Jak czujnik i wiązka ok to wymień pompę
Potwierdzam, najlepiej uszczelniać na wyjętej pompie.
zaworek zwrotny na filtrze lub nieszczelna pompa
AUX nie ma znaczenia? Dokładnie nie musisz ustawiać .
Kupiłem coś takiego jak dojdzie to pokombinuje. zrobisz tym polskim vagiem https://obrazki.elektroda.pl/8183160400_...
na nóżkę 86 przekaźnika idzie plus po stacyjce masa podawana na przekaźnik z ECU pin 6 lub 12 w zależności od tego jaki silnik sprawdź masę na ECU
Podaj mnie numer pompy, która Ciebie interesuje, to sprawdzę.
Łożyska na amortyzatorach, zmień zanim pompę wykończysz.
Zwarcie albo we wiązce, albo w środku w koszu pompy.
Mam tylko do Seata 1.6 AKL ale to powinno być dokładnie to samo. Na jednym ze zdjęc masz wydatek jaki powinna pompa napompować.
Zrób tak: metalowe końcówki przewodów paliwowych po stronie pompy (zasilanie i powrót) zeszlifuj po obu stronach na płaskiej powierzchni papierem ściernym, np. 240. Nowe, dobrze dobrane podkładki miedziane trzeba na jakimś drucie rozgrzać do czerwoności nad gazem, po czym szybko schłodzić pod zimną wodą. Po takim zabiegu stają się miękkie i w efekcie...
Kostka, skrzynka, instalacja, nic więcej tam nie ma, AAZ to mechaniczna pompa.
Mogłeś poprosić o okazanie starej pompy " niby " wymienionej .
Jak podłączysz z boku drugą, sprawną pompę, usterki nie wystąpią. Masz do wymiany kompletną pompę ABS.
http://obrazki.elektroda.net/44_11779610... 91,przekaznik p.paliwa. 3,pompa paliwa
Mechanicznie tak, ale brak elementu wzbogacającego dawkę paliwa na skutek działania turbiny, były takie rozwiązania seryjne, ale sprawdza się to raczej średnio. Jeździć jednak będzie :D
Co będziemy pisać, kiedy już inni to zrobili (porządnie) tutaj : http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php... Ja nie jestem fachowcem w pompach ( może ze dwa razy robiłem), ale ja nie zastosowałbym uszczelek z allegro - sorki, ale kilka razy już "pojechane" miałem i mnie już nikt nie przekona, choćby oryginał było napisane. Pozdrawiam.
Tłoczki maja pracowac płynnie tak samo jak strzemiona i klocki. Nie ma sensu wymieniac serva czy pompy.
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
A tu już sprawa może wyglądać poważniej. Pompa poprzez przekaźnik sterowana jest sterownikiem wtrysku. Tu masz schemat pompa ma oznaczenie M12.
podłącz na krotko pompę w zbiorniku i słuchaj efektu
No wszsytko wskazuje na pompe,kup sobie nowa,nie szukaj regenerowanych no i jak juz zalozysz nowa to zalej uklad orginalnym plynem,zielonym nie czerwonym bo nowa dlugo nie pochodzi,a co do przodu to rozbierac go nie musisz,dojscie jest z gory,jedenie co to oslone pod silnikem trzeba zrzucic,pozdro
sprawdz koło dwumasowe lub cos z pompą
Blokada w wał, koło wałka rozrządu, blokada pompy CR, wszystko.
załączm opis
sterownik silnika z instalacją od kompletu z immo off. możesz założyć zwykłą pompę i wtedy plus po zapłonie na zaworek w pompie do odpalenia wystarczy,ale stracisz trochę mocy bez sterowanej elektronicznie pompy.
tu masz schemat i do dzieła od czegoś musisz zacząć:D
Dwie pompy paliwa pod maską i w baku. Jest podgląd na niskie ciśnienie paliwa? W ostateczności pompa wtryskowa
sprawdz przekaznik pompy, masz kilka tematow z opisem jak sprawdzic
Termostat,korek,pompa wody...
pompa
Albo z oringu między korpusem a głowicą rozdzielacza pompy.
Bo pompa jest częścią bloku ABS ,cały ten klocek do którego idą rurki hamulcowe i kable.Dlatego nie ma jej na schemacie. Albo padły szczotki ,albo sam moduł,albo nie ma zasilania. Trzeba sprawdzić dokładnie zasilanie żarówką na pinach: 1,5 to masa 2,6 to stały plus 23 to plus po zapłonie Tak wychodzi zw schematu. A jak byś chciał super dokładnie to...
Podpiera zawory misa w dół i zawór na pompie do sprawdzenia.
Jeden i ten sam zbiorniczek płynu do hamulców i sprzęgła. Czasem leci z wyjścia do pompki sprzęgła, nigdy spod gumek pompki. Gumki dostepne z całym zestawem naprawczym pompy.
ustawienie kąta wtrysku to blok 000 poz 2,basic settig ma być 49-54,ustawiasz to mechanicznie na kole pompy wtr.
No to masz usterkę napięcie na pompę 12V powinno być
Najpierw wydmuchnij z niej syf. Dociśnij wtyczkę do dołu, mocno naciśnij "języczek" u góry i dopiero wtyczkę do góry.
NIe ,trzeba podać dokładny model pompy.
Czyli obstawiasz na sterownik pompy?
Na oko będzie ciężko. Najlepiej na stole probierczym.
łożysko koła sie kończy,jeśli tak to naprawa się opłaca i jest prosta.
W jakim stanie jest pompa w baku?
Powinien być 67.P
warto, chociaż należałoby po wymianie pina podkręcić dawkę paliwa. wtedy różnica w mocy będzie bardzo widoczna. chociaż wymiana samego pina sporo daje, może nie na 1 i 2 ale od 3ki już czuć różnice
Jakby rozrząd był dobrze, to silnik by pracował. Podaj kod silnika i producenta pompy.
Z pompami jak z każdym urzadzeniem. Jak stoi to też się niszczy :-( Nie trza było ją traktować przekaźnikiem, ona lubi sobie czasami "popracować" w czymś "tłustym". Spróbuj ją zalać zwykłym olejem i ręcznie obrócić kilka razy by "poślizgała się" trochę. Potem wyp...cz ten przekażnik i zacznij ją używać zgodnie z przeznaczeniem. Ku pamięci - oszczędzanie...
Witam. Mam problem z sterownikiem pompy paliwa w Passat B7 1.8 TSI. W upały samochód potrafił mi zgasnąć, zauważyłem, że dzieje się to po dłuższym postoju na słońcu, kiedy wewnątrz jest wysoka temperatura. W załączniku stary czarny sterownik i nowy Vika. Cały problem w tym, że po wymianie pompa co jakieś 15 sek podpompowuje paliwo po zgaszeniu, a nie...
zobacz czy jest napiecie w kostce przy pompie.
Zatarta sprężarka lub jej sprzęgło.Najlepiej ściągnij pasek i podłącz sprzęgło elektromagnetyczne srężarki do akumulatora i sprawdż cz możesz ruszyć sprężarką.
Zaworek ciśnieniowy na pompie olejowej się zacina.
Witam, mam problem z abs w passacie b4, nie działa. Sprawdziłem napięcie na pompie abs i w czerwonym kablu od pompy nie ma napięcia, a w drugim plusie napięcie jest -1,47V. Kompletnie nie wiem co może był przyczyną szukałem w internecie i nic nie znalazłem.
Pompa w baku, to tylko pompa przelewowa, napełnia kosz smoka oraz przepompowuje paliwo pomiędzy komorami zbiornika. Pompa VP44 sama zasysa paliwo ze zbiornika
Brak jakichkolwiek błędów...odczytawałem Vag-iem,Multiscanem, ST-6000 i nic...pompa paliwa pracuje...
Pompa paliwa do wymiany.
Panowie, po przekręceniu kluczyka pod maską słychać charakterystyczny dźwięk taki sam lub bardzo podobny robi mi się jak wyjmuje bezpiecznik od świateł hamowania i taku sam po naciśnięciu hamulca .110 afn edit: po sprawdzeniu miernikiem kradzież prądu 0.39 + żarówki ok, czujnik stopu ok - cykanie przez chwilę jak na włączonym zapłonie.utrata prądu...
Możliwe, że to przekaźnik pompy paliwa. U mnie często nie załącza. Nie grzebałem jeszcze w nim, bo palę na gazie, ale po przekręceniu kluczyka powinno "cykać" na przekaźniku, po chwili się wyłączy. Jednocześnie powinno być słychać pompę paliwa. jeśłi nie ma takiej reakcji to styki na przekaźniku, albo sama pompa paliwa.
Wersja na pompowtryski? Najpewniej króciec pompy tandem.
https://obrazki.elektroda.pl/3849726800_...
W jakim stanie są przewody paliwowe od zbiornika do pompy?
Nastawnik pompy do roboty.
Gdzie szukać przyczyny, ewentualnie przekaźnika pompy paliwa, bezpiecznik jest cały Przekaźnik pompy paliwa to przekaźnik K20 (K-46)
Trzeba by zrobić wykres prędkości z kół ale tym czymś czym diagnozujesz tego nie zrobisz. Może masz zwarcie w pompie abs.
Pompki dobrze ustawione? Paliwo z filtra idzie do vaccum pompy?
w nastawniku pompy ?
A co ma do tego kąt wtrysku wtryski przekładaj
Jaki passat to jest (klimatronik czy manual) Przy załączonej klimie wentylator chłodnicy chodzi stale.
Wpierw do nadgorliwego i niedouczonego użytkownika - "psikać" - http://www.sjp.pl/psika%E6. Dalej - nazywa się ten element bodajże odpowietrznikiem układu LDA, oryginalnie powinna być na nim gumowa czapeczka z dziobkiem, kierująca opary oleju na korpus pompy. Jeśli nie leje się stamtąd do przesady, to zostaw to w spokoju, inaczej to chyba taniej wyjdzie...
Wymieniałem żadna filozofia, nie połam plastików trzeba delikatnie rozebrać pompę.
Dawka za małą ok 4 powinno być. Kat też źle masz 42 powinien być 62. Czyli pompa do ustawienia na nowo.
Zobacz w którą stronę bliżej, czy podnieść czy opuścić silnik, bo dość długa/głęboka jest. edit: Z google widzę nie korzystałeś, pierwszy wynik: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php...
Filtr paliwa lub pompa za niskie ciśnieniena szynie.
Jakie ciśnienie paliwa masz na pompach ??
Prośba taka jak w temacie. Potrzebny jest mi schemat pompy wspomagania od Passata b3 Variant rocznik `91.
Smutny koniec pompy.
AJM to całkiem inne silniki nie tyczy się tego co pisałem. Ty masz silniki już z PD zastanawiam się co ci się ubzdurało klimatyzacja a pompa vacum jak to bardzo odległe osprzęty w tym silniku. Z tej strony to może być różnie uszczelka pod pokrywą, uszczelnienie turbiny, kolektor ssący. Pierw musisz sprawdzić gdzie dokładnie to nie muszą być kosztowne...
Zaworek jest w filtrze paliwa więc kolego wymień i po problemie Pierdoły piszesz!! Tam jest termostat. Zaworek jest w pompie.
To jest koło pasowe wraz z osią pompy wspomagania Golf3 Ibiza, Passat B4.
Ten schemat niepasuje mi na SDI. Przekaźnik podgrzewacza w SDI załącza sterownik pompy.
Nie z pompy elektrycznej tylko z pompy wstępnej. Tandem przy głowicy.
Tak turbina chodzi ,może faktycznie to pompa :/
Więc pompę ustawie tylko przez komputer tak? No tak: [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Proszę schemat i opis http://obrazki.elektroda.pl/5120248100_1... Ps Gniazdo obd łączysz tak pin 4 to masa pin 16 + z akumulatora pin 7 linia k do diagnozy łączysz z 11 w pompie.
To teraz skombinuj kawałek wężyka i podłącz gruszkę( na próbę)bezpośrednio tam gdzie jest wyjście podciśnienia z pompy vacum. Jak zaciągnie dobrze to pompa dobra i gruszka szczelna. Jak dalej słabo szukasz nieszczelności. Sprawdź też czy wyjście z pompy vacum nie ma luzu bo tam często był problem tylko nie pamiętam w których pompach.
Filtr koło zbiornika. Elektryczna pompa ( w zbiorniku) sama odpowietrzy układ.
No to kolego wygląda tak jak by Ci padł silnik pompy ponieważ jak zwarłeś styki to silnik pompy powinien dostać napięcie i pracować, a skoro cisza to albo nie dochodzi napięcie do samego silnika albo on jest uszkodzony. W załączniku masz pomoc.
Witam mam pytanie czy pompa wtryskowa od Passata b4 1.9tdi podejdzie do b5?
Z tego co piszesz to wygląda, że zaciął się zawór w pompie. Przy pełnym skręcie kiedy nie ma przepływu płynu zawór ten ma zapobiegać nadmiernemu wzrostowi ciśnienia i uszkodzeniu pompy.
Sprawdź zawór elektromagnetyczny na pompie.
Bezpiecznik lub przekaznik pompy.
Ja z mazowieckiego dokładnie staroźreby
Witam jest taka opcja że padła pompa tandemowa ,albo uszczelnienie pompek ,pozdrawiam
Twoje ahu to super silnik i na zwyklej pompie.
Sam tego i tak nie zrobię, ale przekaże osobie, która się tym zajmie :) Tak swoją drogą to pompa tandemowa to vacum tak? Z tego co pamiętam wymieniałem ją z 1,5 roku temu na model z Passata B6 (w B5 był problem z plastikową końcówką tej pompy).
Dawka startowa do podniesienia, licz się z wymianą pompy.
a jaka jest róznica w pompach?
Urwany wirnik na pompie wody.
Raczej nie, na lpg to duuże szanse że padła pompa.
Spróbuj odpowietrzyć jeśli bedzie powietrze a cały układ jest szczelny to można założyc że sie dostaje powietrze przy tłoczkach zacisku. Może jeszcze być winny ABS tzn. pompa i rozdzielacz ( chyba dobrze napisałem :) )
Miałem ten sam przypadek winowajcą była pompa
pompa sprzęgła passat passat pompa schemat pompa paliwa passat
sterowniki kontrolera sieci asusa czujnik czarny czujnik zielony siemens micromaster
zafira schemat włącznik wyłącznik świateł
Pilot do głośnika Manta SOK 5310 PRO nie działa - co robić? Jak sparować pilota z głośnikiem Manta SPK 5310 PRO?