AJM to całkiem inne silniki nie tyczy się tego co pisałem. Ty masz silniki już z PD zastanawiam się co ci się ubzdurało klimatyzacja a pompa vacum jak to bardzo odległe osprzęty w tym silniku. Z tej strony to może być różnie uszczelka pod pokrywą, uszczelnienie turbiny, kolektor ssący. Pierw musisz sprawdzić gdzie dokładnie to nie muszą być kosztowne...
Masz VCDS to blok pomiarowy 11 przełącz się nastawy podstawowe/Basic Stetting i test działania sterowania VNT. Wtedy silnik wskoczy sam na 1400 RPM a ECU będzie sterowało turbiną na max doładowanie i po 30 sekundach minimalne doładowanie. Ciśnienie doładowania powinno się zmieniać choć o 100 mbar. A zaglądając na silnik powinieneś zobaczyć sztangę regulacji...
Sprawdzać będzie spec w czwartek, ale mówił że zęby już zjadł na hamulcach i to na 99% będzie pompa. A uszkodzona pompa vacuum ma jakiś związek z turbosprężarką?
Witam! Golf 4 1.9 ahf 110koni 1999rok. NAGLE podczas jazdy zesztywniał hamulec. Pompa vacum palec przysysa do przewodu. Zaworek zwrotny wydaje się blokować przepływ w jedną stronę. Przewody ok. Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia serwa? Niema z niego żadnego wycieku ani nic. Wszystko wygląda ok. Macie może jakieś propozycje?
Witam mam sharana z 2007 roku z silnikiem 2.0 tdi po dłuższym postoju 6-10h ciężko pali długo trzeba kręcić pewnie paliwo się cofa. Tylko że nie zawsze to robi u mechanika wcale. Pompa vacum ma nowe uszelki. Czasami też po krótkim czasie postoju czuć jak by przez chwilę słab. Mechanik twierdzi że mogą byc 2 przyczyny albo pompa vacum albo uszelki pompowtryskow...
Renegerowana pompa vacum kosztuje niedaleko mnie 400zł. Nie chciało ci się czytać dokładnie mojego tematu. Napraw pompę Vacum -proste demontujesz sprawdzasz czy nic nie zużyte to kupujesz uszczelnienia zestaw naprawczy 100PLN Uszkodzona to kupujesz nową -biedny dwa razy traci. Potem sprawdź stan powypryskiwawszy VCDS -a nie wymieniać i cudować z nimi....
Tak wartość 850 mi się zgadza Hmm myślę że raczej pompa Przepływomierz okej sensor map okej Turbina jest po regeneracji po założeniu nie było mocy więc dałem ja jeszcze raz do sprawdzenia i jest okej wiem że jest okej to jest sprawdzony gość od którego zawsze brałem turbo do jakiegokolwiek auta Mierzyłem pompę vacum okej , wszystko szczelne jak należy...
Witam na plaka odpali ale ciężko mam nagranie zobaczcie Może wyślij te nagranie do egzorcysty? Wiedza boli? Masz problem z układem paliwowym itp, a ty odprawiasz egzorcyzmy z "plaka", co ci to da? Myślisz że postukasz popukasz i naprawisz? Twoja usterka to: nieszczelny układ paliwowy, pompa Vacum lub co obstawiam uszczelnienia ropotrysków (wymiana...
Dziś powymieniałem wszystkie filtry.(objaw ten sam) Zdjąłem pokrywę zaworów i podoginałem konektory od wiązki do pompek.(objaw ten sam) Sprawdziłem przepływkę.(objaw ten sam) W załączniku filmik z pracy silnika. ( w 14-15ej sekundzie jest ten objaw szarpnięcia silnika) Pozostaje mi jeszcze pompa vacum bo nic mi już do łba nie przychodzi. (może jednak...
Witam . GOLF VI Variant (AJ5) 1.6 TDI (CAYC) 1598ccm 105KM/77kW 2010 WVWZZZ1KZBM600913 Problemy : —Problem z twardym pedalem hamulca —Problem z Czujnikiem położenia sterującego doładowania turbosprężarki (G581) - brak turbo. - wyskoczył bagnet oleju Mozliwe powody usterki : -Robiłem sprawdzanie nastawow podstawowych i prz jednym teście odbiło pedal...
Na moje oko możesz mieć częściowo zatkany kanał którym olej doprowadzany jest z silnika do pomy vacum Tam nie ma doprowadzonego oleju do pompy. Pompa vacuum, jest prawie żywcem wyjęta z 1.9 dci Renaulta.
Nie mam pojęcia nie mam czym sprawdzić ale jak wypne wąż to pompa vacum zsie nawet mocno Dodano po 21 Nie mam pojęcia nie mam czym sprawdzić ale jak wypne wąż to pompa vacum zsie nawet mocno
Proponuje sprawdzić najpierw poduszki zawieszenia silnika
Pierwsze pomiar podciśnienia czy pompa vacum je wogóle robi. Dwa test sztanga turbo pracuje lub test turbo na max podciśnieniu na gruszkę (pominięcie n75). Wtedy sprawdzenie w blokach pomiarowych czy ciśnienie będzie ponad zadane i jakie wartości z przepływomierza będą. Pompę zmieniałem bo króciec miał luz. Sztangę jak sprawdzić i jak pominąć n75
Można wróżyć, mnie wyszło że AWX . Kula mówi też by sprawdzić ciśnienie na wstępnej i tej na głowicy. A potem powiedziała że oringi na wtryskach. Także już sam nie wiem. Lepiej zrobić diagnozę samemu. Wlasnie jak to zdiagnozowac ? pisza tez o vacum pompie ale chyba to raczej odpada bo po 24h pali na dotyk wiec zostają oringi lub pompa paliwa
witam mam pytanie jak sprawdzic pompe vacum w mercedesie 124 300 turbo wiem ze do tego słuzy vacu-metr czy cos takiego ale niemam tyle kasy zeby go kupowac i czy nieda sie go czyms zastapic bo mi sie wydaje ze ta pompa stwaza mi zamałe pdcisnienie bo mi duzo zeczy niedzała sterowanych podcisnieniem albo podajcie jakie ta pompa powinna miec parametry...
Kilka lat temu tez z tym walczylem , nadspawalem i dzialalo bez problemu.
Która pompa luk czy bosch? W luku żeby nie ciekła trzeba było splanować obudowę pompy i dekiel , założyć nową uszczelkę (oryginalną metalowa) i dać krótsze śruby o 2mm. Klejenie silikonami nie działa tam jest 8 bar.
Drugie pytanie czy zamiast pompy vacum jeżeli jest niesprawna to czy można podłączyć akumulator podciśnienia od innego auta ? Co ma jedno z drugim wspólnego? Jeżeli pompa podciśnienia jest niesprawna to trzeba ją wymienić. Akumulator podciśnienia jest elementem pomocniczym, co miałby akumulować, skoro pompa nie wytwarza podciśnienia. Wywala mi dwa...
Luk z Boschem sie zamienia. Jedyna istotna róznica była w przewodzie do serwa ale to bez problemu ogarniesz.
Tak z ciekawości co ci pokazuje w bloku pomiarowym silnika 4. (takie odczyty należy zawsze zrobić przed wymiana rozrządu łatwiej wrócić do ustawień poprzednich jak je się zna.) Ja obstawiam na źle złożony filtr paliwa cieknąca pompę Vacum lub uszczelnienia pompowtrysków (wymiana tych uszczelnień co 200000 km). Test podania paliwa z butelki i zajrzenie...
Wyczyścić Map Sensor, kontrola wężyków podciśnieniowych od Pompy Vacum aż do turbo.
Pompa vacum i servo wymienione, przewody niby sprawdzone przez mechanika. Jak najlepiej sprawdzić te przewody? A jest taka możliwość, że przy wyciąganiu silnika mechanik mógł zagiąć jakiś przewód?
Kolego musi być 67,5mm
Witam! Koledzy mam Iveco 35-10 turbo z 1999r. poj.2800cm. Pompa Vacum siadła - rozwaliła się obudowa /jak by ją coś przyblokowało/. Zmieniłem na drugą. Próba odpalenia i nic, auto nie chce odpalić. Sprawdziłem wszystko paliwo do wtrysku dochodzi, nie ma immobilizera w kluczyku, w końcu się wkurzyłem i dałem bezpośrednio w turbinę placka /do tapicerki...
Może kończy się pompa vacum . Ona odpowiada za podciśnienie do serwa plus do sterowania gruszka turbo. Przydał byś się miernik podciśnienia i sprawdzić czy jest -0,8 bara bo może być że na niskich obrotach nie dociąga sztangi do śruby stopu.
Witam wszystkich mam problem z odpaleniem auta po postoju na przykład po nocy musi kręcić z 10 -15 razy aż zapali a innym razem zapali po 3 obrotach a jeszcze innym bez problemu od strzała audi było u mechanika najpierw była wymieniona pompa Vacum na używaną ale ani lepiej ani gorzej potem były wymienione uszczelniacze pod pompowtryskami też się nic...
Witam mam problem z hamulcem nożnym w Lagunie, pedał jest twardy,- hamulce delikatnie biorą dopiero po użyciu sporej siły i zaparciu się w fotel. 1.Przewód pomiędzy pompą vacum a serwem w porządku (puszcza powietrze tylko w jedną stronę-ssie) 2.Serwo zostało wymienione na inne, - bez rezultatu pedał nadal twardy, hamulce praktycznie nie biorą 3. Cały...
Kolego do serwa idzie wąż z podciśnieniem wyciągnij go i sprawdź czy vacum pompa tworzy podciśnienie jak jest ok to możesz teraz sprawdzić na jeździe próbnej czy jest różnica powinien być bardzo twardy i słaby bez tego podciśnienia później wsadź go i zobacz powinien być miękki i bardzo skuteczny ;). Jeśli nie będzie różnicy to SERWO jeśli nie robi się...
Witam. Proszę sprawdzić czy pompa płynu chłodzącego działa, jest napędzana przez vacum ,wałek jest wytarty i nie napędza pompy płynu.
a wiec do sprawdzania w tym ukałdzie medium sterujacego jakim jest podciśnienie należy zastosować wakuometr czyli miernik podciśnienia podciśnienie jest wytwarzane przez pompe vacum napędzana przez rozrząd z tej pompy sa zasilane różne urządzenia np gaszenie, reg. świateł, zagłówki, klimatyzacja, egr, sterowanie automatem, turbiną, żeby zobaczyc ile...
Jak nie działa pompa vacum to nie działa serwo hamulca przez co hamulce są bardzo słabe. Nie patrz na podciśnienie za N75 tylko na podciśnienie przed. Masz na nim opis. Powinno być tam napisane VAC i na tym wężyku powinno być podciśnienie po odpaleniu. Możesz to sprawdzić wakuometrem bądź amatorsko za pomocą języka.
Witajcie, Na warsztacie znów Vectra. Objawy są następujące: po rozgrzaniu silnika zapala się check i samochód zbiera się jak taczka z pełnym załadunkiem. Po przekroczeniu 2000 RPM check gaśnie i samochód daję radę - czuć wyraźny przyrost mocy. Moje wstępne przypuszczenia padły na pompę vacum. Zrobiłem pomiary vacumetrem: - na króćcu od serwa (serwo...
Może pompa vacum?
Odkręciłem pompkę i wszystko wygląda ok. Żeby sprawdzić stan krzywki trzeba zwalić pokrwę zaworów a niechciałbym tego ruszać Kolego a jest taka możliwość żeby ta krzywka się wytarła ? Znasz takie przypadki ? Między wałkiem rozrządu a pompą jest szklanka wszystko to chodzi w oleju . Moja przygoda z Lt- kiem dopiero się zaczyna i człowiek od którego go...
Witam Odgrzeje kotleta ale mam podobny problem a rozwiązania nie mogę znaleźć nawet na angl. stronach. Auto sprinter 312d 98r z ABS Klocki są ok tarcze tez maja jeszcze wymiar ok w tolerancji. Wszystkie zaciski chodzą na prowadnicy ok. zostaly wyczyszczone i przesmarowane Pompa vacum wymieniona x2 ostatnia nówka sztuka Pompa hamulcowa nowa Servo właśnie...
Wrzuć zdjęcie "elektroniki" tej pompy.
A o rozruszniku nikt nie wspomniał co jest podstawą w tych wozach.Blokady (znak na obudowie)wałka tam nie założy bo gdzie? No chyba że wyjąć pompę vacum. Gdy czujniki czytają z kół rozrządu, ani ECM ,ani pomiar oscyloskopem nigdy nie da wiarygodnego pomiaru. żeby tak było ,czujniki muszą czytać bezpośrednio z wału albo wałka.W tym wypadku żeby mieć...
Pompa vacum służy do hamowania.
Mam w124 i zamykanie centralnego zamka odbywa się pneumatycznie. Z tego co wiem sterownik jest na podciśnienie. ja bym sprawdził czy jest sprawny sprawdził vacum pompę. W trym samochodzie wszystko działa bardzo dobrze pod warunkiem ze jest naprawiane właściwie skróty potem wyjdą bokiem. Jeżeli vacum pompa żle działa to powinny być problemy z zapalaniem...
No to stukać będzie, jak widzisz dziś ciężko o mechanika do prostych napraw mechanicznych.
pompe vacum sprawdzałem u mechanika i powiedział że daje dobre ciśnienie, ale pompa też jakoś dziwnie piszczy trzeba by przepatrzyć cały układ i przeczyścić elektrozawory ewentualnie sprawdzić czy są dobre
Lepiej by było jak byś podał numery tych błędów,app sensor to czujnik pedału gazu,koło aku to są zawory sterowania egr i klap wirowych jeszcze jeden koło sprężarki ,posprawdzaj wszystkie wężyki założone na nie czy są szczelne.przydało by się sprawdzić ile pompa vacum daje, min0, 8bar.Kontrolka nawet do zera stopni nie musi się palić a problemy z odpalaniem...
Witam U mnie była identyczna sytuacja , oczywiście w innym aucie , to wina wspomagania hamulców . Ja zdjąłem przewód z serwa i w ten przewód po prostu wdmuchnąłem ustami powietrze i takim sposobem znalazłem pęknięty przewód . Dlatego żeby sprawdzić pompę VACUM potrzebny będzie wakuometr . Podpinasz się w przewód [ na pewno miejsce się znajdzie ] uruchamiasz...
Witam Mam silnik AFN 1.9 tdi 110 km Powiedzcie mi ile tak około potrzebuje wężyków podciśnienia aby wszystko wymienić ?(I jaka średnica) Oraz gdzie u mnie jest ta pompa vacum ? A i czy da się jakoś sprawdzić Zaworek N75 ???? PS:Co by się stało jakbym podłączył "gruszkę turbiny " Bezpośrednio bez tego zaworka; to samo z EGR ? Dodano po 1 http://obrazki.elektroda.pl/8369882900_1...
Jak jest to pewnie na kolektorze, z tyłu za pompą vacum. Co do problemu to sprawdź lepiej linię 5v i masę od czujnika paliwa. Bo pewnie masz tam zwarcie.
Na zdjęciu widać pompę vacum, trzeba ją zdemontować i sprawdzić jej uszczelnienie.
Czujnik ten powinien być na przewodzie paliwa dochodzącym do pompy vacum , bliżej tyłu silnika. I wygląda jak na zdjęciu - tu jest razem z obudową. Możesz kupić sam czujnik i wymienic , będzie taniej.
Jaki silnik benzyna czy diesel? Sprawdź serwo, opisane objawy na to wskazują. Jeżeli to diesel to do sprawdzenia pompa vacum, jeżeli benzyna wszystkie połączenia do serwa.
Dziękuję drodzy forumowicze pomoc więc co pierw lepiej zrobić sorki za glupie pytanie ale moze jeszcze cos przekazac jakas informacje ktora pomoglaby jeszcze trafniej zdiagnozować problem Dodano po 3 Czytałem na forum że może być to vacum pompa albo uszczelki na pompowtryskach Dodano po 14 Więc tak, z tego co ja zaobserwowalem to jest problem z porannym...
I teraz jest pytanie: 1.zbiornik paliwa brudny? 2.pompka paliwa w baku się zaciera? 3 pompa vacum się kończy? . Sam zgadłeś. Ale jak nie widać opiłków to raczej powodu do paniki nie ma. Może tylko syf na dnie.
https://obrazki.elektroda.pl/2461905500_...
Czujnik podciśnienia w układzie wspomagania hamulca.Pompa vacum się kończy i daje zbyt małe podciśnienie dlatego pali się kontrolka.
Pompa jest produkcji Hydro-Vacum w Grudziądzu. Ta firma zawsze posiadała szczegółowe DTR. Montaż na oko, spowoduje zmniejszenie parametrów.
Witam. Drodzy forumowicze mam problem z hamulcami w Volvie v70 2.5 tdi *98r. a dokładnie to ojciec. Czytałem, że Volva nie mają za ostrych hamulców, ale łudzę się, że mnie to nie dotyczy:). Generalnie hamować hamują tylko trzeba troszkę mocniej dreptać, ale porównując Volva hamowanie bo Passata b5 fl, czy BMW3 lub nawet Carismy I to bez dwóch zdań Volvo...
Witam, Panowie pacjent to seat leon II 1,9 tdi (105km) kod silnika BKC przebieg 300tyś km. Stale podnosi się stan oleju. Ostatnio zmieniałem olej jakież było moje zdziwienie bo w silniku były trzy stany oleju ponad normę i mechanik ściągnął praktycznie 7 litrów oleju rozrzedzonego on! No nic dokonaliśmy wymiany oleju wraz z filtrem stan książkowy na...
Rozwiązanie problemu - kolejna wymiana pompy Vacum .
Sztanga w ogóle się nie podnosi. Jak zaciągnę ją strzykawką, jest wszystko oke I od tego powinieneś zacząć opis problemu. Weź kawałek wężyka ,i podłącz bezpośrednio z vacum do gruchy. Jak podciągnie to wiadomo że nie problem z geometrią czy pompą vacum . Zostają tzy opcje. Pierwsza to nieszczelności ,trójniki, akumulator podciśnienia( taka puszka okrągła...
Podciśnienie pompy vacum sprawdź. Geometria luźno chodzi?
Pompa vacum robi tylko podciśnienie, a podciśnieniem jest sterowane turbo i serwo hamulcowe. Na przewodach / króćcach trzeba szukać nieszczelnosci. Do serwa hamulcowego jest felerny plastikowy przewód.
Miałem ten silnik w Volvo. A więc zaworek nad kompresorem klimatyzacji steruje klapa gaszącą- u Ciebie to B. Z kolei za sterowaniem geometrii odpowiada zaworek A. Co prawda w Vovlo jest on przykręcony obok pompy vacum. Co do samych zaworków oba są takie same. EGR jest sterowany elektronicznie.
Sprawdź przewody od podcisnienia. Grubsze czarne po prawej stronie silnika i w okolicy zbiorniczka z płynem hamulcowym. Szukaj albo pękniętego albo takiego co luźno siedzi. Straciłeś podciśnienie i nie masz wspomagania hamulców i sterowania turbiną. Ostatecznie może być pompa vacum uszkodzona. Usterka łatwa w diagnozie i naprawie.
Można na aucie ,sylikon- wątpliwa sprawa.
Wymień i zapomnisz o problemie. Gdyby było za małe podciśnienie z pompy vacum, hamulec byłby twardy przy drugim naciśnięciu. Zapewniam, że mielibyśmy temat o słabych hamulcach. W pompie nic się nie dzieje i nie ma tam co regulować.
Witam , przeglądałem tematy i w każdym nie pojawiał się inny czynnik niż u mnie , dlatego piszę osobno( jeżeli źle zrobiłem proszę moda o podpięcie do innego tematu ). silnik 1.6 tdci 109ps, latem wymieniane turbo silnik bez DPF fabrycznie W czwartek jak podjechałem pod dom delikatnie zaczęło coś jęczeć wraz ze wzrostem obrotów ( pomyslałem , że nieszczelność)...
Cześć ! Mam taki problem ze swoim autem że od pewnego czasu pojawił się problem z utratą/spadkiem mocy oraz ze wzrostem spalania. Samochód jest ogólnie po modyfikacji ze 140 km na 171 km. Tylko że teraz auto jeździ jakby znów miało 140-150 koni. Wiem to stąd ze przed i po chipie sprawdzałem jaka będzie różnica ze znajomym który też ma te TDi tylko pod...
Witam. Sprawa dotyczy Skody Octavii II 1.9 TDI 2006r. 1Z5 combi, silnik BXE,przebieg 145000km. Pewnego dnia podczas jazdy zapaliła mi się żółta kontrolka silnika,pojechałem do mechanika ,który podpiął się komputerem i stwierdził ,że do wymiany mam zawór EGR.Zdiagnozował to nie tylko komputerem ,zdemontował ten zawór,przeczyścił,sprawdził podciśnieniem...
On właśnie tak jeździ, sprawdź trójnik podciśnienia może jest pęknięty lub brud w środku. 1 - 2ka, 20km/h 3 ka 40km/h i 60km/h czwórka, na 3 ce z S ka rozpędzi się pod stówkę i przerzucasz na D. Może siada pompa vacum ? Mówisz że nie wrzuca czwórki, wydaje mi się że on rusza z dwójki i dwie zmiany i masz czwórkę. Tak coś sobie przypominam, a było to...
Najlepiej najpierw dowiedzieć się co to za błędy. Może serwo, może pompa vacum, a może zupełnie coś innego.
i teraz moje pytanie czy pompa vacum pompuje również paliwo do głowicy, domniemam ze tak, tylko pod jakim ciśnieniem? Może w niej jest problem? Zwieksza cisnienie paliwa cos kolo 7 barów przy max obrotach. Tak mniej wiecej moge sie minimalnie mylić.
Witam, zabrałem się za wymianę uszczelniaczy w mojej pompie vacum 038145209A. Pytanko czy można zastosować do lepszej szczelności metalową oraz gumowe uszczelki? W komplecie dostałem 2 metalowe do dekielka jak i do uszczelnienia między blokiem a pompą, a że mam pompę na gumowe uszczelki to pomyślałem żeby założyć gumowe i metalowe ale czy to będzie...
Króciec podciśnienia się przypadkiem nie rusza w pompie? Trzeba wakuometrem zassać EGR i sprawdzić czy trzyma. Potem wpiąć wakuometr w układa przed zawodami sterującymi i sprawdzić podcienienie jeśli jest to ruszać króćcem pompy i wejściem do serwa i obserwować czy nie spada.
Witam, silnik to 1.8 tfsi cdha audi a4, robię to po kimś (wymieniany podobno był rorząd)chyba i chciałem zapytać. Cieknie olej od tyłu znaczy spod vaccu pompy/ wysokiego ciśnienia. Dosłownie leje się i kapie z tamtą prawie "ciurkiem" nigdy nie uczczelniałem takiego silnika i chciałem zapytać kupić jakiś komplet uszczelek ? Czy wystarczy ta jedna główna:...
Panowie odświeżam temat, walczę już z tym szarpaniem sporo czasu nie doszedłem co to. A problem nie ustąpił ani się nie nasila choć liczyłem że coś w końcu się uwali i będzie jasne. Co sprawdziłem do tej pory: Komp: -Brak błędów -logi OK (na dynamicznych nic nie widać bo pedał max i jest wszystko OK) -pompki na kompie OK Reszta: -podciśnienia OK -układ...
Dodatkowa masa poprawiła stabilność napięcia. Na osi altka jest pompa vacum, gdzie cały czas jest tłoczony olej. Jeśli o-ring będzie trochę przepuszczał, to olej może być na pierścieniu ślizgowym i może być słaby styk ze szczotką - czyli chwilowe braki wzbudzenia
Nie wiem co tam powinno być podłączone. Generalnie jeśli chodzi o pedał to są trzy opcje: -Nie szczelny układ podciśnienia. -Kończąca się pompa vacum. -Uszkodzone serwo. Sprawdź jakie masz podciśnienie w układzie z odbiornikami podciśnienia i bez. Przy krućcu pompu vacum to - 0,75 bara po maksymalnie 5 sekundach od odpalenia auta.
Normalnie w dwa piny, jeden to stałe zasilanie po zapłonie a drugi to PWM ze sterownika silnika. Dolny lewy wężyk idzie do gruchy turbosprężarki, zassij tam ustami i sprawdz czy jest szczelność i powinna sie ruszyć sztanga na turbinie. W górnym masz podciśnienie z pompy vacum.
Z vacuostatem odpada koszt wyniósł by "połowe" wartośći auta :D Za dużo elektroniki też nie chciałbym tu wpychać pamiętajmy że to auto bedzie jeździć także w terenie więc duże drgania itp. będą tu częste, nie chciałbym aby się np. coś przestawiło na potencjometrze czy coś w tym stylu... Znowu z drugiej strony aż tak nie siedzę w temacie aby pisać programy...
Jeśli masz olej w ropie to na pewno uszkodzona pompa vacum jeśli mechanik twierdzi że głowica ok. Ja miałem to samo. Wymieniłem całe uszczelnienie w pompie żeby nie robić sobie kosztów i to nic nie dało. Wymieniłem pompę vacum i problem oleju w paliwie zniknął.
Wężyki tu nie mają żadnego wpływu na vacum i na gwarancję a podają wodę demi do wytwornicy pary i odprowadzają skropliny / użytkownik sam je montuje / W teście vacum obniża się ciśnienie w komorze do -0,8bar i vacum powinno być stabilne w jakimś przedziale czasu. Dopuszcza się tylko niewielkie wahnięcia ciśnienia np 1,3 mbar/min. Może być uszkodzona...
To teraz skombinuj kawałek wężyka i podłącz gruszkę( na próbę)bezpośrednio tam gdzie jest wyjście podciśnienia z pompy vacum. Jak zaciągnie dobrze to pompa dobra i gruszka szczelna. Jak dalej słabo szukasz nieszczelności. Sprawdź też czy wyjście z pompy vacum nie ma luzu bo tam często był problem tylko nie pamiętam w których pompach.
W silnikach, które część osprzętu sterowana jest podciśnieniowo w niektórych wypadkach, kiedy wiele urządzeń naraz ma zapotrzebowanie na te medium zamiast korzystać z tego co jest zgromadzone w akumulatorze musi czekać aż pompa vacum wytworzy je na odpowiednim poziomie. Może się to objawiać spóźnionymi reakcjami elementów wykonawczych. Np chcesz wyprzedzić,...
Wyjmij VACUM i odpal silnik dosłownie na chwilę. Zobacz czy środkiem wałka leci olej. Tamtędy jest zasilana pompa vacum olejem.
Palnik to mało-fachowcy robią to specjalną nagrzewarką elektryczna- (mniejsze widowisko i smród) Potrzebna jeszcze pompa vacum, wacumanometry, nowy filterek, czynnik i odrobine wiedzy, ile tego czynnika, trzeba to próbować plukać pod prąd- czasem nie da się odetkać, bo jest to w trzewiach obudowy. Technik określi szybko co jest powodem. Dzisiaj najlepiej...
Wymiana pompy vacum pomogła, była rozszczelniona!
Czy udalo ci sie rozwiazac problem braku oleju w vacum ?
Wymieniałeś na nowe czy używki ?
-0.8 minimalne
panowie nowy problem 1.9 tdi 130 koni turbo zaczyna bic dopiero przy 2500 tys obb czy mozliwe ze to przez pompe vacum?bo mam tez slabe chamulce twarde .
Niestety mam ten sam problem z corsach 1.3 diesel , maksymalna prędkość to 120 i 3 tys obr, mam tez od czasu do czasu problem z odpaleniem, na chłodno dobrze kręci a jak jest ciepły to musi się trochę podusić. Czy udało się Panu zidentyfikować przyczynę takiej usterki ? Dodano po 2 Niestety mam ten sam problem z corsach 1.3 diesel , maksymalna prędkość...
jaki silnik ? z pompą wtryskową czy pompowtryskiwacze ? sprawdz podmień zawór N75 , sprawdz wszystkie wężyki podciśnienia
Pompki w miarę żyją. Zrób dynamiczny log grupy 003 razem z 011, czyli wrzucasz trzeci bieg masz 1000 obr klikasz start, zeby zaczął logowac i pedał do dechy tak do 4 tyś obrotów. Zrób jeszcze pomiar podciśnienia z pompy vacum, i zaślep przewód do serwa puki go nie zmienisz, bo może tam gubić podciśnienie i nie steruje turbiną.
Brak ciśnienia z silnika na vacum pompę To znaczy ? olej do niej nie dochodzi ?
Jak bym napisał pompa podciśnienia to ty byś napisał pompa vacum. Nie zaśmiecajmy tematu kolego.
Po wymianie oleju o dziwo się poprawiło.
Jak będzie nie doładowany nie będzie miał mocy. Jak będzie przeładowany też nie będzie miał mocy i dodatkowo możesz sobie uszkodzić silnik. Poskładaj tak jak być powinno i nie kombinuj. Vakuometr nie potrzebny. Wystarczą usta ;) Pomijając że chwilowy zanik wspomagania po parokrotnym wciśnięciu jest normalny. Nie tylko w Dieslu ale i w benzynie. Do tego...
Witam pompą vacum steruje ECU silnika ,przy serwie jest czujnik podciśnienia i na podstawie sygnału z czujnika ECU uruchamia vacum pomp .
Witam. Najpierw sprawdziłem w instalacji, a później bezpośrednio na pompie. Wskazówka drży jednakowo.
Powiem tak, wymieniałem wszystkie uszczelki. Tylko w komorze w podciśnienia, gdzie lata ten plastikowy element. Sama bieżnia tego była mocno zjechana. Czy można to wiązać z układem paliwowym? Czy te dwie komory są od siebie zależne? Powiem tak, nie brałem tego pod uwagę, ponieważ ja nie zrobiłem nic przy samym Vacum, a już zaczął źle odpalać. Czyli...
Witam - warto podpiąć vag i odczytac błędy- tak na szybko to sprawdź pompę vacum z tyłu silnika czy nie ma wycieków paliwa, czy krućiec podciśnienia nie ma luzu w korpusie pompy.oraz obwód zaworu EGR i klapy gaszącej to wymaga demontażu zaworu EGR ale na pewno te czynności przybliżą rozwiązanie problemu. Mam ten sam model i silnik i właśnie tutaj były...
pompa vacum vacum pompa vacum pompa paliwo
pralka whirpool błąd serwis pralka whirlpool komutator silnik ariva obrazu
diagnostyczny hyundai diagnostyczny hyundai
Firmware for Sharp LC-40UI7352E TV: Download and Update Guide Cewka zapłonowa Fiat Seicento - diagnostyka i wymiana