Witam.Ogólnie to ten przekaźnik steruje nie tylko pompa paliwa ale również sonda lambda.Jeśli by kolega nie znalazł takowego to postaraj się znaleść zamiennik.Bo rozumiem że próbowałeś go zreanimować?Mi też siadł i wystarczyło przelutować płytkę.Potworzyły się na niej zimne luty.
A pomiar napięć na "twardo" ? Może kostka siada.
napiecie mierzone voltomierzem bez obcizenia bedzie natomiast pod obciazeniem pompka znika szukaj spadków napiec najszybciej złacze posrednie w nogach kierowcy przy słupku
Pewnie żeś pomylił, zdejm gumianą osłonkę i zobacz czy przewody idą w ekranie, jak tak to wtyczka czujnika wału, jak nie, i jeden będzie brązowy to potencjometr.
Wskazałbym raczej na pompę paliwa.
Co Ci po czterech barach jak na listwie masz regulator. Nie bądź mądrzejszy i zrób jak było w oryginale. Twoja pompa się skończyła i tyle.
Ja bym sprawdził na początek ciśnienie i wydajnośc pompy paliwa...
A gaz jest zainstolwany czy nie, jeśli tak to szukaj w pompie paliwa lub wtryskiwacze
zapomniałem dodać. Pełny opis samochodu to Vectra A GT 2.0 model silnika: C20NE
pewnie jest zatarta pompa paliwa,to cząsty przypadek jak się jezdzi na gazie to w baku sucho;) a pompa smaruje się paliwem więc.....
Na 99% zatarta pompa paliwa. Pewnie nie miała odłączania?
Pompa paliwa jest zmieniona na 3 barową Boscha oryginał C20NE. To nie to.
gaz jest?przepływomierz,pompa paliwa,czujnik temp.silnika.
witam.kolego a czy próbowałeś sprawdzić czy pompa paliwa wogóle podaje ci paliwo???ja bym najpierw to sprawdził.
Ten silnik wygląda mi na C20NE stosowany w Vectra A, w pierwszej kolejności sprawdź to co radzi Kol. elektrit nr. tego przekaźnika 90 225 811 - zasila on wtryski i pompę paliwa (lubi mieć wewnątrz zimne lyty). Cewkę możesz sprawdzić omomierzem, ale muszę wiedzieć jaki to typ cewki - chodzi mi o jej kształt. Nr. tego sterownika to ten 90.... i do podstawienia...
we wskaźniku raczej nie, ciężko zobaczyć w te 3 kabelki do pływaka?
najprawdopodobniej masz uszkodzony czujnik temperatury cieczy i po nagrzaniu silnika zawyża faktyczną wartość temperatury jednak najlepiej to odpytać na testerze wartości w danych rzeczywistych ,sprawdzić ciśnienie na cylindrach i wydatek pompy paliwa jesli tu chodzi o silnk C20NE sterownik motronic M1.5
Przyczyną był wadliwy przekaźnik pompy paliwa :) Samochód już jest w pełni sprawny, dzięki za wszystkie podpowiedzi. :)
Ten wysoki jest od pompy,po prostu rozbierz i przelutuj. Ciśnienie paliwa warto też sprawdzić ok. 3 bar.
jaki czas po włączeniu zapłonu pracuje pompa. Tego akurat nie wiem w tym konkretnym przypadku, ale wiem że musi on utrzymywać ciśnienie bo inaczej będzie problem z odpalaniem. Nawet jak utrzyma tylko 1 bar to dobicie ciśnienia zajmie pompie ze 2-3 sekundy a jak będzie zero to nawet i z 10 sekund może się męczyć. W wielu autach wogle pompa nie jest...
To chyba nie to, tylko jakaś uszczelka pompy. Tam jest pompa na zewnątrz a w baku 2 rurki jedna w drugiej i uszczelnione właśnie tym oringiem, wątpię czy występuje on osobno jako część zamienna.
C20NE Sprawdz cisnienei paliwa przy obciazeniu oraz wydajnosc pompy. A sterownie wtryskow nie odcinaczasem paliwa ? Jak sprawdzlaes wtryski? Ile barow daje pompa i w jakich warunkach? Dodatkowo sprawdz: ect, evap, iac, ho2s, tp, vaf, ckp, poprawnosc przebiegow w systemie zaplonowym, bo przyczyn moze byc mnostwo. Najlepiej na poczatek zczytaj bledy w...
swiniaa napisał: Na noc nawet zostawiłem kartony , suchutko. szukaj wycieków na pracującym silniku. Prawdopodobnie auto jeździ cały czas na benzynie. Ile pali gazu na 100 km, ile pali benzyny na 100 km? Nie tankuj za 30 zł bo to 6 litrów paliwa a wystarczy na 50 km i w tej sytuacji uszkodzisz pompę paliwa. Szukaj na forum temat wielokrotnie przerabiany.
Mam opla z silnikiem c20ne i mam regulator ciśnienia przy pompie paliwa.dowiedziałem sie że rozkręcając go wzrośnie moment a kolejną operacją jest rozwiercenie wtrysków.
no i doszedłem do pewnych konkluzji mianowicie pompa paliwa raz dostaje prąd raz go nie dostaje. dlaczego tak może się dziać że pompka dostanie na chwilkę prąd a za chwile go odcina??
witam, mam taki problem jak w tytule. po nocy, na zimno pali bez problemu, po chwili, jeżeli sie go zgasi (jakieś 3-5minut pracy silnika), to trzeba bardzo długo kręcić, i wciskać gaz na opór. Po całkowitym nagrzaniu- jest troche lepiej, ale i tak cieżko pali:( tak samo na gazie i na bezynie. pompa paliwa odpada-jest nowa. Nowe świece i kable, przeczyszczona...
Opel Vectra 2.0 1989 rok silnik C20NE system Motronic 4,1 .Nie uruchamia przekaznika pompy paliwa i wtryskiwaczy.Sprawdzone masy i zasilanie sterownika. Sprawdzone czujniki ,przekażniki ,zbadany przebieg czujnika położenia wału oscyloskopem.Wiązka elektryczna zdemontowana i sprawdzona.Odczyt poprzez CDIF2 nie pokazuje żadnych błędów (nie pokazuje błędów...
Kolego a jakie błędy wyskakują.Jeśli coś w stylu brak sygnału z sondy to spróbuj tak; zlokalizuj przekaźnik pompy paliwa i go rozbierz (jest rozbieralny) i popraw wszelkie luty na płytce.Na to powinno pomóc.
Mam ten silnik w Kadecie, miałem to samo zacząłem z tym walczyc i po czyszczeniu wtryskiwaczy i regulacji przepływomierza pomogło , czasem tylko na zimnym potrafi sie przymulic podczas przyspieszania. skoro jest na gazie sprawdz przepływomierz podobno po "strzałach" moze sie klapa zacinac, poza tm pompa ciśnienie paliwa itp, trzeba by zobaczyc, odczytać...
Dobra, bo ta drogą nigdzie nie dojdziemy. Zmierzyłeś ciśnienie paliwa na listwie? Słychać pompę paliwa zaraz po przekręceniu kluczyka? Wymieniłeś czujnik temperatury silnika? Bo zamiast czytać co się Tobie pisze, to brniesz nie wiadomo po co w rozkręcanie wszystkiego co w ręce wpadnie.
witam. mam problem z omegą A 92rok 2.0 benzyna + gaz silnik c20ne. instalacja gazowa 2 generacji bez komputera. konkretnie nie działa pompa paliwa. po przekręceniu kluczyka pompa wcale się nie włącza.napięcie na przewodach zasilania pompy jest dopiero wtedy gdy kreci się rozrusznikiem.z tego wynika ze auto wcale nie pali na benzynie i po przełączeniu...
Witam, wczoraj stałem się posiadaczem Asterki G z 99r. W dowodzie widnieje silnik 1.6 55kW czyli powinien być X16SZR , a pod maską jest C20NE. Licznik jest zmieniony na licznik z calibry. Auto w takim stanie zostało sprowadzone z niemiec !!! Silnik odpala, jeździ, ale nie ma mocy takiej jak powinien mieć i szarpie na niskich obrotach, przerywa. Jak...
Zobacz czy klapa przepływomierza nie uwięzła w pozycji otwartej Tam jest termiczny. Pierwsze co zawsze do sprawdzenia to przekaźnik podwójny, między innymi od pompy paliwa. Jakie masz wtryskiwacze gazu? Jak rosso to to nie będzie jeździć bo są za wolne do fullgroup-y.
2.0 8v 115km C20NE i przy malej ilosci benzyny troche ciezko na benzynie chodzi na niskich obrotach jak doleje paliwa to ten problem znika calkowicie
Zdecydowanie pompa paliwa do rewizji. Gdy auto pracuje na gazie to pompa i wtryskiwacze zawsze są bardzo narażone na awarię. U mnie efekt był taki sam. Pompa niby pracowała, pompowała cały czas i to z odpowiednim wydatkiem. Ale nie była w stanie utrzymać ciśnienia. Po rozebraniu okazało się, że ma komutator wydarty prawie do samego wałka.
Silnik to C20NE( 2.0 8v, motronic 1.52), buda Polonez. Oryginalnie był tam gaźnik ale przewody paliwowe są wymieniona na takie od Poloneza GSI(wtrysk, ciśnienie pompy 3bar, pompa zanurzona w zbiorniku o ile cokolwiek to zmienia).
nie pokazuje zadnych bledow oprocz tego co nawet dobry :) czyli 12 sa nowe swiece przewody kopulka pompa paliwa, filtr paliwa a samochod przy ostrzejszym wcisnieciu gazu sie dusi przerywa i nie wiem juz za co sie brac a nie chce wymieniac wszystkiego samochod nie ma gazu tylko pb.
Odkopię troszeczkę,ale pytanie dość istotne. Czy po rozłączeniu czujnika stuku z silnikiem ( wykręceniu śruby ) i odizolowaniu(np powieszeniu gdzieś luźno ), będzie on wysyłał jakieś sygnały do ECU ? Czy w ten sposób go "obejdę" ? Albo czy silnik będzie dobrze chodził po odpięciu wtyczki ? Potrzebuję sprawdzić czy to nie przez niego mam problemy z wysokimi...
skoro lambda jest ok to co jescze moze byc przyczyna duzego spalania benzyny? przy lekkim przyspieszaniu (z gazem jak z jajkiem) BC pokazuje ponad 20 do 30l chwilowego zuzycia benzyny, wczesniej tego nie bylo, rury osmolone jak diabli, cali zamulona, wszystko to dzieje sie jak jade , bo jak stoje i przygazuje to pokazuje normalne zuzycie pb Przeplywomierz...
Można dodatkowo wykonać następujące badania diagnostyczne: 1). Skład spalin i lambda na benzynie w trakcie "fatalnej pracy" - analizator spalin 2). Ciśnienie paliwa w kolektorze paliwowym przy silniku (test wykaże, czy pompa wraz z regulatorem prawidłowo utrzymuje ciśnienie podczas pracy) 3). badanie sondy lambda oscyloskopem (należy przed tym wiedzieć...
sprawdź przekaźnik przy akumulatorze - taki wysoki podwójny on załącza zapłon i pompę paliwa, bardzo często tam się wypalają styki i nie odpala, jest dość drogi, więc ja to wywaliłem i zmieniłem na oddzielne 2 normalne przekaźniki (obcięte na złomie razem z kostkami) i było niezawodnie. Na początek nim poruszaj
Witam! Mam problem z moją omegą, 1988 rok 2,0i C20NE Motronic ML 4.1 najprawdopodobniej. czasami auto chodzi bez zarzutu na benzynie, na gazie, ma niestety czasem odbicia i potrafi zastrajkować niespodziewanie. Nie chce wtedy pracować ani na benzynie ani na gazie. Są problemy z wejsciem silnika na wyższe obroty, nierówna praca....żadnych kodów usterek...
Nie mam pojęcia gdzie, dlatego pytam :) Schematy pochodzą ze strony: http://forum.samnaprawiam.com/benzyna-w-... Opis do schematów: 1. Wtryskiwacz 2. Elektrozawór odpowietrzania zbiornika paliwa 3. Pompa paliwa 6. Regulator biegu jałowego (silnik krokowy) 7. Silnik krokowy biegu jałowego 10. Moduł zapłonowy 11. Cewka zapłonowa 23....
Miałem ten sam problem- zmieniłem olej z 15W40 na 10W40 oraz zamontowałem dodatkowy przycisk, którym na parę sekund uruchamiam pompę paliwa przed odpaleniem (podejrzenie nieszczelności przewodów paliwa przez co miało się ono cofać). Dodatkowo wymieniłem świece i przewody WN. Zmiana oleju jest ryzykowna ale od grudnia jest wszystko ok i odpala bez żadnych...
Hmm czy my sie znamy ? A jak nie to pozdrawiam kolege z Elblaga. Tak przebiegi dzienne to okolo 4 km i auto stygnie ale jak jechalem w trasie to tez nie bylo rewelacji choc juz lepiej... A nawet na krotkich trasach powinien palic max 12 a nie 14 :/ tym bardziej ze czy jezdze jak emeryt czy troche dynamiczniej to wychodzi zawsze okolo 14 Cisnienie paliwa...
OK. Więc pompa sama ciągnie. Nie trzeba jej zalewać, potrafi pompować powietrze. Dostała nafty, nic na razie nie zaczęło ciec. Kręciłem kierownicą prawo-lewo. Gdy otwierają się zawory przelewowe ciśnienie bardzo wzrasta i zaczyna wyć już poważnie. Ale to normalne. Potem wyjąłem wąż ssący i dałem się układowy wykrwawić. Zaraz zmieniam pompę. ~~ OK. Zmieniliśmy...
Witam, może mi ktoś podsunie jakiś problem bo powoli kończą mi się koncepcje co dalej robić. Problem dotyczy opla vectry c20ne rok 89 sterownik prawdopodobnie ml4.1 skrzynia automat Problem jest taki że po włączeniu zapłonu i próbie odpalenia auta silnik albo ledwo załapuje i gaśnie albo też popracuje chwilkę tak jakby na 3 cylindrach i gaśnie momentalni...
Witam wszystkich i niestety muszę was raz jeszcze prosić o pomoc w tym temacie. Podmieniłem emulator na identyczny który kupiłem u gazownika, zmieniłem regulator na listwie wtryskowej, kupiłem nowy przekaźnik pompy paliwa oraz podmieniłem czujnik położenia wału, a problem niestety nie ustał...co prawda mam już 1000 sposobów na totalną destrukcję tego...
Witam, mam vectre a z 1992 rok. Silnik c20ne i założoną instalacje lpg (115km). Problem polega na tym, że jak odpalę i zrobię z 6 kilometrów i zgasze to auto juz nie chce odpalić. Wtedy trzeba odczekać z 3 min, tym dłużej trzeba czekać im więcej kilometrów zrobię. Natomiast gdy przejadę krótki kawałek to pali bez problemu. Zauważyłem, ze gdy nie chce...
witam. u mnie w vectrze jest nierowna praca silnika i gdy silnik sie nagrzeje to jest siwy dym z tlumnika. gdy jest zimno to nie odpala. to wszytsko dzieje sie na gazie nie wiem jakna benzynie bo nie mam pompy paliwa. wymienilem swiece cewke wtryskiwacze i dalej nic chce wyminc kable WN ale nie wiem czy to cos da. jak wymienilem swiece auto zaczelo...
Jasne że najlepiej zmienić instalację :-/, a w przypadku większych problemów samochód. Miałem dwie omegi z C20NE, w pierwszej była druga generacja, w drugiej prymitywne lovato "na śróbkę". To ostatnie chodziło ekstra, zero problemów, a ok. 150 tysięcy nią przejechałem. To, że świeci się check w tym przypadku wcale nie musi oznaczać problemów. Moim zdaniem...
Witam. Otóż od jakiegoś czasu mam dziwną przypadłość. Odpalam auto, czasem zaskoczył od 1 razu czasem za drugim. Ruszam pomału z pod domu.... (Nie dzieje się to zawsze) Wtedy auto zaczyna pierdzieć i się dławić. Ruszam na prostą wciskam pedał gazu i do 3 tysięcy obrotów samochód ma muła. Dopiero po 3 tysiącach auto ożywa. Na tym nie koniec. Jadąc po...
Tak to jest c20ne kopulke zdjalem styki przeczyscilem a iskra pokazuje sie co jakis czas
Witam Moja Frontera A 2.0i/8V, 115KM, 1995rok, silnik C20NE ( świeżo zakupiona) względnie dobrze jeździ tylko na LPG ( instalacja STAG-4 ECO, sekwencja, świeża, sprzed roku). Na benzynie jeździ zdecydowanie źle- nie ma mocy, dławi się,szarpie, słabo wkręca się na obroty. Zapala bardzo dobrze, ale po zapaleniu na benzynie( tryb instalacji LPG na AUTO)...
c20ne pompa c20ne schemat c20ne sonda
odświeżania pamięci marshall footswitch światło dyskotekowe
renault mascott renault mascott
Symbole przekaźników Skoda Fabia: lokalizacja i funkcje Lokalizacja przekaźnika sterowania silnika Audi A6 C6 2.7 TDI