temat zamkniety. 2sekcje pompy wtryskowej i zaworki sekcji do wymiany
Akurat zaworek wyjściowy możesz wymienić - skoro jest różnica w wydatku poszczególnych "sekcji" - z racji budowy tej pompy powinna być jednakowa.
Najpierw ustawiasz 1 cylinder na określoną wartość zapłonu (24przed OT lub inny w zależności od potrzeb) potem musisz wyręcić kruciec 1 sekcji pompy wtryskowej wyjąć spręzynkę i tłoczek zaworka i zakręcić króciec .Na kruciec zakręcasz ucięty kawałek przewodu wtryskowego(uciąć przewód pod kątem i zagiąć dół)Ręczną pompką pompujesz paliwo do pompy wtryskowej...
Jeśli chodzi Ci o to o czym ja myślę to nad każdą sekcją masz oddzielny zawór który utrzymuje ciśnienie na przewodzie. Później jedynie to z tyłu pompy na śrubie zaworek zwrotny. Żadnego innego nie kojarzę.
Zrobione wtryskiwacze jak pisałem, zrobiona pompa wtryskowa ( sekcje, zaworki, pompka... ustawienie na stole) Zrobił się zupełnie inny ciagnik - ma "siłę" i to już od wolnych obrotow! Niemniej jednak zamierzam wymienić zestawy tuleje, tłoki sprawdzić głowice - jednak nie jest to to co powinno być nadal kopci (chociaz o wiele mniej, ale też "wali" spalinami...
Zaworki się wyciąga i sprawdza czy są szczelne jak wyglądaja powierzchnie styku. Można je dotrzeć na pastę polerską lub kupić nowe 6szt. Ja przeważnie docieram jak nie chce wydawać kasy na kompletny rement pompy (zaworki plus kompletne uszczelnie sekcji tłoczących). Rozbieram zaworki sprężynkę odkładam ewentulanie lekko rozciągam aby silniej dociskała...
Witam rozebralem swoja pompe z nadzieja ze mam brudny filtr, niestety nie to bylo problemem szarpania na gazie, w pompie uszkodzone zaworki na sekcjach i brak oleju olej udalo sie zdobyc dzieki czlowiekowi od lat pracujacemu w branzy olejarskiej, natomiast problem zaworow pozostal, po zlozeniu dalej szarpie. Jezeli macie ochote rozebrac swoja pompe...
Masz w pompie trzy sekcje po dwa zaworki , które raczej są dobre bo dają ciśnienie, powinno być zabezpieczenie ciśnieniowe (przelewowe) którego nie możesz zlokalizować,zobacz czwarty moduł zaworków-przyjrzyj mu się dokładnie .Spróbuj zrobić zdjęcie tych zaworków.
Sto procent stoi sekcja. Listwa nie ma jak się zaciąć, chyba że rozsypał się regulator. Nieraz wystarczy na zasileniu pompy wpryskać jakiegoś odrdzewiacza i zostawić tak na chwilę zakręcić silnikiem i znów odrdzewiacz. Najprościej to odkręcić krućce z pompy wyciągnąć zaworki i sprawdzić ktora sekcja bardzo ciężko chodzi. Jeśli nie została mocno zatarta...
pompę wtryskowa ustawiamy na znaki ,a wał korbowy ustwiamy na 26 stopni przed gmp --silnik 200 a silniki pozostałe na 24 stopnie i wkładamy pompę. wykręcamy pierwszą sekcje wyjmujemy zaworek i skręcamy z powrotem.Teraz nakręcamy rurkę paliwową uciętą zaginamy do dołu.Pompujemy pomka zasada jest taka jedna kropla na sekundę
Ogólnie nie ma możliwości by na kołach zębatych luz był taki duży by brakło regulacji. Z nowymi kołami uważaj dużo było przypadków źle nabitych znaków. Co do pompy to tak nie powinno być. Bez względu czy kręci się ręcznie czy rozrusznikiem paliwo ma tryskać z każdego króćca. Możesz sprawdzić lub zamienić z inną sekcją zaworek zwrotny ale to raczej nie...
A ja się zapytam - co z tego, że kopci na czarno? Jak ma kopcić, na różowo? To stary silnik, nie wysilony i o niskiej sprawności, w dodatku nie spełniający jakichkolwiek norm emisji spalin - będzie kopcił, nawet sprawny. Charakterystyczny grzechot, to albo zacinająca się iglica któregoś wtryskiwacza, bądź uszkodzone zaworki w sekcjach pompy.
Ad 1. Czysty zbieg okoliczności. Ad 2. Zaworek zwrotny nie jest na wylocie pompy wtryskowej tylko w jej sekcji tłoczącej, jeśli zaworek się rozleci to owszem są problemy przy odpalaniu po dłuższym postoju, dlatego tak często montuje się zewnętrzne zaworki zwrotne na przewodzie zasilającym paliwa.
Witam, wyjechałem i nagle zgasł, więc po diagnozie okazało się że pompa do pompowania ręcznego padła. Wymieniłem pompkę ręczną, filtry paliwa. I teraz mam problem bo muszę odpalać na plaka gdyż cofa paliwo z pompy wtryskowej. Rozkręcałem też zaworki wychodzące z sekcji wysokiego ciśnienia, te do których przykręcone są węże od wtrysków. Chciałbym wymienić...
Skoro nie było filtrów to oczywiste że gdzieś się zapchało, szkoda czasu na dywagacje dlaczego nie sprawdziłeś po zakupie. Teraz trzeba szukać gdzie się zapchało, za koleją od zbiornika, poprzez filtry, pompkę zasilającą, aż do pompy wtryskowej. Jeżeli syf podwiesił zaworek w pompce zasilającej to pół biedy czyszczenie nie jest skomplikowane, gorzej...
No nie koniecznie pompa mogła by się rozsypać. Wystarczy że zaworek na sekcji będzie szwankować i już tłoczenia nie będzie.
Witam. Silnik Andoria SW 400 Nie pracuje pierwszy cylinder. Przy luzowaniu przewodów wtryskiwaczy ze wszystkich ładnie sika, a z pierwszego piana i paliwo. Pompa po serwisie - rzekomo zanieczyszczony był zaworek wylotowy sekcji pierwszej... Czy jest możliwość, że przez wtryskiwacz ( zawieszony, zatarty..} może cofać się kompresja i wytwarzać pianę?
Miałem podobny przypadek, po nagrzaniu ropa robi się rzadsza i przy niesprawności układu zasilania zaczynają się problemy. U mnie winowajcą był zaworek zwrotny na wyjściu jednej sekcji pompy, słabsze było ciśnienie( do zrobienia bez de montażu pompy). Zimny również zapalał bardzo dobrze, pięć garków to nie to co cztery.
Ok kolego wiec cos z pompa moze byc... A jak sie ma te sterowanie pompa na zaworkach nowym i starym? Zapewne ster pompa wys cienienia 1 i 2 to sekcje 1 i 2 prawda? Zostawic stary zawor co wskazuje 20-24% czy nowy na ktorym skacze 7-18%?
Pompa ABS do tego nic nie ma. W tym celu zakłada się zaworki hydrauliczne na przewody idące do tylnych zacisków.
Pompka wstępna z zaworkami sprawdzona? Środek pompy cały nowy, na najlepszych częściach włącznie z sekcjami WZM, stara została jedynie pompka zasilająca. Dziwne jest to, że przed regeneracją pompy i ustawieniem zaworów, palił od strzała, a pompa była w agonalnym stanie, bo ciągnik stracił moc i kopcił jak dziki bo miał podkręconą dawkę paliwa.
180 pln to nie starczy na cztery dobre sekcje ;> o zaworkach nie wspomne.Wiec ktoś te pompy naprawia za free i jeszcze za swoją kase kupuje do niej reszte czesci.Panowie takie rzeczy to tylko w erze.
kod masz 1349 i immo jest odblokowane po zapieciu klawaiturki po 30 sekundach uzbroi sie ponownie jesli jej nie podepne to immo jest off sterownik odblokowany . Podejrzewam uszkodzenie sterownika czy motorole wsad moge ze starego wgrac do nowego bez ruszania 27c512.????i czy w tym ukladzie jest tez jeden zaworek stop start . jak jest to na ktorym pinie...
Każdy mówi co innego. Dla jasności. Pod tymi śrubami znajduje się zaworek, nad zaworkiem pionowa sprężyna którą dociska owa śruba.
Przeciek w magistrali lini sterującej wydajnością pompy tloczkowej.Za małe cisnienie nie przestawia pompy na pełna wydajnośc.Jak ruszasz dzwignia hydr.zewnetrznej to dodatkowe cisnienie wysterowuje poprawnie pompe o zmiennej wydajnosci. Zle działa albo zaworek zwrotny w trójniku albo wyrobione kulki/gniazda w którejś sekcji rozdzielaczy hydr.
Witam kolegów ! Proszę o radę pompa wtryskowa w ursusie 1014 nierówno dawkuje paliwo na poszczególnych sekcjach to znaczy na małych obrotach od 0 do 1000 dawkuje równo na wszystkich sekcjach , od 1000 do 1800 są duże różnice na poszczególnych sekcjach , od 1800 do końca są znowu równe dawki . Wymienione zostały same sekcje wynik ten sam ,póżniej wymienione...
Sygnał zwrotny o kącie wtrysku tutaj jest realizowany przez wtrysk sterujący. Na iglicy tego wtrysku jest czujnik i sterownik wtedy wie kiedy iglica jest uniesiona czyli kiedy następuje wtrysk. Błędy są dwa jeden o za dużej różnicy kąta wtrysku (rozbieżność wtrysk realny a zakładany). Drugi błąd 550 ma przyczynę w nieodpowiednim sygnale. Powodów tego...
Byłem u mechanika okazało się że pompa się zacina na 3 sekcji oraz padł zawór który trzyma paliwo żeby się nie wracało do zbiornika ale po wymianie tego zaworka i tak zbytnio się nie poprawiło
Witam, Kolega kwok napisał: " Regulacja dawkowania pompy ale nie menzurkami na wyjściach tylko z podłączonymi wtryskiwaczami (pomiar tego co zostało wytryśnięte). " czy ktoś mógłby objaśnić o jaką regulację chodzi? bo szczerze mówiąc nie bardzo rozumiem. Czy chodziło mu o regulację pompy z wtryskiwaczami zamontowanymi w silniku, a nie probierczymi?...
Ten problem jest dość znany w przypadku silników PSA. Pompa ma ciekawą konstrukcję, gdzie pomiędzy sekcjami niskiego i wysokiego ciśnienia jest taki zaworek/kanalik smarujący, dawkujący paliwo na wałek mimośrodowy, napędzający tłoczki sekcji wysokiego ciśnienia. Jak się toto zapaćka lub zatnie, to mimośród traci smarowanie, stąd to łuszczenie się powierzchni...
Własnie, ów zaworek... Chodzi o to przejście pomiędzy sekcjami pompy na górnym dekielku? Było w pozycji zamknięte, nie puszczało ciśnienia. Jak rozumiem jego zadanie polega na otwieraniu się przy zbyt dużym ciśnieniu? Kręcac pompą zalaną olejem ręcznie czuć było że jakieś podciśnienie wytwarza. Dlatego jeśli dobrze rozumiem jego działanie to sądze że...
andrzej lukaszewicz , Zbigniew Rusek dziękuje za wskazówki. Rozumiem, że pompa wymuszająca obieg wody jest zbędna, zastąpi ją pompa w piecu? Nad zaworkami elektrycznymi i termostatami pokojowymi do sekcji ogrzewania podłogowego oczywiście się zastanawiałem i też bym chciał. Co do miedzi - faktycznie przekonałem się (przekonali mnie ;) ), że TECEflex...
Na obecną chwilę nie mam możliwości sprawdzenia ciśnienia sprężania. Zapala bez problemu. Czy w skutek unowocześniania celowo nie zwiększono ciśnienia wtrysku? W Escort 335 ciśnienie wtrysku to 19.5 MPa z tym że wtryskiwacze są wielotworowe i innej produkcji pompa wtryskowa. Silnik to już S312D a nie S312C. Na śrubie regulacyjnej (u góry regulatora...
Pierwszy raz widzę pompę bosch w silniku sw359,ale w niczym to nie przeszkadza. -sprawdzić czy zaworek świecy żarowej nie jest cały czas otwarty. -sprawdzić pompkę zasilającą lub wymienić. -sprawdzić wtryski Jeśli te zabiegi nic nie pomogą to. -uszkodzone uszczelnienie na sekcjach. -mikropęknięcie korpusu pompy wtryskowej,
Nie do końca przyznaję ci rację. Po prostu tak przekomarzać można się jeszcze długo i nic z tego nie będzie. Każdy z nas ma swoje doświadczenia, ich się trzyma i niech tak zostanie. Zużycie cylindra.... bo ja wiem. W moim c-4011 luz na zamkach dochodził do 4mm, pierścienie zgarniające nie miały rowkach, szczelina pomiędzy tłokiem a cylindrem miała grubość...
Na chwilę obecną problem rozwiązany - samochód jeździ, silnik pracuje równo, na biegu jałowym nie ma szarpania. Co się okazało? Jak rozebrali pompę drugi raz, to znaleźli ten sam plastik w jej zaworkach na sekcjach wysokiego ciśnienia... Oczywiście znacznie mniejsze niż te, które wyciągałem z regulatora VCV, ale o takim samym kolorze i strukturze. Sprawdzony...
wszystko sprawdzone głowice też były robione przykręciłem próbnik do każdej sekcji pompują ponad 300 bar bez problemu zaworki tłoczące też dobre jedynie to opóźnienie wałka rozrządu .Żeby wałek szło dostawić jak pompę ??? :cry:
Ja zrobiłem próbnik do zaworków w pompach sekcyjnych z manometru i równolegle wpiętego wtryskiwacza ustawionego na 200bar i do rolniczych to wystarcza,jak zamontujesz sam manometr to się rozpier... albo pompa albo manometr. Możesz w ten sposób sprawdzić zaworki nad sekcjami czy trzymają ,jeśli są do kitu to też może ciężko palić szczególnie po wymianie...
Nie sądzę aby wymagane było wpuszczenie większej ilości gazu niż te 1200g Jednak przelicz ilość. Czyli ile mniej więcej mieści się w rurkach wymiennika JW - bo 0.7l to jakieś 0.6kg czynnika a to połowa tego co jest fabrycznie. W układach o mniejszej mocy które nie mają dużego zbiornika na czynnik taka ilość może być krytyczna. Natomiast ja jak popsułem...
Małe - coś około 0,3 bar. Jeśli chcesz zastąpić elektryczną to w sumie dowolną ale żeby ciśnienie nie było za duże to trza by wymyślić dodatkowy zaworek redukcyjny (powrót z pompy może nie wyrobić). Sprawdź czy pompka zasilająca jest w pełni sprawna! Następny temat to sekcje w pompie wtryskowej - jak są mocno wyrobione to jest problem z paleniem i jak...
Żeby tylko pompa nie trafiła do pewnego oszusta w Starym Paczkowie. Poczytaj:www.dodajoszusta.pl. Koszt regeneracji to zakup sekcji tłoczących 2 szt. i zaworki odcinające 2szt. Razem jakieś max. 300 zł. Zrobić można samemu, wystarczy uważnie rozbierać i przyglądać się co i jak złożone. Książki o naprawach Zetora są dostępne w necie, koszt zakupu 80...
Torksy, które trzymają blaszki służą do trymowania sekcji pompy wtryskowej. Pod nimi nie ma żadnych oringów. W dalszym ciągu cieknie ci przez zaworki. Zamów oryginalne oringi w Kubocie wyczyść ten silikon i będzie działać. Pompę możesz wyciągnąć w całości lub odkręcając te 6 impuli. Nic ci się nie rozleci sekcje od dołu są spięte zabezpieczeniami. Możesz...
Palnikiem pompę :bad-words: :bad-words: :bad-words: :bad-words: NIE mogę człowieku kołhoz . NIE wolno stosować takich metod , uszkodzisz mechanizm ,sekcję, zaworki pompki. A jeszcze się zapali ...
Autor szuka dziury gdzie jej nie ma. Wymieniłem tylne zaciski na nowe. Po wielokrotnym odpowietrzaniu mam nadal dość miękki hamulec. Więc wszystko jest raczej w porządku, jak stały ci tylne zaciski i się nie ruszały to miałeś twardy pedał bo hamował w zasadzie tylko przód. A teraz jest bardziej miękki bo tylne też działają. Wydaje mi się, że auto hamuje...
Witam panowie mam podobny problem Pompa ibo 1300 INOX podłączona rura 32 do zbiornika na dnie zbiornika 2m głęboki zawór zwrotny z koszem od zbiornika do hydroforu z pompą idzie rura 32 lekko pod górę ok 1m wychodzi z ziemi do góry założone kolanko 90" za nim filtr siatkowy zawór plastikowy i pompa od pompy wychodzi rozdzielacz do hydroforu 50l i zaworek...
Witam panowie moze przyczyna nie jest tak skomplikowana przyczyna moze tez zaworek zwrotny własnie w pompie i nie koniecznie musza to byc objawy takie iz w przewodach pojawiaja sie babelki powietrza jesli zaworek nie trzyma to pompka wstepna potrzebuje chwile czasu zeby podpompowac paliwo do cisnienia odpowiedniego do zasilenia sekcji w pompie i tez...
pogrzebałem w necie i na jakiejs francuskiej stronie znalazłem przekrój tej pompy (http://translate.google.pl/translate?sl... i z tych rysunków wynika ze jest jeszcze zaworek na dolocie który jak sie zatnie albo pompa wstepna da za małe cisnienie...
Kolega po fachu seweryn7701 wyjaśnił mam nadzieję wątpliwości Koledze siwus001. no i mam pytanie do cichusa to co jest odpowiedzialne za utrzymania ciśnienia w pompie wtryskowej gdy silnik nie pracuje ? Gdy silnik nie pracuje w pompie w bloku sekcji wysokiego ciśnienia panuje ciśnienie równe ciśnieniu atmosferycznemu. I zaworek zwrotny nic tam nie utrzymuje...
I oto był czas otworzyć pacjenta. Postawiłem czujniki na listwie wtryskowej - bez zmian. Odkręciłem pompę wtryskową - przy rozruchu wałek się kręci, czyli napęd pompy ok. Pompa na stół, zaworek przy powrocie czysty w środku. Odkręcam zawór na zasilaniu i... https://obrazki.elektroda.pl/3508007000_... a w korpusie https://obrazki.elektroda.pl/6184305700_...
To nie jest takie proste. Zawory 7 i 8 są zaworami sterującymi hydrauliką tłoczków w głowicy pompy s tłoczki-zaworki sterują wysokim ciśnieniem. Znajdują się one pod zaślepkami na imbus one najczęściej ulegają uszkodzeniu poprzez porysowanie powierzchni tłoczka. Dlatego zaproponowałem ci test ng3 który w teście wykrywa usterki poszczególnych sekcji...
Wygląda właśnie na zawór przelewowy, taki jak przy mechanicznych pompach wtryskowych. Dawniej służył on utrzymywaniu pewnego nadciśnienia w pompie wtryskowej aby nie dochodziło do przerw w dawkowaniu paliwa. Tutaj może być podobnie, bo nie masz sekcji pompki wstępnej w pompie wysokiego ciśnienia. W silnikach 2.0 HDi Peugeota regulator ciśnienia znajdował...
Tak udało mi się ogarnąć renie nikt nie chciał podpowiedzieć ,trzeba zrobić wszystkie wtryski niech wam nikt nie ciśnie bajek że to zaworek albo inne cuda ,renia pali na dotyk sam jestem w szoku ,a problemy z mocą lub z długim kręceniem odpadły.Oczywiście trzeba posprawdzać sekcje i pompę niskiego ciśnienia ,ja to wcześniej wymieniłem na nowe (nie zamienniki...
Witam wymienilem uszczelki w silowniku i rozebralem rozdzielacz po zlozeniu wszystkiego nawet nie drgnie gdzie jest blad zaworek sprawdzilem moze cos z sekcja zle ja ustawilem czy co Dodano po 10 dodam ze przed naprawa podnosil tylko na zimnym jak sie rozgrzal bylo ciezko podniesc kosiarki
Nie ma tam żadnej pompki wstępnej. Jest pompa wtryskowa z sekcją wstępną. Weź zbiornik z ropą, zasil pompę i sprawdź. Jak masz baniak wyżej i chodzi to nie ruszaj pompy. Nie zapominaj, że to układ podciśnieniowy a dymanie tego grzyba na filtrze świadczy o jednym. Że się nie ma pojęcia, co się robi.
Te zaworki to lipa, jak producent nie dał to, nie są potrzebne, a jak pomogą to na chwilę. Jeśli tylko na ciepłym nie odpala to może być sekcja w pompie już kiepska. Oczywiście sprawdzenie podstawowych paramentów to podstawa zwłaszcza temperatury i dawki na biegu jałowym na zimnym i ciepłym silniku. W TDI to raczej robi się dawkę startową w takiej sytuacji...
Odświeżę temat, bo potrzebuję pomocy. Rozebrałem właśnie rozdzielacz i wymieniam w nim wszystkie uszczelniacze. Zaciekawiły mnie zaworki występujące właściwie tylko w sekcjach odpowiedzialnych za ruchy ramion. Wyglądają na jakieś zaworki jedno kierunkowe, gdzie w jedną stronę jest przepływ łatwiejszy a w drugą bardzo ograniczony. W sekcji występują...
Podstawowa rzecz do nauczenia, zanim sie zacznie cokolwiek robić, trzeba dokładnie poznać obiekt którym chcesz sterować. Już się o tym przekonałem. :) Napięcie na wyjściu twojego układu nie zaniknie nagle a będzie malało powoli - może to jest przyczyna twoich problemów, u mnie bardzo podobna pompka "12V" zatrzymuje się dopiero przy 3V zanim się zatrzyma...
Sprawdź ciśnienie na wyjściu z pompy zasilającej. Wartość ciśnienia przy kręceniu rozrusznikiem znajdziesz na forum. Zaworek nadciśnieniowy powinien przepuszczać po przekroczeniu dopiero 5-ciu barów. Cewki uruchamiane są napięciem 50 Voltów, aby dalej utrzymane były w stanie otwartym już tylko napięciem 24V, ale nie rozumiem logiki: Albo podejrzewasz...
zaworek na pompie podlanczalem na krótko i to nie to,cyka po podaniu napiecia.Przy kazdym odpaleniu czekam az kontrolki pogasna i start.Powoli zaczynam myslec ze ta pompa jest zwalona i nietrzyma cisnienia na sekcjach i dlatego niema rannego startu,dopiero jak se dopompuje to OK. Czy Vag jest w stanie sprawdzic pompe? Bo w moje wersji niema takiej mozliwosci-moze...
Panowie zdajecie sobie sprawę że wymiana tych wtrysków bez regeneracji pompy WC i czyszczenia układu to tak naprawdę wyrzucenie pieniędzy w błoto? Nie zawsze wtryskiwacze i pompa jednocześnie muszą iść do naprawy/regeneracji. Jeżeli regeneruje się wtryskiwacze bo przelewają powyżej normy (nowe zaworki) i ewentualnie końcówki leją (nowe końcówki), to...
Króćce są blokowane przed odkręceniem i wibracją. Nie służą do regulacji. Jak słusznie zauważyłeś częściowo reguluje się nacisk sprężynki na zaworek ale podkładką. Obawiam się kawitacji korpusu i korozji gwintu. Jeśli nie cieknie ale tylko poci się się to lepiej założyć nową pompkę paliwową W tych regulatorach przed rozruchem dźwignię trzeba ustawić...
Jak masz pojęcie trochę o mechanice i dostęp do podnośnika/kanału ja bym zaryzykował zrobienie pompy samemu tak jak ja to zrobiłem. Napisał sam, że jest świeżakiem w tej branży. Wtryskiwacze też można samemu zrobić na oryginalnych zaworkach, ewentualnie od razu końcówki wymienić, w ramach samoadaptacji dojdą do siebie. W pompie jeżeli poszła głowica...
Sprężarki rotacyjne wszystkie co rozbierałem miały 2 biegunowe uzwojenia czyli ok 2800 obr/min . Klimatyzacjami bywa zajmuję się i tam te 2800 w/g mnie jak nie inwerter jest. TRZ mam firmy Honeywell dysza 3 , miałem nr 2 ale dla tego gazu za mała była . Sekcje w parowniku mam połączone równolegle, był 2 sekcyjny i 2 sprężarki 0,9 kW kiedyś miał . Jak...
Z regeneracją pompy też trzeba uważać. Komplet nowych sekcji i zaworków do C-360 kosztuje jakieś 220 zł. A w niektórych zakładach takie pompy potrafią naprawić za 200 zł w całości.
Ciśnienie na szynie jest zdecydowanie za wysokie, na biegu jałowym wymagane jest 500 bar. Przemierz zaworki w głowicy pompy powinny się mierzyć około 45 om. Sprawdź drożność przewodu przelewowego pomiędzy pompą a zbiornikiem paliwa i sprawdź zaworek przelewowy w głowicy pompy powinien otworzyć się przy 6 barach. A przede wszystkim zobacz czy przewód...
300atm ale tylko w momencie tłoczenia a potem już nie a tłok rozwija 34atm przed tłoczeniem i pewnie więcej po (spalanie) ale to już nie ważne bo 3-ci nie spala jeśli w zaworkach są dziurki (chyba norma EURO3) to kompresja jest wciskana przez wtryskiwacz do rurki wypierając ropę z powrotem do pompy a dawka ropy podawana przez pompę może być za mała...
Gdyby zawór się wieszał to słyszał byś to. Tłok by w niego walił. Prędzej wiesza się któraś sekcja lub ciągnie powietrze gdy pompka zasilająca na większych obrotach ma duży wydatek. W moim capku którego już nie mam też był taki problem. Ciągnął powietrze przez zaworek w baku a dowiedziałem się o tym dopiero jak założyłem przezroczysty wężyk.
Przecież autor tematu napisał że pompa nie podaje paliwa więc o jakim dymku piszesz. Do autora napisałeś że pompka nie robi się twarda, a pompuje ona chociaż paliwo, być może i ona jest tu winna, a raczej jej zaworki. to łatwo sprawdzić przykręć samo zasilanie do niej a wyjście na filtry zostaw odkręcone po pompuj i zobaczysz czy zassie paliwo jeśli...
Opiszę swój problem który został rozwiązany dla potomności. Z roku na rok coraz to było gorzej z rozruchem nie palił za pierwszym razem. Szukałem w świecach żarowych /niestety to nie świece na odłączonych świecach palił nawet przy -16. Szukałem może łapie lewe powietrze do paliwa do pompy Wysokiego ciśnienia ./ Podłączyłem pompę elektryczną 6 barową...
Muszę przyznać że owy "eko diesel" był wlany, lecz wcześniej również był odpalany po dłuższym postoju i bez problemów dało się go uruchomić. Podgrzewanie pompy również już przerabiałem - farelka grzała chyba ze 2-3 godziny... A może te zaworki zwrotne się zabrudziły - te małe otworki? Lecz jak je wyjąłem to niby pracowały tzn. uginały się na tych sprężynkach...
Witam. Zwracam się o pomoc ponieważ napotkałem pewien zawór w układzie hydraulicznym Massey Ferguson seria 600, 4x4. A mianowicie bardzo możliwe, że będę musiał ten zawór wymienić / zastąpić innym zaworem. Jest on nie do odnalezienia po numerach katalogowych, oraz nie wiem jakim zaworem mógłbym go zastąpić. A mianowicie zawór ten w katalogu nazywa się...
a w jakim celu jest odcinana ta sekcja? Poniżej wklejam rysunek obrazujący zasadę działania zaworu regulacyjnego wysokiego ciśnienia (zrwc) (1) i sekcji wyłączania 3-go tłoczka (9) w pompie wysokiego ciśnienia BOSCH CP1 . http://obrazki.elektroda.pl/2643131600_1... Trzeba zaznaczyć, że pwc z sekcją wyłączania 3-go tłoczka jest mocno...
Z tymi serwisami pomp taka historia pompa ktora byla w ostrowko jak go kupiłem to zlom wymieniona na droga tamta byla dobra ale podczas kopania rowu wypchnelo z niej sekcje okazalo sie ze serwis wkleił ja bo gwint byl zerwany zawiozlem zje... tych pajacy i dali mi trzecia zekomo nowa faktycznie tak wyglądała nawet sladow po srubach czy czymś niebylo....
A-przewód powietrza doładowującego kolektor ssący do korektora doładowania B- króciec przewodu oleju silnikowego -smaruje pompę centralnie- po uruchomieniu odcina dawkę rozruchową C-zasilanie pompy olejem napędowym z filtra oleju D-powinien być połączony z ,, I" jest to kanał odciążający hydraulicznie sekcje żeby olej napędowy nie dostawał się do wnętrza...
Zaworek o którym wspomniałeś. służy do zabezpieczenia pompy w przypadku całkowite zablokowania przepływu. przy pompach do jednopunktowców jest on ustawiony na ok 3 Mpa. do MPI na ok 5 Mpa Ciśnieniem do wtryskiwacza steruje drugi regulator, który znajduje się w korpusie przepustnicy obok wtryskiwacza. Jeżeli chcesz się dowiedzieć co było przyczyną awarji...
... i wlasnie to poprzednio mnie martwi. Ze zbiornika 150l miałem tylko ok. 23 l wody Postaram się zmienić gorna granice ale pozostaje cigale zbyt mala ilość wody z jednego cyklu. Uwazasz, ze to nie jest problem? Czeste zalaczanie się pompy przy podlewaniu trawnika. Mierzylem dzisiaj rano i zalacza się po 1,45 min i tak przez 50 minut - trochę za często....
Jeżeli przy odpalaniu idzie siwy dym to pompa wtryskowa LUCAS podaje paliwo na wtryski lecz nie ma warunków do odpalenia. Albo niskie ciśnienie na cylindrach lub słabe kręcenie i wtedy najlepszym wyjściem jest podanie ognia do kolektora ssącego. Jeżeli w czasie rozruchu nie idzie dym to pompa LUCAS nie podaje paliwa i można kręcić długo i tak silnika...
witam witam. Szukałem takiego tematu od dawna.... Mam identycznie. // Witam. Mam identyczny problem (nawet miejsce początku problemów identyczne//orka) Gorąca prośba-co dokładnie odkręciłeś tomaszu (które śruby), że puźniej już wszystko grało?? Moja historia wygląda tak: 1Orka/po około 2 ha zaczął mi się delikatnie dławić.. im więcej gazu tym bardziej...
w maglownicy na dystrybutorze/rodzielaczu są 4 pierscienie teflonowe które uszczelniają poszczególne sekcje, postój, skret w lewo i prawo wystarczy ze któryś pierscien się uszkodzi i już nie będzie cisnienia na listwie ew z eksploatacji w obudowie zrobią się rowki.Drugim przypadkiem bardzo rzadkim może być zerwany tłok na listwie zębatej przekładni....
Więc zacznę od początku. Rozsypała sie rolka napinacza paska rozrządu. Niestety wygięło delikatnie zawory i zerwało klin na wałku rozrządu. Po regeneracji głowicy, złożeniu rozrządu, wymianie wszystkich filtrów samochód zapalił. Niestety po zgaszeniu już nie "odezwał". Diagnoza pompa (BOSCH) nie daje ciśnienia na listwę. Usterka- zacięty zaworek zwrotny...
Witam, dostałem dla siebie takie cudo jak w temacie, auto martwe nie odpalające. Podobno jak odpalała to falowała na obr, po wpadnięciu w dziurę przestała odpalać (podobno). Udało mi się zlokalizować dwa zgnite przewody w wiązce. Po przekręceniu kluczyka na zapłon nie zapalała się kontrolka świec i ekg. Podałem masę na sterownik oraz plus po stacyjce...
Odnośnie turbo ze 110 konnego silnika to żadnej mocy Ci nie przybyło bo te ze 110 i te z ALH to są te same turbosprężarki o tej samej wydajności i ciśnieniu doładowania regulowanym przez sterowniki zarówno w ALH (90 KM) jak i w AHF oraz ASV (110 KM); odnośnie pompy paliwa w baku to u Ciebie takowej nie ma, masz tylko pompę wtryskową z sekcją niskiego...
A więc tak.Auto trafiło do mnie na warsztat na.... i tu właśnie,Rozrusznik -bendiks przepuszczał czyli normalka,wymianę oleju w skrzyni, oraz najważniejsze czyli przeładowuje, zatarta zmienna geometria łopatek turbiny. Po wjechaniu na podnośnik w piątek dwa tygodnie temu po południu zgasiłem normalnie auto. Niestety w poniedziałek już tylko z lejka...
Skoro chcesz kocioł gazowy 1f to pompy dodatkowe są zbędne, masz jedną już w junkersie która działa i na C.O i na grzanie zasobnika. Kupujesz rozdzielacz na tyle sekcji ile Ci potrzeba (ilość grzejników + jedna sekcja w razie W) do tego rozdzielacza, który ma belkę zasilenia i powrotu kupujesz szafkę pod lub nad tynkową, zależy jaka Ci potrzebna, musisz...
Zawsze możesz te 1,5 m dać w otulinie lub głębiej, w izolacji. Zależy jaka grubość izolacji na stropie. Na izolacji nie żałuj. Najważniejsza rzecz to dogęścić rozstaw rur przy zewnętrznych ścianach i wejściach.To podkreślam z własnej praktyki. Podłogówkę lepiej przewymiarować, moze chodzić na niższych parametrach, póżniej już nic nie poprawisz. W zimie...
Tak jak kolega mechanio pisze komplet uszczelek i dobre oczyszczenie i jest ok. Prawdopodobnie twoim problemem jest zapowietrzanie się tłoka w zacisku. Przy zimnym pracuje prawidłowo, ale po rozgrzaniu nawet niewielka ilość powietrza znacznie powoduje wzrost ciśnienia. Zwiększenie ciśnienia powoduje zaciskanie się tłoczyska. Dzieje się tak z powodu...
Dzisiaj dorobiłem idealnie gumkę na ten twornik i Może uruchom produkcję, parę złotych wpadnie. Ludzie latają i szukają ich jak poparzeni... i wszystko byłoby ok gdyby nie wypróżniło paliwa z filtra i zgasł. Nie mogłem później zapalić. Pompka AC poszła się j...ć czy co? Zaworki mechanicznej pompki podającej mają działać na postoju jak zawór cofania....
Posiadam bobcata 443 i mam problem wolno podnoszącym i opadającym ramieniem. - zawór przelewowy wyregulowany na 105bar tak jak powinno być. - układ sprawdzony na szczelność, lewego powietrza nie ciągnie - olej nie pieni sie - pompa pracuje cicho Problem występuje podczas podnoszenia ramienia do góry, robi to powoli, gdy zaprzestane podnoszenia to ramie...
Zależy o jakie ciśnienie koledze chodzi. Pompka zasilająca musi wytworzyć ciśnienie minimum 1 atmosfery. Sekcje w pompie jeśli są szczelne potrafią wytworzyć ciśnienie rzędu 500 atmosfer. Później wszystko zależy od zaworków na pompie.
Więc tak z bańki podawałem paliwo i nic dałem przez pompkę też nic , Wyjęłam 2 wtryski i podłączyłem na zewnątrz nie idzie paliwa do nich nie rozpylają czyli co pompa ukręciła się, czy sekcja tłocząca padła Dodano po 1 Jeszcze tak się zastanawiam nad zaworkiem zwrotnym tylko nie wiem gdzie jest może on przelewa czy mało prawdopodobne
Witam. Mam taki problem. Autko zgasło i nie odpala. Podejrzewam problem z pompą Lucasa. Na wtryski po odkręceniu przewodów wysokiego ciśnienia idzie pare kropel paliwa. Na zaworku zwrotnym też zero ciśnienia. Z elektrozaworu wyjąłem tłoczek (choć działa) czyli zasilanie paliwa jest, a i tak nie odpali. Możliwe że padła pompa na wszystkie 4 sekcje ??
Do milejow A więc tak Panie kolego jeśli zapaliła się kontrolka trakcji czyli świeci cały czas ESP/ABS w jednym w Citroen C3 1.4Hdi to: Sprawdzałem sprzętem: 1. Lexia błąd (Zużycie klocków hamulcowych TAK ) czyli co to oznacza? ano to że pompa ABS jest zapowietrzona z powodu ubytku ilości płynu hamulcowego w zbiorniczku a co za tym idzie oba programy...
I tu się mylisz kolego... przy poprawnie wykonanej naprawie i dobrych częściach. Używaniu w miarę pewnego paliwa, zapominasz o pompie na bardzo dłuuuuuugo. Mogę to w 100% potwierdzić jeżeli ciągnik jest prawidłowo użytkowany wcale nie jest awaryjny, co do trwałości to ciekaw jestem czy te dzisiaj budowane traktory wytrzymają 30, 40 lat - wątpię. co...
Kolego bzdury gadasz. Te wtryski trzeba umieć zanlmontować. I już. Loctite uszczelniające na gwint) na jaki gwint? Co ma gwint nakrętki do uszczelnienia magistrali cr? Kolejny uszczelniacz się znalazł. Pokaż mi kolego preparat co stożkowe połączenie uszczelni przy 1700 bar. Kolego, staraj się czytać teksty ze zrozumieniem. Weź także może zapoznaj się...
Witam. Posiadam ładowarkę kołową Hanomag 5C. Gdy kupiłem maszynę jeździła w miarę ok, nie była zbyt mocna ale dało się jeździć normalnie. Z czasem zaczęła słabnąc. Zimna jedzie ok a gdy olej się rozgrzeje wystarczy mały próg a można gazować do oporu pompa wyje a maszyna nie jedzie. Wymieniłem olej na ATF i wszystkie filtry, niewiele to dało, może można...
sekcja pompa zaworek pompa sprawdzi sekcja pompa
z18xe wymiana silnika simson kabel stacyjka strumienica zamiast katalizatora
Wymiana termostatu w lodówce Indesit NBAA 13V NX Pralka automatycznie przechodzi w tryb pauzy - przyczyny i rozwiązania