Generalnie tak pompki są 12 v a wiec bez stresu. Najczęściej kończą się szczotki poszukaj jak się regeneruje później wkleję linka do forum jak znajdę chwilkę. Niestety temat o pompce poszedł do kosza z tego co pamiętam szczotki 4.5 X 4.5X 9 mm rozgina się takie małe listki na dole pompki i wymienia szczotki potem trzeba poskładać.
Nie masz możliwości sprawdzenia ciśnienia jakie daje pompa?????? W Audi jest też akumulator ciśnienia paliwa (tak to sie chyba nazywa). Jak nie działa to też gorzej jest odpalić auto "z rana". A u mnie nie działa...
Witam, czy posiada ktoś schemat elektryczny wiązki silnika 1.9 TDI z nastawnikiem pompy paliwa firmy Pierburg?
No nic panowie diagnoza taka ze stukała pompa próżniowa ten dzyndzel latał co wchodzi do walka jutro nowa pompa Pierburg nowy olej 5w30 Motul filtr i zobaczymy Mechaniol znajomy Marokańczyk mówi ze on więcej tam nic nie widzi zawory walki mówi ze jak nowki ufff jutro napisze doloczam 3 fotki.
Panowie wiec tak cala pompa Pierburg 600zl a wklad tej samej firmy 205zl orginalne a to za 160zl to faktycznie chinol.
Pompa nowa pierburg , jak temperatura oleju osiągnie ok 70 stopni to się uspokaja, natomiast w każdej chwili mogę SD odłączyć zawór natruskow na tłoki i w tym momencie przestaje pulsować ciśnieni oleju - bo to dokładnie pulsuje między 7 a 10 bar
To i tak myślę ze prądowo wydoli Od jakiego auta kupić używkę żeby była dobra bo nie ukrywam ze na nowego pierburga nie mam kasy a chińczyka wolałbym uniknąć
Jak z zasilaniem paliwa? Czy nie ma problemów z filtrem i pompą?
Pierburg, Wrc, Bosch, Meat & Doria.
To znaczy że tą podróbę co kupiłem to bez sensu wydałem tylko pieniądze więc kupić oryginał i problem zniknie zgadza się ? Podobno najlepsze pompy są firmy Pierburg czy to prawda ?
Podejrzewam że w zbiorniku paliwa. Sprawdź sobie taki numer Pierburg - 7.02552.44.0 OE RENAULT - 172024329R
Tak pompa nowa, Pierburga. Tylko jak w nowej pompie paliwo może mieszać się z olejem jak są tam 2 oddzielne układy olejowy i paliwowy.
Witam po przerwie,problem wraca wraz z zimą. W silniku filtry oleje powymieniane,świece sprawne,przekaźnik świec wymieniony,uszczelniacze pompowtrysków 2 razy zrobione,vacum pompa nowa(pierburg),rozrząd nowy,rozrusznik zregenerowany,aku sprawny,2 zaworki zwrotne założone.W poniedziałek czujnik temp wymieniony a we wtorek rano -2 stopnie i lipa.Ostatnio...
To nie jest kombinacja, pierburg dostarcza pompy do zespołów pod ORI, oryginalnie tu jest continental - sądziłem więc, że bez problemu można kupić sam wkład skoro sam osprzęt jest czysty i działa bez zarzutu.
zdjęcie z impy http://obrazki.elektroda.pl/2018359500_1... w aucie zostało wymienione -nowa pompa progowa pierburg -zaworki EGR oraz turbiny pierburg -czujnik ciśnienia listwy cr -nowy filtr paliwa nadal nic nie pomogło auto zawożę do mechanika od BMW 3 paździ... zobaczymy co jest tego przyczyną... Poprawiłem sposób zamieszczenia zdjęcia!...
wklej to "POMPA PALIWA do gaźnika,gaźnik NOWA PIERBURG" w google i będziesz miał pompkę za 120 zł ale musisz mieć taki plastikowy przelew jak np w trabancie. W moim trampku chodzi miodzio!
Witam od paru dni nie moge się uporać z dość sporym problemem, auto kreci nie odpala - inpa brak błędów - pompa paliwa nowa Pierburg (prąd dochodzi w momencie kręcenia rozrusznikiem) - ciśnienie na listwie 4bary - iskra jest - cewki beru nowe - świece denso ik20t - z rozrządem wszystko dobrze - Obroty wału w teście zegarów dochodzą do 300 Została do...
Dzień dobry auto przez jakiś czas jeździło dobrze, odpalanie było ok, wczoraj rano odpaliło i potem silnik przez chwilę się trząsł - wypadały zapłony... diagnostyka peugeot planet bez problemów, kontrolka nie zapala się. Trzęsienie trwało około 3 minut na biegu jałowym, potem wszystko było w porządku, jechałem cały dzień i odpalałem bez problemów......
najprościej to podłączyć do wyjścia z pompki manometr uruchomić silnik i przy 2000obr ciśnienie powinno być ok 40Mpa potem odłączasz manometr podstawiasz butelkę i pompka po minucie pracy silnika powinna wypompować min. 0.83 przynajmniej taki dane są dla pompy 8SP1-1 w gaźniku sprawdź jeszcze pływak z zaworkiem
Witam Planuje wymianę pompy paliwa ( silniczka) w Golfie 4 1999r 1.6 SR 8V. Technicznie poradzę sobie z przekładką. W internecie znalazłem oznaczenie kpl pompy 1J0 919 051H / Pierburg 7.00468.840. Interesuje mnie tylko wymiana silniczka pompy ( nie domaga ) nie pali na pierwszy strzał. Diagnoza mechanika, cewka zapłonowa. Opinia innego mechanika to...
Samochód naprawiony , mechanik znalazł przyczynę. Problemem okazała się źle zamontowana pompa paliwa (ta w baku). Podmieniając samemu wadliwą pompę na nowego Pierburga podłączyłem rurki tak jak to było w wadliwej. Pierburg ma zamienione rurki. Dzięki za pomoc
VW Golf 7 rok 2014, miałem błędy B138215 (przerwa lub zwarcie w obwodzie pompy cieczy) oraz B138F00 (zablokowane Webasto) winna okazała się pompa cieczy VW 902597A (PIERBURG 702671390), w której podmieniłem silnik z wirnikiem z tańszej PIERBURG 702671480. Przewód zasilający VW 9029478A. Z układu wydobywał się charakterystyczny dźwięk bulgotania i piec...
dzieki za pomoc , tylko jest jeszcze jedna sprawa bylem w serwisie skrzyń automatycznych i stwierdzili ze to pompa vacum koszt tej pompy to ok 800 zl zle trafilem poniewaz jest to Pierburg. pojechalem do innych mechanikow to stwierdzili ze to nie pompa vacum , bo gdyby to byla pompa to pierwsze co to by umarł hamulec , a u mnie hamulec jest ok. To o...
Witam. Posiadam Golfa 2 1.6 b/g i na benzynie gdy silnik jest juz cieply obroty sie traca :/, gaznik mam 2E pierburg . Dla jasnosci pompa paliwa wymieniona oraz membrana w przyspieszaczu. Czy to moze byc jakis czujnik np. wody ? . Czekam na pomoc. dzieki i pozdro!
Żaden szanujący się warsztat nie bierze w hurtowni "po znajomości" bez kwitów. Chociaż paragon musiał dostać przeca...Po drugie, jak ma znajomości to nawet bez paragonu sobie poradzi z reklamacją. I na odwrót żadna hurtownia / raczej / nie sprzeda nic bez co najmniej paragonu , a co się tyczy tych znajomości to każdy z nas swojemu „opiekunowi...
zagladalem do samochodu i mam pare pytan : gaźnik to jednak Pierburg. Pompa paliwa jest pod maska, bo po wlaczeniu zapłonu slychac pompe i jak zgasnie tez buczy. Ale zauwazylem ze na zimnym silniku po odpaleniu gasnie a jak potrzymam pare minut do rozgrzania na obrotach to jak sie rozgrzeje i pusze gaz to trzyma wolne obroty. Ale jak chce jechac i dodaje...
Wychodzi jednak że nie filtr paliwa, nie czujnik cisnienia paliwa tylko znów pompa paliwa, tą co mi mechanik założył to PIERBURG 7.21659.02 czy ktoś wie jakie powinno być prawidłowe ciśnienie orginalnej pompy?w necie są różne dane jedne mówią 4bary inne 2,5bar. i bądz u mondry!! Dodam ze feroza ma silnik 1.6, 95km na pełnym wtrysku.
Chińskie i bez nazwy , bądź nieznane omijać należy szerokim łukiem . Znane i lubiane to BOSCH , PIERBURG , VDO i ewentualnie VALEO . Pozdrawiam
Sprawdzić ciśnienie na pompie. Ostatnio miałem taki przypadek okazało się że pompa uszkodzona a nowa. Głośna praca i samochód raz chodził poprawnie a raz nie. I do tego problem z odpaleniem. Proponuję dołożyć i założyć firmową. Bosch, pierburg itd
Zapewne Passat będzie na wadliwym nastawniku potencjometrycznym (osprzęt Bosch), a golf na indukcyjnym (Pierburg). Można łożyć silnik golfa na pompie passata która jest reliktem, albo pakować całą wiązkę z golfa. Bzdury! To nawet nie jest diesel.
Pierburg za 140 zł? Vemo sobie odpuść.
Pompa przede wszystkim musi pochodzić z modelu auta z silnikiem 1Z Czyli grupa VW,Seat,audi...skoda nie miała tego silnika montowanego Dokładnie bedzie pasowała golf 3,seat toledo,passat B4 takie jednostki jak audi A4 już nie no chyba,że zmienisz wtryski,koputer i instalację W roczniku 1993 był akurat przełom były montowane dwa rodzaje pomp jedna na...
ale dlaczego się to nie dzieje na wolnych obrotach na biegu jałowym ,obroty na wolnych są super idealne .Czasami gdy zgaśnie słychać w silniku lekki zgrzyt . Może to być wina walka na którym jest pompa paliwa i zapłon?
witam, objaw wyraznie wskazuje na brak paliwa, utrudniony doplyw , prawdopodobnie jest brudny filtr paliwa , ale moze tez byc uszkodzona pompa paliwa, pozdrawiam
równolegle do pompy przepływowej trzeba wstawić zawór zwrotny, by paliwo mogło płynąć w miarę swobodnie, gdy pompa jest wyłączona, lub zostawić pompę cały czas załączoną; proponuję pompę z jakiegokolwiek BMW E46 CDI - umieszczona jest pod progiem od dołu, po stronie kierowcy (np PIERBURG 7.50051.60.0) - niezbyt droga i przystosowana do ciągłej pracy...
Z Pierburgiem to się poddaję :wink: Pompa wody zwykle daje objaw, że ogrzewanie jest mocniejsze na dużych obrotach, a w np. "korku", na wolnych obrotach - słabnie. Bo psuje się stopniowo najczęściej, czyli wydatek i siła tłoczenia. Poza tym, płyn by się gotował w zbioniczku a wiatrak nie włączał, chyba - o ile znam mechanikę układu chłodzenia.
Hej, 1.6hdi w16 mini cooper. Problem ze sterowaniem turbiny, podciśnienie jest, ale do momentu zaworka n75, a dalej idzie już tylko wężykiem do upustu, no i drugim wężykiem na turbinę https://obrazki.elektroda.pl/6883791000_...
Bazując na tym [url=https://www.miataturbo.net/engine-p... Podpięcie powinno uruchomić pompę po zwłoce na max obroty. Sprawdzę dam znać.
ociz skad masz ten schemat tego gaznika pierburga moglbys mi dac do niego jakis opis tych oznaczen?
No teraz sprawdź czy poprawnie ustawiony, zwróć uwagę na znak w aparacie zapłonowym, nie ten na kole wałka pośredniego. Niektórzy to sobie lubią utrudniać... Tam można łatwo wyjąć całą pompę zamiast sam wkład, i nie trzeba wtedy rozrządu ruszać.
Witam.Jak w temacie mam problem z audi a3 1.9 tdi ahf 98rok . Pali bez problemu jednak dopóki nie osiągnie temp. ok.65-70 *C bardzo dymi szarymi spalinami wygląda jakby nie do końca spalała mieszankę tak przy 1600-2800obr/min (na postoju i w czasie jazdy) przy czym delikatnie rzuca szarpie silnikiem (czuć wypadanie zapłonu). Spaliny w tym momencie wydobywające...
Oryginał, ale niekonieczne tylko Bosch wchodzi w rachubę. Godne polecenia są m.innymi : SIEMENS VDO PIERBURG WALBRO VALEO ACRON TECH no i może jeszcze mniej znany ale też dobry producent - WRC. pzdr Nix
Zawór był demontowany, czyszczony. Pracuje ładnie. Z ciekawości na zawór sterujący turbiną podałem ciśnienie z zewnątrz (podłączyłem sprężarkę). Dalej bez poprawy... Jeżeli dobrze rozumuję to mówiąc o Pierburgu, masz na myśli vacum pompę, czy zawór sterujący powietrzem dolotowym?
Witam! Mam problem z taką Octavką. Zaczęło się od tego, że gościu zalał cały zbiornik benzynki, ujechał 500m (tak on twierdzi) i dopiero zrozumiał, że powinien wlać ON. Zgasił i laweta. Po wyczyszczeniu zbiornika, odessaniu z przewodów PB i wymontowaniu filtra paliwa okazało się, że w filtrze paliwo jest czarne... Do wymiany poszła Vacum pompa, założony...
Typ gaźnika to pierburg (stosowany w oplach, VW mietkach zwłaszcza w automatach) to co reguluje obrotami nie jest to żaden silniczek, a tylko siłowniczek sterowany elektromagnesami, które otwierają podciśnienie z kolektora i tym samym skracają lub wydłużają ten pręt. To komputer ustala w tym przypadku wysunięcie (w środku jest też potencjometr dzięki...
Witam jeden dobry zaworek zwrotny firmy Pierburg na przewodzie zasilającym przed samym filtrem paliwa. I tak jak kolega mówi od samego baku do pompy wtryskowej paliwo ma przepływać bez pęcherzyków powietrza- a jeżeli są to autko nigdy na dotyk nie będzie palić. Pozdrawiam
Co Ty tam niby przekładasz? Domyślam się że pompę wtryskową i resztę z tych pierwszych TDI na trochę nowszą? To już samym tytułem wprowadzasz w błąd, bo Pierburg-a to jest co najwyżej przepływomierz, a cały system w obu przypadkach Bosch-a. niby bez immo Podaj numer ECU, wątpię czy w ogóle te nowsze istniały bez immo.
pompa pod progiem wymieniona na pierburga, na przekręconym kluczyku daje 3.80-3.90, a na jałowym 4.05 przy gazowaniu schodzi gdzies do 3.80 , 3,90. Przejechałem się, ma moc , wszystko ok,tylko jedno mnie zdziwiło, że próbowałem odpalać z 3 razy pod rząd i raz tak jakby nie chciała znów odpalić, aczkolwiek błędów nie wywaliło, odkręciłem i przekręciłem...
Witam, jakie i za co odpowiadaja przekaźniki w gniazdach ze zdjęcia. Chodzi o wiązkę silnika w audi 80 b4 1.9 TDI z nastawnikiem i przepływomierzem Pierburga? Jeden z przekaźników prawdopodobnie jest odpowiedzialny za załączanie zaworu paliwa (na zdjęciu, pierwszy od lewej z wpiętym przekaźnikiem). Do przekaźnika, od strony sterownika przychodzi kabel...
po odpaleniu auta wywala błąd świec żarowych (założone nowe NGK) Czy sprawdzałeś na zimnym silniku czy po włączeniu zapłonu pojawia się napięcie na wtyczkach od świec :?: stały błąd zaworu EGR (podkładałem drugi) Czy przyuczałeś zawór po podmianie i czy zawór podmieniany był oryginalny ( PIERBURG) i sprawny :?: Do tego na powrocie paliwa z pompy CR...
Oglądnij rozwiązanie w starych Audi 80 B3 na gaźniku Keihina, nie wiem czy Pierburg też tak miał. Z pompki paliwo idzie do małego zbiorniczka przykręconego do głowicy. Nadmiar wraca do zbiornika a elektrozawór montujesz na wężyku zbiorniczek - gaźnik.
Witam! Posiadam Audi 80 1.9tdi 1Z Pierburg 1994r. Ostatnio przyszło mi zmieniać silnik gdyż obecny padł. Zakupiłem silnik 1Z z A4 z turbo i pompą wtryskową. wszystko ok tylko że ja posiadam instalacje do pompy wtryskowej na okrągłą wtyczkę a w obecnej pompie jest taka prostokątna. Czy da się wymienić wtyczkę na okrągłą? Wiem że obie wtyczki są 8 pin...
Daw2, właśnie chcę powoli pokombinować, na razie sam program a z czasem mam zamiar wrzucić tam wtryski od 2.5 V6 TDI (nie pamiętam oznaczenia silnika). No i zastanawiam się nad pompą wtryskową od AFNa, chociaż obiło mi się o uszy, że wystarczy wymiana samego nastawnika, to prawda?
Witam! W minionym tygodniu miałem problem z Mercedesem A 160. Samochód trafił do mnie, kiedy odmówił posłuszeństwa właścicielce. Od jakiegoś czasu były problemy z uruchomieniem silnika, szarpał w czasie jazdy. W momencie , kiedy trafił do mnie dawał się uruchomić, ale miał mocy i nie przyjmował gazu. Podejrzenie padło na przepustnicę. Rzeczywiście była...
Witam. Nie będę zakładał nowego tematu więc napiszę tutaj. Robiłem chipsa koledze. Wszystko gra ale chciałem się upewnić. Otóż: ma on silnik AEL oraz pompę AEL (dół). Po lekkim przerobieniu wiązki podszedł sterownik z AHD (VW T4 2.5 TDI 102 KM)(praktycznie P&P) do wiązki z Audi Cabrio (80) 1Z na Pierburgu. Interesuje mnie jaka fala była oryginalnie...
Witam wszystkich forumowiczów. Tak jak w temacie auto gaśnie lub nie umie odpalić!! (akumulator naładowany, klemy na zaciskach akumulatora wyczyszczone, bezpieczniki całe) Udało mi się znaleźć sposób jak go awaryjnie odpalić-po odłączeniu na chwilę przekaźnika (1.) 0015427819 (umiejscowionego w bagażniku pod dywanikiem)-jedzie dalej z tym że nie wiadomo...
Koledzy radio chodziło w masterze i nie raz było w trasie na Włochy. Tyle, że to disel a golf benzyna gaz. Co do tego buczenia to podłączałem dziś pod drugi akumulator (czyli poza instalacją auta) i zakłócenia są takie jak były. Przełożyłem antenę (Lemm MAGNUM AT71) do golfa i zakłócenia takie same. Przełożyłem radio (Alan 87) zakłócenia mniejsze ale...
Wymieniłem w swoim autku pompę vacum z używaną z Volvo 2,5Tdi w dobrym wizualnie stanie. Po miesiącu (przebieg ok. 1000km) mam ten sam problem - głośna praca , stukanie. Mam zamiar kupić nową ale oryginalny Pierburg to koszt ok. 600zł więc chciałbym założyć tańszy zamiennik. Czy macie jakieś doświadczenie z "podróbkami". Co możecie polecić.
pompa vacum podaje -0,95 po wpięciu w miejsce czarnej kuli (aku) -0,95 - kolego Strumien swiadomosci swia czy o ten akumulator Ci chodzi? po wpięciu w miejsce n75 -0,95 a po wpięciu zamiast gruszki -0,4 wszystko mierzone na jałowym wszystkie zawory ze sklepu (cena detaliczna ponad 400 zł) - twierdzą że orginał pierburga wszystkie wężyki wpięte według...
To git :) Ostatnie dwie kwestie: 1. Jak ustawić zderzak/ogranicznik turbo nie znając pierwotnego położenia? Wykręcać aż geometria zamknie się w 100% i już dalej nie pójdzie, a potem cofnąć o obrót albo pół obrotu? Ustawiać z komputerem aż rzeczywiste doładowanie będzie równe oczekiwanemu? 2. Czy ustawienie regulacji sztangi tak, by przy -0,6 bara dochodziła...
541-potencjometr mechanizmu wyznacznika dawki G99, czujnik zakresu suwaka G99 Numery sterownika wymienionej pompy zgadzają się ze starą? Są 2 rodzaje, indukcyjny i potencjometryczny i są one inaczej sterowane. jeśli jest inny sterownik niż był trzeba wymienić też komputer i przepływomierz z Boscha( potencjometryczny ) na Pierburga (indukcyjny).
Bardzo ciekawa sytuacja: Po uruchomieniu samochodu przy minus 20 stopniach wszedl na bardzo wysokie obroty poczym po 2 min. zgas bez mozliwosci odpalenia. w warsztacie sprawdzilem wszystko i doszedlem do tego ze nie dostaje paliwa (po przez podanie bezyny strzykawka do gaznika auto odpala) i zaczolem pokolei sprawdzac - filtr paliwa - nowy pompa paliwa...
Wiesz na tej przepływce nawet fajnie chodzi bo wcześniej był muł straszny. Jakiś czas temu miałem uszczelniana pompę i podobno mam podniesiona dawkę paliwa ale to chyba nie ma znaczenia? Dodano po 1 O to logi: dynamiczne http://vaglog.pl/log_279766.html http://vaglog.pl/log_279767.html bs http://vaglog.pl/log_279769.html http://vaglog.pl/log_279770.html
Witam wszystkich. Mam Peugeota 407 2.0 HDI z automatyczną skrzynią biegów. Auto z dnia na dzień przestało odpalać. Rozrusznik kręci ale w ogóle nie zaskakuje. Dnia poprzedniego była normalna jazda na trasie 50km, bez dymienia, bez spadków obrotów czy też mocy, dzień jak co dzień. Na początek wymiana filtra paliwa, odpowietrzenie układu i nic. Na zaś...
Możliwe przyczyny błędu 4591 EDC: 1. Zawór Pierburg (zawór recyrkulacji spalin - EGR) W starszych modelach uszkodzony zawór Pierburg (EGR) był często powiązany z tym błędem. Nawet w nowszych modelach, problemy z układem EGR mogą wpływać na wydajność DPF i powodować problemy z regeneracją. Rozwiązanie: Sprawdź stan zaworu EGR oraz jego działanie (czy...
Witam wszystkich serdecznie. Jestem tu po raz pierwszy. Skłonił mnie do tego mój problem z samochodem. VW Sharan. Rok-1997 1.9 TDI 110 Samochód został przywieziony z berlina rok temu. Stan licznika 167 w 2007 roku miał.( sprawdzone w serwise) Robie ponad 100 tys.km w roku. Auto już w berlinie miało włączoną w obwód przed pompą wtryskową "tunning chip"...
Kolego Amiboy zmieniłem dzisiaj pompę vacuum i powiem Ci, że turbina wróciła do żywych :) tzn. startuje na każdym biegu, hamulec jest ten sam nie ma, że raz twardy raz miękki... co do elektrozaworu to kupiłem nowy PIERBURG i nie zaglądałem do niego czy da się regulować. Fabryka ustawiła więc nie ruszam! EGR umyłem ale nic się nie zmieniło, przepływka...
Kolejny update: Wczroaj po raz kolejny odebrałem auto od mechanika - po raz kolejny przełożyli pompę paliwa, tym razem znów montując moją i po przełożeniu ponoć auto skakało jak kangur i jechać się nie dało, więc raz jeszcze zaczęli rozpinać węże paliwowe itp. PONOĆ okazało się, że kawałek przewodu metalowego z oczkiem tuż przy pompie na który nałożony...
Ten silnik występował w wersji z wtryskiem i to MPI. Do listy sobie dopisz elektryczną pompę paliwa w zbiorniku i koło zamachowe z wieńcem + czujnik położenia wału. Lepiej przełożyć cały silnik + wiązki niż bawić się w przeróbki, chyba że już masz ten wtrysk i masz go gratis... dawno temu jak byłem w technikum i miałem Wartburga 353/1.3 z tym silnikiem...
Witam mam problem z Golfem II 1.3 NZ 90r produkcji. Początkowo były takie objawy : -Silnik zimny samochód odpala , chodzi na podwyższonych obrotach ( ssanie ) schodzi do 950obr/min i przez chwilę chodzi normalnie , potem obroty spadają niżej , że prawie gaśnie - pracuje tak chwilę i obroty wchodzą na 950obr/min znów chodzi chwilę ok i ponownie spadają...
Silownik pneumatyczny reguluje biegiem jalowym,ten problem o którym on pisze śmierdzi silnikiem kapy rozruchowej ...ja też mam w kadecie 1.3 86' problem z takim gaźnikiem solex http://www.allegro.pl/show_item.php?item... mianowicie odpalam na benzynie, chodzi równo na ssaniu, mija ok 10-15 sekund i zaczynają obroty spadac tak jakby sie dławił...
wszystkie przeróbki, plus mod wtrysku sterujacego - RC na przewodzie zwiekszajace wyprzedzenie z obrotami, do tego żmudna regulacja dlugosci sztangi na turbinie, bo albo mialem laga albo overboosty. I mi sie przez 3 dni rozjezdzalo po naprawie n75, ale po tym jak sie ulozyl juz bardzo dlugo jest oki. W tej chwili mam zalozona normalna przeplywke bo...
Witam, Mam następujący problem z mocą. 1. Zaczynam przyśpieszać od 1700-1800 obrotów. Pedał w podłogę, samochód zaczyna się zbierać i przy ok 2200-2300 ma strzał mocy i idzie do końca jak burza. 2. Jadę przy 2000 obrotów, obojętnie jaki bieg, pedał w podłogę, myśli, myśli 1-2 sekundy i zaczyna przyspieszać i przy ok 2200-2300 ma strzał mocy i idzie...
Jako , że udzielam się po raz pierwszy na Elektrodzie i zanim poproszę o pomoc , to Witam serdecznie wszystkich użytkowników i moderatorów . Po przewertowaniu wszystkich znalezionych tematów , nie jestem w stanie samodzielnie rozwiązać problemu z autkiem .Chodzi przede wszystkim , że silnik np.: nie kręci się pod obciążeniem (3 bieg) powyżej 3200rmp...
Po pierwsze i najważniejsze to szukaj egzemplarza bez DPF, wiadomo o co chodzi. Co się zaś tyczy samego silnika to jego największą bolączką jest 'wynalazek' Fiata pt. klapy wirowe w kolektorze ssącym produkowanym przez firmę Pierburg. Przed 2007 r. klapy były 'ruszane' przez siłownik przy pomocy listwy, która lubi się urywać co skutkuje tym, że klapy...
Witam Moje auto to Audi 80 b2 przejściówka 1,6 gażnik Zastanawiam się jaki mam silnik, bo samochód jest z 1984, a te silniki montowanio pomiedzy 1978-1981 - czy faktycznie to może być YN, oraz czy 1,6. Jak któś może to prosze o sprawdzenie - podaje numery, ale nie mam numeru katalogowego bloku bo nie moge go znaleźć, gdzie go szukać? W papierach mam...
Witam , przeglądałem tematy i w każdym nie pojawiał się inny czynnik niż u mnie , dlatego piszę osobno( jeżeli źle zrobiłem proszę moda o podpięcie do innego tematu ). silnik 1.6 tdci 109ps, latem wymieniane turbo silnik bez DPF fabrycznie W czwartek jak podjechałem pod dom delikatnie zaczęło coś jęczeć wraz ze wzrostem obrotów ( pomyslałem , że nieszczelność)...
Hej, jestem właścicielką Audi a3 8p z 2009r. Jeżdżę nim od roku i przyszedł czas na pojawienie się pierwszej usterki. Zaświecił się czek silnika a znim epc. Auto nie ma mocy, pedal gazu w podłodze a o... 1. Krótka odpowiedź W ponad 80 % podobnych przypadków w 2.0 TFSI (EA113) przy kodach „nieszczelność układu dolotowego” i „system pomiaru paliwa/jałowy”...
Witam serdecznie. Zwracam się z prośbą o pomoc.Widziałem kilka tematów z podobnymi objawami lecz bez odpowiedzi lub temat z przed kilku lat nie rozwiązany. Sprawa dotyczy Renault Laguna II 2001r. 1.9 cdi 120kM Dwa miesiace temu wymieniłem turbinę na regenerowaną( stara przepuszała olej) i wszystko było super przez 4.000 tyś /km. Pojawił się problem...
Witam. Temat dotyczy vw caddy 1988r 1.6 skrzynia 4 .Chce zamontować silnik 1.8 z skrzynia 5.Moje pytania to: czy kolektor wydechowy jest taki sam w 1.8 co w 1.6? Czy mogę przełożyć gaźnik z 1.6 gaźnik pierburg 2e do 1.8 ? Czy mechanizm od wybierania biegów z skrzyni 4 będzie pasował do 5? Czy można zamontować pompe paliwowa zewnętrzną (nie w baku bo...
Straciłem już wiarę w mojego paska. Wiem, że 115km to nie jest za dużo, zwłaszcza, że pewnie połowa koni uciekła ze stajni, ale bez przesady.. Od początku.. Auto na biegi jałowym strasznie słabo wchodzi na obroty, potrzebuje kilku dobrych sekund żeby obroty wdrapaly się na poziom 3tys. Sprawdzałem w ojca BMW i Touranie z silnikiem 2.0 oraz w siostry...
(at)gimak Dziwne....Miałem wiele do czynienia z Polonezami na gazie i nawet ciężko z nimi czasem było w zimę po zgaszeniu na gazie ,a odpalaniu na Pb.Sam LPG lubię w autach lecz niestety -jest mróz i jest problem jak nie ma Pb.Wiesz ,że gaz rozprężając się...itp.itd.Trzymałeś go na zewnątrz i przy mrozach odpalał na LPG?Możesz coś więcej napisać o...
Witam, miesiąc temu wymieniłem vacuum pompe ze względu na luzy na króćcu. Objaw jaki występował na starej to brak pracy klapy gaszącej podczas gaszenia auta. Po wymianie na nową klapa zaczęła funkocjonować. Jednak od jakichś 2 tygodni (a może i wcześniej ale nie zwracałem uwagi) jedynie po nagrzaniu zacząłem słyszeć dziwne terkotania. Dźwięk ten najbardziej...
pierburg pompa ssanie pierburg pierburg regulacja
zapalona kontrolka scania ustawić mikser sharan spalona
stacja lutownicza stacja lutownicza
Bezpiecznik oświetlenia podsufitki VW Fox - lokalizacja i wymiana Renault Trafic: Wydmuchiwanie powietrza z filtra na wolnych obrotach