Wątek był poruszony na forum, proszę uprzejmie: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Wystarczy poluzować 3 śruby mocujące pompę (+ przewody do wtryskiwaczy) i regulować obracając pompą.
Niestety tak czy inaczej to pompa
http://obrazki.elektroda.pl/6353226000_1... To Ci powinno wystarczyć. Pozdrawiam.
Nie da się .
Wątek był poruszony na forum, proszę uprzejmie: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Mierzyć to sie dosłownie nie da, najwyżej KTSem albo czyms jako wartość zmierzoną. Poniżej 200Barów ECU chyba nie zezwala na rozruch. nie jestem do końca pewien. W CDI częsko padają pompy wysokiego ciśnienia
To tam na pompie powinien być podciśnieniowy zawór gaszący (taki blaszany "grzybek"), należałoby sprawdzić czy się nie zablokował.
Czy to jest ten sprinter z poluzowaną pompą wtryskową?
Nic sam nie sprawdzisz, sterownik blokuje pompę.
W/g instrukcji czujnik ciśnienia oleju nie występuje w tym silniku. Ciśnienie sprawdza się manometrem. Ciśnienie jest regulowane przez zawór regulacyjny pompy oleju.
2.2 z 2003 nie ma pompy
Zadając w EPC pytanie na odwrót - czyli "w jakich autach była montowana pompa 001 446 27 89?" dostajemy odpowiedź, że taki numer w ogóle nie istnieje. Można to z pewnym prawdopodobieństwem wytłumaczyć, że może np. była "usterkowa" i jej numer całkowicie wycofano z dokumentacji żeby utrudnić jej dobranie do auta. Osobiście więc raczej bym się nie upierał...
Jest pompa wstępna. Pod pompą wysokiego ciśnienia. pompa wstępnego doładowania paliwa Ja zapytam co to za pompa.
Witam tak jak kolega pisał wcześniej gdzieś się rozszczelnił układ ,przeważnie na tych łączkach gumowych tzw trójnikach oraz zobacz przy reflektorach bo podnoszenie też nasz pneumatyczne lub uszkodził się sam "gaśnik zamontowany w pompie wtryskowej"
jak zamontować pompę wtryskową w sprinterze 2,9 tdi 212? proszę o szybką odpowiedź:)
Jeżeli ukł się nie zapowietrza na 100% wygląda to na nastawnik w pompie
nie bierzesz pod uwagę żle ustawionej pompy?
Osiągalne nowe bez większego problemu. A0000772209
Rozrząd na znakach idealnie wtryski sprawdzone. Nawet łożysko rozrządu na pompie zmienione
To że wywalił błąd o ciśnieniu nie świadczy tylko o zużytej pompie.
Goraca z glowicy powrót w blok.
To zaworek do wyczyszczenia a przewody do przedmuchania. Tylko nie dmuchnij w wężyk idący do pompy bo rozwalisz membranę gaszaka.
komputer wskazał błąd p1350 magnetyczny zawór regulacji początku wtrysku czyli pozostaje tylko demontaż pompy ?
Zobacz połączenia kabli prądowych przy akumulatorze obok komputera nie masz głównego plusa czyli sterownik świec nie ma ''fazy'' a z nim nastawnik pompy.
Mam podobny problem. Ale już opanowane. Pompa.
Oprogramowanie należy zaktualizować. Problem z obsługiwanym systemem.
dokładnie. Pod fotelem kierowcy masz cały zestaw przekaźników i jeden z nich będzie od pompy
witam ale czy można ten zawór przełożyć z drugiej pompy to nie zrozumiałem
Sprawdz bezpieczniki pod siedzeniem kierowcy (ale sprawdz miernikiem) jak sa OK to pompa
Chodzi o samą pompę paliwa. Napiecie jakie dostawała to 2V. Błąd był gdzieś w komputerze, dlatego padło na wymianę całego ECU i dlatego też padła decyzja o wymianie całej wtyczki (prawdopodobnie to ona spowodowała zwarcie i późniejszy brak zasilania na pompie)
no to wtakim razie typowa doagnostyka dla tego typu pompy: jak bedzie ciepły i nie bedzie zapalał to polej obficie pompe zimna woda tak zeby ostygła. jak zapali to do wymiany pompa
Miałem ten sam problem. Proponuje sprawdzić pompę ABS. Po przekręceniu kluczyka powinieneś słyszeć jej prace przez parę sekund, jeśli tak jest to ok, a jeżeli jej nie słychać to do wymiany . Koszt używanej to ok. 200-400 zł. Powinno pomóż.
Witam i co z tą kostka od nastawnika? Masz może rozpiskę pinów z kostki bo mam chyba problem z nastawnikiem takiej pompy i chciał bym ją sprawdzić .
Sprawdź krzyżaki na drążku łączącym kierownice z przekładnią.
Początkowo (jak jeszcze pompowała z puszki) wyglądało to na typową nieszczelność układu paliwowego. Teraz na uszkodzenie pompy paliwa. Określony przez Ciebie "zawór zwrotny" w rzeczywistości jest kompensatorem ciśnienia i jego ewentualne uszkodzenie wewnętrzne skutkuje co najwyżej nierównym spalaniem. Wysokości pompy względem zbiornika itd. w podanych...
Czym ty to czytałeś. Pompa do naprawy.
za niskie ciśnienie na pompie, przy rozruchu powinno być około 250 bar, zawór na listwie lub sterowanie wtryskami. Osobiście stawiam na pompę.
Wymieniałem już szczotki w pompie ABS i operacja udała się bez większych problemów.
https://www.google.pl/search?q=sprinter+...
Wymieniony filtr paliwa, szczelność sprawdzona filtr-pompa.
W CDI nie ma "zaworu gaszenia pompy".
Skoro uważasz że układ jest szczelny no to może pompa.
Pompa złom, zły montaż.
Witam. Mam problem z pompą hamulcową (ABS) w sprinerze (2002 rok). Nastąpiło najprawdopodobniej zwarcie na złączu pompa-kostka i spaliła się "elektronika pompy". Może ktoś pomoże mi poszukać schemat tego układu. Z góry dzięki za pomoc.
A sprzęgło jednokierunkowe alternatora ktoś sprawdził?Pewnie nie bo po co.
Rozumiem że mierzyles zewnetrznym cisnieniomierzem. Jak do tego swieci kontrolka cisnienia to pewnie przycina sie zawór upustowy w pompie oleju.
Wykręć zawór regulacji ciśnienia, jest na listwie, i sprawdź dokładnie oring. Wiele powiedziałby pomiar parametrów w czasie rozruchu 120 bar to absolutne minimum jakie musi zrobić pompa.
Obydwie pompy są do Sprintera 75 i 90 kW. Jedyna różnica między nimi jest w nr katalogowym głowicy pompy. A więc powinna działać bez problemu.
Witam ponownie.Dla informacji innych użytkowników ,chciałbym sie podzielić jak rozwiązałem problem o którym pisałem jakiś czas temu.A więc od początku-najczęstszą przyczyna poluzowania pompy wtryskowej w sprinterze 2.9 jest tak jak w moim przypadku, pęknięcie wspornika, który jest umiejscowiony koło przewodów wysokiego ciśnienia.Wtedy pompa się poluzowuje...
Kilka razy widziałem ukreconą płetwe pompy CR a raz pompy wstępnej.
Podejrzewam elektrozawór na pompie wysokiego ciśnienia Mprop valve.
Jak nie ma ciśnienia na pompie a olej wypływa czyli olejem jest wypełniona to .....pompa szrot
Sprawdziłem w hurtowni motoryzacyjnej i kolejna pompa była bez gwintu, zareklamowałem i przyszła bez gwintu. Także nagwintowałem i skręciłem. Myślałem że odpisze ktoś kto miał doczynienia dokładnie z tym modelem pompy.
Dziś byłem u diagnosty wychodzi na to że pompa ma wąchania
Boxer l3h2. Idealny bylby l4. Silnik tylko 2.8hdi. 2.0 i 2.2 nawet nie myśl. Vivaro l2h2. 2.0cdi 114KM. Lub jak znajdziesz 2.0 benzyna super silnik na takie wycieczki z gazem poezja podczas tankowania. Diesel już za granicami i to nie tylko przy autostradzie 1.52 eura, a na południu jeszcze więcej. Transit 2.0 td 100KM po 2002 roku na zwykłej pompie....
Krótki kabel Dodano po 2 Ponoć to ten z tyłu pompy. Dodano po 11 Ponoć idzie przełożyć pompę z sprintera 2.3 pompę bosch co o tym myślicie?? Ponoć podchodzi tylko w automacie 4 biegowym oraz na linki.
Ale czy jeśli odkręcę wtyczkę od strony sterownika pompy wtryskowej to nie uszkodzę w jakiś sposób pompy? Pozdrawiam
może pompa wstępna na wałku...
pompa ma wytarte tuleje i łyżki i nie wie ile będę na niej jeździł może 200 tyś a może 10 km bzdura, a jak opiłki pujdą na wtryski i listwe zrobisz wtedy komplet za kilka tyś?
Człowiek który regeneruje wtryski jest po jego rozebraniu w stanie określić czy wtrysk uszkodziły opiłki z pompy.
W autach pompy mierzy się wytwarzanym ciśnieniem a nie wydajnością.
Po sprawdzeniu na przyrządzie wyszło że i stara i "nowa" używana były zepsute, nie dawały ciśnienia. Zakup fabrycznie nowej pompy pomógł. Sprinter odpala więc temat można już zamknąć. Dzięki wszystkim co pomagali
Takie rzeczy jak zaprawki czy wymiana żarówek możesz naprawić we wlasnym zakresie, ale czy czujesz się na siłach naprawić pompę wtryskową?
Pompa ustawiona poprawnie?
Pedał jest twardy, bo rośnie ciśnienie w układzie, a nie dlatego, że się grzeją. Tu bym szukał przyczyny. Z drugiej strony płyn powinien wracać do zbiorniczka, więc ciśnienie nie powinno narastać. Pompa?
Heh, tak ma napęd na tył^^ I pali się na pomarańczowo. Dodam, że to autolaweta bez żadnej hydrauliki, więc pompa również nie.
Witam posiadam mercedesa sprintera 313 2.2 CDI. 2009r. Problem polega na tym że nie odpala, bardzo słabe ciśnienie wychodzi z pompy, może to być usterka elektroniczna czy pompa siadła ? Z góry dziękuję
Sprawdż przewody elektryczne od pompy ABS do tyłu
regulator tam jest raczej nie wykrecalny cisnienie jest 35 MPa obroty widzi błędów brak w CR nie reguluje sie zapłonu , pompy itd
Witam mam problem ze sprinterem po wymianie pompy wtryskowej auto nie chce zapalić. Wszystko ustawione według schematu. Jaka będzie przyczyną pomożecie
Jak w temacie merc sprinter 212 2,9 wywala nie znany błąd 5123 i pracuje w tybie awaryjnym niewiem zbytno o co chodzi z tym błędem zdaje mi się że to błąd pompy
Poczytaj tu: http://www.w210.pl/viewtopic.php?t=5214
Robi ktoś te pompy w okolicy?
W komorze silnika jest pompa hydrauliczna zasilana podciśnieniem, na tylnym moście jest odpowietrznik. Na pompie jest od góry przewód dostarczający płyn do układu - prześledź po przewodzie skąd dostarcza płyn i tam sprawdź poziom i dolej. :D Jaką pompę hydrauliczną masz na myśli ? Nie jestem na 100% pewien, ale chyba przewód od siłownika blokady dochodzi...
sprawdź czystość czujnika w pompie CR
Chodzi Ci o połączenia pompy wtryskowej ze sterownikiem MSA, bo ta nazwa HDK ?, rzucam co nieco na pw.
412 ma pompkę rotacyjną Chyba masz rację - rzędówka była w pierwszej serii Sprintera ale w małych motorach. No cóż - mam zbyt mało zwojów mózgowych żeby zapamiętać kilka tysięcy różnych kombinacji w tej marce... ;) Ale świecenie kontrolki świadczy o aktywności immobilizera również przy pompie rotacyjnej.
Tzn. mogłem wejść w kilka bloków pomiarowych, wiadomo wszystko w ograniczonym zakresie. Na razie to nie mogę odpalić więc nawet nie myślę gdzie jechać. Analizuje schematy może do czegoś dojdę. Czy możesz mi powiedzieć co to za urządzenie piszczy po zamknięciu drzwi przed rozruchem jeśli to nie pompa paliwa?
I te błędy, sądząc z opisu wskazują na uszkodzenie pompy lub obwodów.
W takim razie mam kolejne pytanie po co jest czujnik położenia wału(czyżby do obrotomierza) i do czego służą przewody ciśnieniowe i kostka elektryczna na pompie wtryskowej
Temat nadal aktualny i boryka się nadal z tym problemem powyżej. Czy ktoś ma jakiś pomysł. Mam w planach wymianę pompy wysokiego ciśnienia bo tylko to nie było wymieniane.
Właśnie nie kopci pod obciążeniem Dodano po 2 a na pompie jest jakiś znak do ustalenia według koła do którego jest przykręcona pompa Dodano po 1 znalazłem schemat rozrządu wałka i wału ale o pompie niestety nic
Zmieniałem niedawno moduł pompy ABS w takim sprinterze i nie nie przypominam sobie żebym przepisywał VIN. Raczej chodzi o zmianę kodowania modułu. Pewnie widzi konflikt o tym że nowy sterownik ma np włączoną opcję tempomatu a ABS nie albo sytstem start stop. W SD wchodzisz w system ESP -> dane konstrukcyjne ->Dopasowanie -> Kodowanie wariantowe i mówisz...
To jest pompa z elektronicznym gazem
Zapytaj w serwisie o zestaw uszczelniający do pompy, do twojego typu powinien być z tego, co pamiętam, uszczelnisz starą pompę i po sprawie.
MAM PROBLEM JAK USTAWIC POMPE WTYSKOWA W MERCEDES SPRINTER 2.9 312 98 ROK NIE MAM ZEGARÓW I NIE WIEM JAK USTAWIC POMPE ZNAKI MI SIE ZMYLY I NIE WIEM JAK TERAZ MA BYC NIE CHCE PALIC A ROZRZAD JEST OK TYLKO POMPA NIE WIME JAK MA BYC . PROSZE O SZYBKA ODPOWIEDZ :cry:
pompa CP1 BOSCH uszczelnienie ok.250 zł
Problem w tym, ze jest slabe ogrzewanie na wolnych obrotach. czy wie ktos co z tym zrobic? Termostat, nagrzewnica, pompa jest ok.
Skoro nie ma błędów, to zacząłbym od porządnego sprawdzenia czujników. BARDZO porządnego - z naciąganiem i przeginaniem kabla czujnika. Prawdopodobnie któryś kabel jest na granicy przełamania, i "iskrząc" zakłóca impuls z koła załączając pompę ABS/ASR.
Teraz to tam może być już wszystko. Duński mechanik( z nopisu trochę nieogarnięty)+ polski laik= ???????????????
A nie ma czasem pompy paliwa w zbiorniku?
Witam, chciałbym zdemontować pompę wtryskową przy Mercedesie Sprinterze silnik 2.3D i czy mógłby mi ktoś podesłać filmik albo wytłumaczyć jak to zrobić krok po kroku?
Zawór gaszenia na pompie wtryskowej lub nieszczelne wężyki podciśnienia.
Przyczyny trza szukać w pompie abs lub instalacji.
W pompie wtryskowej.
a wtryski otwiera ? Pewnie regulator ciśnienia skoro pompa jest ok
Wtryski, pompa ciśnieniowa sprawdzone, są ok. Byli na forum tacy, co się też tak zarzekali, a potem się okazywało, że te niby sprawdzone elementy są uszkodzone. Na początek zrób może próbę przelewową wtryskiwaczy. Długi czas narastania ciśnienia może być też spowodowany powietrzem w przewodach paliwowych. Próba przelewowa była robiona paliwo leci,...
Regulacja położenia nastawnika to subtelna sprawa i nie da się tego dobrze zrobić bez komputera , nawet jak zaznaczysz położenie to i tak dokładnie nie trafisz .
Witam mam Sprintera w którym chcę wymienić o ringi w pompie wysokiego i niskiego ciśnienia. Tylko nie wiem gdzie i jakie tam trzeba wymienić proszę o pomoc
sprinter pompa sprinter pompa wtryskowa pompa wtryskowa sprinter
kosztorysy elektryczne pralka mastercook moduł schemat delphi interfejs
Wentylator nie działa w piecu Vokera 25 - brak napięcia Ustawienia trybu podtrzymywania w kotle SAS 29 kW ze sterownikiem ST-450 PID