Na zdjęciau przedstawiłeś jeden z zaworów sterujących EGR, turbo i przepustnic kolektora. W tych silnikach nagminną usterką jest właśnie pompa vacu. Wszelkie grzebania , mycie, czyszczenie jej nie przynosi efektu. Tylko wymiana na nową lub 100% sprawną. Zapewne po kilku hamowaniach zapala się kontrolka silnika. W odczytanaych błedach na bank jest coś...
Te cienkie przewody podciśnienia potrafią się zacisnąć lub zabrudzić. Często też gruszki przy turbo gniły i tam ucieka podciśnienie.
To 16Ω jest główne czyli U1 U2.
Trzeba umieć rozróżnić ciśnienie od podciśnienia które też jest ciśnieniem ale mierzonym względem otoczenia. 550mmHg podciśnienia to jest ok -72kPa podciśnienia względem atmosfery czyli 28kPa ciśnienia bezwzględnego, w przeliczeniu ok 28kPa. Nowa pompa robi ci 2Pa ciśnienia bezwzględnego czyli -99,998kPa bara podciśnienia (jeśli nie pomyliłem liczby...
Szukaj takiego urządzenia http://obrazki.elektroda.pl/1355845500_1... schemat http://obrazki.elektroda.pl/2818512500_1...
Pod podany VIN program serwisowy wyrzuca tylko jeden numer: A6510900005
napinacz wg. infotecha 20 Nm,dolne koło pasowe 25Nm śruby imbusowe,wałek rozrządu 45Nm
tandem-pompa (zintegrowana pompa paliwa z pompą podciśnienia) jest stricte mechaniczna... nie ma żadnego zasilania po stronie elektrycznej... napędzana jest mechanicznie z wałka rozrządu... jeśli pompa paliwa (elektryczna) która jest w baku podaje poprawnie paliwo, to tak jak już Ci pisałem... najprawdopodobniej tandem pompa do wymiany...
http://obrazki.elektroda.net/93_12649362... 1 - zaworek zwrotny 2 - elektrozawór N18 3 - elektrozawór N239 4 - siłownik kąta nachylenia łopatek zmiennej geometrii turbosprężarki 5 - do pompy podciśnienia (pompy tandem) 6 - siłownik klapy dławiącej 7 - siłownik zaworu EGR 8 - akumulator podciśnienia 9 - elektrozawór N75
Stabilność wartości podciśnienia nie jest potrzebna. Chodzi o to aby je utrzymywać na wystarczającym poziomie.(...) Wszystkie pompy o różnych mocach z jakimi eksperymentowałem były zasilane silnikami szczotkowymi DC o napięciu 12V. Czujniki analogowe są relatywnie drogie. Kilkakrotnie tańsze są proste czujniki przeznaczone dla konkretnej wartości podciśnienia....
Witam falownik sterujący pompa podciśnienia hali udojowej po podłączeniu agregatu prądotwórczego wywalało roznicowke na agregacie w falowniku żółto zielony podłączony był do PE do symbolu uziemienia (tej strzałki) był podłączony żółto od silnika i oplot kabla idącego do silnika przestało wyrzucać roznicowke po odłączeniu tych przewodów a jeszcze niebieski...
Doładowanie raz jest raz nie ma coś mi to pachnie słabą pompą podciśnienia albo dziurą w wężykach. Przepływomierz też do sprawdzenia bo coś słabe ma wartości.
Turbo nie jest w stanie utrzymywać stabilnego ciśnienia (do sprawdzenia sterowanie turbo jak i samo turbo, pompa podciśnienia i wężyki). Dwa BIP-y na - wszystkie plus szarpanie czyli pompa tandem (paliwa plus podciśnienia) do weryfikacji ciśnienie na pompie. Jaki przebieg? Oringi na pompkach były robione?
Zawór zwrotny może być przy samej pompie, ale ciężko będzie Ci napełnić taki układ wodą (można próbować pompą podciśnienia, u mnie zadziałało aż za dobrze :-) ).
myślałem ,że może jest to czujnik ''wstępnej'' próżni ,który steruje tą ostatnią To już powinien być czujnik próżni, a nie podciśnienia: podciśnienie, to o ile ciśnienie jest mniejsze od atmosferycznego - a taka pompa potrzebuje mieć na wylocie ciśnienie najwyżej kilka milibarów - to jakie to jest podciśnienie, skoro ciśnienie atmosferyczne waha się...
Zdarzało się w tych silnikach że tłukła się pompa podciśnienia vacu napędzana z wałka rozrządu. Czy po zciągnięciu przewodu podciśnienia, tego grubego też słychać tłuczenie
Serwo jak pada to znaczy, że jest dziurawe i powinno coś syczeć, można je sprawdzić pompą podciśnienia - ręczną pompa i zobaczyć czy podcisnienie spadnie i wtedy bedzie wiadomo. Usterki serwa zdarzają się, ale rzadko, prędzej przewody się uszkadzają, złączki.
To jest GDI więc podciśnienie do wspomagania jest brane z pompy podciśnienia, jak w dieslu. Jak bieg jest zapięty i koła się obracają to i pompa pracuje. Poza tym podciśnienia w zasobniku powinno wystarczyć na 2-3 wciśnięcia pedału hamulca. Niemniej i przy utracie podciśnienia hamulce działają, tylko jak ktoś nigdy nie jechał samochodem bez wspomagania...
Witam Panowie taka sytuacja. Patrze pod maskę a tam silnik popaprany olejem, odkręcam pokrywę filtra powietrza a tam aż mokro od oleju. Po odpaleniu silnika okazało się że olej zapierdziela przez tą rurkę od pompy podciśnienia. Miał ktoś taki problem, nie wiem czy wystarczy kupić zestaw naprawczy z membraną czy coś więcej trzeba wymieniać, ktoś pomoże?
Koledzy o co wam chodzi mam wrażenie że temat ucieka za płot ,jakieś pompy podciśnienia ,turbiny , wy konstruujecie palniki czy prom kosmiczny(radziecki)
Witam, jakie powinno być podciśnienie w układzie hamulcowym w Focusie MK2 1.8 TDCI?
Drugi koniec plastikowego wężyka trafia do elektrozaworu EGR, stamtąd do okolic kolektora ssącego, tam też brak podciśnienia. Wężyk powinien być podłączony do króćca na kolektorze ssącym i na pracującym silniku powinno być w nim podciśnienie odpowiadające podciśnieniu w kolektorze ssącym. Tam się nie ma co zepsuć, pompy podciśnienia tam nie ma.
W tych alternatorach z tyłu zamontowana jest pompa podciśnienia, jest ona smarowana olejem z silnika, w przypadku nieszczelności na wałku wirnika olej wycieka na pierścienie ślizgowe i na szczotki, może to powodować takie objawy.Zobacz czy tył alternatora nie jest tłusty od oleju, jeśli tak, to wymiana uszczelnień wirnika.
Duży przebieg tego wozu? Na moje ucho, to albo serwo hamulca straciło szczelność, albo przewód między pompą podciśnienia a serwem. Ale raczej stawiałbym na serwo. Schyl się pod kierownicę i nasłuchuj w okolicach popychacza łączącego pedał hamulca z tłokiem serwa.
Masz słabe podciśnienie w układzie i efektem tego jest to, że turbo nie może się zebrać z dołu. Właściwe ciśnienie uzyskuje dopiero przy 3170 obrotów lecz dalej przeładowuje aż do 3820 obrotów. Możesz spróbować podłączyć podciśnienie na "krótko" kawałkiem wężyka bezpośrednio z trójnika na wężyku pomiędzy pompą podciśnienia a serwem hamulców z siłownikiem...
A więc tak. Ja nie mam problemu z turbiną ponieważ mam silnik SDI. A problem rozwiązałem bo właśnie tamtędy uciekało ciśnienie i serwo nie miało odpowiedniego ciśnienia a co za tym idzie membrana w serwie nie mogła odpowiednio pracować. Wystarczyło pompę podciśnienia odkręcić a następnie złapać na imadełku i ta końcówka ma taki stożek wystarczy nałożyć...
a czy mogę w to miejsce skoro nie mam orginalnej od mb100 zamontowac od 2,4 d prawdopodobnie od beczki ????? Pompa podciśnienia pracująca na silniku nie jest przypisana do modelu auta a do silnika OM615 /616/ 617 , występowały trzy rodzaje , poszukaj sobie z jednym przewodem .
Jak bym napisał pompa podciśnienia to ty byś napisał pompa vacum. Nie zaśmiecajmy tematu kolego.
A ja się zapytam autora- czy ten silnik będzie przyłączony do sieci publicznej? Bo jeśli tak, to ze względu na fakt, że duża wartość początkowego prądu rozruchowego powoduje duże spadki napięcia w sieci, do sieci publicznej o napięciu 400V mogą być łączone bezpośrednio silniki klatkowe o mocy nie większej niż 5,5kW. O rodzaju rozruchu (ciężki, lekki)...
Nie wiadomo, czy ten zabieg pomoże, bo zauważ, że transformator ma warstwy, do których dosyć ciężko będzie dosięgnąć. Na początek wybrałbym jednak wosk - tak jak się zalewa przetworniki gitarowe. Bezpieczniejsze, mniejsze ryzyko, że coś pójdzie nie tak, a ty zostaniesz z kostką żywicy. Wosk roztopisz bez problemu w garnku, tudzież w słoiku w kąpieli...
Przewody są podpięte do reflektorów. No to niestety konieczny będzie miernik podciśnienia (wakuometr) i sprawdzenie podciśnienia w układzie. Nie musi być to specjalistyczne narzędzie. Wystarczy np. tzw. "ekonomizer". Nie wiem, ile masz lat, ale kiedyś w dużych Fiatach i Maluchach można sobie było założyć dodatkowo taki wskaźnik na desce rozdzielczej...
witam,jakiego koloru sa przewody sterujace pompa podcisnienia w passacie93r?Czy gdzies w okolicy tylnej kanapy jest dostep do tych przewodow?
nie do konca rozumiem o co ci chodzi mozesz to lepiej wyjasnic
To napisz jeszcze, co chcesz osiągnąć... Nie ma zbiornika i nie będzie mieć? A ma wyłącznik ciśnieniowy, czy nie jest planowany wzrost ciśnienia na wyjściu (otwarty wylew)? Pompa raczej sama nie zaciągnie wody, ale warto to sprawdzić przed zakupem zaworu zwrotnego do kosza ssawnego i trójnika z zaworem do zalewania (bo jak zaciągnie - to nie ma potrzeby...
Poszukuję firmy mającej w swojej ofercie pompy podciśnienia (nie tłokowe) o wydajności ok. 200 m3/h.
To jest pompa podciśnienia. Tam gdzie zaznaczyłeś to pompa wyrzuca powietrze, które wyciąga z układu.
Sprawdź czy się nada pompą podciśnienia do serwa hamulcowego z silnika napędzanego olejem napędowym. Na przyklad: https://bicar.pl/pompy/870-pompa-podcisn... Tam raczej pompy chodzą cały czas
Zdejmij wężyk, uruchom silnik i przyłóż palec do pompy. Jesli nie bedzie podciśnienia wiesz, że to pompa. Ewentualnie możesz jeszcze podkręcić troszkę obroty czy coś się zmieni.
POchwal jaki masz silnik i jakie masz vaku generowane przez pompę podciśnienia.
Witam.W volvie s40 1.8i mam problem z kontrolką lambda.Po podpięciu do kompa wyskoczył błąd dotyczący lambdy(brak masy bądź nie łączy przewód).Sondę sprawdziłem miernikiem i okazało się że jest oki.Szukając błędu dotarłem do urządzenia pod filtrem powietrza i skrzynką z bezpiecznikami.Wygląda jak elektryczna plastikowa turbina.Jeden przewód idzie od...
Podłącz kawałkiem wężyka podciśnienia gruchę przy turbo bezpośrednio z króćca przy pompie podciśnienia i wtedy zloguj dynamicznie 011 do 2500 obrotów. Zobaczymy czy wtedy turbo będzie się budzić tak jak należy i czy będzie przeładowywać. Nie bawmy się w kwestie ze skrzynią korbową bo to nie tędy droga.
Pompą podciśnienia możesz to odpowietrzyć.
to jest ten czujnik temperatury - podwójny G62/G2 : http://images37.fotosik.pl/14/73376e6689... http://images40.fotosik.pl/14/b2c4acc885... jak widać na fotkach znajduje się w króćcu wodnym wychodzącym z głowicy silnika pod pompą podciśnienia od strony tyłu silnika tam gdzie zamocowane są świece podgrzewacza chłodziwa.
Pompa podciśnienia, akumulator podciśnienia.
O-ring trzeba sprawdzić / wymienić. I czy jest właściwie ustawiony kanalik w śrubie M8. Olej ma przepływać przez pompę, a może jest tylko tłoczony i dlatego "szuka" ujścia przez o-ring do alternatora.
Witam Bardzo glosno pracuje mi alternator, chce go wyciagnac i wymienic lozyska - tylko mam taki problem: do alternatora jest podlaczona pompa podcisnienia. Jak odepne rurki od niej to czy cos mi sie nie zapowietrzy? Przy ponownym zalozeniu czy powinienem cos wyregolowac, odpowietrzyc itd jesli chodzi o ta pompe? W ksiazce przy rozdziale omawiajacym...
-0.8 minimalne
To jest psg5 i masz albo nie szczelne podciśnienia albo słabą vakum pompę i nie daje tyle podciśnienia ile trzeba, przytrzymaj na wyższych obr, czyli ok 1.5 tyś i wtedy naciskaj hamulec.
Pompa hydroforowa nie wytworzy podciśnienia bez zalania wodą. Odkurzacz?
Ale jest pompa podciśnienia.
Dobre G20 za 25k€ ? Poza tym jak kolega wyżej napisał. Problemy z EGR, klapami, łańcuchami, pompami podciśnienia i wały korbowe z byle jakiego materiału. Plastik wszechobecny, wszystko trzeszczy. Powodzenia 💪 Poprawiłem pisownię, usunąłem wulgaryzmy. Mod.
Starowanie turbiną lub sama turbiną Do sprawdzenia podciśnienie z vacum pompy Wszystkie wężyki podciśnienia. Zawór sterowania turbiną orz gruszka turbiny. Na zostaje sama turbina czyli zmienna geometria
Jeśli na desce masz wariactwo kontrolek wypnij wtyczkę od pompy podciśnienia. Ja swoją wyciąłem i oddałem do elektronika- walczy z nią zobaczymy z jakim skutkiem. Nowa pompa w ASO 4047 zł, na allegro są zamienniki z Chin za ok 700 zł lecz nie wiadomo czy to zadziała.
bula17 , ja piszę, że tam jest zwykłe turbo z zaworem upustowym a Ty piszesz teraz o pompie podciśnienia i jakiejś bańce podciśnienia ło matko. ojciec10 a gdzie Ty mieszkasz ? Odepnij całkowicie wężyk od gruchy ciśnieniowej sztangi przy turbo i wtedy się przejedź. To, że stawia ona opór podczas próby wyciągnięcia sztangi z gruchy to normalne gdyż wewnątrz...
Sprawdź pompę podciśnienia, to częsta przyczyna, po sprawdzaj przewody często się luzują, ewentualnie będzie problem z serwem.
VAC to pompy podciśnienia, OUT do siłownika (EGR), ATM wolne. Sprawdź czy pompa podciśnienia daje jakikolwiek podciśnienie, lub czy obwód podciśnienia nie jest rozszczelniony (pęknięty wężyk, zamienione końcówki na innym elektrozaworze).
Dźwignia pompy podciśnienia Który element nazywasz pompą podciśnienia? Pompy podciśnienia tam nie ma.
No i nie jest to MAF, pompa podciśnienia,przewody podciśnienia,elektrozawory,EGR,turbo.
(at)Trafic2003 tu nie tyle o czyszczenie co udrożnienie musisz sprawdzić podciśnienie przy zaworze sterującym turbiną. Na wężu podciśnienia musi być wyraźnie czuć ssanie. Jeżeli tego nie ma to będzie to samo. Będziesz musiał wykręcić ten plastikowy element od pompy podciśnienia tam klucz torx bodajże 27. Najlepiej weź wiertło 1 mm i oczyść/rozwierć....
Dałem mechaniczną pompę podciśnienia i problem jest rozwiązany, taka jak w poście powyżej
Albo przewody, albo padła ci tak zwana "gruszka" co porusza łopatki turbiny. Weź sobie kogoś do pomocy niech wsiądzie do samochodu dodaje gazu a ty w tym czasie patrz pod pokrywą silnika czy gruszka się w ogóle porusza i czy podciśnienie dochodzi. Jeżeli brak będzie podciśnienia to albo przewód jest gdzieś dziurawy albo pompa nie tworzy podciśnienia.
Jest to pompa podciśnienia m.in do wspomagania hamulców.
W mojej stacji do rozlutownicy od kilku lat mam włożoną pompę podciśnienia hamulców od skoda/vw/audi. Pompa łopatkowa duże podciśnienie i wydajność. Pobór prądu około 5-6A. Pomimo dłuższej pracy nie nagrzewa się i pracuje dosyć cicho. https://obrazki.elektroda.pl/4249514700_...
Pompy LUCAS są wrażliwe na podciśnienia. Cały układ zasilania paliwem dobrze odpowietrzony? Nie ma bąbli powietrza?
Dmuchanie czy zasysanie nie ma znaczenia gruszka musi być szczelna. Pompa podciśnienia nie jest dużą i ma małą wydajność. Do tego wydajność zależy od obrotów (w tym przypadku) wałka rozrządu a więc z połową obrotów wału. Niewielka dziura i podciśnienia spada do poziomu takiego iż nie jest w stanie wysterować turbo jak i EGR ( wysokie wysterowanie N75...
Może zawór termiczny przy termostacie od pompy podciśnienia nie dziala?
Sprawdź szczelność układu dolotowego, jeżeli silnik na pompowtryskach to polecam sprawdzić pompę paliwa bo jest tez pompą podciśnienia do sterowania turbem, jeśli jest to do sprawdzenia geometria turbiny czy nie zapieczona, szczelność gruszki, zawór n75
Witam . Musi być drugi wężyk od pompy podciśnienia ,lub może być trójnik który zasila w podciśnienie regulację reflektorów i gaszenie silnika.
Jak masz problem z "pompą paliwa" to sobie odpuść mechaników, jedź do pompiarzy, kogoś kto się tylko w hydraulice specjalizuje, reszta mechaników (zazwyczaj!) to profani, tylko Ci problemów narobią. Sam widzisz, że nawet twój się gubi. Jak pompa wysokiego ciśnienia, koniecznie regeneracja, będą Cię chcieli naciągnąć na nową, ale nie daj się oszukać....
To jest pompa podciśnienia, pod nią od strony głowicy jest oring.
Mam ten sam defekt w Audi A4 1,9 TDI 115KM AJM 2000r. Przyszła jesień zrobiło się trochę chłodniej i powstał problem z odpaleniem zimnego silnika . Wymieniłem świece żarowe, zawór zwrotny paliwa, filtr paliwa, czujnik temperatury, przedmuchałem przewody paliwowe i nic się nie zmieniło.Teraz sugeruję wymianę uszczelek dual vacuum pompy czyli pompy podciśnienia...
Wakuometr w ręke i jazda. Wtedy będziesz mógł stwierdzić, czy pompa podciśnienia i serwo są ok.
Nie do końca patrzyłem ostatnio pod maskę Pajero 1 i widziałem różnice... Np pompa podciśnienia nie jest umiejscowiona na alternatorze
Pompa vacum, podciśnienia.
Ja zrozumiałem że stary silnik od białoruski napędzany wom-em chcesz użyć jako pompę podciśnienia. Działać to może i będzie, ale tylko do pierwszego zassania nieczystości do silnika. Nawet jak zrobisz dobry separator to i tak powietrze z oparami z beczki zabije taką "pompę".
Jeśli masz tam zawór EGR sterowany podciśnieniowo to sprawdź pompę podciśnienia i elektrozawór sterujący EGRem.
Zasilenie bojlera pompą umożliwia zastosowanie mniejszych przekrojów rur, ale wymaga energii elektrycznej. Ze względu na małe odległości bojlera od podkowy zwykle wykorzystuje się grawitację kosztem nieco większych średnic rur. Przy obiegu jak na rysunku może zaistnieć sytuacja wytworzenia przez pompę podciśnienia w przewodzie zasilającym bojler (ze...
Jaki to typ silnika. Może pompą podciśnienia ci ssie olej.
Maksymalny moment obrotowy dla danego silnika jest podany czasem nawet jest wykres momentu nic nie trzeba wyliczać. Co do momentu hamowania silnikiem wystarczy porównać przyspieszenie przy rozpędzaniu na danym biegu z przyspieszeniem (zwalnianiem) przy hamowaniu silnikiem. W automatach jest tzw żeglowanie. Czyli właśnie nie odłączanie silnika by spalanie...
Najlepiej posługiwać się wakuometrem , wpinasz się poprzez trójnik . Warto sprawdzić podciśnienie samej pompy wacu i dopinać kolejne układy podciśnienia , książkowo powinno być - 900 mb , w praktyce jak jest -700 mb jest jeszcze dobrze .
Kolego sprawdź proszę te pompę podciśnienia jakimś manometrem ewentualnie innym urządzeniem mierzącym podciśnienie. Do 100 mili Barów pompa sprawna po wyżej coś nie tak z pompą albo (jeżeli się podepniesz do całego układu a nie do samej pompy) nieszczelność na wężach podciśnienia .
Jak wyżej , zacznij od paska rozrządu i oględzin napędu pompy oleju i pompy podciśnienia .Wydaje mi się . że jeżeli zdemontujesz pompę podciśnienia to sprawdzisz tez zęby na wałku .
Wszystko wygląda na to że w tym wypadku jest to samo ale forum to nie warsztat i nie można jednoznacznie powiedzieć że jest to wina przetwornika regulacji turbiny czyli jak to napisałeś zaworu 75. Nikt kto zna się na elektronice samochodowej nie powie Ci że to on na 100% bez diagnostyki i nie mówię tu o podłączeniu diagnoskopu. To może być zawór ale...
a czy podciśnienia ma dobre może pękł plasstikowy wąż przy pompie podciśnienia
dw8 nie miały przepustnicy , pompa podciśnienia ciągnie zawór egr i serwo od wspomagania hamulców
Monowtrysk to nie wszystko.potrzebny jest jeszcze sterownik silnika pompa paliwa,czujnik podciśnienia w kolektorze i przeróbka instalacji elektrycznej.nie wiem jaki tam jest układ zapłonowy,ale chyba zwykły czyli też do wymiany,nie wspominając już o wałku rozrządu czy kosztach robocizny.To wszystko przekroczyłoby koszty zakupu nowszego modelu z wtryskiem.
Zasada jest taka, że mierzy się wakuometrem podciśnienie zaczynając od trójnika na wężyku idącym od pompy podciśnienia do serwa hamulców i kolejno przed a potem za każdym elektrozaworem, przed i za akumulatorem (zasobnikiem) podciśnienia jak i przed oraz za zaworkiem jednokierunkowym (czarno-białym). W miejscu układu podciśnienia gdzie na ostatnim pomiarze...
Dla potomności. Czujnik oleju - było zwarcie na przewodach, trzeba przejrzeć całość. Turbo - tam cudów nie ma, źle ustawiona była geometria i z jakiegoś powodu przez kilka lat pracowała poprawnie, możliwe że przez przypadek. Zaczęła się przycinać w skrajnej pozycji i przez to nie mógł się podnieść. Miał on za wiele powietrza względem paliwa. Ponadto...
Wychodzi że nie ma podciśnienia. Może być rurka do pompy vakum. Wypchnięty bagnet oleju, to pompa vakum pompuje duże ilości powietrza.
jakie powinno by tesh nominalne ciśnienie pompy paliwa?? bez podciśnienia - 3 bary z podciśnieniem - 2,5
Sprawdź wszystkie wężyki od podciśnienia, sprawdź pompę podciśnienia. Pzdr
Pompa podciśnienia.
Nie wiem co tam powinno być podłączone. Generalnie jeśli chodzi o pedał to są trzy opcje: -Nie szczelny układ podciśnienia. -Kończąca się pompa vacum. -Uszkodzone serwo. Sprawdź jakie masz podciśnienie w układzie z odbiornikami podciśnienia i bez. Przy krućcu pompu vacum to - 0,75 bara po maksymalnie 5 sekundach od odpalenia auta.
Ta stacja obsługuje pistolet rozlutowujący i grotówkę.Otóż pistolet do niej jest podłączony w ten sposób: 1-grzałka 1 przewodzik 2-grzałka 2 przewodzik 3-termopara 1 przewodzik i styk 1 włącznika pompy podciśnienia w pistolecie 4-wolny 5-styk 2 włącznika pompy podciśnienia w pistolecie 6-wolny 7-termopara 2 przewodzik 8-uziemienie grota pistoletu Odliczanie...
A nie prościej zwykle serwo plus elektryczna pompa podciśnienia załączana z czujnika ciśnienia (podciśnienia) w zakresie od do plus jakiś zbiornik podciśnienia np 1.9 tdi .
Panowie, jak piszę-czujnik podciśnienia stwierdził za małe podciśnienie z pompy.
Spróbuj inaczej- odłącz wężyk siłownika gaszenia od stacyjki i na odpalonym silniku podłącz prosto pod pompę podciśnienia. Jak dalej do kitu to raczej szukaj nowej/innej zdychawki. Jak wspomaganie hamulców jest w porządku (a w tym aucie to naprawdę dobrze działa), to pompa podciśnienia raczej dobra. Warto by zmierzyć podciśnienie za pompą, ale trza...
Wydaje mi się że dobrą pompą podciśnienia był by agregat z lodówki .
Jaki gaz będzie miał największe ciśnienie tłoczenia? A gdyby tak szeregowo spiąć? Ciekawe czy drugiej by nie rozerwało? Osobiście tylko jako pompa podciśnienia stosowałem i się sprawdzało całkiem dobrze.
W silnikach doładowanych (nie tylko wysokoprężnych) jest pompa podciśnienia napędzana z wałka rozrządu (zwykle) i smarowana z magistrali olejowej.
podciśnienia pompa pompa podciśnienia skoda citroen pompa podciśnienia
odzysk danych nokia świateł focus makita wymiana ogniw
amica piekarnik generator ozonu
Thermomix wyłącza się zaraz po włączeniu - możliwe przyczyny Migający zegar w piekarniku Amica ED37614BX-type steam