Kupiłem coś takiego jak dojdzie to pokombinuje. zrobisz tym polskim vagiem https://obrazki.elektroda.pl/8183160400_...
AJM to całkiem inne silniki nie tyczy się tego co pisałem. Ty masz silniki już z PD zastanawiam się co ci się ubzdurało klimatyzacja a pompa vacum jak to bardzo odległe osprzęty w tym silniku. Z tej strony to może być różnie uszczelka pod pokrywą, uszczelnienie turbiny, kolektor ssący. Pierw musisz sprawdzić gdzie dokładnie to nie muszą być kosztowne...
Łożyska na amortyzatorach, zmień zanim pompę wykończysz.
Śruby nowe 8nm ale niech ktoś potwierdzi.
No mnie też ciekawi, czy mu to pomogło, ale coś się nie odzywa. Więc pewnie tak
Mogłeś poprosić o okazanie starej pompy " niby " wymienionej .
Pompa w baku, to tylko pompa przelewowa, napełnia kosz smoka oraz przepompowuje paliwo pomiędzy komorami zbiornika. Pompa VP44 sama zasysa paliwo ze zbiornika
No to kolego wygląda tak jak by Ci padł silnik pompy ponieważ jak zwarłeś styki to silnik pompy powinien dostać napięcie i pracować, a skoro cisza to albo nie dochodzi napięcie do samego silnika albo on jest uszkodzony. W załączniku masz pomoc.
No wszsytko wskazuje na pompe,kup sobie nowa,nie szukaj regenerowanych no i jak juz zalozysz nowa to zalej uklad orginalnym plynem,zielonym nie czerwonym bo nowa dlugo nie pochodzi,a co do przodu to rozbierac go nie musisz,dojscie jest z gory,jedenie co to oslone pod silnikem trzeba zrzucic,pozdro
łożysko koła sie kończy,jeśli tak to naprawa się opłaca i jest prosta.
Na oko będzie ciężko. Najlepiej na stole probierczym.
Wpierw do nadgorliwego i niedouczonego użytkownika - "psikać" - http://www.sjp.pl/psika%E6. Dalej - nazywa się ten element bodajże odpowietrznikiem układu LDA, oryginalnie powinna być na nim gumowa czapeczka z dziobkiem, kierująca opary oleju na korpus pompy. Jeśli nie leje się stamtąd do przesady, to zostaw to w spokoju, inaczej to chyba taniej wyjdzie...
Z pamięci, bo to stare dzieje-problem taki robił dodatkowy przekaźnik pompy paliwa (K142 na schemacie) jak i moduł sterujący wentylatorami. W tym modelu zastosowano schładzanie listwy paliwowej (pompa przetłaczała paliwo) aby nie tworzyły się korki powietrzne. http://obrazki.elektroda.pl/2920196000_1...
Ok. Dzisiaj tak zrobię i dam znać. Tak, była nowa uszczelka, jeżeli chodzi ci o tę między pompą a silnikiem. Dzisiaj będę miał jeszcze 3 pompe. Zobaczymy, co pokaże manewr z plakiem; jak nadal będzie lipa, to podmienię jeszcze raz tę pompę.
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
zaworek zwrotny na filtrze lub nieszczelna pompa
Bo pompa jest częścią bloku ABS ,cały ten klocek do którego idą rurki hamulcowe i kable.Dlatego nie ma jej na schemacie. Albo padły szczotki ,albo sam moduł,albo nie ma zasilania. Trzeba sprawdzić dokładnie zasilanie żarówką na pinach: 1,5 to masa 2,6 to stały plus 23 to plus po zapłonie Tak wychodzi zw schematu. A jak byś chciał super dokładnie to...
Małe rolki: nakrętka i śrubka 20Nm. Duża rolka prowadząca ze śrubą 50Nm + 90°. Nakrętka napinacza 20Nm + 45°. Pompa wody 15Nm. Śruba koła wałka rozrządu 100Nm, plus śrubki fasolek 20Nm + 45°. Pompa wysokiego ciśnienia: nakrętka główna 95Nm, i ''fasolki'' 20Nm. Szpilki 15Nm.
Witam, Ja mam pojemniczek zamiennik i w nim nie ma sitka. Płyn mi się pieni i wybija mi go górą. W stary pojemniku, który wymieniłem miałem to samo (był pęknięty dlatego wymieniłem). Co to może być? No i pompy mi wyją chyba już 3 wymieniłem. Czy miałbym takiego pecha, że tak szybko padają? Jedna chodziła miesiąc ok i wycie to wymiana następna też po...
Jadąc na "Sporcie" przy wyższych prędkościach i trzymając obroty 3-4,5 tys. wyrzuca płyn, temp. podchodzi pod 120° po czym wraca do 90° (rzecz jasna zwalniam do 100 km/h). Odkręcam korek, jest słyszalne syknięcie i muszę dolać płynu. Pytanie, skąd wiesz, masz pewność, że taka jest kolejność, jak to napisałeś? Wg mnie, raczej kolejność jest taka - Przy...
Witam ponownie: Poruszyłem w tym temacie też kwestię niedziałającego oświetlenia z przodu, w dachu, między pasażerem a kierowcą. Mam założyć nowy temat, czy jest to tak banalne, że ktoś może mi w tym poście odpisać? Dziś np. działało, ale jest to loteria, kompletnie nie zauważyłem jakiejś tendencji, od czego zależy, czy ono działa, czy nie.
Mam tylko do Seata 1.6 AKL ale to powinno być dokładnie to samo. Na jednym ze zdjęc masz wydatek jaki powinna pompa napompować.
Dwie pompy paliwa pod maską i w baku. Jest podgląd na niskie ciśnienie paliwa? W ostateczności pompa wtryskowa
Wymiana filtra paliwa. Kontrola ciśnienia czy pompa paliwa wydajna, ciśnienie na listwie paliwowej. Czyszczenie Map Sensor. Czyszczenie przepustnicy i jej kontrola + węże dolotowe. Potrzebne nie potrzebne czas na przegląd konserwacyjny.
Błąd lock up-u czyli albo za niskie ciśnienie wytwarza pompa skrzyni albo elektrozawór albo lock up w konwerterze wadliwy. Kolokwialnie konwerter nie spina na sztywno. Jest uślizg /różnica prędkości wał korbowy -skrzynia biegów po zapięciu lock up.
Możliwe, że to przekaźnik pompy paliwa. U mnie często nie załącza. Nie grzebałem jeszcze w nim, bo palę na gazie, ale po przekręceniu kluczyka powinno "cykać" na przekaźniku, po chwili się wyłączy. Jednocześnie powinno być słychać pompę paliwa. jeśłi nie ma takiej reakcji to styki na przekaźniku, albo sama pompa paliwa.
Podałem nr pompy. Akurat w tym modelu pompy sterownik jest poza pompą. Pompa ma gniazdo z kilkunastoma grubymi pinami a nie jak w tradycyjnej pompie z wbudowanym sterownikiem. Proszę o rzeczowe odpowiedzi. https://obrazki.elektroda.pl/5458447400_... Ten model 8E0614111T ABS zawsze miał sterownik na pompie ABSu https://obrazki.elektroda.pl/3026361100_...
Wiązka ok i cisnienie ma garach ok to coś popsułeś przy robocie. Jak byś jeszcze wiedział jakie daje ciśnienie pompa tandem to by mozna było co myslec.
Filtr paliwa lub pompa za niskie ciśnieniena szynie.
W jakim stanie jest pompa w baku?
Pompa paliwa do wymiany.
Filtr koło zbiornika. Elektryczna pompa ( w zbiorniku) sama odpowietrzy układ.
Witam jest taka opcja że padła pompa tandemowa ,albo uszczelnienie pompek ,pozdrawiam
Tylko wtedy załóż oryginalny filtr z przelewem do baku i pompa niskociśnieniowa 0,2 bara. Ewentualnie widziałem już tak zrobiony układ że pompa była elektrycznie podłączona do świec żarowych i miała obejście z zaworem zwrotnym. Idea była tak że pompa podaje paliwo przed odpaleniem (napełnia układ) a po rozruchu pompa VP sama ciągnie paliwo przez zaworek...
1. Nie posiada korka 2. Odpowietrzy się samodzielnie, zalewasz płyn otwarty wlew płynu i gdy uchyli się termostat uzupelniasz płyn. 3. Pompa jest mechaniczna a elektryczna wspomaga przepływ płynu przez chłodnice EGR. Możesz uruchomić ją z pozycji testera diagnostycznego.
Witam! Wysoka temperatura i brak ogrzewania, pompa albo źle założony pasek.
Pomijając niesprawność samego czujnika, to moja teoria jest taka, że może to być spowodowane słabym obiegiem oleju. Z tego co się zorientowałem, poziom oleju jest określany na podstawie temperatury. Ustrojstwo podgrzewa się do temperatury powyżej aktualnej temp oleju, a następnie jest chłodzone to aktualnej temp. oleju. No i niby poziom oleju wynika...
Spróbuj odpowietrzyć jeśli bedzie powietrze a cały układ jest szczelny to można założyc że sie dostaje powietrze przy tłoczkach zacisku. Może jeszcze być winny ABS tzn. pompa i rozdzielacz ( chyba dobrze napisałem :) )
Tak. Oczywiście turbina, pompa wtryskowa, wtryski mają być od AFNa.
Znalazłem przyczynę. Powodem były dwa odlutowane kable od nastawnika pompy. przylutowałem je i problem znikł.
Raz mi się zdarzyło, że uszkodzony był zawór mechanicznie i kapało z niego paliwo. 99% przypadków leci z pod rozdzielacza, z tego dużego o-ringu, lub też z tego pod duża nakrętką na trójkątny klucz z miejscem na czujnik zegarowy też z tyłu pompy.. Wymiana uszczelek tylko po demontażu pompy, pompa musi stać w pionie, inaczej tego nie złożysz. Najczęściej,...
posprawdzaj zasilania, oscyloskopem jaki idzie sygnał z czujnika i czy widzi go ecu. sprawdz pozniej jeszcze czujnik wału. Sprawdz dlaczego nie odpala, nie otwieraja sie wtryski, czy pompa wogole nie daje?
Pompa abs do wymiany. Uszkodzony czujnik ciśnienia hamowania.
Wymień uszczelnienia na pompowtryskach. Miałem kiedyś taki sam przypadek. Zerknij jeszcze do filtra paliwa czy nie jest czarny. Dodano po 51 Napisz jeszcze co to za silnik ale obstawiam jak wcześniej że PD. Zdarzały się wadliwe pompy lukas ale one ciekły. Przy okazji wymiany uszczelnieñ wymieñ metalową uszczelkę pompy paliwa(między pompą a...
Gdzie w Pasku B5 ? Sterownik uszkodzony i elektrozawory trzymają.
sprawdzić, czy jest obieg (czy pompa gania) Wystarczy spojrzeć na cieńki wężyk przy zbiorniczku.
Uszczelki na pompowtryskiwaczach, pompa tandem, pompy paliwa w zbiorniku jeśli jest, filtr paliwa lub jego przewody. Dobry mechanik i diagnoza najpierw
Może pompa tandemowa dogorywa, albo wyrobiony krócieć na pompie tandemowej (typowa przypadłośc), albo rozleziona przelotka na grodzi podszybia
Jest taka możliwość że przez któryś wtryskiwacz paliwo wycieka i dlatego pompa nie da rady sprężyć paliwa. Zrób sobie zaślepkę i zaślepiaj po kolei kroćce z szyny paliwowej i sprawdź czy dalej ciśnienie takie niskie.
Doszedł bo tam urwał się rozrząd, pompa stała. Połamało koniki, zawory itp. remont wyszedł wtedy kilka tys zl.
Pompa prawdopodobnie się zacina , stąd błąd czujnika ciśnienia , padał zwolniony a komp widzi w układzie ciśnienie stąd te błędy
Co ma do tego bezpiecznik 18? To nie benzyniak przecież. Jak już to nr 15. No i nie pompa paliwa tylko zawór na pompie wtryskowej. Dodano po 4 u mnie są inne przekaźniki niż w drugim passacie i na schemacie Na pewno to B3 a nie B4? Rocznik podaj.
Witam! będziesz musiał wymienić pompę hamulcową. Ewentualnie dla pewności rozbierz wszystkie hamulce, wyczyść je, prze smaruj tłoczki i spróbuj odpowietrzyć (mogą się urwać odpowietrzniki) jeśli to nie poskutkuje to pompa hamulcowa. Spróbuj odpowietrzyć.
Drążę temat od jakiegoś czasu i z tego co się orientowałem to oryginalnego sterowanego przez CAN nie ma co montować bo ma np. ochronę komponentu (wykrywa instalacje w aucie z innym VINem i się blokuje) i trzeba jechać do serwisu żeby je aktywować (albo do magika od tego). Aso podłącza webasto do kompa a komp łączy się z bazą vw i sprawdza czy nie jest...
Ja raczej skupiłbym się na układzie zasilania paliwem, jeśli dobrze pamiętam to jest tam zasilane pompą rozdzielaczową , zwaną rotacyjną ale też były z pompowtryskiwaczami w zależności jaka wersja.Jeśli jest pompa rotacyjna napędzana jest przez rozrząd wiec przy każdej wymianie rozrządu powinno się ją sprawdzić i ustawić.
Witam, czytając twój post nasuwa mi się myśl klima jest napędzana tym samym kołem pasowym co pompa od wspomagania.Jeżeli obciążymy ją klimą wtedy pompa od wspomagania może nie mieć takiego ciśnienia i przekładnia może stuka, a przy podniesieniu obrotów pompa wydala i tego efektu nie ma.
Regeneracja albo wymiana na używaną o tym samym numerze sterwonika. Pozdrawiam
Temat zamknięty Przekaźnik 373 spiekł się i nie rozłanczał do końca dzieki za rady. Przekaznik znajduje sie tam gdzie sterownik silnika na podszybiu .
tak jak pisalem sprawdz na przewodach wychodzacych z drzwi co sie pojawia na przewodach podczas zamykania i otwierania , a przy pompie musi byc brazowy przewod bo pompa pracuje raz zasysajac powietrze a raz pompujac polega to na zmianie obrotow pompy
rozumiem ze filtr paliwa wymieniles jeśli tak sprawdz wogole czy paliwo pompa podaje na probe i sprawdzenie czy paliwo sie utrzymuje wstawiłbym zaworek zwrotny na wężu
Jeżeli traci moc, a obrotomierz działa, to duża szansa na to, że układ zapłonowy jest sprawny i zasilany. W takim przypadku trzeba szukać awarii w układzie paliwowym. Taką awarią może byc brak kluczowania wtryskiwacza, ale to raczej teoretyczne.Prędzej się skłaniam ku temu, że przestaje prawidłowo pracowac pompa paliwa. Proponuję mój sposób-zamiast...
Nie możesz tak naprawianej pompy oddać na reklamacje jeśli nie podziałała długo?
Pompa ABS i ESP to ta sama pompa, chyba że ja czegoś nie wiem... ESP jest usprawnieniem systemu ABS i bazuje na jego rozwiązaniach w kwestii wykonawczej kontroli układu hamulcowego. Kontroluje nie tylko hamulce ale i np moc silnika. Raczej to nie posiada własnej pompy, chyba że B5 ma coś inaczej. Pompa może być tylko ABS (dla aut nie posiadających ESP)...
A ja stawiam, że zakupiony silnik jest wzorcem niemieckiej technologii zamieszkałej na tamtejszym szrocie czyli zarżnięty. :-) Choć jest taka opcja, że to pompa bo i one się psuły nie można wykluczyć wytartych panewek przez co ciśnienia nie utrzyma.
Jeśli nawet masz o 10 cm krótszą chłodnice,nie powinno to być powodem przegrzewania.(przy twojej pojemności 1.8 Litra). Zobacz czy chłodnica nie jest zatkana!!. Co tam z termostatem??. Jak pompa pompuje??. Wentylator sprawny??. Czujnik działa??. Pozdrawiam Janusz
Wygląda na problem z zasilaniem,sprawdź po schemacie przewody zasilające po + zawór evap i n75 od tych elementów w kierunku przekaźnika/bezpiecznika.
Witam, nie ruszaj, sztangi, powinna być ustawiona prawidłowo, dodatkowo zakłady regenerujące zabezpieczają gwint lakierem aby było widać czy ktoś nie kręcił sztangą. Dobrze by było wymienić przewód zasilania olejem, lub chociaż go dobrze przedmuchać. Sprawdź również, czy odpływ oleju z turbiny do bloku jest drożny, ewentualnie wyczyść. Nie zapalaj od...
Ile razy już to słyszałem że było robione i nie ma co szukać bo jest ok. Jak nie widzę osobiście i nie sprawdzę to nie wierzę dużo można dzięki temu czasu zaoszczędzić. Pompa byla regenerowana ok a dali nowa uszczelkę pod nią. Tu nie ma co gdybać tylko robić diagnostykę.
Musisz wiedzieć z jakiego auta była pompa i obliczyć login. Jak sterownik przyjmie login to zezwoli na kodowanie. Po kodowaniu trzeba wykonać obowiązkowo kalibrację czujnika kąta skrętu. Login: 0?xxx: Chassis 8 = VW Passat W8 9 = VW Passat 0x?xx: Brakes 3 = (PR-1LT/1LF) 4 = (PR-1LC/1LX/1ZF/1LZ/1ZG) 5 = (PR-1LB/1LE/1ZC) 6 = (PR-1LZ/1ZJ) 0xx?x: Engine...
W jakim stanie są przewody paliwowe od zbiornika do pompy?
Zatarta sprężarka lub jej sprzęgło.Najlepiej ściągnij pasek i podłącz sprzęgło elektromagnetyczne srężarki do akumulatora i sprawdż cz możesz ruszyć sprężarką.
Kółko wałka rozrządu ściągłeś ze stożka na czas ustawiania? Opór na pompie będzie, co 1/4 obrotu przeskok, tłokorozdzielacz ma dwie silne sprężyny, cofające go w dołki tzw. fali. Wyjmij wrtryskiwacz 1 cylindra, wsadź w to miejsce suwmiarkę, "zero" w okienku skrzyni biegów ma się pokrywać z GMP. Potem wykręć śrubkę na szczycie głowicy pompki i zaaplikuj...
Bezpiecznik lub przekaznik pompy.
Passat B5 1.9tdi 90km zwykłą pompa brak 4 i 5 biegu wcześniej 4 wchodziło ze zgrzytem później wcale jeździłem trochę z 3 na 5 po czym teraz 5 nie wchodzi a 3 bieg wchodzi że zgrzytem co może być przyczyną ? Skrzynia do wymiany? Czy może coś innego ?
Dla potomnych, sytuacja się wyjaśniła. Cała ta historia to zbieg wielu dziwnych okoliczności, a finałem okazał się zaworek N108, te cudo przykręcone u dołu pompy pod przewodami. Wyczyściłem to dziadostwo i kąt wtrysku przestał się samoczynnie zmieniać. Na siateczce było mnóstwo syfu ale po jego wyczyszczeniu wszystko się uspokoiło i mogłem w końcu oddać...
Zobacz w którą stronę bliżej, czy podnieść czy opuścić silnik, bo dość długa/głęboka jest. edit: Z google widzę nie korzystałeś, pierwszy wynik: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php...
...... dziwne u mnie airbag się nie zapalał a ocinałem całość zapłonu. A tak na marginesie to czy jak przestanie działac pompa paliwa na pracującym silniku to nie zatrze się przypadkiem coś w układzie wysokiego ciśnienia bo mam obawy że tak..... Pozdro MAGIR
Zobacz czy nie jest wciśnięty lekko tłoczek pompy hamulcowej (wówczas jest przytkany otworek powrotu płynu hamulcowego co powoduje blokowanie jednej sekcji po skosie) pedał hamulca jest delikatnie wciśnięty pompa nie ma luzu. Dodano po 2 i koniecznie wymiń płyn hamulcowy stracił swoje parametry z racji wysokiej temperatury
Pompowtrysk
Teraz jest kompletny zastój w autkach, do kwietnia i tak raczej nie sprzeda a, patrząc na np. Warszawską giełdę na Płochocińskiej, to o cenie 10 tys. może kolega pomarzyć. A w diselach przebieg 300tys nie jest jakiś tragiczny, w listopadzie pozbyłem się Mazdy626 2,0D z przebiegiem prawie 290tys. (jakoś się porobiło, że przez chwilę miałem takie dwie...
sterowniku pompy vp44 A który Passat 1,9 miał VP44? Doczytałeś w internecie, tylko znowu nie do końca jak widać.
A może pompa wody jest uszkodzona.
Czy oby ta "nowa" pompa jest na pewno nowa? Bipy poszły na minus więc prawdopodobnie słabe zasilanie paliwem, albo pompa słabsza albo mechanik coś spaprał, uszczelkę dał nową? Zajrzyj do uszczelniaczy pompowtrysków jak pisałem wcześniej, sprawdź regulację pompek, jeśli nie pompki to cylinder lub zawory, zmierz ciśnienie, i omijaj tego mechanika szerokim...
Do skrzyni nawet disel podejdzie tylko szukaj od aut co mają silnik jak ty wzdłuż ,a nie poprzeczne np Passat B4 bo czasem brak odlewów na prawą łapę silnika. Reszta to samo tylko osprzęt inny miska pompa takie tam
Witam !! U mnie jest identycznie najprawdopodobniej do wymiany jest akumulator ciśnienia (czarna gruszka na agregacie),po dłuższym postoju świeci się lampka od ręcznego bo jest za małe ciśnienie w układzie i dopóki pompa nie dobije ciśnienia lampka nie zgaśnie. pozdrawiam tu jest ciekawa stronka na temat tego abs : http://www.zss.pl/~moto/www_prace_dyplom...
Objawy o których piszesz są jak najbardziej normalne dla auta z abs i esp. W tych modelach to ustojstwo tak działa. Przy hamowaniu pedał hamulca potrafi ostro kopać. Podczas ruszania kontrola trakcji dohamowuje koło które wpada w poślizg, koło odzyskuje przyczepność to drugie traci, wtedy to drugie jest hamowane i mamy efekt szarpania autem. Dochodzi...
To jest pompa płynu dla chłodnicy spalin. Czujnik masz kawałek nad tą pompą, na plastikowym przewodzie który doprowadza powietrze do aluminiowej przepustnicy którą widać na zdjęciu na środku z przodu silnika. Ewentualnie szukaj pod sprężarką klimy, na rurze plastikowej. (at)grala1 wysłał zdjęcie od 2 litrówki ale 8 zaworowej na pompowtryskach, u Ciebie...
Najlepsza pompa wszech czasów, akurat - na jakiej podstawie ?? Jak oczekujesz pomocy, to staraj się mówić ze zrozumieniem co mówisz i konsekwentnie dążyć do ładu, bo usunięcie błędu jeszcze nie znaczy, że wtrysk będzie chodził. Czytaj na PW co Ci piszę. Masz wszystko co i jak.
Mechanik sprawdził świece i są ok. Wie ktoś może co może być przyczyną tego zawieszenia na danej prędkości? I jak sprawdzić pompę paliwa?
jeżeli to b4 to pompa paliwa powinna być na żółto-czerwonym lub żółto-niebieskim w progu,w b5 jest na żółto-zielonym,możesz też ciąć bez problemu czarny plus po stacyjce w obydwu modelach,rozrusznik masz na czarno-czerwonym.
Sonda szerokopasmowa, jest tak zwana pompa tlenu i tam w zaleznosci od składu mieszanki zmienia sie prad. Ale w praktyce sprawdza sie sonde dedykowanym sprzetem diagnostycznym, który moze podawac wartosci np w procentach.
Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
Po podłączeniu pompy bezpośrednio, pompa działa.
wyglada na awarie zasobnika cisnienia pompa usiluje uzupelnic cisnienie ale ma z tym problemy poczytaj troche jak to funkcjonuje to podobny system raczej nie obejdzie sie bez wymiany zasobnika http://www.zss.pl/~moto/www_prace_dyplom...
Kolego najpierw odczytaj pamięć usterek abs. Możliwe ze pompa się zacina i cały czas otwiera zaworki (płyn wraca do zbiornika, a nie płynie do zacisku). Ale raczej sadzę że coś z serwem się dzieje popatrz dokładnie na przewody podciśnienia do serw itp.
eli rozszczelnił tak pompę to widocznie stan jej szczelności był wątpliwy Dokładnie, i obstawiam że to samo będzie u niego, jak pompa stygnie, wpuszcza powietrze a paliwo grawitacyjnie cofa się do zbiornika, i żadne zaworki zwrotne nie dadzą rady bo powrót zawsze musi być drożny i z zaworkami nie tędy droga, chyba że chcesz sobie zepsuć pompę. Poza...
Koledzy ale problem jest z odpaleniem na paliwie ja mialem taki sam przypadek usterka okazala sie pompa paliwa zdjagnozowalem to tak. Zapiolem zegar pod doplyw paliwa nabilem pompka skoczulo mi na okolo 3,5 bara i zostawilem na dwie godziny ten zegar i cisnienie zeszlo do zera wymienilem pompe w zbiorniku i dziala super znowy kolega mial zabardzo nadpalonom...
j/w: cewka odpowiedzialna za gaszenie auta, pompa wtryskowa. Wybierz sobie jakis obiekt i w jego przewod zasilajacy wepnij przekaznik (40-50A/12V, najlepiej hermetyczny bo takie normalne to pod maska nie wytrzymaja dlugo. Zaloz odciecie tak by przy braku napiecia na cewce przekaznika "obiekt Twoich zainteresowan" byl wylaczony :-) (czyli styki 30 i...
Tak, mogę wrzucić swoje trzy grosze i polecić wyszukiwarkę, bo jakoś słabo szukałeś: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic22... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic30... A tu kiedyś, bardzo dawno temu napisałem co odciąć: W tdi możesz przeciąć czarny plus po stacyjce w wiązce stacyjki,...
Numer części (pompy) w zasadzie mówi wszystko-fury grupy VAG z epoki passata b6 na tym jeżdżą. Błąd P261A (009754) Rok 2008 2.0TDI CR Poradziłem sobie,używka była walnięta.Pompka sterowana komputerkiem po sygnale,że temperatura cieczy się podniosła. sprawa załatwiona.
passat pompa pompa sprzęgła passat passat pompa oleju
porysowana lodówka przewód zaślepiony błędnie drukuje
Oleo-Mac 937 – luzy łożysk w zamiennym cylindrze, dopasowanie wału, regeneracja tłoka Oznaczenie bezpiecznika prędkościomierza Hyundai ix35