Gdzie szukać przyczyny, ewentualnie przekaźnika pompy paliwa, bezpiecznik jest cały Przekaźnik pompy paliwa to przekaźnik K20 (K-46)
Problem jest z pompą lub przekażnikiem .pompa cały czas pracuje po wyłączeniu zapłonu problem z lokalizacją przekaźnika są tylko 3 za bezpiecznikami .bez względu na to czy są wszystkie czy niema żadnego pompa cały czas pracuje.
Wyłączy się w przypadku wystrzału poduszek powietrznych. Nie pompa paliwa i tak pracuje cały czas.
Witam, diagnostyka komputerowa w tym przypadku będzie najtańszą opcją. Oczywiście możesz wymienić przekaźnik pompy, który mógł się skleić, ale wątpię, by od tego zapalił się check engine.
Mikil nie kombinuj nic z pompą paliwa ona powinna cały czas pracować czy to na benzynie czy na gazie składa się na to wiele czynników których nie będę teraz przytaczał.Ostatecznie pompa powinna pracować pozdrawiam teges.
Jest "obok" identyczny temat proponuję poczytać, moim zdaniem montuj przekaźnik i im szybciej tym lepiej.
Jeśli można się wtrącić to proponuję sprawdzić : jakie ciśnienie daje pompa paliwa, jakie jest ciśnienie w układzie paliwa. Nasuwa się pytanie:co to za nowa pompa paliwa? orginał czy zamiennik gdyż to też ma znaczenie.Zamienniki znacznie odbiegają od orginalnych pomp paliwa tak jak cała reszta.
niby tak ale wcześniej tego nie robiła a siedząc na tylnym siedzeniu czuć drgania i burczenie. to jest drażniące Dodano po 1 gdzieś jednak jest problem skoro na gazie cały czas pracuje...
W tym typie Webasta pompa paliwa podaje paliwo cały czas - jest napędzana silnikiem wentylatora. Dopiero elektrozawór otwiera dopływ paliwa. Po włączeniu pieca powinno być słychać cykanie, jak zawór otworzy się - cykanie cichnie. Sprawdź elektrozawór - zdemontuj/sprawdź/wyczyść. Impulsowo jest zasilana pompa (zewnętrzna), ale w Thermo Top C.
Walki ciąg dalszy, zrobiłem synchronizację zgodnie z procedurą, sprawdziłem Ect i Iat. Wszystko jest zgodne z dtr a motocykl przykapca na czarno... Nawet sprawdziłem rozrząd, luzy i ustawienie wałków OK. Wydech nie jest oryginalny, ale z homologacją i właściciel twierdzi, że moto jeździło na nim od dawna. edit, wtryskiwacze sprawdzone, pompa paliwa...
Poprzedni właściciel nadmienił o problemie z pompą paliwa, mianowicie że cały czas pracuje. Po rozebraniu auta do przełożenia instalacji i silnika okazało się że doprowadzenia do pompy paliwa są następujące plus bezpośrednio ze stacyjki, a minus od czujnika zderzeniowego. Więc jakim cudem cały czas pracowała - powinna się włączać po włączeniu zapłonu......
Przecież pompa paliwa pracuje cały czas. Więc jak może być uszkodzona, jeśli nie ma zakłóceń na postoju? i co ma układ wspomagania jak kierownica jest nieruchoma? Zakłócenia powstają po wciśnięciu sprzęgła i tam trzeba szukać.
Pompa paliwa elektryczna lub wtryskiwacze na przelew sprawdzić. Dość prosty układ Boscha raz jeden miałem przypadek uszkodzenie czujniks ciśnienia paliwa i cały czas pokazywał jedną wartość.
Pierwsze co bym sprawdził to: pompa (dokładnie to wymontowanie całej pompy i wyczyszczenie kosza/siatki filtrującej paliwo), filtr paliwa przy zbiorniku jeżeli to 900-setka. Być może jest tak że jest w gazie i może pompa też pracuje cały czas i jest już przytarta i nie daje odpowiedniego ciśnienia paliwa.
Wiesz co, pompa paliwa pracuje cały czas w każdym aucie, czy z lpg czy nie. A mimo to awaria pompy nie jest częstym tematem. Występuje owszem, ale nie jest to nagminne jak starasz się powiedzieć. Wbrew pozorom to właśnie układ wyłączający pompę, najczęściej powoduje jej awarie. Ok, koniec bo to nie pompa.
Witam. Mam ten sam problem z moim Pontiacem 3.1 90r. Zgasł i nie chce odpalić, iskra jest, paliwo ma ciśnienie, na plaka się odzywa i to tyle. Wymieniłem kable, kopułkę, filtry, pompę paliwa i cały czas jest to samo.
Wymieniłem kable, przewody, cewkę zapłonową. i bez zmian przekręcam stacyjkę rozrusznik chodzi , i pompa paliwa cały czas, po za tym jeszcze jakieś przebicie na kablu cd do cewki jest (słychać pykanie ) , dlatego wymieniłem kable ale na nowych jest to samo...
Witam proszę o pomoc obiawy brak, masy skorodowała ukruszyła sie przy złączce od karoserii. Bylem 100km od domu postanowiłem jakoś to połaczyc i sie udało dojechałem PRAWIE do domu,przed domem autko zgasło aktualnie brak iskry pompka paliwa cały czas pompuje, rozrusznik kreci kontrolka od wtrysku gaśnie
Hej, trochę czasu minęło, ale spróbuję, aczkolwiek mam ten sam problem. Przewody od świec wymieniłem, pompę paliwa nowa, czujnik wału wymieniony, cały system paliwowy wyczyszczony. Pompa paliwa mi z jakiegoś powodu się wyłącza, nie mam pojęcia, który tam przekaźnik jest od pompy, a może jakiś czujnik ciśnienia paliwa. Może mógłbyś pomóc w jaki sposób...
Jak wymieniona nowa pompa paliwa ( cały moduł z filterkiem) to ja bym zdemontował ten filtr pod maską. Tak z ciekawości ;) . Pociągnął bym też nowy przewód paliwowy od pompy by nie było żadnych zwężeń średnicy.
pompa powinna chodzić cały czas, ona chłodzi wtryskiwacze popmując benzynę
Witam wszystkich, mam taki problem po zgaszeniu silnika pompa paliwa cały czas pompuje rozpinałem klemy aku i nic zaraz po załozeniu klem pompka sie zalacza. Czy to moze byc problem ze stacyjka ze nie odcina pradu?
NA zimno czy na cieoło tak samo. Czasami zapala czasami nie. Zastanawiam się czy powodem może być immo tylko jak go sprwdzić. trzeba by chyba go podpiąć. A czy można samodiagnostyke??
Wróżenie z fusów. Jak szybko kręci i tylko prychnie co jakiś czas to wskazywałoby na brak paliwa: - brak paliwa - zasyfiony filtr na pompie - martwa pompa - ... i cała droga z pompy do silnika.
jaki sterownik ? to jest stara instalacja . A mi chodzi o to że jak przełączam na benzyne to pompa paliwa cały czas chodzi więc musi być coś co odcina dopływ paliwa a załącza gaz .
Pompa VP44, cała litania po internecie jest. Wnioskuję zimne luty w elektronice pompy paliwa - VP44 Bosch.
Więc po długiej przerwie - zbiornik przejrzałem - w środku bez syfu, wszystko wygląda bardzo ładnie. Przewód od filtra do baku też oblukałem i nie widać żadnych problemów... Ręce opadają - nie wiem gdzie szukać - chyba zostaje pompa paliwa... Cały czas leci taka "piana" z baku do filtra, a później z filtra do pompy bąbel co parę sekund... Pozdrawiam...
Raczej sterownik pompy, ewentualnie cała pompa do roboty.
Uszkodzona pompa paliwa dawała około 0.5 bara.
Dzień dobry, mam problem z VW Polo, nie chce odpalić czy jest zimna czy nie nic tylko kręci. A gdy się wleje do przepustnicy troszkę benzyny to odpali na chwilę i gaśnie. Zostały wymienione już pompa paliwa, cały aparat zapłonowy, czujnik ciśnienia benzyny i więcej, zostało włożone kupę kasy. A ona nadal nie pali, nie wiem co już robić i mam nadzieję,...
Pompą jest niewymienna, trzeba wymienić cały kosz pompy paliwa.
Witam . Po pierwsze nie podałeś jaki masz silnik pojemność??? Mam zgadywać 1.1l i o jakim przełączniku pompy mowa ,może przekaźniku ? .A jak z napięciem zasilającym ten przekaźnik pompy paliwa jest cały czas po przekręceniu stacyjki w pozycji zapalenia się kontrolek?
Skrzynka jest inna. Mam opis bezpieczników, brakuje mi opisu przekaźników i schematu. Mam z Corsy C, ale chyba się różni w szczegółach. Auto nie pali i na pewno brakuje mi zasilania na pinach z komputera. Muszę sprawdzić co skąd przychodzi. Jak do mnie trafił to rozładował cały akumulator bo pompa paliwa chodziła cały czas, ale palił. Gdzieś coś pogniło...
gaz odcina wtrysk a pompa paliwa cały czas pracuje wywaliłem nawet na chwile komputer od gazu i polutowałem wszystko jak było oryginalnie na PB i dalej to samo podejrzewam czujnik temperatury w kolektorze dolotowym tylko nigdzie nie mogę zajść jaką powinien mieć wartość .
po pomiarach wyszło , że prąd zabiera pompa paliwa oraz oświetlenie bagażnika / centralny zamek bezpiecznik 38 - pompa paliwa chodzi cały czas nawet bez zapłonu - zwarty przekaźnik ? czy zawór sterujący ciśnieniem paliwa ?
kolego nic nie wyciągaj tylko sprawdzić trzeba ciągłość przewodów do pompy paliwa ,jak otworzysz boczek od strony kierowcy to tam idzie cała wiązka elektryczna i pneumatyczna na samym zakręcie jest kostka dwu pinowa z przewodami czarnym i szarym ,jest to przewód do pompy paliwa ,kostka też ma kolor szary ,na bank jest zjedzona ,cała operacja to uciąć...
Pompa może zostać, jednak należałoby sobie zadać pytanie dlaczego wtryski "padły", bo jeśli pompa się rozlatuje, to niestety, ale należałoby ją wymienić i bezwzględnie wypłukać cały układ zasilania paliwem, włącznie ze zbiornikiem paliwa.
A od czego są te czarne? Pompa paliwa -> zasilanie? Jak tak zrobię pompa nie będzie chodziła cały czas?
Mały update. https://obrazki.elektroda.pl/1389830000_... https://obrazki.elektroda.pl/6556466000_... W oleju wciąż benzyna 😵💫 Cos mi się wydaje, ze będzie pompa paliwa. Ta kostka idzie do pompy paliwa jest cała ubrudzona w oleju.
Pod czarnym deklem masz dopiero dostęp do nakrętki (duża) na baku paliwa. Jak odepniesz przewody to odkręcasz ją i potem wyjmujesz cały kosz z baku z pompą i czujnikiem poziomu paliwa. PS Najpierw sprawdź czy jest napięcie na wtyczce pod czarnym deklem (zasilanie pompy) jak kręcisz rozrusznikiem. Wtyczka typowo jest 4 pinowa. Dwa piny cienkie do czujnika...
w tym alarmie odcinka była na przewodzie od stacyjki i tym przewodem zrobiłem zwarcie, 2ga odcinka jest na pompie paliwa cały panel od alarmu już wymontowałem a pompka w zbiorniku nadal nie podawała gdzie może być przyczyna Dodano po 3 ten bezpiecznik FV1 - 60A jest w skrzynce pod maską?
Pomocy !!! Sprawa ma sie tak na zimnym silniku kręcę i kręcę coś próbuje zaskoczyć gaśnie. Po 4-10 próbach odpala. Nie dodaję gazu (bo ją dławi). ale tylko chwilę Zagrzeje sie chwilkę i wszystko ok. Zgaszę ciepły silnik - pali na dotyk. Wymieniłem pompę paliwa. Cała listwę wtryskową. Wleje paliwa bezpośrednio - jest OK. Odpalam na LPG - jest OK. Świece...
Czy w fabiach wymienia się pompę paliwa czy cały zespól zasilający , jakiej firmy kupić żeby podziałała dłuższy czas ?
Witam, mam jeszcze jeden problem i nie chcę zakładać nowego wątku. Problem polega na tym ze z rurki za filtrami paliwa, która wychodzi z pompy paliwa, cała czas widzę ze leci kropla po kropli sie wylewa olej, dłuższy czas już tak jest Wymieniałem wszystkie oleje, i pewnie za duzo wlałem, ale do tej pory to by już wyszedł nadmiar. Nie nie wiem czego...
Witam. Poszukuję pomocy. Posiadam Doblo 1.6 z 2002 roku. Silnik nie odpala, iskra jest tylko raz po przekręceniu zapłonu. Kiedy kręcę rozrusznikiem, już jej nie ma. Elektronik sprawdził sterownik i coś tam wymienił, ale to samo. Jedyna zmiana to to, że po przekręceniu kluczyka pompa paliwa działa cały czas. Immobilizer niby gaśnie. Błędy to adaptacja...
. Gdzie to ustrojstwo na schowana pompę paliwa? Przeczytaj cały temat uważnie od początku, w treści masz odpowiedź
Dołożę swój głos o pompie paliwa w polonezie. Pompa pracuje przez cały czas. Na samym początku użytkowania auta poszła nam pompa. Okazało sie ,że jeździliśmy bez paliwa. Od tamtej pory zawsze mamy przynajmniej pół zbiornika paliwa.
Panowie czytałem trochę po necie, że dobrze jest gdy dodatkowa pompa paliwa działa cały czas . Dałem pompe 1.5Bara i jest za mocna. Gdzie ponoć do 1.5Bara nie powinno być kłopotu. Pompa rozpycha filtr paliwa aż w końcu filtr zaczyna przepuszczać nawet podczas pracy silnika. Jest na to jakaś rada?
Potrzebuje spuścić paliwo z baku , myslałem nad ominięciem przekaźnika paliwa i podłaczeniem pompy paliwa do akumulatora żeby cały czas pracawała aż do spuszczenia paliwa z baku . Jeżeli ktos ma inny patent prosze o pomoc.
Witam! ja mam podobny problem tyle że z astrą 1,4 97r. jak jest zimna to odpala bez problemu i pracuje do momentu aż się nie nagrzeje wtedy gaśnie i nie da rady zapalić! Rozrusznik kręci ale nie chce zapalić i do tego podczas zapłonu mryga kontrolka silnika, a jak uda mi się już odpalić to skaczą obroty i po chwili gaśnie. Nieraz jak odpale to przejade...
Potrzebuję schemat instalacji silnika, mam w tej chwili dostęp tylko do Autodaty a tam tego nie ma. Auto to Mazda 323 F, typ BG, 1994r. Silnik 1.6 16V oznaczenie B6. Problem to ogólny bajzel w instalacji, pompa paliwa cały czas pracuje po włączeniu zapłonu, druciarsko zagazowany, nie odpala, i dobrze bo jednego złoma na drodze mniej. ;)
Witam serdecznie pacjent to vito w447 2015, 2.2 Czy wie ktoś może gdzie znajduje się sterownik pompy paliwa, ponieważ mam cały czas błąd p0087, i dodatkowo w kabinie śmierdzi jakby coś się topiło
proponuje założyć emulator wtryskiwacza u mnie zginely wszystkie dolegliwosci nawet resetu nie trzeba aha pompa paliwa ma cały czas pracowac
Witam serdecznie. Mam następujący problem. Passat B6 2006 r. 2.0 TDI 140 KM, oznaczenie silnika BKP. W ostatnich dniach padła mi pompa paliwa. Wymieniłem ją na nową (Magneti Marelli - pompę dobrałem po kodzie OEM). Od razu wymieniłem filtr paliwa (był cały czarny, tak samo jak pompa). Auto w końcu zaczęło odpalać, ale z bardzo dużym trudem i to bez...
Witam! Mam problem z astrą f 1.4 97r. Rozrusznik kręci ale nie chce zapalić i do tego podczas zapłonu mryga kontrolka silnika, a jak uda mi się już odpalić to skaczą obroty i po chwili gaśnie. Nieraz jak odpale to przejade ok.2km i gaśnie W astrze było wymienione: -rozrząd -cewka -czujnik halla -pompa paliwa -cały kompletny wtrysk -filtr paliwa -kopułka...
Brak błedu sugeruje problem z pompa paliwa w baku, czasem trzeba wymieć cały kosz pompy. Te silniki są tez wrażliwe na zużycie popychaczy zaworów (szklanki) co może sugerować nierówną pracę na jałowym.
Witam, Citroen C4 b7 2014 1,4 VTI. Silnik odpala i gaśnie W BSM słychać buczenie. Pompa paliwa chodzi cały czas. Duży pobór prądu. BSM był wysłany do naprawy, ale nie było żadnych uszkodzeń. Buczenie przed i po zapłonie. Trzeba odłączać akumulator. Podobno jest drugi przekaźnik pompy paliwowej, oprócz tego w BSM, tylko nie wiem gdzie. Może miał ktoś...
Witam, mam bardzo podobny problem jak w temacie. Na gazie samochód chodzi jak pszczółka, na benzynie telepie nim i przy wkręcaniu się w obroty na biegu jałowym, słychać ewidentne nierównomierne narastający terkot silnika, czego nie ma na LPG. Wtryski podmieniłem, pompa paliwa chodzi cały czas nawet po przełączeniu na LPG. Na czym polega wyłączenie emulacji...
Pacjent: Touran 1.6 TDI 2012r. Aby samochód mógł odpalić trzeba kręcić z 10 sekund nawet i czasem dłużej. Jak zapali to to silnik szatkuje chwile, później się uspokaja i dalej to samo. Ciśnienie na listwie się waha +- 20-30 Bar. Odpinam czujnik temp paliwa i samochód pali na tyk, ale dalej po chwili szatkuje. Ciśnienie sprężania OK, wtryski, pompa paliwa,...
Napisałeś, Immobilizer niby gaśnie jak mamy to rozumieć , gaśnie lub nie taka powinna być odpowiedz i jeszcze Jedyna zmiana to , to że po przekręceniu kluczyka pompa paliwa działa cały czas. więc Elektronik sprawdził sterownik i coś tam wymienił, ale to samo. nie to samo bo pompa powinna załączyć się na, no w zaokrągleniu pół minuty a więc coś tam zmostkował...
za foto dziękuję mam taki przekaźnik "na stole". posprawdzałem i niestety jest uszkodzony. Kupić go jest bardzo ciężko, zastanawiam się nad zmianą przekaźnika na taki "prosty". Zależny tylko od zapłonu, wszak pompa paliwa pracuje cały czas przy zasilaniu benzynowym.
Może i jestem za starej daty i nie rozumiem "nowego" trybu myślenia..... Nic nie rozumiem z Twojego tematu, co chcesz?, o co chodzi ? Jakaś interpunkcja ? nie słychać pompy paliwa a ta pompa jest w nie słychać pompy paliwa jest w moduł zamykania Rozwiń cała myśl od początku.
Wymieniałeś samą pompę , czy cały zespół? Samą pompę - zle załączyłeś pompę. Przeleć przewody od przekaznika do pompy i masę na pompie.
Sprawdziłem i kosz pompy paliwa cały. Napięcie podaje 12V przez chwilę przy zapłonie także wszystko w porządku. Mam pytanie co do tego zaworu który mam wymienić. Ten na listwie czy na pompie? Czym się różnią? Czy 1.6 tdi 77kw 2010 wgl ma jakiś regulator na listwie czy to jakieś czujniki? Orientuje się ktoś. Kupiłem ten zawór przy pompie CR i wymienię...
Witam . Mam taki problem z tym Autem - po wyłączeniu samochodu pompa paliwa / przy baku/ cały czas pracuje może któryś z kolegów spotkał się z tego rodzaju usterką. Pozdrawiam
Powiedz czy jak Ci nie odpala to czy pompa paliwa chodzi cały czas, czy odpali się na chwile i po chwili się zatrzymuje (to słychać, a pompa jest po prawej stronie przed tylnym kołem od spodu samochodu).
Cześć . Sprawdzałeś filtr paliwa ? To żę paliwo leci z przewodu to nie znaczy że pompa jest ok . Ja miałem kiedyś tak w fiacie ze paliwo leciało , pompka chodziła ale nie dawała odpowiedniego ciśnienia . napisałeś "Przy ponowej probie odpalenia pomka juz nie pracuje" , ale dlaczego nie pracuje ??? nie dochodzi do niej napięcie , czy mechanicznie stoii...
Witam! ja mam problem tyle że z astrą 1,4 97r. jak jest zimna to odpala bez problemu i pracuje do momentu aż się nie nagrzeje wtedy gaśnie i nie da rady zapalić! Rozrusznik kręci ale nie chce zapalić i do tego podczas zapłonu mryga kontrolka silnika, a jak uda mi się już odpalić to skaczą obroty i po chwili gaśnie. Nieraz jak odpale to przejade ok.2km...
Witam, Audi C3 2.3 benzyna. Nie można uruchomić silnika. Iskra jest natomiast paliwo nie dochodzi. Brak jest zasilania na pompie paliwa. Bezpiecznik pod maską 13 (15A) cały. Gdzie znajduje się przekaźnik pompy paliwa ? Ew. jaka może być przyczyna niesprawności ? Pompa idzie wyłącznie w momencie kręcenia rozrusznikiem ?
Do pompy paliwa idzie kabel czerwony z granatowym pasmem,puszczony lewym progiem (jak wiązka cała)
Przecież opis "INJ" sugeruje "injection" czyli wtrysk. Bezpiecznik o takiej wartości zabezpiecza pompę paliwa i układ wtrysku - czyżby mimo używania gazu szło cały czas zasilanie na pompę? Może to z niej swąd kolega poczuł. Tu ma kolega schematy instalacji: http://www.auto-olds.ru/sxema3.1-3.8.pdf Bezpiecznik ten widać na stronie 21 tego pdf'a oznaczonej...
samochód na rozgrzanym silniku podczas jazdy gaśnie zapala sie epc, po zapaleniu obroty silnika są nierówne. prosze o pomoc czy to wina czujnika położenia pompy paliwa czy może cała pompa jest do wymiany. pozdrawiam
Jeśli toś zmostkował zasilanie pompy paliwa, istnieje ryzyko, że podczas wypadku, mimo zgaśnięcia silnika, paliwo będzie cały czas pompowane. Są filmy na Youtube, w języku polskim i nie tylko z wymiany tego przekaźnika. Oglądnij, zadecyduj, czy dasz radę. Wcześniej zobacz, co masz nawywijane w BSM.
Od ok. 20 lat w większości marek filtr paliwa w benzyniakach jest elementem korpusu pompy i siedzi w zbiorniku paliwa.Ze względu na to, że układ zasilania jest bez powrotu, teoretycznie wystarczy na cały żywot auta/pompy
to jeszcze jedno. Jak sprawdzic czy cewki zapłonowe sa sprawne. Jak wydobyc z nich iskre? POmpa paliwa chodzi cały czas po włączeniu zapłonu. Testem z poziomu programu mozna ją na cwilke rozłączyc. To normalny objaw?
Trochę poczytałem i mam jakieś niejasności z tym plusem po zapłonie dla ECU. Normalne jest że jak wyjmiesz przekaźniki to gaśnie bo przestanie pracować pompa paliwa. Sprawdź czy jest plus do ECU cały czas czy dopiero po włączeniu i wyłączeniu zapłonu albo po odpaleniu silnika i wyłączenia stacyjką. Pomocne odłączenie aku. Kontrolki wszystkie normalnie...
Jeżeli chodzi o ten przekaźnik od strony kierowcy na dole w tej niby puszce to nawet po jego wyjęciu pompa nadal działa cały czas.
Zdaje się, ze kolega nie podaje prawdy. 15*6=90 sek czyli 1,5 minuty. Wychodzi na to, że prawie tyle ile poda pompa paliwa. A jak to przepalić w silniku? Jakoś nie chce mi się wierzyć, że przełączenie następuje po 4-6 sek. Prawidłowa instalacja przełączy się po nagrzaniu silnika (płynu chłodzącego) ponad 20 st C. A na to trzeba jednak kilku minut. I...
ja kupiłem samochód z LPG ze STOPIONĄ wewnatrz pompką paliwa...założyłem odcięcie i nową pompę jeżdzę mając koło 10 litrów paliwa, pompa, wtryski i cała reszta codzi super bo: PRZECIĘTNIE RAZ NA TYDZIEŃ PRZEJEŻDŻAM KOŁO 5km NA BENZYNIE. Niestety posiadanie lpg to nie tylko udogodnienia ale i obowiazki . A odcięta pompa paliwa pozostawia mi trochę prądu...
Nie pamiętam ,który to jest ale chyba z oznaczeniem 167 , wyjmij kluczyk i szukaj pod maską będziesz słyszał jak cyka i nawet jak go dotkniesz czuć jak cały czas pracuje wyjmij go i powinno przestać.
Teraz już rozumiem . Pompa paliwa jest w zbiorniku paliwa. Najprawdopodobniej jest uszkodzenie w układzie zasilania paliwem czyli jest cos że sterowaniem pompy albo sama pompa jest uszkodzona. Pompa jest załączania przekaźnikiem i po na pompowaniu odpowiedniego ciśnienia sama się wyłącza jak silnik odpala to wtedy pracuje cały czas. Propozycja trzeba...
jak dla mnie to problem z pompą paliwa (ewentualnie jak już kolega powiedział przekaźnikiem) a cała reszta to znikome problemy wiatrak sprawdzić sam wentylator, włącznik, przekaźnik a co do rozładowania aku to amperomierz w szereg i namierzyć obwód w parę minut
Pierwsze elementy do sprawdzenia to EGR. Miałem podobną sytuację w 2.0 hdi. Po lekkim dodawaniu gazu auto jechało normalnie, przy wciśnięciu pedało gazu do końca wyrzucało błąd. Czyszczenie egr pomogło. Możesz odpuścić wszelkie elementy takie jak pompa paliwa i cały układ podający paliwo (np filtry) bo raczej nie jest to tego kwestia. Najszybciej zacina...
Witam. Mercedes W124 2,3E KE-jetronic . Jest instalacja gazowa zwykła i mam pytanie co mogli zrobić insalatorzy brc aby odłączyć benzyne? Pompa paliwa chodzi cały czas więc pewnie coś z elektrohydrauliczym regulatorem - ale co? Pytam bo nie dostaje paliwa. Pozdr.
Generalnie również uważam , że tam powinno być napięcie cały czas podczas pracy silnika ale ... mimo wszystko zastanawia mnie to powiedzmy wzbudzenie pompy na krótko i praca silnika przez minute, dwie już bez napięcia na pompie paliwa. Paliwo nie leci opadowo do pompy wysokiego ciśnienia z filtra paliwa .Filtr paliwa jest tutaj zamontowany w koszu w...
Gdy zamiast niego włożę tradycyjny samochodowy przekaźnik z 4 nóżkami to na zapłonie pompa paliwa pracuje cały czas. Kolego od tego zacznij czy na 31b masz masę czy impulsy masy. Bo albo ci dzwoni zwykły przekaźnik i jest ok albo masz problem z sygnałem 31b. W ogóle skąd u Ciebie on idzie?
Podłączenie grzałki pod przekaźnik pompy paliwa to chyba nie najlepszy pomysł. Po co si grzanie sondy cały czas kiedy pompa paliwa prcuje.
Jeszcze nie ... ale zajrze do niego. Przy okazji zapytam czy po przekręceniu zapłonu pompa paliwa powinna chodzić cały czas ??
Tamto Berlingo było rodem z Nysy i pamiętam oczywiście w serwisie nie było jakichkolwiek danych jak wiązka, którędy, gdzie itd. Postaram się odświeżyć pamięć i poszukam dokumentacji - z tego, co na teraz sobie przypominam to dosyć duży przekaźnik (zespolony) pompy paliwa usytuowany był w okolicach chłodnicy w komorze silnikowej oraz przypominam sobie...
Nie przykręcona jedna z mas. Typowe. Zlutowac przepaloną scieżke i próbować co bedzie.Przeważnie leci procesor,ale może ci sie udało.Powiedz mi jeszcze jedno-pompa paliwa pracuje cały czas,czy słychać jak się wyłacza? Generalne na te digijety trzeba uważać.
Kostka stacyjki sprawna, napięcie na cewce jest. Po stacyjce na przekaźniku pompy paliwa napięcie też jest, brakuje tylko sygnału z pinu nr1 z komputera uruchamiającego przekaźnik pompy paliwa. Jest tam cały czas 12V a przekaźnik załączany jest masą. Po załączeniu go na krótko pompa paliwa pracuje tyle że nadal nie ma iskry i zapewne otwarcia wtryskiwaczy
Witam, podłącz żarówkę na kable do wtyczki od pompy paliwa i powiedz czy żarówka cały czas. Napisz kiedy się zapala i kiedy gaśnie.
Czyli brak dodatkowej pompki paliwowej w zbiorniku paliwa, cały układ obsługuje pompa wtryskowa- dzięki za douczenie Pozdrawiam
Pompa pracuje cały czas, nadmiar paliwa wraca do zbiornika.
Witam. Problemem w moim przypadku okazała się pompa paliwa. Zaworek zwrotny nie trzymał mi i po dłuższym postoju benzyna spływała do baku spowrotem i dlatego był problem z odpaleniem. Teraz odpala od strzała i problem co najważniejsze znikł. Jako ciekawostkę dodam ze mechanik nie wymienił całej pompy paliwa tylko sam wkład, cała pompa paliwa w ASO kosztuje...
kolego wymień pompę na nowa i zamontuj sobie wyłącznik pompy w momencie jak jeździsz na gazie, nie ma sensu żeby cały czas pracowała. Dodatkowo uważaj żeby nie jeździć z mała ilością benzynki w zbiorniku.
Dodam że pompa paliwa chodzi cały czas,z tego co wiem jest podłączona na krótko bezpośrednio po przekręceniu kluczyka w stacyjce.Czy to może mieć wpływ na nadmierna emisje spalin?Skąd Ecu dostaje sygnał aby dać napięcie na ten regulator?
Różnią się wysokością i odległością od koła? Czy tylko rozstawem otworów? Jeśli to drugie, to rozpiłuj otwory i zamontuj ten drugi impulsator. Tylko szukaj takiego dwuprzewodowego, albo chociaż takiego, z którego można ten przewód wyprowadzić (niektóre mają wyprowadzony krótki przewód i zamocowany do podstawy). Bo zmiana podłączenia impulsatora ma znaczenie....
Dzięki wielkie. Gdyż mam taki problem, że po demontażu zbiornika paliwa w celu wymiany przewodów paliwowych, ta pompa prawdopodobnie uległa uszkodzeniu, ponieważ nie podaje paliwa. Czujnik również nie pokazuje ilości paliwa (cały czas jest na zero, a w zbiorniku jest około 20 litrów paliwa).
Pompa paliwa powinna działać cały czas - chłodzenie wtryskiwaczy. Jedynym problemem w tym przypadku jest pilnowanie, aby nie pracowała na sucho - czyli zawsze musi być trochę paliwa w zbiorniku. Tak więc z uwagi na ten prosty fakt bezsensem jest stosowanie dodatkowych układów odłączających pompę. Warto zastanowić się czy oszczędzać jeden element układu...
pompa paliwa pracuje cały pompa paliwa cały pracuje punto pompa paliwa cały
tda2030 tranzystory power acoustik hasło wygasa
rozlutowane gniadzo zasilajace uziemienie instalacji elektrycznej
Naprawa pokrętła Thermomixa: czyszczenie i konserwacja Zablokowanie silnika Audi A1 1.6 TDI po wymianie paska rozrządu