A czym będziesz kodował?
Witam, mam problem z moim Polo 6R z 2010 roku. Po wymianie pompy wspomagania z 3 wtyczek na nową z 2 wtyczkami z tym samym numerem, przy czujniku kąta skrętu wyskakuje błąd G85 brak komunikacji. Zdjęcia z VDSA w załączniku. W jaki sposób go zakodować? Proszę o pomoc. https://obrazki.elektroda.pl/2421438000_... https://obrazki.elektroda.pl/6478145300_...
Jutro ostatnie próby według Waszych wskazówek. Jak nie połączę się, to się poddaję... Dodano po 10 Problem rozwiązany. Połączył się VCDS ale oryginalny. Wcześniej próbowałem chińczykiem i kicha. Pompę starą 6R0 423 156 B podpiąłem i zczytalem kodowanie 11211. Nowa pompa miała numery takie same tylko z literką C i kodowanie inne. Może różnica w literkach...
trzeba wykonac kodowanie
Montaż https://obrazki.elektroda.pl/4701492000_... Dodano po 2 Pompa włożona , zalana , działa . Piny wyglądały jak nowe więc domniemam że w środku brak wilgoci i trochę polata . Błędy skasowane nie ma żadnego. Ale.... No właśnie "wzorcowe napięcie czujnika kąta skrętu -zbyt małe" Przedzwoniłem wiązkę na ciągłosc i jest okej , kable...
Zdradze ci tajemnicę że ta pompa która była uszkodzona ta ze zdjęcia jest z ibizy3 a na podmianke poszła z Polo 9N i kodowanie zmieniłem.
Poprzednia pompa co tam była działała 2 dni i nie świeciła kontrolka na liczniku - i zamiast niej zamontowałem pompę z audi a 2 , która działa lecz tylko w trybie awaryjnym . Mam kabel VAG - KKl , jakie oprogramowanie do tego użyć żeby coś z tą pompą zrobić aby ta kontrolka na liczniku zgasła i nie piszczał przy załączaniu . Mogę wyjąć licznik i zdemontować...
Oj mechanicy !!!!!!! Kable na potrzbiu albo u dołu , kolega i kostki sprawdź korodują od wody 100% i jedź do tamtego niech kasę za pompę odda człowiekowi bo dobra jest Odpowiedź dla jasnowidza Maniutka 27. Po pierwsze usterka ta występuje w samochodach podobnej klasy różnych marek i nie oznacza to, że skoro Ty rozwiązałeś swój problem w swoim samochodzie...
Pompa zalozona o tym samym numerze i wystartowala bez bledu nawet. Na kompie tylko bledy komunikacji na sterownikach ale wszystkie intermitent tzn nie ma problemu. Tak ze polecam te same numery na pompie. Aczkolwiek mozna zmienic kodowanie na innych numerach
Jakaś masakra, odpinanie sterowników z power can nie daje zaniku tego błędu więc nie idzie zlokalizować z jakim sterownikiem ABS ma konflikt. Kanałów 50 i 51 w SRS nie ma są niedostępne ani w blokach ani w adaptacjach. Odpinałem ECU, zegary, SRS i nic nie odpinałem tylko centralnej elektroniki i wspomagania kierownicy. Zaczynam myśleć czy ta pompa ABS...
W audi a2 pompa wspomagania ma tylko samo diagnozę przez licznik. Jak wchodzisz w lenkhilfe to masz odnośnik bitte 17 adress eingaben. Też już nie czaję tej szopki ale fakty są takie ,że w aucie z oryginalnie założonym wspomaganiem idzie zakodować pompę abs na 10772 i dwie inne pompy o tym samym numerze co mam na półce. Tylko to kodowanie może być i...
Tylko teraz moja pompa odwołuje się do G85(w kierownicy) ALe co nie ma wspomagania czy co? Bo z błahego problemu autor stworzył nowe wynalezienie koła.
jest opcja że nie posiada czujnika g250 i bierze sygnał G85 . podejrzewam że pompa była wymieniona i po prostu należy zmienić kodowanie podaj numer komponentu i kodowanie może coś wymyślimy
Jestem pewien, że nie ma czujnika G250. Założyłem inną pompe przekodowałem ją na ESP w VW Polo i śmigała 2 dni, niestey się też zepsóła. Ale to nie moja wina że klient przywiózł taką. To Audi ma tak że szybkość skrętu czyta z czujnika kąta skrętu nie potrzebuje czujnika G250 na 1000% !!! Tylko problem jest w tym, że diagnoza wspomagania jest przez licznik...
witam. mam problem ze swoim audi a2 1.4 tdi mianowicie padło wspomaganie i wymieniłem pompe na używana ale od polo i wspomaganie działa ale tylko na postoju ale już przy mocniejszym kręceniu kierownica wspomagania brak. Na zegarach wyświetla się pomarańczowa usterka kierownicy i po odczytaniu błędów wyskakuje błąd czujnika skrętu g250 tylko że te audi...
WITAM.Robię polo 2002 BBY po wypadku.Uszkodzona została lewa przednia strona pojazdu tam gdzie jest pompa wspomagania i prawdopodobnie sterownik.Po złożeniu przez panów od blach oczywiście nie wszystko grało ,ale zostało rozpracowane,pozostał niestety jeden problem,a mianowicie elektryczne wspomaganie kierownicy.Pokazuje się błąd 00566-steering Assist-wartość...
Piszesz „wyczyszczona koronka” czy może pierścień magnetyczny ? Mam podejrzenie że jest uszkodzony pierścień magnetyczny na piaście tego koła gdzie zmieniłeś czujnik . Korozja piasty powoduje jego rozerwanie , dodatkowo po odłączeniu akumulatora potrzebna jest adaptacja której nie zrobisz z powodu usterki . Efekt to właśnie brak ABS-u i...
błędów w zegarach nie ma , kodowanie pompy prawidłowe, w blokach pomiarowych widać obrót kierownicy
potrzebuje kodowanie pompy wspomagania, polo 1.2 benz 2002r okular, pompa KOYO, numer 6Q0 423 155L
"pacjentem" jest Ibiza 6j z roku 2015 1.4 benzyna 86km. Zagadka tempomatowa. Tempomat nie załącza się w ogóle. - vcds sprawdzony czujnik sprzęgła, hamulca manetka wszystkie przyciski odpowiadają w main Block 66 kanał pokazuje wszystko ok, wartości się zmieniają. Sytuacja zdaję się że ma miejsce od wymiany pompy wspomagania, albo to zbieg okoliczności....
trzeba było użyć reprog v191 i kierownica nie ma problemów.
W przekładni jest czujnik. Do tego pompa wspomagania. Co do elektroniki to pewnie tylko zmiana kodowania w CAN GATEWAY.
Witam. Mam takie cudo jak Polo z 2002 roku, brak wspomagania kierownicy, kontrolka gaśnie, brak błędów, napięcia na pompie są. Kodowanie 00110. Miał ktoś coś takiego ?
W jaki sposób kodowaniem zmieniasz w pompie rodzaj czujnika kąta skrętu?To ciekawa informacja.
witam wszystkich serdecznie scudo 2010 rok -mam pytanie jak podłączyć małą wtyczkę pin 1- ????volt pin 2- ????volt pin 3- ????volt wtyczka oraz cała pompa rozpadła się podczas kolizji kupiłem używke tej samej firmy lecz jest różnica w budowie wtyczki głównej [- +] czy można ją zamontować wymieniając wtyczkę???? i ostatnie pytanie czy po wymianie wymagana...
Potrzebowałbym krótki opis jak się taką pompę przekodowuje. Czy można dokonać zamiany w drugą stronę czyli z G85 na G250? Jaki wtedy powinien być nr kodowania? Ja obecnie posiadam 01290 przy odczycie z G85.
Kodowanie zrobione? Jakies błędy? Kontrolka sie swieci?
Fajne porady powyżej:)))Nie podałeś co jest u Ciebie na aucie.Są pompy działające na obu czujnikach.Mają oznaczenie literą A.B.AB,S lub brak litery po cyfrach.95% innych działa tylko na stary czujnik (metalowy bez wtyczki przy korpusie). Super, a podasz kodowania odnosnie pomp? Jakie konfiguracje itd?
Witam, Poszukuję informacji na temat wymiany elektrycznej pompy wspomagania TRW w samochodzie Opel Meriva B 1.3CDTI a dokładniej kwestii programowania w/w pompy. Fabryczna pompa często generowała błędy i praktycznie przestała działać więc została wymieniona na używaną z takim samym kolorem oplotu. Po wymianie były dwa dni prawidłowej pracy, auto zostało...
Pompa musi mieć CAN do poprawnego działania. Potrzebujesz pompę, maglownice z czujnikiem oraz węże. Pompa ma 3 wtyczki - zasilanie z akumulatora, czujnik z maglownicy oraz CAN wraz z plusem po stacyjce. Musisz zmienić kodowanie w module centralnej elektryki by auto wiedziało że ma wspomaganie. Proponuje zakup części z jednego auta i najlepiej wybrać...
Skoda Fabia 2010. Usterka to brak wspomagania. Brak błędów. Komunikacja jest. Wszystkie bezpieczniki ok. Wiązka dobra. Wskazania na blokach pomiarowych wydają się być ok. Pompa na jałowym pobiera ok 3a podczas ruchu kierownicą ok 20-40a, czyli jakieś opory są. Wymieniona pompa na używkę w ilości 2 sztuk i nadal to samo. Czy mam pecha do używanej pompy...
Problem rozwiązany. Po oględzinach okazało się, że przerwany był kabel sygnałowy do sterownika pompy wspomagania. Zlutowałem uszkodzony kabel sygnałowy CANa. Dlatego był problem z usypianiem modułu komfortu i pobierał prąd. Błąd po naprawie w kanale silnika zniknął. Teraz można również połączyć się z sterownikiem w pompie wspomagania(kanał 44 wspom....
Masz vaga to nie ma lekko i zrób to sam. Chodzi o kodowanie, no ale wtedy wołałby kodowanie raczej. Ja stawiam na uszkodzenie pompy- nie wystawia napięcia na g250.
radio z navi - kosztowna sprawa i zwykły elektryk ktory z tym nie miał styczności nie zrobi tego- sprawdź sobie ceny na allegro. Zostaje radio Android w zamian Też miałem problem z radiem (RT3, kłopot z pamięcią)- wymieniłem na sprawną używkę za 100zł, kodowanie zrobiłem sobie sam. Nie w każdym Ale poci się pompa wspomagania Błąd konstrukcyjny wykonania...
Jeśli chodzi o błąd 0816 to czujnik skrętu kierownicy- zwarcie do masy, nie musi to być usterka spowodowana wypadkiem, bardzo częsta usterka w tym wspomaganiu. Można go sprawdzić w bloku 2, jest tam prędkośc obrotowa silnika pompy, jeśli w czasie kręcenia kierownicą ta wartość nie wzrasta to napewno uwalony jest ten czujnik, nie ma co kupować używek...
Bardzo ogólnie kolego powiedziane . Czy masz na myśli pompę wspomagania zamontowaną na kolumnie ??? I czy trzeba jeszcze coś robić po jej wymianie ( kąt skrętu na pewno ale czy coś jeszcze się koduję itp ???) Pozdrawiam przykładowe zdjęcie
No i możesz mieś rację bo po podłączeniu komputera brak komunikacji ze sterownikiem silnika , brak komunikacji z immobiliserem i dodatkowo błąd w komunikacji z pompą wspomagania . Dodatkowo błędy komunikacji z ecu . Czy cim mogę podmienić z innego ??? Czy trzeba coś kodować czy zmieniać ???
Witam! Mam ten sam problem w Ibizie wspomaganie TRW brak odczytu z czujnika bład 00816 o uszkodzeniu czujnika kable sprawne. Pompa została wymieniona po uszkodzeniu po wypadku. Wspomaganie standardowo działa ale ma problemy przy dynamicznych obrotach kierownicy. Czujnik wymieniłem na drugi i dalej to samo. Kodowanie sprawdziłem. Pytanie dotyczy sprawdzenia...
no właśnie próbowałem wszystkich z końcówkami L,R,M,N wszystkie do wspomy wchodzą tylko ten błąd w abs mnie zastanawia. Czy nie koduje się jakoś wspomagania? Dodano po 1 Na flash 0022 był ten sam błąd.
Witam. Mam problem z golfem 5 z 2005 r. mianowicie: Paliła sie cały czas kontrolka od wspomagania na żółto po podłączeniu pod komputer ( Vag VCDS) pokazało błąd : 00573 - Czujnik momentu obrotowego kierownicy (G269) 008 - Niezrozumiały sygnał Po skasowaniu błąd powracał. Po miesiącu kontrolka zmieniła się na czerwoną i przestało działać wspomagania....
Witam BMW e60 3,0 D 2003 rok Klient przyjechał z błędem kąta skrętu oraz silnika pompy wspomagania, wymienił gdzieś czujnik na nowy. Po wymianie błąd nie zgasł. Zdemontowałem fotel i zobaczyłem że cały sterownik jest w wodzie, sprawdziłem całą instalacje między pompą a sterownikiem. Komputer w środku już był kiedyś grzebany i zgnił. Na drugim sterowniku...
Witam! Podłączam się do tematu. Rozebrałem pompę marki KOYO bo widniał tam błąd: Adres 44: Wsp.kierownicy Plik etykiet: 6Q0-423-156.LBL Oznaczenie elementu: 6Q0 423 156 A Komponent i/lub wersja: LenkhilfeKYO X908 Kodowanie: 00110 Kod serwisu: WSC 65793 Znaleziono 1 b31d: 01309 - Sterownik uk3adu wspomagania kierownicy (J500) 37-00 - Uszkodzony Wszystkie...
Bez kodowania,na autokalibracji, w najlepszym przypadku będą gorsze osiągi, w najgorszym - problemy z odpalenie i śmierć silnika w ciągi kilku miesięcy A skąd niby to wiesz? Na samoadaptacji wtryskiwacze pracują przecież stale i jeśli ją wykasujesz powracając do pierwotnych kodów - dopiero się zdziwisz jak silnik fatalnie pracuje... Jeżeli wkładasz...
Witam Panowie opisze moze moj problem od poczatku robilem swapa silnika na 2.5 i kompletnej instalacji elektrycznej problem tkwi w tym iz komputer nie podaje sygnalu na pompe paliwa przekaznik sprawdzony pompa rowniez na krotko działa jedyne co sie dzieje to w momencie krecenia rozrusznikiem napiecie podskakuje na 0.2V po zwariu przekaznika dalej lipa...
Na starej też był ten błąd i błędy czujnika kąta skrętu, Jakiś czas temu diagnostykę robiłem przy nim, bo to dalszego sąsiada auto. Wspomaganie działo ale nie na 100%, nie zmieniało siły wspomagania w zależności od potrzeb. Cały czas było tak na 40%. Dopytałem co było robione, i się dowiedziałem że wymienili maglownicę, silnik wraz ze sterownikiem i...
kodowanie wspomagania kodowanie silnika wspomagania pompa wspomagania
visual zapis pliku zasilacz lm317 lm350 silniki 1ca90
interfejs diagbox bateria hilti
Landirenzo Omegas - przepalający się bezpiecznik Integracja AS5600 z BASCOM przez I2C