Sprawdź czy pompa podaje paliwo (bardzo częsta awaria).
To jest zawór EHAB i służy do tego, aby silnik gasł natychmiast to wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki. Do świecy płomieniowej paliwo idzie z tego zaworka co masz zamontowany na kolektorze ssącym mniej więcej na środku długości kolektora (widać go na zdjęciu) a do samego zaworka to już trzeba popatrzeć po przewodach skąd paliwo idzie. Pompę zasilającą...
Ciężko będzie znaleźć nieszczelność na przewodach, sprawdź może ktoryś jest mokry od paliwa. Najpierw sprawdź ten filtr, może sam filtr przepuszcza paliwo.
To jest pompa, czy pompowtrysk? Czy kontrolka EDC gaśnie po odpaleniu? Wywołaj kody usterki nawet wtedy, kiedy jest nieaktywna. Dodano po 1 Gdy kontrolka gaśnie, to w przypadku silnika na pompie wtr. winny jest regulator obrotów - pompa do roboty. (podłe paliwo).
Cześć! Myślę że jeżeli elektrozawór odcina paliwo to w tym samym momencie powinna być odcięta pompa elektrycznie lub pneumatycznie poprzez siłownik pneumatyczny sterowany elektrycznie.Przyglądnij się jaki jest osprzęd wokół pompy, co czym steruje i daj znać do czego doszedłeś to spróbóję Ci pomóć. Pozdrawiam!
Tak, odczytane zegarem. Sprawdzę pompę paliwa. Scania z Angli, po przekładce, dużo rzeczy niedziała ale z tym sobie poradze, ogrzewanie sprawdzę w przyszłym tygodniu.
Ja rzadko ,ale jeśli trzeba stosuję plak ,jest bardziej bezpieczny, ale to tylko w wyjątkowych sytuacjach . Bardzo często kondycja wtrysków jest przyczyną trudnego odpalania po zwykłej wymianie filtra lub pompa paliwa.
62 - jeżeli elektrycznie jest wszystko OK to pozostaje tylko i wyłącznie sprawdzenie mechaniczne zaworu odcinającego paliwo. Odkręć dwie śruby mocujące elektrozawór do EHAB i palcem spróbuj popchać tłoczek z zaworu, jeżeli idzie ciężko to masz przyczynę. Pozostaje Ci tylko wymiana zaworu odcinającego paliwo na pompie wtryskowej na nowy.
Jak to sprawdzałeś? zawór otwiera się po kilku obrotach wału, chyba po 2 razach. Sprawdź, czy pompa robi ciśnienie na filtrze.
Nie jeśli zawór przelewowy otwiera sie przy 5,5 pompa paliwa albo mieli paliwo albo zawór bezpieczeństwa w pompie przepuszcza .. Takie przypadki nie jednokrotnie zacierały nowe pompowtryski szczególnie na 1 i 2 cyl.
Pół kieliszki.. a jesze wypracowują się płaszczyzny boczne. Paliwo jest rzadkie, to nie olej. Oczywiście sprawdzileś na 100%, że to nie zaworki przelewowe?
witam tomaszbl17 to wygląda na brak ciśnienia paliwa za filtrem pompa nie może dostarczyć paliwa do listwy zasilającej.Filtr oryginał scania czy jakaś podróba?Z tego co piszesz to seria cztery jak mnie wam smok paliwa raczej stary jak coś to go wyciągnij jest tam sitko montowane w rurce (stary model) wyciągnij je prawdo podobnie jest zatkane nie kiedy...
Przyczyną,może być pompa paliwa, uszczelnienie napędu, a także uszkodzone oringi na pompowtryskach, zwłaszcza te od samej góry.
Wyglada na mały wydatek pompy wysokiego ciśnienia, przy zapotrzebowaniu na paliwo przez wtryskiwacze nie daje odpowiedniej ilośći przy zadanym ciśnieniu
Witam. Poszukuję srrwisu pomp paliwa, dokładnie pompy wysokiego ciśnienia do scani r440. Pompa przepuszcza paliwo obudową przy wyższych obrotach. Miał może ktoś z tym problem. Czy obudowa pompy jest wymienna, bo sama pompa działa prawidłowo. Auto ma rozsądne spalanie, siły jakoś też niebrakuje. Z góry dziękuję
Otwarty zawór odcinania paliwa. Ciśnienie zasilania nie spada wystarczająco szybko, gdy silnik zostaje wyłączony po przez zawór odcinający paliwo. Na środku listwy znajduje się zawór odcinający paliwo jest w kolorze czerwonym, prawdopodobnie się zablokował. Należy go rozebrać wymyć i złożyć
Ten ostatni, to czerwony zawór (odcinający paliwo) Jeśli masz jakieś zapasowe części, to dołóż drugą krzywa blaszke sprężystą, bo błąd wskazuje na nieprawidłowe gaszenie motoru.(brak spadku ciśnienia) Może też to być wadliwy czujnik ciśnienia dawki paliwa, ale najpierw- zawór. Serwis zaczyna od wymiany. 12801 za niskie napięcie baterii- pewno z czasów...
a kontrolka gasnie?? moze wskaznik jest uszkodzony?? Wkrecales manometr i sprawdziles cisnienie?? Moze pompa oleju albo panewki?? Moze olej rozzedzony przez paliwo?? Jest mnostwo powodow. Napisz cos wiecej
Jeszcze jedna sprawa trzeba długo kręcić żeby skakanka zapaliła czasem z przerwami oo trzy cztery razy.Jak zapali to chodzi równo NIE przerywa na gaz reaguje prawidłowo.Jedynie co zauważyłem to lekko zagiety przewód od nadmiaru co wraca do baku Wymienione pompa paliwa, przewody paliwowe,zawór przelewów,
Scania stanęła we Francji i nie ma już ochoty się odzywać, coraz gorzej zaczęła odpalać a wczoraj rano już nawet na dwa płatki jednocześnie Nie ma szans na odpalenie, planuje wyjazd i wymianę kompletnej pompy paliwa, to chyba ostatnia szansa, dodam ze paliwo we filtrach stoi, macie może jakieś pomysły?
silnik na wtryskach hpi . jedni mówią ze to uszczelniacze na pompowtryskach a drudzy ze to pompa paliwa napędzana z kompresora . od czego mam zacząć. prosze o pomoc
Przyczyną była pompa paliwowa.
Procz pompy paliwowej to jedyne miejsce gdzie olej napędowy może mieć kontakt z olejem silnikowym. Ewentualnie pęknięta któraś z głowic.
Prąd pojawia się samoczynnie po pewnym czasie... Brak jakichkolwiek błędów na komputerze. W czasie jazdy brak objawów usterki, auto jedzie normalnie, jednak po wyłączeniu silnika nie można go ponownie uruchomić. Witam a o jakim zasilaniu pompy piszesz ....listwy paliwowej (elektromagnes nastawczy)..... zaworze odcinającym paliwo ?????......jak robiłeś...
Łatwa diagnostyka lepkosciomierzem w silnikach z PDE. Mierzy się w każdej głowicy oddzielnie. 380 to tylko PDE ;p Paliwo wydostaje się oringami cewek i trzeba powtórzyć naprawę.
Tak sobie myślę w manie ze skrzynia scanii ( a wyciagalem już chyba ja z 50 razy jak nie wiecej- wadliwy pompa) w niektórych egzemplarzach wystepuje po naprawie właśnie drżenie nadwozia, trzeba rozepchnac od środka rame w manie to możliwe scania ma na stałe połączony wspornik nad skrzynia biegow Ale tu może by pomogło (i tak długo się męczysz )wyciągnięcie...
Pierwsze ( tak na szybko) co mi przychodzi do głowy to zawór ciśnienia na listwie / akumulatorze upuszcza paliwo do powrotu,awaria wtrysków lub pompy wysokiego ciśnienia ale to tylko domysł.Prawdę mówiąc jestem zaskoczony ,że zdecydowałeś się na tankowanie biopoliwa do tak delikatnego układu paliwowego i wcale nie jestem zdziwiony , że przy tak małym...
Nie widzę pojazdu, to nie wiem czy jest gaszenie siłownikiem, ale wyżej była mowa o EHAB wiec się na tym skupiłem, bo to wystarcza żeby wyłączyć motor. Dołączam rysunki pompy o która wydaje mi się że jest w tym pojeździe i schemat działania zaworu EHAB. Proszę zauważyć, że podczas gaszenia zawór odwraca obieg paliwa i wprost wysysa paliwo z komory tłoczków....
Witam mam podobny problem z Scanią 114 380 jak kolega Piechus. Tzn w niskim zakresie obrotów nie ma mocy ( wymienione zostały pompo-wtryskiwacze, pompka paliwa).
Moze byc jeszcze pompa paliwa albo peknieta gliwica
EMS 135 Ciśnienie zasilania Opis Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Przyczyna Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty. •Filtr...
Mam problen z scanią 124 hpi czasami a przewżnie w mieście zapala mi się edc byłem w scani serwisie wymieniłem pompę paliwa smok sprawdziłem co zalecała scania a i tak czasami edc się zapala. Ma ktoś pomysł co może być ?
Wymiana pompy pomogła.
To jest na pompie rzędowej ? z zaworem odcinającym dopływ paliwa (ehab)?
Przy pompie wtryskowej, jest zawór elektryczny ktory w momencie gaszenia odcina paliwo, czesami nie zadziała i nie odetnie paliwa to jest przyczyna że po gaszeniu nadal silnik chodzi jakby lewych obrotów dostał
SCANIA R 420 HPI 2007 - autocom pokazuje około 14 bar na wolnych obrotach. Podmieniłem czujnik ciśnienia, czujnik przelewowy, cewkę gaszenia, filtr paliwa nowy. Regulowane zawory i pompowtryski. Pompa paliwowa nowa. Musi być gdzieś ubytek ciśnienia, pytanie gdzie?
Witam. Pod dużym obciążeniem pojawia się problem wycieku paliwa przy jednej ze śrub na głowiczce pompy wysokiego ciśnienia. Na komputerzre aktywny błąd EMS 449 5. Proszę o porady czy to kwestia jakichś oringów, czy pompa do regeneracji.
Więc tak, wszystkie drogi prowadzą zawsze do smoka, to że wymieniony, to nic nie szkodzi- syf w baku mógł podejść pod krawędż i nie trzymają. Paliwo ma schodzić i chlupać w baku, ale powrotem. A co do ciśnienia po zgaszeniu, to powinno wolno opadać do zera po kilku minutach. Zakładanie dodatkowych zaworków, źle wróży i obiecuje większe kłopoty- tam...
Mialem podobny przypadek, a mianowicie ktos przede mna wyrzucil separator paliwa i polaczyl przewody na zlaczki i jedna sie rozszczelnila, a ze byla na przewodzie ssacym to zasysalo paliwo z powietrzem i chwilami brakowalo paliwa. Dzialo sie tak raz na jakis czas ale nie dawalo mi to spokoju i przejrzalem przewody i znalazlem te wadliwe zlaczki. Daj...
Masz problem z ciśnienie zasilania paliwa - za niskie. Możliwe przyczyny: filtr, pompa, przewód nieszczelny itd...
Witam. Zakladam ze silnik PDE. Odkrec przewod od pompy do filtra i zobacz czy pompa daje paliwo bo nie piszesz czy chodzi na paliwie po odpaleniu na plaku czy jak przestaniesz plakowac to gasnie. Jezeli nie daje paliwa to sprawdzasz sprzeglo miedzy pompa a sprezarka, jezeli sprzeglo i kły sprzeglowe cale a wał w sprezarce sie nie kreci to ogladasz naped...
Mierzłeś ciśnienie manometrem na filtrze? zdemontuj pompę podająca, rozkręć. W Środku są dwa tryby wyjmuj je i zobacz ściany (jak widać ślady na ścianach że tryby się obracają, pompa do wymiany) Sprawdź jeszcze zawór przelewowy Dodano po 3 Uruchom silnik i pozostaw na obrotach 500 obr./min. Odczytaj wartość ciśnienia, najniższa dopuszczalna wartość...
Ciśnienie zasilania paliwem jest za niskie. Jeden z zaworów przelewowych ( ten w obudowie filtra paliwa lub pod listwą paliwową po lewej stronie) jest uszkodzony lub pompa paliwa. Poza tym jest problem elektryczny z czujnikiem temperatury paliwa wystąpiło na nim zbyt wysokie napięcie to samo w czujniku ciśnienia zasilania. Tu jest do sprawdzenia wiązka...
Witam samochód u nas dwa lata bez problemów. Do czasu a mianowicie samochód zaczął okropnie kopcić na biało z początku niewinnie a od miesiąca walka trwa a mianowicie: Na początek "zrobione" wtryskiwacze, nowe filtry zawór na listwie i filtrze paliwa oryginał Scania oczywiście regulacja zaworów i wtryskiwaczy. Nic nie dało samochód kopci. Kolejna diagnoza...
Pompa paliwowa zregenerowana wszystko wróciło do normy . Zamykam temat
Kolego Proboszcz 30 podałeś bardzo mało informacji a oczekujesz by ktoś naprawił autko poprzez forum. Przede wszystkim nie napisałeś w jakich okolicznościach auto nie odpala (po nocy, w czasie jazdy czy może po jakieś drobnej naprawie). Nie wiadomo. Szukasz schematu a może przyczyna tkwi w układzie zasilania paliwem, czy auto jest odpowietrzone, sprawdzona...
Pompa paliwa zregenerowana, wszystko działa zamykam temat .
Co do dymienia zgadzam się z kolegą wyżej.Do Scania 124L co za problem masz z pompą paliwa? Ukruszone ceramiczne tłoczki?
A ja tak i jest to scania HPI- kopci jak cholera na szaro. Pompa comon daje ciśnienie, więc co tu ustawiać. W silnikach wykorzystujących system Common Rail zamiast sekwencyjnej pompy paliwa wykorzystywana jest pompa wysokociśnieniowa, która tłoczy paliwo do akumulatora zasilającego (zwanego również listwą lub szyną) wspólnego dla wszystkich cylindrów....
uszkodzony zawór EHAP -został wymieniony(ale bez cewki) co za ironia :) a gdzie Ci wymienali ten EHAP.....?? to jest komplet zawór z cewką.. więc jak tylko mogli wymienić Tobie jedną część..?? no właśnie! Dodam tyle że zakres działania zaworu jest niewielki a jego regulacja odbywa się podkładkami regulacyjnymi co 0.1mm od 0,2-2.00mm. W warunkach "p.w/w...
387 Napięcie w obwodzie ma wartość wyższą niż dopuszczalna -przerwany obwód czujnika temperatury paliwa, -usterka obwodu czujnika ciśnienia oleju lub obwód przepływomierza masowego powietrza, 4745 Ciśnienie zasilania przekroczyło wartość graniczną dla danego okresu -czujnik ciśnienia dopływu paliwa wskazuje nieprawidłową wartość , -usterka zaworu przelewowego,...
Przejrzelismy caly uklad zasilania paliwem. Wszystko szczelne smok czysty. Wymienilismy filtr paliwa i jeszcze raz zmierzylismy cisnienie zasilania: niskie obroty - ok 5,3 bar 1700 obr/min - 4,7 bar Moze mi ktos napisac jakie powinno byc prawidlowe cisnienei zasilania? Wszystko wskazuje na to ze pompa ma za mala wydajnosc tyle ze byla niedawno to jest...
Dymienie na siwo, pomijając zimny na mrozie, kiedy to ma dymić tylko na siwo, to; nie spalone paliwo, mało paliwa (FILTR !), pompa zasilająca), lub dziurawy rozpylacz pompowtrysku. Czasem w intercolerze lubi się też nagromadzić budyń powstały z kondensacji pary wodnej i oleju, który tam zawsze jest w pewnych ilościach za sprawą turbiny. Trafił bym z...
Witam. Czy zakładał ktoś pompę zamiennik, jak to współpracuje? Bo słyszałem, że zakłada się tylko oryginał. Miał ktoś do czynienia z taką pompą, z góry dzięki
Jeśli chodzi o głowicę pompy paliwa to najczęściej lubi pojawiać się paliwo z zaślepek znajdujących się na głowicy. Są to śruby na torx jak się nie mylę 50 bądź śruby na klucz 13. Kolego a czy twój sprzęt może przeprowadzić test szczelności?
Jeśli to HPI a pewnie tak to pierwsze co do sprawdzenia zawory regulujące ciśnienie - pierwszy w zasobniku paliwa drugi w obudowie filtra. No i ten trzpień w obudowie filtra paliwa. Jeśli to nie pomoże to będzie problem z pompą zasilającą. Jakie ciśnienie paliwa ma ta Scania jak już odpali??
Ciśnienie zasilania EMS 53253 T1742309 Opis Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Przyczyna Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty....
Spróbuj załamać przewód powrotny z listwy paliwowej - jeśli scania wejdzie na obroty ,to pękła sprężynka w zaworku i zaworek nie utrzymuje ciśnienia. Jeśli nadal będzie to samo ,to bardzo prawdopodobne że pompa już nie domaga. Pasowałoby zmierzyć ciśnienie paliwa na filtrze.
Podwieszony/zużyty regulator ciśnienia, pompa zasilająca. co jest dziwne to filtr paliwa cały w oleju silnikowym (czarny). Normalka w tych silnikach. zawór gaszenia otwarty na 52% Skąd wiesz? Czym diagnozowałeś? EMS 1847329 135: Tytuł Ciśnienie zasilania Usterka Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym...
Odczytaj kody błedów, usterka może dotyczyć wielu rzeczy: czerwony zawór, pompa zasilajaca, zaworki w smoku paliwa.
Miałem 3 przypadki: 1- pękniety korpus pompy wtryskowej 2- j.w. uszkodzona pompka paliwowa 3- uszkodzone oringi na sekcji tloczacej Jest to 6 cylindrowy, 9 litrowy silnik - rzędowa pompa wtryskowa bez EDC DSC 9 11 Moze sie nie znam ale ja w 4 serii nie widzialem jeszcze Common Rail... W czwartej nie ma, zgadza się, jest tylko XPI DC13 w R-serii. troszke...
Kolego habi7 to nie tak że nie znam się na mechanice może nie po szkole ale jak dotąd dawałem sobie radę miałem xfa i mana fakt że starsze i nie było tam tyle elektroniki tylko pompa wtryski i po krzyku, napisałem tak ponieważ jestem zdegustowany tą scakanką sprawdzone tak jak opisałeś paliwa nowy orginał,powietrza orginał,zawory wyregulowane na serwisie...
Witam. jak pisałem scania 124 420 na pompowtryskach listwa. stała kilka miesięcy, zgasła z braku paliwa a teraz odpowietrzona zalane paliwo na tłokach jest paliwo, nie pali, coś z elektroniką od czego zacząć co może powodować że nie pali wcześniej paliła bez problemu.jakieś przekażniki,jestem załamany. Dodano po 7 Stała na warsztacie i jest opcja że...
Nie wiem jak jest w scani, ale w DAFie XF te objawy wskazały na zużyty potencjometr pedału gazu. Może tu tez jest takie coś? Eeeeeeee tam - nie pleć głupot. DAF to nie Scania a Scania to nie DAF. Jeśli wyskakują te dwa błędy, o których wspomniał autor tematu to są problemy z ciśnieniem zasilania. Do sprawdzenia czujnik ciśnienia paliwa - pomiar mechaniczny...
Turbina w tej chwili jest nowa, zakładana na serwisie. Tą starą próbowano naprawiać, w Lublinie i Rzeszowie. Czyszczona i opinia, że musi chodzić a dalej się zacinała więc sam ją wyjąłem i rozebrałem. Pierścień był pęknięty w czterech miejscach i blokowały się łopatki, więc kupiłem nową w serwisie. Ale dalej to samo. Wtryski założyli na próbę nowe,...
4788 Zasilanie paliwem cylindrów. Zbytki niski poziom napięcia do sterowania zaworem elektromagnetycznym ilości paliwa do tylnego zespołu cylindrów 4-6. Przyczyną usterki może być uszkodzony akumulator lub usterka w zaworze elektromagnetycznym. Mogła także wystąpić wewnętrzna usterka jednostki sterującej. W wyniku usterki wyłączono podawanie reduktora....
Pompo wtrysk nie może pracować bez ciśnienia paliwa. Spróbuj zmierzyć ciśnienie paliwa po odłączeniu elektrozaworu. To wykluczy pompo wtryski.
Też sugeruję pompę paliwa, po prostu nie wyrabia się z wydajnością.
Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych, usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: -jeden z zaworów przelewowych otwiera się wcześnie. -zawór odcinania paliwa jest zamknięty -filtr paliwa jest zapchany -powietrze w paliwie -uszkodzona pompa podająca -przeciek...
APS 185 Nagłówek CAN Usterka Brak komunikatu temperatury albo nieprawidłowy komunikat temperatury z koordynatora lub ICL2. Przyczyna •Uszkodzony czujnik temperatury zewnętrznej (T27). •Niewiarygodna komunikacja CAN •Usterka obwodu szyny CAN. •Usterka w koordynatorze lub ICL2. Uwagi Gdy czujnik temperatury działa, nie ma to wpływu...
Nie pamiętam czy po włączeniu zapłonu czy dopiero po odpaleniu silnika, ale to termik w osuszaczu decyduje czy grzać czy nie. A ciśnienie paliwa mierzyłeś? Skoro wskazuje Ci usterkę wtryskiwacza i piszesz że auto słabnie, to winna jest pewnie pompa paliwa. Ale to trzeba zweryfikować.
Raczej nie a do pompy było zagladane
20488 Zawartość EGR, ilość zwracanych gazów EGR jest za mała i nie można jej zwiększyć do wymaganego poziomu. Usterka może mieć następujące przyczyny: Klapka w zaworze EGR nie może zostać otwarta. Powodem może być zablokowanie klapy lub zbyt małe ciśnienie siłownika sterującego, albo zbyt duży wewnętrzny przeciek w siłowniku sterującym. Zawór proporcjonalny...
KOD USTERKI 62 ZAWÓR PALIWOWY Usterka:Prędkość obrotowa silnika nie spada wystarczająco szybko po jego wyłączeniu. Przyczyna:Częstotliwość sygnałów prędkości obrotowej doprowadzanych do pinów 21 i 22 nie maleje wystarczająco szybko po zaniku napięcia na pinie 47. Komentarz:Prędkość obrotowa powinna zmniejszyć się co najmniej o 150 obr/min w ciągu 4...
Witam :) jestem posiadaczem Scanii R480XPI bez AdBlue🤷♂️🤷♂️. Po zakupie auto paliło 28-30l i tak się utrzymywało przez kilka lat. Nagle scania straciła na mocy i zaczęła dużo palić (40l ponad) okazało się że wtryski kaplica, pompa paliwa też śmietnik. Kupiłem wtryski pompę cały układ paliwowy wyeliminowałem, auto dalej słabe dużo pali. Układ EGR czyszczony...
KOD USTERKI D005 USTERKA:Jednostka sterująca nie korzysta z sygnału czujnika ciśnienia dawki paliwa, pomimoże znajduje się ono w granicach tolerancji. PRZYCZYNA:Ciśnienie jest nadmiernie niskie w porównaniu z normalnym ciśnieniem dla różnych warunków roboczych. UWAGI:Jeśli napięcie wykracza poza dopuszczalny zasięg,jednostka sterująca stosuje zaprogramowaną...
Jaki jest numer katalogowy wtryskiwaczy? Były w produkcji 2 typy -z przelewem i bez. Te z przelewem miały śruby dodatkowo połączone przewodem i wyprowadzone za zawór przelewowy do powrotu paliwa. Jest jesze jedna możliwość, podczas "regeneracji" PDE zapomniano o uszczelkach nakrętki (wewnątrz nakrętki). Ewentualnie powstał przeciek wskutek dużego ciśnienia...
ems 53249 Tytuł Czujnik ciśnienia zasilania Usterka Napięcie w obwodzie przekroczyło dolną dopuszczalną granicę. Przyczyna Możliwe przyczyny: •Zwarcie w obwodzie czujnika. •Przyczyną usterki może być również zakłócenie zasilania napięciem tych komponentów, które podłączone są do wspólnego źródła zasilania. Jeśli jednocześnie zasygnalizowana...
Nie ten jest pompa a na niej podstawa filtra i filtr [wkład] Euro 4.
Witam. Szukam wszelkiego rodzaju schematów, podpowiedzi w jaki sposób przesterować ecu w samochodach ciężarowych tak aby zmniejszyć dawkę ON i zastąpić ją gazem. Czy wystarczą zmiany wartości czujników? Interesuje mnie np Scania PDE na pompo-wtryskiwaczach.
Witam. Za czołem jeździć scanią jak w temacie. Brak jej mocy dymi na czarno podczas jazdy i ma niska temperaturę cieczy na poziomi 70 stop. Szef mów że to tak od ok dwóch miesięcy jeździł z nią do serwisu ale oni ręce rozkładają. Wymienił i sprawdził. czujnik doładowania interculer turbina sprawdzona nowe org. filtry paliwo/powietzre czujnik na wale...
Zmierz ciśnienie paliwa na filtrze. Powinno być ok 5,5 bar. Całkiem możliwe, że pompa zasilająca się kończy i stąd takie objawy.
53253; za niskie ciśnienie zasilania w różnych warunkach roboczych.Jeden z zaworów przelewowych otwiera się za wcześnie lub zamknięty zawór odcinania paliwa, zapchany filtr paliwa, uszkodzona pompa podająca,wyciek z układu.Kod wyświetli sie w tedy gdy spadek ciśnienia będzie w czasie nie mniejszym niż 7s, w tedy sterownik ograniczy moc tak długo jak...
W zasadzie w każdej jednostce silnika kod 135 to ciśnienie zasilania paliwem. Skoro błąd na CAN jest nieaktywny nie zawracałbym sobie nim głowy. Wiele razy miałem w jednostkach błędy na komunikacje CAN itd. ale są to błędy pojedyncze i w dodatku nie aktywne, tak samo jak tu wieć sobie odpuść. Kod 135 w dodatku aktywny to za niskie ciśnienie paliwa....
Witam, dziwna przypadłość, Scania R420 3-osiowa 2005 r. Z 2 tygodnie temu, podczas ruszania, gdy auto było na wysokich obrotach (1500–1800), traciło nagle ciśnienie paliwa, tak jakby go zabrakło, wyświetlił się błąd EMS 135 niskie ciśnienie paliwa i po paru sekundach, gdy auto zwolniło/obroty zmalały, puściło biały dymek i zaczęło jechać dalej normalnie....
temat ogarniety problemem było ciśnienie paliwa , auto długo stało musiało sie dużo syfu z dodatku bio utworzyć i to zatyka filter paliwa
Po wymianie czujnika doładowania na komputerze nie pokazało więcej błędów. Na kanale w serwisie auto chodziło bez zarzutu. Wyjechałem i po przejechaniu kilku km stwierdziłem ze jest tak samo zle jak przed wymianą albo gorzej. Niestety nie wróciłem juz do nich bo skończyli pracę na dziś. Mechanik sprawdzał ciśnienie w układzie paliwowym, jednak stwierdził...
Witam mam problem ze Scanią. Ma duże spalanie na poziomie 40l/100km, wymieniono na serwisie pompę paliwa, zawór EGR, przeregulowano pompowtryski oraz zawory, wymieniony czujnik doładowania. wyczyszczono smok nowe filtry sprawy intercooler Spalanie bez zmian, troszkę się poprawiło, ale niewiele. Czy ktoś może coś doradzić.
Ems4390 Tytuł: Zapewnienie równowagi cylindra, cylinder 6 Usterka: Osiągnięto maksymalną wartość cyklicznego zasilania tego cylindra silnika, na co zezwala jednostka sterująca. Powody: Średnie ciśnienie efektywne w jednym z cylindrów silnika jest niższe niż w pozostałych. Przyczyny mogą być następujące: Obecność powietrza w układzie zasilania paliwem,...
Podłączając się do tematu zapytam czy ktoś wie jak montować koło zębate do hpi 2006? Dodam, że wymieniałem kompresor, a co za tym idzie musiałem przełożyć koło zębate i prawdopodobnie się poluzowało. Zakładając je dokręcałem tylko śrubę kluczem pneumatycznym. Autko chodziło godzinę , po czym silnik zgasł. Po analizir okazało się, iż pompa nie daje paliwa,...
Witam opis błędu 53253 Ciśnienie zasilania Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty. •Filtr...
Sprawdziłem całą drogę paliwową i wszystko w porządku, pompa zasilająca też nowa, a błędów wykasować się nie da. Przy naciśnięciu pedału hamulca jeszcze bardziej faluje.
kod błędu to E 27 Zadziałało zabezpieczenie przed przegrzaniem lub pompa dozująca przestała działać, sprawdź zabezpieczenie i połączenia oraz pompę i jej połączenie.
Temperatura paliwa (czujnik) Ciśnienie paliwa (czujnik) lub brak ciśnienia. Sprawdź filtr, smoka, pompę- zmierzyć ciśnienie.Sprawdzić zaworki przelewowe.
Czym się różni GSM od sieci komórkowych? Złota czcionka. Swoją drogą, to ostre oko masz, ja na to nie zwracałem uwagi. Dodano po 5 Sposób był taki, że dwa autobusy parkowały tak blisko siebie jak to tylko możliwe, jeden przodem, drugi tyłem, tak że dostęp do wlewów paliwa był znacząco utrudniony Tak, ale specyfika parkingów dla TIR i rodzaj tej pracy,...
Witam, mam problem z odpaleniem auta, scania 124 420 2004r PDE, wyświetlają się błędy 51,52,53,54,55,56, autko stało kilka miesięcy. wtryski sprawdzone, sprawne, wgrany nowy soft, nowa pompa, nowy zaworek, wtryski nie podają paliwa, na plaku odpala, POMOCY.
Pompy podające w hpi też dość często padało skoro uważasz że smok napewno jest dobry
Problemem okazał się filtr paliwa ,który po wymianie końcówek wtrysków i pompy CHYBA nie został wymieniony w autoryzowanym serwisie.Jest ok.
Ale humor poprawiony na cały dzień Że ja to przeoczyłem :-) Jak już mówiłem CB-stą jestem marnym, a slangu "cyfrowego" nie znam To krzycz każdemu samcowi w eterze na zakończenie każdej rozmowy "88" to się szybko nauczysz :-) :-) Kiedyś było coś takiego ale nie wiem czy nadal jest aktualne. Jakieś pozostałości pewnie jeszcze w eterze gdzieś są: 73 -...
Jak dla mnie to uszkodzona pompa paliwa a dla potwierdzenia diagnostyka tak na 5 minut jak i 1h i 5h ale wystarczy 5 minut i 30 min ...
scania paliwo paliwo scania scania pompa
chrysler voyager czujnik mercedes skrzynia manualna strona internetowa wirus
diora bluetooth zmywarka amica pompa myjąca
Peugeot 5008 2011: Bagażnik otwiera się przy otwieraniu drzwi Sterownik do drukarki HP Deskjet D1460 - jak pobrać i zainstalować?