Czy podczas pracy pompki paliwo wraca przelewem? Tak, paliwo podczas pompowania pompką wraca przelewem. Zapomniałem wspomnieć, że wymieniłem na nowy zbiornik wraz z wężykami i filtrem. Korek paliwa też nowy.
Jak odpowietrzacz ręczna pompka, to przelewem w zbiorniku leciało paliwo? Najpierw odpowietrzyłeś filtry paliwowe, następnie pompę?
Gdzie szukać przyczyny takiej awarii? W samej pompce oraz w układzie nadmiaru - przelewu paliwa do zbiornika i regulatorze ciśnienia, bo to wtrysk. Jest taki zamontowany ?
Muszę zdjąć przewód paliwowy i zobaczyć czy pompka pompuje. Podłącze interface i zatankować spróbuję. Ale właśnie coś wychodzi jak by nie było z czego się rozpalić. Jest to pompka w jakiś sposób rozbieralna? Da się ją jakoś wyczyścić w razie jak by było coś w środku zanieczyszczone? Pompka podczas rozpalania normalnie stuka ale nie wiem jak z paliwem,...
Witam! Musiałem zmienić silnik w moim polonezie. Kupiłem 1.6 gle. Jednak jest to wersja z pompką paliwa w baku, której nie posiadam (na wałku nie ma krzywki do napędu standardowej). I teraz pytanie: Mogę kupić np. pompkę od fiata SC? Jak w takich pompkach elektrycznych jest rozwiązany problem przelewu paliwa, bo te które oglądałem miały tylko jedno...
Pompka zasilająca się zatarła
Witam, kilkakrotnie sprawdzane wtryskiwacze, przelew powrotu jest drożny, luzów ba rozrządzie nie (wymieniony wał, tłoki, cylindry, głowica, wałek rozrządu). Ciśnienie sprężania ok.28 atm. ciśnienie pompy zasilającej 2,5 atm (pompa wtryskowa po regeneracji wymieniona pompka zasilająca). Dodatkowy powrót paliwa przelewu z pompy i wtryskiwaczy podłączony...
Witam W zbiorniku paliwa masz elektryczną pompkę i prawdopodobnie ona wydaje ten dźwięk. Ja bym jeszcze komputerem w parametrach podczas kręcenia rozrusznikiem jakie jest ciśnienie paliwa na listwie.. odnośnie przelewu to z tego co się orientuje powinno lecieć paliwo podczas kręcenia rozrusznikiem.. dołączam schemat przewodów paliwowych, może się przyda....
Do króćca po prawej stronie gaźnika (na wysokości śruby T) ma być podłączony przewód zakończony filtrem paliwa. Do króćca po lewej stronie gaźnika (przy śrubach L, H) ma być podłączony przewód, który idzie do jednego z króćców pompki. Przewód z drugiego króćca pompki idzie do zbiornika jako przelew. Generalnie pompka powinna zasysać paliwo poprzez gaźnik.
Bo jego po prostu nie ma.Paliwo po przejściu na LPG jest odcinane poprzez wtryskiwacz benzyny. Czyli musi być też coś - co odcina pompkę paliwa czy działa non-stop na zasadzie przelewu?
Być może rurki zatkane syfem z paliwa po tylu latach postoju. Przelew musi być.
Trzeba przekazać radosną wiadomość że musi jeszcze pompkę do ogrzewania kupić i za diagnostykę przelewem uregulować należność W piątek lub sobotę jak wróci z trasy to się dowie. Pewnie piec z T5 też do remontu będzie bo ot tak pompki się palą. Przelew w postaci dowiezienia mi paliwa (szwagier transportowiec to i własną stację paliw ma) bo trunków niestety...
Witam kolego musisz sobie wykombinować przyłącze z manometrem zamiast odpowietrznika na podstawie filtrów paliwowych .Może przyczyna to zacinanie się zaworków na pompce zębatej. Jaka ilość paliwa wraca przelewem z wtrysków i w jakim czasie to mierzysz.
Wtryski ci sięnie zatrą skoro nie pracują. Po drugie na postoju też by ci sie zacierały jak nie pracują. Po 3 jak jest na gazie to cały czas pracuje pod pełnym obciążeniem, bo tylko przelewem idzie paliwo.
Pompowałem pompką przy filtrze aż paliwo poszło przelewem ale nic nie dało ,pompa nie podaje ciśnienia.
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Mam jeszcze takie jedno pytanko. Jeżeli pompuję pompką paliwową ręczną to zauważyłem że część paliwa przelewa się do zbiornika od góry przelewem a część paliwa pcha mi zasilaniem od dołu. Czy może być taka możliwość, że może nie trzymać jakiś zaworek zwrotny na pompce paliwowej? Wydaję mi się że od dołu nie powinno nic pchać tylko zasilać, tylko powinno...
Po 4 godzinach postoju po 3 pełnych ruchach pompką paliwowa paliwo zaczęło isc przelewem. O czym to świadczy? Bo nie potrafię tego zinterpretować, powinno isc od pierwszego razu?
Kolega Megawe pisze "Jak z wtrysków nie idzie paliwo na powrót to jest to normalne" a Kolega kkknc "Ogólnie przelewem musi iść paliwo jak nie idzie to filtr, lub pompka paliwa" jak by nie patrzył są to dwie sprzeczności.
Najpierw pompuj pompką ręczna paliwa, az bedzie słychać jak z przelewów leci paliwo do zbiornika, Następnie samostart, albo Plak i psikasz w dolot kolektora ssącego, Jesli masz palnik, możesz użyć gazu, takiego jak do kuchenek
C-328 ma śmiesznie zasilaną pompę wtryskową. Paliwo pompowane ręczną idzie przez filtry na pompę wtryskową i wraca znów na filtry. Sama pompa wtryskowa nie ma przelewu do baku. Najlepiej było by to przerobić tak jak jest w 30-ce szeregowo czyli z zasilającej na filtry, dalej na pompę wtryskową a z niej przelewem do zbiornika. Pompując ręczną pompką...
Pewnie moja rada jest po czasie, ale należy odpowietrzyć dokładnie pompę wtryskową. Kręcenie rozrusznikiem tu nie pomoże, podłącz ręczna pompkę np:"gruszka"do paliwa, zdejmij wężyki od przelewów na wtryskiwaczach, pompować aż ukaże się tam paliwo. Zapalać silnik i jechać. Znam to z własnego doświadczenia.
Jak nie masz pompki do odpowietrznia przelewu to zalej filtr paliwa do pełna popuść wszystkie przewody wysokiego cisnienia przy wtryskiwaczach , kręć rozrusznikiem az poleci paliwo przy wtryskach dokręc przewody i powinno zaskoczyć . Czasami nawet oryginalna pompa kent moora nie daje rady i trzebaz tak robić . Cząsto padają uszczelniacze na wtryskach...
Dokładnie tak jak kolega pisze, trzeba pompować pompką ręczną aż paliwo pójdzie przelewem. Jednak ja nigdy nie sprawdzam na wtryskach. Przy 3-4 obrocie wału i tak poda paliwo na wtryski.
Witam ja robię tak jak nowe auto(używane) wymiana oleju, filtra paliwa, powietrza, rozrząd do sprawdzenia, czasem na pasku widać rok produkcji jak nie ma papieru o wymianie to tez go wymieniam.W twojej usterce włączenie weba-sto może powodować odpowietrzenie układu tylko w jeden sposób być może przyblokowany odpowietrznik w zbiorniku paliwa i pompka...
Problem najczęściej jest w filtrze paliwa. Wkład paliwa nie zasłania otworku odpływowego do zbiornika paliwa. Ten odpływ z filtra powinien być zawsze zamknięty. Otwiera się wtedy gdy wyjmie się wkład od filtra paliwa, aby brudne paliwo z filtra mogło odpłynąć do zbiornika. Otworek jest na dole trzpienia na który zakłada się wkład filtra. Ta szeroka...
Miałem ten silnik W Mk1 cabrio, Jettce A2 i do niedawna w znów w Golfie mk1. Problem był zawsze ten sam. Uszkodzona lub nieszczelna pompka paliwa. Sprawdź czy dobrze psika ci paliwo z przelewu. Zwróć uwagę na to czy niema pęcherzyków powietrza. Jak będzie ok rozbierz gaźnik i szukaj przyczyny. Masz sterowany elektronicznie czy nie?
Tylko wtedy załóż oryginalny filtr z przelewem do baku i pompa niskociśnieniowa 0,2 bara. Ewentualnie widziałem już tak zrobiony układ że pompa była elektrycznie podłączona do świec żarowych i miała obejście z zaworem zwrotnym. Idea była tak że pompa podaje paliwo przed odpaleniem (napełnia układ) a po rozruchu pompa VP sama ciągnie paliwo przez zaworek...
elektrozawór jest między pompką paliwa i dyszą? jak termostat zamknie dopływ paliwa to pompka podaje gdzies na przelew? .... Można temu zaradzić, montując drugi termostat, z czujnikiem w innym miejscu. Styki tych dwóch termostatów należy połączyć równolegle. ,.... a gdzie dokładnie mocować drugi? pierwszy to jest na wypływie wody z wężownicy . a drugi...
Sprawdź czy pompka przelewa paliwo przelewem, może immo odcina prąd na pompce? w tych renówkach immo to częsty problem. Który to rok tego auta?
Pompka paliwa jest taka sama dla całej serii 912/913 Ale raczej to nie ona. Jak ma przelew paliwa to pompka sprawna. Jeszcze raz kąt wtrysku i komora spalania. Regulacji z tyłu dekla nie ruszaj.
Witam, Mam webasto bw50. Po lecie odpaliłem i jest problem. Odpaliło pięknie jak trzeba, ale zgasnąć nie chce. Wymontowałem je z samochodu i rozebrałem na części. Jest tam silnik dc z dwustronną osią. Na jednym końcu jest wentylator, a na drugim końcu ślimak, który napędza koło zębate pompy. Webasto ma wbudowany zbiornik na paliwo. Paliwo z pompki kierowane...
Zamontuj trójnik na wyjściu z pompy paliwa i środkowe wyjście trójnika podłącz przez elektrozawór z przelewem do zbiornika.Elektrozawór podłącz przez przekaźnik do elektrozaworu od gazu i po kłopocie
W perkinsie zasilanie świecy idzie z przelewu filtra paliwa po zaworku zwrotnym wkręconym w obudowę filtra. W ursusie można podłączyć zasilanie albo po pompce wstępnej albo na przelewie, słuszności rozwiązań nie będę oceniał. Ja mimo wszystko polecam zainstalować zewnętrzny zbiornik z paliwem. Rozwiązanie z zewnętrznym zbiornikiem ma wadę w postaci...
Przyczyną może być pompka paliwa to ona odpowiada za ilość paliwa w komorze spalania. Jeśli jest go za mało to przeważnie piec kopci i ma problem z odpaleniem. Palenisko lub sitko w piecu odpowiada za podtrzymanie ognia wiec jeśli by piec podczas pracy na obrotach się wygaszał to obwiniał bym jego. Piszesz w swoim poście: gdy próbuję znów wystartować,...
Ad 1/ Wlot paliwa do gaźnika to przyłącze nr 1, a wylot z gaźnika do pompki to przyłącze nr 2. Ad 2/ Pompka ma być podłączona do wylotu i ma zasysać paliwo ze zbiornika poprzez gaźnik . Drugi króciec pompki podłącza się krótkim wężykiem jako przelew do zbiornika.
Guzik prawda. Problem w odcinaniu paliwa. albo pompka nie wypompowuje paliwa z pompy, albo zawór przelewowy nie zamyka powrotu i paliwo mimo zamknięcia EHABu pobierane jest z przelewu albo wyrobiony lub uszkodzony (zacięty) jest EHAB to tyle ;P Razem z elektrykiem doszliśmy do momentu ze coś podtrzymuje prąd na elektromagnesie na pompie, mianowicie...
Kolego, to ogrzewanie jest proste w działaniu i budowie. Tam nie ma żadnej regulacji dawki paliwa, chyba, że wymienisz dyszę paliwową. nadmiar paliwa ma przelać się przelewem, a co dostaje się do komory spalania ma zostać spalone i tyle. Na pompie paliwa reguluje się tylko częstotliwość załączania pompki i jej wydatek, ale to jest sprawa trzeciorzędna....
Wygląda na to że to może być coś z pompą tak jak kolega napisał. No, niestety, nie diagnozuje się nowoczesnego turbodiesla na "wygląd". Skoro silnik jeździ jakiś czas normalnie, po czym po zatrzymaniu i wyjęciu kluczyka ze stacyjki, pracuje jeszcze chwilę, to jakim cudem pompa wc jest zepsuta? Czy po wykasowaniu starych błędów i pojawieniu się kontrolki...
Może ja pisze w jakimś niezrozumiałym języku? Czytał to co napisałem? Może jeszcze raz przeczytaj. Cienki wężyk z gaźnika, do filtra paliwa w zbiorniku, grubszy do krótszego króćca w pompce, cienki wężyk z pompki do zbiornika paliwa jako przelew. Pompka ma zaciągać paliwo przez gaźnik i podawać je do zbiornika, nie odwrotnie. http://obrazki.elektroda.pl/9585663400_1...
Witam ponownie! A czy jest możliwe żeby paliwo cofało się rurkami wysokiego ciśnienia od wtrysków w stronę pompy wtryskowej? Pytam ponieważ zaworki na zasilaniu i przelewie pompy były sprawdzane i są ok. Dodano po 7 Zapomniałem dodać że scenic posiada przed filtrem paliwa taką gruszkę-pompkę do pompowania paliwa. Próbowałem kiedyś bezpośrednio przed...
...czy jest możliwośc samemu tą pompe odpowietrzyc... Tak, ja to robię sam. Zaciskiem blokuję wąż powrotny przy filtrze paliwa, podciśnienie podłączam pod przelew wychodzący z pompy i albo uruchamiam pompkę wstępnego zasilania albo sprężone powietrze we wlew paliwa (w zależności czy pompka wstępna jest na wyposażeniu danego pojazdu). Około 1.5L wyssanego(przez...
Cześć, mam problem z moim autem, ostatnio zgasło jak dojeżdżałem do skrzyżowania i nie chciało już odpalić - komp pokazał tylko błąd wtrysku sterującego ale on na pinach ma rezystancję 100ohm więc wychodzi na to, że jest sprawny. Dodam, że Vp 44 była regenerowana jakieś pół roku temu. Auto odpaliło na plaka ale po puszczeniu gazu zaraz gasło. Po chwili...
Wracam do tematu i proszę o pomoc. Otóż sprawdziłem szczelność przewodów i wygląda na to, że jest ok. Wymieniłem przewody od przelewów wtrysków, filtr paliwa i pompkę ręczną "gruszkę" . Samochód nadal rano bardzo ciężko pali chyba że 3 razy (wystarczy tylko tyle) nacisnę gruszkę przed zapalaniem to wtedy pali od strzała. Oprócz tego auto nawet na ciepłym...
Zrobiłem skrót myślowy... sorry ;-) ze zbiornikiem się nic nie dzieje.. jedynie co jak ropa jest zimna, to uszczelnia ona pompkę paliwa ( po kapitalce, szlif itp.) i trochę z przelewu kapie.. ze 50-75 ml na 8 godzin pracy.. piec pracuje całkowicie stabilnie, zastosowałem inną świecę, pominąłem oporniki do świecy.. sterowanie inne.. automat.. Na dniach...
Tam pompa wtryskowa sama ciągnie paliwo ,jak nie ma w filtrze paliwa to zeszło przez nieszczelne przelewy trawersy lub uszczelki na filtrze.Ściąg wąż przy filtrze ten zasilający i pompką spróbuj podciągnąć paliwo jak nie leci coś przytkane.
Tak jak kolega napisał Ci powyżej; gaźnik bedziesz musiał zmienić, zrobić dodatkowo i podłączyć przelew do zbiornika paliwa, zamocować pompkę (primer) na obudowie piły i odpowiednio wszystko podłączyć. Przykładowy schemat poniżej.
No właśnie tak powinno byc. A po odłączeniu czujnika tep jest to samo... odpali na 2 sek i tyle. Pompkę paliwa podpiłem na ,, krótko '' wciąż chodziła. Dalej odpala i zgaśnie. Wężyk przelewowy zapchałem palcem.Po włączeniu zapłonu przez kolegę wypychało mi palec... Paliwo leci z przelewu bez pęcherzykow powietrza. Czysta benzyna
Pomógł nowy filtr paliwa podobno był uszkodzony na spodzie.Ale samochód pojeździł 1 tydzień i jest to samo.Wymiana na orginalne Mercedes nie pomogła.Podobno zaworki w ręcznej pompce siadają choć ja tego nie stwierdziłem.Test na szczelność przy 5 barach obudowa przechodzi.Wtryski są nowe i próba przelewów wyszła ok.Pompa nowa wraz ze wstępną.
Witam ponownie. Więc tak. Zaslepilem przelew z jednej strony, od zaworka na bloku (foto1), a z drugiej dałem do butelki (foto2 ) i zaslepilem wejście przelewu do filtra (foto3). Pompka reczna przepompowalem chwile i zaskoczyło mnie że pompa dawała duzy opór (pewno efekt zaślepienia przelewu przy zaworku). Odpalił od strzała, ale efekt taki że wywaliło...
W Polsce w sklepie nie kupisz .. Sporo jest dostępnych na eBay DE . Używki odradzam 95 % to rozregulowany złom ze sparciałą membraną . Niestety nieprawdziwa jest info, że głowiczka od malucha jest taka sama ( na zdjęciu owszem tak , ale nie w realu- wielkość). Od zaporożca nada się po przeregulowaniu dawkowania . Zaporożec na nagrzewnicy ma gaznik z...
Siema. BMW przy gwałtowym depnięciu gazu gaśnie, ciśnienie paliwa na szynie spada. Przy zgaszonym silniku pompa elektryczna wytwarza 4 bary ciśnienia, ale po odpaleniu spada do 2,5, czyli o jeden bar za mało. Przy depnięciu gazu spada. Zaciśnięcie przewodu przelewowego nic nie zmienia, z przelewu cośtam leci, ale byle jak. I teraz pytanie: czy pompka...
Mam pytanie: 1 Jak sprawdzić ciśnienie w układzie paliwowym? 2. Czy nie powinno być jakiegoś filtra paliwa pomiędzy zbiornikiem a pompką paliwa? 3. Jakie są objawy uszkodzonego zaworu przelewowego paliwa? Ponadto poszukuje oczko paliwowe z dwoma wyjściami to które przykręca się zaworem zwrotnym paliwa bo ja mam jedno wyjście zaspawane właśnie to do...
U ojca po wymianie przelewów odpowietrzałem pompę tak, że wziąłem gumowy korek z otworem (do dymionu na wino), założyłem go na otwarty wlew paliwa i pompką do pontonu (nożną) pompowałem powietrze do zbiornika paliwa, jak paliwo podejdzie do pompy i silnik zaskoczy to już dalej się samo odpowietrzy. Metodę zasugerował mi znajomy mechanik.
Dziś sprawdziłem manometrem montując go zamiast czujnika ciśnienia i zegar pokazuje to samo co komputer a nawet mniej ale tu bym brał już pod uwagę słabą dokładność zegara tak czy inaczej nie ma ciśnienia. Po odpaleniu na plack dość długo to trwało wreszcie zaczął pracować ale po dodaniu gazu falowanie i motor zgasł i znów problem z odpaleniem. Sprawdziłem...
Tam w pompie są dwie komory -jedna którą paliwo jest doprowadzane do pompki -druga tzw przelew gdzie paliwo nie wtłoczone się przelewa , a że te pompki nie posiadają jako takiego przelewu [z utrzymaniem niskiego ciśnienia]do zbiornika , n kanałem następuje przelew do komory doprowadzającej paliwo i tak wkoło macieju . I teraz w momencie gdy ten przelew...
Ten zaworek, który ktoś założył, ma za zadanie nie doprowadzić powrotnego paliwa z przelewów do filtra i wg mnie spełnia swoje zadanie. A dlaczego ma nie doprowadzać? Jak układ jest szczelny to nie ma najmniejszego znaczenia. W teorii paliwo nie powinno się cofnąć do zbiornika jak jest wszystko ok z układem ale skoro się cofa to coś jest nie tak. Tam...
Trawersy jest bardzo łatwo sprawdzić. Ręczna pompka podcisnieniowa pokaże wszystko. Na upartego nawet strzykawką sprawdzi. Cuda różne się zdarzają, ktoś mógł wpiąć powrót z wtryskiwaczy w powrót pompy, żeby się nie zapowietrzała. Jednak coś mi się wydaję, że bardziej leci z uszczelniacza na pompie. Kolego co do cudów to układ zasilania paliwa był modyfikowany....
Paliwo ze zbiornika wylałem bo było straszne zbiornik wypłukany. Ale żeby rozpylacz(rozpylacze- wielopunktowy wtrysk a taki zastosowano)mógł rozpylic paliwo to pompka musi podać to paliwo pod odpowiednim ciśnieniem ale ona nie działa choć jest w 100% sprawna , przekaźnika nie słychać czyli tak podejrzewam że te odcięte użądzenie to mógł być immobiliser...
Wygląda właśnie na zawór przelewowy, taki jak przy mechanicznych pompach wtryskowych. Dawniej służył on utrzymywaniu pewnego nadciśnienia w pompie wtryskowej aby nie dochodziło do przerw w dawkowaniu paliwa. Tutaj może być podobnie, bo nie masz sekcji pompki wstępnej w pompie wysokiego ciśnienia. W silnikach 2.0 HDi Peugeota regulator ciśnienia znajdował...
Wracam z temat.. po długim czasie zrobiłem kolejne podejście - bez rezultatu. VTG chodzi normalnie, do szklanek od pomp zaglądałem tylko w taki sposób że zmierzyłem ich położenie dolne i górne, obie na przemian mają takie same, wiec uznaje że jest wporzadku - chodzą równo na przemian. Aktywny jeden błąd ciagle sie powtarzający to : Ciśnienie paliwa...
W tej chwili jest tak: Pompy w zbiorniku nie ma. Zaworek zwrotny znajduje się w gruszce i przepuszczał. Gruszka wymieniona, poprawione grzebane przewody zasilania pod maską, nasi a raczej włosi tu byli, ogólnie to rzeźnik jakiś, bo wiązki nad rozrusznikiem poprzeplatane z przewodami olejowymi, do tego luźno puszczona rurka od miarki oleju :(. Co kilkadziesiąt...
Były kiedyś w systemach K-jetronik lub KE tzw kondensatory paliwa, taka pucha z tokiem na sprężynie, który się poddawał w miarę wzrostu ciśnienia i przez jakiś czas utrzymywał je... Dobre by to było tylko gdzie to dostać? Powiedz konkretnie do czego chcesz to zastosować. Tak jak pisałem do małego silnika diesla, aby zasilić w paliwo pompę wtryskową....
Jesli dobrze widze to dogrzewacz rozbudowany do ogrzewania postojowego nå Peugot Partner czy czyms podobnym. Oczywiscie nic w tym zlego ale trzeba byloby zmienic chyba miejsce ujecia paliwa blizej baku lub nawet nå osobne a nie powrotu paliwa. Sugestia z wstawka kawalka przezroczystego przewodu jest dobra - widac co dociera do pieca. Ciekawa...
Witam. Berlingo 1.9(1868cm3) 2001r pompa lucas, przy pompie są 3 kostki wiec chyba jest i immobilizer. Robiłem kapitalny remont silnika więc wyprułem praktycznie wszystko spod maski. Teraz po złożeniu po przekręceniu zapłonu włączają się światła awaryjne, alarm nie wyje i zapina się prawidłowo. Rozrząd jest ustawiony dobrze. Świece żarowe wszystkie...
Czy przy gaszeniu ciśnienie skacze do ok. 25 bar? Pisałem całą litanię wyżej, o smoku głównie. Narasta wolno, ale dalej nikt nie wie, czy to wina pompy, czy opróżnionych przewodów zasilajacych pompkę, bo zaworki w smoku nie trzymają. Lub zaworek przy filtrze słabo trzyma. Po zapaleniu są wyższe obroty i wydajność pompy przewyższa być może drobną nieszczelność...
Czy ktoś potrafi powiedzieć czy wszystkie Dafy XF105 mają układ połączenia zbiorników zbudowany na pompce? Mój problem - przestało przepompowywać paliwo z małego zbiornika ( w dużym zebrało prawie do dna, a z małego około 10 -15 cm... i tak kilka tankowań). Nauczony doświadczeniem po poprzednich 105-kach zrobiłem normalny, stary, sprawdzony przelew...
Miałem podobnie w C360 pomogła wymiana pompki zasilającej koszt niewielki tylko że u mnie lało z przelewu pompy wtryskowej olejem napędowym. Na moje oko jednak sekcja puszcza już. Pamiętaj że ta maszyna pracuje w ciężkich warunkach szczególnie temperatura i wyciek ON może być niebezpieczny zwróć na to uwagę i nie dopuszczaj do takiej sytuacj. Kwestią...
Silnik kopci? Pewnie nie więc nie dostaje paliwa. Nie ma paliwa nie ma mocy. Sprawdź przelew czy idzie paliwo do zbiornika. Jak nie to do sprawdzenia pompki wtryskowe i ich ustawienie. Ruszałeś je? Coś robiłeś z rozrządem?
mozesz miec : - zapowietrzony filtr paliwa - odkrec od pompy przelew, zalacz zaplon i za pomoca jakiejsc prozniowej pompki lub ust :-) poprostu przelej filtr i pompe :-) - diesel dosc mocno drży i moze masz przerwany kabel od elektrozawru przy pompie? podlacz zawor + bezposrednio z aku i wtedy sprawdz czy nadal przerywa.
A więc tak: od zbiornika do pompy drożność jest sprawdzona, nic nie jest zatkane. Jak pompuje ręczną pompką to słyszę jak wraca paliwo do baku przelewem. Jak zgaśnie pompujesz ręczna pompką, to od razu jest opór czy puste pompowanie? Zawsze muszę tak ze 3 razy ruszyć ręczną żebym poczuł opór, czy to jest normalne? Zaworek zwrotny na pompie wtryskowej...
Pompka jest taka sama jak 126p, CC700, CC900. Jedyna różnica to przelew, Ty masz w gaźniku, a CC700 (AISAN) ma na pompce. Jak masz pompkę z przelewem, to go zaślep. P.S. W 2003r miałem taką "siódemkę" z 1973r. Aż dziw bierze, że Włosi w 70-tych latach produkowali takie fury, a Polacy jeszcze latach 80-tych produkowali syrenę, o maluchu nie wspomnę.
Witam problem rozwiązałem : Po 1 miałem troszkę przypchany smok od paliwa w baku Po 2 musiałem wymienić ręczną pompkę przy filtrze paliwa ponieważ była lipna Po 3 wyjąłem wszytskie wtryski na wierzch podorabiałem dłuższe przewody zasilające z listwy CR i pozarabiałem przelewy do plastikowych pojemniczków okazało się że 1 i 3 wtrysk jest jak nówka prawie...
Witam, 1. Co do czujników płomienia to jest kilka typów m.in. na światło widzialne, czy na podczerwień. 2. Pompka osadzona jest jak ktoś wcześniej pisał na wałku wentylatora. Moment przenoszony jest sprzęgiełkiem <= do sprawdzenia bo się wyciera. Innymi słowy jak pracuje wentylator to powinna pracować pompa. 3. Każdy palnik powinien być doposażony...
jeśli pompa jest w miarę sucha (nie kapie z połączenia korpusu z rozdzielaczem wtrysków), to wymień filtr paliwa tam są dwa oringi które mogą być już stare i nie trzymają , sprawdź uszczelnienie rurki z której dochodzi paliwo do filtra a także sprawdź rurkę przelewu powrotu nadmiaru ropy do filtra paliwa taka cienka na samej górze obudowy filtra paliwa....
Witajcie Dzieki za schemat! Mam tez BW50 tylko starsze z 1991 roku. Dzis podlaczylem mu paliwo w wejscie paliwa i lalem az sie przelalo przelewem. Potem podlaczylem instalacje pod zasilanie.Niestety zegar martwy nie wyswietla i nie podswietla sie. sprawdzajac zasilanie na nim probowka dalem mase na sterowanie i piec sie wlaczyl. Wlaczyla sie dmuchawa...
Witam prosze o podpowiedz w rozwiązaniu mojego problemu. Bora z silnikiem 1,9 tdi AJM bez pompy paliwa w zbiorniku chodziła na wolnych obrotach w pewnym momencie zakopciła na rudo czarno śmierdząco ropą i zgasła. próby odpalenia spełzły na niczym czasami łapie. Komputer wykazał zero błędów sprawdzane autocomem. Jak sie kręci obroty wału czyta dawke...
wymien wezyki naładuj akumlator i kręć może chwile to potrwac ale zapali Jak dla mnie to szkodliwa porada... najpewniej nie zapali (nie ma tam pompy wstępnej), a może się skończyć uszkodzeniem chodzącej na sucho pompy wtryskowej (smarowanej i chłodzonej paliwem). Ojciec kiedyś próbował odpalić swoją Astrę po spadnięciu jednego z przelewów na samostarcie...
wyjmij filtr ,zalej puszke ropą 1 cm ponżej krawędzi włóżfiltr i przykręć,niech się przeleje nadmiar popuść przewody na wtryskach i kręć żeby przelały w czasie kręcenia drugi niech dmucha do zb paliwa-niedużo ale ciągle .i kręć do skutku,jak przeleją na wtryskach to zakręć i od nowa aż zapali.nie odkręcać żadnych przelewów!!!!od takich operacji pompy...
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
Na przewodzie paliwowym tuż, przed samym gażnikiem był zamontowany czujnik, właściwie turbinka. W środku był jakiś fotoelemęt (jak w myszce, takiej zwykłej).Jestem ciekawy co za zaślepiona końcówka była w twoim zbiorniku. Może powinna być połączona z trójnikiem na przewodzie paliwowym. W każdym razie, ta turbinka była po lewej stronie w komorze silnika,...
Rozbierz ją, odkręć pokrywę górną i wyciągnij trzpień, wyczyść papierem 120-150, i próbuj psiknąc jakieś wd40. Najczęściej sie przycierają na trzpieniu i trzeba rozruszać. Pompka do tego zamiennie mozesz poszukać membranowej od starego gaźnikowca (niskie ciśnienie), przelew do zbiornika ograniczy ilość paliwa.
Przy samym uszkodzeniu sprężyny /tłoczek stoi w miejscu/ nie powinno być problemu z odpalaniem itp., jedyny problem to dławienie się przy dodawaniu gazu. Co innego jeżeli oring na tłoczku był uszkodzony /zużyty/ co powoduje zaciąganie lewego powietrza i przerwy w dostawie paliwa – czyli trudności z odpalaniem, dławieniem się, gaśnięciem. Wówczas...
Nie ma się co dziwić, ze w tej instalacji pojawia się sporo szlamu, skoro użyto złaczki ocynkowane w połaczeniu z miedzią. Tamk elektrokorozja szaleje :) Ale ja bym stawiał na uszkodzenie lub zapchanie pompki obiegowej, bo nawet nie ma tam filtra. Poza tym instalacja najprawdopodobniej pięknie się zapowietrza, ponieważ przy naczyniu wzbiorczym został...
Witam. Niestety dalej męczę się z Vito. Wyjąłem zbiornik i pompkę. Zbiornik czysty minimalnie było na dnie trochę brudu ale pompka czysta. Wszystko wyczyściłem zbiornik i pompkę. Wtryski sprawdzone przelewy też są ok. Gdzie jeszcze szukać przyczyny? Co sądzicie? Po wymuszeniu przez komputer aby pompka podawała paliwo auto odpala. Ale jak zrobię około...
Witam. Mam problem z autem a mianowicie gdy zatankuje do pełna i zostawię auto na noc jest wszystko dobrze tak tez jest gdy przejadę 200, 300 a maksymalnie 600km. Gdy przekroczę 600km a w zbiorniku paliwa jest mniej jak polowa to po kilku godzinach stania w w odstojniku (przy ręcznej pompce) pojawia się powietrze i trzeba pod pompować aby odpalić. Przejrzałem...
Ciśnienie wybite na wtryskiwaczu. Co do objawów to najczęściej przyczyną jest padająca pompka paliwa. Może też być: źle założone przelewy, nie wyregulowane zawory, utrata kompresji uszkodzona hydraulika.
W Twoim aucie nie ma żadnej innej pompki poza pompą wtryskową. Poczytaj na forum, jest masa tematów, od uszczelniacza czołowego pompy, po trawersy i przelewy.
wtryski na przelewy wszystkie podają tak samo w przelew, nic nie wygląda zle. Minuta pracy na wolny, proszę podać ilość paliwa z powrotów dla poszczególnych wtrysków. Dokładnie mogę podać jutro, próbę robiłem w poniedziałek jak dobrze pamiętam to około 4-5ml, wszystkie 5wtrysków nalały b. podobną ilość. Możesz podać wartość od jakiej już można uznać...
Witam Czy ktoś posiada schemat podłączenia zasilania gaźnika w tej podkaszarce. Nie odpala i chyba wężyki paliwowe są źle podłączone. 1. gaźnik góra do pompki 2. gaźnik dół do filtra zbiornika paliwa 3. pompka dół do zbiornika jako chyba przelew. Wg mnie to nie powinno działać ale podobno działało. Ktoś się wypowie i opisze prawidłowo podłączenie? pozdrawiam...
Nie uwędzę pompki paliwa prowadząc do niej nową masę i plus ze stacyjki??? Na chwilę możesz coś takiego zrobić ale skoro auto jeździ na LPG to przekaźnik działa. Jeśli włączysz zapłon a nie uruchomisz silnika to pompa po chwili się wyłączy. W stacyjce nie ma masy. Przewód zasilający z przekaźnika do pompy przechodzi przez skrzynkę bezpieczników (6)....
wklej to "POMPA PALIWA do gaźnika,gaźnik NOWA PIERBURG" w google i będziesz miał pompkę za 120 zł ale musisz mieć taki plastikowy przelew jak np w trabancie. W moim trampku chodzi miodzio!
Muszę poprawić kolegę "svavecone " bo ciśnienie przy sprawnym zaworze utrzymania ciśnienia w pompie ma wartość 5-6 bar. Paliwo które w małej ilości pokazuje się na przelewie podczas pompowania pompką ręczną jest normalne. Jeśli pompa paliwa zębatkowa jest podpracowana to na wolnych obrotach może nie uzyskać podanego ciśnienia ale przy wyższych obrotach...
Sprawdziłem przewody- nie było w nich oleju. Jeszcze jedno ciekawe "usprawnienie" wykonane przez poprzedniego właściciela, przeczące prawom fizyki. W aucie została zastosowana dodatkowa pompka elektryczna "wstępna" pompująca paliwo do pompy głównej... przez przelew :D czyli paliwo z filtra idzie na we pompki, wyjscie pompki cisnieniowe idzie na przewód...
witam zaczne od poczatku ford focus 1,6 tdci 2005r po uszkodzeniu turbiny z powodu zbyt tuzego kosztu naprawy zostal wymieniony silnik na dokladnie taki sam jak uszkodzony.... po zainstalowaniu silnika IDS pokazal zawor otwierajacy diesla do wtryskiwaczy.... po wymianie zaworu IDS nie pokazuje zadnych bledow lecz silnik nie ciagle nie odpala.... na...
Masz na myśli zamkniecie (zaślepienie ) powrotu i próbę odpalenia? Założyłem dwa zaworki zwrotne - 1szy na przewód zasilający pompę z filtra (zaraz za filtrem) 2gi na powrocie ,oraz owy wąż powrotu przedłużyłem i wygiąłem w kolanko by pompa była niżej od przewodu powrotu co teoretycznie powinno zapobiegać uciekaniu paliwa z pompy... Efekt jest a mianowicie...
Zacznie działać jak zacznie pracować silnik. Gdyby miała pracować czały czas, pracowałaby w 90% niepotrzebnie, filtrując cały czas paliwo i pchając go na przelew. Uruchom silnik i dobiero sprawdz. Pozdrawiam.
Wiem, że diagnostyka powie dużo ale nie mam teraz gdzie podjechać ani nikogo kto do mnie podjedzie, właśnie w tej chwili szukam jakiegoś op-com'a do kupienia, żeby móc zrobić diagnostykę. Ciągle zastanawia mnie dlaczego przed rozkręceniem wszystko było dobrze a teraz nie. Zaglądałem właśnie pod rampę na blok "fałki" między kolektory dolotowe i nigdzie...
Witam! Jestem "szczęśliwym" posiadaczem Mondeo 2006 r. 2.0 TDCI z wtryskami oraz pompą Delphi. Opiszę mój problem z pompą i wtryskami, może to komuś pomoże, bo wiem że jest to nagminny problem tych aut. Zaczęło się od wyskakiwania "sprężynki" i gaśnięcia auta przy gwałtownym przyspieszaniu. Błędy diagnostyczne mówiące o problemach z układem paliwowym....
Witam. Pacjent to saab z silnikiem 2.2tid 2001 rok. Auto nie odpala. Błędów brak w ECU. Albo auto jest zapowietrzone, albo pompa siadła. I pytanie jak prawidło odpowietrzyć auto, piszą ludzie że powinno się zassać paliwo z przewodu przelewowego pompy, jednak ręczną pompką (gruszką) nie ma takiej możliwości bo gruszka nie daje rady tylko stoi wciśnięta....
pompa przelewu paliwa pomiar przelewu ilość przelewu
livebox router bezprzewodowo tranzystor bc337 mercedes lusterko prawa
Zasilacz komputerowy a zgrzewarka punktowa: czy to możliwe? Instrukcja obsługi Tevion MD 80857 - gdzie znaleźć?