To CC ma takie cuda jak wyłącznik uderzeniowy? Zadziwia mnie to auto. Tak jak pisze "carrot" jeżeli tylko posiada takie ustrojstwo to ja bym też na to stawiał.
Meta&doria pompa paliwa elektryczna do gaźnika 0.2bar
Nie ma pompy paliwa. Gaźnik zasilany grawitacyjne. Co więcej to spawarka. Z generatorem.
Virago 535 ma pompę paliwa, ale do przetłaczania paliwa do gaźnika, z dodatkowego zbiornika paliwa znajdującego się pod siedzeniem (poniżej gaźników). Kilka motocykli miało tą elektryczną przeponową pompę paliwa, w których poziom paliwa w zbiorniku przy poziomie rezerwy znajdował się poniżej poziomu gaźników. Pompa utrzymuje niskie ciśnienie na wylocie....
Pompa paliwa była też napędzana podciśnieniem ze skrzyni korbowej.
Poszukaj przekaźnika sterującego pompą paliwa, z układu K-jet.
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka; Nie wystarczająca ilość powietrza oraz paliwa dostarczonego do silnika podczas pracy, nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, (ciągnie lewy powietrze po nagrzaniu) Nieszczelność przewodu impulsowego pompy paliwa, albo jej wydajność,jeżeli taką pompę posiada. Zatkany odpowietrznik w korku zbiornika...
Jak zrobić powrót paliwa z gaźnika fiat 125p, chcę zrobić powrót paliwa, ponieważ pompa pompuje do gaźnika i robi ciśnienie Tylko po co jak to iglica pływaka jest od tego.
A gaźnik w wersji z pompą paliwa bo podobno są dwie wersje gaźnika - z pompą i bez.
Gaźnik,pompa paliwa,aparat zapłonowy,zawory,zapłon. I tak jak kol.napisał dziura w zbiorniku lub przewodach.
Jeśli Fiacik stał długo bez paliwa to rozbieraj pompę paliwa. Ona ma w środku gumowe zaworki (membranę), które mogą być sparciałe i nie zaciągają paliwa. Do wyczyszczenia lub wymiany. Sprawdź, czy w ogóle popychacz w pompce pracuje jeśli silnikiem zakręcisz. Filtr paliwa do wymiany na dzień dobry. Koszt około 5 zł. W gaźniku jest jeszcze jeden filtr,...
W traktorkach gdzie zbiornik paliwa znajduje sie powyżej gaźnika, paliwo zasilag go opadowo, w tych co mają zbiornik poniżej i na równo z nim jest potrzebna pompa paliwa. Raczej pompa w tym wypadku nie jest problemem.
witam.szukalbym w ukladzie gaznik podcisnienie itp.podobne objawy sa przy braku przejscia.a co z pompa paliwa? pozdr
Ma iskre nie odpala, po prostu trzeba pompowac paliwo tym cypelkiem kolo regulacji gaznika tak dlugo az sie przeleje paliwo wlot powietrza w tedy bedzie wiadomo ze palieo doszko fo gaznika i musi odpalic oczywiscie trzeba puscic sprzeglo zeby odpalil mueir o vhinskim silniku do rowera.
Pompa paliwa-zawór zwrotny w pompie paliwa.Pompa do naprawy lub wymiany.
wklej to "POMPA PALIWA do gaźnika,gaźnik NOWA PIERBURG" w google i będziesz miał pompkę za 120 zł ale musisz mieć taki plastikowy przelew jak np w trabancie. W moim trampku chodzi miodzio!
On nie miał nigdy pompy paliwa, w gaźnikach zazwyczaj paliwo spływa grawitacyjnie ze zbiornika, a pracujący silnik otwiera zawór podciśnieniowy pod zbiornikiem.
opóźnić zapłon sprawdz olej ,pompę paliwa ,gaźnik, przewody, zawory, i ma chodzić
Witam podaj oznaczenie silnika. Sprawdź pompe paliwa zobacz dlaczego nie podaje paliwa moze być coś zatkane a moze pompa siadła.... a napewno na gaźniku jest? pompa jest w baku?
Ja bym proponował zamontowac dodatkowy elektrozawór do paliwa który się załączy w chwili przełączenia na lpg. Przez elektrozawór podłączyłbym powrót paliwa na trójnikach.
Ucieka ciśnienie paliwa. Albo przez wtryskiwacze albo fizycznie nie ciągnie z baku. Miałem podobny przypadek i domontowałem elektryczną pompę paliwa do gaźnika.
Zimny nie odpala czy ciepły nie odpala? Co do nieszczelności,to musisz ją usunąć.Jak dokręcisz gaźnika za mocno,to podstawka się poddaje a flansza gaźnika zostaje odkształcona w dół. Jak gaźnik przyłożysz do płaskiej powierzchni to bedziesz widział szczelinę. Dokręcanie tylko potęguje problem,tak samo jak przy pompie paliwa.
Witam. Tak jak w temacie gdy jadę spokojnie maluchem to zaczyna nim szarpać pod górę jakąś wyjdzie. Kiedyś stało mi się tak że jechałem zgasł poczekałem gdzieś 20 min. zanim ktoś przyjechał go holować przekręciłem kluczyk i odpalił a tak to nie chciał. Po nocy odpala od kopa na ssaniu. czy może to być wina pompki paliwa bo ją wymieniałem nie na nową...
Jak założyłeś gaźnik, to zamontuj aparat zapłonowy z silnika gaźnikowego VW, będzie miał regulatory wyprzedzenia zapłonu, np z silnika MH. Do tego moduł zapłonowy TSZ-H, [url=http://www.biat.uni-flensburg.de/ms... Pozostaje jeszcze problem pompy paliwa, chyba, że zasilisz gaźnik grawitacyjnie
Kosiarka Partner P53 -550-CMW . Otrzymałem w spadku tę kosiarkę i nie zapala. Jest świeże paliwo , wymieniony olej , przemyty filtr powietrza, sprawdzona świeca. Objaw taki że po ręcznym zapompowaniu pracuje kilka sekund i gaśnie. Podejrzewam więc że nie dostaje paliwa, a nie mogę rozgryźć doprowadzenia benzyny do gaźnika. Zbiornik paliwa jest umieszczony...
Jest w tym sprzęcie pompa paliwa czy paliwo do gaźnika płynie grawitacyjnie.
To się nazywa pompa paliwa do gaźnika. Ciśnienia ok 0.1 bar. Polecam meat& Doria dostępna w Intercars.
Polecam zrobić cały układ zasilania i aparat zapłonowy - jak występuje. 1.Gaźnik (sprawdzić filtr powietrza i podstawke pod gaźnikiem) 2.Pompa paliwa (czy dostarcza odpowiednią ilość paliwa i czy zaworki w głowicy pompy trzymają) 3.Regulacja luzów zaworowych (dolot 0,20mm ; wydech 0,25mm) 4.Wymiana styków i kondensatora (przerwa na stykach 0,4mm) Po...
Do wymiany regeneracji pompa paliwa. Oraz wymiana filtra paliwa jeżeli takowy jest.
Witam, mam problem z kosą - od 3dni Robin NBT 415 dwucylindrowa przestała coś mi palić, ciężko odpala. Wymieniłem świece pompki problem nadal nie znikł. Zauważyłem, że gdy na jednym gaźniku pompuje pompką kosa zaczyna normalnie palić, co to może być?
mozna dokładniej opisac rozwiązanie? trójnik ma byc zamontowany za pompą paliwa powyżej poziomu gaźnika? gdzie podpinamy 3 wyjście z trójnika?
Masz poloneza z elektryczną pompą paliwa, żółty przewód jest używany w gaźnikowcach do odcinania benzyny między mechaniczna pompą a gaźnikiem. U Ciebie jest to niepotrzebne.
Nie wystarczy dać w układ zaworek zwrotny? Odpowiadając na Twoje pytania: są na rynku pompy paliwa elektryczne, zewnętrzne, niskociśnieniowe, przeznaczone właśnie do gaźników. Prosto i bez kombinowania. Dostaniesz taką nawet na alledrogo.
Korpus monowtrysku z plastikową "czapką" dolotu powietrza, wiązka, sterownik, zbiornik paliwa wraz z pompą, czujnik temp cieczy, map sensor, sonda lambda (trzeba wspawać gwint, lub wymienić dwururkę), nie pamiętam czy jest takie samo koło foniczne w wersji gaźnikowej i wtryskowej, dorobić zaślepkę mechanicznej pompy paliwa
Sprawdzałeś luz na ośce w gaźniku? Pompa paliwa sprawdzona?
Panowie mam może laickie pytanie ale dawno nie zaglądałem do takich wehikułów, mam pytanie tego rodzaju czy w typ egzemplarzu istnieje dodatkowa pompa paliwa oprócz mechanicznej przy silniku. Bo pompa nie podaje paliwa albo bardzo mało, zawór elektromagnetyczny przy gaźniku dostaje napięcie.
Nigdy nie zagłębiałem się do tego modelu, muszę poszukać serwisówki. Czy nie powinien być akumulator 9 Ah, a nie 7 Ah? Pamiętam że w CBR był aku większy niż w skuterach. Wydaje mi się że masz problem ze zbyt dużym prądem rozrusznika, albo za dużą kompresją. Nie ma wyłącznika świateł? To wersja na jakiś określony rynek? Nie ma rozwiązania wyłączającego...
Witam i dziękuję za podpowiedzi 1.spaliny nie mają zapachu benzyny 2.olej 10w30 nowy ,nie przybywa ani nie ubywa ,silnik pracował na nim ok.godziny i nie zrobił się czarny 3.filtr paliwa nowy ''Jak chcesz wprowadzić go w wysokie obroty zaciśnij czymś przewód paliwa przy gaźniku i daj znać co będzie. Tzn zamknij paliwo do gaźnika'' Nic to nie zmienia...
rafik54321 nie dałem jeszcze tego skutera do mechanika bo byłem w robocie w innym kraju. ale teraz stał nieodpalany z 2 miesiące i w ogóle nie odpala jak dam mu paliwa na świece to odpali i spali tylko to i gaśnie. może pompa paliwa nie podaje paliwa na gaźnik jutro sprawdze czy podaje paliwo do gaźnika
Wymień sobie filtr paliwa jak nie wymieniałeś jeszcze.
Regulacja silnika u mnie oznacza wykonanie wszystkich czynności tj: regulacji zaworów ,zapłonu ,sprawdzenie ciśnienia pompy paliwa ,regulacje gaźnika.
Ogólnie te otwory służą do doprowadzenia pulsującego ciśnienia z komory korbowej do membrany pompy paliwa w gaźniku, być może oba otwory są połączone przez co sam gaźnik może być montowany w dwóch pozycjach bądź przystosowane do dwóch typów króćców. Musiał byś delikatnie dmuchnąć w jeden otwór i zobaczyć czy drugim będzie leciało powietrze.
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka; Nie wystarczająca ilość powietrza oraz paliwa dostarczonego do silnika podczas pracy, nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, (ciągnie lewy powietrze po nagrzaniu) Nieszczelność przewodu impulsowego pompy paliwa, albo jej wydajność. Zatkany odpowietrznik w korku zbiornika paliwa.Odkręć nakretkę zbiornika...
Uszczelniacze sprawdzone ponownie... Jak sprawdziliście uszczelniacze? Wyjęte i wklejone w obudowę na Hermetic tak jak pisałem? Jeśli nie to darma wasza praca. Ja cały czas obstawiam nieszczelność skrzyni korbowej, którą też trzeba złożyć na Hermetic, odczekać 24 godziny i dopiero odpalać. Napisałem ponownie do szwagra. Sprawdzał te uszczelniacze....
Komplikujesz proste zagadnienie, po włączeniu Kluczyka nie ma zasilania na cewkach zapłonowych, dopiero po naciśnięciu klawisza RUN masz tam napięcie. Podłączając się pod zasilanie cewek z pompą paliwa, masz pewność że pompa zadziała dopiero gdy chcesz odpalić silnik, a nie jak przekręcisz kluczyk bo masz ochotę tylko zatrąbić, czy poświecić światłami....
sprawdź pompę paliwa i gaźnik bo dzisiejsze paliwo każdy wie jakie jest jak w moim coś się dzieje to od tego zaczynam i 90% trafień + wymiana przewodów wysokiego napięcia i gra talala ;) Pozdro All
Witam. Mam problem z silnikiem Tecumseh V-Twin TVT691. Mianowicie falują obroty i strzela w gaźnik i w wydech. Teraz odpala tylko na ssaniu. Luz zaworowy ustawiony wg instrukcji na 0,1, świece nowe, zgodne z instrukcją, gaźniki nowe (na starych gaźnikach też falował, ale odpalał bardzo ładnie bez ssania). Nie wiem gdzie dalej szukać, czy dalej czepiać...
Mechaniczną pompa paliwa przykręcona do bloku silnika
Opis instalacji i punktów montażowych znajdziesz w odpowiednich działach. Użyj SZUKAJ. Poza tym nie podałeś, jaki silnik masz w tym aucie, a to ważne (w przypadku wtrysku można ciąć zasilanie pompy paliwa, przy gaźniku niemożliwe).
Witam. A jak zużycie paliwa? Może gaźnik źle wyregulowany i silnik zalewa paliwem. Wymieniłem pompę paliwa gdyż robiło się pod nią masło (delikatnie przepuszczała paliwo do oleju) oraz zmieniłem olej- bez zmian. Może do cylindrów dostaje się tak dużo paliwa że do oleju przesiąka. Niedopalone paliwo skutkuje białym i gryzącym dymem. Pozdrawiam
A nie prościej zanim zgasisz samochód przełączyć od razu z gazu na benzynę?przegazować do 4tyś obr i przełączyć,samochód zgaśnie ale skróci to czas podawania paliwa do gaźnika,w każdej pompie paliwowej jest już wbudowany zawór zwrotny,ty masz problem z czasem zalania komory gaźnika,pozdrawiam
To, że napisałem o pompie ma, wbrew pozorom, związek z Twoim problemem. W gaźniku jest pompka paliwa a ten wężyk to tak jak kabel służący do jej podłączenia Bez tego pompka nie działa i silnik nie dostaje paliwa.
Nie ma pewności, że jakieś resztki wody nie zostały w przewodach paliwowych i dostały się znowu do gaźnika. Nalej świeżej benzyny i jakimś sposobem dobrze byłoby zaciągnąć to paliwo ze zbiornika zanim dotrze do pompy paliwa. Starym sposobem można by wlać trochę denaturatu aby zmieszał się z resztkami wody. No i czyszczenie gaźnika od nowa. Może to wystarczy.
pytanie zasadnicze to czy jest to silnik na gaźniku czy na wtrysku, bo były takie i takie 900tki w Cieniasach do gaźnika masz właściwą pompkę, do wtrysku się ona nie nadaje, musi być taka w baku, z dowolnego samochodu
witam wymieniłem symeryngi na wale ale to nic nie pomogło teraz się dzieje takie coś że nie robi podciśnienia dla pompki paliwa i paliwo nie dochodzi do gaźnika ale jak zakryje gaźnik tam gdzie jest wlot powietrza to leci paliwo i zalewa gaźnik i łapie czasem ale nie chce odpalić . co to może być za przyczyna ?
W pierwszej kolejności wyczyscic gaźnik. Można spróbować wyczyścić czujnik położenia wału korbowego ale najlepiej wymienić. Przyczyną może być pompa paliwa lub wytarta krzywka na wałku rozrządu która współpracuje z pompą paliwa.
Do uruchomienia potrzeba: Paliwa> pompa paliwa, gaźnik( ustawić poziom w komorze pływakowej, wstępny skład mieszanki, wyczyścić dyszę wolnych obrotów, sprawdzić zawór iglicowy, zawór wolnych obrotów - jeśli jest.), sprawdzić szczelność gaźnik, podkładka, głowica (nie może ssać powietrza z pod gaźnika). Na koniec, można spróbować odpalać na samostarcie,...
Sprawdź również membranę pompy paliwa, odkręcasz gaźnik od baku i tam masz membranę, ja miałem tak samo i okazało się że membrana była pęknięta, a jak przechylisz do przodu to chodzi, ponieważ gaźnik jest z przodu baku i po przechyleniu paliwo się do niego dostaje.
Dziękuję za odpowiedź. Czy w pompce paliwa są zawory zwrotne. Czy wystarczy wymienić pompę paliwa. Jaką pojemność paliwa ma gaźnik, czy na tej objętości paliwa silnik nie powinien odpalić. Dlaczego w gaźniku nie ma paliwa. Dziękuję za zainteresowanie tematem.
Zainteresuj się jakimś zespołem napędowym od quada, z silnikiem 250... 125 mają ok. 10 KM, 250 ok. 20 KM. Rozrusznik i alternator są na silniku i raczej dostaniesz je w komplecie. Z gaźnikiem może być różnie. Pompy paliwa zwykle nie ma, gaźnik jest zasilany grawitacyjnie ze zbiornika paliwa umieszczonego powyżej silnika.
https://youtu.be/SOKHt56URjY?si=Mn6prnn1... 30-letnia prawdziwa benzyna, 0 biosyfu, silnik nawet jeszcze jakoś pracował na niej. Na współczesnej po max 2 latach gaźnik, zbiornik i pompa paliwa nadawały by się tylko na złom.
O składzie mieszanki decyduje gaźnik a nie pompa; poziom paliwa w komorze pływakowej i ogólny stan gaźnika pompa ma za zadanie podać paliwo do gaźnika jeśli nie poda odpowiedniej ilości to są problemy ale na pewno nie odpowiada za skład mieszanki Zimny silnik kolego barthezz odpalamy wciskając raz pedał do oporu nie dwa (można i 15 ale automat ssania...
Jeśli wcześniej było ok to może sparciałe węże przy filtrze lub oringi na zaworze w filtrze paliwa. Jest też możliwość że pompa kończy żywot i takie są pierwsze objawy. W ostateczności zamontuj pompę paliwa elektryczną zewnętrzną do gaźnika 0,1-0,2bar.
Wracając do tematu: patrząc na koło pasowe od str. rozrządu, po lewej stronie jest czujnik z kabelkiem. Sprawdź czy nie jest przerwany/przetarty ten kabelek. Gdyby był uszkodzony to nie byłoby iskry. Pompa paliwa sprawna? Gaźnik? Dysza biegu jałowego? Zaworek biegu jałowego dostaje zasilanie?
CARB - gaźnik. Dodano po 1 Odnajdź pompę paliwa po wężyku. Gaźnik - przy silniku, wtrysk - w baku.
Popraw pisownię. Pompa nie rozbieralna i do wymiany.
Wydaje mi się że pierwszy magnes powinien być bliżej cewki. Jeżeli jednak, jak napisałeś, klin kola zamachowego jest dobry, to niema innej możliwości ustawienia koła względem cewki. Ta odległość jest uzależniona od wyprzedzenia zapłonu, przewidzianego dla konkretnego modelu silnika, i w tym przypadku może być prawidłowa. W każdym razie, na pewno nie...
Pewnie chodzi o pompkę membranową: https://obrazki.elektroda.pl/9848687900_... Powinien być zasilany przez moduł sterowany zapłonem (impulsami zapłonowymi cewki WN lub modułem zapłonowym). To sprawia dużo kłopotu w przypadku kiedy zabraknie paliwa, ja w CBR dorobiłem switch który działał jak "primer". Przy bezpośrednim podaniu zasilania...
Do sprawdzenia jeszcze przewód między pompą paliwa a zbiornikiem (szczelny, nie zatkany) i filtr wstepny paliwa w baku nie zapchany), rurka filtra szczelna). Ponadto do sprawdzenia zaworek i filtr między pompą paliwa i gaźnikiem. Ktoś ma pomysł dlaczego podciśnienie podczas rozruchu jest zbyt małe by "ruszyć" pompe paliwa? A masz pewność że to problem...
Może w gaźniku masz przytkane dysze. I przypomniał mi sie problem który miałem kiedyś w VW Scirocco na gaźniku - otóż śmieci w zbiorniku paliwa przytykały mi "wypływ" z niego.A wymieniłem gaźnik, pompę paliwa, a okazało się, że to tylko te śmieci robiły zamieszanie.Czyli sprawdź czy nie masz śmieci w zbiorniku paliwa. :)
Do jaceksu 25 To może mi wytłumaczysz gdzie znaleźć w aucie z gaźnikiem wtryskiwacze?
Jeżeli w tym silniku masz jeszcze gaźnik, to sprawdź pod kątem zanieczyszczeń i poziomu paliwa w komorze pływakowej. Jeżeli jest to wtrysk - to może być zatkany filtr paliwa, padająca pompa paliwowa, zanieczyszczenia w zbiorniku paliwa.
Kolego jak ssanie wyłączasz dopiero przy 80°C to nie dziw się, że pali 15l/100km to i tak nieźle, moim zdaniem musiał byś dać gaźnik do regeneracji, co do schodzącego paliwa to miałem przypadki, że pompa paliwa, mimo że nowa była wadliwa, w niej są zaworki, które zapobiegają cofaniu sie paliwa.
Można (wymiana kolektora ssącego, gaźnik, zamontować elektryczną pompę paliwa do gaźnika bo nie ma na nią miejsca w głowicy i wałek rozrządu nie ma krzywki do mechanicznej pompki, drugi dolot powietrza do gaźnika albo filtr powietrza, mała przeróbka elektryki i wymiana czujnika temperatury - chyba wszystko) więc chyba taniej będzie naprawić to co jest....
Mnie uczono kiedyś w szkole że kład to sposób przedstawienia detali w rysunku technicznym, np. w postaci specjalnego przypadku przekroju.. A co do pompy paliwa - jeden króciec do zbiornika paliwa, drugi do gaźników - ot i cała filozofia..
Otóż kupiliśmy z kumplem tico na handel :) Po drugie zobacz czy pompa paliwa podaje paliwo do gaźnika.
Tego poloneza chce zostawić w oryginale. Mam poloneza 1.4 rovera i tam mam turbo od bmw. Słyszałem ze zmieniali dysze w gaźniku i dodatkowa elektryczna pompa paliwa.
Przewody, świece, cewka, czujnik położenia wału, moduł zapłonowy- wszystko zmienione. Z układu paliwowego pompa paliwa, przewody, filtr, gaźnik- wszystko zmienione :( Dlatego też nie wiem już co to może być. Co do wycia- na pewno nie jest to alternator gdyż jest po regeneracji.
No to nasadka w dłoń, odkręcamy pompę, za pomocą pokrętła do kluczy sprawdzamy pompę, połączenie do zbiornika paliwa, jego odpowietrzenie. W ostateczności trzeba będzie zrzucić zbiornik, co nie jest najłatwiejsze (zwłaszcza późniejszy montaż). Nie można się zajmować gaźnikiem, jeśli pompa nie podaje paliwa.
Napisz co już sprawdziłeś. Czy jest iskra, pompa paliwa sprawna? Psikałeś samostartem? odpala?
Jest to silnik dwusuwowy to dół musi być szczelny, bo nie będzie wstępnego sprężania, nie będzie zasysał mieszanki paliwowo-powietrznej i nie będzie działać pompa paliwa bo to jest gaźnik przeponowy.
Czy pływak w gaźniku nie jest zbyt wysoko uniesiony? Jeśli tak to zamyka on dopływ paliwa z pompy do gaźnika. Czy zapłon daje iskrę na świece i czy owe świece nie są zużyte??? Pozdrawiam:-)
Właśnie wczoraj wieczorem dostał benzyny bezpośrednio do gaźnika, odpalił na 2-3s. (zero mocy) i zgasł. Nie orientujesz się czy pompa od CC będzie chodzić(mam na myśli tę pompę, która również była na popychaczu?
mam ale to lpg z samochodu na gaźnik :/
Znam taki sam problem, ale polonez jest nie na wtrysku, tylko gaźnikowy. Możliwości jest sporo: - pompa paliwa, - zaworki od LPG/benzyna, - w przypadku gaźnika - przytkane dysze.. Na dobry początek sprawdź pompę i doprowadzenie paliwa.
Witam. Szanowni forumowicze mam problem ze skuterem Piaggio Xevo 125. Skuter po zmianie akumulatora i wymianie filtra paliwa przestał odpalać. Immobilizer działa, pompa paliwa również. Po odpaleniu pompa paliwa co kilka sekund strzyka paliwem, ale po dodaniu gazu paliwo zaczyna lecieć ciurkiem z gaźnika i skuter gaśnie. Wykluczyłem pompę paliwa, immobiliser....
u mnie w skodzie favorit tez nie zapali, ponieważ pompa paliwa musi wyciągnąć paliwo do komory pływakowej w gaźniku(ja mam ręczną pompę- dźwignię przy pompie paliwa). Może nie "wypalasz" benzyny przed przełączeniem na gaz i dlatego lepiej zapala jak jest "rozgrzany". Instalacja gazowa idzie poza gaźnikiem i gaz jest podawany na przepustnice odrazu z...
Piszesz że wszystko zaczęło się od tego, że silnik przestał odpalać. To nie jest typowa pompa paliwa jak w silniku z wtryskiem paliwa, że jak nie działa to silnik nie ma prawa działać. W takim przypadku należy zalać komorę pływakową gaźnika paliwem z kroplówki i wtedy spróbować odpalić. Jeżeli nadal nie odpala, to możliwe że gaźnik wymaga wyczyszczenia...
Pomijajac sprawę czystości i jakości paliwa to czy :arrow: jaran82 czy w ogóle paliwo dociera do gaźnika ? Mogła się pompa paliwa uszkodzić przy pompowaniu na sucho. Druga ewentualność (bardziej na nią bym stawiał) to zanieczyszczenie samego gaźnika. Cóż - tak to jest czasem jak się chce zbytnio "zaoszczędzić" :(
Immobiliser jest ? Rocznik? W jakim stanie jest pompa paliwa ?
To co jest w nawiasie tyczy się Poloneza GSI z którego pochodzą przewody paliwowe. U mnie jest następująca konfiguracja: -Bak od wersji z gaźnikiem -Pompa paliwa zewnętrzna -przewody paliwowe z Poloneza na wtrysku
Możesz do testu podłączyć paliwo z banki lub zamontować pompę paliwa elektryczną zewnętrzna przeznaczoną do gaźnika. Wykluczysz kilka możliwości.
W pompce nigdy nie będzie paliwa, bo ona go nie pompuje tylko wtłacza powietrze do gaźnika, które wypycha paliwo z dyszy od strony filtra powietrza.
Naprawa: - uszczelka pompy paliwa - popychacz pompy paliwa - podstawa pompy paliwa - uszczelka pokrywy zaworów - regulacja gaźnika - regulacja zaworów - ustawienie kąta wyprzedzania zaworów Trochę tego było... Koszt naprawy 400,- zł Dodano po 1 - ustawienie kąta wyprzedzania zapłonu *
A to przypadkiem nie są gaźniki podobne jak w np. piłach spalinowych - zintegrowane z pompkami (zbiornik paliwa poniżej gaźników, bez osobnej pompy)?
Ogólnie... To wymieniłem juz do tego czasu świece, kable zapłonowe, filtr paliwa, pompę paliwa, popychacz do pompy paliwa, czujnik położenia wału i gaźnik przegladniety i wyregulowany. Ktoś ma jeszcze jakieś pomysły? Bo dalej ciężko odpala po 20-sto minutowej przerwie :/
Masz tutaj wszystko o tym - zasadę działania etc. Generalnie można by pominąć to połączenie wężykiem z karteru silnika, bo w motocyklu jest spływ paliwa grawitacyjny, nie wymaga pompy.
Stary temat ale odkopuję dla potomnych. Pierwsze co należy zrobić to sprawdzić ciśnienie paliwa na przewodzie dochodzącym do listwy wtryskiwaczy. (te modele nie mają gaźników heh) Powinno być około 3 barów. Jeśli jest mniej to nie wymieniaj od razu pompy bo po drodze jest jeszcze regulator ciśnienia paliwa który znajduje się w obudowie zestawu pompy...
Różnica jest duża, silniki SPI są prostsze w budowie. Taaa? Jaki związek ma układ zasilania ze skomplikowaniem budowy silnika? Weźmy na ten przykład FIATowski silnik FIRE, który to występował w wersji z gaźnikiem, SPI i MPI, jak i z zapłonem rozdzielaczowym jak i bezrozdzielaczowym. Różnica między gaźnikiem, a wtryskiem była w wieńcu magnetycznym (kole...
Typ gaźnika to nie wiem, ale silnik to BRIGGS & STRATTON 12F802-0838-01 w załączniku manual silnika i przekrój gaźnika
gaźnik kosiarki paliwa gaźnik dużo paliwa gaźnik nadmiar paliwa
mikrotik firewall filter transformator ferrytowy potencjometr cambridge audio
Lokalizacja modułu centralnego zamka Jeep Patriot Whirlpool AWM 8093 - Jak uruchomić program testowy?