Pierwsze- Sprawdzić czy grzałka ma przejscie Drugie- Sprawdzić przejscie na bezpiecznikach termicznych grzałki Trzecie- Sprawdzić czujnik temperatury , widoczne uszkodzenia mmechaniczne, przejscie
Prawdopodobnie po postoju ropa "cofa się" w stronę filtra bo zaworek pompy nie trzyma, albo masz kaszę/wodę w filtrze paliwa. Ja bym na Twoim miejscu sprawdził/powymieniał węże, założył nowy filtr paliwa i dołożył zaworek zwrotny taki akcesoryjny . Pozdrawiam
Nie zamawiaj pompy tylko sam zaworek, pompy padają niezwykle rzadko i nigdy w ten sposób.
Dwie możliwości. Zaciąga lewe powietrze, albo nie trzymają zaworki w pompie. Od detergentów idą dwa wężyki do pompy, zaślepiłeś oba? Może też zaciągać lewe powietrze przez niedokręcony filtr ssący lub źle złożony (wkład wpada pod uszczelkę). Mógł wpaść piasek pod zaworki w pompie, albo pękła sprężynka od zaworka.
Panowie czyściłem pompę bosh cp1 wysokiego ciśnienia i rozleciał mi się zaworek, którym wchodzi paliwo na pompę (długi mosiężny króciec). Ma ktoś może schemat owego króćca albo pod jaką nazwą go szukać, bo nie mogę nic znaleźć. W króćcu została tulejka(od strony środkowej pompy ją widać). Znalazłem sprężynkę i podkładkę ale chyba jeszcze coś było np,...
Spróbuj wyczyścić zaworki w pompie, na powrocie i na listwie
Odpal go na plaka i sprawdź przelewy oraz zaworek na pompie, bo może za dużo idzie paliwa na powrót do zbiornika.
Te kręcenie ile trwa? Najpierw wyeliminuj powietrze, a później sprawdź czy na rozgrzanym silniku dochodzi 12V na zaworek pompy. Tylko sprawdź żarówką a nie miernikiem.
Kompresje manometrem sprawdzasz po wykręceniu wtryskiwacza/ świecy żarowej. Odkręcić obudowę i sprawdzić znaki. A mi się wydaje że jestem piękny i młody jak Ibisz. Czy napięcie dochodzi do zaworka pompy?
Poruszałem góra dół, narazie jest spokój, a w jakiej pozycji ma się ten zaworek znależć, żeby było wszystko ok? Na górze czy na dole?
Zaworki w pompie paliwowej są nieszczelne - wyrobione płytki i siedzenia.
W pierwszej kolejności sprawdzić trzeba filtr paliwa, zanim zacznie się wymieniać pompy. Zdarza się, że przy wymianie zostaje uszczelka rdzenia filtra, albo urywa się dolny korek zaślepki. Będziesz miał takie objawy. Lejący wtryskiwać też nie pozwoli odpalić, ale tu musisz mieć testy diagnozą. Sterownik silnika nie uruchomi wtryskiwaczy póki na rozruszniku...
Przycinający się zaworek w pompie lub listwie . Olej wlany ten który przewidział producent auta ?
sterownik silnika z instalacją od kompletu z immo off. możesz założyć zwykłą pompę i wtedy plus po zapłonie na zaworek w pompie do odpalenia wystarczy,ale stracisz trochę mocy bez sterowanej elektronicznie pompy.
przepraszam koledzy nie dodałem iż brak komunikacji ze sterownikiem silnika
Zaworki w pompie. Najlepiej wymien oba.
Podłączyć zasilanie do zaworka na pompie wtryskowej i będzie bez immo.
Dokładnie jw. seweryn pisze , ten zaworek kosztuje 6zł
śrut ten, jeżeli jest ruchomy(przyciśnij go kolego), służy po prostu do odpowietrzania układu, Do czego służy śrut widoczny na górze zaworka Bosch 1 417 413 047. Chodzi mi o ten widoczny od zewnątrz gdy zaworek jest wkręcony w pompę. Zaworek umiejscowiony na pompie, w miejscu połączenia nadmiaru z wtrysków i powrotu do zbiornika. Witam. Jakie tam odpowietrzenie...
Pamiętam kilka przypadków wypalenia tłoków z komorą wirową. Zawsze to się wiązało z uszkodzonym wtryskiwaczem, komorą lub zaworkami w pompie wtryskowej.
w serwie nie powinno być oleju,( jeżeli się znajduje to powoduje od uszkodzenie membrany) sadze ze powinieneś sprawdzić pompę vacuum i zaworek zwrotny miedzy pompa a serwem.
Tu występuje jedna z trzech wad:nieszczelność przewodów paliwowych,uszkodzony zaworek pompy paliwowej,zabrudzony układ paliwowy. Ja proponuję założyć przezroczysty kawałek przewodu na dopływ i obserwować czy wadliwie nie ma pęcherzyków powietrza oczywiście po około 5 min. od uruchomienia silnika.Pęcherzyki oznaczają pierwszą lub trzecią wadę.Nieszczelności...
Dzięki za link, lubię precyzyjne roboty ale nie jestem pewien czy sam dam rade uszczelnić
Kolego d13 ma na zasilaniu paliwem zaworek przy silniku przed filtrami na przelotce kilka razy tam właśnie było zatkane i problemy były z ciśnieniem i odpalaniem Przy pompce na filtrach jest korek plastikowy wymień oringa pod nim twardnieje i łapie powietrze. Jeśli chodzi o pompowtryski to na balansie cylindrów wyjdzie jeśli jest balans około +- 50...
Nie chcę nikogo obrazić ale jeśli byłby odłączony kabelek od elektro magnetycznego zaworka pompy wtryskowej to samochód wcale by nie odpalił ponieważ prąd jest potrzebny by dociągło tłoczek do siebie i dostał paliwo a po odłączeniu opada i przerywa dopływ ropy morze to bez sensu ale taka jest prawda i chciałbym się podpiąć bo mam taki sam problem ale...
Zaworek ciśnieniowy na pompie olejowej się zacina.
Witam. Mam Podobny problem z moim T4 1.9 TD. Auto było postawione wczoraj wieczorem w garażu i dzisiaj rano już nie odpaliło. Do tej pory nie sprawiał żadnych problemów. Świece grzeją, rozrusznik kręci ale nie chce odpalić. Próbowałem odpalić z plaka i się udało. Dodam ze po przekręceniu kluczyka w pompie wtryskowej nic nie słychać, tak jakby nie tykał...
Schemat w rękę i dzwonić wiązki, przekaźniki i bezpieczniki.
masz zaworek gaszący na pompie wtryskowej?
To jest td więc immo jeśli jest to na pompie wtryskowej więc trzeba się dostać do zaworka na pompie, podać plusa. Sama stacyjka to nie problem, odkręcić od kolumny kierowniczej żeby nie było blokady i wyjąć wkładkę, potem palcami przekręca się takie kółeczko (ostrożnie bo wkładka nie ma sprężynki i nie odbije sama z rozrusznika) i potrzebne prądy się...
Mogło zaciągnąć jakiś syf ze zbiornika paliwa i zatarło pompkę i zaworki. Lata też swoje robią. W końcu to chyba leciwy ciągnik, tak myślę.
http://obrazki.elektroda.net/42_12139624... na zdjęciu pompa lucas i zaworek początku wtrysku
Do sprawdzenia albo od razu do wymiany jest kostka stacyjki. Zobacz czy jest zasilanie na pompie gdy przekręcisz na zapłon (zapalone kontrolki). Jak jest to daj mu kabelkiem plusa z akumulatora na rozrusznik (auto na luzie rzecz jasna) i zobacz czy zapali. Jak zapali to kostka do wymiany. Wszystko. Albo zaworek w pompie się wiesza (o ile można to tak...
Podstawić regulator ciśnienia w pompie?? Możesz spróbować na początek. A jak nie, to zaworki w głowicy pompy CR.
Pewnie czujnik temperatury do wymiany i druga sprawa to paliwo się cofa z pompy a tu jakiś zaworek na przewód przed pompa paliwa by pomógł. Oczywiście jeszcze sprawa kompresji silnika, jeżeli będzie niska to też będzie ciężko palił ale obstawiam cowke paliwa i zapowietrzanie się pompy.
Nie zostawia się myjki włączonej a nawet z ciśnieniem w pompie. Po skończonej pracy wyłącz myjkę zakręć wodę i spuść ciśnienie z pistoletu naciskając go. Zostawiając ciśnienie w myjce zostawiasz niepotrzebne naprężenia. Pewnie sprężyna zawory by pass siadła albo zaworki w pompie się lekko odkształciły. Warto też pamiętać o czyszczeniu filtra wejściowego...
Witam Tam jeszcze jest zaworek między pompą a serwem, może on przepuszcza powietrze w 2 strony.
Albo zatkany smok, albo zużyta pompka wstępna w środku pompy wtryskowej, jeśli czyszczenie smoka nie pomoże to pomoże założenie dodatkowej pompki elektrycznej przed pompą wtryskową, ja tak zrobiłem w Xantii też z XUD-em bo mi się po nocy zapowietrzała pompa wtryskowa. Ja założyłem taką - ona potrafi zasysać i podłączyłem pod zaworek gaszenia pompy wtryskowej...
Mialem taki przypadek ale to nie grzały swiece a teraz to mysle ze to nie istotne przy tem plusowej moze byc ze czujnik temperatury swiruje albo zaworek na pompie puszcza ten na 3 srubki tez byly dosyc czeste przypadki w tych 2.2 dci I pewnie na kompie brak błedów ?
Oprócz dużego filtra jest jeszcze kilka małych. Nie musi to być jednak wcale wina filtra. W tych rocznikach powszechna była usterka takiego małego zaworka z kuleczką w pompie AdBlue który umożliwiał cofanie się mocznika do zbiornika po wyłączeniu silnika. Jak zaworek się nie zamyka, to nie uzyskasz ciśnienia w układzie choćby nie wiem co. Po pewnym...
Słuzył jak zaworek kodowy jeszcze na pompie był.Teraz to wyrzuć do kosza.
https://www.olx.pl/d/oferta/kulka-uszcze...
Trzeba kupić taką by można było dospawać zaworek na sreberko.
W latach 70 a pewnie i wcześniej montowane były na ssaniu pomp, takie zaworki(nie pamiętam nazwy-powiedzmy"napowietrzniki"). W czasie, gdy pompa pracowała otwierał się ten zaworek i pompa pociągając wodę rurą ssącą"przy okazji"pobierała trochę powietrza wtłaczając wraz z wodą do hydroforu. Proste i bezobsługowe, ale pod kilkoma warunkami- głębokość...
Trochę poczyściłem. Zastanawiam się czy oryginalna czarna farba nie stanowi uszczelnienia zaworków - jest miękka i widać w niej ślady po zaworkach. U mnie na powierzchni poziomej głowicy i kolektora, nie ma farby tylko jest sam metal + trochę brudu do wyczyszczenia. Wiem że w nowych pompach nie potrzeba nic czyścić ani uszczelniać - wszystko jest dobrze...
Grzałka dużej mocy na solidnym markowym przekaźniku 16A 230V AC. Pomijalne straty mocy przy załączeniu. Na triaku robi sie takie rzeczy, gdy wymagana jest płynna regulacja mocy ( fazowa) lub częste załaczenia- regulacja PID Zaworki, pompy małej mocy można na triakach, ale wymagane sa układu gasikowe RC drogie i stosunkowo duże kondensatory i rezystory...
Regulator na listwie jest? Zaworek na pompie do weryfikacji.
Ten zaworek utrzymuje ciśnienie wstępne w pompie
Szukam zaworka do pompy wspomagania toyota Avensis Verso 2001r. Prawdopodobnie jej nr katalogowy to 44320-24071. Zaworek ciężko chodzi, i chyba jest nierozbieralne. Może ktoś ma namiar, gdzie taki można kupić ?
Sądzę, że to nie będzie ten sam przekaźnik a to dlatego że zaworek po zapłonie zasilany jest cały czas a świece nie. Trzeba zerknąć w schemat bo nie pamiętam.
Minimalne ciśnienie w pompie na wolnych obrotach musisz mieć powyżej 0,5 bara. Sam zawór przelewowy nie pomoże jeśli go wymieniałeś, on utrzymuje to minimalne ciśnienie. Masz zaworki zwrotne w pompie zasilającej. Odpływ paliwa to albo właśnie te zaworki albo nieszczelny układ. Kolega zwrócił mi uwagę, że dałem D z tym ciśnieniem. Oczywiście, że tak....
Wymieniłem zaworek przy pompie wtryskowej. A czy zaworki w pompce zasilającej maja też coś do tego bo jak pompuje pompką ręczną to czasami tak mi ją podstawi że nie mogę jej wcisnąć dopiero po chwili puści i mogę pompować.
brak wysokiego ciśnienia właśnie.Ale jest światełko w tunelu, jeden z pracowników podejmie się prywatnie sprawdzenia pompy.Twierdzi że to jakieś zaworki w pompie się zawiesiły.
Nieszczelna pompa paliwa (zużyte zaworki).
Sprawdź klin na kole wału, kąt wtrysku można sprawdzić na vagu, odepnij czujnik temp i zobacz czy coś się zmieni i sprawdź zaworek odcinający na pompie.
Podepnę się pod temat który gdzieś już krąży a mianowicie co to może być że siłownik szybko opada a na dodatek gdy jadę drąga i mam podpięta maszynę i chce w czasie jazdy podnieść to opada do samego dołu po chwili podniesie dodam że zaworek pompa i siłownik jest nowy
Troszkę się wtrącę. Sprawdzałeś czy dochodzi napięcie na zaworek pompy.
Cześć, wężyki, zawór regulacyjny, zaworek przy pompie i eżektor.
Nic nie odkręcasz. Pompujeż aż będzie słychać pracę zaworka na pompie "czystą" pracę bez powietrza.
Zgadzam się z kolegą wtryski do sprawdzenia na przelew , albo zaworek niskiego ciśnienia pompy hp .
Tak jak pisałem pompa jest aluminiowa. Może ktoś wie gdzie znajdę na necie te plastikowe zaworki do pompy?
Owszem jest . Pokaż!!!!!!!!!!!!!! Pisze o LII!!! A co myślicie o takim przypadku- auto pali gdy naciska się " gruszkę" gdy przestaniemy naciskać zgaśnie po 5s. Gruszka jest twarda. Ooooo. Ktoś mnie wywołał do tablicy :D Będzie trochę problem z pokazaniem ale postaram się coś wymyślić żeby troszkę Cię poduczyć :D Zrzut ekranu z programu doboru części...
A może pan Ma sprawne zaworki zwrotne pompy?
Wiem z tego że ładnie steruje impulsami (obserwuję to żarówką 1,2 w która ma oporność tą samą co zaworek). Zachowanie sprawnej pompy jest takie że przy odłączeniu zaworka pompa przyspiesza kąt na maksimum z charakterystyczną twardą pracą silnika. Tutaj się to nie dzieje.
Dziękuję. Temat ogarnięty miły Pan z firmy Omega z Ożarowa ma na miejscu. Do tego służy pomocą przez telefon.
Przeczytaj co napisałeś, przemysl to i jeszcze raz postaraj się skonstruować pytanie.
zaworek zwrotny na filtrze lub nieszczelna pompa
Na pompie zewnętrznej jest zaworek, często przepuszcza paliwo lub wpuszcza powietrze.
To co wcześniej, sprawdź czy dochodzi napięcie do zaworka pompy, być może oberwałeś kabelek.
Zaworek w pompie może świrować, należało by sprawdzić wartości rzeczywiste jakie jest ciśnienie podczas przyspieszania.
problem rozwiązany :) powodem pojawiających się bąbelków na wężyku między filtrem a pompą był zacięty zaworek na pompie wtryskowej a dokładniej ten który znajduje się na powrocie z wtrysków i pompy Zaworek został zmieniony i jest wszystko oki
Kosztowało mnie od groma rozbierania a wina el-zaworka na pompie.
Witam, Jeżeli zbiornik jest poniżej silnika to paliwo cofa się przez nieszczelne zaworki pompy zasilającej.
Polecam zrobić cały układ zasilania i aparat zapłonowy - jak występuje. 1.Gaźnik (sprawdzić filtr powietrza i podstawke pod gaźnikiem) 2.Pompa paliwa (czy dostarcza odpowiednią ilość paliwa i czy zaworki w głowicy pompy trzymają) 3.Regulacja luzów zaworowych (dolot 0,20mm ; wydech 0,25mm) 4.Wymiana styków i kondensatora (przerwa na stykach 0,4mm) Po...
Witam wszystkich. Mam nietypowe pytanie a mianowicie chodzi o napełnianie jednostki wewnętrznej gazem z jednostki zewnętrznej czyli jak to powinno być prawidłowo zrobione bo widziałem dwie różne osoby które montowały klimę i jednemu po odpięciu pompy próżniowej wyleciało sporo gazu a drugiemu nic? I zastanawiałem się w czym zrobił błąd ten pierwszy...
wystarczy wymienić zaworek na pompie na taki bez immobilajzera i biega
Niektóre modele tak miały fabrycznie że pompa paliwa działała dopiero po wykryciu obrotów wału np ople z lat 1990-2000. W twoim wypadku problem jest raczej z cofającym się paliwem i zapietrzajacym się układem. Czyli albo jest dziurka albo zaworek zwrotny padł. Problem można rozwiązać na trzy sposoby: dodatkowy zaworek, dodatkowy włącznik pompy paliwa...
A jeszcze jedno pytanie: warto przestawiać pompę wtryskową, jeśli w nastawach grupy 000 wartość wyprzedzenia kąta wtrysku to 22 i to po zagrzaniu (a powinno być koło 50)? Auto pali normalnie. I wydaje się że zaworek w pompie wtryskowej daje radę to korektować, ale nie jestem pewien tutaj logi grupy 004 https://log.tunezilla.com/chart/793776#H...
Czujnik czyta z koła zamachowego i masz go w bloku silnika po stronie rozrusznika. Ssanie idzie z pompy wtryskowej , na zaworek w głowicy i do Vacuum pompy. Wiązkę najwygodniej przełożyć w całości. Piny pasują zamiennie do jednej i drugiej wtyczki. Ja po prostu rozpinam wtyczki i składam od nowa do właściwego sterownika. Gdyby był bez turbo, wystarczyła...
Może być tak, że pompa się zapowietrza, zaworek zwrotny w pompie jest uszkodzony. Najprościej założyć zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym tuż przed pompą, do kupienia w każdym sklepie motoryzacyjnym. Trzeba tylko zmierzyć średnicę wewnętrzną przewodu, pewnie 8 mm.
Zamknięcie lancy powoduje wzrost ciśnienia. Zawór/wyłącznik wyłącza silnik, ciśnienie spada, włącznik znów włącza i tak w kółko. Czemu ciśnienie spada? Jeśli lanca szczelna to tylko... no gdzie? Przez zaworki w pompie.
Zaworek pompy powinien dostać napięcie po przekręceniu kluczyka, najlepiej więc poprowadzić nowy przewód od stacyjki do zaworka.
Sprawa rozwiąże się w piątek - jeżeli interwencja w pompę mechanika nic nie da, to zostaje zdejmować i.... do regeneracji. Na razie mam zawór zwrotny na zasilaniu przed bakiem i drugi zaworek na powrocie pompy do baku, no i auto odpala codziennie rano... Do piątku tak muszę jeździć, a co dalej - czas pokaże... Ciekaw jestem, czy te zaworki nie przeszkadzają...
Dzień Dobry mam problem z pompa paliwowa renault midlum 180 KM 2004 r, schodzi paliwo z pompy paliwowej z powrotem do zbiornika wymieniłem filtry przewody powrotne na wtryskach i zaworek na pompie paliwowej jak pompuje zapala jak nie, no to nie
Witam, na dniach będę u siebie w OM642 wymieniał ten zaworek na pompie. Mam pytanie, czy orientujesz się, jaki jest moment dokręcania tych 3 śrubek? Nie powiem, dostęp do tego zaworka nie jest idealny w tym silniku, ale dam radę. Bardziej interesuje mnie, z jaką siłą dokręcić nowy?
Ponowne czyszczenie zaworka i wymiana pompy
W tych silnikach zaworek pompy olejowej potrafi się zablokować(zatrzymać w pozycji otwarty) Czujnik ciś. oleju nie jest połączony bezpośrednio z kontrolką . Jak się tak stanie brak ciśnienia powinien od razu zapalić kontrolkę ale tak nie jest. Jak zasymuluję u siebie w megane2 brak ciś. oleju, zapalam jadę 15/20 min. i dopiero zapala się STOP i kontr....
Co do p1226 mogą być zaworki w pompie, a równie dobrze może być okablowanie edu - wtryskiwacze!
okazało się, że jest troche syfu w pompie, niekomfortowo ale za przeczyszczenie troche mnie to kosztowało + zaworek. pompa Lucasa. miałem farta, ze pompa nie poszła.
Stacyjka nie podaje na rozruchu na zaworek pompy.
Kolego gabrik masz ten sam problem co ja miałem. Musisz zregenerować pompę wtryskową. Do wymiany na pewno zaworki (pompa nie trzyma ciśnienia i przez długie kręcenie ładujesz ciśnienie) i prawdopodobnie nastawnik kąta wtrysku. Powodzenia.
Raczej będziesz musiał przydławić przepływ jeszcze, mimo oporów przepływu rurki. Zależy jeszcze ile metrów kolektor oddalony od boilera, ile wężownicy, wirnik pompy w jakiej kondycji... Zaworek za pompą (i przed) i tak zapewne dasz, więc masz możliwość doregulowania przepływu. Zauważ , że kupne zestawy z grupami pompowymi również podlegają regulacji;...
Takie "szczekanie" na pewno nie jest spowodowane uszkodzeniem zaworków pompy. Jeśli któryś z nich byłby nieszczelny to objawiało by się to pulsacją ciśnienia wyczuwalną na lancy. Został Ci jeszcze ostatni zaworek-zwrotny. Ten który podtrzymuje wysokie ciśnienie w lancy i wyłączniku ciśnieniowym. Jeśli będzie uszkodzony to po zamknięciu lancy ciśnienie...
Może jakiś paproch zatkał wtryskiwacz
To nie to przed odpaleniem zaworek na pompie się otwiera słychać jak cyka
Czasami w pompie blokują się zaworki i dlatego pompa tak głośno pracuje nie mogąc zaciągnąć wody. Dzieje się tak gdy ekspres nie jest urzytkowany przez jakiś czas.
Przyczyną mogą być zaworki w pompie zasilającej, sama pompa (sprawdzić ciśnienie podczas pracy na wolnych) i zaworek nadmiaru na głowicy. Filtry są na ciśnieniu, czy na podciśnieniu?
Zaworek na pompie? tzn kruciec zasilający wychodzący z pompy na listwę, bo tam jest zaworek zwrotny i to może być główna przyczyna.
Nie trzymają Ci zaworki w pompie paliwowej i nie pomogą żadne zawory zwrotne między gaznikiem i pompą. Wymień zaworki albo całą pompę. pozdr
Miałem podobnie , za mało oleju i nieszczelne zaworki w pompie. Zaworek zwrotny przepuszczał.
zaworek pompa paliwo zaworek pompa wtryskowa vacum pompa zaworek
kalafonia izopropanol alternator spalony wirnik montaż drzwi zmywarka
kuchenka amica 53gg5 43zptgn technologia chemiczna
Ciśnienie wtrysku Peugeot Partner 1.9 D DW8 Ciśnienie wtrysku Peugeot Partner 1.9 DW8B