Nie ma w środku żadnego filtra . Odkręć pompę i rury i spróbuj" wytrzepać " śrubę przez otwory w obudowie pompy . Jeżeli nie zablokowała się o wirnik i jest "w jednym kawałku" , to nie będzie potrzeby rozbierać pompy
Po dłuższym postoju trzeba odblokować pompę (korek na szeroki śrubokręt, delikatnie rozruszać wirnik). Kod błedu E9 to przegrzew, a kapie z zaworu bezpieczeństwa na zasilaniu c.o. Ostrożnie bo można się poparzyć, albo zalać płytę....
Temperatura wody w wymienniku ponad 95 st C Sprawdź, czy kręci się pompa (odkręć korek pompy i rusz wkrętakiem oś wirnika - tylko nie zalej elektroniki. Rób to przy wyłączonym zasilaniu), lub czy nie masz zakręconych zaworów pod kotłem - brak odbioru ciepła
Zaślepiony jest tym korkiem koniec listwy zębatej regulacji dawki paliwa. Skoro silnik się rozbiegał to albo zacina się owa listwa albo uszkodzony jest regulator obrotów. Tak czy siak pompa na stół do pompiarza. Przy okazji wymieni uszkodzony korek.
Ważną sprawą jest odpowietrzenie pompy poprzez korek na wirniku (jaki to jest kocioł ??) instalacja może się napowietrzać przez dłuższy czas zwłaszcza nowa i przy częstym uzupełnianiu, ogólnie temat rzeka niema identycznych instalacji.
Stojąc z tyłu gębą do niego po prawo poniżej przewodu ssawnego pompy hydraulicznej masz korek na 1/2 cala .
Kocioł koniecznie musi być wyłączony. Spuszczasz z niego całą wodę! Na pompie masz korek na płaski śrubokręt. http://obrazki.elektroda.pl/8404489500_1...
Termostat,korek,pompa wody...
(at)jasiek89 Nie podałeś co to za pompa, markowa, czy jakiś chińczyk. Z opisu wynika , że pompa ma za małą wydajność. Są chińczyki , co kręcą , a nie podają wody. Sprawdziłeś , czy ona działa? Obstawiam, że wirnik w pompie stoi, a instalacja działą na naturalnej cyrkulacji i grzeje tylko góra. Sprawdź pompę odkręcając korek odpowietrzający i dotknij...
Z boku pompy masz duży plastykowy korek. Tylko w jednym położeniu wałka pompy będziesz miał w środku półokrągłą blaszkę i śrubkę na ampel 4 mm. Wkręcając ją zwiększasz dawkę.
Znalazłem zdjęcie z tej pompy . Korek na pompie?? Gdzie to znaleźć??
Witam, Wykręć korek tam pewnie będzie uszczelka typu o-ring, dobierz pasujący. Po wymianie należy odpowietrzyć pompę i przewody wysokiego ciśnienia. Pozdrawiam.
witam co do rozrządu to jak znaki graja to raczej nie to, co do przegrzewania to zanim pompę wymienisz to spróbuj korek na zbiorniczku wyrównawczym wymienić, a póżniej tylko pompa + listwa i wtryskiwacze - cudów w mechanice nie ma
W C-330 nie potrzeba luzować przy wtryskiwaczach. Poluzuj korek z boku pompy, przepompuj pompką ręczną aż wypłynie paliwo bez powietrza, zakręć korek i odpal.
Rusz pompę. Odkręć na niej korek płaskim śrubokrętem i rusz rotorem czy się obraca. Sprawdź ciśnienie w kotle. Wyślij foto kotła
Być może zablokowała się pompa. Wylacz kocioł z sieci. Odkrec korek na środku pompy (taki srebrny) - poleci trochę wody, wiec przygotuj sobie ręcznik. Wewnątrz będzie trzpień wirnika. Włóż tam śrubokręt płaski 3mm i zobacz czy się kręci. Jeżeli jest zablokowany - spróbuj go rozruszać. Musi się kręcić lekko. Jeżeli jest zablokowany „na amen”...
Weź 5 zł i odkręć ten korek w środku pompy. Włóż tam wkrętak i dotknij do osi, sprawdź, czy się obraca, jeśli nie to spróbuj obrócić wałek pompy. Wyciekającą woda nie nie martw, uważaj bo gorąca.
Czy Chodzi O korek przy końcu pompy?? Bo jest jeszcze korek w środkowej części pompy na wysokości wałka. Dzięki
Na Przyszłość - Błąd F5 w Twoje pralce oznacza Problem ze spustem wody Stanowczo protestuje przed szerzeniem takiej propagandy! Niestety, wciąż nie działa. Ktoś coś? Spuść całą wodę z pralki (poprzez korek pompy), następnie spróbuj uruchomić zwykłe pralnie i napisz czy pralka prawidłowo pobrała wodę :)
Lejesz caly czas borygo?Ja kiedys zalatwiłem escorta w ten sposób ze wymieniałem caly plyn borygo na petrygo ale gdzies tam jeszcze dostało w silniku i sie zmieszaly i szlak mi trafił pompę wody i korek w chlodnicy.Te płyny sie gryzą ze sobą.Poszło boczna dziurka na pompie i sie lała woda okropnie wtedy.
Rączkę którą pompujemy wkładamy do plastikowego korka, 2 identyczne czarne korki znajdują się od spodu w korpusie pompy. W korkach są wycięcia pasujące do plaskownika rączki do pompowania. Pod tymi korkami znajdują się dwie identyczne gumowe uszczelki z otworem w środku. Uszczelki takie łatwo dorobić. Trzeba postarać się o wybijak większy i mniejszy...
Uszczelka jest chyba źle założona i nie wiem jak powinna być bo ja zakładam ją na górze tego korka to podczas wkręcania ona spada Musisz tą uszczelkę wcisnąć w szczelinę, zaznaczoną na zdjęciu poniżej: http://obrazki.elektroda.pl/3947381700_1... Jeżeli tego nie zrobisz, pompa nie będzie odprowadzać wody (będzie się "zapowietrzać").
Podałem Ci przykład w #6. Polski producent, tańszy, zamontowałem ich dziesiątki i z żadną nie było problemu od lat. 6-45W, 4-7m podnoszenia, 3 tryby pracy x 3 prędkości na każdym trybie. Odpowietrznik mechaniczny pompy ( korek) czego brakuje u innych producentów. Do kupienia poniżej 400 zł brutto.
To w pierwszej kolejności sprawdź filtr, już dawno powinieneś to zrobić. Zakręć zawory przed i za pompą a potem odkręć korek filtra, w środku jest siatka na której osadza się brud.
Zasilanie z pompy. Z rozdzielacza z tulei ciśnieniowej podłącz do tego przewodu co ci został po odkręceniu od pompy. Powrót z rozdzielacza podłącz gdzieś pod korek w obudowie skrzyni biegów.
W pompie wody jest korek spustowy nożna przez niego takim wygiętym haczykiem sprawdzić czy pompa wody sie obraca czy nie u mnie wirnik mogę zatrzymać jak kręcę wałem niestety puścił,90 tyś przebiegu.
Zablokowana pompa, brudny filtr na powrocie lub słaby kondensator w pompie. Aby odblokować pompę odkręcasz korek na płaski śrubokręt i pod tym korkiem ruszasz rotorem.
Korek i tak jest do wymiany. Ja wyjąłbym pompę z filtrem (na stole jest dużo łatwiej coś z tym zrobić) po czym delikatnie i powoli "niszczyłbym" korek aż do całkowitego wyjęcia szczątków. Poza tym pod korkiem jest "dławnica" która zapobiega przedostaniu się do pompy większych zanieczyszczeń. Dławnica jest połączona z korkiem i w stanie normalnym może...
Czujnik zegarowy w osi tloka pompy (korek miedzy przewodami wtryskowymi).
Prawdopodobnie pompa się zastała, z boku pompy lub z tyłu powinien być korek. Odkręć go i rusz wirnik np. śrubokrętem.
wymieniłem termostat i pompę korek zbiorniczka wyrównawczego no i nadal jest to samo na zimnym silniku robi podciśnienie i wyrzuca płyn a na zagrzanym wszystko jest ok.
Masz wypaloną wtyczkę od grzałki a nie od pompy.
To co masz na panelu nie jest ważne. Pompa może stoi(w środku niej jest klapka, która przełącza miedzy CO i CWU - klapki zawieszają się czasami). Odkręć korek na pompie i przekręć płaskim śrubokrętem. Powinien lekko wirnik się kręcić. Jeśli pompa jest gorąca, że nie możesz jej dotknąć podczas grzania CWU to pewnie jej wina lub tak mocno zabity wymiennik...
Należy powoli wlać wodę do rury ssącej (przed pompą) tak aby wypełniła ją całą. Zaobserwować czy nie obniża się poziom (jeżeli tak - wymienić zawór zwrotny w studni). Zakręcić szczelnie korek dostępu do rury ssącej i uruchomić pompę.
Kocioł ma wymiennik główny typu rura w rurze. CWU grzeje bez udziału pompy. Do grzania pompa jest konieczna, a ta najprawdopodobniej zastała się przez lato. Wystarczyłoby odkręcić korek i ruszyć rotorem pompy. Ok. nie doczytałem:D Na bank zamknięty jakiś zawór lub zapowietrzona pompa. Sprawdź filtr tak jak poradził wcześniej kolega (at)W0jtek92
Mam pytanie, gdzie się wlewa olej do pompy paliwa? ( przez korek kontrolny?), bo mi też chlapie i ktoś mi doradził żebym upuścił trochę ale jak zacząłem popuszczać korek spustowy to mi spadł i wszystko się wylało.
Sprawdź czy działa pompa, takie pompy stają po miesiacach nieużywania, odkręć korek odpowietrzania pompy i pokręć za wirnik wkrętakiem.
Witam Pompa MHI 1300 INOX nowa, przed pompą filtr piaskowy dyskowy omnigena. Filtr ma deklarowany przepływ 120l/min. Pompa max wydajność 100l/min. Mam wrażenie że co jakiś czas filtr się "zakleja" i następuje kawitacja. Zalewanie pompy przez korek do odpowietrzania nie daje dużych rezultatów. Wystarczy że odkręce dekiel dolny filtra i przykrece spowrotem...
Kolego wyciągnij logiczne wnioski z tego co napisałeś: Iskra jest. Za to problem jest z paliwem. Jak naleje paliwa wężyk przed pompką i filtr to malczan zapali i podziała z 30 sekund. Filtr jest pusty. Paliwo pewnie pod wpływem upałów wyparowało bo go dużo tez nie było, może ze 4-5 litrów. Po prostu pompa nie podaje, nie zasysa paliwa z baku, z powodu...
Kompresor gotowy. Ostatecznie wszystko zostało złożone. Wszystkie przewody olejowe, powietrzne i elektryczne są zamontowane. Co do próby to tylko sprawdziłem czy silnik działa i w którą stronę się kręci, bo to ważne z uwagi na pompę oleju. Jeszcze muszę poczekać na zamówiony magnetyczny korek spustowy do misy oleju przy pompie. Gdy już korek będzie...
Nie koniecznie, te wtryski potrafiły i 500tys zrobić - no chyba że auto ma tyle :) . Zobacz na komputerze co się dzieje, sprawdź błędy i ciśnienia, filtr paliwa. Zobacz też czy nie ma problemów z odpowietrznikiem w zbiorniku bo robi się podciśnienie i pompa nie daje rady uciągnąć - pomaga delikatnie popuszczony korek wlewu.
Witam, zatarta listwa w pompie wtryskowej, ta pozioma co zmienia dawkę paliwa. To jest częsta przyczyna. Na pompie jest śruba korek, na pompie od przodu odkręć i spróbuj wcisnąć może się ruszy. Ona porusza się do przodu i tyłu.
Jak po remoncie to stawiam, że pompa może stać. Trzeba odkręcić korek na pompce i delikatnie ale zdecydowanie popchnąć wirnik, spróbować obrócić, nie zalać elektroniki. Po wciśnięciu reset lampka mrugająca powinna zgasnąc. Jak się nie da pozostaje serwis - może nie będzie jakoś strasznie drogo mimo że za funciaki...;) Powodzenia!
Witam uszkodzona listwa regulatora pompy ,odkręć korek spustowy przy pompie paliwowej oleju i gdy poleci ropa z pompy to są nie szczelne sekcje pompy a gdy poleci czysty olej to jest uszkodzony regulator obrotów pompy i silnik będzie nie równo pracował.
Odkręć korek spustowy oleju z pompy paliwa. Jeśli będzie ropa zamiast oleju. To wyciągnij ją wymień uszczelniacz na wałku, i przy okazji napraw pompkę zasilającą.
tylko ze nie chce zasysac?? A co na to instrukcja? Może warto przeczytać? Nie wiemy jaki to typ ale dla podobnej w instrukcji są takie zalecenia: - na rurze ssącej kosz albo sito z zaworem zwrotnym - przed użyciem pompę trzeba zalać - napełnić wąż ssący i komorę pompy przez korek na górze komory Czy u Ciebie też są takie zalecenia? Wykonałeś je? Koledzy...
Płyn musu być dobry. Temperatura do potwierdzenia testerem a nie że na blacie. Korek też może być do wymiany. Pompa wody też może szwankować.
Odpowietrznik automatyczny możesz zastosować na pompie zamiast korka do odpowietrzania. Warunek musisz mieć zawór zwrotny na ssaaniu aby nie zasysało powietrza przez ten odpowietrznik. Zbiornik przydałby się. Przynajmniej taki przeponowy 12l aby niwelować skoki ciśnienia. Bez naczynia może się pompa często załączać i wyłączać. Najlepiej byłoby zastosować...
"piece" tego typu nie mają zabezpieczeń przed uruchomieniem. Błąd E10 mówi, że nie ma przepływu wody przez kocioł. Sprawdź: - czy wszystkie zawory są otwarte, - czy ciśnienie w instalacji jest pow. 1 bar. - czy pompa pracuje, czy wirnik nie jest zablokowany. aby sprawdzić pompkę weź płaski śrubokręt i odkręć srebrny korek na pompie. Następnie włóż tam...
Może pompa jest po prostu zblokowana. Jak odkręcasz ten korek to pod nim masz zespół wirujący silnika pompy. Przyłóż śrubokręt i zobacz czy się obraca. Jeżeli nie to spróbuj ruszyć ją śrubokrętem. Możesz ewentualnie też ją zdemontować. Cztery śruby po rogach. Będziesz miał wirnik na wierzchu. Możesz zobaczyć czy obraca się bez oporów. Ewentualnie z...
Może zapchane ? Albo pompa "zastana". Odkręć korek na osi wirnika i śrubokrętem rusz wirnik.
Poziomy odcinek instalacji ,tam gdzie jest pompa,tworzy tzw.syfon powietrzny.Niepotrzebnie jest wstawione kolano za pompą[te skierowane w dół. Załóż odpowietrznik koło pompy.Możesz go wstawić na miejsce tego półcalowego kolanka z korkiem.
Nadciśnienie jest normalnym zjawiskiem wiem o tym ale nie może wywalić pół zbiorniczka płynu. Głowica sprawdzona jest szczelna Po z planowaniu glowicy, nowa uszczelka, nowy termostat, nowa pompa wody, nowy korek 2 szt. Problem pozostał
Możliwe, że pompa się zastała. Z przodu na pompie powinieneś mieć korek wielkości 2PLN z poprzecznym nacięciem przez środek. Odkręć to dużym płaskim śrubokrętem i później śrubokrętem rozruszać wał pompy. Powinno pomóc.
sorki ale to niemozlwe to jest zapewne ropa wymiszana z olejem ale z pompy
Czerwony korek na regulatorze obrotów, ewentualnie przez miarkę. :)
po dłuższej chwili spadła o parę cm 😒 Ile to jest dłuższa chwila i ile cm wody w rurze ubyło? Trzeba było zakręcić korek i spróbować "pociągnąć "wodę pompą.
Myślę, że piec jest zapowietrzony. U mnie spuściłem wodę z instalacji i ją ponownie napełniłem - prawdopodobnie zaciął sie odpowietrznik pompy, samo odkrecenie korka pompy nic nie dawało.
Jeżeli masz możliwość to zdejm pasek od pompy wodnej odpal na chwile auto odkręć korek od chłodnicy i się przekonasz czy masz wywaloną uszczelkę,jeszcze mam pytanie gaz czy benzyna
Już myślałem o pompie CO. Podłączył bym ją do korka spustowego basenu. Same ciśnienie wody wypcha wodę do pompy.
zakręciłem nowy korek i dalej gotuje została juz tylko pompa wody i chłodnica do sprawdzenia...
Domyślam się, że to układ hydroforu ze zbiornikiem. Czy wyłącznik LCA jest podłączony bezpośrednio w zasilanie silnika pompy? Czy zbiornik hydroforowy posiada od góry jakiś korek? W których miejscach są zamontowane wyłączniki ciśnieniowe oraz zawór bezpieczeństwa?
W układzie chłodzenia powinno być odpowiednie ciśnienie żeby płyn odpowiednio szybko krążył.Możesz mieć nieszczelny korek lub zmniejszoną wydajność pompy płynu chłodniczego. czyli wymienić korek od zbiorniczka wyrównawczego a jak to nie może to pompę wody ?
Ta pompa w zbiorniku ma być praktycznie niesłyszalna . Ma pompować około 0,5bar. Odkręć korek wlewu paliwa i powąchaj czy na pewno tam jest ON .
koło litra po ciężkiej pracy silnika...ale już z sobie z tym poradziłem...
Zastosuj zawór ciśnieniowy pompy oleju z ursusa c 360 . Niech Ci tokarz dorobi korek na zbiornik do oleju w który od środka wkręcisz ten zawór . Z wyjścia pompy dasz trójnik ,jeden koniec do sprężarki a drugi na ten korek . Zawór będzie w środku zbiornika i będzie regulował ciśnienie . Jeżeli cylindry nie mają żadnych rys ,ani śladów przytarć to można...
Sprawdź ciśnienie w układzie c.o. powinno być ok 1,5 bar. Sprawdź i oczyść filtr na powrocie c.o. Odpowietrz pompę, odkręcając korek na silniku.
Nic nie będzie wrzeć, bo przecież masz chłodnicę. W układach zamkniętych panuje niewielkie ciśnienie, ustalane z reguły sprężyną w korku chłodnicy.
pasta7 Dzięki za pomoc. Wstrzyknelismy mu oleju w pompę, zaciągnął i chodzi jak trzeba. Na szczęście korek od pompy jest na zewnątrz. Dzięki wielkie! Zamykam temat.
Najlepiej ją odkręcić tam gdzie są śruby imbusowe, podłączasz do prądu i patrzysz co się dzieje, jak padnie kondensator to ma problem z wejściem na obroty, pomaga zakręcenie wirnikiem ręką, czasami turbina czy jak to sie nazywa może się oberwać na wale silnika, wtedy przez korek wygląda jakby się kręciło.
Szum czy brzęczenie? Sprawdzałeś na korku pompy ,czy wirnik się obraca?
Po zdjęciu pokrywy będziesz widział pompę obiegową, w samym środku tej pompy jest okrągły korek odkręcany dużym śrubokrętem płaskim. Odkręć go, odpowietrz pompę i dokręć.
gore wiem jak ustawic to nie problem -blokada pompy -Korek otworzyc i na 3 cylindrze bedzie widac znak OT - z tylu na glowicach trzeba zalozyc blokady - tylko zostaje ustawienie walu korbowego KON240 - ty piszesz o walkach rozrzadu a mnie chodzi o wal korbowy i pozycje tlokow w stosunku do glowicy. jakbys mial jakiekolwiek materialy przeslij prosze...
No właśnie już pompa bez sterownika przestała działać. 🤯🤯🤯 Wywala korki. Raz zadziałała że sterownikiem i spowrotem zaczęły korki wywalać.
Więc trzeba byłoby zapytać czy pompa wody była sprawdzana, a korek w zbiorniku wyrównawczym zmieniony ?
Coś musiało Ci się zruszyć. Spróbuj ją jeszcze raz odkręcić, sprawdź czy wszystko jest na swoim miejscu. Odpowietrz dobrze pompę i zakręć korek. Z odkręconym czasami pompy nie chcą pracować. 1,7 z 2 to jeszcze nie ma tragedii.
A pompa działa? Odkręć korek i sprawdz.
czy to może być wina pompy obiegowej? Pompa Wilo jak na zdjęciu, już wiekowa niestety. Odkręć korek odpowietrzania pompy ( ten mosiężny w środku) i wkrętakiem sprawdź, czy wirnik się obraca.
Niemniej, z takiej instalacji łatwiej jest spuścić wodę na zimę(!). Ale z zaworem w koszu ssawnym na końcu rury za to łatwiej jest "zassać" wodę ze studni. Po prostu odkręcam korek przy pompie zalewam całą rurę "do pełna", zakręcam korek, włączam pompę i woda leci. Nie muszę kombinować z "wytwarzaniem podciśnienia", a im dłuższa rura ssawna tym bardziej...
Korek wlewowy został wymieniony? Bo w nim jest odpowietrzanie i uszkodzony nie wypuszcza ciśnienia na zewnątrz wtedy puszcza uszczelnienie na pompie. Testowo zalej wodą układ i zamiast korka szmatka albo nic i sprawdź.
Po lewej stronie pompy jak patrzysz na zdjęcie masz korek na imbus. Po nim powinien być wałek pompy z "płetwą" która służy do zablokowania pompy w pozycji 0. Tak jest przynajmniej w Manach, Renault.
Zgadzam się z tym , ale w praktyce słyszałem pompę jak pracuje , zbiornik pod korek wypełniony a wyskakiwał błąd , w diagbox brak autoryzacji , za niskie ciśnienie . Dmuchnąłem ,zaciągnęło , zatrybiło i zrobiłem teraz ok 1800km i nic się nie wyświetla
Gwint korka oleju jak najlepiej naprawić. Wstępna ocena dostępnych informacji Naprawa gwintu korka oleju to częsty problem, który może wynikać z różnych przyczyn, takich jak nadmierne dokręcanie korka, zużycie materiału lub uszkodzenia mechaniczne. Aby zaproponować najlepsze rozwiązanie, kluczowe jest określenie stopnia uszkodzenia gwintu oraz materiału,...
bo pompa wiruje Sprawdziłeś to odkręcając korek na pompie? Zdjęcia pomogłyby naprowadzić Cię na przyczynę problemów.
Mam podobny problem z pompą Omnigena Jet 100A.Po uruchomieniu pompy zaczyna się wyciek na wałku między pompą a silnikiem.Jeszcze nie rozkręcałem pompy.Czy przyczyną wycieku może być uszkodzony uszczelniacz ceramiczny?Jak dostać się do niego?
Mam taką instalację z hydroforem: https://obrazki.elektroda.pl/4555157300_... Kupiłem pompę z Allegro, poprzednia firmy Omnigena po 15 latach przestała działać, już od dłuższego czasu chodziła bardzo głośno. POMPA HYDROFOROWA POWIERZCHOWA INOX DO WODY WYDAJNA MOCNA CICHA MHI1300 MH PRODUCENT ROHTENBACH. Na pompie napisane, że IBO. Skusiła...
Wyciagnij ta srubke, bedzie najszybciej. Drugie rozwiazanie to telefon do serwisu producenta pomp.
Tej pompy nie ustawia się na zegar.Ustawiasz sinik - mijanka zaworów na cylindrze nr. 6 palenie na cylindrze nr 1, na kole zamachowym szukasz znaku 0 TDC. Na pompie odkręcasz korek ( na klucz imbus 10) w tylnej części pompy w otwór wkładasz blokadę(śruba fi 9 z wyciętym klinem od strony gwintu oczywiście) i w tedy pompa jest gotowa do wyjęcia .Dość...
A jak wymieniliscie filterek? Jak wyciagnąć ten korek?
Zaciera się któraś sekcja na pompach wtryskowych. Trafi Ci pewnie je wyciągnąć i zregenerować. Tam przez korek wlewu oleju można ruszyć listwę. Sprawdź czy chodzi tak samo płynnie na zimnym jak i ciepłym silniku. Dodatkowo można sprawdzić czy jak ruszysz listwę zapali, oraz czy ustawia się w dawkę rozruchową w trakcie kręcenia
Możesz spróbować. Na pompie paliwa korek oznaczony jako V Odkręcić i strzykawką zasysać z niego powietrze, aż pojawi się paliwo. Drugi sposób, może trochę bardziej prosty. Odkręcić odstojnik na filtrze paliwa, nalać do niego paliwa tak aby po ponownym zakręceniu cała szklanka była wypełniona paliwem. Jest szansa, że zassie.
Odgrzeje kotleta ten sam problem żadnych innych pomysłów? Nowa pompa wody, korek, płyn, chłodnica, termostat czujnik temp.... przy wyższych obrotach leci ciepło a na "wolnych" chłodne....
Tam nie potrzeba klucza . Czasami coś zablokuje filtr i jest trudno odkręcić , wtedy lepiej jest wyjąć całą pompę i po odkręceniu silnika pompy, masz dostęp do środka i widać co blokuje.
Zonk, nic w pompie. Myślę ze przez ów korek zagrała się.
Więc należy zacząć od sprawdzenia, czy układ nie jest przypadkiem zapowietrzony. Nad pompą (tą nie działającą) jest wkręcony taki biały korek (odpowietrznik), stosuje się takie też przy grzejnikach. Spróbuj poluzować śrubę w środku i zobacz, co poleci (przez otworek z boku), powinna być woda. Uwaga, jeśli nie wiesz, to do tego jest potrzebny kluczyk...
Czy w czasie gdy silnik chodzi na plaku podnosi się wskazówka od obrotomierza ? Jak się podnosi to sprawdzamy ciśnienie paliwa w kanale zasilającym pompowtryski. Na pompie powinien być korek i w jego miejsce podłączamy manometr. Zmień filtr paliwa.
Trzeba rozruszać wirnik śrubokrętem po odkręceniu korka.
Też zgłaszałem pompę do serwisu ponieważ na sezon zimowy spuściłem wodę a i tak zamarzła bo korek jest za wysoko (błąd konstrukcyjny) i mają to gdzieś.
A z chłodnicy , węży ,pompy wody nie cieknie ? korek szczelny i czysty od spodu czy mazia ?
Proponuję zasilić bojler również z pompy, a na gałęzi prowadzącej do niego dać zawór. Taki sam zawór podłączyć do linii kaloryferów. Ustawiając je odpowiednio można dawkować ciepło między CO i CWU. W lecie zakręcamy zawór CO i pompa tłoczy całe ciepło do zasobnika CWU. Po przejściu pod podłogą , przed grzejnikiem trzeba dać na zasilaniu i na powrocie...
korek pompa korek pompa hydroforowy korek parownicy
shock sensor chrysler voyager bezpiecznik podłączenie lampy żarówki
licznik geigera dozymetr samsung wf70f5e0w2w
Kontrolka ładowania w Citroen Berlingo 1.6 - przyczyny i diagnostyka Resetowanie BSI w Citroën i Peugeot - krok po kroku