Ciągnik pewnie się zapowietrza. Do wymiany zaworek przelewowy - koszt ok 6 zł i powinien palić na dotyk. Tak jak poprzednik napisał - odkręcić przewód paliwowy od któregoś wtryskiwacza i zakręcić rozrusznikiem - prawidłowo pracująca i odpowietrzona pompa poda paliwo przez ten przewód.
Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
Rocznik 98 , wielopunk i ma regulator ciśnienia paliwa w zespole pompy paliwa? Może. Jest możliwość , że przewód odprowadzający paliwo w zespole pompy do listwy wtryskowej jest pękniety. Zespół do góry lub wcześniej ciśnieniomierz na rurkę doprowadzającej paliwo do listwy.
To mu zapodaj paliwo bezpośrednio z jakiejś bańki/kanistra i zobacz co w tedy... Chodzi mi o to, żebyś ominął przewód ssący paliwo do pompy.
Masz cofkę paliwa lub , podmarznięty przewód paliwowy na odcinku - bak, filtr paliwa. Zdejm z filtra paliwa przewód /rurkę/ doprowadzający paliwo do pompy , zalej paliwem i próbuj odpalić.
Pewnie czujnik temperatury do wymiany i druga sprawa to paliwo się cofa z pompy a tu jakiś zaworek na przewód przed pompa paliwa by pomógł. Oczywiście jeszcze sprawa kompresji silnika, jeżeli będzie niska to też będzie ciężko palił ale obstawiam cowke paliwa i zapowietrzanie się pompy.
Raczej powinna się załączać zaraz po przekęceniu stacyjki. To nie norma, że przy przekręceniu załącza się pompa. Ja bym rzekł 50/50 czy powinna się włączyć czy nie. Zależy nawet nie tyle od producenta co od modelu. Sprawdż bezpiecznik, przekażnik, instalację i napięcie za nimi.Jak ok to bak do wyjęcia. Bezpiecznik sprawdzony, ale resztę zgodnie ze...
Pompa paliwa przewód niebiesko-żółty np. w wiązce progowej.
Zalałam pompę przez przewód zasilający paliwem poluzowałem śrubkę do wkręcania manometru- powietrze zeszło a pompa zaciągnęła paliwo. Działa, dziękuje za pomoc.
sprawdź czy pompa się wyłącza jak wyłączysz kluczyk, jak tak, to zostaw tak i będzie to działać i tyle Będzie działać aż do dzwona gdzie uszkodzony zostanie przewód paliwowy. A nawet bez dzwona, wystarczy że pęknie ze starości przewód pod maską. Silnik zgaśnie a pompa będzie dalej radośnie pompowała paliwo. Może na gorący wydech? Po dzwonie nie zawsze...
Właśnie że pompa paliwa działa, bo przewód zasilający sika paliwem jak kręcę rozrusznikiem.
filtr paliwa zamontuj na przewodzie nad alternatorem ,zdejmij przewód z pomki ,wciśnij filtr i dodatkowy przewód załóż na filtr i do pompy ,przewód podepnij pod zapinke filtra żeby paliwo w razie nietrzymania paliwa przez pompe nie schodziło do zbiornika
Czy silnik coś próbuje odpalić czy po prostu tylko kręci ? Może warto odpiąć przewód paliwowy przy wtryskach i niech druga osoba próbuje odpalić , bo podobno w nie których autach dopiero przy rozruchu jest podawane paliwo a najczęściej zaraz po przekręceniu kluczyka powinno być słychać działanie pompy. Więc najpierw bym sprawdził układ paliwowy > czy...
Witam na początek sprawdziłbym czy pompa daje paliwo , odłącz przewód paliwowy podający paliwo do zespołu wtryskowego z króćca pompy i uruchom silnik , pompa jesli jest sprawna powinna podać paliwo , jeśli tu jest ok to sprawdź filtr paliwa
Zapomniałem powiedzieć że jeszcze pompa zaciąga paliwo lecz wszystko wraca się przez przewód od powrotu.
Popuśc przewód paliwowy idący z pompy do lancy palnika i upewnij się ,że pompa podaje paliwo. Zakładam, że nie kręciłeś nastawami ciśnienia na pompie. Jeżeli pojawisię paliwo, idz dalej w kierunku dyszy. pozdrawiam
Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
Sprawdź elektro-zawór odcinający paliwo na pompie wtryskowej, powinien iść do niej przewód dwu żyłowy, w czasie pracy jest na nim napięcie, możesz sie na niego wpiąć dioda led + opornik na ≈12V, może nie masz styku gdzieś na łączkach i zawór się zamyka odcinając paliwo.
Sprawdź czy pompa w czasie kręcenia przetłacza paliwo na powrót. Przewód powrotny to ten przy rozrządzie, odkręć przy filtrze i sprawdź czy leci z niego paliwo w czasie kręcenia rozrusznikiem. Jak pompa nie przetłacza paliwa odkręcamy dekielek do którego jest przykręcony przewód paliwowy zasilający (3 śrubki) za nim jest pompka zasilająca skrzydełkowa...
Ursus nie pali, wydaje mi się że paliwo w ogóle nie dociera do cylindrów. Odkręciłem przewód paliwowy i zakręciłem silnikiem, nie leciało z niego nic. Pompa jest zalana paliwem jednak przy pompowaniu ręcznym paliwo nie wraca do baku, mimo że gdy poluzowalem przewód przelewowy przy pompie paliwo wylatywało. Co to znaczy że sekcje stoją?
Witam. Zasilanie pompy paliwa jest zawsze na grubszych przewodach.
Witam ponownie po tygodniu. Zaworek zwrotny nic nie dał. Pierwsze nie-odpalenie po dłuższym postoju wygląda tak samo. Dzisiaj zdemontowałem zaworek (gdy ściągnąłem przewód z końcówki pompy, paliwo się nie cofało), założyłem oryginalny przewód paliwowy, i myślę- co dalej?
jak auto postoi dzień to w puszcze filtra jest gdzieś 3/4 paliwa dobije sobie i odpali bez problemów. to jest ciekawe; najwyżej położony element układu, aby z obudowy zeszło paliwo, to którędyś musi dostać się tam powietrze, jak odpowiesz sobie na to pytanie , to jesteś w domu. Zrobiłeś jakieś pomiary? Wydatek tej pompki, ćiśnienie? czy tylko oblepianie...
Spróbuj zasilić paliwo do pompy wtryskowej z bańki i sprawdź czy pompa zassie paliwo (przewód paliwowy nie musisz odkręcać, niech zostanie tak jak jest za to odłączony przewód paliwowy zasilający należy czymś zatkać) , a w tym samym czasie wtryski mają być podłączone i niczego nie odkręcaj bo one samo powinny się odpowietrzyć. Przy sprawnej pompie po...
Dzięki front247, to też bardzo pomocne jednak mam teraz problem dosyć głupi ale nie mogę tego rozwiązać Otóż jako że Seicento ucięte w połowie i bak osobno to mam nie wiem jak podłączyć paliwo żeby to odpalało. Po środku Seicenta pod spodem biegną dwa niebieskie przewody i do obydwu już podpinałem pompę paliwa którą umieściłem w wiaderku z paliwem...
Ściągnij przewód gumowy dochodzący do pompy od turbo.Duży płaski ,z kapselkiem plastykowym.Jeżeli wycieknie paliwo,membrana w zaworze do wymiany.
cześć...z tego co piszesz to paliwo dochodzi do pompy wtryskowej ale pompa nie pompuje......więc jak odkręciłeś przewód wchodzący do wtryskiwacza ,kręcąc korbą i nie pojawiło się paliwo to samo za siebie mówi że pompa nie podaje...biorąc pod uwagę że jest ona odpowietrzona...
Ja bym zmienił zbiornik, zostawił oryginalną pompę. Zbiornik ostatnio kupiłem za całe 50 zł z pompą. Nie opłacalna była rzeźba.
Wystarczy odkręcić przewód zasilający od magistrali paliwowej, bądź przewód odpływowy z regulatora ciśnienia paliwa. Podać napięcie na pompę i masz dystrybutor. Chyba że do diesel to ten sposób nie zadziała.
Na moje oko to jest spływka z głowicy. Musiał bys sciągnac kolektor ssący bo najprawdopodobnie gdzies masz wyciek paliwa w górnej czesci głowicy. wtrysk badz luzny przewód paliwowy który delikatnie cieknie.
Witam. W czasie jazdy silnikiem parę razy szarpnęło i zgasł. Samochód został na hol i do domu. Sprawdziłem filtr paliwa: paliwo przepływa bez problemów do pompy. Poluzowałem przy pompie przewód powrotny paliwa: paliwo płynie Poluzowałem nakrętki od przewodów wysokiego ciśnienia przy wtryskach: paliwo płynie. Silnik nie odpala. Nic nawet dymku z rury....
kolego odłącz od pompy paliwowej przewód który zasila pompę w paliwo , podstaw coś sobie pod silnik i pompuj pompką która jest założona na filtrze paliwa ,aż zacznie lecieć paliwo bez powietrza , potem załóż z powrotem przewód na pompę paliwową i pod pompuj aż przycisk pompki będzie stwarzał opór.
Tak jak pisałem z filtra do pompy paliwo dochodzi. Wykręcałem przewód, poza tym jest on przeźroczysty i widać paliwo. Spróbuję jutro wykręcić elektrozawór tylko nie wiem czy jeśli to zrobię to powinno wylecieć paliwo, bo jesli tak a nie wyleci to chyba ewidentnie będzie to usterka pompy. Jeśli nie to może zainwestuję w nowy zawór, koszt około 80 zł....
Witam, problem rozwiązany. Pompa sprawna. Po otwarciu zbiornika ujawnił się uszkodzonym przewód elastyczny łączący pompę ze sztywnym przewodem (rurką) doprowadzającym paliwo do silnika. Przewód wymieniłem. Auto dalej sprawne. PS. Komputera NIE wyrzucam.
A ja bym dokladnie sprawdził wszystkie połączenia i przewody we wiązce, miałem podobne zdarzenie i skoro mówisz, że pompa, alarm, przekaźniki itp. ok, to przerwa musi być w kostce albo na przewodzie inaczej powinno gadać. Miłego szukania :D
AVE ciekawe jak by ktoś podłączył te cudo miedzy pompę paliwowe a wtrysk zasilanie to jak ma paliwo pobrać skoro pompa nie pracuje, ona nie pozwoli pobrać paliwa to tak jak by napompować pełen zbiornik paliwa, pompa nie pracuje to nie ma przepływu paliwa, tak jak pisał przed mówca oddzielne zasilanie paliwa czyli dodatkowy przewód paliwowy plus jakiś...
Kolego myslę że twój pierwszy post można było skrócić do 3 zdań, nie widzę sensu opisywania stanu prawno-majątkowego ciągnika czy jego aktualnych/poprzednich właścicieli. Odpowietrzenie tego silnika jest banalne, wystarczy pompować pompką i popuścić najpierw śrubke na klucz 8 na głowicy a następnie na kopułce. Po odpowietrzeniu ciągnik odpala a jeśli...
banalna sprawa Kolego, ale dała mi w kość.Kruciec pompy paliwowej na który jest założony przewód paliwowy gumowy był ułamany i lekko był przytulony. W momencie gdy pompa pracowała to podawała paliwo, ale nie pod ciśnieniem. Zdjąłem przewód paliwowy, kręcę i leci jak cholera , myślałem że jest OK, już chciałem wymieniać różne składniki układu paliwowego.Dobrze...
W tym Quatro masz pewnie tak jakby dwa baki paliwa i z tej pompy idzie pewnie przewód do drogiej żeby tamtą pompa przelewała paliwo do tej komory gdzie masz tą główna pompę.
Żeby silnik odpalił, na listwie musi powstać ciśnienie paliwa ponad 2OO atm. Jeżeli jest gruszka do odpowietrzania to nie ma w zbiorniku elektrycznej pompki paliwa, wtedy pompka jest mechaniczna przy pompie WC. Można wtedy przedmuchać przewód od filtra do zbiornika. NAjpierw można sprawdzić czy z układu wtryskowego, w czasie kręcenia rozrusznikiem,...
Następnie zalałem wszystkie przewody, które można była zalać ( oprócz wysokociśnieniowych do wtrysków) i kręciłem rozrusznikiem. Dodawałem samostartu. Próbowałem odpowietrzać poprzez mały zaworek przy samym przewodzie na wlocie do pompy, ale widziałem tylko bańki w przewodzie paliwowym. Bańki wracały do filtra. Zaworek jest na wlocie do pompy (czyli...
hmm...myślę że paliwo się nie cofa, ponieważ zamontowany jest zawór na przewodzie paliwowym który uniemożliwia cofanie się paliwa, próbowałem również bezpośrednio do pompy lać paliwo przez przewód, więc nie musiał "ciągnąć" z baku, ale to też nic nie dało. Tak czy tak spróbuje go podpompować, prosiłbym tylko o instrukcję jak to zrobić (gdzie znajduje...
Paliwo się nie cofa?
Odłącz przewód podciśnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa i zobacz czy paliwo nie kapie po włączeniu zapłonu.
Od wtryskow idzie do pompy przewód powrotny, tzw przelew. Odepnij go od pompy, za pomocą pompki zassaj aż przeciagniesz paliwo od filtra przez pompę cr, przewody i do wtryskow. Tylko zatkaj czymś dziurę ta z której wypniesz przewód powrotny bo nie zassasz paliwa
Cofa się paliwo, zdjąć przewód paliwa doprowadzający paliwo do pompy jak będzie leciało paliwo z dużym ciśnieniem to zawór zwrotny w pompie nie trzyma ciśnienia i palio cofa się
Masz poloneza z elektryczną pompą paliwa, żółty przewód jest używany w gaźnikowcach do odcinania benzyny między mechaniczna pompą a gaźnikiem. U Ciebie jest to niepotrzebne.
Udało się naprawić, bo mam ten sam problem auto zgasło w czasie jazdy, brak ciśnienia paliwa na listwie, wstępna daje prawie 5 barów. TO jest dość proste ogólnie . Jeśli wstępna daje 5 bardo pompy CR i możesz to spr odłanczając przewód i sprawdzić to czy rzeczywiście idzie paliwo. Potem odkręcasz przewód przy listwie czy przy pompie CR i spr czy tam...
Nawet jeśli pompa tłoczy paliwo, to gdy nie ma odpowiedniego ciśnienia to silnik nie odpali. Trzeba zacząć od pomiaru ciśnienia paliwa manometrem, powinno być min 3bar. Jeśli nie dysponujesz manometrem to można spróbować odłączyć przewód powrotu paliwa z listwy wtryskiwaczy, podstawić jakąś butelkę i zobaczyć czy regulator ciśnienia upuszcza nadmiar...
na korpusie przepustnicy masz 2 krudźce!!!! na na obu sa strzałki ta która pokazuje kierunek do korpusu to dojście paliwa pod ciśnieniem z pompy:))
Zaworek wtedy trzyma i w pompie nie trzeba naprawiać. Pompkę ręczną trzeba zdemontować i najlepiej dmuchnąć w jedną i drugą stronę. W jedną pójdzie, w drugą nie. Przyczyną zapowietrzenia może być przytkany gdzieś układ paliwowy- np. mocno zatkany filtr paliwa, ale to się rzadko zdarza, zgięty przewód, itp. Wtedy pompa paliwowa ssie paliwo, którego nie...
Sprawdź na początek czy paliwo dochodzi do pompy wysokiego ciśnienia. Zdejmij przewód paliwowy idący do niej za filtrem paliwa i kluczyk w pozycję zapłon. Powinno "mocno sikać".
Podłącz przewód bezpośrednio do pompy wtryskowej a drugi jego koniec włóż do butelki z paliwem która stoi na ziemi i pokręć rozrusznikiem. Pompa powinna zaciągnąć paliwo. Dobrze jak przewód jest przezroczysty wtedy widać czy paliwo się podnosi. Jak nie zaciągnie to żeby wykluczyć elektronikę podłącz przewód z bańką z paliwem tak aby paliwo spływało...
Najpierw ustawiasz 1 cylinder na określoną wartość zapłonu (24przed OT lub inny w zależności od potrzeb) potem musisz wyręcić kruciec 1 sekcji pompy wtryskowej wyjąć spręzynkę i tłoczek zaworka i zakręcić króciec .Na kruciec zakręcasz ucięty kawałek przewodu wtryskowego(uciąć przewód pod kątem i zagiąć dół)Ręczną pompką pompujesz paliwo do pompy wtryskowej...
Szary to sterowanie pompą plusem. Tak jak napisano wyżej daj przekaźnik i wysteruj go z wyłącznika masą.
Kolory przewodu zasilającego pompę są... różne: :) - od głównej listwy zasilającej do przekaźnika - czerwony - od przekaźnika do bezpiecznika (nr 61) - niebieski - od bezpiecznika do pompy - niebiesko-biały - od pompy do masy - brązowy
albo podnieś siedzenie i sprawdż jaki tam idzie jeśli niema pod siedzeniem to jest w bagażniku
Musisz zdjąć osłonę akumulatora pod nogami pasażera i za akumulatotem, od strony maski masz przekaźniki i bezpieczniki. Możesz ciąć albo ten niebiesko-czerwony, albo czerwono-zielonego stałego plusa, zasilającego ten przekaźnik. Mowa o przekaźniku k7, jest to ten lewy z dwóch górnych.
Przed filtrem mam przezroczysty przewód i jak kręcę stacyjką paliwo nie dochodzi nawet do filtra. To teraz poczytaj o odpowietrzeniu pompy wtryskowej.
jak sobie przypominam to system wtryskowy MAZDY EGI MFI-i sterowanie pompy paliwa na jasnozielonym przewodzie wychodzącym ze sterownika silnika
Aby wykluczyć problem zasilania w paliwo proponuję założyć przed pompą wtryskowa ręczną pompkę ssąco tłoczącą paliwo ze zbiornika do pompy.Najlepsza jest gumowa bo jak jest zapchany przewód po stronie ssania to robi się gruszka pomy płaska,a jak po stronie tłoczenia nie daje się ścisnąć.Jak filter będzie nieszczelny i zaciąga lewe powietrze to pompując...
Mam już wszystko sprawdzone jest jednak walnięty był przewód plusowy. Dałem nowy przewód pompa chodzi. Rozrusznik kręci paliwo dochodzi do wtrysków a samochód nie odpala już nie mam pomysłu co jeszcze mogło paść. Coś musiało być przyczyną że przewód padł ale dziwne że bezpiecznik jest dobry.
Po przejechaniu 50 km lublin zgasł w czasie jazdy i nie odpala. Zatankowałem wymieniłem filtr paliwa. Pomka paliwa podaje paliwo na pompe wtryskową. Po odpowietrzeniu pompy wtryskowej poluzowałem przewód na wtrysku ikręciłem silnikiem lecz paliwo nie tryska. Czy pompa wtryskowa nawaliła? Jeśli tak to co w niej mogło paść i jak to naprawić? Odpalałem...
A coś było przy samym zespole zamontowanym w baku robione? Odłączane przewody, zespół wyjmowany z baku? Była wymieniana pompa paliwa. Przewody zasilające były odłączane. A przyczyna uszkodzenia tego bezpiecznika została ustalona? . Nie, został wymieniony bezpiecznik.
W przypadku pompy rotacyjnej powrót paliwa do baku jest i z pompy i z wtryskiwaczy, najczęściej łączą się gdzieś po wyjściu na trójniku i potem jeden przewód wraca do baku. Pompy rotacyjne sterowane elektronicznie mają spory przelew, ponieważ pracują całkowicie zalane paliwem pod ciśnieniem, a ich nastawniki dawki i kąta wtrysku wykorzystują do pracy...
Odlacz czujnik cisnienia klimy i spróbuj odpalić To nie w tym modelu . Parę lat młodszy . Pompa napewno daje paliwo? Też bym zaczął od tego przed kopaniem w rozrządzie , tym bardziej że jest prosty sposób - ściągnąć przewód paliwowy z rampy , zatkać kciukiem i włączyć zasilanie . Jak nie utrzyma ciśnienia palcem to znaczy że pompa sprawna . :D Jak...
Jeśli to BOSCH i jest pompka przy filtrze to wystarczy popompować az zrobi sie twarda,Lucas musisz poluzować przewód przy pompie zasilający i pompować< potem poluzować przewody wtryskowe i kręcić rozrusznikiem aż poleci paliwo i już po robocie. Co do zapłonu to pompe sie kołkuje przy zakładaniu paska rozrządu i już zapłon ustawiony
pompa paliwa to przewód zielono-fioletowy w wiązce skrzynki bezpieczników. Dodano po 47 możesz tez odciąć plus po stacyjce-przewód zielony w jej wiązce.
Mówisz o tym zaworku ? To właśnie z tego EHAB idzie przewód paliwowy do tego zaworka Dokładnie o tym zaworku. To jest elektrozawór sterujący dopływem paliwa do świecy płomieniowej. Powinno być słychać prace jakiejś pompy paliwowej po przekręceniu zapłonu na zimnym silniku Nie będziesz słyszał żadnej pompy paliwowej ponieważ tam nie ma elektrycznej...
Zapewne masz webasto podłączone pod obieg chłodzenia, plus uruchomienie wentylatora i dodatkowa pompka obiegu płynu chłodzącego. Do tego sterowanie czasowe i jest komplet. A co ze zbiornikiem na ON? Webasto ma wbudowany zbiorniczek na paliwo, napełniane jest przez przewód powrotny z listwy paliwowej silnika. Wystarcza na około 15-20 minut pracy palnika....
Nie mierzyłem ale jak jest zimny to pali i paliwo do listwy dochodzi natomiast jak sie zagrzeje to pompa ciśnieniowa nie podaje paliwa na listwe . Odkręcąłem przewód przy pompie i nic nie leci jak nagrzany. Natomiast jak zimny to leci z duzym ciśnieniem
Jest przy pompie niedaleko prewodu doprowadzającego paliwo. Dochodzi do niego jeden kabel z zasilaniem. Są tam też inne czujniki ale do nich dochodzi więcej niz jeden przewód. Niestety nie mam fotki.
Jeżeli nie masz pompy w zbiorniku- tłoczącej - to masz w PWC pompę ssącą i dla tego występuje gruszka. Jak sprawdzić czy działa- rozłącz przewód zasilający do zbiornika od pompy i sprawdz jakie ma podciśnienie ssania ( czy ssie paliwo ) Podepnij bańkę z paliwem z pominięciem zbiornika( bańka i przewód do pompy) i sprawdz czy odpali bez pompowania gruszką...
Witam. Potrzebuję pilnej pomocy. Jestem w Holandi. Transporter t4 2.5TDI Wczoraj normalnie przyjechałem i zgasiłem silnik a dzisiaj nie chce zapalić.Przekaźnik 109 jest OK, Pompa podaje paliwo na wtryski (Odkręcałem przewód na pierwszym cylindrze i chlapie paliwem). Kontrolka od świec Zapala się na chwilę i gaśnie.
Najpierw odkręciłem przewód ciśnieniowy z wtryskiwacza i zakręcilem rozrusznikiem tak żeby silnik obrócił sie kilka razy. Nie poleciała ani kropla paliwa. Odkręciłem drugi przewód i znowu zakręcile. Nadal z żadnego z nich nie poleciala ani kropla paliwa. Wtedy żeby sprawdzic czy paliwo w ogóle dochodzi do pompy, to poluzowałem przewód doprowadzający...
Na początek zasil pompę wtryskową z oddzielnego baniaczka zawieszonego trochę wyżej nad silnikiem i zobacz jak zachowuje się auto podczas jazdy (najlepiej zawiesić na szybie bocznej plus dłuższe wężyki). Pamiętaj o odłączeniu powrotu od pompy i ten przewód łączysz z wychodzącym z filtra (paliwo będzie krążyć "na ślepo" w obiegu zamkniętym). Powrót z...
Spróbuj dać paliwo na pompę spoza zbiornika paliwa. Wsadź przewód w bańkę z olejem napędowym i próbuj.
Niby złożyłem wszystko jak być powinno a nie pobiera paliwa ze zbiornika do końca. Przed rezerwą, jeszcze przed czerwonym polem po zgaszeniu silnika jest już problem z uruchomieniem silnika. Pompa paliwo przetacza bo sprawdzałem to. Domyślam się, że nie pobiera do końca z lewej komory gdzie jest pływak.
Słychać pompę w zbiorniku ?, odłącz przewód zasilający z filtra, podstaw jakieś naczynie i zobacz czy leci paliwo
Oczywiście kondensator nie ma nic do zacierającej się pompy. Wspomniałem o nim , ponieważ , jak napisałeś, wymieniłeś go na inną wartość. Jakie paliwo pompuje ta pompa ?. Jakiej jakości?. Instalacja paliwowa jedno czy dwuprzewodowa (z powrotem do zbiornika)? Odkręć przewód powrotny z pompy do filtra i zobacz, czy w czasie pracy leci paliwo. Z jakim...
jeśli zdjąłes przewód paliwowy prowadzący z pompy do gaznika to przy zamkniętej manetce gazu przy pociągnięciu zapalarką powinno popłynąć paliwo ,sprawdź przewód podciśnienia miedzy blokiem a pompą czy nie jest zaklejony otworek w bloku ,lub nieszczelna uszczelka
Odkręć przewód przy listwie od biedy można od filtra paliwa zdjąć. Zmostkuj przekaźnik pompy i spuśc to coś. Wlej z 10l benzyny i powinien odpalić.Warto świece wykręcić i wymienić.
Kod 58 oznacza błąd sterownika pompy paliwa. Jeśli przewody są w porządku to pompa do fachowca na stół.
pompa paliwa nie ma wydajności W silniku 250 jest układ paliwowy z przelewem-powrotem paliwa przez wtryskiwacz do zbiornika. Z pompy paliwa biegnie przewód paliwowy - kończący się na jednym króćcu wtryskiwacza a z drugiego króćca wtryskiwacza paliwo wraca do zbiornika. W silniku 500 jest układ "ciśnieniowy". Wtryskiwacz nie jest przelotowy. Nie ma...
możesz sterować za pomocą jednego pstryczka dwoma przekaźnikami,a w tdi najlepiej jak odetniesz albo czarnego po stacyjce albo zasilanie sterownika silnika-też cienki czarny lub czarno-fioletowy po stacyjce w jego wiązce,sterownik jest prawdopodobnie na podszybiu pomiędzy wycieraczkami,ale nie jestem pewien na 100%,rozrusznik masz na czarno-czerwonym....
Zrobiłem już kilka takich aut i to z moich notatek. Niedźwiedzia też montowałem, nie ma kłopotu (ramka - wszystko od góry). Dodam jeszcze rozpiski z Cobry, w 90% się zgadza.
Oddaj auto do mechanika bo patrząc po tobie to nie masz zielonego pojęcia bo to najprostszy samochód jaki można sobie wymażyć . Proste sprawdzenie pompy odkręć przewód paliwowy ten z tyłu patrząc na wtrysk umieszczony na kolektorze ssącym .niech druga osoba przekręci zapłon powinno lecieć paliwo jeśli leci to sprawdzić ciśnienie 0,7 powinno być , jeśli...
Jeszcze jedna sprawa trzeba długo kręcić żeby skakanka zapaliła czasem z przerwami oo trzy cztery razy.Jak zapali to chodzi równo NIE przerywa na gaz reaguje prawidłowo.Jedynie co zauważyłem to lekko zagiety przewód od nadmiaru co wraca do baku Wymienione pompa paliwa, przewody paliwowe,zawór przelewów,
zalej filtr nowy paliwem i podłącz tylko przewód od pompy cr , od zbiornika wypnij i i spróbuj zapalić Filtr wymieniony, zalany nowym paliwem, podłączony tylko wąż do CR, od zbiornika wypięty i założony wąż do kanistra. ... i nie ciągnie paliwa. Nadal pompa nie tworzy żadnego ciśnienia. Wszystko wskazuje na usterkę pompy, tylko czy one kończą żywot...
Pompa paliwa. Przecięty niebiesko-czerwony przewód.
Załóż dodatkowy filterek na wężu między bakiem a pompką, I co mu to pomoże? a co do odpowietrzania to odpowietrzasz najpierw pompę dwiema śrubkami na klucz 8mm, potem 1 wtrysk kręcisz rozrusznikiem i powinien załapać potem dokrecasz i chodzi, ja swojego 3p odpowietrzam w 10 min tą metodą Tylko że problemem zapewne nie jest zapowietrzenie, a po prostu...
Kolego odepnij przewody przy filtrze paliwa, załóż wężyk na przewód idący do pompy, lejek na przewód, jedna osoba kręci druga dolewa paliwo do lejka jak zaskoczy to masz odpowiedź czy sterownik jest dobry, odpowietrz filtr i gotowe.
Wyzej ma napisane ze w ta pompa nie wymaga adaptacji immo,a odpowietrzyc najlepiej założ na powrotny wąż przewód od wysysarki i przetłoczysz paliwo
Witam.Mam pytanie.Posiadam Passata b5 1.9 TDI,110KM.I wstępuje w nim taki problem z że ciężko odpala i pływa na obrotach.Te objawy mógłbym przypisać Nastawnikowi pompy lecz go wymieniłem a problem dalej jest.I zastanawia mnie czy przyczyną nie możne być paliwo wędrujące do pompy z powietrzem.Bo założyłem przezroczysty przewód zasilający pompę i zaobserwowałem...
Mały problem. Będę podłączał webasto thermo top C do logana 1.5dci. Jako, ze w tym aucie nie ma pompy w baku tylko pływak, a pompa wtryskowa wszystko sobie ogarnia, to chciałem dać trójnik przed pompą i stąd pobierać paliwo. Teoretycznie pomysł dobry. Praktycznie mam problem z trójnikiem tak małym by móc wbić się w układ przed pompą wtryskową oraz pytanie...
proponuje abyś otworzył pokrywę zbiornika paliwa. w zbiorniku jest pompa, która zamontowana jest w plastikowej komorze wirowej z której zaciąga chłodniejsze paliwo. powrotny przewód paliwa który wchodzi do zbiornika , podłączony jest w zbiorniku do dolnej części komory wirowej. Doprowadza on paliwo z powrotu wprost pod pompę. Często zdarza się , że...
Jeśli masz filtr paliwa z przodu z lewej strony przy pasku nad nim jest przewód przelewowy o zielonym kolorze rozepnij i przeciągaj paliwo z pompy/prawy koniec/ aż pojawi się w przezroczystym przewodzie przy pompie/najlepiej elektryczną pompką.
Witam, problem dotyczy auta Renault Clio 2 z 2007r., silnik 1.2 b 58km. Auto zawsze odpalało od "strzała' nawet gdy stało całą zimę. Wieczorem żona odstawiła auto na miejsce a rano już nie odpalił. Rozrusznik kręci bez problemu ale auto nie zapala, nie chce nawet troszeczkę załapać. Po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłonu nie zawsze (raz na 3 próby...
Zwarcie lub przerwa w obwodzie regulatora ciśnienia lub pompy paliwa-szukać po przewodach pomiędzy pompą lub zaworu i ECU. W razie potrzeby służę schematami.
Jest to przewód zasilający pompę paliwa. Dostępny w każdym motoryzacyjnym na metry. Strzelam że 8.
przewód pompa paliwo corsa przewód pompa paliwo szczelny przewód pompa paliwo
airlive reset ustawienie anteny warszawa kluczyk passat przycisk otwierać
instalacja wyspowa instalacje wyspowe
Kia Carens - Nie otwierają się szyby z lewej strony Schemat jednostki sterującej 30p control unit 506270A