czy ta pompka ma mieć stałe zasilanie po kluczyku i nić nie powinna się spalić? - będzie pracować cały czas tak jak pisałem jedyny powrót jest z nadmiaru wtryskiwaczy a ta pompka podaje ciśnienie na filtr paliwa i pompę wtryskową. Zasilenie po kluczyku, powrót najprościej zrobić kupując na szrocie odpowiednią obudowę filtra (np. z samochodu). co sądzisz...
który przekaźnik byłby najlepszy? V277 to pompa paliwa Przekaźniki: J49 i J17 są odpowiedzialne za sterowanie pompą paliwa.
Po włożeniu przekaźnika napięcie na dwóch stykach cewki wynosi tyle co akumulator. Czyli nie działa sterowanie cewki. Jeżeli przy włożonym przekaźniku na cewce masz napięcie akumulatora to jak sterowanie nie działa? Coś źle odpisujesz albo mierzysz do masy każdy pin osobno. Po włączeniu zapłonu pompa ma się na chwilę uruchomić i nie ma nic do tego...
Wtryskiwacze paliwa są zazwyczaj zasilane z + po przekaźniku sterowanym przez ECU. Wtryskiwacze są sterowane od strony masy. Przy common rail wtryskiwacze są zasilane ze specjalnego układu zasilającego w ECU, który generuje wysokie napięcie potrzebne do uzyskania szybkiego narastania prądu w cewkach, lub do otwarcia stosów piezo. Tutaj przy wtrysku...
jak sobie przypominam to system wtryskowy MAZDY EGI MFI-i sterowanie pompy paliwa na jasnozielonym przewodzie wychodzącym ze sterownika silnika
I tak powinno działać przełączanie. Dołóż prosty przekaźnik ze stykami 86 i 86a z czasówką 10sek i zasil pompę bezpośrednio ze stacyjki, przez pin 86, a sterowanie z ECU podepnij pod pin 86a. Pompa do zacisku 30. I teraz po włączaniu zapłonu pompa napompuje ile trzeba, a nadaj zachowasz jej oryginalne sterowanie dzięki przekaźnikowi.
Przekaźnik 409 odpowiedzialny za pompę paliwa został już wykluczony jako powód tego stanu rzeczy. Co może być przyczyną ? Jak by został wykluczony to by było wiadomo co jest na jego wejściach/wyjściach. Wiedziałbyś czy jest sterowanie z ECM i czy pompa działa. Oczywiście jak zwykle brak danych auta. Szukaj lepiej spalonych bezpieczników bo nic tam...
F1 KONTROLA CISINIENIA W OPONACH F2 OSWIETLENIE PRZEDZIALU BAGAZU F3 SWIATLO SIODLA F4 RADIO ( OPCJA DLA WERSJI XL) F5 INSTRUMENTY F6 OSUSZACZ POWIETRZA F7 IMMOBILIZER F8 TACHOGRAF ( OPCJA DLA ESP I LKS) F9 INHIBITOR POKLADU SKRZYNI BIEGOW F 10 CZUJNIK EMISJI SPALIN LUB (OPCJA OPLATY AUTOSTRADOWEJ ) F11 LEWAREK ZMIANY BIEGOW F12 JEDNOSTKA STERUJACA...
Pompa jest załączana przez przekaźnik pompy paliwa. Styk roboczy jest zasilany osobnym bezpiecznikiem niż cewka tego przekaźnika. Brak zasilania cewki powodowałby więcej błędów min przepływomierz, elektrozawór turbiny oraz EGR. Sterowanie przekaźnika jest realizowane w masie przez ECU. Paliwo ma być w obu komorach zbiornika. pompka jest z prawej strony...
po wlączeniu stacyjki w twojm poldku powinno byc słychać dwa załanczające się przekażniki jeden to pompa paliwa drugi to sterowanie silnika.często w poldku zdaża się ze do tych przekażników dostaje się woda
A nie jest tak ze jak postoi długo to olej zleci ze szklanek i może nie być kompresji ? Jak olej zleci ze szklanek to będą hałasować po odpaleniu aż się napełnią olejem.Jak jest iskra to obroty musi widzieć..Iskrę masz, sterowanie wtryskami masz bo świece mokre.Co pozostaje ?Kiepskie sprężanie,zapchany wydech lub przestawiony rozrząd.Tak ja to widzę.
Piny 85 i 86 to sterowanie przekaźnika i skoro po zapłonie zarówno na 30 i 87 jest +12V to przekaźnik wbrew temu co napisałeś "zwiera" tzn. działa poprawnie. Łącząc pin 30 z 87 pompa powinna podejmować pracę niezależnie od ECU. Skoro tak się nie dzieje proponuje odpiąć pompę paliwa i przetestować jej działanie na krótko ew. sprawdzić konektory, zbadać...
Pompa paliwa żółty z niebieskim {może być z zielonym}, sterowanie rozrusznikiem czarno-czerwony, główny czarny po stacyjce, lub zasilanie sterownika, też czarny. Do wyboru do koloru.
Jednakże mam pytanie za 100 punktów jak będzie wyłączony dopływ prądu do sterownika to czy przy próbie odpalenia auta nie ulegnie zniszczeniu jakaś część . Bo pompa paliwa będzie podawać paliwo a nie będzie zapłonu? nie ulegnie zniszczeniu, bo odciecie komputera rownier unieruchamia rozne czujniki sterowane z komputera (m.in. pompa paliwa nie bedzie...
Webasto masz cyfrowe. Sterowanie po szynie W-bus. Pompa wody może być z dowolnego Webasto. Pompka paliwa prawdopodobnie będzie pasować z evo. Możesz kupić sobie płytkę, na którą podajesz sygnał 12V, a przetwornik generuje sygnał po W-bus do odpalenia pieca.
Bezpieczniki główne w przedziale silnika Oznaczenie - max nat pradu - opis A - 80 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-3) B - 60 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-2) C - 60 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-1 ) D - 50 A lub 40 A - Silnik elektryczny wentylatora chłodnicy E - 50 A - Ogrzewanie...
Absolutnie się nie zgodzę, jakoby sterowanie wtryskiwaczy było uzależnione od ciśnienia paliwa w listwie.To wychodzi na to,że zapowietrzonego common raila nigdy nie odpalisz tylko przez kręcenie ( no bo jak powietrze ucieknie z układu, jak wtryskiwacze nie pracują?) Listwa się nie odpowietrzy sama z siebie i nawet pracujące wtryskiwacze bez ciśnienia...
Witam kolegę.Ostatnio przerabiałem temat dogrzewacza na postojowe u kumpla w touaregu 2006 r.Ten piec jest cyfrowy.Na pin 1 podawaliśmy sygnał w-Bus z zegarka 1533 nie może tam być plusa jak kolega pisze.Niestety piec startował poczym wywalał błąd F-- na wyswietlaczu zegara tak 3 nieudane starty i blokada sterownika.Skonczylo się na tym ze kupiliśmy...
Bezpieczniki główne w przedziale silnika Oznaczenie - max natężenie prądu - opis A - 80 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-3) B - 60 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-2) C - 60 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-1 ) D - 50 A lub 40 A - Silnik elektryczny wentylatora chłodnicy E - 50 A -...
witam, walczylem kiedyś zHDI, 2 tyg, czy jak włączysz stacyjke pompa niskiego załącza sie na2-3sek, jęzeli padło sterowanie to bedzie albo 0 wysterowania pompy albo pompowac bedzie stale, na rozruchu powinien miec min 250bar na listwie, a ili powietrza ?, u mnie było ze padł sterownik pompował stale paliwo, i zalane przekazniki, sprawdż oczywiście połączenia...
Nie wiem co to za mechanicy ale nie mają racji. Można bez problemu odpalić silnik bez paska. Po prostu nie będzie ładowania, nie będzie napędzana pompa wody i pompa wspomagania kierownicy. Co do komputera to fakt, zdarzają się usterki wymagające przeprogramowania sterownika, ale wtedy przeważnie ginie sterowanie podwójnego przekaźnika a u Ciebie z tym...
Sprowadź czy nie masz problemu: - czujnikami położenia walków - czy regelacja biegu jałowego jest prawidłowa - ewent stan układu podawania paliwa (cienienie na niskich obr /wyższych obr), jesli tak to możliwy jest problem z pompa iz podaje ona niewłaściwa mieszankę stechiometryczna do ilości obrotów, silnik prze t wchodzi na wyższe obroty. Nie jest...
>Pompa załanczana przez sterownik silnika poprzez podanie masy na >przekaźnik pompy. I i właśnie ten fakt jest dla mnie zastanawiający. Bo czym jest usprawiedliwiony fakt, że masa jest podawana AŻ przez sterownik. (plus pojawia się na przekaźniku, po przekręcenie kluczyka w stacyjce w pozycję ON, później jest utrzymywany przez pozycję START, by ponownie...
Pompa paliwowa jest sprawna , pompa wtryskowa też. To dlaczego na krućcach nie ma paliwa ? Moim zdaniem to sterowanie listwą.
Witajcie, do tej pory byłem raczej czytelnikiem tego forum, teraz przyszedł czas na pisanie. 3 lata temu nabyłem Ursusa 355 w stanie wizualnym standardowym dla ciągnika który od kilku lat stał w stodole a do tego czasu obrabiał 2 hektarowe gospodarstwo. Zero modyfikacji, raczej utrzymywanie przy życiu czyli tylko przymusowe naprawy. MASKA: Gdy przywieźliśmy...
(Opcja 1) - czy cos trzeba podpiac poza: +- z aku , linia CAN, podpiecie syreny do centralki (ewentualnie) jakis "czujek" (przechylu? ruchu?), odciecie "czegos" (np zasilanie ECU albo pompa paliwa - to 2.0TDI) - wsio? (czy potrzebuje np plus z zaplonu ciagnac...) w niektórych alarmach sekwencyjne sterowanie kierunkami Pytania uzupelniajace:) - po co...
Kontynuacja diagnostyki: Pomysł mam, żeby wyciągnąć te dwie nóżki, które się przypalają, i dać je do góry, a do płytki podłączyć je przewodami, tak żeby była tam izolacja. -> Pomysł nie wypalił nóżki w miejscu przypalania się styków wyciągnięte odizolowane, problem dalej występuje. Kolejnym sprawdzeniem było odłączenie wtyczki od ecu odpowiedzialnej...
http://obrazki.elektroda.pl/3378628500_1... Witam. Przedstawiam moją konstrukcję ogrzewania garażu na piecu webasto thermo top Z diesel. Piecyk zakupiłem ze dwa lata temu z myślą o ogrzewaczu. Często czas spędzam w garażu przy modyfikacjach auta lub po prostu dla zabicia czasu i tworzeniu różnych rzeczy. Całość składa się z kilku rzeczy:...
(-) Odkrecilem doplyw do wtrysku z listwy i okazuje sie ze pompa nie podaje ropy na listwe common rail. Sprawdzony regulator cisnienia. Wiazki do kotek oraz prady ok. Dodam ze pompa continentala numer PSA 9672605380. Zorientuj się dokładnie, jaki system wtryskowy rezyduje w Twoim silniku, to po pierwsze. Jest to bardzo ważne z uwagi na to, że podczas...
Procedura odpowietrzania układu wtryskowego w silniku 1.6 e-HDISprawdzenie stanu paliwa i przewodów:Upewnij się, że w zbiorniku jest wystarczająca ilość paliwa (minimum kilka litrów, aby pompa mogła je zaciągnąć). Sprawdź, czy przewody paliwowe (od zbiornika do filtra i dalej do pompy wysokiego ciśnienia) nie są uszkodzone, zatkane lub luźne. W szczególności...
witam chciałbym obniżyć prędkość pompy paliwa w aucie. pompa ma sporo większy wydatek niż faktycznie potrzebuje podczas normalnej codziennej jazdy. nie chodzi mi o obniżenie ciśnienia tylko o to aby pompa bez sensu nie pompowała nadmiernej ilości paliwa kiedy nie jest to potrzebne używam megasquirta3 do sterowania pracą silnika od niedawna może on sterować...
zasilanie Sprawdzić zasilanie i sterowanie przekaźnika pompy, podczas rozruchu ma być na nim 3 plusy i masa. Sprawdzaj go próbnikiem żarówkowym, nie miernikiem. Próbnik żarówkowy mam taki do sprawdzania gniazdek na 240 V i on nie zaświeca żarnika napięciem 12 V, więc tak nie sprawdzę. - sprawdziłem multimetrem. Na pinie 30 jest 12 V w obu przekaźnikach...
Od czego zależy moc tego ustrojstwa? Patrząc na oferty, piece np. 5kW i 8kW wyglądają niemal identycznie, inny sterownik i pompa paliwa? W zasadzie moc zależy od ilości spalanego paliwa i ilości powietrza. Te 8kW można między bajki włożyć, chińczyk mocno przyfantazjował. Analogią jest tu silnik spalinowy, jeśli mamy np. 60KM z 1l pojemności to przy...
Witam Serdecznie. Temat, jest pewnie często odgrzewany i odpowiedzi również się gdzieś w nim znajdują. Lecz nie mogłem znaleźć ścisłych i prostych odpowiedzi na moje pytania. Posiadam Thermo Top Z/C-D, wygląda one na pełny zestaw ale bez pilota czy zegara, przekaźników i bezpieczników. Z tego co udało mi się wywnioskować z przeczytanych tu i nie tylko...
PyClip wszystko pokazuje dobrze. Jeśli chodzi o DTC156013 to opis błędu brzmi "CO" czyli obwód otwarty. Nie ma tam cudów, bo z tego co widzę to tam jest +12V z UPC i sterowanie masą ze sterownika silnika. Do sprawdzenia: - czy na zapłonie na wtyczce odchodzącej do elektrozaworu pompy oleju jest +12V - czy jak wepniesz się lampką kontrolną w tą wtyczkę...
Proszę bardzo: F1 KONTROLA CIŚINIENIA W OPONACH F2 OŚWIETLENIE PRZEDZIAŁU BAGAŻU F3 ŚWIATŁO SIODŁA - (oświetlenie zakabinowe) F4 RADIO ( OPCJA DLA WERSJI XL) F5 INSTRUMENTY F6 OSUSZACZ POWIETRZA F7 IMMOBILIZER F8 TACHOGRAF ( OPCJA DLA ESP I LKS) F9 INHIBITOR ZAKRESU (blokada przebicia na niską skrzynię przy prędkości powyżej 36km/h ) F 10 CZUJNIK EMISJI...
Do tego możesz dokupić termostat modulowany Tak teraz mam w innym mieszkaniu,ale tam są grzejniki i to się super sprawdza. W nowym jest podłogówka,więc tam albo sterowanie pogodowe albo... nie wiem co😉 Co do "opłącalności" ogrzewania, to pojawia się pytane, czy za te zbiorniki już zapłaciliście jako klienci? Bo jeśli ma to być w formie dzierżawy, to...
Chyba to opanowałem - piecyk chodzi! Mam piec z Corolli i u mnie wygląda to tak: 2.5mm2 czerwony zasilanie + 2.5mm2 brązowy zasilanie - 2.5mm2 czarno/czerwony sterowanie dmuchawą 0.5mm2 zielony Pompa Paliwa 0.5mm2 nieb/biały 0.5mm2 żółty start + (z niebieskim) 0.5mm2 niebieski start + (z żółtym) 0.5mm2 nieb/żółty diagnoza U mnie czasami nie sterował...
Witam. Chciałbym zrobić elektryczne sterowanie dawką paliwa w zwykłym silniku Diesla. Miałoby to wyglądać tak, że na linkę od gazu, lub w jakimś innym miejscu, założyłbym potencjometr, a do śruby regulacyjnej na pompie wtryskowej dołożę jakiś silniczek. Na podstawie napięcia z potencjometru układ wykonawczy dawałby odpowiedni impuls do zmniejszenia...
Powiedzcie prosze jak jest sterowany prtzekażnik pompy paliwa w Polonezie z silnikiem multipoint . A kontretnie chodzi mi o mase na sterowaniu cewki tego przekażnika , przekaznik nie łapie bo brakuje tej masy. Czy ona jest sterowana z komputera czy poprostu się urwała. Pozdrawiam
Nazwa i model podane w pierwszym poście. Znalazłem na elektrodzie taki schemat; mam to samo, lecz w wersji papierowej. Zamgliłem to, co działa i jest zbędne. Dodałem centralkę zamka — sterowanie masą; zamek centralny działa. Pompa paliwa podłączona tak, jak na schemacie — tu wszystko jest OK. Wyjście na światła informujące o aktywnym alarmie jest poza...
Zasilanie akumulator 12V , silnik pradu stalego. Potrzebuje jakis schemat zeby ten silnik dziala gora-dol za pomoca 2 przyciskow. Dzieki
Panele pv w takiej ciemności prawie nic nie produkują i nie będą pewnie produkować energi pewnie do połowy stycznia więc opiszę moje doświadczenia z panelam solarnymi. Sam układ solarny nie jest skomplikowany. Zestaw Hewalex 5szt. paneli, pompa, zbiornik płaszczowy Draźice 500/100 z jedną wężownicą. Układ "wpięty" do sprzęgła hydraulicznego. Przy pracy...
Witam. Mam problem, gdyż kupiłem zdalnie sterowaną zabawkę i chciałbym ją inaczej wykorzystać (układ sterujący) i zbudować niskim kosztem zdalnie sterowany samochód, większego gabarytu i w uterenowionej wersji. Więc samochód podaje napięcie 3.5V na silniczki. Ja chciałbym wykorzystać to by otwierało to przepływ napięcia rzędu 12V i wysokim amperażu...
Witam, dziwna przypadłość, Scania R420 3-osiowa 2005 r. Z 2 tygodnie temu, podczas ruszania, gdy auto było na wysokich obrotach (1500–1800), traciło nagle ciśnienie paliwa, tak jakby go zabrakło, wyświetlił się błąd EMS 135 niskie ciśnienie paliwa i po paru sekundach, gdy auto zwolniło/obroty zmalały, puściło biały dymek i zaczęło jechać dalej normalnie....
Witam jestem nowy na grupie przychodzę z problem Audi a4b6 2.5 163km tdi podczas trasy auto weszło w tryb awaryjny wyskoczy checke Engine zgasiłem auto przy kolejnej próbie odpalenia auta auto kręci o... Bezpośrednia odpowiedź Silnik gaśnie, bo sterownik pompy wtryskowej (J399) nie komunikuje się z ECU (błąd 01318). 00532 potwierdza zakłócenie zasilania,...
Problem chyba rozwiązany przekaźnik jeden się schował i go nie widziałem . Odpowiada za sterowanie pin 65 według schematów grala1 . Na chwilę obecną autko pali i jest wszystko ok . Dziękuję za podpowiedzi . Pozdrawiam . ps minęło już kawałek czasu i nadal jest poprawnie . Przyczyna podana wyżej . Dziękuję za Wasze podpowiedzi .
Witam. Ja osobiście nie wierzę, aby twoje volvo z tą instalacją ze zdjęcia zaczęło palić 40% mniej oleju napędowego. po pierwsze u ciebie para nie jest wstrzykiwana tylko zasysana, więc dobór odpowiedniej ilości pary zasysanej przez silnik powinno się realizować za pomocą jakiejś dyszy ( tak jak to sie robi w gaźnikach z benzyną). Masz bardzo inteligentną...
(at)ElektrodaBot Witam mam VW Lupo 1.0 i gdy próbuję odpalić to wchodzi na obroty do 500 i gaśnie potem już nie odpala tylko po kręceniu rozrusznikiem nie odpala tylko coś syczy i śmierdzi paliwem świece zmieniłem na 3 iskrowe. Macie jakieś pomysły co to może być auto nie odpala Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najbardziej prawdopodobne przyczyny...
Możesz zrobić odcięcie sterowanie rozrusznika raczej na pych nie będą próbować odpalić albo dodatkowo pompa paliwa, możesz wstawić elektrozawór na przewodzie paliwa zasilającego daleko nie pojedzie.
Cytrynkę mam już 8 lat i nigdy poważnej usterki nie było. Miesiąc temu zaczęła niedomagać. Na zimno odpala bez problemu, żadnych szarpań w trakcie jazdy, tak samo na wolnych. Pełna moc, samochód w czasie jazdy bardzo dynamiczny. Spalanie w trybie mieszanym 4,2 l/ 100 km. Jak silnik gorący, przy próbie uruchomienia, nie zapala. Nie słychać pompy paliwa...
Jeżeli skacze ciśnienie na listwie i żeby sprawdzić co jest tego przyczyną, należy odpiąć EGR i zaślepić dopływ spalin z niego do dolotu, odpiąć wtyczkę MAF oraz odłączyć wężyk podciśnienia na turbinę. W takiej sytuacji ECU przyjmuje że nie działa EGR (bo jest wyłączony i faktycznie nie ma dopływu spalin na dolot jeśli grzybek EGR byłby zawieszony,...
gdzie jest bezpiecznik 80 A i 70 A Od spodu BSM, pod maską. https://obrazki.elektroda.pl/4755645100_... skrzynka bezpieczników w komorze silnika (PSF1) bezpieczniki A przypisanie F1 20A kalkulator wtrysku (TU1A - TU3A - TU3JP - TU5JP4 - ET3J4 - DV4TD Siemens) - pompa wtryskowa diesla (DV4TD Bosch - DV6TED4 - DV6ATED4) - czujnik obecnosci...
Piszesz że wszystko zaczęło się od tego, że silnik przestał odpalać. To nie jest typowa pompa paliwa jak w silniku z wtryskiem paliwa, że jak nie działa to silnik nie ma prawa działać. W takim przypadku należy zalać komorę pływakową gaźnika paliwem z kroplówki i wtedy spróbować odpalić. Jeżeli nadal nie odpala, to możliwe że gaźnik wymaga wyczyszczenia...
Napisałem że byk bo chodziło mi tylko o to sterowanie cewką przekaźnika. Co do pytania. Pompa paliwa pracuje plus na wtryskach jest(po wymuszeniu). Autko kręci nie zapala. Jak sterownik nie wystawia plusa na wysterowanie cewki to oczywiście od razu komplet błędów. Jeżeli błędy się usunie to po każdym następnym przekręceniu kluczyka (bez startowania)...
sterowanie pompa paliwa polonez vectra sterowanie pompa paliwa pompa paliwa paliwa xsara
niska szybkość internetu candy filtr pralka huawei konfiguracja e3276
tachoprądniczka wirnik samochody ciezarowe
Hulajnoga elektryczna startuje na pełnym gazie - przyczyny i rozwiązania BMW F21 B47: Brak ciśnienia CR i pompa nie działa