Moim zdaniem problem jest w układzie niskiego ciśnienia a Ty szukasz po stronie wysokiego. Jak ma pompa WC wytworzyć ciśnienie skoro nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa? Zacząłbym od wpięcia manometru przed pompą WC i porównaniu wskazania z INPa. Jeżeli faktycznie tak jest to bardzo prawdopodobne że masz uszkodzony regulator po stronie niskiego ciśnienia...
Miałem ten sam problem na warsztacie który po ciężkich walkach udało się rozwiązać. Błąd p0002 , rozepchniety filtr paliwa. Wymieniliśmy pompę w zbiorniku, filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa , podmieniony zawór na listwie oraz czujnik. Przyczyną okazala się pompa wysokiego ciśnienia a dokładnie sitko pod króćcem wejścia do pompy było zapchane...
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
Witam, pacjent DAF XF E6 (F7_BH Series) 2017-... Objaw: podczas jazdy przy rozgrzaniu i prędkości około 80 km/h bez naczepy wyskakuje błąd P228D Sterowanie ciśnieniem szyny. Wartość ważna, ale poniżej normalnego zakresu działania. Filtr paliwa + sitko wymienione, widoczny olej. Pompa niskiego ciśnienia wymieniona, ciśnienie na niskim obwodzie ok. Zwór...
Witam. Problem mam z citroenem Jumpy 2.0hdi rhx 02r. Auto zaczęło gasnąć w trakcie jazdy ale po chwili odpalało. Zapychało się sitko na zaworze regulacji w pompie. No i teraz tak, pompa w zbiorniku założona nowa razem z całym koszem, układ paliwowy cały umyty, pompa wysokiego ciśnienia założona druga sprawna ale bez opiłków, filtr paliwa nowy, czujnik...
Witam, mam mercedesa w163 ML 270 CDI i ten sam problem... Męczę go od grudnia ! w tym czasie: wtryski sprawdzone 2x pompa wysokiego ciśnienia po regeneracji, czujniki na listwie CR NOWE wymienione, sitko w zbiorniku sprawdzone- czysciutko, filtr paliwa 2x mann-filtr a tera kneht, Komputer silnika zmieniony z innego 100% sprawny, instalacja do czujnikow...
Witam ja walczyłem z tym problemem 2 lata. Wyjecie sitka to jest najgorszy BŁĄD.Przez te sitko paliwo idzie na listę i wtryski. Dlatego wtryski i listwa jest jeszcze czysta i po czyszczeniu sitka to jeszcze chodzi. Opiłki są z pompy wysokiego ciśnienia. Demontowałem cały układ paliwowy. Mycie płukanie druga pompa wysokiego ciśnienia zawor na pompie...
odepnij czujnik wysokiego cisnienia jest na listwie miedzy 3 a 4 wyjsciem na wtryski tyle ze pod spodem listwy nie pomyl z czujnikiem temp paliwa jak odepniesz sprawdz jakie cisnienie widzi sterownik jak jakies 900bar czy 400 mozesz sprubowac zapalic autko jak zapali zawor regulacij cisnienia na listwie podmien bo to najpredzej on sie zmeczył albo wyczysc...
Witam, potrzebuję pomocy w diagnozie usterki, ponieważ nie mogę uruchomić silnika, auto stoi pod chatą. Po przekręceniu kluczyka silnik pali na strzał, ale pracuje dosłownie ćwierć sekundy i natychmiast zdycha i tak za każdym razem. Zaczęło się od tego, że kuna pogryzła górny wąż cieczy chłodzącej wychodzący z nagrzewnicy. Wymieniłem, jednocześnie zauważyłem,...
Chyba jednak regulator wymieniłeś bo przy opiłkach to raczej on pierwszy padnie. Też wymieniałem regulator bo myślałem że to on był winny za gaśnięcie auta. Ale wykręcałem go kilka razy i za każdym razem są opilki na sitku od tego regulatora. Wyczyszczę i dzień spokój. Kupiłem pompę wysokiego ciśnienia dzisiaj i na dniach będę się bral za wymianę....
Witaj ponownie :cry: Była nie była pompa paliwowa, temat przerabiany wielokrotnie. Na odległość porady :D Znalazłeś winowajce i nie mów, że nie usunąłeś usterki. :D Żartuje, przepraszam. Nie sprawdziłeś zasilania na kostce a szkoda, bo widzisz jest taki problem :D że to nie tedy ma wracać paliwo i nie jest dziwne, że nie mogłeś wdmuchnąć powietrza,...
Witam!! Układ paliwowy odcinał paliwo powyżej 2tyś/obr lub pod obciążeniem, gasł i mogłem go odpalić od razu i tak aż wjechałem na podwórko. Pojawił się błąd skanowany Delpi P0089 dodam iż pompa wysokiego ciśnienia była regenerowana równo rok temu po 20 tyś/km zatrzymał się. Zacząłem od wymiany filtra paliwa, przewodów paliwowych czujników na listwie...
Jak jest za duże ciśnienie na niskim obwodzie paliwa, sprawdź sitko na pompie CR. :)
Temat rozwiązany. Wymiana regulatora ciśnienia na listwie (pęknięte sitko) i wymiana pompy wysokiego ciśnienia rozwiązała problem z odpalaniem.
Bo wygląda na niskie ciśnienie paliwa i stąd błąd ubogiej mieszanki. Jest więc filtr pompa w baku (sitko na pompie) oraz pompa wysokiego ciśnienia. Najpierw wypadało by zrobić diagnostykę jak ma się ciśnienie paliwa żądane do rzeczywistego.
Pompa wysokiego ciśnienia (CR) do naprawy. Opiłki koloru srebrnego (brązowe od pompy w zbiorniku), po wymianie na nowy regulator znów zapchane sitko.
Ja w swoim usunąłem, narazie działa. Faktycznie mogłem go wydmuchać z brudu- przecież tam po to jest , ale od momentu wywalenia tego sitka jest ok. Ssilnik nie wariuje na wolnych obrotach , trzyma równe obroty i nie gaśnie. Pisałem co zrobiłem ale każdy ma wybór co zrobić. Nie do końca zgazam się z konecznością zamawiania pompy WC- ten regulator już...
to mnie teraz wystraszyłeś. Wyciągałeś może sitko na pompie wysokiego ciśnienia?? Są tam opiłki?? W przyszłym tygodniu muszę zerknąć tam u siebie.
Witam. Mam problem w renault mascott 2.8 dCi. Kupiłem już z takim problemem że po ujęciu gazu auto przestaje na niego reagować aż spadną obroty. Pedał gazu wymieniany, bez zmian. Podobno w pompie jest jakiś zawór z sitkiem który zatyka się opiłkami z pompy wstępnej. Miał ktoś podobny problem. Ktoś wie gdzie to sitko? Dodano po 34 Pamiętam że raz podpisaliśmy...
Jeśli będziesz mieć błąd od wysokiego ciśnienia paliwa, wtedy całkiem możliwe, że silnik ograniczy moc. Wymień filtr paliwa, sprawdź odstojnik i sitko na pompie.
Spróbuj wyczyścić tez zawór regulujący paliwa będący w pompie wysokiego ciśnienia, bo w tym zaworze jest sitko, co być może również jest zanieczyszczony. (Warto sprawdzić, bo jeśli błąd powraca, to nic nie pozostaje jak sprawdzić ten zawór.) Dodatkowo sprawdź w starym filtrze paliwa, czy nie było obecności opiłków, bo jeśli się okaże, że jednak minimalnie...
Jak odma jest podłączona do kolektora ssącego to sprawdził bym drożność, czy nie jest zakitowany nagarem. Pompa wyjątkowo wrażliwa na paliwo, Na wejściu paliwa do pompy jest zawór regulujący wewnętrzne ciśnienie w pompie i sitko. Czy zatkany powrót paliwa z pompy mógłby być powodem dużego dawkowania, warto to sprawdzić. Angielskie silniki Perkinsa robione...
Jakieś błędy się pojawiają? Na starym regulatorze jak wyglądało sitko? W swoim HDI 90KM też miałem ten problem tym że miałem błąd P0230. Regulator do podmiany na 20 km spokój, potem znów ten sam błąd. Pompa wysokiego ciśnienia (Pompa CR na rozrządzie) do naprawy u mnie poszła. Opiłki w układzie paliwowym. Zgasł i nie chciał odpalić. Odłączenie klemy...
hej już działa! założyłem ze skoro pompka ręczna pompuje do pompy wysokiego ciśnienia to jest przepustowa… dziś rozebrałam ten „odstojnik” a tam gluty :) także dziękuje za naprowadzenie, bo przeoczyłem to małe sitko które się tam znajduje a o którym już wcześniej wspomniano. trzeba się było przespać z tematem a dziś świeża głowa i...
Zawór ciśnienia paliwa , przeplywomierz i czujnik na listwie , takie miał błedy, usunał je gosc , przejechalem sie i pokazal zawor cisnienia paliwa ten przy pompie wysokiego ciśnienia Dodano po 2 załozyłem nowy ten zawór zgniotło w nim sitko, kupiłem drugi zawor to byly na nim opiłki po kilku kilometrach, jak go wyczyściłem to bylo dobrze ale nie odpala...
Jeżeli silnik pracuje nadal po wyjęciu kluczyka to pada regulator ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia. Jak go wyjmiesz to tam jest takie malutkie sitko jeżeli są na nim opiłki to możesz mieć mały problem, i najlepszym wyjściem bedzie płukanie całego układu łącznie z myciem zbiornika. Ogólnie wszelki syf w paliwie dla takich układów wtryskowych jest...
hej już działa! założyłem ze skoro pompka ręczna pompuje do pompy wysokiego ciśnienia to jest przepustowa… dziś rozebrałam ten „odstojnik” a tam gluty :) także dziękuje za naprowadzenie, bo przeoczyłem to małe sitko które się tam znajduje a o którym już wcześniej wspomniano. trzeba się było przespać z tematem a dziś świeża głowa i...
Witam, auto jak w temacie przy kręceniu kierwonicą nawet z kołami przednimi w górze. Pompa wspomagania potrafi stanąć całkowicie. Wymienione: -maglownica na nową ale w zamienniku (stara całkowcie luz i zużyta wyciek z obu stron) -pompa wspomagania sprawdzona w zakładzie który je naprawia. Sprawna -nowy pasek. Wygląda to tak jakby coś nagle blokowało...
Witam posiadam fiata ducato 2.8 jtd 2001 i mam z nim taki dziwny problem auto odpala na samostarcie nieważne czy ciepły czy zimny jak już odpali to silnik pracuje równo nie kopci jak go się zgasi już nie odpali i trzeba użyć samostart no i teraz się robi ciekawsze tak samochód się zachowuję na filtrze paliwa firmy na f....n jak go zamieniłem na filtr...
Witam. Samochód alfa 159, problem z głośną pracą pompy wspomagania. Pompa wymieniona na regenerowaną. Po odpaleniu auta chodzi, że jej wogole nie słychać. Jak płyn wspomagania sie spieni pompa zaczyna być słyszalna. Przy wysokich obrotach problem ustaje. Najgorzej jest na luzie. W alfach 159 problem był ze zbiorniczkiem, w którym urywało się sitko i...
Problem rozwiązany trzeba przeczyscic sitko przed pompą wtryskiwaczy (czujnik wysokiego cisniena) z opilek metalu i chodzi jak złoto ;-) Lepiej zregeneruj pompę wysokiego ciśnienia, wymień filtry i wyczyść układ, bo za nie długi czas dojdą jeszcze wtryski do regeneracji.
Brud znajdował się na sitku i opiłki prawdopodobnie z pompy... dziś zostało jeszcze raz sprawdzone sitko na zaworze i kilka opiłków było.. więc pompa niestety do wymiany i zawór rozprężny też bo sitko dosyć sporo dziurawe.. Po włączeniu ciśnienia na niskim 1,5 bar a na wysokim 5 bar. Wcześniej było lepiej. Teraz już nawet dosyć mało chłodzi. Dodano...
Jest ale chyba fabryczny. W instalacji nic nie było ingerowane. Właśnie próbuje namierzyć gdzie jest centralka alarmu ale coś mi słabo idzie.Cyrki zaczęły się od zbiornika jakiś czas temu. Pompa się zacinała gdyż farba się łuszczyła w zbiorniku i zatykała sitko. Zbiornik wraz z pompą został wymieniony (używka z nowszego rocznika-niemalowany). Chwilę...
Mam problem z silnikiem 1.3 cdti 55kW w Corsie C. Problem zaczoł się zimą. Auto nie chciało odpalać a jak odpaliło to strasznie dymiło na biało (czuć niespaloną ropę). Okazało się ,że wtryskiwacze leją wiec je zregenerowałem. Auto dalej dymiło więc okazało się,że jest kompletny brak kompresji na 1 i 4 cylindrze. Zrobiłem remont silnika i trochę sie...
...niejednokrotnie miałem ów wyciek spowodowany zatkaniem się dziurek w kolbie... nalewana kawa spokojnie gromadzi się w kolbie i wypływa pod włożonym sitkiem bokami kolby. Również jestem zdania, że cały układ transportu wody, a potem kawy - musi być drożny. Ja mam już trzy takie ekspresy, z tego jeden działający poprawnie na oryginalnych częściach,...
Witam trafiło do mnie na warsztat auto , którym nie mogę sobie poradzić i już nie mam pomysłów co może być problemem , może ktoś z was miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł. Mianowicie auto to renault scenic 3 z silnikiem 1.6 dci 130km . Problem polega na tym że auto po odpaleniu generuje 1800 bar cisneienia paliwa na listwie na wolnych obrotach...
Witam. Jeśli chodzi o zbyt wysokie ciśnienie,to jest tam regulacja w wyłączniku ciśnieniowym. Być może się rozregulował. Kosz ssący musi być ,bo inaczej pompa nie będzie chciała ciągnąć wody. Chyba,że pompa ciągnie wodę z poziomu na którym stoi,to być może pociągnie bez kosza. A dodatkowo jest tam sitko ,które zabezpiecza przed dostaniem się większych...
Miałem podobny problem w silniku 2,2HDi. Błąd pojawiał się po ostrej jeździe, przy ponownym uruchamianiu silnika. Obstawiałem regulator ciśnienia na pompie. Jak na razie (kilka tys. km) pomogło wyciągnięcie pompy paliwa ze zbiornika i oczyszczenie filtra wstępnego, który stanowi zintegrowaną część z pompą paliwa. Co ciekawe nie był specjalnie brudny,...
Widzę, że nikt nie komentuje wartości które podałeś, więc pozwolę sobie, jak to określił pewien kolega kila postów wyżej, trochę "pobredzić". Gdybyś miał Fabię 1.4 Tdi to wszystko było by w normie. Ale że twoja Fabia to 1.4 Mpi, to masz kolego o 0,5 bara za niskie ciśnienie smarowania przy 2000 obr/min. Nie wspomnę, że im wyższe obroty tym różnica na...
Jeden ma takie gęste sitko w którym zbierają się syfy z paliwa do tego filtr paliwa do wymiany, drugi po prostu się uszkadza więc raczej wymiana, w zależności od producenta w którymś przypadku siedzi w pompie wysokiego ciśnienia. pozdr
(at)ElektrodaBot https://obrazki.elektroda.pl/6897289800_... AI: Czy oprócz mrugania tej kontrolki pojawiają się inne objawy, np. kod błędu, brak grzania, dziwne dźwięki? Brak grzania Bezpośrednia odpowiedź Brak grzania przy migającej kontrolce i brak czerwonego „lockout” na zdjęciu zwykle oznacza: kocioł widzi żądanie grzania, ale nie dochodzi...
Jakich argumentów użyć żeby ich zmusić do działania? A skąd my to mamy wiedzieć jakich masz użyć argumentów, skoro nawet nie chesz odpowiedzieć na zadane, proste pytania. Zadano Ci pytania: Czy są dobowe wahania ciśnienia wody? Tzn. czy są takie pory dnia w których ciśnienie jest wyższe, jest normalne, obniżone? Czy u sąsiadów jest podobnie, czy mają...
Witam. Peugeot 307 2002r, 90 PS, układ paliwowy Siemens. Usterka to za wysokie ciśnienie na listwie 500-600 Bar. Za regulację ciśnienia jest odpowiedzialny zaworek przelewowy przy pompie (pompa Siemens nie rozbieralna). Wymieniłem całą pompę na drugą i usterka ustała, ciśnienie w normie. Po przejechaniu 150 km ciśnienie znowu wzrosło, od razu głośna...
Witam, odświeżę temat, mam podobny problem, błąd 74 ciśnienie za kryzą zbyt wysokie, pokazuje ponad 6bar, wyjąłem filtr-male sitko na przewodzie bylo czyste, odłączyłem wąż między dozownikiem a wtryskiwaczem w tłumiku, przy teście z dozownika wylecialo okolo 100ml ad blu (wiec chyba nie jest zatkany bo podaje tylko nie ciągiem jak z kranika a pulsacyjnie...
Witam. O tym że na benzynie koniecznie trzeba jeździć to już sam się przekonałeś. Ciśnieniem roboczym na rozdzielaczu steruje regulator elektrohyrauliczny (bez niego też się da ale na poprawne parametry nie ma co liczyć).Nie spotkałem się z takim objawem aby zblokował całkiem(ustawiając wyższe ciśn. w dolnej komorze).Sprawdź na początek czy na wlocie...
Dla lepszego zrozumienia działania myjki ciśnieniowej wstawiam opis. Zaznaczam, że jest to myjka marki Makita HW130, myślę, że rozwiązania innych firm są podobne. Myjkę podłączamy do ujęcia wody przez filtr 1 (sitko), następnie woda trafia na pompę i z niej pod zwiększonym ciśnieniem tłoczona jest przez zawór ciśnieniowy 8 i zawór zwrotny do lancy....
Dzięki za podpowiedź. To tylko czysto teoretyczne rozważania. Po co od razu zabierać się za pompę te przecież są nie do zdarcia o ile paliwo jest OK. Wczoraj "przestudiowałem" lekturę użytkownika ~lusnia49 (super gość!!!! - mnóstwo dobrych porad o silnikach HDi) i wziąłem sobie jego rady do serca. Przed chwilą zlokalizowałem i usunąłem usterkę. Przyczyną...
Pomiary ciśnienia wykazały podciśnienie :cry: Bezpośrednią przyczyną było zatkanie zaworka zwrotnego w króćcu łączącym wąż zasilający z obudową filtra paliwa(tego mniejszego - wstępnego). To skutek. A przyczyną pierwotną buło założenie sitka na smoku na powrót a nie na wąż ssący. Jakiś czas temu zleciłem w serwisie wymianę czujnika poziomu paliwa i...
Witam, samochód gaśnie w czasie jazdy. Jak jadę baaardzo spokojnie to rzadko gaśnie, ale jak zaczynam gazować gaśnie w różnych sytuacjach (przy dodawaniu gazu, przy odpuszczaniu gazu, sam od siebie...). Niedawno była wymieniana pompa paliwa (lecz problem był bardziej z przekaźnikiem MAIN, który coś jakby nie stykał, był przepalony styk na przewodzie...
Panowie, ja woziłem się z podobnymi objawami. Nie do końca wiem, co było powodem, ale... Po pierwsze wymieniłem katalizator (był zapchany). Po drugie wyczyściłem ssak na pompie paliwa. Pompa jest umieszczona w zbiorniku. Jest to pompa zanurzeniowa, więc jest chłodzona benzyną. Sugeruję nie jeździć na "rezerwie" za długo. W moim przypadku ssak (sitko...
pompa wysokiego ciśnienia ducato pompa wysokiego ciśnienia volvo pompa wysokiego ciśnienia
amica usterka wgrac mobile kompresor osuszacza
opcom meriva scania przekaznik swiateł
Master STARG8 – wyłączenie samozamykania bramy, ustawienia TCA/DIP-switch Nice Master MC424 MC824 jak wyłączyć samozamykanie bramy wjazdowej