Też u mnie w corolli zapalał się check i gościł błąd P0420. Mój silnik jest zagazowany od nowości i oleju nie bierze. Tego mechanicznego emulatora nie stosowałem, bo ze względu na usytuowanie sondy nie ma dla niego miejsca, są kątowy i taki by ewentualnie dałoby się zastosować, ale nie ubierałem się w to, bo ci co to testowali w corollach stwierdzili,...
Piny 6 i 16 w kolumnie po prawej
Gdzie znajduje się czujnik temperatury zewnętrznej w Toyocie Corolla? Zazwyczaj za przednim zderzakiem, w okolicy kratki przedniej lub na wsporniku chłodnicy.
3.1.14. Publikowanie wpisów niezgodnych z tematyką danego działu forum lub wątku dyskusji. Temat wydzieliłem.
Sprawdź jeszcze raz bezpieczniki, w Toyocie bezpieczniki są w paru miejscach, i sprawdzić lampką kontrolną.
Niebieski to jest przewód od otwarcia maski
Wyslane na PW
Nie, na ssaniu ma jeszcze więcej. Na rozgrzanym około 2 tys Kurcze to chyba nic na odległość nie zdziałamy. A tak jeszcze zapytam czy świeci pomarańczowa kontrolka Check Engine? Generalnie może być dużo przyczyn, ale skoro stało się to po postoju to pewnie jakaś bzdura będzie. Najlepiej jednak byłoby podjechać na komputer, powinno coś pokazać. Kiedyś...
Będę odkręcał świece pierwszy raz, na co zwrócić uwagę? Poprosić kogoś o pomoc! Przy nieumiejętnym wykręcaniu/wkręcaniu, można doprowadzić do zerwania gwintu w głowicy.
Próbowałem zrobić prostą przejściówkę z USB-C do jakiegokolwiek innego USB - niestety, proste wynegocjowanie napięcia z USB-C (akurat w Skodzie Octavii 2024) nie było możliwe, mimo kombinacji ze zwieraniem pinów DATA lub podłączania tylko żył zasilających, gniazdo nie chciało podać napięcia. Problem rozwiązała gotowa przejściówka z USB-C na USB-A, i...
Mam bardzo słaby schemat, po manetce zostaje jeszcze skrzynka bezpieczników w kabinie do włączenia świateł. Dodano po 39 Choć robiłem kilka razy i winna była jednak manetka - wypalony styk wewnątrz
Na zdjęciu z oryginalnym złączem w desce wygląda jakby tweeter mostkował kable do midbasa w drzwiach
czy jak się ściągnie jedna szczękę, to druga będzie hamowac? Na a jak nie, to czy ręczny będzie hamował chociaż na drugie koło? Dwa razy nie.
Jeżeli masz funkcję świateł dziennych to być może pomocny będzie schemat. Sprawdź czy z nowego przełącznika wychodzą wszystkie sygnały do przekaźnika świateł dziennych, bo jak wynika ze schematu to on najprawdopodobnie wyłącza światła mijania po przełączeniu na światła drogowe.
Przelutuj jeszcze R704 i R705.
Wrzuciłem dwa schematy, bo nie wiedziałem, z którego przedziału jest twoja corolla i rozmieszczenie przekaźników i bezpieczników w skrzynce podmień przekaźnik M/G CTL Relay z przekaźnikiem Horn Relay jak jeszcze tego nie zrobiłeś one często ulegały uszkodzeniu
Diagnostykę MMT zrób, tam często sypią się szczotki na silnikach robota
Kolejna wymiana zamiast diagnozy
http://obrazki.elektroda.net/33_12650511... http://obrazki.elektroda.net/33_12650511...
Tak jak pisałem,linia paliwowa do sprawdzenia.
to nie jest filtr paliwa, to pochłaniacz par paliwa, Po co to wymieniać? w tym aucie nie ma typowego filtra paliwa, jest tylko siatkowy filtr w pompie w zbiorniku.
Praca sondy ,korekty,czujniki temperatury. Te parametry cię interesują a nie radio.
Przepraszam, że dopiero teraz się odzywam, ale walczę z płytkami w łazience i tylko rano lub wieczorem mam czas na swoje hobby. Schemat mam na tak starym komputerze, że nie ma on możliwości eksportu do innego formatu. Dlatego porobiłem PrtScr ekranów, myślę, że powinieneś coś z tego poskładać.
QY 01 lub X-Safe. Pin kod znasz?
Świeci się diodka i pulsuje później gaśnie i nie działa nic To jeszcze nie przesądza, że pilot emituje fale radiowe. Potrzebujesz testera pilotów.
Zawór SCV, padające wtryskiwacze lub pompa ciśnienia paliwa. Na już nowy filtr paliwa i czyszczenie układu wtryskowego (takie coś co omija układ paliwa np. Tec2000 czy Fotre).
Sprawdź sobie jeszcze rury od wlewu paliwa. Wymieniam to zawsze kompletami ,ponieważ one często są w agonii i już się pocą. O ile w dieslu to jeszcze ujdzie to w benzynie raczej nie.
https://lepard.eu/modul-swiatel-do-jazdy...
Czy ta dioda jest sprawdzona?
Zawsze można wyjąć obudowę przepustnicy i przyspawać do małych śrubek większe nakrętki. Albo grzać ciąć spawać. Jak będą straty to trzeba kupić drugi silniczek i tyle. Takie życie w starych autach.
Typowy objaw spalonego bezpiecznika.
Zimny lut w wyświetlaczu nad gałką biegów.
M : masz foto co jak.
OBD to: D 1 Data Link Connector 3
Tam nie ma żarówek. Żeby rozmontować zegary, trzeba zdjąć szybę, wskazówki i odkleić tarcze, pod tarczami są wkręty.
Sprawdz konektorki od tyłu zapalniczki.
:arrow: https://www.youtube.com/watch?v=yDbV-09I... :arrow: https://drive.google.com/file/d/0B5F06FX... :arrow: https://web.archive.org/web/201409141802... http://obrazki.elektroda.pl/2992936000_1...
Biegi tak samo nie wchodzą na nieuruchomionym silniku ?? Sprawdz również wybierak oraz linki najlepiej odpinając ję od skrzyni .
W modelu E11 z 1998r. całe sterowanie c.z. znajduje się z tyłu za bezpiecznikami, które są w kabinie schowane za kieszonką po lewej stronie kolumny kierowniczej. Jest to podłużny moduł, który łatwo zlokalizujesz jak naciśniesz pilota bo odezwie się przekaźnik. W Twoim autku powinien być w tym samym miejscu. :D
Programu jako takiego nie ma - to rozwiązanie producenta. Mapy DENSO - takie same jak w Jaguarach i niektórych Fordach.
Niestety ku mojemu zdziwieniu nie znalazłem żadnego pokrętła regulacji podświetlenia jak to zazwyczaj jest, więc czy jest opcja wyłączyć to przygasanie? Nie wiem jak to wygląda w Twojej Corolli, w mojej z 2004r. regulacji podświetlenia tablicy dokonuje się przyciskiem do przełączania i kasowania liczników kilometrów, ale dokonuje się tego przy nieuruchomionym...
Tapicerka jest wciśnięta na kołkach. Szarpnij od dołu do siebie i jak jeden wyskoczy to już pójdzie łatwo. Cięgno jak wyżej radzi piotrekwoj1, wypnij w lewo i wyjdzie do góry.
Kalibracja wychodzi najlepiej oryginalnym testerem, jeśli nie będzie efektu to albo sprzęgło albo siłownik do wymiany. A nawiasem MMT to porażka
Trochę nie rozumiem, co ten post wnosi. Nic. A co ciekawego można w tym temacie napisać. Możesz zamontować woltomierz i przy każdym spadku napięcia o 0,1 V odpalać silnik. W ten sposób dojdziesz do napięcia przy ,którym jeszcze da się go odpalić. Itd i tp. W zależności od parametrów fabrycznych aku, jego zużycia, temperatury zewnętrznej i tolerancji...
Wyjmij smok w zbiorniku o oczyść
Porównałem to z moimi danymi z logu z PCMScan. U mnie na wolnych obrotach (628), rozgrzanym silniku (90 st.) przepływ powietrza jest 2 g/s (temperatura 40 st.), ale położenie przepustnicy jest 15%, wyprzedzenie zapłonu 6-9 st. Wartości są zaokrąglone do wartości całkowitych, więc tu przepływ może być również 1.6 g/s. Natomiat przy: - przy prędkości...
Wtryskiwacze Denso tak mają. Podjedź na stację żeby zmierzyli wtryskiwacze- koszt ok 50 zł. Zapisz dokładnie ciśnienia, nie ma co robić wszystkich jak niewiele się różnią.
Standardowo, sygnal z alternatora, zasilanie, sygnal z czujnika predkosci no i osobna kostka z czujnika skrętu (ale to jest juz wbudowane w kolumne).
Mi to wygląda na luźną wtyczkę. Zdejmij panel środkowy i sprawdź czy wszystko jest dobrze podłączone. Panel jest wciskany.
Zobacz tu[url=http://forum.toyotaklub.org.pl/in...
Kolego jeśli rozrusznik kręci a silnik nie to prawdopodobnie padłci element sprzęgający(ten na środkowym zdjęciu).
corolla toyota toyota corolla spalanie toyota corolla verso
wzmacniacz kenwood schemat głośniki modecom buczą płyta grzewcza ariston
invacare perfecto2 włącznik dotykowy schemat
Jak zabezpieczyć aluminiową komorę wycieraczek przed wilgocią? Jak otworzyć nową butelkę z klejem PVC/CPVC?