Albo jest pęknięta obudowa pompy oleju (to ta cała aluminiowa pokrywa) albo puściła jej uszczelka. To wszystko. Może się też lać z tego króćca od góry ale to by było zby łatwe. https://allegro.pl/oferta/pompa-oleju-op...
Na początek proponowałbym sprawdzić ciśnienie oleju manometrem, możliwe że pompa oleju się skończyła, lub zapchała.
Bez przesady, to nie diesel. Jeżeli nie wyciągałęś pompy olejowej to nic specjalnego nie musisz robić.Gdyby jednak było inaczej, przed uruchomieniem dobrze jest zalać pompę olejem (wykręcając któryś z zaworów).Było już kilka przypadków przytarcia się silnika przy takich uruchomieniach. Silnik już pracował, a pompa nie zdążyła zassać oleju.
Witam Sprawdz czy nie masz zwiększonego stanu oleju lub wycieków. Płyn może wyciekać w róznych miejscach albo na przewodach albo winna jest pompa wody, sprawdz to dopiero później można rozważać czy winna temu jest uszczelka pod głowicą.
Witam. Mam Problem ze zdjęciem pokrywy rozrządu a ,muszę wymienić uszczelkę. Po odkręceniu śrub obudowa lekko się uchyla ale nie można jej całkowicie zdjąć jak by ją coś trzymało w okolicy pompy oleju. Proszę o pomoc.
witam,podpowie ktoś gdzie są te zaślepki ponieważ mam problem z późno gasnącą kontrolką oleju (pompa wymieniona,panewki ok)
Wystarczy zdemontować kolo pasowe na silniku i simmering jest na wierzchu. Sprawdzamy czy koło pasowe nie jest pęknięte na rowku pod klin. Koło pasowe należy dokręcić momentem podanym w instrukcji serwisowej. Koło pasowe ściska koło pompy olejowej. W tym silniku jakbyśmy nie dokręcili koła pasowego to pompa oleju nie będzie się kręcić.
Mam e34 525tds. To, że kopci, to może być sprawa zużytych świec, zużytej pompy albo zapapranych wtryskiwaczy. Pisałeś, że "szarpie silnik". Prawdopodobnie na którymś garze nie rozpyla się ropa. Sprawdź, czy przy odpalaniu rura nie pluje. Pompę najprościej sprawdzić, zalewając ją olejem rzepakowym. Bierzesz butelkę oleju ze Stonki, wkładasz wężyk bezpośrednio...
Proponuje sprawdzić mocowanie pompy olejowej, czasami luzują sie śruby.
Problem polega na tym silnik przy jezdzie powyzej 130-140 km/h, grzeje sie powyzej 100 stopni.takze w powolnej jezdzie w korkach,latem. Wymienione zostalo sprzeglo wiskozy, termostat i pompa wody, pomysly sie skonczyly, nie ma ubytkow wody ani oleju. Prosze o pomoc.
Witam wszystkich związanych w temacie ogrzewania i sposobów tańszego karmienia naszych pieców . Moja przygoda zaczeła się już jakiś czas temu a mianowicie od znanego chyba wszystkim tzn. piec koksowy kamino , jak każdy z was kombinowałem z wszystkim co by się paliło ,wtedy tylko nie syfolem, dobrze palił się metal kilka taczek piachu i co tylko wpadło...
Nie wiem co robic mechanicy rozkładają ręcę PO pierwsze czy pompa podaje paliwo jak nie chce zapalić. Po drugie czy jest sprężanie czy też olejem sie uszczenia.
Na czwartym cylindrze brak smarowania w ogóle, na pozostały olej tryska jak szalony, a na czwartym susza. Wlałem trochę oleju, bezpośrednio na wałek i hydro na czwartym cylindrze i trochę silnik ucichł, ale nie na długo. Wydaje mi się, że gdyby pompa była padnięta to strugi wytryskiwanego oleju powinny maleć im dalej od pompy, a one na 3 cylindrach...
Czyżby pompa olejowa siadała?
Witam! Ja znowu mam problem tego typu, że jak jest temp. na dworze - i ok. 0 to nie chce mi się zagrzać do nawet do 90 (no chyba, że jest przeciągana na wysokich obrotach). Ale jak jest już temp. powyżej 2 to nagrzewa się normalnie, tylko że wtedy na rozgrzanym oleju i wolnych obrotach mruga kontrolka oleju. czego to są przyczyny i czy jedna z drugą...
Jak zrozumiałem z pierwszego postu paliwo na wężyku przed listwą wtryskiwaczy jest, a na samej listwie i wężyku powrotu nie? Sprawdź regulator ciśnienia paliwa na listwie. Jak sprawdzić regulator ciśnienia ? Dodano po 39 Tzn paliwa ubyło do zera? Pompa mogła się spalić, bo nie pompowała paliwa, szła na sucho. Nie, paliwa było i jest dużo, tylko oleju...
A więc tak, Po wymianie pompy i termostatu i przy okazji pasków, wyczyszczeniu obiegu i chłodnicy (nagrzewa się cała), wykluczeniu pękniętej głowicy Omega nadal się grzeje.. Visco sprawne... Nie wiem co może być nie tak, zobacze jeszcze czy pobiera płyn, jeśli nie to uszczelka dobra ( oleju w płynie także nie ma) Nie wiem, czy była przegrzana i już...
Czytasz? alternator który był wcześniej ma niecały rok, nie jestem elektrykiem dla tego was pytam czy warto go dać przed założeniem do sprawdzenia, czy mostek czy diody są okej ja się tym nie zajmuje, wiem z doswiadczenia że nową część zakładając możesz na bubel trafić, tak miałem kiedy zakładałem pompę oleju ze średniej półki po prostu ją zmieliło,...
raczej nie to jest przyczyną, ten pół księżyc to magnes który zbiera opiłki ze spracowanego oleju w skrzyni lepiej zostawić go w spokoju Mylisz się, to jest plastykowy ślizg, feler tych skrzyń. Olewka tematu zakończy się zmieleniem obudowy pompy olejowej przez kosz.
bylem dzisiaj cały dzien na warsztacie. kilka razy sprawdzali doslownie wszystko pod komputerem. ustawiali kont pompy, krecili tymi srubami, sprawdzali pompe paliwa i wtryski i wyszlo ze to pompa wtryskowa. regeneracja kosztuje okolo 2tys. a problem w paleniu to zbyt male cisnienie. poprostu pompa nie daje juz takiego cisnienia jakie powinno byc. ople...
Jak źle zmontujesz, nie zatrzymasz silnika. Regulację też zaczynałem od minimum. Kup nowe uszczelki, bo stare będą ciekły po paru dniach. Dziękuję za cenne wskazówki! Tego nie wiedziałem, może dlatego, że też bym zaczął od minimum, albo od miejsca zbliżonemu poprzedniemu położeniu. Dlatego nie pomyślałem, że tulejka ma bardzo wąski zakres pracy......
Problem moze lezec w zasilaniu pompy paliwowej.Przy zimnym silniku,jesli wylaczysz dmuchawe i radio,powinienes uslyszec prace pompy paliwowe ktora jest umieszczona w zbiorniku paliwa.Poniwewaz pompa paliwowa ma wspolne zasilanie z swiecami zarowymi,przestaje pracowac w momencie kiedy zasilanie tych swiec zostaje odlaczone.W tym momencie powinienes przekrecic...
spraw sobie pompę oleju. ja miałem tak w omedze 2.0 16v i olałem temat. na efekt czekałem 10km. całkowity koszt remontu silnika 4,5 tyś z dodatkami
Witam. Mam problem z omegą. Bardzo szybko dostaje temperatury, prz 40 min jeździe po mieście temperatura potrafi skoczyć prawie do 100 stopni. Mam wymieniony termostat, w płynie nie zaobserwowałem oleju ze zbiorniczka nie idą żadne bulki powietrza, płynu raczej nie ubywa choć jak sie zagotuje to sadzi go przez zbiorniczek ale to chyba normalna kolej...
Koledzy, pytanko mam. Czy pompa od wspomagania (np. od Opla Omegi ) wymaga jakichś przeróbek chcąc zastosować ją do przepompowywania oleju przepracowanego ? Bo zmontowałem taki układ że podłączyłem taką pompę do silnika jednofazowego 350W ( napęd bezpośredni ) 1400 obr/min ale silnik strasznie się męczy ( watomierz pokazuje 550W ) i coś mi mówi że zaraz...
No tutaj odnosisz się jedynie do efektu końcowego - stanął na panewkach. Ale było jeszcze coś "przed" przedmuchaniem. Standardowy rozruch zalanego olejem silnika i od razu rumocące hudroregulatory ewidentnie wskazujące na brak ciśnienia oleju w układzie... Po chłodnych ocenach wszystkiego co zaszło i zaczerpnięciu opinii kilku mądrzejszych ode mnie...
Jeśli naprawdę chcesz coś modzić to moja rada : zajmij się jednym . Na tuning kasa idzie workami no i teraz zależnie od decyzji . Calibra Szukasz skrzyni chyba miski i pompy oleju oraz z tego co pamiętam kolektor dolotowy od 2.5 montowanego poprzecznie czyli vectra/calibra kupujesz mv6 wsadzasz do calibry masz 211 koni (szczegółów musisz się sam doszukać...
uuu, to zaś trzeba zrzucać klime.... napewno zrobie fotki z oscyloskopu jak dostane kiedy będzie silnik pracował, kiedy będę kręcił rozrusznikiem, i tylko z przekręconym kluczykiem. chociaż.... mam drugi taki sam heheheh to zrobie też tak jak sugerujesz:PP. oczywiście jeśli pożycze ten oscyloskop ;) a tak do tej pompy, to ona się odzywa nawet jak mam...
Coś pękło na pewno (OBY tylko uszczelka), moje gratulacje, przez oszczędność poprzedniego właściciela teraz z silnika trzeba zrobić puzzle - sorry, nie ma rady. Woda dostaje się do komory spalania a spaliny do układu chłodzenia (i się zapowietrza). Ciesz się że pękło w tą stronę a może w obie i w oleju też masz wodę ?? ... Samochód nie nadaje się do...
taki sam problem ma bmw5tds,octavia,tylko ze octavia nie pali w zakresie temp 70st.c,opisywalem juz jak rozwiazac ten problem w prosty i skuteczny sposob.silnik nie chce zapalac bo zuzyty lub uszkodzony jest czujnik poczatku wtrysku w pompie.....w octawi trzeba wpiac sie w przewod z czujnika temp kol. brazowo niebieski i zastosowac przekaznik za 11zl.1...
Witam Pierwsze pytanie po dlugim porannym odpalaniu cos zakopci? i na jaki kolor? Jesli zakopci na bialo to znaczy ze siedzi zawor zwrotny na pompie i cofa ci sie poprostu paliwo. Ja mialem podobny problem ale z Oplem Omega 2,2 DTi. Autko zjezdzilo wszystkie serwisy w dolnoslaskim i nic nie wykazal komputer, zajrzal znajomy mechanik i wymienil ten...
Przy podlaczeniu pod orygialny w oryginalnym miejscu czujnika temperatury silnika wskazania utrzymuja sie na poziomie 120...130 stopni... Podłączasz dwa wskaźniki do jednego czujnika ? Po sprawdzeniu temperatury plynu w zbiorniczku jak i na wezu gornym od chlodnicy wzkazania sa pomiedzy 90....96 stopni Czym, jak to sprawdzasz ? Nowym elektronicznym...
Powszechnie to wiadomo że zawór regulacji dawki paliwa jest sterowany przez tranzystor Unipolarny. Nie wprowadzajcie ludzi w błąd niczym nie uzasadnionymi stwierdzeniami. Zawór regulacji dawki się nie zacina. Może stanąć na amen jak pompa poleży z pół roku czy rok. Ale wtedy samochód na takiej pompie nam nie odpali, a sterownik z racji tego nie uszkodzi...
Mam pytanie jakiego usczelniacza uzyc pod pokrywe zaworow w skodzie fabii 1,2 6v 2003r. Nie ma tam oryginalnie zadnej uszczelki tylko wyglada to na jakis uszczelniacz anareobowy. W serwisie za buteleczke tego uszczelniacza chca 235zl. Myslalem zeby zastapic go loctite 510 albo tym co sie stosuje do opla omegi 2,5v6 jako uszczlniacz pompy oleju - kosztuje...
Ty budujesz jamnika czy limuzynę do przewozu vipów... :D Połączenie tego wszystkiego razem będzie wymagało, dorobienia podparcia dla wałka sprzęgłowego drugiej skrzyni, wału wyposażonego w przeguby i dodatkowych mocowań, następnie drugi wał z przegubami i dopiero most... Około 2,5m długości bez przedniego zawieszenia... To o trwałości skrzyni biegów...
Takie testy robili Niemcy na starych autach. Na wolnych obrotach silnik chodził bez miski olejowej przeszło 2 godziny i nic. Oczywiście, że nie bez szkody, jednak chcę zwrócić uwagę na fakt, że zapalenie się kontrolki ciśnienia oleju nie oznacza zupełnego braku smarowania. Dopiero wciśnięcie gazu do dechy i ok 2 minuty pracy zakończyło żywot silnika....
Mam problem z moją Omegą. Silnik 2,5V6, rocznik 1995, zagazowana. Objawy: Rozrusznik kręci, nie odpala. Historia choroby: Dwa lub trzy dni przed zejściem, miała kłopoty z odpalaniem. Czasem trzeba było kręcić ją kilka, kilkanaście razy, aż zapaliła, ale nie zawsze, przeważnie odpalała w ciągu sekundy. Postawiłem ją w nocy pod domem, a rano już kręciłem...
w zbiorniku jest jakiś zawór który odcinał paliwo Zmień mechanika jeśli Ci wmawia takie bajki. Nie ma żadnego zaworu, to jedynie w Calibrach, Omegach A czy co tam jeszcze ma zewnętrzną pompę mogą być problemy przez nieszczelność smoka w zbiorniku.
Ja przepalilem ponad 200 litrow samego sojowego (ok. 4000 km - bez szczegolnego rozrozniania na miasto i trase). Spalanie wzgledem czystego ON sie nie zmienilo. Teraz pierwszy raz zakupilem rzepakowy (bo akurat ten byl tanszy). Dzisiaj zalalem. Zobacze czy bedzie roznica. Do tej pory jezdzilem na ilosci OR od 70 do 50% (ostatnio wiekszosc 50%). Teraz...
Ja w omedze 2.0 DTI miałem takie wartości Przepływomierz powietrza,407.7 mg/suw Sensor barometru,0.97 bar żądanie ciśnienia ładowania,1.85 bar Ciśniemnie ładowania,0.98 bar Temperatura powietrza wlotowego,24 °C Temperatura cieczy chłodzącej,82 °C Temperatura oleju silnika,81 °C Temperatura paliwa,40 °C Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny Przełącznik 2...
Jestes w duzym będzie bo sam silnik jest zyleta, oleju nie bierze, a kto zna temat silnków 2,5 tds, które wytrzymója bez remontu 800tys km, to wie ze to tylko pompa wtyskowa. Tyle ze ja mam zamiar sprzedac ten samochów więc nie chce pakowac 1500zł w regeneracje pompy. . A to nie sa te same silniki ktore byly montowane w omedze B ? Jesli tak to te 800tys...
Witam serdecznie wszystkich zainteresowanych! Mam zagwozdkę związaną z silnikiem 2.5TD marki BMW (oryginalne oznaczenie: 2.5TDS M51). Silnik zamontowany w samochodzie: Opel omega B z 1997 roku. przebieg: na liczniku 315000km, a rzeczywiście pewnie z 600=650tys. (tak powiedział mechanik jak wszedł pod auto i zobaczył stan zużycia półosi, oraz tulei tylnego...
Dzisiaj obejrzałem go sobie dokładnie pod spodem. Pompa NIVO, czujnik wychylenia i jeden amortyzator - 100% sprawne. Drugi amor jest jakby zablokowany, podnosząc tył samochodu na lewarku, nie puszcza wahacza który powinien opadać siłą bezwładności i siłą rozprężającej się sprężyny. Gdy pompa NIVO pompuje z amora z pod uszczelki gumowej wychodzi powietrze...
Ja mam beczkę na zużyty olej z pompą tłokową napędzaną sprężonym powietrzem, kiedyś spuszczałem z niej oliwę do zwykłej 200l, opaska na wężu spustowym ¾" była słabo dociągnięta i spadł, zanim odpiąłem wąż od kompresora to poleciało na mnie z 10 l przepracowanego oleju, płynu hamulcowego i ch.. wie czego jeszcze w tej beczce nie było... Szorowanie...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
oleju omega omega pompa pompa omega
przesuwanie tekstu elektryczny schemat motocykl serwer minecraft
Oznaki uszkodzonej sondy w bojlerze Ariston Pro1 Eco 120V Jak zdjąć obudowę sokowirówki Zelmer 377 Julita?