I oto był czas otworzyć pacjenta. Postawiłem czujniki na listwie wtryskowej - bez zmian. Odkręciłem pompę wtryskową - przy rozruchu wałek się kręci, czyli napęd pompy ok. Pompa na stół, zaworek przy powrocie czysty w środku. Odkręcam zawór na zasilaniu i... https://obrazki.elektroda.pl/3508007000_... a w korpusie https://obrazki.elektroda.pl/6184305700_...
Opiszę swój problem który został rozwiązany dla potomności. Z roku na rok coraz to było gorzej z rozruchem nie palił za pierwszym razem. Szukałem w świecach żarowych /niestety to nie świece na odłączonych świecach palił nawet przy -16. Szukałem może łapie lewe powietrze do paliwa do pompy Wysokiego ciśnienia ./ Podłączyłem pompę elektryczną 6 barową...
Witam. Zwracam się o pomoc ponieważ napotkałem pewien zawór w układzie hydraulicznym Massey Ferguson seria 600, 4x4. A mianowicie bardzo możliwe, że będę musiał ten zawór wymienić / zastąpić innym zaworem. Jest on nie do odnalezienia po numerach katalogowych, oraz nie wiem jakim zaworem mógłbym go zastąpić. A mianowicie zawór ten w katalogu nazywa się...
Witam wymienilem uszczelki w silowniku i rozebralem rozdzielacz po zlozeniu wszystkiego nawet nie drgnie gdzie jest blad zaworek sprawdzilem moze cos z sekcja zle ja ustawilem czy co Dodano po 10 dodam ze przed naprawa podnosil tylko na zimnym jak sie rozgrzal bylo ciezko podniesc kosiarki
Akurat zaworek wyjściowy możesz wymienić - skoro jest różnica w wydatku poszczególnych "sekcji" - z racji budowy tej pompy powinna być jednakowa.
temat zamkniety. 2sekcje pompy wtryskowej i zaworki sekcji do wymiany
Jeśli chodzi Ci o to o czym ja myślę to nad każdą sekcją masz oddzielny zawór który utrzymuje ciśnienie na przewodzie. Później jedynie to z tyłu pompy na śrubie zaworek zwrotny. Żadnego innego nie kojarzę.
Najpierw ustawiasz 1 cylinder na określoną wartość zapłonu (24przed OT lub inny w zależności od potrzeb) potem musisz wyręcić kruciec 1 sekcji pompy wtryskowej wyjąć spręzynkę i tłoczek zaworka i zakręcić króciec .Na kruciec zakręcasz ucięty kawałek przewodu wtryskowego(uciąć przewód pod kątem i zagiąć dół)Ręczną pompką pompujesz paliwo do pompy wtryskowej...
Ogólnie nie ma możliwości by na kołach zębatych luz był taki duży by brakło regulacji. Z nowymi kołami uważaj dużo było przypadków źle nabitych znaków. Co do pompy to tak nie powinno być. Bez względu czy kręci się ręcznie czy rozrusznikiem paliwo ma tryskać z każdego króćca. Możesz sprawdzić lub zamienić z inną sekcją zaworek zwrotny ale to raczej nie...
Zrobione wtryskiwacze jak pisałem, zrobiona pompa wtryskowa ( sekcje, zaworki, pompka... ustawienie na stole) Zrobił się zupełnie inny ciagnik - ma "siłę" i to już od wolnych obrotow! Niemniej jednak zamierzam wymienić zestawy tuleje, tłoki sprawdzić głowice - jednak nie jest to to co powinno być nadal kopci (chociaz o wiele mniej, ale też "wali" spalinami...
Masz w pompie trzy sekcje po dwa zaworki , które raczej są dobre bo dają ciśnienie, powinno być zabezpieczenie ciśnieniowe (przelewowe) którego nie możesz zlokalizować,zobacz czwarty moduł zaworków-przyjrzyj mu się dokładnie .Spróbuj zrobić zdjęcie tych zaworków.
Witam rozebralem swoja pompe z nadzieja ze mam brudny filtr, niestety nie to bylo problemem szarpania na gazie, w pompie uszkodzone zaworki na sekcjach i brak oleju olej udalo sie zdobyc dzieki czlowiekowi od lat pracujacemu w branzy olejarskiej, natomiast problem zaworow pozostal, po zlozeniu dalej szarpie. Jezeli macie ochote rozebrac swoja pompe...
Z regeneracją pompy też trzeba uważać. Komplet nowych sekcji i zaworków do C-360 kosztuje jakieś 220 zł. A w niektórych zakładach takie pompy potrafią naprawić za 200 zł w całości.
Jeżeli leci to membrana jest w porządku. A jeśli tam nie ma membrany to co robić? W zasadzie to ona nie zasysa z racji iż paliwa napływa samoczynnie. Natomiast faktycznie tłoczy, czyli utrzymuje ciągłość strumienia paliwa podczas pracy silnika (zasilenie sekcji tłoczących). Jakimś kryterium będzie przepływ paliwa do zbiornika (powrót) oraz oczywiście...
pompę wtryskowa ustawiamy na znaki ,a wał korbowy ustwiamy na 26 stopni przed gmp --silnik 200 a silniki pozostałe na 24 stopnie i wkładamy pompę. wykręcamy pierwszą sekcje wyjmujemy zaworek i skręcamy z powrotem.Teraz nakręcamy rurkę paliwową uciętą zaginamy do dołu.Pompujemy pomka zasada jest taka jedna kropla na sekundę
Sto procent stoi sekcja. Listwa nie ma jak się zaciąć, chyba że rozsypał się regulator. Nieraz wystarczy na zasileniu pompy wpryskać jakiegoś odrdzewiacza i zostawić tak na chwilę zakręcić silnikiem i znów odrdzewiacz. Najprościej to odkręcić krućce z pompy wyciągnąć zaworki i sprawdzić ktora sekcja bardzo ciężko chodzi. Jeśli nie została mocno zatarta...
Zaworki się wyciąga i sprawdza czy są szczelne jak wyglądaja powierzchnie styku. Można je dotrzeć na pastę polerską lub kupić nowe 6szt. Ja przeważnie docieram jak nie chce wydawać kasy na kompletny rement pompy (zaworki plus kompletne uszczelnie sekcji tłoczących). Rozbieram zaworki sprężynkę odkładam ewentulanie lekko rozciągam aby silniej dociskała...
A ja się zapytam - co z tego, że kopci na czarno? Jak ma kopcić, na różowo? To stary silnik, nie wysilony i o niskiej sprawności, w dodatku nie spełniający jakichkolwiek norm emisji spalin - będzie kopcił, nawet sprawny. Charakterystyczny grzechot, to albo zacinająca się iglica któregoś wtryskiwacza, bądź uszkodzone zaworki w sekcjach pompy.
Skoro nie było filtrów to oczywiste że gdzieś się zapchało, szkoda czasu na dywagacje dlaczego nie sprawdziłeś po zakupie. Teraz trzeba szukać gdzie się zapchało, za koleją od zbiornika, poprzez filtry, pompkę zasilającą, aż do pompy wtryskowej. Jeżeli syf podwiesił zaworek w pompce zasilającej to pół biedy czyszczenie nie jest skomplikowane, gorzej...
Witam, wyjechałem i nagle zgasł, więc po diagnozie okazało się że pompa do pompowania ręcznego padła. Wymieniłem pompkę ręczną, filtry paliwa. I teraz mam problem bo muszę odpalać na plaka gdyż cofa paliwo z pompy wtryskowej. Rozkręcałem też zaworki wychodzące z sekcji wysokiego ciśnienia, te do których przykręcone są węże od wtrysków. Chciałbym wymienić...
Ad 1. Czysty zbieg okoliczności. Ad 2. Zaworek zwrotny nie jest na wylocie pompy wtryskowej tylko w jej sekcji tłoczącej, jeśli zaworek się rozleci to owszem są problemy przy odpalaniu po dłuższym postoju, dlatego tak często montuje się zewnętrzne zaworki zwrotne na przewodzie zasilającym paliwa.
W przypadku nietłoczenia paliwa przez jedną z sekcji pod obciążeniem pompa może wytworzyć żądane ciśnienie ale spada jej wydajność (mniej paliwa przetłoczy). Jeśli wtryskiwacze są szczelne na przelewach to ta mniejsza ilość paliwa może im jeszcze wystarczyć do pracy. Ale to tylko takie moje hipotezy co do tego zaworka. Uszkodzenie jednej z sekcji w...
Pompka wstępna z zaworkami sprawdzona? Środek pompy cały nowy, na najlepszych częściach włącznie z sekcjami WZM, stara została jedynie pompka zasilająca. Dziwne jest to, że przed regeneracją pompy i ustawieniem zaworów, palił od strzała, a pompa była w agonalnym stanie, bo ciągnik stracił moc i kopcił jak dziki bo miał podkręconą dawkę paliwa.
Miałem podobny przypadek, po nagrzaniu ropa robi się rzadsza i przy niesprawności układu zasilania zaczynają się problemy. U mnie winowajcą był zaworek zwrotny na wyjściu jednej sekcji pompy, słabsze było ciśnienie( do zrobienia bez de montażu pompy). Zimny również zapalał bardzo dobrze, pięć garków to nie to co cztery.
Witam. Silnik Andoria SW 400 Nie pracuje pierwszy cylinder. Przy luzowaniu przewodów wtryskiwaczy ze wszystkich ładnie sika, a z pierwszego piana i paliwo. Pompa po serwisie - rzekomo zanieczyszczony był zaworek wylotowy sekcji pierwszej... Czy jest możliwość, że przez wtryskiwacz ( zawieszony, zatarty..} może cofać się kompresja i wytwarzać pianę?
Ok kolego wiec cos z pompa moze byc... A jak sie ma te sterowanie pompa na zaworkach nowym i starym? Zapewne ster pompa wys cienienia 1 i 2 to sekcje 1 i 2 prawda? Zostawic stary zawor co wskazuje 20-24% czy nowy na ktorym skacze 7-18%?
Każdy mówi co innego. Dla jasności. Pod tymi śrubami znajduje się zaworek, nad zaworkiem pionowa sprężyna którą dociska owa śruba.
Pierwszy raz widzę pompę bosch w silniku sw359,ale w niczym to nie przeszkadza. -sprawdzić czy zaworek świecy żarowej nie jest cały czas otwarty. -sprawdzić pompkę zasilającą lub wymienić. -sprawdzić wtryski Jeśli te zabiegi nic nie pomogą to. -uszkodzone uszczelnienie na sekcjach. -mikropęknięcie korpusu pompy wtryskowej,
Przeciek w magistrali lini sterującej wydajnością pompy tloczkowej.Za małe cisnienie nie przestawia pompy na pełna wydajnośc.Jak ruszasz dzwignia hydr.zewnetrznej to dodatkowe cisnienie wysterowuje poprawnie pompe o zmiennej wydajnosci. Zle działa albo zaworek zwrotny w trójniku albo wyrobione kulki/gniazda w którejś sekcji rozdzielaczy hydr.
Pompa ABS do tego nic nie ma. W tym celu zakłada się zaworki hydrauliczne na przewody idące do tylnych zacisków.
Witam kolegów ! Proszę o radę pompa wtryskowa w ursusie 1014 nierówno dawkuje paliwo na poszczególnych sekcjach to znaczy na małych obrotach od 0 do 1000 dawkuje równo na wszystkich sekcjach , od 1000 do 1800 są duże różnice na poszczególnych sekcjach , od 1800 do końca są znowu równe dawki . Wymienione zostały same sekcje wynik ten sam ,póżniej wymienione...
Zależy o jakie ciśnienie koledze chodzi. Pompka zasilająca musi wytworzyć ciśnienie minimum 1 atmosfery. Sekcje w pompie jeśli są szczelne potrafią wytworzyć ciśnienie rzędu 500 atmosfer. Później wszystko zależy od zaworków na pompie.
Ten problem jest dość znany w przypadku silników PSA. Pompa ma ciekawą konstrukcję, gdzie pomiędzy sekcjami niskiego i wysokiego ciśnienia jest taki zaworek/kanalik smarujący, dawkujący paliwo na wałek mimośrodowy, napędzający tłoczki sekcji wysokiego ciśnienia. Jak się toto zapaćka lub zatnie, to mimośród traci smarowanie, stąd to łuszczenie się powierzchni...
Własnie, ów zaworek... Chodzi o to przejście pomiędzy sekcjami pompy na górnym dekielku? Było w pozycji zamknięte, nie puszczało ciśnienia. Jak rozumiem jego zadanie polega na otwieraniu się przy zbyt dużym ciśnieniu? Kręcac pompą zalaną olejem ręcznie czuć było że jakieś podciśnienie wytwarza. Dlatego jeśli dobrze rozumiem jego działanie to sądze że...
W opryskiwaczu w powyższym modelu nie podaje wody na lancę. https://obrazki.elektroda.pl/5858582100_... https://obrazki.elektroda.pl/4965848300_... Co może być przyc... Bezpośrednia odpowiedź Najczęstsze przyczyny „nie podaje na lancę” w tym opryskiwaczu JARMET z pompą UDOR ZETA 140/10 (ze zdjęć) to: - zawór/regulator ciśnienia...
Byłem u mechanika okazało się że pompa się zacina na 3 sekcji oraz padł zawór który trzyma paliwo żeby się nie wracało do zbiornika ale po wymianie tego zaworka i tak zbytnio się nie poprawiło
Sygnał zwrotny o kącie wtrysku tutaj jest realizowany przez wtrysk sterujący. Na iglicy tego wtrysku jest czujnik i sterownik wtedy wie kiedy iglica jest uniesiona czyli kiedy następuje wtrysk. Błędy są dwa jeden o za dużej różnicy kąta wtrysku (rozbieżność wtrysk realny a zakładany). Drugi błąd 550 ma przyczynę w nieodpowiednim sygnale. Powodów tego...
180 pln to nie starczy na cztery dobre sekcje ;> o zaworkach nie wspomne.Wiec ktoś te pompy naprawia za free i jeszcze za swoją kase kupuje do niej reszte czesci.Panowie takie rzeczy to tylko w erze.
Na obecną chwilę nie mam możliwości sprawdzenia ciśnienia sprężania. Zapala bez problemu. Czy w skutek unowocześniania celowo nie zwiększono ciśnienia wtrysku? W Escort 335 ciśnienie wtrysku to 19.5 MPa z tym że wtryskiwacze są wielotworowe i innej produkcji pompa wtryskowa. Silnik to już S312D a nie S312C. Na śrubie regulacyjnej (u góry regulatora...
Witam, Kolega kwok napisał: " Regulacja dawkowania pompy ale nie menzurkami na wyjściach tylko z podłączonymi wtryskiwaczami (pomiar tego co zostało wytryśnięte). " czy ktoś mógłby objaśnić o jaką regulację chodzi? bo szczerze mówiąc nie bardzo rozumiem. Czy chodziło mu o regulację pompy z wtryskiwaczami zamontowanymi w silniku, a nie probierczymi?...
kod masz 1349 i immo jest odblokowane po zapieciu klawaiturki po 30 sekundach uzbroi sie ponownie jesli jej nie podepne to immo jest off sterownik odblokowany . Podejrzewam uszkodzenie sterownika czy motorole wsad moge ze starego wgrac do nowego bez ruszania 27c512.????i czy w tym ukladzie jest tez jeden zaworek stop start . jak jest to na ktorym pinie...
wszystko sprawdzone głowice też były robione przykręciłem próbnik do każdej sekcji pompują ponad 300 bar bez problemu zaworki tłoczące też dobre jedynie to opóźnienie wałka rozrządu .Żeby wałek szło dostawić jak pompę ??? :cry:
andrzej lukaszewicz , Zbigniew Rusek dziękuje za wskazówki. Rozumiem, że pompa wymuszająca obieg wody jest zbędna, zastąpi ją pompa w piecu? Nad zaworkami elektrycznymi i termostatami pokojowymi do sekcji ogrzewania podłogowego oczywiście się zastanawiałem i też bym chciał. Co do miedzi - faktycznie przekonałem się (przekonali mnie ;) ), że TECEflex...
Na chwilę obecną problem rozwiązany - samochód jeździ, silnik pracuje równo, na biegu jałowym nie ma szarpania. Co się okazało? Jak rozebrali pompę drugi raz, to znaleźli ten sam plastik w jej zaworkach na sekcjach wysokiego ciśnienia... Oczywiście znacznie mniejsze niż te, które wyciągałem z regulatora VCV, ale o takim samym kolorze i strukturze. Sprawdzony...
Witam panowie mam podobny problem Pompa ibo 1300 INOX podłączona rura 32 do zbiornika na dnie zbiornika 2m głęboki zawór zwrotny z koszem od zbiornika do hydroforu z pompą idzie rura 32 lekko pod górę ok 1m wychodzi z ziemi do góry założone kolanko 90" za nim filtr siatkowy zawór plastikowy i pompa od pompy wychodzi rozdzielacz do hydroforu 50l i zaworek...
Małe - coś około 0,3 bar. Jeśli chcesz zastąpić elektryczną to w sumie dowolną ale żeby ciśnienie nie było za duże to trza by wymyślić dodatkowy zaworek redukcyjny (powrót z pompy może nie wyrobić). Sprawdź czy pompka zasilająca jest w pełni sprawna! Następny temat to sekcje w pompie wtryskowej - jak są mocno wyrobione to jest problem z paleniem i jak...
Palnikiem pompę :bad-words: :bad-words: :bad-words: :bad-words: NIE mogę człowieku kołhoz . NIE wolno stosować takich metod , uszkodzisz mechanizm ,sekcję, zaworki pompki. A jeszcze się zapali ...
Żeby tylko pompa nie trafiła do pewnego oszusta w Starym Paczkowie. Poczytaj:www.dodajoszusta.pl. Koszt regeneracji to zakup sekcji tłoczących 2 szt. i zaworki odcinające 2szt. Razem jakieś max. 300 zł. Zrobić można samemu, wystarczy uważnie rozbierać i przyglądać się co i jak złożone. Książki o naprawach Zetora są dostępne w necie, koszt zakupu 80...
Nie sądzę aby wymagane było wpuszczenie większej ilości gazu niż te 1200g Jednak przelicz ilość. Czyli ile mniej więcej mieści się w rurkach wymiennika JW - bo 0.7l to jakieś 0.6kg czynnika a to połowa tego co jest fabrycznie. W układach o mniejszej mocy które nie mają dużego zbiornika na czynnik taka ilość może być krytyczna. Natomiast ja jak popsułem...
Nie do końca przyznaję ci rację. Po prostu tak przekomarzać można się jeszcze długo i nic z tego nie będzie. Każdy z nas ma swoje doświadczenia, ich się trzyma i niech tak zostanie. Zużycie cylindra.... bo ja wiem. W moim c-4011 luz na zamkach dochodził do 4mm, pierścienie zgarniające nie miały rowkach, szczelina pomiędzy tłokiem a cylindrem miała grubość...
sekcja pompa zaworek pompa sekcja pompa wtryskowa
lutować podstawa odzyskiwać partycja ubuntu instrukcja predom łucznik
Symbol kranika w zmywarce Siemens – znaczenie, kody błędów, typowe usterki i naprawa Audi A6 C5 2.4 V6 2001 – kolejność i opis sond lambda, rysunek, lokalizacja