próbowałeś zakodować pompę 10151 ?
A czym będziesz kodował?
Piszesz „wyczyszczona koronka” czy może pierścień magnetyczny ? Mam podejrzenie że jest uszkodzony pierścień magnetyczny na piaście tego koła gdzie zmieniłeś czujnik . Korozja piasty powoduje jego rozerwanie , dodatkowo po odłączeniu akumulatora potrzebna jest adaptacja której nie zrobisz z powodu usterki . Efekt to właśnie brak ABS-u i...
Jutro ostatnie próby według Waszych wskazówek. Jak nie połączę się, to się poddaję... Dodano po 10 Problem rozwiązany. Połączył się VCDS ale oryginalny. Wcześniej próbowałem chińczykiem i kicha. Pompę starą 6R0 423 156 B podpiąłem i zczytalem kodowanie 11211. Nowa pompa miała numery takie same tylko z literką C i kodowanie inne. Może różnica w literkach...
błędów w zegarach nie ma , kodowanie pompy prawidłowe, w blokach pomiarowych widać obrót kierownicy
potrzebuje kodowanie pompy wspomagania, polo 1.2 benz 2002r okular, pompa KOYO, numer 6Q0 423 155L
Poprzednia pompa co tam była działała 2 dni i nie świeciła kontrolka na liczniku - i zamiast niej zamontowałem pompę z audi a 2 , która działa lecz tylko w trybie awaryjnym . Mam kabel VAG - KKl , jakie oprogramowanie do tego użyć żeby coś z tą pompą zrobić aby ta kontrolka na liczniku zgasła i nie piszczał przy załączaniu . Mogę wyjąć licznik i zdemontować...
trzeba wykonac kodowanie
trzeba było użyć reprog v191 i kierownica nie ma problemów.
Zdradze ci tajemnicę że ta pompa która była uszkodzona ta ze zdjęcia jest z ibizy3 a na podmianke poszła z Polo 9N i kodowanie zmieniłem.
Włożony nowy czujnik , bez adaptacji i kodowania , działa. Jeszcze raz dziękuję za pomoc
W przekładni jest czujnik. Do tego pompa wspomagania. Co do elektroniki to pewnie tylko zmiana kodowania w CAN GATEWAY.
Tylko , że mam jeszcze jedno A2 też 1.2TDI i ten sam rocznik w którym jest fabryczne wspomaganie i kodowanie pompy ABS to 10772.
Witam. Mam takie cudo jak Polo z 2002 roku, brak wspomagania kierownicy, kontrolka gaśnie, brak błędów, napięcia na pompie są. Kodowanie 00110. Miał ktoś coś takiego ?
Pompa zalozona o tym samym numerze i wystartowala bez bledu nawet. Na kompie tylko bledy komunikacji na sterownikach ale wszystkie intermitent tzn nie ma problemu. Tak ze polecam te same numery na pompie. Aczkolwiek mozna zmienic kodowanie na innych numerach
Kod wspomagania bez ESP to 111
Zmień kodowanie licznika. Ja za to chętnie zobaczę jak można wyłączyć ABS przez zmianę kodowania krótkiego w liczniku, w obojętnie którym aucie z grupy VAG. Polo 6N1 nie miały CANa ale Polo 6N2 czyli po lifcie już miały. Do autora. Wybierasz z listy Gateway [19] (bramka CAN), jak się połączysz to wybierasz Coding [07] (kodowanie). Tutaj najlepiej wpisać...
W jaki sposób kodowaniem zmieniasz w pompie rodzaj czujnika kąta skrętu?To ciekawa informacja.
a masz starą pompę bo z tego co widze to w a1 występowała z końcówką b a nie jak piszesz c. spróbuj kodowania 11251 co do loginu to ci na odległość nie poradzę
Oj mechanicy !!!!!!! Kable na potrzbiu albo u dołu , kolega i kostki sprawdź korodują od wody 100% i jedź do tamtego niech kasę za pompę odda człowiekowi bo dobra jest Odpowiedź dla jasnowidza Maniutka 27. Po pierwsze usterka ta występuje w samochodach podobnej klasy różnych marek i nie oznacza to, że skoro Ty rozwiązałeś swój problem w swoim samochodzie...
Potrzebowałbym krótki opis jak się taką pompę przekodowuje. Czy można dokonać zamiany w drugą stronę czyli z G85 na G250? Jaki wtedy powinien być nr kodowania? Ja obecnie posiadam 01290 przy odczycie z G85.
Fajne porady powyżej:)))Nie podałeś co jest u Ciebie na aucie.Są pompy działające na obu czujnikach.Mają oznaczenie literą A.B.AB,S lub brak litery po cyfrach.95% innych działa tylko na stary czujnik (metalowy bez wtyczki przy korpusie). Super, a podasz kodowania odnosnie pomp? Jakie konfiguracje itd?
Kodowanie zrobione? Jakies błędy? Kontrolka sie swieci?
witam wszystkich serdecznie scudo 2010 rok -mam pytanie jak podłączyć małą wtyczkę pin 1- ????volt pin 2- ????volt pin 3- ????volt wtyczka oraz cała pompa rozpadła się podczas kolizji kupiłem używke tej samej firmy lecz jest różnica w budowie wtyczki głównej [- +] czy można ją zamontować wymieniając wtyczkę???? i ostatnie pytanie czy po wymianie wymagana...
ok ok wspomaganie działa wprawdzie zaczęło działać dopiero po wymianie siódmej pompy ale zadziałało od razu bez żadnego kodowania kontrolka zgasła i jest ok :D Dziękuje wszystkim za pomoc.
Kąta skrętu nie znalazłem w parametrach.Ale jak zwykle to bywa okazało się że ktoś podmieniał pompę i ten sztrucel nie posiada ABS. I teraz mocno się zastanawiam czy pompy się nie różnią.Czy to tylko kwestia kodowania.
Pompa musi mieć CAN do poprawnego działania. Potrzebujesz pompę, maglownice z czujnikiem oraz węże. Pompa ma 3 wtyczki - zasilanie z akumulatora, czujnik z maglownicy oraz CAN wraz z plusem po stacyjce. Musisz zmienić kodowanie w module centralnej elektryki by auto wiedziało że ma wspomaganie. Proponuje zakup części z jednego auta i najlepiej wybrać...
Mnie się kojarzy że dało radę zmienić kodowanie. Normalnie to komunikacja jest przez K z modułem centralnej elektroniki a ten gada sobie z pompą po CAN. Moze tu jest problem. Nie masz podświetlonego kodowania i przez to nie możesz w nie wejść?
No i możesz mieś rację bo po podłączeniu komputera brak komunikacji ze sterownikiem silnika , brak komunikacji z immobiliserem i dodatkowo błąd w komunikacji z pompą wspomagania . Dodatkowo błędy komunikacji z ecu . Czy cim mogę podmienić z innego ??? Czy trzeba coś kodować czy zmieniać ???
Masz vaga to nie ma lekko i zrób to sam. Chodzi o kodowanie, no ale wtedy wołałby kodowanie raczej. Ja stawiam na uszkodzenie pompy- nie wystawia napięcia na g250.
chciałbym zapytać o podobną kwestię Mam Ibize 6L z 2004 roku z ESP, które na chwile obecną nie działa. Problem to czujnik G85 (błąd 778 oraz 1317). Wspomaganie działa mi w trybie awaryjnym ponieważ pompa nie dostaje informacji z czujnika kąta skrętu G85. Ze względu na brak czasu chciałbym przekodować sterownik pompy TRW na pobieranie informacji o skręcie...
radio z navi - kosztowna sprawa i zwykły elektryk ktory z tym nie miał styczności nie zrobi tego- sprawdź sobie ceny na allegro. Zostaje radio Android w zamian Też miałem problem z radiem (RT3, kłopot z pamięcią)- wymieniłem na sprawną używkę za 100zł, kodowanie zrobiłem sobie sam. Nie w każdym Ale poci się pompa wspomagania Błąd konstrukcyjny wykonania...
Bardzo ogólnie kolego powiedziane . Czy masz na myśli pompę wspomagania zamontowaną na kolumnie ??? I czy trzeba jeszcze coś robić po jej wymianie ( kąt skrętu na pewno ale czy coś jeszcze się koduję itp ???) Pozdrawiam przykładowe zdjęcie
Problem rozwiązany. Po oględzinach okazało się, że przerwany był kabel sygnałowy do sterownika pompy wspomagania. Zlutowałem uszkodzony kabel sygnałowy CANa. Dlatego był problem z usypianiem modułu komfortu i pobierał prąd. Błąd po naprawie w kanale silnika zniknął. Teraz można również połączyć się z sterownikiem w pompie wspomagania(kanał 44 wspom....
Witam! Mam ten sam problem w Ibizie wspomaganie TRW brak odczytu z czujnika bład 00816 o uszkodzeniu czujnika kable sprawne. Pompa została wymieniona po uszkodzeniu po wypadku. Wspomaganie standardowo działa ale ma problemy przy dynamicznych obrotach kierownicy. Czujnik wymieniłem na drugi i dalej to samo. Kodowanie sprawdziłem. Pytanie dotyczy sprawdzenia...
Jeśli chodzi o błąd 0816 to czujnik skrętu kierownicy- zwarcie do masy, nie musi to być usterka spowodowana wypadkiem, bardzo częsta usterka w tym wspomaganiu. Można go sprawdzić w bloku 2, jest tam prędkośc obrotowa silnika pompy, jeśli w czasie kręcenia kierownicą ta wartość nie wzrasta to napewno uwalony jest ten czujnik, nie ma co kupować używek...
no właśnie próbowałem wszystkich z końcówkami L,R,M,N wszystkie do wspomy wchodzą tylko ten błąd w abs mnie zastanawia. Czy nie koduje się jakoś wspomagania? Dodano po 1 Na flash 0022 był ten sam błąd.
Witam, mam 307 z elektrohydrauliczną pompą, wspomaganie przestało działać z powodu utlenionych/ułamanych pinów przy pompie. Chcę kupić nową/używaną/regenerowaną - obecna ma nr. 9648744480, czy pasuje każda inna elektrohydrauliczna, czy trzeba coś kodować? Wymiana i zalanie starczy (oczywiście totalem lds)?
Skoda Fabia 2010. Usterka to brak wspomagania. Brak błędów. Komunikacja jest. Wszystkie bezpieczniki ok. Wiązka dobra. Wskazania na blokach pomiarowych wydają się być ok. Pompa na jałowym pobiera ok 3a podczas ruchu kierownicą ok 20-40a, czyli jakieś opory są. Wymieniona pompa na używkę w ilości 2 sztuk i nadal to samo. Czy mam pecha do używanej pompy...
Na starej też był ten błąd i błędy czujnika kąta skrętu, Jakiś czas temu diagnostykę robiłem przy nim, bo to dalszego sąsiada auto. Wspomaganie działo ale nie na 100%, nie zmieniało siły wspomagania w zależności od potrzeb. Cały czas było tak na 40%. Dopytałem co było robione, i się dowiedziałem że wymienili maglownicę, silnik wraz ze sterownikiem i...
Jakaś masakra, odpinanie sterowników z power can nie daje zaniku tego błędu więc nie idzie zlokalizować z jakim sterownikiem ABS ma konflikt. Kanałów 50 i 51 w SRS nie ma są niedostępne ani w blokach ani w adaptacjach. Odpinałem ECU, zegary, SRS i nic nie odpinałem tylko centralnej elektroniki i wspomagania kierownicy. Zaczynam myśleć czy ta pompa ABS...
VW Lupo 3l z 2001r. z silnikiem 1.2 TDI ,kod silnika ANY, i wg ELSY przy tym silniku była tylko jedna skrzynia montowana -jej kod to DSK . To jest zwykła manualna skrzynia biegów z automatem przełączania i z wyprzęgnikiem sprzęgła hydraulicznym. Mechanizm przełączania biegów został usunięty, skrzynia została ta sama, jest dołożony lewarek i pedały...
Witam. Mam problem z golfem 5 z 2005 r. mianowicie: Paliła sie cały czas kontrolka od wspomagania na żółto po podłączeniu pod komputer ( Vag VCDS) pokazało błąd : 00573 - Czujnik momentu obrotowego kierownicy (G269) 008 - Niezrozumiały sygnał Po skasowaniu błąd powracał. Po miesiącu kontrolka zmieniła się na czerwoną i przestało działać wspomagania....
WITAM.Robię polo 2002 BBY po wypadku.Uszkodzona została lewa przednia strona pojazdu tam gdzie jest pompa wspomagania i prawdopodobnie sterownik.Po złożeniu przez panów od blach oczywiście nie wszystko grało ,ale zostało rozpracowane,pozostał niestety jeden problem,a mianowicie elektryczne wspomaganie kierownicy.Pokazuje się błąd 00566-steering Assist-wartość...
Witam! Podłączam się do tematu. Rozebrałem pompę marki KOYO bo widniał tam błąd: Adres 44: Wsp.kierownicy Plik etykiet: 6Q0-423-156.LBL Oznaczenie elementu: 6Q0 423 156 A Komponent i/lub wersja: LenkhilfeKYO X908 Kodowanie: 00110 Kod serwisu: WSC 65793 Znaleziono 1 b31d: 01309 - Sterownik uk3adu wspomagania kierownicy (J500) 37-00 - Uszkodzony Wszystkie...
Witam BMW e60 3,0 D 2003 rok Klient przyjechał z błędem kąta skrętu oraz silnika pompy wspomagania, wymienił gdzieś czujnik na nowy. Po wymianie błąd nie zgasł. Zdemontowałem fotel i zobaczyłem że cały sterownik jest w wodzie, sprawdziłem całą instalacje między pompą a sterownikiem. Komputer w środku już był kiedyś grzebany i zgnił. Na drugim sterowniku...
witam, silnik hdi jest sterowany troszke inaczej niż zwykły disel, po pierwsze nie ma znaczenia jak jest ustawiona pompa wysokiego ciśnienia ponieważ ona ma za zadanie tylko wytworzyć wysokie ciśnienie nawet do 1600 bar, wczasie rozruchu musi być min.260bar, natomiast pracą steruje kalkulator wtrysku poprzez sygnały z czujników, predkości wału korbowego...
"pacjentem" jest Ibiza 6j z roku 2015 1.4 benzyna 86km. Zagadka tempomatowa. Tempomat nie załącza się w ogóle. - vcds sprawdzony czujnik sprzęgła, hamulca manetka wszystkie przyciski odpowiadają w main Block 66 kanał pokazuje wszystko ok, wartości się zmieniają. Sytuacja zdaję się że ma miejsce od wymiany pompy wspomagania, albo to zbieg okoliczności....
Wracam do pytania, co było w tym miejscu, niestety odpadło. Na zdjęciu zaznaczo http://obrazki.elektroda.net/97_12368645... ne strzałką. Pompa Trw. Do PASC czy na tym czeskim schemacie jest rozpiska elementów na płycie, jeżeli tak to podeślij lub napisz co jest w miejscu na rysunku. Witam Ten tajemniczy elemencik przy złączu o symbolu kodowanym-...
Witam mam duży problem z moim BMW :D Od jakiegoś czasu borykam się z problemem tzw choinki na zegarach i masy błędów w sterownikach. Jakieś 15 tys km temu trafiłem do specjalisty który stwierdził że wie gdzie leży problem zrobił jakies kodowanie update i od tamtej pory było ok przez pół roku (15.000 km) aż teraz znowu mam to samo. Problem jest taki...
Czy ktos może mi wyjaśnić skąd takie błędy? Address 09 ----------------------------------------... Controller: 6Q1 937 049 B Component: BORDNETZ-SG. 1S31 Coding: 25786 Shop #: WSC 13765 5 Faults Found: 00511 - Selector Lever (E313) 49-00 - No Communications 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 49-00 - No...
Bez kodowania,na autokalibracji, w najlepszym przypadku będą gorsze osiągi, w najgorszym - problemy z odpalenie i śmierć silnika w ciągi kilku miesięcy A skąd niby to wiesz? Na samoadaptacji wtryskiwacze pracują przecież stale i jeśli ją wykasujesz powracając do pierwotnych kodów - dopiero się zdziwisz jak silnik fatalnie pracuje... Jeżeli wkładasz...
Może ta rozpiska podejdzie Tobie lepiej, przy okazji oznaczone piny. Miałem to przed nosem, ale tego maleńkim drukiem nie zauważyłem w nocy ha ha! Ta rozpiska pasuje do mego sterownika Bortnetz. https://obrazki.elektroda.pl/1290603100_... Czyli który wtyk piny Bortnetz bo z tego wychodzi że wtyk gniazdo G pin 7 Bramka Can Bus Low i...
Witam Panowie opisze moze moj problem od poczatku robilem swapa silnika na 2.5 i kompletnej instalacji elektrycznej problem tkwi w tym iz komputer nie podaje sygnalu na pompe paliwa przekaznik sprawdzony pompa rowniez na krotko działa jedyne co sie dzieje to w momencie krecenia rozrusznikiem napiecie podskakuje na 0.2V po zwariu przekaznika dalej lipa...
Przedstawię tu wnętrze i naprawę bardzo prostego "skanera diagnostycznego" 24DIAG Vag Lite. V-Tooltech Mini-VAG Dostałem ten tester od znajomego, który dwa lata temu temu zamienił samochód grupy VAG na nową Koreańską KIA Sportage. Po podłączeniu "skanera diagnostycznego" do samochodu VW Polo 6R, urządzenie nie potrafiło nawiązać komunikacji ze sterownikami....
Wtryski sa na pewno Siemensa (Conti) i z mojej wiedzy piezoelektryczne. No to masz poważnego "bolaka", ponieważ bez oscyloskopu, cęgów prądowych lub specjalnego przyrządu nie jesteś w stanie dokonać pomiarów elektrycznych na pracującym silniku, a tym samym potwierdzić pełną sprawność elektryczną wtryskiwaczy. Uwaga! Nie wolno wyłączać wtyczek elektrycznych...
Zabezpieczenie samochodu w systemie „1-wire”. Jak wiadomo, system „1-wire”polega na przesyłaniu do urządzenia wykonawczego napięcia zasilania i sygnału sterującego za pomocą jednego przewodu (oraz masy). Zastosowanie tego systemu w zabezpieczeniu samochodu pozwala na uzyskanie takich właściwości, jakich nie można, lub bardzo...
kodowanie wspomagania kodowanie silnika wspomagania pompa wspomagania
sprawdzić spalony termistor mlody zdolny głowicy deutz moment deutz
Peugeot 3008 elektryczny hamulec ręczny – aktywacja, tryby, awaryjne zwolnienie Firmware Update for TD System K45DLJ12US TV