Dzięki, pomogłeś. Teraz pytanie. Czy jak wezmę zawór ciśnienia z volvo o nr. 8653908 takie cos Czy to będzie działać jak ten czujnik podciśnienia co zamieściłem w temacie? Czy to właśnie ten zawór odpowiada za ON/OFF pompy Vacum w określonym zakresie?
Nowa tylko z całym przewodem vaccum do serwa hamulca. Trzeba na szrot się wybrać, będzie pasował od innych 2.0 Ford, Volvo czy Fiat.
Od czasy zaaplikowania lekarstwa w postaci oleju problem się ani razu nie powtórzył, do pompy nie zaglądałem. Jeśli problem będzie wracał ze zdwojoną siłą to potrzebna będzie tylko i wyłącznie wymiana. Dziękuje wszystkim za zainteresowanie.
Witam szanowne grono,zwracam się z prośbą o pomoc w naprawie układu hamulcowego w volvo s60 2.4 d5. Sprawa wygląda następująco, od dwóch lat borykam się z kolorem płynu hamulcowego,po wymianie i przejechaniu 1000 km, w zbiorniczku jest płyn koloru czarnego a nie koloru słomkowego, wcześniej tego nie...
Wymieniłem w swoim autku pompę vacum z używaną z Volvo 2,5Tdi w dobrym wizualnie stanie. Po miesiącu (przebieg ok. 1000km) mam ten sam problem - głośna praca , stukanie. Mam zamiar kupić nową ale oryginalny Pierburg to koszt ok. 600zł więc chciałbym założyć tańszy zamiennik. Czy macie jakieś doświadczenie...
To 2 zupełnie różne silniki. 2.5TDI R5 140KM to silnik pochodzący z VW. Pancerny niemalże, niezwykle odporny na tyranie i zaniedbania serwisowe (a przez to najczęściej tak właśnie traktowany). Bez problemu osiąga przebiegi (udokumentowane) dochodzące do miliona km bez poważniejszych awarii. Stara...
Witam, oczywiście zaczęło sie od padnięcia elektrozaworu Stop na pompie wtryskowej. Mechanik - pompiarz zrobił to w pare godzin- skasował mnie odpowiednio ...Nie ma lekko: po dwóch dniach zamknął sie kolejny elektrozawór -ustawiacza kata wtrysku(zatarł się): kolejny niemały wydatek.Znowu wymiana (we...
Nie wiem co tam powinno być podłączone. Generalnie jeśli chodzi o pedał to są trzy opcje: -Nie szczelny układ podciśnienia. -Kończąca się pompa vacum. -Uszkodzone serwo. Sprawdź jakie masz podciśnienie w układzie z odbiornikami podciśnienia i bez. Przy krućcu pompu vacum to - 0,75 bara...
Witam. Kupilem volvo s40 1997r 1.9td 90km pedal hamulca na wolnych obrotachh robi sie twardy, wystarczy tylko lekko przytrzymać na obrotach i pedal robi sie miekki. Znalazlem zaslepiony punkt na pompie vacum czy to moze byc przyczyna mojego problemu??jesli tak to gdzie to powinno byc podłączone??
Witam problem naprawiony , okazało się ze pompa vacum puszczała olej.
Zmieniłem dziś pompę vacum i dalej nic. Czy możliwe że to pompa hamulcowa jest winna ? tylko ona została do zmiany i nie da się jej odłączyc w celu sprawdzenia.
Zerknij na opis wyjść tego zaworu bo tam masz wejście czyli z pompy vacum może być przez zbiornik próżniowy następny wyjście na turbo i wejście/wyjście powietrza przez filterek 1.6 hdi taki filterek ma między wtryskami a za worek jest z tyłu na silniku już z forum Volvo przysłali. Ja sprawdziłem,...
Witam. Drodzy forumowicze mam problem z hamulcami w Volvie v70 2.5 tdi *98r. a dokładnie to ojciec. Czytałem, że Volva nie mają za ostrych hamulców, ale łudzę się, że mnie to nie dotyczy:). Generalnie hamować hamują tylko trzeba troszkę mocniej dreptać, ale porównując Volva hamowanie bo Passata b5 fl,...
Witam mam u siebie Volvo S40 jak w temacie. Posiada ono silnik 1.9TD od Renault (jak wiadomo te roczniki tak miały). Chciałbym się dowiedzieć do czego służy końcówka w zaworze sterującym EGR, zakończona filterkiem, która nie jest zaślepiona. Tutaj zdjęcie tego elementu o który się rozchodzi: Do...
Starowanie turbiną lub sama turbiną Do sprawdzenia podciśnienie z vacum pompy Wszystkie wężyki podciśnienia. Zawór sterowania turbiną orz gruszka turbiny. Na zostaje sama turbina czyli zmienna geometria
Miałem ten silnik w Volvo. A więc zaworek nad kompresorem klimatyzacji steruje klapa gaszącą- u Ciebie to B. Z kolei za sterowaniem geometrii odpowiada zaworek A. Co prawda w Vovlo jest on przykręcony obok pompy vacum. Co do samych zaworków oba są takie same. EGR jest sterowany elektronicznie.