Witam wszystkich, mam przypadłość Peugeot 607 2.7 HDI 2005. Po przekręceniu stacyjki ciągle pracuje pompa paliwa. Świeci się check, jazda do 2500 obr./min. Proszę o podpowiedź.
Problem jest z pompą lub przekażnikiem .pompa cały czas pracuje po wyłączeniu zapłonu problem z lokalizacją przekaźnika są tylko 3 za bezpiecznikami .bez względu na to czy są wszystkie czy niema żadnego pompa cały czas pracuje.
Wyłączy się w przypadku wystrzału poduszek powietrznych. Nie pompa paliwa i tak pracuje cały czas.
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Mikil nie kombinuj nic z pompą paliwa ona powinna cały czas pracować czy to na benzynie czy na gazie składa się na to wiele czynników których nie będę teraz przytaczał.Ostatecznie pompa powinna pracować pozdrawiam teges.
Pompa paliwa elektryczna lub wtryskiwacze na przelew sprawdzić. Dość prosty układ Boscha raz jeden miałem przypadek uszkodzenie czujniks ciśnienia paliwa i cały czas pokazywał jedną wartość.
Pierwsze co bym sprawdził to: pompa (dokładnie to wymontowanie całej pompy i wyczyszczenie kosza/siatki filtrującej paliwo), filtr paliwa przy zbiorniku jeżeli to 900-setka. Być może jest tak że jest w gazie i może pompa też pracuje cały czas i jest już przytarta i nie daje odpowiedniego ciśnienia paliwa.
W tym typie Webasta pompa paliwa podaje paliwo cały czas - jest napędzana silnikiem wentylatora. Dopiero elektrozawór otwiera dopływ paliwa. Po włączeniu pieca powinno być słychać cykanie, jak zawór otworzy się - cykanie cichnie. Sprawdź elektrozawór - zdemontuj/sprawdź/wyczyść. Impulsowo jest zasilana pompa (zewnętrzna), ale w Thermo Top C.
niby tak ale wcześniej tego nie robiła a siedząc na tylnym siedzeniu czuć drgania i burczenie. to jest drażniące Dodano po 1 gdzieś jednak jest problem skoro na gazie cały czas pracuje...
Poprzedni właściciel nadmienił o problemie z pompą paliwa, mianowicie że cały czas pracuje. Po rozebraniu auta do przełożenia instalacji i silnika okazało się że doprowadzenia do pompy paliwa są następujące plus bezpośrednio ze stacyjki, a minus od czujnika zderzeniowego. Więc jakim cudem cały czas pracowała - powinna się włączać po włączeniu zapłonu......
Teraz już rozumiem . Pompa paliwa jest w zbiorniku paliwa. Najprawdopodobniej jest uszkodzenie w układzie zasilania paliwem czyli jest cos że sterowaniem pompy albo sama pompa jest uszkodzona. Pompa jest załączania przekaźnikiem i po na pompowaniu odpowiedniego ciśnienia sama się wyłącza jak silnik odpala to wtedy pracuje cały czas. Propozycja trzeba...
Mówisz o tym zaworku ? To właśnie z tego EHAB idzie przewód paliwowy do tego zaworka Dokładnie o tym zaworku. To jest elektrozawór sterujący dopływem paliwa do świecy płomieniowej. Powinno być słychać prace jakiejś pompy paliwowej po przekręceniu zapłonu na zimnym silniku Nie będziesz słyszał żadnej pompy paliwowej ponieważ tam nie ma elektrycznej...
Pompa może zostać, jednak należałoby sobie zadać pytanie dlaczego wtryski "padły", bo jeśli pompa się rozlatuje, to niestety, ale należałoby ją wymienić i bezwzględnie wypłukać cały układ zasilania paliwem, włącznie ze zbiornikiem paliwa.
czy ta pompka ma mieć stałe zasilanie po kluczyku i nić nie powinna się spalić? - będzie pracować cały czas tak jak pisałem jedyny powrót jest z nadmiaru wtryskiwaczy a ta pompka podaje ciśnienie na filtr paliwa i pompę wtryskową. Zasilenie po kluczyku, powrót najprościej zrobić kupując na szrocie odpowiednią obudowę filtra (np. z samochodu). co sądzisz...
Nie pamiętam ,który to jest ale chyba z oznaczeniem 167 , wyjmij kluczyk i szukaj pod maską będziesz słyszał jak cyka i nawet jak go dotkniesz czuć jak cały czas pracuje wyjmij go i powinno przestać.
Jak szukasz informacji to zwróć uwagę na to jakiego auta dotyczą te informacje. Ty nawet nie podałeś jaki masz silnik. Wiesz o tym że pompa paliwa jest w dieslu i w benzynie? Akurat ty masz benzynę skoro ma kontrolkę EPC ale tak przekaźnika 109 nie znajdziesz. 109 jest w dieslu i służy do czegoś zupełnie innego i jest w innym miejscu. Zwróć uwagę że...
Silnik pracował pięknie na pompie regenerowanej w tyczynie, po roku pompa się zatarła, przez drobinki rdzy w paliwie. Zrobiłem pompę na miejscu i po kilku miesiącach zaczęło się to co trwa do teraz, pompa była regenerowana jeszcze raz w innym zakładzie i nie przyniosło to zmian. Pompy które pożyczałem były już konkretnie wysłużone jak i ciągniki z...
Jak wyczyścisz cały układ paliwowy to sam zobaczysz zmainę. Ja dodatkowao od około roku leję do paliwa olej do dwusuwów ( semi 2T) w ilości 200 ml na pełny zbiornik 70-75 litrów lub podzielność tego . Daje to poprawę smarności polskiego, kiepskiego, odsiarczonego paliwa. Szcególnie regulator WC w pompie tego potrzebuje. Zawiesza ci się lub blokuje w...
Witam! Podejrzewam, że sprawność Twojej pompki ze względu na przebieg po prostu spadła. Jeżeli jeździsz na gazie musisz mieć co najmniej 1/3 zbiornika paliwa. To nie przesada. Paliwo w tym wypadku nie służy tylko do napędzania auta, ale do smarowania i chłodzenia elektrycznej pompy paliwa. Spróbuj opróżnić całkowicie zbiornik paliwa i pojeździj na gazie...
kolego wymień pompę na nowa i zamontuj sobie wyłącznik pompy w momencie jak jeździsz na gazie, nie ma sensu żeby cały czas pracowała. Dodatkowo uważaj żeby nie jeździć z mała ilością benzynki w zbiorniku.
NA zimno czy na cieoło tak samo. Czasami zapala czasami nie. Zastanawiam się czy powodem może być immo tylko jak go sprwdzić. trzeba by chyba go podpiąć. A czy można samodiagnostyke??
Pierwsze jeśli się da trzeba zajrzeć do filtra paliwa czy jest paliwo. Jak kręcisz dłużej to czy wskazówka obrotomierza się podnosi (czy czasem nie padł czujnik na wale). Dwa najlepiej komputer i sprawdzenie błędów. Potem weryfikacja czy parametry pracy są ok przed odpaleniem jak i w czasie odpalania. Można podczas odpalania delikatnie (tak z 1-2 sekundy...
No jak wypniesz sterownik to w czym ten tryb awaryjny, że chodzi cały czas? :) Szukaj też jakichś lewusów, jakieś awaryjne właczanie pompki, ludzie robią różne cuda, oj różne...
Słuchaj, jeżeli po włączeniu zapłonu nie działa Ci pompa paliwa i nie ma kontrolki wtrysku przez chwilę to znaczy że sterownik silnika nie działa. Może brakuje mu zasilania. Tutaj szukaj a nie przy pompie paliwa. Po włączeniu zapłonu ma się na chwile zaświecić kontrolka wtrysku. Kolega m789 wskazał Ci gdzie jest plus po stacyjce na wtyczce - jest to...
Różnią się wysokością i odległością od koła? Czy tylko rozstawem otworów? Jeśli to drugie, to rozpiłuj otwory i zamontuj ten drugi impulsator. Tylko szukaj takiego dwuprzewodowego, albo chociaż takiego, z którego można ten przewód wyprowadzić (niektóre mają wyprowadzony krótki przewód i zamocowany do podstawy). Bo zmiana podłączenia impulsatora ma znaczenie....
Każdy jest sterowany podciśnieniem..Nie wiem jak w twoim aucie ale w moim ten regulator utrzymuje ciśnienie paliwa 3 bar.Kiedy w rurze ssącej wytworzone jest podciśnienie 500 mbar,to ciśnienie regulatora spada do 2,5 bara.Ot i cała praca tego układu. Nie kazdy. Poniewaz mamy coraz mocniejsze i tansze procesory wiec w nowszych ukladach regulator jest...
Czekaj. Z czym ty masz problem? Z tym, że pompa pracuje? A co ma robić? Z reguły jest tak, że przekręcasz kluczyk, pompa zaczyna chodzić, jak nie zapalisz silnika, to po chwili przestaje, a jak odpalisz, to chodzi cały czas. Jak jest dla ciebie za głośno, to wymień pompę na nową i może będzie ciszej...
Możesz, śmiało, w czasie jazdy pompa też pracuje cały czas. Nic się nie stanie. Do mnie przybywają klienci, którzy pompę mają podłączoną na krótko, po stacyjce. Nie polecam, tak być nie powinno, w razie kolizji, pompa będzie lała paliwem!
Witam, jak przeczytasz uważnie cały temat:[url=http://www.elektroda.pl/rtvfo... i nie znajdziesz odpowiedzi to dzwoń może pomogę. Pozdrawiam
Na silniku 126p zbudujesz najszybciej , będzie stosunkowo prosta mechanika bo masz cały tylnonapędowy zespół, tak samo elektryka będzie łatwa, ograniczy się do podłączenie kilku kabelków a całość nie będzie może mocna(zdrowy silnik to około 24 kM) ale za to będzie lekka. W przypadku silnika BMW będziesz miał sporo rzeźby bo jednak silnik większy, skrzynia...
Witam. kolego przerabiałem to na swoim golfie 1.3 NZ. Popraw masę na skrzyni i na głowicy jest tez kilka kabelków masowych przykręconych i nowy sterownik niestety musisz kupić. U mnie było to samo pompa po przekręceniu kluczyka chodziła cały czas i to typowy objaw uszkodzonego sterownika. Pozdrawiam
Na początek zmień filtr paliwa na nowy - markowy + dobra ropka w zbiornik + jakiś dobry dodatek do czyszczenia wtrysków i układu wtryskowego do tego. Przegonić go dobrze gdzieś w trasie i zobacz czy pomogło. Jeżeli nadal to samo to na pierwszy ogień do sprawdzenia ustawienie rozrządu i kat wtrysku oraz szczelność układu zasilania paliwem. Może łapie...
Błąd p1187 - zawór regulacji ciśnienia - nieprawidłowe działanie. Wymieniłem filtr paliwa, w zbiorniku czysto, na zaworze kilka opiłków na sitku, wymyłem zawór w myjce ultradźwiękowej i nie pomogło. Tłumaczenie kodu usterki: P1187 - Za niskie ciśnienie paliwa, odchylenie regulacji. "Odchylenie regulacji" nie oznacza więc tylko i wyłącznie usterkę regulatora...
lampka ABS nie ma z tą usterką nic wspólnego, problem tkwi tylko i wyłącznie w obrębie modułu Jetronic Skoro wiesz lepiej - to po co pytasz? Jeżeli początkowo zapalenie lampki ABS wiązało się z zakłóceniami w pracy silnika, to prawie na 100% były zaniki w zasilaniu obu sterowników (co wskazuje na "srebrny przekaźnik") Jeżeli elektronika silnika zostanie...
Obroty masz na 3 tys. cały czas zaraz po odpaleniu? Powiedziałbym, że to brak zasilania ECU ale skoro pali na gazie to jest iskra ( tylko nie wiem jak u Ciebie jest sterowana ). To jest zwykły mono-motronic tak jak w 2.0 ABT? Jeśli tak to ECU steruje iskrą co oznacza że ECU ma zasilanie. Sprawdź jeszcze raz bezpieczniki: od podświetlenie to jest to...
Ad.1. Zatem jeśli producent dopuszcza układ zamknięty, jeśli się zastosuje "zabezpieczenie termiczne instalacji SYR typu 5067", to takie coś nazwałem u siebie "zabez.term." i uznałem, że układ będzie zamknięty, ale faktycznie fajka i kran mogły sugerować, że to naczynie przelewowe i układ otwarty. Producent to sobie może dopuszczać. Jest jeszcze istniejące...
Witaj, 2-3 miesiące temu miałem bardzo podobne przejścia, miałem akurat wskaźnik led pokazujący napięcie na sondzie lambda i pokazywała bardzo ubogą mieszankę na benzynie czyli okolice 0V. Samochód pracował bardzo niestabilnie i w zależności od humoru tylko czasem dało się jechać na pb. Dodatkowo bardzo nagrzewał się cały wydech po takiej jeździe na...
EGR i DPF zostały wyłączone w sterowniku (EGR niezatkany, DPF fizycznie usunięty). Kopci na szaro/niebiesko - zapach spalin jest gryzący, po postoju na jałowym, gdy przepędzę go to podymi chwile intensywniej po czym podczas jazdy dymienie jest niewidoczne... (filmik 1 - pokazuje intensywność dymienia). Rano gdy jest zimny musi dłużą chwilę pokręcić...
http://obrazki.elektroda.pl/5379830000_1... Witam! Chciałem zaprezentować mój zestaw do piaskowania wykonany całkowicie samodzielnie. Składa się on z dwóch urządzeń tj. kompresor i piaskarka. Sprzęt wykonałem na własny użytek - posiadam kilka zabytkowych pojazdów do remontu. 1. Piaskarka. Piaskarka to nic innego jak urządzenie wykonane...
Albo silnik nie dostaje dostatecznej ilości paliwa albo gubi zapłony pod obciążeniem albo brakuje mu powietrza. to nie czujnik tylko kondensator który jest przykręcany do pokrywy zaworów taki czarny idzie do niego jeden przewód. Możesz również sprawdzić masę na silnik tak jak w tym temacie. kiedyś w clio miałem podobny przypadek z taki samy silnikiem,...
A nie jest to filtr do gazu???? (jego wkład). Może on stanowić bardzo duży opór przepływu (pompa i cały układ grzewczy jest zalany prawidłowo) a pompa mieli tylko wodę a nie przepycha (przepompowuje). To że woda jest gorąca w naczyniu zbiorczym i wylewa się z niego jak piszesz ok. 1 litra to normalne , gdyż podczas ogrzewania w wężownicy powiększa...
Nissan Qashqai 1,6 dCi: silnik kręci, auto nie odpala, błąd P0088 AI: Czy przed wystąpieniem problemu były jakieś objawy, np. spadek mocy, nierówna praca silnika, inne błędy? Nie. AI: Czy ostatnio były wykonywane jakieś naprawy lub wymiany części w układzie paliwowym (np. filtr paliwa, pompa, wtryski)? Nie Dodano po 2 Wtryski sprawdzone, pompa wysokiego...
OK. Niby wszystko rozumiem, jak możesz kolego jeszcze mi pomóc bo co do mocy grzejników to wartości w watach podałem dla parametrów 95/75/20 a nie dla 75/65/20 więc przepływy wody spadły dwukrotnie o ile dobrze to wszystko policzyłem (jeżeli tak to czy pierwszy projekt wymaga zmiany rurek tak jak zasugerowałeś wcześniej?). Jeżeli zrobiłem błąd to proszę...
Witam wszystkich. Może sprostuje co niektóre wypowiedzi ponieważ mój przypadek kopcącego na czarno focusa 1.8tddi 90ps jest oszałamiający.Do meritum: Kupiłem foke 2010 styczeń i pojeździłem z radością do września 2010 coś w silniku zaczeło stukac coraz głośniej i głośniej.Odstawiłem pojazd do mechanika który stwierdził że pada pompa wtrysków.Wysłałem...
Witam spotkał mnie podobny problem. W mojej a4 b8 Avant jest silnik 2.0 TDI 120 km na common railu. To od początku historia wyglądała tak: jesienią ubiegłego roku były wymienione wtryski, pompa filtry, przewody paliwowe itp, w sumie cały układ paliwowy bo rozpadł się filtr i śmieci zanieczyściły prawie cały układ. Wszystko po remoncie było w porządku...
Witam serdecznie. Mam następujący problem. Passat B6 2006 r. 2.0 TDI 140 KM, oznaczenie silnika BKP. W ostatnich dniach padła mi pompa paliwa. Wymieniłem ją na nową (Magneti Marelli - pompę dobrałem po kodzie OEM). Od razu wymieniłem filtr paliwa (był cały czarny, tak samo jak pompa). Auto w końcu zaczęło odpalać, ale z bardzo dużym trudem i to bez...
Witam Wstawiłem nowy filtr paliwa z uszczelkami oraz przy okazji nową świecę płomieniową w celu wyeliminowania zapchania starej świecy. Odpowietrzałem wszystkie odcinki: filtr - pompa wtryskowa, pompa wtryskowa - wtryski. Naładowałem cała noc odpowiednio akumulator. Po podłączeniu rano jednak tylko kręci, kręci i nic - biały dym leci widocznie ze świecy...
Hej, trochę czasu minęło, ale spróbuję, aczkolwiek mam ten sam problem. Przewody od świec wymieniłem, pompę paliwa nowa, czujnik wału wymieniony, cały system paliwowy wyczyszczony. Pompa paliwa mi z jakiegoś powodu się wyłącza, nie mam pojęcia, który tam przekaźnik jest od pompy, a może jakiś czujnik ciśnienia paliwa. Może mógłbyś pomóc w jaki sposób...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
(-) Odkrecilem doplyw do wtrysku z listwy i okazuje sie ze pompa nie podaje ropy na listwe common rail. Sprawdzony regulator cisnienia. Wiazki do kotek oraz prady ok. Dodam ze pompa continentala numer PSA 9672605380. Zorientuj się dokładnie, jaki system wtryskowy rezyduje w Twoim silniku, to po pierwsze. Jest to bardzo ważne z uwagi na to, że podczas...
pompa paliwa pracuje cały pompa paliwa cały pracuje punto pompa paliwa cały
pedał hamulca scania częstotliwość iskrownik philips ciemny
Diesel zamiast benzyny w baku – co zrobić? Objawy, skutki, procedura naprawy Wyprowadzenia nóżek triaka JMT C3005A w obudowie TO-220