Wyłączy się w przypadku wystrzału poduszek powietrznych. Nie pompa paliwa i tak pracuje cały czas.
Problem jest z pompą lub przekażnikiem .pompa cały czas pracuje po wyłączeniu zapłonu problem z lokalizacją przekaźnika są tylko 3 za bezpiecznikami .bez względu na to czy są wszystkie czy niema żadnego pompa cały czas pracuje.
Mikil nie kombinuj nic z pompą paliwa ona powinna cały czas pracować czy to na benzynie czy na gazie składa się na to wiele czynników których nie będę teraz przytaczał.Ostatecznie pompa powinna pracować pozdrawiam teges.
niby tak ale wcześniej tego nie robiła a siedząc na tylnym siedzeniu czuć drgania i burczenie. to jest drażniące Dodano po 1 gdzieś jednak jest problem skoro na gazie cały czas pracuje...
Posiadam Saxo 1,1 i w moim modelu pompa paliwowa po włączeniu zapłonu pracuje tylko kilka sekund, poczym wyłącza się.
Poprzedni właściciel nadmienił o problemie z pompą paliwa, mianowicie że cały czas pracuje. Po rozebraniu auta do przełożenia instalacji i silnika okazało się że doprowadzenia do pompy paliwa są następujące plus bezpośrednio ze stacyjki, a minus od czujnika zderzeniowego. Więc jakim cudem cały czas pracowała - powinna się włączać po włączeniu zapłonu......
Pierwsze co bym sprawdził to: pompa (dokładnie to wymontowanie całej pompy i wyczyszczenie kosza/siatki filtrującej paliwo), filtr paliwa przy zbiorniku jeżeli to 900-setka. Być może jest tak że jest w gazie i może pompa też pracuje cały czas i jest już przytarta i nie daje odpowiedniego ciśnienia paliwa.
Przecież pompa paliwa pracuje cały czas. Więc jak może być uszkodzona, jeśli nie ma zakłóceń na postoju? i co ma układ wspomagania jak kierownica jest nieruchoma? Zakłócenia powstają po wciśnięciu sprzęgła i tam trzeba szukać.
Nie rozumiesz o czym piszesz, serio. Pompa paliwa pracuje cały czas pompując benzynę i o ile ktoś nie zrobi układu wyłączającego ja, to pracuje cały czas. Awaryjne odpalanie na LPG eliminuje cały układ benzynowy i jeżeli nawet na LPG nie odpala, to nie będzie to pompa. Oczywiście zakładam, że autor tematu potrafi odpalić awaryjnie na LPG.
Dołożę swój głos o pompie paliwa w polonezie. Pompa pracuje przez cały czas. Na samym początku użytkowania auta poszła nam pompa. Okazało sie ,że jeździliśmy bez paliwa. Od tamtej pory zawsze mamy przynajmniej pół zbiornika paliwa.
Żaden samochód z pośrednim wtryskiem paliwa, jednopunktowym, wielopunktowym, obojętnie, nie ma czujnika ciśnienia paliwa i nie steruje pracą pompy, tzn nie reguluje elektronicznie ciśnienia paliwa, od tego jest regulator mechaniczny, zamontowany na listwie wtryskowej, w filtrze paliwa lub w zbiorniku. Pompa jest uruchamiana na ok 3 sek po włączeniu...
Nie, nie będzie dawała iskry w złym momencie bo ona daje iskrę parami więc 2 gar też by miał iskrę w złym momencie. Możesz przełożyć fajki między 2 a 3 garem i zobaczyć czy cały czas nie pracuje 3. Odłącz przekaźnik pompy paliwa i zobacz czy wtedy na LPG też nie pracuje na 3 garze. Może masz zablokowany wtryskiwacz lub cały czas podawane jest na niego...
Witam . Mam taki problem z tym Autem - po wyłączeniu samochodu pompa paliwa / przy baku/ cały czas pracuje może któryś z kolegów spotkał się z tego rodzaju usterką. Pozdrawiam
Pompa pracuje cały czas, nadmiar paliwa wraca do zbiornika.
Nie pamiętam ,który to jest ale chyba z oznaczeniem 167 , wyjmij kluczyk i szukaj pod maską będziesz słyszał jak cyka i nawet jak go dotkniesz czuć jak cały czas pracuje wyjmij go i powinno przestać.
gaz odcina wtrysk a pompa paliwa cały czas pracuje wywaliłem nawet na chwile komputer od gazu i polutowałem wszystko jak było oryginalnie na PB i dalej to samo podejrzewam czujnik temperatury w kolektorze dolotowym tylko nigdzie nie mogę zajść jaką powinien mieć wartość .
Teraz już rozumiem . Pompa paliwa jest w zbiorniku paliwa. Najprawdopodobniej jest uszkodzenie w układzie zasilania paliwem czyli jest cos że sterowaniem pompy albo sama pompa jest uszkodzona. Pompa jest załączania przekaźnikiem i po na pompowaniu odpowiedniego ciśnienia sama się wyłącza jak silnik odpala to wtedy pracuje cały czas. Propozycja trzeba...
Witam. Posiadam Passata B5 FL 2.0 ALT 130 KM 2003 r. Mam problem z odpaleniem auta. Auto kręci, ale nie odpala. Nie słychać pompki, gdy na zapłonie, wcześniej było buczenie, tak zwane dopompowywanie. Sprawdziłem napięcie na kostce zasilania pompy paliwa w baku. I tu się zdziwiłem, bo zasilanie było w przedziale 3/4 V. Z tego, co wiem, zasilanie powinno...
Rozumiem że chodzi Ci o elektrozawór nr 6? Po co w ogóle włączać pompę w "krótkim" obiegu. Przecież może się załączać tylko kiedy potrzeba. Po co pompa ma pracować cały czas?
Potrzebuję schemat instalacji silnika, mam w tej chwili dostęp tylko do Autodaty a tam tego nie ma. Auto to Mazda 323 F, typ BG, 1994r. Silnik 1.6 16V oznaczenie B6. Problem to ogólny bajzel w instalacji, pompa paliwa cały czas pracuje po włączeniu zapłonu, druciarsko zagazowany, nie odpala, i dobrze bo jednego złoma na drodze mniej. ;)
za foto dziękuję mam taki przekaźnik "na stole". posprawdzałem i niestety jest uszkodzony. Kupić go jest bardzo ciężko, zastanawiam się nad zmianą przekaźnika na taki "prosty". Zależny tylko od zapłonu, wszak pompa paliwa pracuje cały czas przy zasilaniu benzynowym.
Cześć . Sprawdzałeś filtr paliwa ? To żę paliwo leci z przewodu to nie znaczy że pompa jest ok . Ja miałem kiedyś tak w fiacie ze paliwo leciało , pompka chodziła ale nie dawała odpowiedniego ciśnienia . napisałeś "Przy ponowej probie odpalenia pomka juz nie pracuje" , ale dlaczego nie pracuje ??? nie dochodzi do niej napięcie , czy mechanicznie stoii...
Witam znów. Podczas odpalania po przekręceniu kluczyka przez ok. 2 sekundy słychać pompę paliwa, jednak jak już odpalę i silnik pracuje to pompę słychać cały czas. W czym może być problem?
Nie przykręcona jedna z mas. Typowe. Zlutowac przepaloną scieżke i próbować co bedzie.Przeważnie leci procesor,ale może ci sie udało.Powiedz mi jeszcze jedno-pompa paliwa pracuje cały czas,czy słychać jak się wyłacza? Generalne na te digijety trzeba uważać.
Gdy zamiast niego włożę tradycyjny samochodowy przekaźnik z 4 nóżkami to na zapłonie pompa paliwa pracuje cały czas. Kolego od tego zacznij czy na 31b masz masę czy impulsy masy. Bo albo ci dzwoni zwykły przekaźnik i jest ok albo masz problem z sygnałem 31b. W ogóle skąd u Ciebie on idzie?
pomidorek u mnie w poldku było to samo - tez nie było masy na cewce przekaźnika. Podanie masy z karoserii na cewkę uruchamiało pompę, ale po włączeniu zapłonu pompa paliwa pracowała przez cały czas - powinna napompować do pewnego ciśnienia i się wyłączyć. U mnie przyczyną braku masy był wyłącznik wstrząsowy - podczas jazdy auto wpadło w dziurę w jezdni,...
Trochę poczytałem i mam jakieś niejasności z tym plusem po zapłonie dla ECU. Normalne jest że jak wyjmiesz przekaźniki to gaśnie bo przestanie pracować pompa paliwa. Sprawdź czy jest plus do ECU cały czas czy dopiero po włączeniu i wyłączeniu zapłonu albo po odpaleniu silnika i wyłączenia stacyjką. Pomocne odłączenie aku. Kontrolki wszystkie normalnie...
Witam wszystkich serdecznie! Postaram sie przedstawić mój problem. Po wsadzeniu kluczyka do stacyjki i przekręceniu do połowy ,czyli do momentu w którym powinny zaświecić się kontrolki dzięje się następująca rzecz. Zapala się tylko kontrolka akumulatora , pompa paliwa pracuje cały czas nie gaśnie po kilku sekundach, nie zapala się również kontrolka...
kolego wymień pompę na nowa i zamontuj sobie wyłącznik pompy w momencie jak jeździsz na gazie, nie ma sensu żeby cały czas pracowała. Dodatkowo uważaj żeby nie jeździć z mała ilością benzynki w zbiorniku.
Słuchaj, jeżeli po włączeniu zapłonu nie działa Ci pompa paliwa i nie ma kontrolki wtrysku przez chwilę to znaczy że sterownik silnika nie działa. Może brakuje mu zasilania. Tutaj szukaj a nie przy pompie paliwa. Po włączeniu zapłonu ma się na chwile zaświecić kontrolka wtrysku. Kolega m789 wskazał Ci gdzie jest plus po stacyjce na wtyczce - jest to...
Witam. Dzisiaj zatankowalem autko na bp przejechałem jakieś 10km zgasilem wszystko było ok po 2h wchodzę chce odpalić auto i wystąpił problem mianowicie po uruchomieniu silnik wpadł w straszne wibracje i utrzymywał gdzieś około 500obrotow i po 5 sekundach zgasł. Podczas próby ponownego odpalenia słyszałem jak pompa paliwa pracuje cały czas tak jak by...
Witam, Skoda Felicia 1.3 MPI 50kW 1998r. Simos - Siemens. Problem w samochodzie polega na tym że nie zawsze sterownik podaję masę na przekaźnik pompy paliwa. Czasem po włączeniu zapłonu pompa pracuje cały czas (czekałem 2 min i nie wyłączyła się), czasem w ogóle nie startuje. Najczęściej jest tak że włączam zapłon, pompa idzie ok 5 sek i auto odpala,...
Dzień dobry. Kupiłem peugota 306 1.6 98rok. Ktoś zrobił takie podłączenie przewodu który biegnie od bezpieczników z komory silnika (zdjęcie). Proszę o pomoc, gdzie oryginalnie ten przewód powinien być podpięty. Kiedy go usunę pompa paliwa nie przcuje, jeśli jest wpięty pompa pracuje cały czas po włączeniu zapłonu.
Wysterowanie wtryskiwacza jest masą z pinu 18 sterownika silnika, zasilanie plusem z przekaźnika podwójnego na przegrodzie kabiny. Jeśli będziesz wykonywał pomiary nie rób tego probówką żarówkową a próbnikiem wysokoomowym lub diodą led z rezystorem. Inaczej możesz spalić tranzystor sterujący wtryskiwaczem Pytałem o pompę paliwa czy pracuje cały czas...
Sprawdzałeś pompkę ? Czasami membrana jest lekko przetarta ( to stara przypadłość tych pomp) Rozkręć pompę is sprawdź membranę pod silnym światłem. Przy okazji sprawdzisz cały mechanizm - czy działa płynnie ( bo też się to zacinało i pracowało tylko w pewnym zakresie i pompa mało podawała paliwa... Dodano po 11 https://obrazki.elektroda.pl/5433072500_...
Gdzie znajduje się przekaźnik pompy paliwa w ducato? Mam ogólnie problem z pompą. Cały czas, nawet przy wyłączonym zapłonie pracuje ale tak delikatnie. Jak włączę zapłon to normalnie chodzi przez chwile tak jak powinna jak wyłączę zapłon to delikatnie chorobocze.
Sprawdź pompę paliwa w zbiorniku benzyny , pompa ta pracuje cały czas nawet podczas jezdzie na gazie , moze dostała jakies zanieczyszczenia na filtrze wstepnym siatkowym , pompa ta pracuje caly czas aby nie wprowadzac mylnych danych do komputera sterujacego praca wtrysku , gdyby była wylaczona to komputer sygnalizował by brak zasilania ...zacznij od...
Pompa paliwa i tak cały czas pracuje z tym że paliwo krąży w obiegu. Jak wtryskiwacz nie otworzy to paliwa nie poda. Po włączeniu zapłonu pompa powinna się załączyć na cykl obiegowy: nie wiem ile to jest w twoim aucie, obstawiam że 3-5 sek i się wyłącza. Załącza się dopiero jak silnik zastartuje. Jeżeli jednak po załączeniu zapłonu (a przed rozpoczęciem...
Nawet jeżeli samochód pracuje na gazie to pompa paliwa pracuje cały czas. Pompuje paliwo, gdy auto chodzi na gazie paliwo dochodzi do gaźnika(wtrysk jednopunktowy) i wraca spowtrotem do baku. Nie chodzi jedynie wtryskiwacz, którego już wymieniałem. Samochód odpalam na benzynie i gdy złapie 2000 obrotów przełącza się na gaz. I właśnie nie jeździłem ze...
Jeżeli pompa paliwa w EEC IV pracuje cały czas to jest to najczęściej wina sterownika.W przypadku awarii sterownika przechodzi on w tryb LOST,co się właśnie tym objawia.No chyba że skleiło styki w przekaźniku.
Troszkę czasu upłynęło, dużo mam pracy, więc mało czasu dla auta :-( Niestety nie byłem nigdzie na sprawdzeniu ciśnienia paliwa. Natomiast mocno szukałem map sensora i nie znalazłem. Op-com też nie pokazuje mi takiego parametru wiec pytam czy w moim silniku jest w ogóle map sensor ? Jeśli tak to gdzie ? Zauważyłem jeszcze jedną (dla mnie dziwną) rzecz....
Cała sprawa polega na tym że w momencie wypadku gaśnie silnik i pompa jest automatycznie wyłączana, zrządza tym sterownik silnika, czujnik położenia wału wyczuwa że silnik nie pracuje to pompa stop, inaczej paliwo wylewało by się na jezdnię i dodatkowe nieszczęście gotowe, do puki czujnik nie wykryje obrotu wału silnika sterownik nie uruchomi pompy...
Dzień dobry, Samochód po przejechaniu kilkunastu metrów gaśnie. Po podłączeniu miernika ciśnienia paliwa okazuje się, że z 4 barów spada do zera. Dodam, że pompa paliwa pracuje dość głośno mimo, że była wymieniona na nową. Kiedy problem wystąpi pompka pracuje dużo ciszej ale cały czas pracuje jednakże ciśnienie spada do zera. Po kilku próbach rozruchu...
Pompa w baku po odpaleniu silnika pracuje dopiero po osiągnięciu jakiejś temperatury paliwa, widać to w grupie 007 - FUEL COOLING STATE. Bzdura. Pompa w baku pracuje cały czas po odpaleniu. A fuel coling state jest to status pompy wymuszającej obieg płynu chłodzącego przez chłodnicę paliwa.
oto właśnie chodzi że nie mogę znaleźć przyczyny bo pompka raz chodzi a raz nie. Ściągnąłem wtyczkę od pompy paliwa i nie było napięcia a po chwili się pojawiło. w miejscu gdzie wiązka wchodzi do kabiny, czyli pod siedzeniem pasażera wszystko ok . Tak samo samo i wtyczka od pompa paliwa. oto chodzi że po wyciągnięciu tego przekaźnika koło akumulatora...
W samochodach jeżdzących na gazie pompa paliwa pracuje cały czas na przelew ,gdy się benzyna skończy a automat przełączy na gaz pompa pracuje na sucho co powoduje jej zniszczenie i zatarcie. Jeżdząc na gazie trzeba mieć benzyne wzbiorniku.Elektryk sam jest w stanie zamontować ci wyłącznik wył pompe gdy jeżdzisz na gazie co znacznie przedłuży jej exploatację...
Mam pytanie . Kupiłem auto jak wyżej i przy jeżdzie na gazie cały czas pracuje pompa paliwa . Jaki kolor ma przewód od pompy paliwa wchodzący na przekażnik w skrzynce bezpiecznikowej ? .
czy ta pompka ma mieć stałe zasilanie po kluczyku i nić nie powinna się spalić? - będzie pracować cały czas tak jak pisałem jedyny powrót jest z nadmiaru wtryskiwaczy a ta pompka podaje ciśnienie na filtr paliwa i pompę wtryskową. Zasilenie po kluczyku, powrót najprościej zrobić kupując na szrocie odpowiednią obudowę filtra (np. z samochodu). co sądzisz...
Możesz, śmiało, w czasie jazdy pompa też pracuje cały czas. Nic się nie stanie. Do mnie przybywają klienci, którzy pompę mają podłączoną na krótko, po stacyjce. Nie polecam, tak być nie powinno, w razie kolizji, pompa będzie lała paliwem!
Witam. Poszukuję speca od dbw46. Otóż po włączeniu "ognika" na zegarku najpierw włącza się pompa wody,potem pompka paliwa,następnie odpala agregat(za chwilę przestaje grzać świecę) i tak chula przez ok.2,może 3 min. Następnie coś cyka w sterowniku i przestaje pracować pompka paliwa. Po pewnej chwili(może 30sek.) wyłącza się agregat,ale pompa obiegu...
Pod czarnym deklem masz dopiero dostęp do nakrętki (duża) na baku paliwa. Jak odepniesz przewody to odkręcasz ją i potem wyjmujesz cały kosz z baku z pompą i czujnikiem poziomu paliwa. PS Najpierw sprawdź czy jest napięcie na wtyczce pod czarnym deklem (zasilanie pompy) jak kręcisz rozrusznikiem. Wtyczka typowo jest 4 pinowa. Dwa piny cienkie do czujnika...
Witam mam r 21 z gazem i niedawno zaczoł pracować na gazie i na benzynie (tzn. jak przełączy sie na gaz to pompa pracuje nadal) po przełączeniu na benzynie pompa też pracuje cały czas typ mojego silnika to F3N
Witam serdecznie. W vw t5 2.0 bitdi pali mi się bezpiecznik 20A od pompy paliwa niskiego ciśnienia. Silnik pochodzi 3 sekundy i bezpiecznik się przepala i staje silnik. Pompa paliwa na krótko podłączona do akumulatora chodzi z włączonym bezpiecznikiem 20A. Cały problem wynika z tego , iż na biegu jałowym silnik pracował , skończyło się paliwo w zbiormiku...
Pompa paliwa powinna działać cały czas - chłodzenie wtryskiwaczy. Jedynym problemem w tym przypadku jest pilnowanie, aby nie pracowała na sucho - czyli zawsze musi być trochę paliwa w zbiorniku. Tak więc z uwagi na ten prosty fakt bezsensem jest stosowanie dodatkowych układów odłączających pompę. Warto zastanowić się czy oszczędzać jeden element układu...
Ja też napisałem przecież, że wystarczy myśleć. Pompa paliwa w czasie pracy silnika pracuje cały czas, przestaje paliwo lecieć po zgaszeniu silnika tylko dlatego, że całe ciśnienie uchodzi.
Silnik pracował pięknie na pompie regenerowanej w tyczynie, po roku pompa się zatarła, przez drobinki rdzy w paliwie. Zrobiłem pompę na miejscu i po kilku miesiącach zaczęło się to co trwa do teraz, pompa była regenerowana jeszcze raz w innym zakładzie i nie przyniosło to zmian. Pompy które pożyczałem były już konkretnie wysłużone jak i ciągniki z...
Ten system to kaskada tzw. pomp strumieniowych (eżektorów) i cały sekret w tym, że pracuje dzięki nadmiarowi paliwa z przelewu, stąd nie sprawdzają się niewydajne zamienniki.
Kostka stacyjki sprawna, napięcie na cewce jest. Po stacyjce na przekaźniku pompy paliwa napięcie też jest, brakuje tylko sygnału z pinu nr1 z komputera uruchamiającego przekaźnik pompy paliwa. Jest tam cały czas 12V a przekaźnik załączany jest masą. Po załączeniu go na krótko pompa paliwa pracuje tyle że nadal nie ma iskry i zapewne otwarcia wtryskiwaczy
Witam, posiadam Fiata Pande 2005 rok, silnik 1.1 Ostatnio padła mi pompa paliwa. Napięcie dochodziło do pompy, pompa nie pracowała. Cała pompa to jak dla mnie duży wydatek więc kupiłem używaną na szrocie. Dali mi na nią gwarancje. Zamontowałem pompe i chodziła, ale tylko przez tydzień czasu. Dziennie robie około 200km, i samochód odpalam na benzynie...
Zaraz Moderator da "pstyczka w nos" za dyskusję w archiwalnym temacie. O ładowaniu było setki razy wystarczy poszukać,a pompa w twoim przypadku pracuje cały czas.
Podczas pracy silnika pompa w zbiorniku pracuje cały czas. Nie wiem jak w Mini ale ogólnie czasami jest tak że już po włączeniu zapłonu pompa załączana jest na 3/4 sekundy celem dopompowania paliwa (w grupie VAG już po otwarciu drzwi) następnie jest wyłączana i załączana ponownie podczas kręcenia rozrusznikiem, czasami jest załączana tylko podczas kręcenia...
u góry wtrysku jest wtyczka na 4 kable, jeden z nich jest przeciety i wpiety w intsalację LPg, zwykle w dodatkowy przekaźnik albo prosto w przełącznik w kabinie. To jest układ odcinajacy zasilanie wtryskiwacza podczas pracy na LPG i mógł się zepsuć, może nie kontaktowac dobrze, szybciutko to wykluczysz łacząc przecięty kabelek na chwilę z powrotem....
Od kiedy to pompa paliwa się wyłącza i włącza sama po uzyskaniu odpowiedniego ciśnienia??? Nieraz na prawdę strach czytać co tu ludzie piszą, pompa paliwa zawsze pracuje cały czas, chyba że została odcięta za pomocą przekaźnika, zasadniczo paliwo cały czas krąży w układzie, w autach bez powrotu zawór przelewowy znajduje się w zbiorniku przy pompie,...
Witam.W samochodzie z instalacją gazową uszkodzeniu uległa pompa paliwa,wpływ na to ma prawdopodobnie to że pracuje cały czas również na gazie/chodzi o pompę elektryczną / Chciałbym zastosować odcięcie zasilania po przełączeniu na gaz ,podobno potrzebny jest przekażnik i dioda tylko nie wiem jaki ,jeśli ktoś ma doświadczenia w tym temacie lub wiadomości...
Witam po wymianie baku pompa paliwa po dłuższej jeździe ok 10 km na LPG zaczyna "buczeć" głośno pracować (pompa pracuje cały czas nie ma odcięcia po przełączeniu na LPG). Gdy auto jest ciepłe (ok 5 min postoju) buczenie pojawia się już po ok 2 km. Czy to zbliżający się koniec życia pompy ? Przy wymianie baku była czyszczona siatka przez którą jest zasysane...
Miałem podobny problem i nie była to wina elektroniki. Poprostu wtryski benzynowe zapychają się. Jakość benzyny w naszym kraju pozostawia wiele do życzenia. Jeżdząc na gazie paliwo jest podawane przez pompę do wtrysków i przelwem podawane z powrotem do baku. Czyli cały czas pompa paliwowa pracuje i paliwo jest filtrowane przez filtr paliwa. Nieczystości...
Cześć, mam problem z Peugeotem 206, 1.1 z 2000 r. Mianowicie nie słychać pompy paliwa podczas włączenia zapłonu, auto na chwilę odpala, ale po sekundzie gaśnie. Słychać, jak po włączeniu zapłonu przekaźnik po lewej stronie komory silnika się załącza i po kilku sekundach wyłącza. Zmierzyłem napięcie na wtyczce pompy paliwa i po włączeniu zapłonu jest...
zapraszam na forum www.forum.ktk.prv.pl tak odpowiedzą Ci od razu co i jak Z drugiej strony w baku powino być co najmniej 10 litrów paliwa nawet jak jezdzisz na LPG popma cały czas pracuje a jak pracuje na sucho to szybciutko padnie
Witam wszystkich wczoraj po przejechaniu kilkunastu kilometrów i odstawieniu samochodu na kilka minut nie mogłem odpalić (wszystko wyglądało OK), zamykanie i otwieranie nie pomogło, LED czerwona u góry po kilku sekundach gasła i nic... Po dwóch godzinach poszedłem do fury i odpaliłem bez niczego - normalnie. Dziś znów to samo: przejechałem parę kilometrów,...
Nic nie weryfikuje, jest wbudowany mechaniczny regulator i tyle, jak w starszych autach. Po włączeniu zapłonu pompa dobija do nominalnego ciśnienia i się wyłącza. Po uruchomieniu silnika pracuje cały czas ze stałą wydajnością. Te silniki które mają czujnik ciśnienia paliwa, mają dodatkowy sterownik i pompa sterowana jest PWM. Głównie silniki 1,4 turbo...
powracajac do tematu wymienilem komputer silnika i dalej auto dusi sie, mysle nad wymiana pompy paliwa/filtra poniewaz w Lagunach filtr jest zintegrowany z pompa i nie wymienialny, wiec musze wymienic cała pompe. Moje pytanie jest takie czy jadac na lpg pompa paliwa benyzny pracuje? Jesli tak to auto dusi sie poprzez zapchany filtr paliwa i w tym momencie...
Możliwe przyczyny,: Uszkodzony elektrozawór przełączający benzyna / gaz. Nie wyłączające się ssanie. Inne mi do głowy nie przychodzą, Astra ma elektryczną pompę paliwa, więc ona pracuje cały czas i musi mieć paliwo w baku, bo inaczej się zatrze. Mój przyklad: Seicento z silnikiem 900 - założony gaz od 3 lat, używana inst. mająca teraz 8 lat. Uszkodzony...
Witam, podpinam się do tematu. Po włączeniu zapłonu brak jest zasilania na 86, gdy podam plusa na tą nóżkę przekaźnika pompa startuje. Przy zdjętej obudowie przekaźnika po paru sekundach sterownik nie odłącza masy i pompa pracuje cały czas. O co chodzi ?
Witam ponownie Pompa w zbiorniku martwa:) Cały układ paliwowy działa samochód chodzi pompa pracuje, pomimo odłączenia przewodu zasilania paliwa i powrotu paliwa wyprowadzonych wprost ze (korka z czujnikiem poziomu paliwa) zbiornika paliwa . Jest jeszcze jeden przewód poprowadzony obok- może jakiś awaryjny? Wymieniłem pompe wewnątrz, teraz wydaje sie...
Wyjmij przekaznik pompy paliwa i zmostkuj w podstawce drutem styki oznaczone na przekazniku 30 i 87 i wtedy spróbuj odpalic (bez przekaznika) Pompka pójdzie cały czas - w takiej sytuacji jak opisujesz może być uszkodzony przekaźnik. A ciśnienie/podciśnienie w zbiorniku musi się robić, gdyż na takiej zasadzie pracuje układ odsysania oparów paliwa.
Jak szukasz informacji to zwróć uwagę na to jakiego auta dotyczą te informacje. Ty nawet nie podałeś jaki masz silnik. Wiesz o tym że pompa paliwa jest w dieslu i w benzynie? Akurat ty masz benzynę skoro ma kontrolkę EPC ale tak przekaźnika 109 nie znajdziesz. 109 jest w dieslu i służy do czegoś zupełnie innego i jest w innym miejscu. Zwróć uwagę że...
No to nie masz X16SR tylko C16NZ, knock sensora nie ma. W takim przypadku to że nie pali może być wina modułu zapłonowego w aparacie lub kiepskich(zaśniedziałych) połączeń przy nim. Sprawdź czy pompa paliwa pracuje podczas kręcenia rozrusznikiem, jak nie to szukaj własnie w tym kierunku co napisałem. Przekaźnik pompy paliwa mostkowałem i próbowałem...
No możliwe do mnie trafił dopiero jak zaliczył 3 warsztaty ;/ Czyli trzeba zakupić ECU. Brakło masy na zespole napędowym i ecu dostał odwrotnie zasilanie, komputer na złom A w takich przypadkach iskra jest?? bo u mnie jest cały czas.
Mam pytanie, czy ktoś posiada schemat taki jak w temacie lub podpowie co mam szukać. Moja usterka to : Jak silnik jest zimny (czyli tam po 6-12 h odpoczynku) po przekręceniu kluczyka nie chce pracować pompa paliwa. Trzeba kilka krotnie przekręcić stacyjke zanim pompa zacznie pracować. Natomiast jak zacznie pracowac to już pracuje cały czas dotąd żeby...
Teoretycznie możesz, pompa pracuje cały czas, bez względu na stan pracy silnika.
Patrz a mi dymił na biało, wymieniałem wtryski sprawdzalem pompę i sprawdzenie kąta zapłonu i Sterowanie czysto mechaniczne. Uszkodzenie regulatora ma inne poważniejsze objawy. Sprawdź jeszcze sprężynę. Odkręcić korek wlewu oleju przy bloki i rusz palcem mechanizm regulatora. Próbowałeś na plaka? Skoro pracuje pompa paliwa to rozrząd masz cały. Ale...
Spróbowałem dzisiaj nowy akumulator plus nowy bezpiecznik 80A. Pilot zaprogramowałem ze sterownik telestart t91r poprawnie wg manuala. Po podłączeniu klemy bezpiecznik cały, coś się uruchamia i pracuje dosyć głośno. Pracuję cały czas i nie wyłącza się - brak reakcji na cokolwiek. Nie wiem co dalej sprawdzać, mógłby mnie ktoś nakierować ? Pompa paliwa...
Witam. Kupiłem audi 80 z silnikiem 2.0 z wielopunktowym wtryskiem paliwa + gaz. Pominę to że nie chce odpalić na benzynie i podczas prazy na niej na wolnych obrotach pracuje nie równo. Wydaje mi się że podczas jazdy na gazie spala mi również benzynę, nie są to wielkie ilości ale coś ubywa. Chciał bym się dowiedzieć jak w takim silniku ma być zrealizowane...
Witam !! Jeśli ktoś może pomóc ..?? Podczas jazdy strzelił mi na gazie - dostał ok 4000 obr/min i nic nie dało sie z tym zrobić rozebrałem przepływomierz i okazało się że blaszka jest wygięta - wyprostowałem oczywiście samochodzik ożył - pracuje normalnie ale tylko na gazie na benzynie tylko odpala przez 5sek. a potem nic gaśnie - podczas jazdy nic...
W stanie fabrycznym na "30" jest cały czas plus, natomiast "87" prowadzi BEZPOŚREDNIO do pompy. Po włożeniu zwory pompa MUSI się załączyć. Jeżeli nie pracuje cały czas, to gdzieś masz dziurę w instalacji. (może znowu pozostałość po gazie...)
Zamontowałem tak jak poprzednio, odpalam i tu niespodzianka autko nie odpala a po przekręceniu kluczyka do pozycji kiedy zapalają się kontrolki i gasną słyszę że cały czas pracuje pompa paliwa a powinna przestać razem z gasnącymi kontrolkami. I uwaliłeś sterownik, teraz leć na szrot po inny i dopracuj immo i nie grzeb więcej. Dodano po 1 Postanowiłem...
Zdecydowanie pompa paliwa do rewizji. Gdy auto pracuje na gazie to pompa i wtryskiwacze zawsze są bardzo narażone na awarię. U mnie efekt był taki sam. Pompa niby pracowała, pompowała cały czas i to z odpowiednim wydatkiem. Ale nie była w stanie utrzymać ciśnienia. Po rozebraniu okazało się, że ma komutator wydarty prawie do samego wałka.
Włóż przekaźnik i jedź spokojnie dalej w przeciwnym wypadku paliwka nie 1/4 a 3/4 i to jeszcze ne daje 100% pewności że się nie skopci, gadki że "ma pracować cały czas bo się uszkodzi" włóż między bajki. Z przejściem na benzynę nie ma najmniejszego problemu, ćwiczyłem to w różnych samochodach (w polonezach też), pomka wali taki nadmiar paliwa że ew....
procek będzie generował impulsy więc 555 nie będzie ci potrzebny,wystarczy że między procek a klucz wstawisz np. uln2803. teraz o pompie, ja w polonezie (bosch)miałem tak że pompa pracowała cały czas a regulator ciśnienia który znajduje się nieopodal wtryskiwacza nadmiar paliwa oddawał przewodem powrotnym o zbiornika.
Witam! Po przełączeniu na gaz pompa musi nadal pracować aby było cały czas ciśnienie paliwa, odłączane są tylko wtryskiwacze. Przewodów paliwa Ci nie rozwali, bo gdy ciśnienie przewyższa określoną wartość, nadmiar paliwa powraca do zbiornika przewodem nadmiarowym, bo masz regulator ciśnienia paliwa. Podłącz pompe paliwa przez przekaźnik po stacyjce...
Witam Historia jest taka urwała mi sie łapa mocująca i masa silnika praktycznie przy domu. Rano jeszcze o tym nie wiedziałem wyjechałem z domu i po 200m pojazd przestał działać. Wymieniłem łape przykręcilem mase ale nie palił mrugał "CODE" zmieniłem bezpiecznik za akumulatorem od "EFI"-niewiem od czego, teraz wszystko sie załącza ale nie chce zapalić....
lampka ABS nie ma z tą usterką nic wspólnego, problem tkwi tylko i wyłącznie w obrębie modułu Jetronic Skoro wiesz lepiej - to po co pytasz? Jeżeli początkowo zapalenie lampki ABS wiązało się z zakłóceniami w pracy silnika, to prawie na 100% były zaniki w zasilaniu obu sterowników (co wskazuje na "srebrny przekaźnik") Jeżeli elektronika silnika zostanie...
Rubik- pompa paliwa w matizie sterowana jest czasowo a nie ciśnieniem więc nie będzie pracować cały czas. Stawiałbym na moduł w aparacie tak jak pisał 'Doktorr'
Witam. Posiadam Peugeota 206 1.1 rocznik 98. Mam pytanie odnośnie pracy pompy paliwa. Po przekręceniu kluczyków bez odpalenia auta pompa chodzi cały czas. Czy tak powinno być. W wiekszości samochodów jest tak że pompa pracuje przez chwile i się wyłącza. Przez pewien okres było tak że się wyłączała. Co może być przyczyną? Dodam że niema u mnie w aucie...
Źle sprawdzona instalacja. Gubi zasilanie lub masę. Raz jeszcze sprawdź wszystkie przewody dot. zasilania pompy, oczyść styki, popraw złącza itp. PS. pompa paliwa na zapłonie działa kilka sekund i się rozłącza. Dopiero gdy silnik pracuje to pompa także. Możesz to obejść po stacyjce ale musisz znaleźć napięcie które znika po wyłaczeniu silnika. Pwnie...
Tak silnik kręci się normalnie bez żadnych oporów i dodam ,że czerwony przekaźnik w komorze silnika burczy. a jak podłączę prąd bezpośrednio z akumulatora na cewkę to wtedy iskra jest ale pompka cały czas pracuje czy jest zapłon włączony czy też nie.
A czy nic sie nie stanie jak podlacze osobna mase i bede tak jezdzil. Stanie się. Pompa będzie pracowała cały czas po włączeniu zapłonu, a wg przepisów nie prawa pracować dłużej niż 5s jak silnik nie kręci.
Szukam wsadu pamięci eeprom 93c56 sterownika simtec 56, najlepiej bez immo. Pytania następne-tak się zgłasza sterownik jak podkreślone na czerwono-tam powinien być numer części ( 90 xxxxxxx) , a nie chińskie krzaczki. Gdzie on siedzi-w pamieci EEPROM czy EPROM'ie? Sterownik zachowuje się tak: -miga lampka check, dokładnie jak przy blokadzie immo -w...
I znów bzdury piszesz. Żaden zawór nie rozłącza pompy, pracuje cały czas wtedy kiedy silnik kręci, i tylko wtedy.
Więc wynika z tego że odciąłem +12, a mas nie ruszałem. Masy ze sterownika idą dwie. Sprawdzałem instalację miernikiem, który przewód gdzie jest podłączony. Czy możliwe jest żeby te wtryski 2 i 3 pracowały cały czas, na benzynie i na gazie dlatego silnik tak dziadowsko pracuje? Odłączę jutro przekaźnik pompy paliwa i sprawdzę jak na gazie będzie pracował....
pompa paliwa pracuje cały pompa cały pracuje pompa paliwa cały
unifon analogowy cyfrowy uszkodzić migawka nikon skoda spadek obrót
Moment dokręcania głowicy Hyundai i30 II 1.6 CRDi Nie mogę zmienić programu w zmywarce Siemens SN636X05KE