowolny inny odbiornik o mocy 100-200W, który w razie zwarcia w spawarce ograniczy prąd pobierany z sieci do wartości...
Witam To problem odpadła regulacja biegu jałowego pompa elektryczna też odpada bo na gazie jest to samo . A jak jest wilgoć to coś się zmienia . pozdrawiam arik .
Sprawa jest banalna. Podparłeś pompę popychaczem od pedału czyli nie ma jałowego skoku na pedale. Jak masz regulację skróć popychacz to go skręć, jak nie podłóż podkładkę pod pompę.
Niskie ciśnienie oleju: - nieprawidłowe wskazania z czujnika - zbyt niskie obroty na biegu jałowym - uszkodzona pompa oleju - mocno rozrzedzony olej - bardzo niski poziom oleju.. ale tutaj dużo kilometrów raczej byś nie ujechał - filterek też wypadało by sprawdzić..
Sprawdź regulator ciśnienia na pompie.
Przy padającej pompie paliwa też będzie palił na dotyk jeśli się nie zapowietrza. Zmierz ciśnienie paliwa za pompą przy biegu jałowym i 2000 obrotów. Wróć tu dopiero z wynikami + ewentualne błędy spisane z MR, FR :)
Minimalne ciśnienie w pompie na wolnych obrotach musisz mieć powyżej 0,5 bara. Sam zawór przelewowy nie pomoże jeśli go wymieniałeś, on utrzymuje to minimalne ciśnienie. Masz zaworki zwrotne w pompie zasilającej. Odpływ paliwa to albo właśnie te zaworki albo nieszczelny układ. Kolega zwrócił mi uwagę, że dałem D z tym ciśnieniem. Oczywiście, że tak....
Witam wszystkich mam problem z swoją 80 pali na dotyk i zaczyna nie równo pracowac szarpać na biegu jałowym i podczas przyszpieszania pompa po regeneracji spalanie około 5, 5 litra
Z tego co wyczytałem w DTRce od Władimira to ciśnienie układu smarowania silnika wynosi 1,5-3 kG/cm2 przy obrotach nominalnych , na biegu jałowym 0,8kG/cm2. Napęd pompy planuję rozwiązać paskiem zębatym, mam możliwość zrobić kółeczko na tak owy pas. Z tego co patrze po allegro to najtańsza pompa jaką można dopaść do takich celów jak smarowanie kompresora...
Skoro na benzynie tylko to do sprawdzenia pompa ewentualnie wtryski.
Vacum pompa stuka. Odepnij podciśnienie od serwa i zobacz czy przestanie, lub jak zacznie stukać pompuj pedałem hamulca bardzo szybko ( spadnie podciśnienie w serwie) i jak przestanie stukać to masz winowajcę.
Prawdopodobnie pompy się zapowietrzają i przez to grzeją się i termik je wyłącza. Nie wiem co to za pompy, ale pompy przy zapowietrzeniu zwykle pobierają zbyt mały prąd (bo silnik chodzi jałowo) i są wyłączane przez zabezpieczenie przed suchobiegiem (podprądowe) a nie nadprądowe.
Ojej drogi kolego napisał moderator. Oczywiście ten post do skasowania. Przy dużej wiedzy mozna to ogarnąć. Ale to trzeba zaadaptować sterownik odpowiednio. Autorze postu to będzie kosztować słono. Sprzedaj to wszystko i kup silnik zasilany zwykła pompą. Wtedy wszystko się rozjaśni. Przestaniesz bredzić w końcu? Bo jak widzę nie załapałeś aluzji. Całość...
robić to, czy szukac silnika? Nikt ci przez forum nie powie . A po drugie odpowiedź na takie pytanie to po rozebraniu i ocenie. Nie tylko pompy ,ale i wałków ,panewek itd. Także takie sugestie w ciemno to wiesz..
możesz zrobić fotkę pompy wtryskowej? ja miałem uszkodzony element podciśnieniowy właśnie od regulacji obrotów biegu jałowego ale w pompie bosch http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&B...
Zrób logi na jałowym. Może nie do końca dobrze ustawiony kąt. Pompa po regeneracji czy sam sterownik? Jaka dawka paliwa?
Cały czas do d...y zasilanie paliwem, od zbiornika począwszy, na rampie raila skończywszy. Najprawdopodobniej pompa do wymiany, pomimo że na biegu jałowym jeszcze tłoczy.
Witam W jaki sposób można wymienić membranę pompy wtryskowej. Silnik nie jest zamontowany w samochodzie, ale nie chcę demontować pompy. Na biegu jałowym obroty silnika się zmieniają Pozdrawiam http://obrazki.elektroda.pl/2701924100_1...
Pompę CR ustawia się na znak żeby żeby silnik pracował również na jałowym Jest to praktycznie nie zauważalne falowanie ale fachowiec może to dostrzec Zaznaczenie ma to przy pompach jednotloczkowych Natomiast przy wielotloczkowych nie koniecznie
Proponuje diagnostykę. A jak nie to wymieniać jak leci : odma,wtryski ,cewki,nastawnik wałka,kolektor, oczyścić trzonki zaworowe,rozrząd,pompa HP,uszczelniacz wału,itd. A więc jak?
Naczynie wzbiorcze utrzymuje ciśnienie na stałym poziomie. Zawór nadmiarowo upustowy pozwala na zachowanie przepływu na tym samym poziomie mimo zamkniętych odbiorników. Zawór nadmiarowo upustowy raczej chroni pompę przed "jałowym" pchaniem wody w coś , co tej wody nie chce przyjąć. Jednym słowem - zawór zawraca strumień wody z powrotem do kotła.("ścina"...
Jak silnik odpala? Jakie ma obroty biegu jałowego? Sprawdź czy pompa nie ma przypadkiem gdzieś wycieku.
https://obrazki.elektroda.pl/1835043500_... https://obrazki.elektroda.pl/6029747900_... Dodano po 6 Pierwsze zdjęcie - czujnik obrotów Max, po przeciwnej stronie serwomotoru znajduje się czujnik obrotów jałowych (niewidoczny na zdjęciu). Drugie - dźwignia od serwa do pompy HP z miejscem do regulacji obrotów jałowych....
Czyli ciśnienie oleju dalekie od nominału. Tu jest problem. Pytanie czy to pompa czy olej ucieka z panewek (za duży luz).
problem pojawił sie w mróz jak to w tym modelu zamarzła odma i od tego sie zaczeły problemy z cisnieniem , problem jest taki ze na rozgrzanym motorze i przeważne na zakretach sie zapala to cisnienie na manometrze spada ponizej 1 bara a na zimnym ma 2 bary na biegu jałowym pompa jest w zamnienniku czy moze byc to wina pompy ????
w nastawniku pompy ?
Ciśnienie na biegu jałowym masz dobre. Na biegu jałowym 250- 300, a pod pełnym obciążeniem powinno dojść do 1500 -1800 bar. Do sprawdzenia czujnik ciśnienia na listwie, zawór regulacji ciśnienia na pompie no i oczywiście zrób próbę przelewową na wtryski.
Jaki czujnik? przy pompie hamulcowej.....tak jak wyżej w postach :|
Tylko to mi dali i powiedzieli pompa do wymiany. No nic, pojadę i poproszę o resztę testów.
Absolutnie nie. Po obróceniu wałkiem i równoczesnym włączeniu do sieci obraca. Dziwne tylko są małe obroty (chyba że pompy tak mają) i duży pobór prądu na biegu jałowym (patrzyłem na licznik, amperomierz mi zdechł)?
jałowy współczynnik jałowy transformator jałowy transformatora
katalizator wydech połączenie kapilary sound blaster podlaczyc
philips senseo sterownik ładowarki akumulatora
Brother DCP-115C Unable to Clean – reset licznika PURGE, absorber, czyszczenie stacji serwisowej Hecht 587 – brak iskry po złożeniu, nowe zabezpieczenia, czujnik oleju, pałąk bezpieczeństwa