piszac o wydostawaniu sie paliwa z wtryskiwaczy miales na mysli zasilanie czu powrot? i czy mozesz napisac do jakiej wartosci rosnie cisnienie w listwie podczas proby uruchomienia.
witam pompa nie podaje paliwa na wtryski przy ręcznym pompowaniu paliwo wraca przelewem
Do wężyka przelewu jest też podłączony przelew z pompy wtryskowej. Z pompy mysi być przelew paliwa a z wtryskiwaczy nie może.
Witam.Bardzo możliwe że pompa paliwa opiłkuje i zatyka wtryskiwacze.Trzeba by było zrobić próbę przelewów lub logi dynamiczne.
W Pandach dość powszechne jest zjawisko powstawania w zbiorniku benzyny podciśnienia, które prowadzi do cofania się paliwa z listwy wtryskowej i jej zapowietrzenia (oparami paliwa). W tym samochodzie regulator ciśnienia paliwa znajduje się w zbiorniku, przy pompie i nie ma powrotu/przelewu paliwa z listwy wtryskowej do zbiornika. Także EVAP nie pochłonie...
Przekroczono zakres regulacji ciśnienia paliwa: 1. Czujnik ciśnienia paliwa (G247) uszkodzony 2. Zawór regulacji ciśnienia paliwa (N276) uszkodzony 3. Sitko na dnie zbiornika jest zatkane. 4. Kabelki od ww czujników. 5. Pompa nie wydala (uszkodzona). 6. Wtrysk uszkodzony (za dużo paliwa ucieka przelewem). Najpierw bloki pomiarowe i sprawdzenie czy ciśnienie...
Witam, kilkakrotnie sprawdzane wtryskiwacze, przelew powrotu jest drożny, luzów ba rozrządzie nie (wymieniony wał, tłoki, cylindry, głowica, wałek rozrządu). Ciśnienie sprężania ok.28 atm. ciśnienie pompy zasilającej 2,5 atm (pompa wtryskowa po regeneracji wymieniona pompka zasilająca). Dodatkowy powrót paliwa przelewu z pompy i wtryskiwaczy podłączony...
Mam problem z peugeotem 106 z silnikiem 1,5 D rocznik 1996. Auto w czasie mrozów nie chciało odpalać. Więc zostały wymienione filtry. Nie pomogło nic więc zabraliśmy się za pompe- nie podaje paliwa. Zakupiłem pompę i zamontowałem. Dalej to samo( a pompa na 100% jest dobra) elektrozawór także. Ale gdy zatkam wężyk od przelewu paliwa (chyba do zbiornika)...
Witam ,zapowietrza sie gdzies układ zasilania paliwem i wiem że temat nie jednokrotnie opisywany i opowiadany na forach, ale już zaczynam siwiec .Wczoraj skończyłem wymianę przelewów z trójnikami z tym że przewód z przelewów nie połączyłem z pompą wtryskową tylko do powrotu przewodu do baku (wstawiłem trójnik), zaś przy pompie przewód od przelewu zaślepiłem...
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Regulator ciśnienia paliwa masz przy pompie czy na listwie wtryskowej? Idzie paliwo przelewem czy nie? Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej.
Dziękuję Wszystkim za cenne porady pompa paliwowa beztrzpieniowa napędzana podciśnienioweo z komory silnika bezprzelewowa , pływak w gazniku zamyka dopływ paliwa w gazniku przelewu brak.
...może się zapowietrzać. Wymieniałeś filtr paliwa? Jak kręci i nie chce zapalić leci paliwo z przelewów?
pompa paliwa lub sonda lambda, zobacz czy sonda w momencie gdy sie dusi stoi na 0,2 volta, jesli tak to na 95% pompa paliwa, mozesz jeszcze sprawdzić czy paliwko leci przelewem z głowiczki jeśli nie to na 100% pompa paliwa lub filtr paliwa
Zmierz ciśnienie przed wymianą pompy, na upartego zrobisz to manometrem do opon, uwaga na niebezpieczeństwo pożaru. Silnik musi pracować podczas pomiaru, najlepiej byłoby sie przejechać. Masz tam jednopunk czy wilopunkt? Ewentuallnie możesz sprawdzic na początek czy paliwo leci przelewem, tylko regulatora w ten sposób nie wyeliminujesz.
Jak odpowietrzacz ręczna pompka, to przelewem w zbiorniku leciało paliwo? Najpierw odpowietrzyłeś filtry paliwowe, następnie pompę?
Ten system to kaskada tzw. pomp strumieniowych (eżektorów) i cały sekret w tym, że pracuje dzięki nadmiarowi paliwa z przelewu, stąd nie sprawdzają się niewydajne zamienniki.
Czyli pompa OK? Gdzieś się zapowietrza? jeśli się zapowietrza to czemu kopci na siwo i tak jakby było słychać zawory przy próbie przyspieszenia podczas jazdy ( zaczyna klekotać przy ok 1800obr) ? Czy mogło przestawić się coś na rozrządzie ? i odrazu przestawił się kąt wtrysku ? Co z czujnikiem temperatury? Czemu po odpięciu dopiero grzeje świece? Z...
Sprawdź czy coś leci przelewem do zbiornika jeżeli nie to wina zbyt małej wydajności pompy, a jeżeli leci paliwo przelewem to wina leży po stronie regulatora ciśnienia
Test przelewu oraz czyszczenie regulator ciśnienia paliwa w pompie.
Musi lecieć z przelewu, dopływ paliwa masz dobry? Jak tak to pompa ,albo ustawienie początku wtrysku, spróbuj pompę przestawic, zbiornik paliwa daj powyżej pompy
(at)michal74 mylisz silniki z bezpośrednim wtryskiem od pośredniego. To tak jakbyś pomylił benzyniaka z ropolem na CR. Punto 2 1,2 nie ma powrotu paliwa i też steruje praca pompy. To że tam nie ma powrotu dla "oka" to nie znaczy że go nie ma. Regulator mechaniczny ciśnienia paliwa jest w baku zaraz za pompą i w baku następuje nadmiarowy przelew.
Pompa w zbiorniku podaje, paliwo wraca przelewem, a stacyjkę sprawdzałem wygląda na dobrą, zastanawiam się czy nie siadł mu komputer???
Podłącz się pod listwę paliwową i sprawdź czy utrzymuje ciśnienie po zgaszeniu. Jeśli brak jest ciśnienia to nie ma wstępnych warunków do odpalenia. Zawór jest chyba w pompie paliwa w zbiorniku w tym aucie. Tam nie ma przelewu ,do listwy jest podłączony jeden przewód,więc jak paliwo się cofnie to od razu chodził nie będzie jak trzeba. Można obstawiać...
Witam. najprawdopodobniej jest podwieszony wtrysk,wykonaj test przelewów i wszystko się wyjaśni,natomiast pompa wysokiego ciśnienia wcale nie podaje tak dużo paliwa jak by się wydawać mogło,mimo że jest go 6 razy za dużo niż potrzebne jest silnikowi do pracy to i tak 15 mg na sów x 6 to sam widzisz że niewiele i dlatego wydaje ci się że pompa hp nie...
W Twoim samochodzie 3 główne usterki: Schodzi paliwo do baku, a ten układ jest bardzo wrażliwy na nieszczelności. Padnięty wtryskiwacz lub wtryskiwacze. Hasło: test przelewów wtryskiwaczy CR Usterka pompy wysokiego ciśnienia lub czujnika ciśnienia paliwa na listwie. Zaczął bym od pk 2 :) Pozdrawiam.
Dzięki za podpowiedź. Ta pompa potrzebuje przelewu z gaźnika. Chyba , że podłącze na dopływ do pompy, ale nie wiadomo czy pompa przepuści paliwo tam gdzie trzeba.
Spróbuj poluzować przewód paliwowy przy silniku lub króciec do kontroli ciśnienia i "odpowietrzyć " układ. Tam jest raczej system 1-przewodowy tzn. regulator zintegrowany z pompą i nie ma "przelewu". Chyba, że masz LPG, jeździłeś i było sucho w baku, to pompa paliwa mogła się przytrzeć.
No trzeba by sprawdzić jak z ciśnieniem na listwie CR gdy nie chce odpalić. Czy ECU widzi obroty silnika. Ale jak na zaciąg odpala to pewnie pompa wysokiego cienienia przy niskich obrotach nie jest wstanie zrobić ciśnienia. Czyli albo pompa albo któryś wtryskiwacz puszcza przelewem. Można by zrobić test ile paliwa wraca przelewami z wtryskiwaczy. Może...
Gdyby była to wina braku paliwa, czujnik ciśnienia na szynie by wywalił błąd. Moim zdaniem kończy się wtryskiwacz - przydałby się test przelewów. Może pompa opiłkuje. Może coś ze świecami żarowymi, może z EGR, choć wątpię. Test przelewów na początek.
Jedyne co mi przychodzi na myśl to zatkany wąż na powrocie lub za duże ciśnienie paliwa z pompy elektrycznej.
Kolego sprawdż zawór elektromagnetyczny na głowicy rozdzielacza. Jest on na górze przykręcony ma kabelek na klucz 8. Sprawdż zasilanie ew. wyjmij i sprawdź. Jezeli nie puści paliwa nawet tłocząc ręczną pompą na przelewy to powinno być to.
Pompa paliwa elektryczna lub wtryskiwacze na przelew sprawdzić. Dość prosty układ Boscha raz jeden miałem przypadek uszkodzenie czujniks ciśnienia paliwa i cały czas pokazywał jedną wartość.
Z tego co widzę to masz regulator ciśnienia umieszczony na przepustnicy systemowej, ciśnienie paliwa jest zmienne - uzależnione od podciśnienia w kolektorze ssącym. Z tego powodu masz drugi wąż (przelewowy) od przepustnicy do pompy paliwa (zbiornika). Nie widzę nigdzie w katalogu części czujnika ciśnienia paliwa, natomiast serwisówkę mam do wersji na...
Witam ,problem jak w temacie dodam ,że silnik jest poza autem i podłączyłem do niego całą instalację ,jednak kręci ale nie zapala ,na samostarcie przez chwilę zalape ,ale po odkręceniu rurek od wtrysków pompa nie daje paliwa ,elektrozawór działał ,ale dla pewności wyciągnąłem z niego sprężynkę idt i wkręciłem z powrotem . Paliwo do pompy dochodzi bo...
Pompowałem pompką przy filtrze aż paliwo poszło przelewem ale nic nie dało ,pompa nie podaje ciśnienia.
Jeszcze jedna sprawa trzeba długo kręcić żeby skakanka zapaliła czasem z przerwami oo trzy cztery razy.Jak zapali to chodzi równo NIE przerywa na gaz reaguje prawidłowo.Jedynie co zauważyłem to lekko zagiety przewód od nadmiaru co wraca do baku Wymienione pompa paliwa, przewody paliwowe,zawór przelewów,
Jeśli się nie mylę to poprostu wiecej przelewem pójdzie.
Ja bym zostawił i połączył trójnikiem z przelewem z osadnika na powrót do zbiornika.
Co może być nie tak Wszystko. Na początek trzeba zrobić pomiar na pompie wstępnej. Potem jak jest ok,to sprawdzić co dzieje się na wysokim. Pomiar przelewów ,dane z live data itp.Wtryski ,pompa,regulator. Wszystko to może być.
To wygląda, że źle zrobione wtryskiwacze, nie trzymają ciśnienia paliwa. Na próbę zasil z bańki, aby wykluczyć problemy z bakiem. Często też ta gruszka na filtrze paliwa nie trzyma. Dodano po 1 Najważniejsze to test przelewu wtryskiwaczy przy rozruchu. Jak leje paliwo, to wtryskiwacze jak sucho zapowietrzenie przed pompą wtryskową. Plan B, to montaż...
C-328 ma śmiesznie zasilaną pompę wtryskową. Paliwo pompowane ręczną idzie przez filtry na pompę wtryskową i wraca znów na filtry. Sama pompa wtryskowa nie ma przelewu do baku. Najlepiej było by to przerobić tak jak jest w 30-ce szeregowo czyli z zasilającej na filtry, dalej na pompę wtryskową a z niej przelewem do zbiornika. Pompując ręczną pompką...
pompa paliwa nie ma wydajności W silniku 250 jest układ paliwowy z przelewem-powrotem paliwa przez wtryskiwacz do zbiornika. Z pompy paliwa biegnie przewód paliwowy - kończący się na jednym króćcu wtryskiwacza a z drugiego króćca wtryskiwacza paliwo wraca do zbiornika. W silniku 500 jest układ "ciśnieniowy". Wtryskiwacz nie jest przelotowy. Nie ma...
Nie pamiętam już tego auta,ale poszukałem listwy wtryskowej i jest bez przelewu. Znaczy to że ma jeden przewód paliwowy i regulator ciśnienia paliwa w zbiorniku przy pompie. Przewód paliwowy z pompy podłączasz do listwy wtryskowej. Nie odpala bo może immo nie działa. Patrzyłeś czy wtryskiwacze się otwierają? Wtryski mają plus po kluczyku a sterowanie...
Sam mam takiego tds-a , moze łańcuch rozrządu powycierany?? to sie w nich zdarza i wtedy szarpie bo jest czoły na zapłon.Poczytaj na forum TDS-A tam duzo pisza o tych silnikach.Drugą przyczyną moze byc wtryskiwacz sterujacy ale to powinien pokazac komputer.Sprawdz też czy paliwo z pompy idzie na przelew, moze to cos z zasilaniem paliwa??
Gdy jest zimno to olej w skrzyni biegów staje się bardziej gęsty przez co stawia większy opór trybom które są w nim zanurzone i tym samym rozrusznik potrzebuje więcej prądu żeby zakręcic wałem. I dodatkowo mozesz wymienić zaworek od przelewu paliwa w pompie paliwowej ponieważ może on byc wyrobiony i przez to nie będzie na pompie odpowiedniego cisnienia...
Masz wkręcony do pompy na wyjściu zawór utrzymujący w niej ciśnienie paliwa ? Czy jak silnik pracuje płynie paliwo przelewem ?
Witam, powodem może być dogorywająca pompa paliwa. Do sprawdzenia ciśnienie paliwa w układzie zasilającym i filtr paliwa. Jeszcze regulator ciśnienia przelewu może padł i za szybko się otwiera, przez co spada ciśnienie na wtrysk. Ciśnienie paliwa powinno wynosić 2,8-3,2MPa.
Pewnie moja rada jest po czasie, ale należy odpowietrzyć dokładnie pompę wtryskową. Kręcenie rozrusznikiem tu nie pomoże, podłącz ręczna pompkę np:"gruszka"do paliwa, zdejmij wężyki od przelewów na wtryskiwaczach, pompować aż ukaże się tam paliwo. Zapalać silnik i jechać. Znam to z własnego doświadczenia.
test przelewowy: po ok 2min pracy na biegu jałowym przelew na wtryskach I wtrysk 10ml II wtrysk 25ml III wtrysk 30ml IV wtrysk 150ml Wnioskując czwarty wtrysk przepuszcza zbyt dużą ilość paliwa do przelewu i pompa nie jest w stanie uzyskać wymaganego ciśnienia na zasobniku podczas rozruchu, tym samym 4ty wtrysk należy zregenerować/naprawić i kłopot...
Immobilizer lub brak paliwa. Sprawdź czy przelewem podczas kręcenia leci paliwo np: do butelki i czy po włączeniu zapłonu słychać pompę paliwa
Z przodu przy chłodnicy jest pompa - od strony pasażera. Do niej dochodzą dwa przewody paliwowe - dolot paliwa i przelew. I właśnie do przelewu dochodzi przewód przelewowy od wtrysków. Do wtrysków doprowadzone są przewody metalowe - to jest dolot od pompy , oraz gumowe ? przewody przelewowe. W moim silniku wtryski są od przodu silnika. na załączonym...
Zamontuj trójnik na wyjściu z pompy paliwa i środkowe wyjście trójnika podłącz przez elektrozawór z przelewem do zbiornika.Elektrozawór podłącz przez przekaźnik do elektrozaworu od gazu i po kłopocie
ciśnienie na rampie wtrysku w chwili rozruchu powinno miec okolo 350bar(czujniki raczej nie siadają), sprawdz jeszcze czy na rampie z przelewu nie idzie paliwo(nie powinno),możesz jeszcze spróbować jeżeli poszedł regulator przepływu na pompie paliwa zdiąc zasilanie z niego i podłączyć żaróweczke 21W to oszuka ecu i auto powinno zapalić tylko bedzie...
Mierzyles na pompie napiecie ? Filtr wysokiego cisnienia czysty ? Sprawdz reduktor przelewu paliwa na koncu kolektora, bo to on ustala cisnienie paliwa na wtryskiwaczach. Co z zaplonem, bo nie rozumiem tego ,,obroty silnika widzi" a pompa paliwa jest zawsze sterowana ze sterownika, gdy silnik nie da sie uruchomic (tzn. mimo krecenia rozrusznikiem) to...
Witam ponownie dzisiaj wymieniłem filtr paliwa na nowy i oryginalny również rozbierałem koszyk paliwa w zbiorniku. Po sprawdzeniu i zmontowaniu objaw jest ten sam, czyli pęcherze powietrza w przewodach paliwowych od zbiornika paliwa, oraz w przewodach powrotnych od pompy do filtra paliwa. Również testowałem jaka ilość paliwa wraca z listwy powrotnej...
Trawersy jest bardzo łatwo sprawdzić. Ręczna pompka podcisnieniowa pokaże wszystko. Na upartego nawet strzykawką sprawdzi. Cuda różne się zdarzają, ktoś mógł wpiąć powrót z wtryskiwaczy w powrót pompy, żeby się nie zapowietrzała. Jednak coś mi się wydaję, że bardziej leci z uszczelniacza na pompie. Kolego co do cudów to układ zasilania paliwa był modyfikowany....
Tylko wtedy załóż oryginalny filtr z przelewem do baku i pompa niskociśnieniowa 0,2 bara. Ewentualnie widziałem już tak zrobiony układ że pompa była elektrycznie podłączona do świec żarowych i miała obejście z zaworem zwrotnym. Idea była tak że pompa podaje paliwo przed odpaleniem (napełnia układ) a po rozruchu pompa VP sama ciągnie paliwo przez zaworek...
Podczas odpalania paliwo z przelewu nie leci, czkawnie tylko z przelewu listwy w momencie jak gaśnie. W momencie jak obroty spadają chlupa paliwo z przelewu pompy wtryskowej. Pasek na pompie zęby jeszcze ma ?
Mógłby ktoś wytłumaczyć mi co to za "reduktor ciśnienia"? Ciśnienie z pompy elektrycznej za filtrem nabija 5bar a za tym magicznym zaworkiem ciśnienia na wejściu pompy wc już nie ma. Uszkodzony czy tak ma być? Zaworek znajduje się pomiędzy filtrem paliwa a pompą wc. Łączy zasilanie z przelewem gdy zadziała. Wątpię aby miał on zbijać ciśnienie do 0bar....
juz o tej pompie sporo poczytałem. Zastanawia mnie tylko czemu z przelewów z wtrysków szlo paliwo z powietrzem. Nigdzie wycieku ropy ani nieszczelności nie widać i tak sie zastanawiam czy pompa wstępna może mieć z tym zwiazek
Bak wyczyszczony jeśli już odpali działa,wszystko bez zarzutów lecz przy mocnym dodaniu gazu i hamowaniu czasami gaśnie. A z tym przelewem paliwa nie powinno być tak że pompa ma napompować? A wszystko przelewa do baku chyba to jest logiczne ? Bo ciśnienia paliwa nie ma Dodano po 38 A po drugie wtryski regenerowane pompa również pozdrawiam
Kolego jest identycznie to samo przelew z pompy po pięciu rozruchach z przelewu naleciało ok litr paliwa . Wydaje mi się ze trzeba się zainteresować bardziej tym brudem błędem tylko nie wiem co wchodzi w skład napięcia odniesienia C . Zacznę powoli odpisać wtyczki z czujników i patrzeć czy ten błąd zniknie. W starszych autach były takie problemy tylko...
Witam wszystkich! Mam następujący problem z moją Vectrą: pewnego razu przy ruszaniu ze skrzyżowania silnik przestał reagować na pedał gazu. Zjechałem ze skrzyżowania na wolnych obrotach silnika, po przejechaniu około 100m wszystko wróciło do normy. Później jeszcze raz pojawił się ten sam objaw i sam zniknął, a w tej chwili cały czas nie reaguje na dodawanie...
Witam. Od kilku dni mam problem z odpaleniem toyota corolla e12 vvti. Auto po dluzszym postoju trzeba bardzo dlugo krecic, gdy zapali pracuje juz rowno. Po zgaszeniu i szybkim zapaleniu wspomniany problem nie wystepuje. Odpalenie ulatwia wcisniecie pedalu gazu. Wczoraj wymontowalem i wyczyscilem przepustnice oraz silnik krokowy. Po zmontowaniu jest...
To nie zaworki wtryskiwacza. Przy dużym wypływie z przelewu byś nie mógł odpalić zimnego. Ciepły by palił od strzała. Przy dużych ilościach paliwa na przelewie pompa nie może nabić ćisnienia z powodu wolnych swoich obrotów, a ma ich tylko 75/min w czasie rozruchu. Nie miałem problemu z dyszami wtryskiwacza w tym modelu. (at)78db78 po jakim przebiegu...
Chyba najlepiej sprawdzić samą pompę - odłączyć rurkę od listwy i zatkać ją manometrem - jeśli napcha na rozruszniku w 3-5s kilkaset barów to myślę że dobra a jeśli nie to może być zdechły albo brudny zaworek regulujący na pompie albo sama pompa wypracowana. Nie wiem tylko gdzie tam jest zawór ograniczający maksymalne ciśnienie - czy na listwie czy...
Witam mam problem z cytryną. Nie odpala, napięcie na zaworze ciśnienia paliwa to 1.5 V. Na obu pinach, zawór przy pompie ma 8.5 V . Paliwo nie wychodzi z pompy, na listwę paliwo dochodzi do pompy . Podłączyłem na krótko zawór i dalej nie idzie paliwo na listwę. Nie mam kompa aby sczytać błędy . Zauważyłem, że paliwo które dochodzi do pompy ma wystarczające...
Nie wiem jak jest w oplu ale w VW przy kazdym starcie stacyjki komp załacza pomkę na ok 5 s, i jezeli nia zapalisz to ją wyłącza. Nie ma kontroli ciśnienia odłączającej pompę, jest "przelew" powodujący powrót nadmiaru paliwa. U Ciebie wygląda na jakiś niestyk na trasie Stacyjka- ecu - przekażnik pompy. Pozdr.J.
Tam nie ma nastawnika jak w VP37. Jeśli miałoby się zapowietrzać przez którąś z uszczelek pompy, to pewnie pompa też byłaby mokra (nadciśnienie w korpusie pompy). W 2.0 DTL/DTH wystarczy niewielka nieszczelność na choćby trójniku od przelewów i paliwo pięknie cofa się do filtra. Przelewy wpięte są w "banjo" od zasilania pompy, więc w przezroczystym...
Dzięki za pomoc wreszcie naprawiłem ,przyczyną było to że kiedy ściągłem wężyk od przelewu nie lało paliwo czyli uzgodniłem że pompa paliwa daje słabe ciśnienie ,wyciągłem pompe i filtr .Pompa słabo podawała i filtr paliwa zatkany,ale dzięki za potpowiedzi wszystkim forumowiczom
W tym motorze : -oringi przelewów -filtr paliwa to najczęściej miejsca zapowietrzania.
Ducato 2,3 jtd 2005r zgasł i nie zapali. Pojawił siebłąd P0191 nawe po odpaleniu na plaku z przelewu wtryskiwaczy nie leci gram paliwa. Podejrzewam pompę wysokiego cisnienia ale zastanowił mnie fakt że po przekreceniu stacyjki ,gdy włączy sie pompa w baku paliwo leci ciurkiem z przewodów przelewowych {akurat miałem je zdjęte z wtryskiwaczy}
no to i ja dodam swoje trzy grosze jezdze fabia 1,4MPI z iinstalacja gazowa stosuje taki uklad :pompa paliwa stale pracujaca /nieprawda jest ze instalacja nie ma przelewu do zbiornika-powrot to niebieski wezyk/ Informacje podalem za grupa skoda na autokacik.pl, jeden czlowiek przerabia fabie 1.4/60KM wstawiajac turbo sprezarke i pisal, ze musi dorobic...
Zrobiłem kolejny test: Przelewy podłączyłem przeźroczystym wężykiem do zasilania pompy i... nie wiem jak to powinno wyglądać - czy pompa powinna mocno ciągnąć z przelewów paliwo ?? U mnie wygląda to tak, że co jakiś czas pompa bardzo powoli wyciąga bąbelek powietrza z przelewów i te bąbelki sumują się później w jeden duży i tak po jakimś czasie w połowie...
Pedału gazu nawet nie podejrzewałem tak jak kolega MRCZ gdyż pokazałoby jego błąd a ponadto silnik by nie zgasł tylko pracował na obrotach rzędu 1100 RPM bez względu na stopień wciskania pedału, co do napięcia na N109 to obawiałem się, że sterownik silnika dostaje zasilanie z bardzo krótkotrwałymi przerwami powodując na przemian odcięcie i podawanie...
Świece grzeją dopiero od poniżej 5 C i przy obecnych temperaturach nie są potrzebne do odpalenia. Jak nie odpala to najczęściej brak paliwa (test plakiem tylko nie męcz go pracą na sprayu bo nie zdrowe dla silnika) . Z najprostszych to filtr paliwa. Przy jego przytkaniu pompa HP nie jest wstanie wytworzyć ciśnienia powyżej 300-350 bar potrzebnego do...
To jest termostat do podgrzewania filtra paliwa. W pewnych temperaturach paliwo z przelewu pompy wraca na zasilanie, a nie do zbiornika. Jest w nim też zawór zwrotny. Objawy stawania po kilkudziesięciu km nie pasują na zawór ciśnieniowy który chcesz zamieniać.
Być może wytwarza się za małe ciśnienie w układzie zasilania pompy wtryskowej. Prawdo podobnie zbyt dużo ucieka przelewem z powrotem do zbiornika.Może padł zaworek przelewowy tak to jest w c-330 . :|
Witam!! Prawdopodobnie głównym czynnikiem który decydował o wyborze powrotu do zbiornika było samoodpowietrzanie pompy wtryskowej. W starszych ciągnikach rolniczych paliwo przepływało ze zbiornika > pompa paliwa > filtry > przelew > wlot pompy paliwa. Także przelew wtryskiwaczy był podpięty przed pompą paliwa. Jednak gdy dostało się powietrze to wtedy...
Odpal go na plaka i sprawdź przelewy oraz zaworek na pompie, bo może za dużo idzie paliwa na powrót do zbiornika.
Jeżeli masz osprzęt boscha to pompę paliwa zostawiasz w spokoju i dajesz listwę wtryskową bez przelewu z 1,2 16v i wtryski takie jak jeździły fabrycznie w bravie tj niebieskie
Wygląda na to że to może być coś z pompą tak jak kolega napisał. No, niestety, nie diagnozuje się nowoczesnego turbodiesla na "wygląd". Skoro silnik jeździ jakiś czas normalnie, po czym po zatrzymaniu i wyjęciu kluczyka ze stacyjki, pracuje jeszcze chwilę, to jakim cudem pompa wc jest zepsuta? Czy po wykasowaniu starych błędów i pojawieniu się kontrolki...
Odepnij przewód przed filtrem i zmierz ciśnienie paliwa. Drugi temat, to sprawdzenie przelewów na wtryskiwaczach podczas kręcenia rozrusznikiem. Rozbieżność między najsłabszym wtryskiem a najlepszym nie powinno przekraczać 30procent. Jeżeli jest problem z uruchomieniem, to sprawdź czy w ogóle poleci paliwo z przelewów. Na płakać maszyna chodzi?
Nieszczelne przelewy wtryskiwaczy? Te cienkie wężyki łączące się trójnikami w okolicach wtrysków? Tak dokładnie! Nie wiem czy zauważyłeś gdzie tam są wpięte przelewy, a są do zasilania pompy, czyli jesli masz nawet najmniejszą nieszczelność na przelewach to całość spływa z pompy i filtra do baku. Nie można powiedzieć aby to było inteligentne ale jednak...
Witam. Pacjent peugeot 407 2,0 hdi 16v RHR. Wyciek paliwa z przelewu. Wymienione oringi, wężyki, powrót do zbiornika drożny. Paliwo leci po krućcach przelewu(najsłabszy punkt) paliwo pojawia się na wyższych obrotach. Mial ktoś podobny problem z taka usterką. Pozdrawiam i prosze o pomoc Dodam ze przelewy sprawdzone. Wtryski na pewno ok. Silnik nie posiada...
Zasil go z bańki z pompą omijając filtr paliwa, wtryskiwacze na przelewy na gorącym silniku. Pompy Bosch cp3 mają mały filtr pod króćcem wlotu paliwa.
Po pierwsze to nie jest pompa wtryskowa. Gdzie Ci to paliwo puszcza w przelew? W pompie elektrozawór jest od tego żeby wypuścić nadmiar ciśnienia, normalnie jest otwarty.
Rozrusznik kreci ale paliwo nie jest pobierane przez pompę wtryskową, nawet pominęliśmy filtr i bezpośrednio próbowaliśmy pobrać paliwo ze słoika. diagnozę wykonał kolega podpiętym laptopem do gniazda diagnostycznego, ale jego programu używa to nie spojrzałem. Odpowietrzaliśmy tylko na wyjściu pompy na wtryski, a to ze względu na niską tem. Obawialiśmy...
Miałem podobnie w C360 pomogła wymiana pompki zasilającej koszt niewielki tylko że u mnie lało z przelewu pompy wtryskowej olejem napędowym. Na moje oko jednak sekcja puszcza już. Pamiętaj że ta maszyna pracuje w ciężkich warunkach szczególnie temperatura i wyciek ON może być niebezpieczny zwróć na to uwagę i nie dopuszczaj do takiej sytuacj. Kwestią...
1. Woda destylowana nie jest dobra bo pompa wody wtedy cierpi (glikol ma lepsze właściwości smarujące jak woda). 2. Jak przelewem wraca brąz to do sprawdzenia pompa tandem czy nie leci paliwo oraz węże od chłodzenia pod nią czy nie spuchły od paliwa lejącego się po nich. 3. Rok 2001 czyli wadliwe głowice w 1.9 tdi pd. Niektóre mają takie wady odlewnicze...
Pomow wtryskowa dostaje paliwo, ale słabe ciśnienie wytwarza, przelewem paliwo nie powraca czujnik cisnienia na pompie sie zawiesił czy sterownik odcina, jesli nie bedzie miał 200atm to nie wtrysnie mu paliwa.
Oczywiście rady kolegów są jak najbardziej słuszne. Żeby potwierdzić te odpowiedzi, krótko przedstawię zasadę sterowania dawką w tego typu pompie. Za wielkość dawki odpowiada elektrozawór ("Electrovalvula de aecion rapida .....) umieszczony centralnie między króćcami wysokiego ciśnienia. Normalnie jest on w pozycji otwartej i paliwo tłoczone przez tłoczki...
A ja bym zaczął od kontroli przelewów wtryskiwaczy i zaworu rampy CR + zasilenie opadowe układu z pominięciem filtra paliwa . Po co od razu pchać sie w koszta i zlecać kontrolę wtryskiwaczy skoro nie wiadomo czy to wtryski :?: Tak przynajmniej będzie wiadomo czy leje wtryskiwacz , rampa , czy sprawny jest układ niskiego ciśnienia i czy to czasami nie...
Witam. Pacjent to saab z silnikiem 2.2tid 2001 rok. Auto nie odpala. Błędów brak w ECU. Albo auto jest zapowietrzone, albo pompa siadła. I pytanie jak prawidło odpowietrzyć auto, piszą ludzie że powinno się zassać paliwo z przewodu przelewowego pompy, jednak ręczną pompką (gruszką) nie ma takiej możliwości bo gruszka nie daje rady tylko stoi wciśnięta....
to w takim rozwiązaniu conajmniej ta druga pompa (przed wtryskiem) ciśnieniowa, choć najlepiej żeby obie takie były, przy czym ta pierwsza może być w baku, zwykła z czegokolwiek ze złomu, a druga np taka: https://allegro.pl/oferta/pompa-paliwa-z... ogólnie powinien być 1 bar, a więcej może być bo tam jest przelew...
Kroplówka będzie, żaden kłopot, ale w tej próbie e-pompa udziału nie weźmie bo moment przelewem paliwo do baku przepompuje. Jestem przekonany że próba z kroplówką da wynik "dymiący" ale sprawdzić to trzeba. Do miłego.
Witam, Skaner uniwersalny, czy nie, powiniem miec mozliwosc pomiaru parametrow biezacych (chyba, ze auto nie ma jeszcze EOBD, co jest mozliwe). Masz do sprawdzenia dwa parametry: cisnienie paliwa mierzone w stosunku do zadanego i przedkosc obrotowa walu korbowego przy rozruchu (byla o tym juz mowa - ponizej 230 obr/min bedziesz mial klopoty z rozruchem)....
Witam Na początku sprawdź wtryski pod kątem szczelności na przelewach i układ wysokiego ciśnienia czy gdzieś nie ma wycieków paliwa. Sprawdź zasilanie czujnika wysokiego ciśnienia powinno być 5V,następnie sygnał wyjściowy z czujnika przy biegu jałowym silnika około 2V najlepiej oscyloskopem sygnał ma być prosty nie poszarpany,ten czujnik jest zasilany...
Witam, 1. Co do czujników płomienia to jest kilka typów m.in. na światło widzialne, czy na podczerwień. 2. Pompka osadzona jest jak ktoś wcześniej pisał na wałku wentylatora. Moment przenoszony jest sprzęgiełkiem <= do sprawdzenia bo się wyciera. Innymi słowy jak pracuje wentylator to powinna pracować pompa. 3. Każdy palnik powinien być doposażony...
pompka przelewu paliwa pomiar przelewu ilość przelewu
mechanizm delonghi amica śmierdzi pvmonitor licznik
piekarnik parowy piekarnik parowy
Jak naładować akumulator 9V: NiMH, NiCd, Li-ion 4K Video Downloader: Limity pobrań i wersja Pro