Podciśnienie pompy vacum sprawdź. Geometria luźno chodzi?
AJM to całkiem inne silniki nie tyczy się tego co pisałem. Ty masz silniki już z PD zastanawiam się co ci się ubzdurało klimatyzacja a pompa vacum jak to bardzo odległe osprzęty w tym silniku. Z tej strony to może być różnie uszczelka pod pokrywą, uszczelnienie turbiny, kolektor ssący. Pierw musisz sprawdzić gdzie dokładnie to nie muszą być kosztowne...
Proponuję wpiąć wakuometr w układ i odczytać wartość podciśnienia, chyba ze chcesz również zmierzyć wydajność pompy ile litrów na minutę przepompowuje. Sprawdź drożność przewodów.
Na zdjęciu widać pompę vacum, trzeba ją zdemontować i sprawdzić jej uszczelnienie.
Jak jest to pewnie na kolektorze, z tyłu za pompą vacum. Co do problemu to sprawdź lepiej linię 5v i masę od czujnika paliwa. Bo pewnie masz tam zwarcie.
Wyczyścić Map Sensor, kontrola wężyków podciśnieniowych od Pompy Vacum aż do turbo.
Jaki silnik benzyna czy diesel? Sprawdź serwo, opisane objawy na to wskazują. Jeżeli to diesel to do sprawdzenia pompa vacum, jeżeli benzyna wszystkie połączenia do serwa.
witam, chciałbym wznowić post. Mam identyczny problem, mam 2.0 tdi bmr 170 km. kręci jak na załączonym filmie. silnik długo się kręci, im mniejsza temperatura tym gorzej odpala. Jak nie rozładuje akumulatora to odpala i gaśnie. Jak zaskoczy to trzepie silnikiem. W samochodzie została wymieniona pompa vacum, sprawdzone pompowtryski i ciśnienie na cylindrach...
Nie wiem co tam powinno być podłączone. Generalnie jeśli chodzi o pedał to są trzy opcje: -Nie szczelny układ podciśnienia. -Kończąca się pompa vacum. -Uszkodzone serwo. Sprawdź jakie masz podciśnienie w układzie z odbiornikami podciśnienia i bez. Przy krućcu pompu vacum to - 0,75 bara po maksymalnie 5 sekundach od odpalenia auta.
To teraz skombinuj kawałek wężyka i podłącz gruszkę( na próbę)bezpośrednio tam gdzie jest wyjście podciśnienia z pompy vacum. Jak zaciągnie dobrze to pompa dobra i gruszka szczelna. Jak dalej słabo szukasz nieszczelności. Sprawdź też czy wyjście z pompy vacum nie ma luzu bo tam często był problem tylko nie pamiętam w których pompach.
Na moje oko możesz mieć częściowo zatkany kanał którym olej doprowadzany jest z silnika do pomy vacum Tam nie ma doprowadzonego oleju do pompy. Pompa vacuum, jest prawie żywcem wyjęta z 1.9 dci Renaulta.
Najlepiej najpierw dowiedzieć się co to za błędy. Może serwo, może pompa vacum, a może zupełnie coś innego.
Jak z pod dekla się leje a nie do oleju to wina budowy samej pompy. Pewna naprawa to tak jak pisałem ,a najlepiej wymiana na boscha (nie zawsze jest miejsce bo jest szersza) ,tak po przebojach z lukiem zrobiłem u siebie w polo dopiero potem znalazłem mechanika który odkupił ode mnie starą zregenerował i ponoć jeździ w innym aucie. Jak rozebrał moja...
Kilka lat temu tez z tym walczylem , nadspawalem i dzialalo bez problemu.
Wystarczy doprowadzenie do ładu tego co tam fabrycznie włożyli. Markowe tarcze i klocki, poprawnie zamontowane i dotarte. Sprawdzenie pompy vacum.
Trzeba przerobić na podciśnienie z kolektora ssącego bez pompy vacum. :D
Witam - warto podpiąć vag i odczytac błędy- tak na szybko to sprawdź pompę vacum z tyłu silnika czy nie ma wycieków paliwa, czy krućiec podciśnienia nie ma luzu w korpusie pompy.oraz obwód zaworu EGR i klapy gaszącej to wymaga demontażu zaworu EGR ale na pewno te czynności przybliżą rozwiązanie problemu. Mam ten sam model i silnik i właśnie tutaj były...
Kiedyś były w sprzedaży wakuometry - ekonomizery do Fiata 126 i 125. Coś takiego w zupełności wystarczy. Jeżeli serwo daje radę, to nie ma byka - podciśnienie w instalacji znika. Jest tam podłączonych więcej obwodów - odłączaj poszczególne obwody po jednym (wsadzając zaślepkę) i obserwuj działanie pozostałych. Jest duża szansa że w ten sposób znajdziesz...
Luk z Boschem sie zamienia. Jedyna istotna róznica była w przewodzie do serwa ale to bez problemu ogarniesz.
Kolego musi być 67,5mm
Sprawdź przewody od podcisnienia. Grubsze czarne po prawej stronie silnika i w okolicy zbiorniczka z płynem hamulcowym. Szukaj albo pękniętego albo takiego co luźno siedzi. Straciłeś podciśnienie i nie masz wspomagania hamulców i sterowania turbiną. Ostatecznie może być pompa vacum uszkodzona. Usterka łatwa w diagnozie i naprawie.
jutro będę rozbierał i sprawdzę. poprzedni właściciel zakleił króciec i ten felerny przewód silikonem, jak sprawdzałem dzisiaj powierzchownie to wydawało się w porządku. jeszcze zostaje problem z wyciekiem przy pompie
Witam mam sharana z 2007 roku z silnikiem 2.0 tdi po dłuższym postoju 6-10h ciężko pali długo trzeba kręcić pewnie paliwo się cofa. Tylko że nie zawsze to robi u mechanika wcale. Pompa vacum ma nowe uszelki. Czasami też po krótkim czasie postoju czuć jak by przez chwilę słab. Mechanik twierdzi że mogą byc 2 przyczyny albo pompa vacum albo uszelki pompowtryskow...
Tam jest problem ogólnie z podciśnieniem ,pompą vacum i elektrozaworami.Pomiar vacum,drożność przewodów ,i podciśnienia do sprawdzenia na początek. Dla początkujących temat spalony.
Króciec podciśnienia się przypadkiem nie rusza w pompie? Trzeba wakuometrem zassać EGR i sprawdzić czy trzyma. Potem wpiąć wakuometr w układa przed zawodami sterującymi i sprawdzić podcienienie jeśli jest to ruszać króćcem pompy i wejściem do serwa i obserwować czy nie spada.
Zawór możesz wymontować i zasilić "na krótko" (uwaga na polaryzację - ma wbudowaną diodę gaszącą), albo w aucie w ramach testów elementów wykonawczych na diagnostyce komputerowej. Zaś sama diagnostyka to przede wszystkim obserwacja wartości mierzonych i oczekiwanych podczas jazdy, czyli tzw. logi dynamiczne.
Masz VCDS to blok pomiarowy 11 przełącz się nastawy podstawowe/Basic Stetting i test działania sterowania VNT. Wtedy silnik wskoczy sam na 1400 RPM a ECU będzie sterowało turbiną na max doładowanie i po 30 sekundach minimalne doładowanie. Ciśnienie doładowania powinno się zmieniać choć o 100 mbar. A zaglądając na silnik powinieneś zobaczyć sztangę regulacji...
W pompie vacum jest zaworek zwrotny, sprawdź czy jest sprawny.Rozłącz od pompy serwo i podciśnienia, w zamian podłącz do pompy jakiś wężyk i spróbuj pociągnąć powietrze, powinien być opór, przy dmuchnięciu nie będzie oporu. Ewentualny olej w pompie mógłby być tylko do smarowania.
Niedoładowanie turbo ja bym zaczął od pompy vacum czy tandem w zależności od wersji. Czyli pomiar sprawdzenie podciśnienia.
Mam problem z ciśnieniem oleju w Crafterze 2.0tdi 164km. Wymieniłem najpierw pompe oleju, - bez zmian. Następnie wymieniłem pierścienie, smarowniki tlokow, vacum pompę, glowica sprawdzona, turbo nowe - dalej bez zmian. W kolejnym etapie dałem do sprawdzenia wał - tylko spolerowali, bo idealny był, nowe panEwki - dalej bez zmian. Macie może jeszcze jakieś...
Sprawdź czy króciec pompy vacum nie jest wyrobiony. Sprawdź wszystkie węże podciśnienia. Ogólnie sprawdź czy jest podciśnienie na wężykach. Jest jeszcze N75 i zasobnik pod turbo. Reszta jak wyżej.
Sprawdź przewody podciśnienia (zdejmij wężyk z zaworu EGR i zobaczy czy jest w wężyku podciśnienie.
Starowanie turbiną lub sama turbiną Do sprawdzenia podciśnienie z vacum pompy Wszystkie wężyki podciśnienia. Zawór sterowania turbiną orz gruszka turbiny. Na zostaje sama turbina czyli zmienna geometria
Jakiego koloru jest ropa w zbiorniku? Jak zmieniła kolor np na zielony to niestety olej w ropie i jasna sprawa, Pompa vacum do sprawdzenia ewentualnie jeszcze pompa wstępna w zbiorniku jeśli jest. Jeśli nie to będzie to przyjrzał bym się w kolejnym przypadku uszczelniaczom przy pompo wtryskach. Ile ma przebiegu samochód?
Bez prawidłowego podciśnienia nie będzie działać gruszka przy turbo, a co za tym idzie turbo. Sprawdzić węże i tyle, pierwsze co od vacum do serwa hamulcowego i resztę cienkich od sterowania.
Powiem tak, wymieniałem wszystkie uszczelki. Tylko w komorze w podciśnienia, gdzie lata ten plastikowy element. Sama bieżnia tego była mocno zjechana. Czy można to wiązać z układem paliwowym? Czy te dwie komory są od siebie zależne? Powiem tak, nie brałem tego pod uwagę, ponieważ ja nie zrobiłem nic przy samym Vacum, a już zaczął źle odpalać. Czyli...
Witam wszystkich. Potrzebuje pomocy w związku z moim problemem. Otóż wygląda to tak samochód bardzo ciężko odpala po dłuższym postoju tj. po około 8 godzinach. W samochodzie zostały wymienione 4 pompowtryski, wałek, krzywki, panewki, uszczelniona pompa vacum. Sprawdzone przewody pod kątem cofania się paliwa i zapowietrzenia układu. Przed regeneracją...
Może pompa vacum?
I jak udało się komuś rozwiązać problem .? Mam tak samo jak autor. Wymieniłem już rozrusznik, akumulator, gumki na pompowtryskach, pompa paliwa, pompa vacum, głowica też sprawdzona. Walczę już od ponad roku i brak pomysłów.
Należy sprawdzić czy pompa hamulcowa serwo jest szczelna. Dodatkowo poziom płynu hamulcowego, podciśnienie pompy vacum, szczelność układu.
A o rozruszniku nikt nie wspomniał co jest podstawą w tych wozach.Blokady (znak na obudowie)wałka tam nie założy bo gdzie? No chyba że wyjąć pompę vacum. Gdy czujniki czytają z kół rozrządu, ani ECM ,ani pomiar oscyloskopem nigdy nie da wiarygodnego pomiaru. żeby tak było ,czujniki muszą czytać bezpośrednio z wału albo wałka.W tym wypadku żeby mieć...
czy taka pompa podniesie słup wody o średnicy 50 mm na wysokość 3 metrów? Wg mnie tak, teoretycznie powinna podnieść do ok 6 - 7m. Tylko że wydajność pompy Vacum nie jest zbyt duża... i chwile to podnoszenie słupa wody będzie trwało. Trzeba w praktyce to sprawdzić, oczywiście jeśli masz dostęp do pompy na próbę :)
Witam. Najpierw sprawdziłem w instalacji, a później bezpośrednio na pompie. Wskazówka drży jednakowo.
Proponuje sprawdzić najpierw poduszki zawieszenia silnika
Pompa vacum służy do hamowania.
Nie mam pojęcia nie mam czym sprawdzić ale jak wypne wąż to pompa vacum zsie nawet mocno Dodano po 21 Nie mam pojęcia nie mam czym sprawdzić ale jak wypne wąż to pompa vacum zsie nawet mocno
Sprawdź podciśnienie pompy VAcum i wszystkie wężyki podciśnienia. Potem napisz. Czekamy.
Witam wszystkich. Posiadam auto Jeep Compass MK49 2.0 crd 140Km 16v czyli silnik Vw. Mam problem z zapachem paliwa po otwarciu maski oraz w kabinie. Zapach ewidentnie na rozgrzanym silniku z pompy vakum tandemowej. Po kolei Wtryski ok nowe uszczelniacze Głowicą sprawdzona Wszystkie przewody paliwowe wymienione Pompa vakum wymieniana 3 razy z nowymi...
Witam ponownie wszystkich,których ten problem dotknął. Ze swojej strony mogę służyć poradą co do tej pompy vacuum. Otóż kolega z tego forum, (at)tolo ,zaoferował swoją pomoc w próbie naprawy tej pompy...no i udało się. Na dzień dzisiejszy mam wsadzoną pompę, którą miałem u siebie w aucie. Odesłałem do kolegi (at)tolo ,on ją naprawił i odesłał i tak...
Witam od pewnego czasu mam problem w mojej Audi z silnika dochodzą dziwne dźwięki a mianowicie takie jak by to powiedzieć "cyk cyk cyk cyk cyk" ale powiem że to nie zawsze nieraz odpalam i nic a nieraz jest takie charakterystyczne stukanie mechanik mi podpowiada że to na 80 % waku pompa albo wałek rozrządu podpowiedzcie jakie są objawy padającej waku...
Jeśli stricte pod maską na górze silnika to najprawdopodobniej pompa vacum. Na próbę odłącz wąż od servo hamulca i sprawdź różnice.
https://obrazki.elektroda.pl/2461905500_...
Czujnik ten powinien być na przewodzie paliwa dochodzącym do pompy vacum , bliżej tyłu silnika. I wygląda jak na zdjęciu - tu jest razem z obudową. Możesz kupić sam czujnik i wymienic , będzie taniej.
W zasadzie zawsze jest przy serwie jak wejscie podciśnienia.
a jak sprawdzić wydajność pompy vacum ? ale jak ona by słaba była to wszystkie wtryski miały by chyba gorsze korekty? bynajmniej mi się tak wydaje, synchronizacja rozrządu jest ok jeśli o tą Ci chodzi jest -0,5,
Sprawdź króciec od vacum pompy ,napewno jest luz i traci ciśnienie .Najlepiej oklej to dobrym klejem .
Sprawdź czy nie zmieniłeś ( po wymianie filtra bądź rozrządu ) zasilania z powrotem od pompy vacum.
Miałem napisać o tym czujniku od centralnego zamka, mam możliwość sprawdzenia jaki on jest i jak działa w passacie b4 więc obczaje to i dam znać co wymysliłem... Jeśli ktoś ma jeszcze coś ciekawego do dodania to jest mile widziany!
Sprawdź dokładnie króciec pompy vacum oraz przewód do serwa, ten gruby.
Czy to świszczenie nie pochodzi od pompy vacum tj. nieszczelnego jej króćca (sprawdź, czy jest on luźny). Ponadto, czy masz "dobry" hamulec zasadniczy tj. czy działa Ci serwo poprawnie ( wiesz chyba jak się je sprawdza ). Sprawdź ewentualnie jakie podciśnienie daje pompa vacum, bowiem od jej wydajności zależy m.in. praca turbiny.
I teraz jest pytanie: 1.zbiornik paliwa brudny? 2.pompka paliwa w baku się zaciera? 3 pompa vacum się kończy? . Sam zgadłeś. Ale jak nie widać opiłków to raczej powodu do paniki nie ma. Może tylko syf na dnie.
Sprawdź czy nie ma jakiś błędów w kompie. Nie wszystko musi się wyświetlać na desce
Sprawdzona ale podejrzewam pompę vacumbo servo wymieniane ok pół roku temu na nowe a jak sprawdzić pompę vacum
Vacum pompa sprawdzona, wszystkie przewody z podciśnienia i wszystkie gruszki ??
A jak podciśnienie z pompy, bo czasem vacum pompa nie wyrabia.
wężyki nie przetarte to podejrzeważ że pompa vacum tak?
Można na aucie ,sylikon- wątpliwa sprawa.
Witam! Golf 4 1.9 ahf 110koni 1999rok. NAGLE podczas jazdy zesztywniał hamulec. Pompa vacum palec przysysa do przewodu. Zaworek zwrotny wydaje się blokować przepływ w jedną stronę. Przewody ok. Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia serwa? Niema z niego żadnego wycieku ani nic. Wszystko wygląda ok. Macie może jakieś propozycje?
Czujnik podciśnienia w układzie wspomagania hamulca.Pompa vacum się kończy i daje zbyt małe podciśnienie dlatego pali się kontrolka.
Pod maską. Brak podciśnienia w serwie hamulcowym. Szukaj nieszczelności w przelotce grodzi silnika, bądź na pompie vacum.
Jest znak na wałku rozrządu pod pompą Vacum, a więc mozna sobie sprawdzić :) ale wydaje mi się że jednak na pierwszym cylindrze mają się mijać :)
A tam nie ma czasem spływu oleju z niej? Może zawalony? Nie wiem ,strzelam. Bo zasilanie w olej jest raczej z głowicy. Sprawdź napęd z wałka jeszcze. Rozkręć ją i oceń w środku. Przecież to nie jest nadzwyczajna technologia.
Witam, silnik to 1.8 tfsi cdha audi a4, robię to po kimś (wymieniany podobno był rorząd)chyba i chciałem zapytać. Cieknie olej od tyłu znaczy spod vaccu pompy/ wysokiego ciśnienia. Dosłownie leje się i kapie z tamtą prawie "ciurkiem" nigdy nie uczczelniałem takiego silnika i chciałem zapytać kupić jakiś komplet uszczelek ? Czy wystarczy ta jedna główna:...
Załóż takie jak były i nie ulepszaj bo nie podziała
pompa vacum
Renegerowana pompa vacum kosztuje niedaleko mnie 400zł. Nie chciało ci się czytać dokładnie mojego tematu. Napraw pompę Vacum -proste demontujesz sprawdzasz czy nic nie zużyte to kupujesz uszczelnienia zestaw naprawczy 100PLN Uszkodzona to kupujesz nową -biedny dwa razy traci. Potem sprawdź stan powypryskiwawszy VCDS -a nie wymieniać i cudować z nimi....
BMW E60 3.0d M57 stukanie w silniku z okolic około rozrządu/ pierwszego cylindra. Sprawdzone popychacze i dźwigienki Wtryski odpinane i podmieniane Pompa vacum wyjęta, bez niej ta sama praca Panewki również sprawdzone. Rozrząd wymieniony na stary (był założony nowy przez wiek) Auto pali na strzała, praca równa można postawić kubek z kawą, ciśnienie...
Miałem ten silnik w Volvo. A więc zaworek nad kompresorem klimatyzacji steruje klapa gaszącą- u Ciebie to B. Z kolei za sterowaniem geometrii odpowiada zaworek A. Co prawda w Vovlo jest on przykręcony obok pompy vacum. Co do samych zaworków oba są takie same. EGR jest sterowany elektronicznie.
Sprawdź pompę vacum, szczelność przewodów i samo serwo. Najprawdopodobniej serwo poszło...
Witam. Chciałbym zapytać czy dowiedział się Pan jaka jest przyczyna stukania po odkreceniu korka,bo ja własnie zauwazyłem w swoim Traficu ,ze mamtaką samą sytuacje,a nie byłem jeszcze u żadnego mechanika. bo też podejrzewałem ze siadła mi pompa vacum i nie wiem czy ja wymieniać. Naprawić docelowo nie udało mi się tego problemu. Ale spotkałem Vivaro...
Sprawdź pompę vacum tj. szczelność podłączenia do serwa lub "siadła" pompa (daje niskie podciśnienie).
Ja wiem że 50 zł to gówniane pieniądze ale tych 50 poszło tyle po dobrych radach że pół osprzętu wymienione a turbo dalej nie dmucha. To jest kolejna sprawa której nie mogę rozwiązać Mapsensory pozmieniane, turbo zregenerowa e, zawory n75 pokupione nowe, przepływka wymieniona nowa a dalej jest dupa. Sztanga w turbie ma pełny ruch jak by co, a ie działa...
Rzadko zdarza się, aby oba podzespoły tj. serwo i pompa vacum uległy jednocześnie awarii. Może uszkodzeniu uległa tylko pompa podciśnienia i serwo jest sprawne lub na odwrót. Nie opisujesz jaki masz objaw usterki np. czy masz "twardy" pedał hamulca i przez to mniej skuteczny hamulec lub dzieje się to dopiero przy drugim lub trzecim naciśnięciu pedału...
Witam. Czy zmierzone podciśnienia wakuometrem są ok: 1. Pompa vacum z podłączonym serwem 0,55 2. Pompa vacum z odłączonym przewodem serwa 0,7 (poszłoby pewnie dalej ale koniec skali wakuometra) 3. Zawór n75 wejscie vacum 0,55 4. Gruszka turbiny 0,40 (jak zamieniłem na próbę zawór n75 z n18 to było 0,45) Do rzeczy. Czyściłem tacie turbinę i gruszka na...
A da się sprawdzić domowymi metodami pompę vacum czy jest Dobra??
dwoje19 sprawdź sobie gruchę od turbiny czy nie zgnita i jak daje pompa Vacum.
Wymień i zapomnisz o problemie. Gdyby było za małe podciśnienie z pompy vacum, hamulec byłby twardy przy drugim naciśnięciu. Zapewniam, że mielibyśmy temat o słabych hamulcach. W pompie nic się nie dzieje i nie ma tam co regulować.
Sztanga w ogóle się nie podnosi. Jak zaciągnę ją strzykawką, jest wszystko oke I od tego powinieneś zacząć opis problemu. Weź kawałek wężyka ,i podłącz bezpośrednio z vacum do gruchy. Jak podciągnie to wiadomo że nie problem z geometrią czy pompą vacum . Zostają tzy opcje. Pierwsza to nieszczelności ,trójniki, akumulator podciśnienia( taka puszka okrągła...
No to zobaczymy czy teraz jak lepsze cisnienie robi to bedzie odpalal. Jak nie to zostanie mi tylko pompa vacum w głowicy do sprawdzenia a jeśli ona bedzie ok to juz nie mam pomysłów
czyli nadal pompa ładuje 4s do -0,8bar a kolegi 1,5s? cały czas to jest problem? czy może turbina daje nie stabilne ciśnienie? oprócz tego co wymienił T5 jeszcze sprawdź zaworek zwrotny przy turbo, N75 i N18, jak to wszystko sprawdzisz opisz dokładnie o co tobie chodzi. Zrób loga 011 dynamicznego to sam będę wiedział co w trawie piszczy. Tu nie ma bardzo...
i teraz moje pytanie czy pompa vacum pompuje również paliwo do głowicy, domniemam ze tak, tylko pod jakim ciśnieniem? Może w niej jest problem? Zwieksza cisnienie paliwa cos kolo 7 barów przy max obrotach. Tak mniej wiecej moge sie minimalnie mylić.
Instalacja LPG była ustawiana pół roku temu ,dolot szczelny bo wymieniłem uszczelki i wszystko sprawdziłem .miernik kompresji będę miał jutro Dodano po 1 Jeszcze słychać syczenie z okolic EGR lub pompy vacum bo zauważyłem że hamulec jest gorszy
Sprawdź podciśnienia, vacum pompa, zaworki które sterują podciśnieniami i gruszki które pracują na podciśnieniu.
Warto sprawdzić stan pompy i wyeliminować przyszłą usterkę.Zaworek zwrotny okazał się sprawny-umieszczony w zaznaczonym elemencie.
Cześć, mam to samo, również bxe. Wymienione PompoWtryski pierwsze sprawdzone na maszynie i dobre są. Pompa vacum wymieniona oraz wiązka pompowtryskiwaczy, ciśnienie paliwa, książka, oringi na pompkach nowe. Te same objawy, przerywanie u mnie tylko przy 2000 rpm w czasie jazdy, podczas przyspieszania, zakres 2-3 tys, przerywanie masakryczne, ze chce...
Dodatkowa masa poprawiła stabilność napięcia. Na osi altka jest pompa vacum, gdzie cały czas jest tłoczony olej. Jeśli o-ring będzie trochę przepuszczał, to olej może być na pierścieniu ślizgowym i może być słaby styk ze szczotką - czyli chwilowe braki wzbudzenia
Normalnie w dwa piny, jeden to stałe zasilanie po zapłonie a drugi to PWM ze sterownika silnika. Dolny lewy wężyk idzie do gruchy turbosprężarki, zassij tam ustami i sprawdz czy jest szczelność i powinna sie ruszyć sztanga na turbinie. W górnym masz podciśnienie z pompy vacum.
Pompa jest produkcji Hydro-Vacum w Grudziądzu. Ta firma zawsze posiadała szczegółowe DTR. Montaż na oko, spowoduje zmniejszenie parametrów.
Sprawdź czy się nada pompą podciśnienia do serwa hamulcowego z silnika napędzanego olejem napędowym. Na przyklad: https://bicar.pl/pompy/870-pompa-podcisn... Tam raczej pompy chodzą cały czas
Mechanik mówił że na pulpicie jak pokazuje mi że mam spalanie chwilowe 0.7 l to za dużo i to może być wina uszczelniaczy pompowtrysków powinno być mniej. Na zimnym odpala od strzała, na gorącym gorzej ale zwiększona dawka rozruchowa naprawiła ten problem i również pali od strzała. Co do pompy Vacum to nie wiem jak sprawdzić czy działa prawidłowo. Wycieków...
pompa vacum vacum pompa vacum pompa paliwo
klawiatura zalać spirytus dioda schottky anoda sprawność klimatyzatora
kosiarka elektryczna odblokowanie hantek
Vileda JetClean – jaki 14-pinowy układ scalony w sterowniku? Microchip ATtiny, Holtek HT46R006, Elan EM78P153 BenQ Joybook R55V – sterownik Texas Instruments PCIxx12 do czytnika kart 4-in-1 SD/MS/xD