no ale jak rozrzad jak tam pompa jest napedzana z wałka rorzadu, a nie z paska? sprawdz czy pompa dobrze wsadzona i czy napewno sie kreci z wałkiem. czasem przewodów nie zamieniłes? pompa podajaca podaje paliwo?
Zalej pompę wtryskową paliwem przez otwór w który jest wkręcona śruba przelewowa od powrotu, na samej górze.
jak podawales mu paliwo z kanistra podawales mu je przez filtr czy bezposrednio do pompy?wystepowaly tam problemy z ta pompka serwisowa ktora sie wstepnie odpowietrza uklad paliwowy Dodano po 1 jeszcze sprawdz jakas wysysarka czy idzie paliwo ze zbiornika
No ale wymieniłeś filtry i zepsula się pompka paliwa ? To musiałby być nieprawdopodobny przypadek . Jeżeli chcesz sprawdzić pompę paliwa w baku to odepnij wężyk dolotowy do filtra , wsadz do butelki i przękręć kluczyk . Jak będzie się lało paliwo to przyczyna jak wyżej napisałem
Nie wiem czy pompy Lukasa sa takie kosztowne, czy mechanik taki drogi? W dieslu pompa wtryskowa zaciaga paliwo z baku. Załóż zaworek zwrotny, na przewodzie z filtra do pompy. Sprawdz tez wężyki przelewowe na wtryskach. Ale skoro pompa była robiona i uszczelniana powinna trzymac paliwo, elektromagnes sprawny, lepiej zmień mechanika. Najprościej podpiąc...
sprawdź czy na maksymalnych obrotach idzie paliwo z pompy powrotem do zbiornika. Niedobór paliwa powoduje powoduje biały dym i utratę mocy..
No to jak kręci ,to może pompa wtryskowa zawór odcinający paliwo ,sprawdzałeś .
w twoim przypadku stawiam na zapowietrzony układ paliwa. małe pytanie odpalałes auto po wymianie filtra, a zalewałeś go paliwem przed montażem jeśli nie to troche sobie po kręcisz. jak wyżej jeden kolega pisał popuść same przewody ale tylko na jednym wtryskiwaczu by reszty nie zapowietrzyc- bo bedą sie musiały na nowo ułożyc, zakręć silnikiem i sprawdz...
Zwykła gruszka między filtr a pompę, jak filtr zalany to kilka ściśnięć i paliwo jest w pompie
Wystarczy odkręcić przewód zasilający od magistrali paliwowej, bądź przewód odpływowy z regulatora ciśnienia paliwa. Podać napięcie na pompę i masz dystrybutor. Chyba że do diesel to ten sposób nie zadziała.
Do traktora który ma pompę wtryskową smarowaną własnym olejem lub olejem z silnika (są to pompy rzędowe) nada się wszystko co się pali. Do takiego gdzie pompa wtryskowa smarowana jest ropą (pompa rozdzielaczowa/rotacyjna) to już ryzykowne.
Ma podawać paliwo po przekręceniu kluczyka.Sprawdź bezpiecznik pompy,ew przewody lub przekaźnik
Diesel? Benzyna? Pierwsze co się kojarzy, to problem z paliwem. W dieslu klasyku utrata szczelności na przewodach, albo starzejąca się pompa. Wróżka nie powie więcej, bo ma weekend. ps. PROSISZ o pomoc, to okaż szacunek przez pisanie po polsku i z prawidłową pisownią nazw. Przy czym bylejakie pisanie czyni pytanie nieścisłym i z mniejszą szansą na odpowiedź....
Pewnie czujnik temperatury do wymiany i druga sprawa to paliwo się cofa z pompy a tu jakiś zaworek na przewód przed pompa paliwa by pomógł. Oczywiście jeszcze sprawa kompresji silnika, jeżeli będzie niska to też będzie ciężko palił ale obstawiam cowke paliwa i zapowietrzanie się pompy.
Witam, nie, nie trzeba wyjmować bezpiecznika. Wyciągasz stary filtr paliwa, montujesz nowy. Przed odpaleniem kilka razy włącz i wyłącz zapłon, żeby pompka paliwa mogła uzupełnić paliwo (czasem wystarczy tylko jednorazowe załączenie zapłonu) i zapalasz silnik. Mowa tu oczywiście o silniku benzynowym ? Jeśli chodzi o diesla, to dobrze jest zalać filtr...
Zobacz czy pompa podaje paliwo. Filtr paliwa kiedy wymieniany. Wlej do zbiornika jakiś depresator do ON w ostateczności do 10 %benzyny. Tankuj paliwo z pewnej stacji.
Jak uszczelnisz układ paliwowy to będziemy dyskutować. Niewielkie bąble mogą powodować dymienie, bo są wtryskiwane z paliwem i zakłócają pracę wtryskiwacza. Rozrzedzają też paliwo w pompie, przez co wpływają na inne działanie regulatorów mechanicznych. Co do dźwięku to jest diesel, więc ma klekotać, a na wolnych obrotach nie dymić.
W VB diesel DTI DTH nie ma pompy paliwowej. Pompa Wtryskowa Bosch VP 44 sama zasysa paliwo ze zbiornika. O zapowietrzeniu tych silników napisano mnóstwo postów na forum VKP. Możliwe najprostsze usterki to nieszczelne,stare przewody przelewowe,uszkodzony filtr paliwa lub jego uszczelka, nieszczelność na przewodach,zasyfiony zbiornik itd. Proponuje poczytać...
napięcie sprawdzałem miernikiem na początku lekko obrałem kabel i czy po kablu idzie jak tu było ok to w kostce sprawdzałem no prąd dochodzi a pompę wymieniałem ale to może jak sprawdzić czy pompa jest sprawna bo nie wykluczam że nowa to sprawna bo wiadomo że różnie może sie zdarzyć Dodano po 1 pytanie też czy jak pompa jest uszkodzona to jeszcze powinna...
Witan. Nie radze takiego zabezpieczenia.Po stacyjce zasilane sa inne obwody i plyna duze prady. Lepszym rozwiazaniem jest odcinac bezposrednio zasilanie zaworu na pompie paliwa.Jednak te sposoby sa latwe do obejscia.Najlepszym rozwiazaniem jest dodanie dodatkowego elektromagnetycznego zaworu i zamnntowanie go w trudno dostepnym miejscu na przewodzie...
Po błędach to masz zapowietrzony układ albo nie masz paliwa, a nie masz czasem D5WSC? CHyba tak.Nie mogę teraz odczytać całej nazwy a nie pamiętam już do końca tych oznaczeń.To może tak; diesel, 5kw, wodne, zabudowana pompa wody i paliwa. Paliwo jest ,pompka pracuje. Czy jest różnica w filterkach paliwa?[benzyna, diesel]
Przypuszczam że zaworek masz zamontowany zaraz przy pompie a nieszczelność na przewodzie może występować np przy zbiorniku albo gdzieś podrodze ze zbiornika. Spróbuj gdy nie chce odpalić przytkac przewód z nadmiaru do baku jeśli lepiej odpali to padł zaworek na nadmiarze (gdy tylko odpali to go zgaś ponieważ możesz uszkodzić pompę) Jeśli masz zainstalowaną...
Benzyna, diesel ?, w benzynowym masz pompę paliwa w zbiorniku, zasil "na krótko" i wypompuj przewodem doprowadzającym paliwo do silnika, w dieslu najprościej dmuchać kompresorem w powrót do zbiornika i spuszczać tą samą drogą co w benzynie
Wtryskiwacze paliwa są zazwyczaj zasilane z + po przekaźniku sterowanym przez ECU. Wtryskiwacze są sterowane od strony masy. Przy common rail wtryskiwacze są zasilane ze specjalnego układu zasilającego w ECU, który generuje wysokie napięcie potrzebne do uzyskania szybkiego narastania prądu w cewkach, lub do otwarcia stosów piezo. Tutaj przy wtrysku...
Sprawdź czy jest napięcie na zaworku odcinającym paliwo przy pompie.
Przecież to zwykły Diesel , posprawdzaj kabelki,złącza koło pompy ,czy paliwo dochodzi do pompy ,czy pompa daje ciśnienie na wtryski.
Jak na silniku masz gruszkę to pompy nie ma.
D4D nie ma, jak każdy CR pompy wtryskowej
Witam. Pytanie dotyczy pompy paliwa Lukas Mercedes 2.2 diesel 1997r. ( krótki kabel). W przedniej części korpusu pompy od strony chłodnicy znajduje się mały otworek. I to własnie z niego tryska paliwo. Zaznaczę, że silnik daje się uruchomić i pracuje, wyciek jest intensywny. Moje pytanie brzmi , jaka jest przyczyna i jakie możliwości naprawy. Dziękuję...
Witam. Z tego co wiem w smoku nigdy nie ma kuleczek dławiących. Jest natomiast zawór w pompie paliwa (diesel). To on pewnie nie trzyma. Można dodatkowo zamontować zawór na wężyk zasilający tuż przed pompą paliwową. Coś takiego; http://www.tomczesci.pl/index.php/produk... Trzeba patrzeć na ''fi''....
Tak jak pisałem do małego silnika diesla, aby zasilić w paliwo pompę wtryskową. No przecież praktycznie, każda pompa wtryskowa sama zasysa paliwo...co to za układ wtryskowy?
Jak dla mnie to trochę dziwne rozwiązanie. Ja pod tym numerem katalogowym widzę element składający się z przejściówek i zwykłego 1/2 calowego zaworu do wody lub do gazu produkcji KFA. Czy takie zawory nadają się do stosowania z paliwami płynnymi? One mogą posiadać uszczelnienia typu EPDM lub NBR, przy biopaliwach należy używać FPM/FKM. Moim zdaniem...
Cewka na jest wkręcona w korpus pompy, wygląda jak kopułka z sześciokątną koronką na klucz, tak na oko, 27-30. Przy przekręconym kluczyku w pozycję pracy, powinno być na jej zacisku (konektor płaski, pojedynczy przewód) napięcie. Najprostsze sprawdzenie- przewód od "+" akumulatora, dotykając zacisku powinieneś usłyszeć ciche stukanie. Cewka odpowiada...
Tutaj główną rolę gra kreatywność. Możesz odciąć zapłon(iskrę), pompę paliwa, jeśli diesel starej technologii to tę iglicę która odcina paliwo- zainteresuj się co oferują immobilisery i masz punkt wyjścia co można implementować :)
Witam, Jeżeli zbiornik jest poniżej silnika to paliwo cofa się przez nieszczelne zaworki pompy zasilającej.
DOBRZE CI POWIEDZIELI TO STEROWNIK POMPY
Witam, pacjent to Chevrolet Captiva z 2012 roku, silnik 2.2 diesel podajże Problem polega że nie odpala auto, a przyczyna że nie pompa cr nie podaje paliwa na listwę Wymieniono najpierw regulator ciśnienia paliwa - bez zmian Potem pompa cr z regulatorem - bez zmian Znaki na rozrządzie się zgadzają Paliwo z filtra idzie do pompy cr (czyli pompa w baku...
W pompie CR jest taka mała zębatka, która właśnie zaciąga paliwo i czasem pęka (pompa Bosch często w 1.9dci). Jeżeli po zaciągnięciu paliwa aż do powrotu zbiornika odpali to zamontuj pompę zew. gaźnikową 0,5-1bar - często w starych dieslach zakładam najlepiej pompę Meat&doria( ponieważ zaciąga paliwo nawet gdy jest sucha). Pozdrawiam
wtyczka na zdjeciu jest to wtyczka do pompki paliwa dogrzewacza kolory kabli przy ulozeniu wtyczki jak na zdjeciu: gorny bialy, dolny czarny. przewod to prawdopodobnie przewod prowadzcy z pompki do baku, albo dogrzewacza (umieszczony na grodzi przy prawym kielichu amortyzatora pod filtrem paliwa). Dla ulatwienia dodam, ze oryginalne przewody paliwowe...
Wwężu przy pompie jak stoi zimny zobacz czy jest paliwo
mam problem od czego zacząć silnik kręci pompa podaje paliwo ale nie chce zapalić
stawiam na pompę - w dieslu jak pompa daje paliwo to silnik pali (zakładam że akumlator, rozrusznik, komputer sterujacy wtryskiem sa ok i wał korbowy z tłokami sie obraca) - raczej trudno jest go zepsuc w normalnej eksploatacji choc utalentowani się zdarzaja - w niektórych autach np w punto jest układ odcinajacy paliwo w przypadku zderzenia (puntoII...
Jeśli nawet byłaby to pompa niskiego ciśnienia to powinien odpalić bo obeszlismy to podając paliwo bezpośrednio do pompy wysokiego ciśnienia i jest to samo. Jest to diesel wiec duzo mu nie powinno potrzeba poza prądem i paliwem zeby odpalił :-/
Jedź podłącz pod kompa powinno się wyjaśnić. Może immobilizer a może paliwo z pompy się cofa
Ztego co opisujesz to winny za taki stan rzeczy bedzie prawdopodobnie układ zasilania silnika tzn pompa wtryskowa wtryskiwacze albo cos na drodze zbiornik paliwa-pompa wtryskowa(np. Filtr paliwa lub same przewody paliwowe)
https://obrazki.elektroda.pl/3181246700_... https://ep.com.pl/kursy/notatnik-konstru... Możesz zapiąć oscyloskop 3 kanałowy na 3 grube kable i zobaczyć czy sterownik w ogóle próbuje zakręcić silnikiem. Jak nie masz 3 kanałów to dwu lub jedno też coś zobaczysz choćby po jednej fazie sprawdzać....
Ostatnia rzecz która zrobiłem to sprawdzenie podcisnienia, jakie jest w stanie wytworzyć pompa zasysająca paliwo. Po tym zabiegu silnik odpalił. Troche zagadka...
koledzy ja mam podobny problem moja megane 1.9d tez ciezko rano pali, wymienilem filtr ,swiece ,sprawdzilem elektrozawory oraz przekaznik od swiec ,zalozylem zaworki zwrotne .do tego wszystkie przewody paliwowe nowe ale na przelewie z wtryskow zalozylem bezbarwne wezyki i widze tam powietrze czy nie mam pojecia czy bierze sie one z nieszczelnosci owych...
Pompa : (na zbiorniku paliwa pod tylną kanapą) – grubszy biały z niebieskim paskiem.
Jak odpali i tak przerywa to kopci i to bardzo, raczej na biało ale tak jest tylko na początku jak jest zimny po rozgrzaniu jest ok Wg mnie cofa się paliwo. Jak tam filtr paliwa? Pompa?
W dieslach nie ma kąta ustawienia zapłonu. Można tylko ustawić wyprzedzenie wtrysku paliwa. Paliwo jest wtryskiwane w ostatnim momencie spreżania, to właśnie ten moment się ustawia na pompie wtryskowej. Jeśli kopci z rury przy zapalaniu, to może być to wina wtryskiwaczy. Nie rozpylają paliwa, tylko sączy sie do cylindra. Dlatego kopci. Jeśli pali z...
Na zdjęciach poniżej efekt tankowania samochodu na lokalnej stacji paliw przez kilka miesięcy. Wcześniej przez osiem lat nie było problemów z samochodem. Po tankowaniu na tej stacji uszkodzona pompa paliwa, zbiornik paliwa i obudowa pompy do czyszczenia. Diesel? Dlatego wolę Pb. Może i paliwo droższe ale eksploatacja wychodzi taniej.
Zholowane, paliwo spuszczone, zalany do pełna diesel, Filtr paliwa wymieniłeś? Po zalaniu benzyny nie odpalałeś, ale czy włączyłeś zapłon? Jeśli tak to elektryczne pompa w zbiorniku podała benzynę do układu paliwowego silnika, trzeba było wymienić filtr paliwa i "przelać" układ ropą.
opel astra 2 1999r. diesel (1.7) przejechane190 tys.km (nowy rozrząd przy 165 tys. km) nowy przepływomierz, sterownik pompy ostatnio był w regeneracji. po przejechaniu 80 km czuć było paliwo,na drugi dzień nie odpalił, z jednego wtrysku cieknie paliwo. moje pytanie: czy wystarczy zrobić wtrysk czy padła pompa? jaki to koszt?
Jezeli twoj samochod to stary diesel z mechaniczna pompa paliwa to pozostaje ci rzeczywiscietylko zawor odcinajacy
Problem większości diesli na pompie rotacyjnej. Paliwo schodzić przewodów do pompy i odpala dopiero jak zaciągnie paliwo i wytworzy wewnętrzne ciśnienie ok 3-4 bar. Załóż przezroczyste węże paliwowe do pompy to zobaczysz ładnie jak powietrze zasysa pompa i dopiero po przemieleniu go jak paliwo dojdzie do pompy dwa obroty i odpala.
Po tym co napisałem, problem zniknął na kilka miesięcy i powrócił i co się okazało... walnięty komputer CPU / ECU czyli skrzynka. Poszukałem na necie skrzynki z podobnym oznaczeniem, dałem do elektryka, ten przekopiował z mojego kompa system i dane do nowego kompa i po sprawie. Okazało się, że jakieś układy na kompie były uwalone. Kolejna sprawa z gasnącym...
Jak w temacie Opel Omega B silnik 2.5 diesel Sprawdzona została pompa w zbiorniku -podaje paliwo , błędy również sprawdzone -brak . Co koledzy poradzą sprawdzić . Podmiana przekaźników również nie dała efektu dodam że na pinie 39 jest napięcie po włączeniu kluczyka . Podejrzenie pada na pompę wtryskową i może jest sposób by ją sprawdzić bez specjalistycznego...
Diagnostyka komputerowa ? Jakieś błędy? Kiedy wymieniany filtr paliwa ? Sprawdzone czy paliwo dochodzi do pompy ?
Witam. Trafił mi się pacjent jak w tytule. Podczas jazdy skończyło się paliwo. Po zatankowaniu nie chce odpalić. Nie znam się za bardzo na dieslach ale zakładam że pompa powinna zasysać paliwo i doprowadzać je do cylindra. Wkład filtra jest nowy. Po odkręceniu sztywnego przewodu przy cylindrze i próbie rozruchu, paliwo nie leci tym przewodem więc zakładam...
Witam mam problem z silnikiem diesla Yanmar w agregacie prądotwórczym. A dokladniej jest to silnik jednocylindrowy diesel, silnik miał zrobiony kapitalny remont. Wszystkie części założone nowe. Silnik był oczywiście docierany bez obciążenia. Silnik delikatnie puszczał dymek z wydechu przy dodawaniu gazu A jak wszedł na obroty nie kopcił ani trochę....
Witam. Przepraszam za odgrzanie kotleta ale od dwóch tygodni jestem właścicielem podobnego peugeota i mam w związku z tym podobny problem :-) Auto z 1999 roku, diesel 1,9, pompa bosch. Bez przerwy cofa się paliwo a podczas pompowania widać pęcherzyki powietrza w rurce między pompą a obudową filtra. Pierwsza taka awaria skończyła sie u mechanika, który...
Jakie ciśnienie tłoczy pompa na rozruchu?
Podłącz na krótko z butelki paliwo do pompy.
Witam, chciałbym zrobić odcięcie paliwa poprzez GPSa. Zdradź nam tajemnice jak to ma działać ? Zanik odbioru z satelity sygnału GPS ma odciąć paliwo ? Czy przekroczenie pewnych pozycji geograficznych ?
Wyklucz brak paliwa w pompie - pompka-gruszka i paliwo z bańki, przecież ten XUD to prawie jak ursus - typowy, mechanicznie sterowany diesel.
Napisz wreszcie jaki masz silnik. Twierdzisz, że pompa chodzi, a paliwo tryska z krućca?
Przewód ten w dieslu to elektrozawór pompy paliwa :)
A pompa w dieslu Aaaa, te starocia z zaworem na zasilaniu paliwem, to się zgadza.
Przewody wymienione na przeźroczyste tak samo te cienkie przelewowe zmienione. Proszę jeszcze raz przeczytać pierwszy post bo chodzi o te bąbelki w przewodach przelewowych. Uszczelniacze trawersów nowe. Ewidentnie gdzies sie zapowietrza ale gdzie? Jeżeli przewody odpięte od filtra i puszczone prosto w bańkę, uszczelniacze trawersów wymienione, paliwo...
Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
2.0 diesel? Jak tak to najlepiej założyć ręczną pompkę na przewody i przepompować jeżeli się pojawi paliwo to albo pompa wtryskowa albo się gdzieś zapowietrza.
Witam. Mam problem z mitsubishi pajero 2.8 diesel. Kupiłęm go parę dni temu więc dopiero się zagłębiam w temat. Otóż auto zimne lub ciepłe bardzo długo kręci zanim zapali. Świece były padnęte więc wymieniłem na nowe, prąd dochodzi do nich. Filtr paliwa nowy ale po odkręceniu przewodu na wtrysku i kręceniu silnika bardzo mało ropy leci. Domyślam się...
Mi przychodzi na myśl tylko jedno , elektrozawór odcinający paliwo przy samej pompie wtryskowej . A. Silnik będzie pracował aż wypali paliwo z pompy przez sobie tylko znany czas. B. Równie dobrze Diesel może pracować na własnym oleju silnikowym, który może trafić w dolot przez np. zużyte uszczelnienia sekcji sprężającej turbosprężarki itp jak niżej....
Aha... A typ silnika, czy chociażby rodzaj paliwa, to mamy sobie sami zgadywać? A co to za różnica? Zasadnicza. Chociażby z racji zasilania paliwem. Benzyniak z elektryczną pompą, a diesel - nadal nie widzisz różnicy?
Witam, agregat carrier genesis b50 bi temp nie chodzi jeden wentylator, świece żarowe na silniku diesla grzeją cały czas nawet na zasilaniu elektrycznym, piszczy sterownik ten na zewnątrz. Chłodnia chłodzi ale tylko jedna komora. Gdzie szukać usterki bezpieczniki sprawdziłem - OK Dzisiaj była próba odpalenia diesla - niepowodzenie, ale przestało piszczeć....
Należy sprawdzić filtr paliwa czasem się zdarza ,że jego uszkodzenie mechaniczne powoduje ze pompa pobiera powietrze DIESEL nie lubi powietrza w paliwie stąd problemy z odpalaniem takie coś może również doprowadzić do uszkodzenia pompy wtryskowej . Radze sprawdzić dokładnie przewody paliwowe następnie filtr paliwa wszelkie opaski na przewodach radze...
sprawdzic czy dochodzi paliwo do wtryskiwaczy,sprawdzic cisnienie na cylindrach
Chodzi Ci o zaworek elektromagnesowy na pompie wtryskowej ?
Najszybciej będzie jak wyciągniesz pompę paliwa z baku (pewnie jest pod tylnym siedzeniem) i zwykłym wężem np. ogrodowym ściągniesz to paliwo.
Na pewno nie masz żadnych wycieków oleju? Zobacz czy czy nie masz tłustych oczek w zbiorniku wyrównawczym, jak tak to może być uszczelka pod głowicą. Może też być pompa wtryskowa :( Przy jakiej temperaturze zamarzło ci paliwo?
Masz przypadłość 90 % procent diesli z tego rocznika czyli zapowietrzającą się pompę paliwa. Przeważnie gdzieś jest nieszczelność i paliwo z pompy spływa do filtra. Dla dokładniejszej diagnozy polecam zmienić na chwilę węże paliwowe pompa-filtr na przezroczyste. Wtedy widać czy pompa zaciąga powietrze czy przy odpalaniu musi wypluć z siebie bąbelki...
czy twój Diesel to jeszcze stary typ czy juz wysoko ciśnieniowy. Choć po roczniku sądzę że to jeszcze stary typ zasilania nie, stary i tam paliwo leje się do wtrysków jak woda z kranu i tak trochę tylko kapie.
przyczyn może byc dużo, nawet zaolejony lub zalany paliwem alternator, w dieslu kapie na niego ropa z pompy
Pomiar drogą elektroniczną prędkość obrotowa wydatek pompy , ew.pomiar różnicy paliwo pobierane i powrót do zbiornika.
Pompa paliwa za 5000zł? :O To Cię wydymał mechanik :lol:
sorki zapomnialem dodac winny byl przekaznik pompy paliwa dziekuje wszystkim za podpowiedzi
Wymieniłbym olej na świeży,jeśli olej jest stary to zgęstniał i będzie stawiał duże opory,opór zwiększający sie przy ręcznym kręceniu to normalna rzecz-po prostu kompresja,podciągnij paliwo do bezpośrednio do pompy i powinien odpalic jeśli pompa jest sprawna
Kolego BizU, obawiam sie, ze jednak sie mylisz i w twoim silniku jest powrot paliwa z pompy do zbiornika (jak zreszta w kazdym silniku diesla). Prosze, obejrzyj dokladnie ten uklad. Paliwo w pompie ITCI 20 smaruje, chlodzi i wykonuje prace uruchamiajac wewnetrzne elementy pompy w rodzaju np. przestawiacza kata wtrysku. To wszystko wymaga dosc sporego...
Ta no tyle.co miałem doczynienia z dieslem to z C360. Gość gadał co kupiłem od niego ,że cofa paliwo na pompie, założyłem zaworek zwrotny więc raczej ten problem wyeliminowalem więc teraz ten kat wtrysku sprawdzic i te wtryski. Zacznę od katu wtrysku ktoś wyjasni jak za to się zabrać? A i jeszcze swieca płomieniowa na desce dość szybko się zaświecą...
To może być problem pompy albo filtrów paliwowych po długim postoju paliwo się cofa i nie chce odpalać
Jeżeli pompa podaje paliwo na wtryskiwacze to nie szukaj w elektryce tylko sprawdź silnik mechanicznie. To jest diesel a w nim cudów nie ma - wtryskiwacze pracują to musi zapalić.
Diesel i benzyna jest taka sama
tez mialem podobny problem.u mnie rozszczelnila sie pompa wtryskowa i tez paliwko po jakims czasie splywalo.wymienilem oringi na wszystkich wtryskiwaczach i jest ok.
Wyjmij przekaźnik pompy i zewrzyj drutem piny 87 z 30 i słuchaj, czy działa pompa( ewentualnie zakręć rozrusznikiem, czy odpali) Jeśli pompa nie działa: podłącz bezpośrednio do pinów przy pompie Plus i minus, czy pompa zadziała. Jeśli nie - to pompa, jeśli tak, to wiązka. Jeśli pompa zadziała po zmostkowaniu pinów 87 z 30 - szukaj przyczyny w sterowaniu...
Oj kol. podczas zimy paliwo powrotem wraca do zbiornika-jest podgrzane-. Rano stygnie- podciśnienie-brak paliwa w pompie-? (miałem to w ,,sierce")
Albo zatkany smok, albo zużyta pompka wstępna w środku pompy wtryskowej, jeśli czyszczenie smoka nie pomoże to pomoże założenie dodatkowej pompki elektrycznej przed pompą wtryskową, ja tak zrobiłem w Xantii też z XUD-em bo mi się po nocy zapowietrzała pompa wtryskowa. Ja założyłem taką - ona potrafi zasysać i podłączyłem pod zaworek gaszenia pompy wtryskowej...
Witam. Sprawdziłem. Twoje auto nie ma pompy paliwowej jak na diesla przystało, tylko pompe wtryskową, a w niej jest pompa ssąca oraz cztery sekcje pomp podające paliwo na wtryski. Jeżeli zastosujesz zawór odcinający paliwo pomiędzy zbiornik, a pompe wtryskową to nic się nie stanie przy kręceniu, ponieważ w pompie wtryskowej będzie reszta paliwa, która...
Pompa paliwa w dieslu ? Jesteś Kolego przekonany, że wiesz co piszesz ?
Aby podać coś konkretnego napisz który to rok tej bryki.To jest zwykła pompa diesla czy sterowana elektronicznie??
diesel pompa paliwo regulacja pompa paliwo diesel passat pompa paliwo diesel
kamera reset sharan schemat wiązka macbook zalany
elektronika baterie parkside elektronika baterie parkside
Montaż cewki zapłonowej w silniku kosiarki Briggs & Stratton Seat Leon 2 1.2 TSI - Problemy ze światłami i kierunkowskazami