Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Kolega sprawdzał ciśnienie- może być uszkodzony zawór przelewowy.
Ten czujnik ze zdjęcia wg mnie to zawór który otwiera kanał olejowy natrysku oleju na tłoki I masz rację. W takim razie ten silnik nie ma klasycznego czujnika/kontrolki ciśnienia oleju Znowu masz rację. kierowce o awarii poinformowała panewka Niemcy wyszli z założenia, że jak pompa się kręci - to pompuje i ciśnienie jest. Śmieszne - ale taka jest tendencja...
2. Sprawdzona pompa oleju, zawór i smok - wg. mechaników ok. 3. Sprawdzone panewki - ok, później profilaktycznie wymienione - zmniejszyło to tylko intensywność zjawiska i nic poza tym. Wał rzekomo też ok. 4. Vanos wg. mechanika ok. 5. Zalany "gęstszym" olejem - 10W40 - bez zmian. Więc misa była ściągana? Po co 10w40 skoro ma być 5w40.? Sprawdzanie...
Np . Seat Arosa 1,0 znajomego ma taki własnie defekt jak opisywany wyżej ... w/g mojego skromnego zdania tak odpowietrza sie pompa oleju i gra zawór do momentu pełnego odpowietrzenia ... Czy można coś z tym zrobić ? I czy jest sens ? ....
Bez autoryzowanego serwisu Piaggio/Aprilia się chyba nie obejdzie. Z tego co znalazłem w serwisówce, w zaznaczonym miejscu powinna być zaślepka otworu technologicznego do kanału smarującego wałek wirnika pompy cieczy. Pewnie taka kulka wprasowana w pokrywę. Wątpię aby komuś udało się to poprawić (pewnie obróbka + wbicie nowego kołka), więc pozostaje...
Zanim zacząłem budowę sporo czytałem, głównie katalogi wiertnic przemysłowych i oglądałem filmy na YT. Niektóre wiertnice przemysłowe mają po 300 obr/min, małe wiertnice elektryczne mają po 30-60 obr/min, a wielu wiertaczy twierdzi że ok 100 jest optymalnie, więc chyba nie jest za dużo (2 obr/s). Ja od początku projektowania zakładałem że to ma samo...
Tak kanały przedmuchane smok czysty ale zauważyłem że na śrubie ktora jest wkręcona w przewód olejowy zaspawany jest jeden otwór? Dziwne bo chodzila stara pompa tak a nowa nie? Kupię nowa śrubę zobaczę moze to to ma teraz znaczenie dla nowej pompy. Nie było żadnych opiłków w misce.
MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS) mercedes-truck-fault-codes-1 0160 Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd 0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd 0163 Bus IES-CAN: otwarta komunikacja 0167 Brak sygnału CAN GS...
Witam. Jeżeli diagnosyki i naprawy dokonywał ten sam człowiek to proponuję zmienic fachowca i to czym prędzej. Piszesz że był robiony remont silnika ale on nic nie dał lampka oleju świeci nadal. 1. cisnienie nie może byc dobre bo działaja dwa zabezpieczenia lampka i brzęczyk. czujnki ciśnienia znajują się na końcu magistrali ciśnienia oleju jeżeli jest...
Mam cały czas założony zegar ciśnienie pokazuje 17 przy skrecaniu spada do 0 Ciągnik podczas użycia dwóch funkcji jednoczenie zaczyna szarpać - skręcam na maksa koła szarpie , podnoszę płóg szarpie , podczas podnoszenia podnośnika pompa wyje. Sprawdzasz ciśnienie oleju na bloku zaworowym. Nie może spadać do zera, bo to reguluje zawór pod maską. Przy...
Te rurki pękały na zgięciu ? Tak mi się wydawało, że może być lekko przetarta. Czy takie ciśnienie zostawić ? Olej oczywiście jest. Jeszcze słyszałem, że da się gdzieś na rozdzielaczu podkręcić czy to prawda ? Trzeba było wymienić albo podgrzać palnikiem i by pokazało, można twardym lutem pospawać. Zawór na hydraulice jest przy pompie. Nie podkręcaj...
Jest, ale to trzeba sprawdzić. Najpierw rzeczywiste ciśnienie oleju a potem, jeśli okaże się prawidłowe - układ pomiarowy (być może czujnik). Jeśli faktycznie jest za niskie szukać czy filtr nie zasyfiony, czy smok nie przytkany, czy zawór przelewowy pompy oleju nie jest zacięty w pozycji otwartej, czy pompa sprawna. Jeśli to wszystko okaże się sprawne,...
1: Czy jeśli w rozdzielaczu jest zawór przelewowy to muszę w zbiorniku oleju hydraulicznego zastosować zawór bezpieczeństwa? Nie. Po za tym nie słyszałem o czymś takim jak zawór bezpieczeństwa zbiornika hydraulicznego. Jedynie odpowietrzenie zbiornika musi być. 2: Zbiornik planuję pospawać samemu, czy musi być wytrzymały na jakieś ciśnienie? Ewentualnie...
Raczej to normalne . Tam cały czas następuje przepływ oleju a chłodniczki do tego nie ma . Przy skręconych kołach uruchamia się zawór szokowy aby nie przeciążyć pompy . Z tąd ten syk . Jak nie dotykarz kierownicy , nie kręcisz nią to olej idzie w przelew prawie bez ciśnienia . :|
Teoretycznie tak.Zawór ten to nic innego jak zawór bezpieczenstwa/przelewowy a własciwie dwa takie zawory(podwójny) na obydwu przyłaczach silnika hydr. W momencie włączenia przepływu,gdy ciśnienie gwałtownie wzrasta bo urzadzenie nie jest jeszcze rozpedzone zawór ten przepuszcza część cisnienia do węża powrotu. Tak samo w momencie wyłaczania maszyny,gdy...
Niskie ciśnienie to albo pompa padła albo zawór ograniczający ciśnienie albo silnik ma luzy na panewkach. Czasem smok oleju jest zapchany i pompa nie dostaje oleju i nie ma z czego zrobić ciśnienia. Co do kupna innego to jest loteria na pewno nie grałbym silnika z palety która stała pod chmurką bo rdza potrafi zniszczyć dobry silnik.
Czyli jedna porywasz się z motyką na słońce. W Kamazie czerwone pole obrotomierza zaczyna się od 2600obr/min. Pompa oleju pracuje z przekładnią, skoro chcesz ją zastosować to powinieneś już mieć dokumentację. Namierzenie książki zajęło mi 20min. Przy ilu otwiera się zawór upustowy też ci podałem. Sensu brudzenia się zużytym olejem w modelu nie widzę....
zawór redukcyjny jest w pompie oleju i jego zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego wzrostu ciśnienia oleju tzn otwiera się gdy ciśnienie osiągnie 4bar i nadmiar oleju wraca do miski olejowej jeśli się nie zamknął do końca to pompa oleju ma dodatkową "dziurę do zapchania", a wydajność pompy jest ograniczona i stąd niedobór ciśnienia opcja druga...
http://obrazki.elektroda.pl/6497851300_1... Urządzenie wykonane na potrzeby własne, ale może być wykorzystane dla potrzeb profesjonalnych. Urządzenie może łupać drewno o długościach; 0,33 0,5 1,0 m. Urządzenie może pracować w pionie i poziomie. Wykonanie w warunkach garażowych; spawarka, wiertarka, elektronarzędzia i narzędzia ręczne. Minimalne...
No chyba, że przy niskich obrotach niska wydajność to też będzie niskie ciśnienie a pompa będzie mieliła w miejscu. Dokładnie tak jest, pompa na niskich obrotach nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia do pokonania oporów koła stąd nic się nie dzieje. Podnieś przód do góry i sprawdź czy koła będą skręcać ;) A co do ewentualnej wymiany pompy to ta oryginalna...
Po raz trzeci piszę ten post bowiem co chwila jakieś niespodzianki Otóż dalej nie wiemy jaki masz silnik. Zakładam, że masz tan wkład filtra a nie kompletny filtr do wymiany. A w sprzedaży są dwa rodzaje wkładów. Z króććem przyłączeniowym do instalacji lub bez. Króciec można przy odrobinie chęci przełożyć z poprzedniego wkładu. I pytanie co masz tam...
na scanii zrobisz bez problemu. Potrzebny będzie układ chłodzenia i sprężone powietrze do sterowania momentu hamującego. W aucie jest zawór proporcjonalny sterowany sygnałem PWM oraz normalnie zamknięty elektrozawór akumulatora oleju . Zamiast proporcjonalnego możesz zastosować manualny reduktor. Pompa hydrauliczna jest wewnątrz urządzenia.
Pompa wspomagania jako sprężarka to wg mnie słaby zamiennik. Jak to chciałbyś smarować? Ta pompa potrzebna mu do smarowania łożysk ślizgowych w sprężąrce tłokowej :lol: Czytaj o co chodzi... W kwestii obrotów takie - aby ciśnienie oleju wynosiło ze 3 bary na gorąco... Potrzebny też zawór ograniczający na jakieś 3-4bary. Z reguły pompy mają taki wbudowany...
A czy przypadkiem nie został wciśnięty ten mały "dyngs" na siłowniku? Z tego co pamiętam on coś mieszał ale nie wiem czy przy podnoszeniu czy tylko przy opuszczaniu. Może też być problem z rozdzielaczem, może zawór redukcyjny daje za małe ciśnienie? Trudno tak na odległość stwierdzić. Pompa raczej sama z siebie nie padła, czasem potrafi rozerwać korpus...
P0126 P007E Niewystarczająca temp. czynnika chłodzącego dla stabilnej pracy P0130 P0082 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka P0131 P0083 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - niskie napięcie P0132 P0084 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - wysokie napięcie P0133 P0085 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - powolna reakcja /odpowiedź/ P0134 P0086 Czujnik O2 (Bank 1...
Znów ci się mieszają te czujniki. TCJ - gaz skroplony, ew dochłodzenie, cienka rura cieczowa, wyjście ze skraplacza. TC - właściwie samo skraplanie, temperatura rury z przemianą fazową. To ok 1-2K więcej niż temperatura wody na wyjściu. Ale nie może to być rura tłoczna, bo tam często ponad 55C i będzie aktywowane zabezpieczenie przed nadmiernie wysokim...
Rafalrrr jaka pompa napędza chłodnicę ? Juras trochę duże masz to ciśnienie , tam powinno być około 10 atm . Z drugiej strony spadek ciśnienia na zającu też duży , piszesz że wzmacniacz nowy a to wygląda na przeciek na wzmacniaczu . Jest taki spadek cisnienia bo na żołwiu olej nie jest tłoczony na wzmacniacz tylko ze wzmacniacza na zlew a z pompki przez...
Witam Sprawdź czy dobrze daje olej na wywrot [ na wolnych obrotach powinno czuć lekkie obciążenie silnika ] , o ile jest słabe ciśnienie , wina leży w zużytej pompie oleju lub w ogóle w talerzu [ zawór ,przewody , pompa , sitko ] , no chyba że pękł przewód pomiędzy talerzem a podnośnikiem , ponieważ już miałem taki przypadek . Pozdrawiam
Nie montuj orbitrola bo to głupota i będzie zabierał ciśnienie oleju na napęd i wstrzymywał silnik bo pompa ma dużą wydajność . Ja tak zrobiłem i porażka bo do orbitrola o dużym przepływie trzeba jakiś drogi zawór. Więc tak zostawiasz zawór suwakowy tak jak jest lecz zamiast mechanicznej kolumny montujesz mały orbitrol około 100 i do niego podpinasz...
Nie wiem dlaczego z uporem maniaka próbujesz zamrozić kolejny wymiennik. Po co ci -12 C? Woda z ziemi ma temperaturę powiedzmy +10C Wystarczy ją ochłodzić do powiedzmy +4 może +2 ale po co niżej? Im niższa temperatura parownika tym niższa sprawność twojej pompy ciepła. Musisz dać jej więcej wody, daj większy wymiennik. Druga rzecz, temperatura czynnika...
Musi być akumulator ciśnienia i silnik sterowany falownikiem, pozatym manometry, filtry wody itp. Ale co dokładnie ma tam robić falownik (to że ma zmieniać prędkość pompy to wiem). Jak falownik ma pozwolić na ustalenie ciśnienia np. 100bar. Bo prymitywny zawór z kulką, sprężyną i śrubą (ostatecznie bez sprężyny - iglicowy) zrobi to idealnie :D A będzie...
"Przetrzeć cylindry papierkiem powyżej 1000 na olej ." To jest coś w rodzaju honowania. Po szlifowaniu cylinder jest gładki jak pupa niemowlęcia ale wtedy ....najłatwiej się zatrze bo film olejowy praktycznie nie powstaje . Honowanie to zrobienie mikrorys specjalnymi "pilniczkami" żeby film olejowy utrzymywał się na ściankach cylindra i było smarowanie....
Przed tankowaniem otwieram zawór przelewowy, ten blisko zamkniętego zaworu kompresora. Otwieram zawór pomiędzy pompą oleju i uruchamiam pompę oleju. Pompa pracuje do momentu pojawienia się oleju w zaworze przelewowym. Wyłączam pompę, zamykam zawór przelewowy i zawór napełniania. Otwieram zawór kompresora i sprężam olej w butli do 1,5 atm. Zbiornik jest...
Błąd p1187 - zawór regulacji ciśnienia - nieprawidłowe działanie. Wymieniłem filtr paliwa, w zbiorniku czysto, na zaworze kilka opiłków na sitku, wymyłem zawór w myjce ultradźwiękowej i nie pomogło. Tłumaczenie kodu usterki: P1187 - Za niskie ciśnienie paliwa, odchylenie regulacji. "Odchylenie regulacji" nie oznacza więc tylko i wyłącznie usterkę regulatora...
Nie jest to aż tak strasznie skomplikowane. Jest możliwość aby z jednej pompy zasilać dwa odbiorniki ale w takowym układzie musimy zastosować dzielnik strumienia. Wówczas rozdzielacz i wspomaganie będą działać niezależnie. Zębata pompa jest wystarczająca, trzeba tylko dobrać odpowiednią wydajność. Dobierając pompę należy wziąć pod uwagę dwie najważniejsze...
Tu gdzie są zębatki to na pewno nic jej nie brakuje bo ciśnienie robi aż za duże☺ rozchodzi się o ten zawór. To co lata to tłoczek. Za nim jest sprężyna (dość mocna) ta z kolei opiera sie o jakąś podkładkę, tulejkę czy coś takiego co jest zagniecione w obudowie żeby nie wypadło. Normalnie działa to tak że olej dusi na tłoczek, ten się odsuwa zgniatając...
http://obrazki.elektroda.pl/4887294500_1... Ten opis nie jest dla każdego - niektórzy uważają, że narzędzia się kupuje, nie robi. W większości przypadków to prawda - ale jeśli chodzi o kompresor, budując go samemu, mamy możliwość idealnego dopasowania go do naszych potrzeb. Ogólnie - w samoróbkach według mnie chodzi o to, żeby było...
EGR i DPF zostały wyłączone w sterowniku (EGR niezatkany, DPF fizycznie usunięty). Kopci na szaro/niebiesko - zapach spalin jest gryzący, po postoju na jałowym, gdy przepędzę go to podymi chwile intensywniej po czym podczas jazdy dymienie jest niewidoczne... (filmik 1 - pokazuje intensywność dymienia). Rano gdy jest zimny musi dłużą chwilę pokręcić...
Niestety pompy ciepła w naszym kraju, mają złą opinię. Przyczyna jest stosunkowo prosta- cała masa urządzeń zamontowanych w sposób rażąco partacki. Głównie w czasach kiedy była to zupełna nowość. -Zbyt małe wymienniki gruntowe. -W przypadku pomp opartych o zasoby wody- zbyt mało wydajne studnie, często zbyt mała liczba studni zrzutowych. -Montaż pomp...
Kolego w tych silnikach jest cos takiego jak ZAWÓR REGULATOR CISNIENIA OLEJU .. JEST ON TUZ NAD TYLNA CZESCIA SPREZARKI KLIMATYZACJI I JEST STEROWANY ELEKTRYCZNIE GDY SILNIK JEST ROZGRZANY I CHODZI NA WOLNYCH OBROTACH TO TEN ZAWOR MA OBNIZYC CISNIENIE OLEJU BY ZMNIEJSZYC OBCIAZENIE I TYM SAMYM SPALANIE PALIWA.. NIESTETY NIE WIEM JESZCZE W JAKIEJ POZYCJI...
z tego co wyczytałem to musi być zawór który nadmiar oleju wypuści spowrotem do zbiornika Ten zawór włąśnie upuszcza olej do zbiorniczka. Ze pompy oleju idzie wężem na trójnik, z trójnika jeden wąż idzie na zaworek register i z zaworka do zbiorniczka oleju a drugi wąż z trójnika idzie na smarowanie sprężarki. czy przy Twoim pomyśle pompa nie ulegnie...
To może być sprężarka do pracy grupowej, tym króćcem wyrównują się poziomy oleju między sprężarkami. Dokładnie tak ktoś sugerował w serwisie - tylko co ewentualnie zrobić - dać jakiś zawór do zamykania i wymiany oleju? zostawić tą zaślepkę gumową pozdrawiam
Panowie i panie, bo nie wiem, kto będzie to czytał, kupiłem BMW 1 z silnikiem N45. Po naprawie u mechanika, po wymianie rozrządu, silnik zaczął klekotać. Abyście uniknęli kosztów wymiany rozrządu i całego osprzętu związanego z vanosami, zaczynajcie od zmierzenia ciśnienia oleju na wolnych obrotach — musi mieć 1,5 bara. Jeśli jest mniej, jeden zawór...
Trzeba będzie zasilać zawór także przy podnoszeniu. A dlaczego ? Jeżeli podłączy go równolegle do pompy, a ona posiada zawór jednokierunkowy, to będzie działało.
Panowie pomocy !!! Mam ciągły problem ze swoim sprinterem 2.2 cdi... OM651. Temat stary jak węgiel, ale ponieważ walczę ostatnio z takim przypadkiem, to mam swoje 3 grosze do dodania. Główną przyczyną zacierania się silników 2.2 cdi po 2011 roku to wadliwy układ smarowania silnika i dość wysoka temperatura pracy (powyżej 95'C). Na wstępnie należy wspomnieć,...
Ten pomiar ciśnienia na zimnym czy na rozgrzanym oleju w skrzyni? Może zawór przepuszcza? https://youtu.be/jyLk1Gd2aSE?t=128
Do sprawdzenia prze de wszystkim pompa oleju, miałem tak, że nawet nowe pompy oleju były fabrycznie uszkodzone i nie trzymały parametrów co dziś nie jest żadkością. Zawór przelewowy powinien być wymieniony przy remoncie silnika, to podstawa.
Kolego : Smok oczyszczony Filtr MAN Nowa pompa oleju Jedynie ten zawór nie czyszczony, a problem dalej jest
Ja pisze o zaworze regulującym natrysk na denka tłoków, pompa oleju nowa pierburg, po rozgrzaniu do 70 stopni falowanie ustępuje. Zaworu regulującego ciśnienie, tego na dole kolo pompy brak - jest zaślepka. Jak SD wyłączę zawór ciśnienia na tłoki to przestaje falować. Ciśnienie na rozgrzanym silniku, na wolnych obrotach ok 1 bar.
Myjka ciśnieniowa MAC Allister MPWP140IH po wymianie oleju pozostał element. Pompa , po zbyt długim okresie pracy bez przerwy ( wypłukiwanie żwirku z fug pozbruku) osłabła, ciśnienie jej drastycznie spadło. Po wymontowaniu z obudowy i rozkreceniu głowicy stwierdziłem, że w komorze tarczki bujającej tłokami jest zupa ze wskazaniem na wodę. Wymieniłem...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam, Pewien geniusz używał mojej HD 1094. Po robocie zakręcił dopływ wody, ale nie wyłączył samej pompy. Nie wiem jak długo pompa pracowała bez wody - godzinę co najmniej. Pod myjką jest plama oleju. Odkręciłem obudowę i widać, że olej wylewał się korkiem od wlewu oleju (dziurką odpowietrznika). Z tego co widać, to 2 setki wyleciało na pewno. https://obrazki.elektroda.pl/4752484200_...
To wygląda na sprawny A ciśnienie oleju jest w porządku? Dodano po 4 Pompa oleju sprawna? Smok w porządku? Zawór sterujący od wariatora sprawny? Jak to tam wyglądało? Jak nie to miska w dół i smok pompa do weryfikacji Jak i również ciśnienie oleju
Witam, w ursusie c 328 wymieniałem ostatnio pompę oleju na nową PZ-18AT (żeliwna, typowa do tego ciągnika) oryginał Hydrotoru. Wszystko działało bez problemu, aż parę dni temu podczas pracy z talerzówką, nagle przestał podnosić. Okazało się, że puścił simmering na wale pompy. Po wymianie uszczelniacza sprawdziłem jeszcze zawór bezpieczeństwa manometrem...
Witam serdecznie, Niestety obniżenie ciśnienia w układzie nie dało niezbędnych rezultatów. Poprawiło się wspomaganie i tyle. Linia LS z rozdzielacza i zawieszenia nie wzbudza pompy, ale i to małe miki, bo wygląda na to, że wyjście EF dużego zaworu priorytetowego nie podaje oleju na odbiorniki (rozdzielacz i zawieszenie). Co może być przyczyną? Taki...
Witam Pacjent Mercedes ML350 chyba 2013r. Silnik OM276. Mam do Was w związku z tym ścierwem pytanie, czy ktoś z was spotkał się z taką historią, że jest brak ciśnienia oleju /a właściwie niskie/ na lewej głowicy? Diagnoza wskazywała na lewy wałek ssący poza zakresem. Kontrola łańcuchów / 53°, kontrola w otworach czujników/ nie wskazuje na zużycie. Po...
Hej! Elektrozawór sterowania pompy oleju ten w misce masz dobry, bo miałbyś na niego błąd. Jeśli masz co do niego wątpliwości to zdejmij z niego wtyczkę, wtedy pompa daje max ciśnienie. Fabryka każe zdjąć wtyczkę i mierzyć ciśnienie jeśli jest za niskie by wykluczyć jego uszkodzenie. Piszę o tym po to byś się nie bał zdjąć tę wtyczkę. Ona jest na kablu...
Jak zakończyła sie awaria?: Wymiana pompy (używka - wyczyszczona i wypłukana, spr. zawór zwrotny) odbywa się BEZ INGERENCJI W ROZRZĄD. Dojście od strony miski, tak, jak pisali niektórzy Panowie. Faktycznie robota na 2-3h. Ale: pierwotna awaria pompy oleju, powodowała w czasie zacinania się zaworu zwrotnego wzrost ciśnienia w komorze korbowej wału i...
Skoro nie zmienia się z obrotami ani temperaturą oleju ślad wyraźnie wiedzie do zaworu ciśnienia oleju lub luźnego elementu który działa podobnie. Jak dalej będzie problem to ja w takich wypadkach albo napędzam pompę oleju w silniku jeśli się da ze smokiem zanurzonym w pojemniku z olejem plus wanna pod silnik. Oczywiście na zdjętej misce. Lub wtłaczam...
Panowie, mam problem. Posiadam silnik F3M 1011F przeszedł remont szlif wału pierwszy, szlif bloku nowe tłoki, uszczelki panewki itp. Po nagrzaniu silnika ciśnienie oleju wynosi 1 bar, jest to bardzo mało. Pompa oleju jest z 2012 roku, jutro przyjdzie nowa. Niestety przypuszczam że nic się nie poprawi chyba że się mylę. Jak myślicie co może być jeszcze...
https://obrazki.elektroda.pl/9224926100_... Witam, No cóż? Miałem pochwalić się z wami moim bez wątpienia najpoważniejszym projektem, dopiero gdy będzie całkiem gotowy, lecz sytuacja z korona wirusem może opóźnić mój projekt o długi czas. Postanowiłem już przedstawić to co mam, by dorzucić kolejny temat do czytania w czasie siedzenia...
Witam, zmieniłem w moim Ursusie C 4011 filtry olejowe podwójne na ten wkład wymienny, wkręciłem zawór w pompę oleju, pompa nowa Hylmet i tak ciśnienie, jak odpalę na zimnym, jest niecałe 5 atm i nie chce więcej podejść, nawet jak się przygazuje. Jak się rozgrzeje, to takie 3,5 do 4 atm trzyma. Zastanawiam się tylko, dlaczego ciśnienie jest niecałe 5...
ni Dlaczego wybuchła tylko strona wysokiego ciśnienia? Sprężarka PSH19 ma zawór zwrotny w głowicy. Ma również na korpusie zawór serwisowy po stronie niskiego ciśnienia, ale jest z tyłu. Zawór serwisowy fabryczny do napełniania i spuszczania czynnika jest po stronie wysokiego ciśnienia, żeby (zgodnie ze sztuką) zalewać czynnik do zbiornika cieczy i...
Problem wyłącznie w rozdzielaczu, lub jego bezpośrednim osprzęcie. Mażna by jeszcze sprawdzić te siłowniczki co przepychają suwak, ewentualnie ręcznie przepchnąć suwak. Czy występuje na tej funkcji jakiś zawór nabojowy, lub korek po nim? Na zimnym oleju hydraulicznym jest ok, ale słychać tak, jakby pompa miała ciężko, gdy się ramię wysuwa. Po nagrzaniu...
Numery zaworków magistrali olejowej Z17DTL (Opel Isuzu 1,7 CDTI): • GM 94158727 - zawór jednokierunkowy • GM 98039340 (JNS GM 94381699) - zawór nadmiarowy (JNS = już nie stosować) • GM 97043774 - zawór bocznikujący Uszczelki podstawy filtra oleju/chłodniczki: • GM 97189134 - uszczelka podstawy filtra oleju • GM 98080996 - uszczelka łba śruby drążonej...
Dzięki, kolego, za zainteresowanie, wpiszę tu skopiowany tekst z innego forum, gdzie to pisałem. Napiszę, co do tej pory zrobiłem: rozrząd, luzy w normie, rozrząd nowy i pompa wody, filtr powietrza i oleju nowy, uszczelka pod kolektor prostokątna nowa i pod kolektor te trójkątne też nowe, map sensor nowy, sonda lambda przed katalizatorem nowa, za katalizatorem...
Witam. Mam problem z moim Berlingo 1.9D z 97r. na pompie BOSCH. A mianowicie zgasiłem auto pod domem i już nie odpaliło. Do końca działało i odpalało na dotyk. Szybki rekonesans i sprawdzenie podstawowych rzeczy, czyli układ paliwowy, zawór gaszący. Paliwo do pompy dochodzi. Zawór gaszący miał popękaną gumę, więc przełożyłem ją z innego zaworu (nowego)....
Witam, proszę o jakąkolwiek pomoc. Pacjent Volvo FL 6, 220 KM, 2001 rok, problem z ciśnieniem oleju. Po rozgrzaniu silnika i przejechaniu około 20 km zapala się kontrolka ciśnienia oleju. Wymienione panewki główne i korbowodowe, wymieniona pompa oleju bo miała rysy, zalany świeży olej Rimula 15w40, nowe filtry Filtrona i problem nie znikł. W miejsce...
W opryskiwaczu w powyższym modelu nie podaje wody na lancę. https://obrazki.elektroda.pl/5858582100_... https://obrazki.elektroda.pl/4965848300_... Co może być przyc... Bezpośrednia odpowiedź Najczęstsze przyczyny „nie podaje na lancę” w tym opryskiwaczu JARMET z pompą UDOR ZETA 140/10 (ze zdjęć) to: - zawór/regulator ciśnienia...
https://obrazki.elektroda.pl/2569345300_... Witam! Chciałbym pokazać mój kompresor który zbudowałem już jakiś czas temu. Sama pompa pochodzi od zamrażarki, więc nie jest słaba. Pompuje do 9 barów. Zbiornik- jest to butla gazowa turystyczna. Idealnie nadaje się do dużych ciśnień. Pojemność około 15L (mogę się mylić, oceńcie sami). Oczywiście...
Możliwe przyczyny problemu z hamowaniem w Volvo EW160D podczas dotykania joysticków. Volvo EW160D to starszy model koparki kołowej (wheeled excavator) z lat 90., wyposażony w hydrauliczny system sterowania, w tym joysticki do ramienia (boom i dipper) oraz pedały/lewy joystick do jazdy. Problem, który opisujesz – nagłe hamowanie (prawdopodobnie aktywacja...
Nowa pompa może być wadliwa, jak wymieniałeś zawór to mogłeś sprawdzić luz osiowy zębatek w pompie, co ma znaczący wpływ na ciśnienie przy rozgrzanym silniku, lub jeżeli jesteś pewien panewek na wale to pozostaje łożyskowanie wałka rozrządu.
I na deser propozycja dla odważnych. Ważnym elementem analizy jakości czynnika jest jego zobaczenie, stan, zaolejenie, kolor, wersja oryginalna najtańsza 290 zł: i proponowany zamiennik. Aby zmodyfikować trzeba bezwzględnie i koniecznie zastosować zawór dławiący z ustawionym maksymalnie ograniczonym lekkim uczyłem. Filtr ma max 12 bar w instalacji poprawnie...
Witam. Mam problem z hydrauliką Case 885 XL. Bardzo słabe ciśnienie, tylko 50/70 bar. Nowa pompa i nie wiem, co może być przyczyną? Że tak bardzo słabe ciśnienie, zawór priorytetowy dobry, nic się nie zacina. Sprężyna oleju się pieni i nie wiem, czy to zawór ciśnienia może być?
Problemy z brakiem mocy w dolnym zakresie obrotów w Renault Master 2.3 turbo mogą być związane z kilkoma czynnikami. Błędy DTC 226322 (zbyt niskie ciśnienie doładowania) i DTC 11301C (obwód czujnika składu mieszanki) wskazują na kilka potencjalnych problemów. 1. Mimo że nie masz zmiennej geometrii, turbosprężarka może być uszkodzona lub zanieczyszczona....
Czym się strułeś tym się lecz :) czyli druciarstwo tylko drutem i sznurkiem od snopowiązałki można wyleczyć :) A tak na poważnie taki był plan odtworzenie fabryki. I auto miało pójść do użytkowania dla moich Pań (żona lub córki). Teraz raczej skłaniam się ku gruzowi z druciarstwem i do dobicia przeze mnie, Ale od początku. Kupiłem auto nie chodzące...
Witam.Jak w temacie mam problem z audi a3 1.9 tdi ahf 98rok . Pali bez problemu jednak dopóki nie osiągnie temp. ok.65-70 *C bardzo dymi szarymi spalinami wygląda jakby nie do końca spalała mieszankę tak przy 1600-2800obr/min (na postoju i w czasie jazdy) przy czym delikatnie rzuca szarpie silnikiem (czuć wypadanie zapłonu). Spaliny w tym momencie wydobywające...
Witam wszystkich olejo palaczy od dłuższego czasu przyglądam się tematowi palenia :D i chciałbym się podzielić doświadczeniem i konstrukcjami pieców które widziałem. Ja palę w nagrzewnicy WEBASTO chyba z jakiegoś autobusa (po drobnej przerubce) grzeje lepiej od ropy tylko często trzeba czyścić komorę spalania z nagaru i to jest już problem bo całą nagrzewnicę...
Sprawdzilem natomiast filtr paliwa i nie ma opilkow, ale jest za to lekki rdzawy nalot oraz filtr jest lekko nim pokryty. Dziwi mnie to troche, bo w przypadku braku opilkow wychodzi na to, ze osad pochodzi ze zbiornika stacji benzynowej. Niekoniecznie musi pochodzić ze stacji benzynowej. Paliwo nie jest ssane bezpośrednio z dna zbiornika, tylko za...
Panewki w porządku, a pompa oleju jest dobra, a smok olejowy nie był zapchany. Brak opiłków metalu w filtrze oleju i misce. Czujnik ciśnienia oleju nowy. Problem cały czas ten sam. Gdzie szukać i co diagnozować? Czy cos sie zapchało? Czy tam jest jakiś zawór olejowy?
http://obrazki.elektroda.pl/4970552400_1... Przedstawiam wykonany przeze mnie kompresor warsztatowy. Sprężarka produkcji zssr o pojemności skokowej 154,7 cm3. Panewka korbowodowa smarowana ciśnieniowo, wał osadzony na dwóch łożyskach kulkowych smarowanych rozbryzgowo. Powrót oleju do miski olejowej. Obroty sprężarki na wale ok. 1400/min....
Witam, I jak panowie, udało się? Ja również mam podobny problem i też czeka mnie dostanie się do zaworu Selectmatic, więc z chęcią wysłucham każdej podpowiedzi. Może opiszę problem i ktoś mądrzejszy ode mnie potwierdzi moje przypuszczenia i doradzi, mianowicie całkowicie przestał działać podnośnik. Na każdym "trybie" podnośnika, regulowanym pokrętłem...
Witam posiadam ładowarkę o&k l6 1993r. Był w ładowarce słaby napęd, po rozgrzaniu oleju wolno jeździła, postanowiłem dać do regeneracji pompę i silnik hydrauliczny, po odebraniu pompy i silnika poskładałem ładowarkę wymieniłem filtry oleju w zbiorniku i na pompie wlałem świeży olej i od tamtej pory pompa w ogóle nie podaje ciśnienia na silnik, 4...
witam mam podobny problem do 2500 tys. obrotów na każdym biegu jakbym ciągnął przyczepę bardzo powoli się rozpędza po osiągnięciu 2500tys. odczuwalny wzrost mocy. auto 1.9 z 2004 wymienione wszystkie filtry, płyny, pompa wtryskowa wysokiego ciśnienia po regeneracji, samochód w ogóle nie kopci, oleju nie ubywa. diagnostyka komp. bez błędów, parametry...
Nie przechodzi też adaptacji zaworu faz (at)ElektrodaBot https://obrazki.elektroda.pl/8822744300_... Wstępna ocena dostępnych informacji Najnowsza obserwacja wskazuje, że test funkcjonalny przestawiania faz wałka rozrządu dolotu (tzw. VVT – Variable Valve Timing) kończy się błędem i komunikatem: • „Aktywacja wadliwa, aktywacja niemożliwa”...
Zmień ten zawór w obudowie filtra olejowego. Następnie pompa do sprawdzenia. Jak zimny i pokazuje 0.4 no to troszkę mało, no bo jednak po odpaleniu zależy jak wstaje cianienie ale 2 bary i wolniutko rośnie po przygazowaniu pokazuje 6 bar Po nagrzaniu 1 z hakiem. Przy 0.8 bara wymieniłem zawór i komunikatu już nie było nie pamiętam ile pokazało 1.1 czy...
Hej, jestem właścicielką Audi a3 8p z 2009r. Jeżdżę nim od roku i przyszedł czas na pojawienie się pierwszej usterki. Zaświecił się czek silnika a znim epc. Auto nie ma mocy, pedal gazu w podłodze a o... 1. Krótka odpowiedź W ponad 80 % podobnych przypadków w 2.0 TFSI (EA113) przy kodach „nieszczelność układu dolotowego” i „system pomiaru paliwa/jałowy”...
Temat znów otworzyłem, powód jeden. O ile lusterko można zasilić po kluczyku i to już czujnik deszczu światła z akumulatora, tu zaczynają się schody. Okazuje się ze podłączenie tych zasilań przypadkowo do skrzynki bezpiecznikowej ma wpływ na pracę innych sterowników, tym samym problem z ich wygaszeniem po zamknięciu z pilota.Teraz muszę z korektować...
Olej na pewno nie ma tu nic do rzeczy. Filtr PP nawet gdyby miał 20 lat nie wpływa na spadek ciśnienia. Gorzej z resztą. 28 w filtrze oleju ma zawór przelewowy i całkiem inną pompę oleju, smok i trzy rury. Teraz ciężko powiedzieć jak jest zrobiona przeróbka i jak to wszystko spasowało.
Nie jestem serwisantem, a jedynie mam taką maszynę. Orientacyjne proces trwa więcej niż 5 minut? Na starcie spróbowałbym to co kolega wyżej, kalibrację czujników ciśnienia. Ten proces możesz pominąć strzałeczką ( w dół lub w górę), w momencie gdy ciśnienie rośnie. Chodzi tobie o odzysk ?? Nie trwa nie długo teraz jak mam ja uszkodzona to nie podłączam...
Witam, chciał bym się podpiąć ze swoim problemem bo jest bardzo podobny, a mianowicie poziom oleju wzrasta podczas jednej trasy (poziom na bagnecie trzy krotnie wyższy od max), uszkodzeniu ulega pompa i turbina( już 3 raz). Od początku.... Pacjent to hyundai i40 1,7 crdi 2013r Oddałem auto do mechanika ze względu na stuki w silniku, zalecił wymianę...
Na jakim oleju auto jeździ i kiedy był wymieniany? Jaki silnik? Kontrolka ciśnienia oleju gaśnie normalnie po odpaleniu? Może pompa słaba (luzy osiowe) i nabija tylko ledwo powyżej ciśnienia zadziałania czujnika (0,7bar o ile pamiętam) lub zawór przelewowy puszcza. Bez sprawdzenia ciśnienia oleju ja bym nie wymieniał póki co żadnych części.
Ja rozkręciłem wszystko łącznie z tłoczyskiem wymieniłem wszystkie oringi. Tam jest jeden oring, który siedzi w takiej złączce na bloku (nad filtrem oleju, widoczny po podniesieniu pokrywy). Jeden króciec w pompie musi trafić idealnie w środek tego otworu z oringiem. Jest to o tyle trudne, że pompa z pokrywą sporo waży. Ten otwór jest połączony taka...
pompe wysterowuje aż na 150. Max.ciśnienie spotykałem w praktyce za pompą sięgało do 60 bar. Większego nigdy nie spotkałem. W warunkach normalnej pracy dla małych ciągników powinno być ok 15 bar, dla dużych ok 30. Jeżeli jest realnie 150 bar, to sytuacja jest krytyczna! Pompa ma zacięty zawór upustowy, nadmiarowy i wydatek nie ma ujścia. Grozi to poważną...
W takim razie powinni w miejsce czujnika wkręcić manometr i sprawdzić ciśnienie oleju (powinno być 1,3 bara na obrotach jałowych). Ciśnienie poniżej 1 bara powoduje świecenie się kontrolki. Powodem może być zbyt niska lepkość oleju (zły jego dobór lub rozrzedzenie paliwem), zapchany smok w misce olejowej, zawór pompy lub kończąca się pompa oleju (luzy...
Jak dla mnie to niech wyjmie pokrywę wraz z pompa oleju. Zawór może pracować, ale kanał powrotny oleju może jest niedrozny.
Można kupić zawór 4D i wlutować . Sterowane były napięciem sieci , a sterowanie PC możesz sterownikiem co wcześniej link . Na propan w sam raz. Tak odnośnie wycieków , to u mnie na propanie na zaworku serwisowym mam wyciek , zaślepiłem go nakrętką z klimy . Samo rozszerzanie by kielich zrobić polega także na wygładzeniu powierzchni kielicha , włącza...
Witam. Problem dotyczy ciśnienia oleju w silniku Perkinsa. Silnik świeżo po remoncie. Tak jak na filmiku ciśnienie dość mocno skaczę. Na zimnym mniej. Wiem że tak nie powinno być ale nie wiem jaka może być przyczyna. Domyślam że może to być zawór ciśnienia lub jakaś nieszczelność. Zostało wymienione. Zestawy naprawcze, panewki, szlif i utwardzanie wału,...
Witam, Panowie i Panie Wracam z problemem z Massey ferguson 8140. Mam problem ze sprzęgłem i ogólnie cała hydraulika po 30min pracy. Olej się nagrzewa i przestaje chodzi wszystko. W sensie trzeba gazowac aby pompa wytworzyła ciśnienie. Na zimnym jest wszystko dobrze. Dodam ze ciśnie na niskim układzie jest na poziomie 17 bar na dynashif, jednak po wciśnięciu...
passat zawór pompa oleju zawór oleju zawór oleju astra
wąż zbiornik schematy panda sterownik civic
spawarka magnum opinie sterownik zaworu trójdrożnego schemat
Audi 80 B4 ABT 90KM – zamiana licznika z zegarem na licznik z obrotomierzem, VDO/UN4, montaż, piny Dlaczego katoda jonizuje gaz w rurze wyładowczej?