Zalej pompę wtryskową paliwem przez otwór w który jest wkręcona śruba przelewowa od powrotu, na samej górze.
no ale jak rozrzad jak tam pompa jest napedzana z wałka rorzadu, a nie z paska? sprawdz czy pompa dobrze wsadzona i czy napewno sie kreci z wałkiem. czasem przewodów nie zamieniłes? pompa podajaca podaje paliwo?
Nie wiem czy pompy Lukasa sa takie kosztowne, czy mechanik taki drogi? W dieslu pompa wtryskowa zaciaga paliwo z baku. Załóż zaworek zwrotny, na przewodzie z filtra do pompy. Sprawdz tez wężyki przelewowe na wtryskach. Ale skoro pompa była robiona i uszczelniana powinna trzymac paliwo, elektromagnes sprawny, lepiej zmień mechanika. Najprościej podpiąc...
jak podawales mu paliwo z kanistra podawales mu je przez filtr czy bezposrednio do pompy?wystepowaly tam problemy z ta pompka serwisowa ktora sie wstepnie odpowietrza uklad paliwowy Dodano po 1 jeszcze sprawdz jakas wysysarka czy idzie paliwo ze zbiornika
https://obrazki.elektroda.pl/3181246700_... https://ep.com.pl/kursy/notatnik-konstru... Możesz zapiąć oscyloskop 3 kanałowy na 3 grube kable i zobaczyć czy sterownik w ogóle próbuje zakręcić silnikiem. Jak nie masz 3 kanałów to dwu lub jedno też coś zobaczysz choćby po jednej fazie sprawdzać....
sprawdź czy na maksymalnych obrotach idzie paliwo z pompy powrotem do zbiornika. Niedobór paliwa powoduje powoduje biały dym i utratę mocy..
No ale wymieniłeś filtry i zepsula się pompka paliwa ? To musiałby być nieprawdopodobny przypadek . Jeżeli chcesz sprawdzić pompę paliwa w baku to odepnij wężyk dolotowy do filtra , wsadz do butelki i przękręć kluczyk . Jak będzie się lało paliwo to przyczyna jak wyżej napisałem
Witan. Nie radze takiego zabezpieczenia.Po stacyjce zasilane sa inne obwody i plyna duze prady. Lepszym rozwiazaniem jest odcinac bezposrednio zasilanie zaworu na pompie paliwa.Jednak te sposoby sa latwe do obejscia.Najlepszym rozwiazaniem jest dodanie dodatkowego elektromagnetycznego zaworu i zamnntowanie go w trudno dostepnym miejscu na przewodzie...
Wystarczy odkręcić przewód zasilający od magistrali paliwowej, bądź przewód odpływowy z regulatora ciśnienia paliwa. Podać napięcie na pompę i masz dystrybutor. Chyba że do diesel to ten sposób nie zadziała.
Witam, nie, nie trzeba wyjmować bezpiecznika. Wyciągasz stary filtr paliwa, montujesz nowy. Przed odpaleniem kilka razy włącz i wyłącz zapłon, żeby pompka paliwa mogła uzupełnić paliwo (czasem wystarczy tylko jednorazowe załączenie zapłonu) i zapalasz silnik. Mowa tu oczywiście o silniku benzynowym ? Jeśli chodzi o diesla, to dobrze jest zalać filtr...
No to jak kręci ,to może pompa wtryskowa zawór odcinający paliwo ,sprawdzałeś .
Diesel? Benzyna? Pierwsze co się kojarzy, to problem z paliwem. W dieslu klasyku utrata szczelności na przewodach, albo starzejąca się pompa. Wróżka nie powie więcej, bo ma weekend. ps. PROSISZ o pomoc, to okaż szacunek przez pisanie po polsku i z prawidłową pisownią nazw. Przy czym bylejakie pisanie czyni pytanie nieścisłym i z mniejszą szansą na odpowiedź....
Zwykła gruszka między filtr a pompę, jak filtr zalany to kilka ściśnięć i paliwo jest w pompie
Do traktora który ma pompę wtryskową smarowaną własnym olejem lub olejem z silnika (są to pompy rzędowe) nada się wszystko co się pali. Do takiego gdzie pompa wtryskowa smarowana jest ropą (pompa rozdzielaczowa/rotacyjna) to już ryzykowne.
Ma podawać paliwo po przekręceniu kluczyka.Sprawdź bezpiecznik pompy,ew przewody lub przekaźnik
napięcie sprawdzałem miernikiem na początku lekko obrałem kabel i czy po kablu idzie jak tu było ok to w kostce sprawdzałem no prąd dochodzi a pompę wymieniałem ale to może jak sprawdzić czy pompa jest sprawna bo nie wykluczam że nowa to sprawna bo wiadomo że różnie może sie zdarzyć Dodano po 1 pytanie też czy jak pompa jest uszkodzona to jeszcze powinna...
Jak na silniku masz gruszkę to pompy nie ma.
D4D nie ma, jak każdy CR pompy wtryskowej
W VB diesel DTI DTH nie ma pompy paliwowej. Pompa Wtryskowa Bosch VP 44 sama zasysa paliwo ze zbiornika. O zapowietrzeniu tych silników napisano mnóstwo postów na forum VKP. Możliwe najprostsze usterki to nieszczelne,stare przewody przelewowe,uszkodzony filtr paliwa lub jego uszczelka, nieszczelność na przewodach,zasyfiony zbiornik itd. Proponuje poczytać...
Przecież to zwykły Diesel , posprawdzaj kabelki,złącza koło pompy ,czy paliwo dochodzi do pompy ,czy pompa daje ciśnienie na wtryski.
Po błędach to masz zapowietrzony układ albo nie masz paliwa, a nie masz czasem D5WSC? CHyba tak.Nie mogę teraz odczytać całej nazwy a nie pamiętam już do końca tych oznaczeń.To może tak; diesel, 5kw, wodne, zabudowana pompa wody i paliwa. Paliwo jest ,pompka pracuje. Czy jest różnica w filterkach paliwa?[benzyna, diesel]
Benzyna, diesel ?, w benzynowym masz pompę paliwa w zbiorniku, zasil "na krótko" i wypompuj przewodem doprowadzającym paliwo do silnika, w dieslu najprościej dmuchać kompresorem w powrót do zbiornika i spuszczać tą samą drogą co w benzynie
Zobacz czy pompa podaje paliwo. Filtr paliwa kiedy wymieniany. Wlej do zbiornika jakiś depresator do ON w ostateczności do 10 %benzyny. Tankuj paliwo z pewnej stacji.
Przewód ten w dieslu to elektrozawór pompy paliwa :)
Jak uszczelnisz układ paliwowy to będziemy dyskutować. Niewielkie bąble mogą powodować dymienie, bo są wtryskiwane z paliwem i zakłócają pracę wtryskiwacza. Rozrzedzają też paliwo w pompie, przez co wpływają na inne działanie regulatorów mechanicznych. Co do dźwięku to jest diesel, więc ma klekotać, a na wolnych obrotach nie dymić.
Pewnie czujnik temperatury do wymiany i druga sprawa to paliwo się cofa z pompy a tu jakiś zaworek na przewód przed pompa paliwa by pomógł. Oczywiście jeszcze sprawa kompresji silnika, jeżeli będzie niska to też będzie ciężko palił ale obstawiam cowke paliwa i zapowietrzanie się pompy.
DOBRZE CI POWIEDZIELI TO STEROWNIK POMPY
Wtryskiwacze paliwa są zazwyczaj zasilane z + po przekaźniku sterowanym przez ECU. Wtryskiwacze są sterowane od strony masy. Przy common rail wtryskiwacze są zasilane ze specjalnego układu zasilającego w ECU, który generuje wysokie napięcie potrzebne do uzyskania szybkiego narastania prądu w cewkach, lub do otwarcia stosów piezo. Tutaj przy wtrysku...
Tak jak pisałem do małego silnika diesla, aby zasilić w paliwo pompę wtryskową. No przecież praktycznie, każda pompa wtryskowa sama zasysa paliwo...co to za układ wtryskowy?
Problem większości diesli na pompie rotacyjnej. Paliwo schodzić przewodów do pompy i odpala dopiero jak zaciągnie paliwo i wytworzy wewnętrzne ciśnienie ok 3-4 bar. Załóż przezroczyste węże paliwowe do pompy to zobaczysz ładnie jak powietrze zasysa pompa i dopiero po przemieleniu go jak paliwo dojdzie do pompy dwa obroty i odpala.
stawiam na pompę - w dieslu jak pompa daje paliwo to silnik pali (zakładam że akumlator, rozrusznik, komputer sterujacy wtryskiem sa ok i wał korbowy z tłokami sie obraca) - raczej trudno jest go zepsuc w normalnej eksploatacji choc utalentowani się zdarzaja - w niektórych autach np w punto jest układ odcinajacy paliwo w przypadku zderzenia (puntoII...
Przypuszczam że zaworek masz zamontowany zaraz przy pompie a nieszczelność na przewodzie może występować np przy zbiorniku albo gdzieś podrodze ze zbiornika. Spróbuj gdy nie chce odpalić przytkac przewód z nadmiaru do baku jeśli lepiej odpali to padł zaworek na nadmiarze (gdy tylko odpali to go zgaś ponieważ możesz uszkodzić pompę) Jeśli masz zainstalowaną...
w168 w dieslu nie mają pompy paliwa elektrycznej. Zaciaga ta główna od CR.
Witam, pacjent to Chevrolet Captiva z 2012 roku, silnik 2.2 diesel podajże Problem polega że nie odpala auto, a przyczyna że nie pompa cr nie podaje paliwa na listwę Wymieniono najpierw regulator ciśnienia paliwa - bez zmian Potem pompa cr z regulatorem - bez zmian Znaki na rozrządzie się zgadzają Paliwo z filtra idzie do pompy cr (czyli pompa w baku...
Jak dla mnie to trochę dziwne rozwiązanie. Ja pod tym numerem katalogowym widzę element składający się z przejściówek i zwykłego 1/2 calowego zaworu do wody lub do gazu produkcji KFA. Czy takie zawory nadają się do stosowania z paliwami płynnymi? One mogą posiadać uszczelnienia typu EPDM lub NBR, przy biopaliwach należy używać FPM/FKM. Moim zdaniem...
Jezeli twoj samochod to stary diesel z mechaniczna pompa paliwa to pozostaje ci rzeczywiscietylko zawor odcinajacy
Pompa : (na zbiorniku paliwa pod tylną kanapą) – grubszy biały z niebieskim paskiem.
Cewka na jest wkręcona w korpus pompy, wygląda jak kopułka z sześciokątną koronką na klucz, tak na oko, 27-30. Przy przekręconym kluczyku w pozycję pracy, powinno być na jej zacisku (konektor płaski, pojedynczy przewód) napięcie. Najprostsze sprawdzenie- przewód od "+" akumulatora, dotykając zacisku powinieneś usłyszeć ciche stukanie. Cewka odpowiada...
Witam. Pytanie dotyczy pompy paliwa Lukas Mercedes 2.2 diesel 1997r. ( krótki kabel). W przedniej części korpusu pompy od strony chłodnicy znajduje się mały otworek. I to własnie z niego tryska paliwo. Zaznaczę, że silnik daje się uruchomić i pracuje, wyciek jest intensywny. Moje pytanie brzmi , jaka jest przyczyna i jakie możliwości naprawy. Dziękuję...
wtyczka na zdjeciu jest to wtyczka do pompki paliwa dogrzewacza kolory kabli przy ulozeniu wtyczki jak na zdjeciu: gorny bialy, dolny czarny. przewod to prawdopodobnie przewod prowadzcy z pompki do baku, albo dogrzewacza (umieszczony na grodzi przy prawym kielichu amortyzatora pod filtrem paliwa). Dla ulatwienia dodam, ze oryginalne przewody paliwowe...
Witam. Trafił mi się pacjent jak w tytule. Podczas jazdy skończyło się paliwo. Po zatankowaniu nie chce odpalić. Nie znam się za bardzo na dieslach ale zakładam że pompa powinna zasysać paliwo i doprowadzać je do cylindra. Wkład filtra jest nowy. Po odkręceniu sztywnego przewodu przy cylindrze i próbie rozruchu, paliwo nie leci tym przewodem więc zakładam...
tak jak mówi kolega, wypnij sterownik nic mu nie będzie nawet możesz na włączonym zapłonie. wiem co mówię naprawiam zawodowo francuskie auta, i takie sadystyczne metody są opisane w technologiach napraw PSA
Witam, Jeżeli zbiornik jest poniżej silnika to paliwo cofa się przez nieszczelne zaworki pompy zasilającej.
Jak w temacie Opel Omega B silnik 2.5 diesel Sprawdzona została pompa w zbiorniku -podaje paliwo , błędy również sprawdzone -brak . Co koledzy poradzą sprawdzić . Podmiana przekaźników również nie dała efektu dodam że na pinie 39 jest napięcie po włączeniu kluczyka . Podejrzenie pada na pompę wtryskową i może jest sposób by ją sprawdzić bez specjalistycznego...
koledzy ja mam podobny problem moja megane 1.9d tez ciezko rano pali, wymienilem filtr ,swiece ,sprawdzilem elektrozawory oraz przekaznik od swiec ,zalozylem zaworki zwrotne .do tego wszystkie przewody paliwowe nowe ale na przelewie z wtryskow zalozylem bezbarwne wezyki i widze tam powietrze czy nie mam pojecia czy bierze sie one z nieszczelnosci owych...
W dieslach nie ma kąta ustawienia zapłonu. Można tylko ustawić wyprzedzenie wtrysku paliwa. Paliwo jest wtryskiwane w ostatnim momencie spreżania, to właśnie ten moment się ustawia na pompie wtryskowej. Jeśli kopci z rury przy zapalaniu, to może być to wina wtryskiwaczy. Nie rozpylają paliwa, tylko sączy sie do cylindra. Dlatego kopci. Jeśli pali z...
Sprawdź czy jest napięcie na zaworku odcinającym paliwo przy pompie.
Zholowane, paliwo spuszczone, zalany do pełna diesel, Filtr paliwa wymieniłeś? Po zalaniu benzyny nie odpalałeś, ale czy włączyłeś zapłon? Jeśli tak to elektryczne pompa w zbiorniku podała benzynę do układu paliwowego silnika, trzeba było wymienić filtr paliwa i "przelać" układ ropą.
Jeśli nawet byłaby to pompa niskiego ciśnienia to powinien odpalić bo obeszlismy to podając paliwo bezpośrednio do pompy wysokiego ciśnienia i jest to samo. Jest to diesel wiec duzo mu nie powinno potrzeba poza prądem i paliwem zeby odpalił :-/
Diesel i benzyna jest taka sama
Wwężu przy pompie jak stoi zimny zobacz czy jest paliwo
w twoim przypadku stawiam na zapowietrzony układ paliwa. małe pytanie odpalałes auto po wymianie filtra, a zalewałeś go paliwem przed montażem jeśli nie to troche sobie po kręcisz. jak wyżej jeden kolega pisał popuść same przewody ale tylko na jednym wtryskiwaczu by reszty nie zapowietrzyc- bo bedą sie musiały na nowo ułożyc, zakręć silnikiem i sprawdz...
Witam. Przepraszam za odgrzanie kotleta ale od dwóch tygodni jestem właścicielem podobnego peugeota i mam w związku z tym podobny problem :-) Auto z 1999 roku, diesel 1,9, pompa bosch. Bez przerwy cofa się paliwo a podczas pompowania widać pęcherzyki powietrza w rurce między pompą a obudową filtra. Pierwsza taka awaria skończyła sie u mechanika, który...
Ztego co opisujesz to winny za taki stan rzeczy bedzie prawdopodobnie układ zasilania silnika tzn pompa wtryskowa wtryskiwacze albo cos na drodze zbiornik paliwa-pompa wtryskowa(np. Filtr paliwa lub same przewody paliwowe)
opel astra 2 1999r. diesel (1.7) przejechane190 tys.km (nowy rozrząd przy 165 tys. km) nowy przepływomierz, sterownik pompy ostatnio był w regeneracji. po przejechaniu 80 km czuć było paliwo,na drugi dzień nie odpalił, z jednego wtrysku cieknie paliwo. moje pytanie: czy wystarczy zrobić wtrysk czy padła pompa? jaki to koszt?
Witam, agregat carrier genesis b50 bi temp nie chodzi jeden wentylator, świece żarowe na silniku diesla grzeją cały czas nawet na zasilaniu elektrycznym, piszczy sterownik ten na zewnątrz. Chłodnia chłodzi ale tylko jedna komora. Gdzie szukać usterki bezpieczniki sprawdziłem - OK Dzisiaj była próba odpalenia diesla - niepowodzenie, ale przestało piszczeć....
Ostatnia rzecz która zrobiłem to sprawdzenie podcisnienia, jakie jest w stanie wytworzyć pompa zasysająca paliwo. Po tym zabiegu silnik odpalił. Troche zagadka...
Jest to diesel . Pompa paliwa jest to jakies rozwiazanie chociaż wolałbym odciąć gdzieś przy głównym ecu aby nawet rozrusznik nie kręcił. Jest to automat wiec i tak nikt inaczej tego nie odpali. Moze ktoś wie gdzie jest jakiś przekaźnik odpowiedzialny za rozruch
mam problem od czego zacząć silnik kręci pompa podaje paliwo ale nie chce zapalić
Na zdjęciach poniżej efekt tankowania samochodu na lokalnej stacji paliw przez kilka miesięcy. Wcześniej przez osiem lat nie było problemów z samochodem. Po tankowaniu na tej stacji uszkodzona pompa paliwa, zbiornik paliwa i obudowa pompy do czyszczenia. Diesel? Dlatego wolę Pb. Może i paliwo droższe ale eksploatacja wychodzi taniej.
Jakie ciśnienie tłoczy pompa na rozruchu?
Jedź podłącz pod kompa powinno się wyjaśnić. Może immobilizer a może paliwo z pompy się cofa
Witam, chciałbym zrobić odcięcie paliwa poprzez GPSa. Zdradź nam tajemnice jak to ma działać ? Zanik odbioru z satelity sygnału GPS ma odciąć paliwo ? Czy przekroczenie pewnych pozycji geograficznych ?
W pierwszej kolejności popraw pisownię, w oknie edycji tekstu masz coś takiego jak przycisk Pisownia który Ci w tym pomoże. Zasil paliwem z bańki ( przez jakiś nowy czysty filtr ) i zobacz czy po nagrzaniu wystąpią te same objawy czy nie.
sorki zapomnialem dodac winny byl przekaznik pompy paliwa dziekuje wszystkim za podpowiedzi
Masz przypadłość 90 % procent diesli z tego rocznika czyli zapowietrzającą się pompę paliwa. Przeważnie gdzieś jest nieszczelność i paliwo z pompy spływa do filtra. Dla dokładniejszej diagnozy polecam zmienić na chwilę węże paliwowe pompa-filtr na przezroczyste. Wtedy widać czy pompa zaciąga powietrze czy przy odpalaniu musi wypluć z siebie bąbelki...
Po tym co napisałem, problem zniknął na kilka miesięcy i powrócił i co się okazało... walnięty komputer CPU / ECU czyli skrzynka. Poszukałem na necie skrzynki z podobnym oznaczeniem, dałem do elektryka, ten przekopiował z mojego kompa system i dane do nowego kompa i po sprawie. Okazało się, że jakieś układy na kompie były uwalone. Kolejna sprawa z gasnącym...
2.0 diesel? Jak tak to najlepiej założyć ręczną pompkę na przewody i przepompować jeżeli się pojawi paliwo to albo pompa wtryskowa albo się gdzieś zapowietrza.
Z tym przewodem pompy trochę się rozpędziłem, przecież Ty masz diesla, (podobno jest to przewód żółty pompy paliwa-tak mam w opise według którego nic sięnie zgadza ;) Pozdrawiam!!
A pompa w dieslu Aaaa, te starocia z zaworem na zasilaniu paliwem, to się zgadza.
Jak odpali i tak przerywa to kopci i to bardzo, raczej na biało ale tak jest tylko na początku jak jest zimny po rozgrzaniu jest ok Wg mnie cofa się paliwo. Jak tam filtr paliwa? Pompa?
Przewody wymienione na przeźroczyste tak samo te cienkie przelewowe zmienione. Proszę jeszcze raz przeczytać pierwszy post bo chodzi o te bąbelki w przewodach przelewowych. Uszczelniacze trawersów nowe. Ewidentnie gdzies sie zapowietrza ale gdzie? Jeżeli przewody odpięte od filtra i puszczone prosto w bańkę, uszczelniacze trawersów wymienione, paliwo...
Wyklucz brak paliwa w pompie - pompka-gruszka i paliwo z bańki, przecież ten XUD to prawie jak ursus - typowy, mechanicznie sterowany diesel.
Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
Tutaj główną rolę gra kreatywność. Możesz odciąć zapłon(iskrę), pompę paliwa, jeśli diesel starej technologii to tę iglicę która odcina paliwo- zainteresuj się co oferują immobilisery i masz punkt wyjścia co można implementować :)
Aha dzięki. Na pewno jest turbo diesel, 90KM. Paliwo jest na wejściu do pompy i w głównym wtrysku. Może ten nastawnik w pompie się zblokował i za dużo paliwa podaje i nie zapala? Już sam nie wiem co myśleć mordy...
Ta no tyle.co miałem doczynienia z dieslem to z C360. Gość gadał co kupiłem od niego ,że cofa paliwo na pompie, założyłem zaworek zwrotny więc raczej ten problem wyeliminowalem więc teraz ten kat wtrysku sprawdzic i te wtryski. Zacznę od katu wtrysku ktoś wyjasni jak za to się zabrać? A i jeszcze swieca płomieniowa na desce dość szybko się zaświecą...
Diagnostyka komputerowa ? Jakieś błędy? Kiedy wymieniany filtr paliwa ? Sprawdzone czy paliwo dochodzi do pompy ?
Należy sprawdzić filtr paliwa czasem się zdarza ,że jego uszkodzenie mechaniczne powoduje ze pompa pobiera powietrze DIESEL nie lubi powietrza w paliwie stąd problemy z odpalaniem takie coś może również doprowadzić do uszkodzenia pompy wtryskowej . Radze sprawdzić dokładnie przewody paliwowe następnie filtr paliwa wszelkie opaski na przewodach radze...
Podłącz na krótko z butelki paliwo do pompy.
Kolego BizU, obawiam sie, ze jednak sie mylisz i w twoim silniku jest powrot paliwa z pompy do zbiornika (jak zreszta w kazdym silniku diesla). Prosze, obejrzyj dokladnie ten uklad. Paliwo w pompie ITCI 20 smaruje, chlodzi i wykonuje prace uruchamiajac wewnetrzne elementy pompy w rodzaju np. przestawiacza kata wtrysku. To wszystko wymaga dosc sporego...
Broń boże tylko nie samostart.Jeśli chcesz to użyj zwykłego silikonu w spraju.Nie dotykaj gazu zapali i efekt jak na dieslu spokojna praca. Zobacz czy paliwo dostaje do pompy wysokiego ciśnienia.
sprawdzic czy dochodzi paliwo do wtryskiwaczy,sprawdzic cisnienie na cylindrach
Chodzi Ci o zaworek elektromagnesowy na pompie wtryskowej ?
Witam! Mam taki mały problem z moim samochodem. Przy pompie wtryskowej przy cięgnie gazu cieknie mi paliwo. Czy ktoś z Was ma może jakiś pomysł co się dzieje? Jak to naprawić? I gdzie ewentualnie można dostać jakieś części zamienne tak, żeby nie kupować całej pompy wtryskowej ponieważ to zbyt duży koszt? Czeekam na jakąś pomooc:) Pozdrawiam
Napisz wreszcie jaki masz silnik. Twierdzisz, że pompa chodzi, a paliwo tryska z krućca?
Jak zwykly diesel to zaciaga sie powietrzem z paliwem,albo ma luzik na osce przy pompie i tamtedy naciagnie powietrza gdy stoi i stygnie przez noc.
Witam mam problem z silnikiem diesla Yanmar w agregacie prądotwórczym. A dokladniej jest to silnik jednocylindrowy diesel, silnik miał zrobiony kapitalny remont. Wszystkie części założone nowe. Silnik był oczywiście docierany bez obciążenia. Silnik delikatnie puszczał dymek z wydechu przy dodawaniu gazu A jak wszedł na obroty nie kopcił ani trochę....
Witam. Mam problem z mitsubishi pajero 2.8 diesel. Kupiłęm go parę dni temu więc dopiero się zagłębiam w temat. Otóż auto zimne lub ciepłe bardzo długo kręci zanim zapali. Świece były padnęte więc wymieniłem na nowe, prąd dochodzi do nich. Filtr paliwa nowy ale po odkręceniu przewodu na wtrysku i kręceniu silnika bardzo mało ropy leci. Domyślam się...
U mnie w Dieslu jest przy pompie wtryskowej elektrozawór który odcina paliwo po wyłączeniu stacyjki. Gdy nawalił miałem ten sam objaw co u Ciebie. Wyjąłem kluczyk a silnik pracował dalej i po minucie gasł. Gdy zawór nawalił do reszty to silnik w ogóle się nie wyłączał.
czy twój Diesel to jeszcze stary typ czy juz wysoko ciśnieniowy. Choć po roczniku sądzę że to jeszcze stary typ zasilania nie, stary i tam paliwo leje się do wtrysków jak woda z kranu i tak trochę tylko kapie.
Przekaźnik obok komputera, lub sama stacyjka.
przyczyn może byc dużo, nawet zaolejony lub zalany paliwem alternator, w dieslu kapie na niego ropa z pompy
witam ponownie wracając do tematu golfa dzisiaj jeszcze raz posprawdzałem dokładnie począwszy od rozrządu do połączeń do komputera (ecu) i wszystko jest ok wszystkie masy i zasilania dochodzą do komputera paliwo dochodzi do pompy i do wtrysków świece żarowe działają poprawnie komputer nie pokazuje żadnych błędów wtryski sprawdzone w zakładzie zajmującym...
Sonda lambda w starym dieslu na pompie rotacyjnej... Czym mnie jeszcze zaskocza ludzie na tym forum? Najbardziej stawialbym na paliwo.
Mi przychodzi na myśl tylko jedno , elektrozawór odcinający paliwo przy samej pompie wtryskowej . A. Silnik będzie pracował aż wypali paliwo z pompy przez sobie tylko znany czas. B. Równie dobrze Diesel może pracować na własnym oleju silnikowym, który może trafić w dolot przez np. zużyte uszczelnienia sekcji sprężającej turbosprężarki itp jak niżej....
Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie Diesli, czy pompo wtryskiwacze są wrażliwe na paliwo , bo słyszałem pogłoski na te temat. Pewnie jest w tym trochę prawdy;D
Najszybciej będzie jak wyciągniesz pompę paliwa z baku (pewnie jest pod tylnym siedzeniem) i zwykłym wężem np. ogrodowym ściągniesz to paliwo.
Aby podać coś konkretnego napisz który to rok tej bryki.To jest zwykła pompa diesla czy sterowana elektronicznie??
Witam. Sprawdziłem. Twoje auto nie ma pompy paliwowej jak na diesla przystało, tylko pompe wtryskową, a w niej jest pompa ssąca oraz cztery sekcje pomp podające paliwo na wtryski. Jeżeli zastosujesz zawór odcinający paliwo pomiędzy zbiornik, a pompe wtryskową to nic się nie stanie przy kręceniu, ponieważ w pompie wtryskowej będzie reszta paliwa, która...
pompa paliwo diesel regulacja pompa paliwo diesel passat pompa paliwo diesel
napełnianie kartridży canon źródło stałoprądowe kolumna voice kraft
czujnik czadu kidde transformatory sieciowe zatra
Kody diagnostyczne C00-C15 w suszarce Electrolux TC16H63HF Wymiana łańcucha pompy oleju w VW Polo 9N 1.9 TDI