Zwróć uwagę na te wszystkie adaptery pod filtry puszkowe do czujników. Człowieku, nawet 100000000000 much nie ma racji co dobre, czujnik ma mierzyć ciśnienie oleju na magistrali smarowania a nie na pompie, wiesz o tym że są filtry z różnymi zaworkami i innym g...... .
Cześć jeżeli na niskich obr. ciśnienie oleju było by powiedzmy gdzieś w okolicach 0,5 bar rozebrał bym dół i sprawdził panewki, wał, ale tu problemem jest wysokie i na 99% obstawiam problem z pompą, to ona ma zaworek który, ma za zadanie wyhamować ciśnienie do max 5 bar, kanały masz drożne, filtr i olej wymieniony, w podstawie filtra jest też zaworek...
Bo Pany 40stka miała zawór przelewowy na filtrach a na pompie brak trzeba założyć zaworek do pompy i ende , Tu już o tym było [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
Panowie pomocy !!! Mam ciągły problem ze swoim sprinterem 2.2 cdi... OM651. Temat stary jak węgiel, ale ponieważ walczę ostatnio z takim przypadkiem, to mam swoje 3 grosze do dodania. Główną przyczyną zacierania się silników 2.2 cdi po 2011 roku to wadliwy układ smarowania silnika i dość wysoka temperatura pracy (powyżej 95'C). Na wstępnie należy wspomnieć,...
Witam, Otóż mam problem z moim oplem jakieś pól roku temu padła turbina, poszła do regeneracji. Ciśnienie oleju sprawdzone, filtr i olej wymienione. Po około 5 tyś km turbina znów padła, kolejna regeneracja oraz regeneracja dwóch wtrysków i dwa nowe. Po sprawdzeniu ciśnienia wymieniona pompa oleju. Znów po około 5-6 tyś km padła turbina, mechanik stwierdził...
Reduktor do oleju zastosowalem taki http://www.igaz.pl/index.php?p503,redukt... Kupiony na allegro za 40 zł, narazie ładnie trzyma ciśnienie, Supermoderator zastosował taki, podobno działa Dodano po 25 Najważniejsze to z pompy wyjąć zaworek regulujacy ciśnienie tłoczenia. Oszczedzi pompe i wycisza jej prace. Ciśnienie tłoczenia...
choć ten temat był dawno to jeśli by ktoś szukał przyczyny to jest to pompa olejowa................. zaworek to 3-4 sekundy maks, a nie 15-30 sekund, a w skrajnych przypadkach i pare minut.... pompa olejowa do regeneracji Tu można chyba wykluczyć zaworek, chociaż mógł jakimś cudem wylecieć zupełnie. zależy o jakim zaworku mówisz ???jeśli na pompie olejowej...
Co za wspaniały wątek, przyznam, że nie doczytałem wszystkich postów, ale prawie każdy, w szczególności te, które zawierały wiedzę. Zacznijmy od tego po co mi ta pompa. Domek będzie ogrzewany kominkiem z płaszczem oraz piecem na wszyćko, w szczególności na drewno. Do tego będzie posiadał spory bufor. Niestety będzie się zdażało, że dom zostanie na 2-3...
przecież pisze że " gdy chce go szybko zapalić kręci tak jakby nie było kompresji" - dla mnie podparte zawory. Dlaczego tłoki nie walą po grzybach, przecież 1mm.....? - bo gdyby silnik miał jeszcze wtedy chodzić to tłok musiałby mieć wielkość wiadra żeby z taką szczeliną w cylindrze uzyskać temperaturę samozapłonu ropki - zawór nie domyka i silnik przestaje...
Zmierzyłem ciśnienie oleju w silniku - zero, zero, zero. Jak przepompuję silnik wkrętarką ręcznie, to zapalam i jest wszystko ok. Czyżby zaworek w pompie nie trzymał?? I takie pytanko - tu czujnik ciśnienia jest przed filtrem czy za?? Dodano po 5 Problem rozwiązany - zmieniłem filtr oleju...
Sugestia wymiany pompy podyktowana wyłącznie moją autopsją, z czasów kiedy jeszcze robiłem takie rzeczy. Nie każę Ci przecież wymieniać, to jedynie sugestia ;). Mógłbym tutaj podawać namnażające się przykłady oszczędności typu: "przecież ciśnienie na zegarach było dobre, to nie będziemy wymieniać pompy". Rozumiem, że silnik już masz rozebrany, więc...
Ile ta kontrolka się świeci po odpaleniu? Dobrze by było zmierzyć mechanicznie ciśnienie oleju. 6-8 sekund Długo, zmierz ciśnienie oleju zegarem. Będzie wiadomo czy to problem czujnika czy czegoś innego. OCZYWISCIE JUTRO TO SPRAWDZE Dodano po 44 znalazłem jeszcze cos takiego Problem jest dość znany fiatowi, problem leży po stronie chłodniczki oleju,...
Samochód odpalił ale zaczął grzechotać i sprawdzili ciśnienie i nie było teraz muszą odkręcić miskę ale trzeba silnik podwiesić żeby miskę odkręcić i sprawdzic pompę i łańcuch i co mówili to że nie było oleju w filtrze olejowym czy to może być zaworek w podstawie filtra
(at)user64 157 tys. przebiegu - wymiana turbiny na nową Nissens, pranie FAP, dolewka Eylos, wymiana czujnika różnicy ciśnień przy okazji 162 tys. przebiegu - wymiana czujnika ciśnienia paliwa na listwie, wymiana zaworka sterującego na pompie plus wymiana 4 nowych wtryskiwaczy BOSCH 170 tys. - wymiana sondy lambda oryginał BOSCH plus nowa przepływka...
Filtr zmieniany dwa razy na MANN Smok był czyszczony teraz jest nowy olej.. A ten zaworek w pompie jest w którym miejscu? Bo mam drugą zapasową rozebraną na części i nie kojarzę tego zaworku..
http://obrazki.elektroda.pl/4970552400_1... Przedstawiam wykonany przeze mnie kompresor warsztatowy. Sprężarka produkcji zssr o pojemności skokowej 154,7 cm3. Panewka korbowodowa smarowana ciśnieniowo, wał osadzony na dwóch łożyskach kulkowych smarowanych rozbryzgowo. Powrót oleju do miski olejowej. Obroty sprężarki na wale ok. 1400/min....
Problem rozwiązany ,wymieniony moduł olejowy Dodano po 2 Co to za pompa że niema zaworu ciśnienia ?Zawór może być w bloku obok obudowy chłodnicy oleju i filtra oleju.Może ktoś podłożył podkładkę pod sprężyne ? Starego typu pompy miały wewnętrzny zaworek .
Wylot z baku to M16, wkręcona przejściówka na 3/8 dalej króciec na wąż 12mm, dalej oczko przy pompce zasilającej już standard. Przewody stalowe pomiędzy filtrami a pompą wymieniane były rok temu a cały korpus filtrów wymyty w benzynie, bak oczywiście też wyczyszczony na błysk, odstojnik przed pompą też sprawdzałem nie raz. Przewody od pompy do wtrysków...
witam, mam problem z silnikiem deutz 913 chłodzony powietrzem- problem wygląda tak, że zawsze rano po uruchomieniu silnika pracuje około minuty i przez odmę wyrzuca dość dużą ilość oleju po czym w ciągu dnia mogę zgasić maszynę np. na pół godziny- odpalam i problem nie wraca. domyślam się, że problem ma związek z tym, że rano olej jest zimny dodam,...
Mam problem z odpaleniem Transita 2,5d 1990r, silnik 4CA. Hm... Silnik 4CA to turbo diesel/Lucas Epic z lat 1992-1995. Silnik z roku 1990 to może być 4BA, 4AB lub 4AE. Czy silnik jest na Boschu, czy na CAV Lucasie? (nie mylić z Lucas Epic-em)... Próbowałem pokręcić na sprawnym akumulatorze i widzę , że rozrusznik kręci dosyć wolno. To typowe dla tych...
Mierzyłem ciśnienie wczoraj dwoma manometrami o większym zakresie mniej dokładny i o mniejszym zakresie bardziej dokładny początkowo na zimnym silniku ok. 1 bara na wolnych obrotach koło 3000 obr/min 2,5 bar po nagrzaniu spadło ale na tym mniej dokładnym manometrze - drugi manometr silnik rozgrzany wolne obroty 0,6 bara 3000 obr/min 2,6 bara. Zakres...
Gdzie ta membrana pęka? Sprawdź czy nie jest to w miejscu tulejki zaworka do uzupełniania powietrza. Przy demontażu zaznacz jak była włożona membrana (markerem na kołnierzu zbiornika i na kołnierzy membrany przed jej wyjęciem). Ułóż membranę koło zbiornika, sprawdź gdzie jest dziurka. Jeśli otwór w kołnierzu zbiornika jest dość duży - to można wsunąć...
Te ktore maja filtry od gory, maja takze zaworki w korpusie, olej nie moze splynąć do misy z układu. Powinny mieć ale w większości nowych konstrukcji i zamienników nie ma. Zgodnie z zasadą jest tańsze, gwarancję wytrzyma, a potem nawet lepiej jak za długo nie pojeździ. Mnie ostatnio zaszkował rozmiar filtra w Iveco 2.3 a potem opinie że 3.0 jest lepszy...
Proponuję sprawdzić: odstojnik, filtr odstojnika, przewód łączący zbiornik z odstojnikiem, sprężynki i zaworki pompy zasilająceji sprężynki. Podczas pompowania pompką ręczną powinno być słychać działanie zaworu przelewowego , ciche "tzzzzyt" i oczywiście pompka ręczna powinna stawiać opór podczas tłoczenia , jeżeli tłoczek się cofa, to oznacza nieszczelność...
A więc tak: od zbiornika do pompy drożność jest sprawdzona, nic nie jest zatkane. Jak pompuje ręczną pompką to słyszę jak wraca paliwo do baku przelewem. Jak zgaśnie pompujesz ręczna pompką, to od razu jest opór czy puste pompowanie? Zawsze muszę tak ze 3 razy ruszyć ręczną żebym poczuł opór, czy to jest normalne? Zaworek zwrotny na pompie wtryskowej...
witam, daf xf 95 e3 430km wtryski po regeneracji (wcześniej), aktualnie zregenerowane pompki UPEC, nowa pompa paliwowa. Po odpaleniu nie wyrzuca błędu ale nie pali na trzecim cylindrze, po popuszczeniu przewodu przy pompce upec nie tryska mgła jak na innych ale toczy pianę z paliwem bez dużego ciśnienia. Pompki podmieniane dalej to samo w tym cylindrze....
Witam. Problem się zaczyna od przyciągnięcia auta z pękniętym paskiem rozrządu. Zdjąłem głowicę została sprawdzona na szczelność wymienione zawory wszystkie ssące i szlif głowicy. Przy okazji wymienione świece bo nie były w dobrym stanie i oczywiście Kpl. uszczelek itp. rozrząd pompa wody. Po złożeniu wszystkiego nagrzaniu auta wyskakuje kontrolka STOP...
Witam Mam nadzieje że ktoś z was miał podobny problem i ma na to rade, mianowicie Ursus miał robiony remont pierścienie, głowica(prowadnice zawory,planowanie), pompa olejowa remont był spowodowany małym ciśnieniem oleju i wyrzucaniem oleju z miarki co się później okazało jeden tłok był pęknięty, po naprawie wszystko w porządku, ciśnienie ok i reszta,...
Samochod stoi na kanale u mechanika i zlatuje olej . Powiedział ze dlatego twardy pedał że do pompy od hamulcow ktora jest nad filtrem oleju dochodzi małe cisnienie. Mowił cos o zaworku w pompie olejowej , co to i czy taki zaworek drogi ;p ??? JUTRO BEDZIE ZMIENIONY OLEJ , FILTR BOSHA I COBACZYMY CO WYJDZIE.
Jeśli odpala po jakimś dłuższym kręceniu normalnie, to nie może być, filtr powietrza, przecież sie nie odmroził w paręnascie sekund, ani nie łapie lepszego kontaktu w połączeniach elektrycznych po dłuższym czasie kręcenia. Wygląda mi to jednak na cofające sie paliwo, jak napisano wcześniej, czyli nieszczelność w układzie zasilania, tzn; trzeba sprawdzić...
Witam, Panowie mam mały problem w golfie 1.9 tdi ahf a mianowicie czasem jak by niedomykały mi się zawory, silnik głośno pracuje, twardo klekocze i mocno nim rzuca. Zdarzyło mi się to jak dotąd trzy razy, przy przyspieszaniu i utrzymuje się kilkanaście minut aż kilkakrotnie naciskając pedał gazu, manipulując nim, przechodzi. . Czytałem o podobnym problemie...
W tym rzecz ze mam i szkoda że nikt nie chce pomóc bo jest to problem częsty i mało kto sobie z nim radzi w silnikach cjca i cglc.problem jest taki że jak olej uzyska temperaturę 100 stopni to ciśnienie spada do 0,3-0,4 bara czujnik załącza od 0.3-0.6 panewki wymienione pompa oleju wymieniona, wał sprawdzony,popychacze hydrauliczne wymienione,podstawa...
Sprawdziłbym ciśnienie sprężania - to mówi wszystko o silniku diesla. Dopiero jak ciśnienie byłoby nie mniejsze jak 28-29 barów, sprawdziłbym: - czy statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku jest prawidłowy, - czy dawka rozruchowa wtrysku jest ok (pompa wtryskowa). Warto sprawdzić czy się nie zapowietrza, bo temperatura 0 stopni to jest jeszcze całkiem ciepło...
Ja jeżdżę moją Toyotą na oleju z Biedronki i Lidla już 10 lat i powiem tak: żeby nie było niespodzianek typu cieknąca pompa wtryskowa i inne to trzeba sobie silnik trochę przysposobić. Prawdą jest, że producenci pojazdów optymalizują silniki pod kątem ON. Olej sojowy lub rzepakowy olejem napędowym nie jest, dlatego silnik zasilany takim olejem (czystym)...
Witam, Posiadam Golf'a IV 1,9 TDI 90KM, rocznik 2000, przebieg 228tyś. Spalanie 5-6l. PROBLEM: Rano na zimnym silniku auto zapali od razu, tylko że, przez okres około 1min silnik pracuje nie równo obroty skaczą w granicach 890-950 przy czym strasznie dymi jasnawym dymem. Gdy już się zagrzeje wszystko chodzi prawidłowo. Wymienione były: - Olej w silniku...
Witam, Posiadam Golf'a IV 1,9 TDI 90KM, rocznik 2000, przebieg 228tyś. Spalanie 5-6l. PROBLEM: Rano na zimnym silniku auto zapali od razu, tylko że, przez okres około 1min silnik pracuje nie równo obroty skaczą w granicach 890-950 przy czym strasznie dymi jasnawym dymem. Gdy już się zagrzeje wszystko chodzi prawidłowo. Wymienione były: - Olej w silniku...
Witam. Mam problem z odpaleniem Scenica II 1.9dci. Sytuacja wygląda tak, że chodził normalnie do następnego dnia, kiedy wyjechałem z parkingu, przejechałem 100m i stanął, potem już nie odpalił. Wcześniej przy uruchomieniu pojawiła się kontrolka od ładowania akumulatora, ale odpalił (było ok -13C) po czym po 100m zgasł. Próba uruchomienia nic nie dała....
Witam. Ta pompa to Lucas czy Bosch. Bardzo mnie dziwi, ze w Twojej pompie nie znalazłes przedmiotowego filterka, ale dobrze że chociaż ten zaworek jest zrobiony. Tak ciśnienie, to 1 bar = 0,99 atm, albo 0,1 MPa, albo 14,5 psi, ale tam powinno być oznaczenie w atm. Czekam, na wiadomość jak zapalił, a pewnie będzie trzeba rano, szybki skrobać. D o p i...
Dlaczego nie napisałeś, że drgała na postoju? Potem napisałeś, że drgania ustały, czyli zapewne układ się odpowietrzył. To po co piszesz że drga, więc drga, czy nie drga? takie drżenie, (buczenie) ewidentnie zapowietrzenie, coś z w rodzaju kawitacji, lub zbyt mała ilość oleju, nawet zapchany filtr. Jeśli jest nieszczelność po stronie ssącej pompy, to...
Moim zdaniem to wszystko pusta gadka...z takim pojęciem nic z tego nie będzie. Po pierwsze to fabryczna uszczelka wytrzymuje dużo więcej niż 0,5bar, samo ciśnienie sprężania dochodzi do 1,3bar, ale nie o to chodzi. Jak nie odprężysz silnika to zacznie palić stukowo i długo nie pożyje. Uszczelek do tego celu nie robi się zwykle z litej blachy miedzianej....
Witam !! kilka dni temu kupiłem mojego pierwszego dieselka... sądziłem przy zakupie że brak mocy związany będzie z przepływką, ewentualnie EGR do przeczyszczenia lub wymiany. Niestety po wielu różnych próbach nie mam już pomysłu z czym może wiązać się przedmiotowy fakt;( Autko pali na dotyk, silnik równo pracuje, tylko że nie wchodzi na obroty jak powinien,...
Można zacząć u źródła, czyli sprawdzić szczelność na zasysaniu oleju między smokiem a pompą. Następnie chłodniczka oleju, zaworki przelewowe filtra. Za mało wiadomości z historii silnika aby celnie domniemywać. Wiadomo, że im cieplejszy olej tym niższe ciśnienie. Na gorącym i na biegu jałowym 1 bar to nie jest bardzo źle, to może czujnik wymienić.
Troche ciezko pali zimny, albo sie zapowietrza albo jeszcze nie ten kat Sprawia wrazenie za wczesnego wtrysku - a przyspieszony wtrysk pomaga w odpaleniu silnika. Więc przyczyna musi być inna. Być może lekkie zapowietrzenie. Na taką okoliczność warto zmienić pompkę podającą paliwo - jeżeli ma wypracowane zaworki, to nie trzymają statycznie paliwa (na...
Jako że moja odbudowa karchera 790c się zakończyła postanowiłem podsumować naprawę. 1.Zakup myjki https://obrazki.elektroda.pl/7600980500_... https://obrazki.elektroda.pl/5124914700_... https://obrazki.elektroda.pl/4611073000_... https://obrazki.elektroda.pl/7376838700_... https://obrazki.elektroda.pl/3577802200_...
Wałek nie wyjdzie!. Potrzebne są specjalne przyrządy do ściągania dźwigienek, o czym wspomniał Krick 1987 lub docisku wszystkich dźwigienek i popychaczy "na raz". Ja sobie zrobiłem specjalne dźwigienki do wyjmowania kolejnych dźwiginek zaworów ale to mój chałupniczy pomysł i wyrób. Filtr-zgoda, olej to ja osobiście polecam mobil. Ważne jakie ..W/.....
Jeśli masz miarkę uszkodzoną to musisz taką na chwilę pożyczyć od takiego samego samochodu, silnika i swoją na wzór tamtej wytrasować, obstalować, czy lepiej powiedzieć, wymierzyć i koniec Twojego problemu z olejem. Drugi twój kłopot z zapalaniem, podejżewam powietrze w układzie zasilania w paliwo, lub nie trzyma zaworek zwrotny na filtrze paliwa /...
Witam Wszystkich. Postanowiłem kupić Żonie Passata, żeby było bezpiecznie i bez zawracania głowy, że coś nie tak. W okolicy stał taki fajny B5 przed FL z 1.8t ANB 150km. Rzekomo 198tys., Tiptronic, ale fajnie działa, obejrzany, niewielkie pieniądze, no to "biere". Do domu około 80km, to na spokojnie posprawdzałem wszystko, po prostu lalka. Nic nie stuka,...
Witajcie (Szukałem i szperałem, uzupełniłem wiedzę, prosiłbym o potwierdzenie moich przypuszczeń z Waszego doświadczenia) Citroen Xsara II 2.0 HDi (RHZ DW10ATED) w automacie 109KM 2002 rok. Dwie dolegliwości: 1 Dolegliwość Jak osiąga temperaturę pracy (75st i więcej) to sporadycznie podczas ostrego przyspieszania (niski bieg na skrzyni auto - np 2,...
Witam mam problem z ciśnieniem oleju w c 360. zapaliła sie kontrolka podczas pracy. miska olejowa zdjęta i okazało sie że nie wiem czemu wyrwało zawór z pompy olejowej. Założona nowa pompa z nowym zaworek zalana olejem i nadal nie podaje oleju? obudowa filtra zdjęta i praktycznie wcale nie pojawia sie tam olej co może być przyczyną nowa pompa tez uszkodzona...
Witam, proszę o jakąkolwiek pomoc. Pacjent Volvo FL 6, 220 KM, 2001 rok, problem z ciśnieniem oleju. Po rozgrzaniu silnika i przejechaniu około 20 km zapala się kontrolka ciśnienia oleju. Wymienione panewki główne i korbowodowe, wymieniona pompa oleju bo miała rysy, zalany świeży olej Rimula 15w40, nowe filtry Filtrona i problem nie znikł. W miejsce...
Hej! Elektrozawór sterowania pompy oleju ten w misce masz dobry, bo miałbyś na niego błąd. Jeśli masz co do niego wątpliwości to zdejmij z niego wtyczkę, wtedy pompa daje max ciśnienie. Fabryka każe zdjąć wtyczkę i mierzyć ciśnienie jeśli jest za niskie by wykluczyć jego uszkodzenie. Piszę o tym po to byś się nie bał zdjąć tę wtyczkę. Ona jest na kablu...
Dziś zrobiłem pomiar ciśnienia oleju. Zrobiłem to nieco inaczej niż piszą w książce, żeby się nie poparzyć. Wczoraj wróciłem z roboty i wprosiłem się po znajomości do garażu. Auto stało całą noc nie palone do rana. Wtedy wykręciłem czujnik ciśnienia oleju i wkręciłem manometr. Po wykręceniu czujnika oleju nie wyciekła ani kropelka oleju - magistrala...
Samochód został naprawiony. Dla zainteresowanych napiszę ,że przyczyną braku smarowania na wałku rozrządu był uszkodzony zaworek ciśnienia oleju który znajduje się w kielichu wkładu filtra oleju od przodu .Usterkę namierzono poprzez weryfikację pracy pompy olejowej i układu smarowania .Zdemontowano ta podstawkę i defekt został naprawiony .Przy okazji...
Miałem podobne objawy jak u Ciebie w takim samym samochodzie. Dymienie na czarno, zużycie oleju na poziomie 1 litra na 1000km pełno oleju na kolektorze dolotowym, brak mocy przy przyśpieszaniu (nie wchodzi na obroty) . Co zrobiłem. Wymieniłem podkładki pod wtryskami oraz uszczelniacze wtrysków (wyczyściłem kolektor dolotowy) - ustąpiło dymienie i zużycie...
Z ciśnieniem oleju to odpowiem cos w późniejszym czasie pompa jeszcze w aucie na razie olej spuszczony i ocieka, podejrzewam zaworek w pompie ale wydaje mi się że coś nie tak jest z filtrem oleju jest dziwnie odkształcony. Jak wygospodaruje czas to popchnę robotę dalej i odpiszę, luzu na panewkach nie czuć na boki nie latają.
macie jakieś pomysły? Nie piszesz z jakiego roku masz auto i z jaką pompą. Zakładam, że z Boschem. 1. Raz ruszony filtr - zwłaszcza na mrozie - często jest nieszczelny i powoduje zapowietrzenie układu. Zakłada się nowy filtr po oczyszczeniu powierzchni przylegania we wsporniku szmatką z benzyną ekstrakcyjną, gumkę uszczelki oraz wyoblenie na filtrze...
Nie wiem czy wspominałem, że przed filtrem paliwa jest manualna gruszka, przy wcześniejszej próbie pompowania pęcherzyki powietrza ruszały się tam i z powrotem nie chciało tego przepchnąć. Gruszka spełnia dokładnie rolę pompki elektrycznej wstępnej w baku. Jest ona zawsze obecna w silniku, jeżeli tak jak u Ciebie paliwo jest ssane ze zbiornika, a nie...
Witam. Mam Sharana 2005 115 km AUY. (Klimatronic) Podepnę się na temat wyrzucania płynu z pod korka zbiorniczka wyrównawczego. Dzieje się tak znacznie podczas ciągłej jazdy 120-140 km/h, po około 60-100 km jak patrzę na zbiorniczek to płynu prawie wcale nie widać. Jak delikatnie popuszczę korek to "zaburta" prawie aż do max albo wyżej. Zauważyłem cały...
zaworek filtr oleju niskie ciśnienie pompa oleju silnik zaworek ciśnienie pompa oleju zaworek
schemat magnetofon mikrotik firewall filter aktualne klucze windows
hulajnogi elektryczne problemy hulajnogi elektryczne problemy
Falownik hybrydowy FoxESS - nadmierny pobór energii z sieci Jak usunąć błąd 5B00 w drukarce Canon MG2550?