Prawdopodobnie po postoju ropa "cofa się" w stronę filtra bo zaworek pompy nie trzyma, albo masz kaszę/wodę w filtrze paliwa. Ja bym na Twoim miejscu sprawdził/powymieniał węże, założył nowy filtr paliwa i dołożył zaworek zwrotny taki akcesoryjny . Pozdrawiam
Szukam zaworka do pompy wspomagania toyota Avensis Verso 2001r. Prawdopodobnie jej nr katalogowy to 44320-24071. Zaworek ciężko chodzi, i chyba jest nierozbieralne. Może ktoś ma namiar, gdzie taki można kupić ?
w serwie nie powinno być oleju,( jeżeli się znajduje to powoduje od uszkodzenie membrany) sadze ze powinieneś sprawdzić pompę vacuum i zaworek zwrotny miedzy pompa a serwem.
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Poduszkę robisz w ten sposób, że napełniasz hydrofor wodą do 2/3 pojemności i dopompowujesz powietrza do wymaganego ciśnienia (tego, przy którym pompa się wyłącza). Na hydroforze masz manometr? Powinien się on znajdować właśnie na 2/3 wysokości zbiornika. Powinien też być przy nim mały zaworek do sprawdzania poziomu wody. Odkręcasz ten zaworek i napełniasz...
Obniżenie poziomu paliwa polega na zwiększeniu wymiaru A (na rysunku) z np 7 mm na 7.5 mm, czyli w tym wypadku (na rysunku) odgięcie blaszki mającej kontakt z zaworkiem. Nota bene, jeżeli wcześniej przed wymianą uszczelek z gaźnikiem nie było problemów i nie było nic kombinowane z pływakiem, to nie przypuszczam, aby to było przyczyną kłopotów. Bardziej...
Pewnie czujnik temperatury do wymiany i druga sprawa to paliwo się cofa z pompy a tu jakiś zaworek na przewód przed pompa paliwa by pomógł. Oczywiście jeszcze sprawa kompresji silnika, jeżeli będzie niska to też będzie ciężko palił ale obstawiam cowke paliwa i zapowietrzanie się pompy.
http://obrazki.elektroda.net/42_12139624... na zdjęciu pompa lucas i zaworek początku wtrysku
Albo zatkany smok, albo zużyta pompka wstępna w środku pompy wtryskowej, jeśli czyszczenie smoka nie pomoże to pomoże założenie dodatkowej pompki elektrycznej przed pompą wtryskową, ja tak zrobiłem w Xantii też z XUD-em bo mi się po nocy zapowietrzała pompa wtryskowa. Ja założyłem taką - ona potrafi zasysać i podłączyłem pod zaworek gaszenia pompy wtryskowej...
Do sprawdzenia albo od razu do wymiany jest kostka stacyjki. Zobacz czy jest zasilanie na pompie gdy przekręcisz na zapłon (zapalone kontrolki). Jak jest to daj mu kabelkiem plusa z akumulatora na rozrusznik (auto na luzie rzecz jasna) i zobacz czy zapali. Jak zapali to kostka do wymiany. Wszystko. Albo zaworek w pompie się wiesza (o ile można to tak...
Mówisz o tym zaworku ? To właśnie z tego EHAB idzie przewód paliwowy do tego zaworka Dokładnie o tym zaworku. To jest elektrozawór sterujący dopływem paliwa do świecy płomieniowej. Powinno być słychać prace jakiejś pompy paliwowej po przekręceniu zapłonu na zimnym silniku Nie będziesz słyszał żadnej pompy paliwowej ponieważ tam nie ma elektrycznej...
Pompa paliwa/wtryskowa jest w twoim modelu jedyną pompą. Jak układ paliwowy jest zapowietrzony to nalej paliwa np strzykawką do filtra. Na nim jest taka jakby zapinka zawleczka. Jak ją wyciągniesz to zaworek z wężami powinien się łatwo wyjąc do góry i uzyskasz dostęp do wnętrza filtra. wtedy wystarczy nalać ON-u do pełnia założyć zaworek i zawleczkę....
Wymień uszczelnienia na pompowtryskach. Miałem kiedyś taki sam przypadek. Zerknij jeszcze do filtra paliwa czy nie jest czarny. Dodano po 51 Napisz jeszcze co to za silnik ale obstawiam jak wcześniej że PD. Zdarzały się wadliwe pompy lukas ale one ciekły. Przy okazji wymiany uszczelnieñ wymieñ metalową uszczelkę pompy paliwa(między pompą a...
zaworek zwrotny na filtrze lub nieszczelna pompa
Niektóre modele tak miały fabrycznie że pompa paliwa działała dopiero po wykryciu obrotów wału np ople z lat 1990-2000. W twoim wypadku problem jest raczej z cofającym się paliwem i zapietrzajacym się układem. Czyli albo jest dziurka albo zaworek zwrotny padł. Problem można rozwiązać na trzy sposoby: dodatkowy zaworek, dodatkowy włącznik pompy paliwa...
Tylko wtedy załóż oryginalny filtr z przelewem do baku i pompa niskociśnieniowa 0,2 bara. Ewentualnie widziałem już tak zrobiony układ że pompa była elektrycznie podłączona do świec żarowych i miała obejście z zaworem zwrotnym. Idea była tak że pompa podaje paliwo przed odpaleniem (napełnia układ) a po rozruchu pompa VP sama ciągnie paliwo przez zaworek...
1. Zawór bez prądu jest zamknięty sprężyną do ciśnienia 100 barów. Zaworu nie można "zatkać" bo pompa - gdyby nagle się naprawiła - w kilka sekund napompuje 1500 barów i coś może "puścić". 2. Brak zasilania, brak sterowania, nieszczelność, brud... 3. 12V od strony akumulatora i pwm 1kHz, o wypełnieniu kilkunastu procent, od strony sterownika. 4. Uszkodzony...
Witam Jak nie słychać,że nie pompuje to nie musi być uszkodzona pompa. Sprawdziłbym dysze.Najlepiej jest sprawdzić przy wyjściu na zaworze z odkurzacza bez podłączania węża.Włącz odkurzacz i wciśnij zaworek powinna płynąć woda. Powodzenia Andrzej
Mam podobna pompe IBO, szajs. Jak to w domu rozkrecic? Nie mam tak wielkiego klucza by zlapac za ta mosiezna duza czesc na rurze i by pompe ruszyc. Da sie jakos inaczej? U mnie chyba zaszla kamieniem bo sie grzeje a nie pompuje (nie jest jeszcze spalona). Zawor zwrotny powinien byc w wersji nie halasujacej jak komus przeszkadza, z plastiku klapka a...
Przeczytaj co napisałeś, przemysl to i jeszcze raz postaraj się skonstruować pytanie.
To by było wróżenie. Bez pomiaru ciśnienia się nie obejdzie. Nawet gdyby zaworek nie trzymał ,to i tak ta pompa się chyba włącza po zapłonie na chwilę. Więc gdybyś włączył zapłon kilka razy to by nabiło. Druga sprawa to rozjechane korekty, gaz w dolocie po nocnym postoju itd. Zostaje ci podłączyć manometr, odłączyć aku przed odpaleniem ,albo sprawdzić...
Temat dość szeroki. Jeśli pompa cichnie podczas robienia kawy to coś go dławi, jeśli hałasuje to ni ciągnie wody. Może być coś przytkane w obwodzie - zazwyczaj gdzieś w okolicy infuzora. Jednak z objawów obstawiam że może być coś z pompą wody-najlepiej podstawić nową, ewentualnie wyjąć zaworek z pod sitka zaparzacza i potestować czy coś się zmieni....
nie ma pompki , na 100 % coś z regulacją konta wtrysku , jeśli tłoczek sie nie przyciera to może zaworek albo sterownik? miałem taki przypadek i po prostu zasyfiona pompa była
Wyłącz pompę. Spuść całą wodę ze zbiornika i zostaw otwarty zawór. Napompuj do zbiornika powietrza przez zaworek z wentylkiem tak aby w zbiorniku było 1,5 bar powietrza, a woda z niego już nie wypływała. (0,2 bar mniej niż punkt załączenia pompy) Taka regulacja pozwoli na uzyskanie maksymalnej ilości wody pomiędzy tymi punktami załącz/wyłącz pompy.
Pompa do speca i niech zrobi jeszcze raz przegląd ze szczególnym uwzględnieniem ułożyskowania wałka i jego uszczelnienia. Pompa na powrocie już ma zaworek w kierunku zbiornika, założenie dodatkowego nie pomoże.
Pompa na kotle powinna mieć wyższa moc od tej na podłodze. Grzejniki instalacja powinna być z oporowana czyli każdy grzejnik przykręcony na tyle aby zapewnić przepływ do jego prawidłowej pracy. Przepływ przez grzejnik powinien być na tyle mały aby pompa kotła miała szansę przepchnąć wodę na pozostałe grzejniki i podłogę. Jeśli masz zaworki na powrocie...
Nie wiem czy pompy Lukasa sa takie kosztowne, czy mechanik taki drogi? W dieslu pompa wtryskowa zaciaga paliwo z baku. Załóż zaworek zwrotny, na przewodzie z filtra do pompy. Sprawdz tez wężyki przelewowe na wtryskach. Ale skoro pompa była robiona i uszczelniana powinna trzymac paliwo, elektromagnes sprawny, lepiej zmień mechanika. Najprościej podpiąc...
Witam. Ja mialem bardzo podobny przypadek tylko w silniku 90 KM. Samochód zapalał normalnie, ale nie wchodził na obroty. Przy próbie jazdy spadała moc i gasł. Kilku mechaników kombinowało, podłączali komputer, zmieniali ustawienia kąta wtrysku, pompa była wyciągniętą i pojechała do " fachowca". Niby wszystko OK, kilka stów poszło w błoto, i dalej ten...
Jak by Cię jednak naszło na grubszą robotę, to jak już odkręcisz sobie taki kaloryfer i założysz zaworek na powrocie, to będziesz mógł na 100% sprawdzić drożność gałązek jak i obecność powietrza. Potem dla testu możesz założyć kawałek węża zamiast grzejnika i jak wszystko będzie dobrze to wąż powinien grzać. Jak doprowadzisz to tego stanu, to założyć...
rozumiem ze filtr paliwa wymieniles jeśli tak sprawdz wogole czy paliwo pompa podaje na probe i sprawdzenie czy paliwo sie utrzymuje wstawiłbym zaworek zwrotny na wężu
Następnie zalałem wszystkie przewody, które można była zalać ( oprócz wysokociśnieniowych do wtrysków) i kręciłem rozrusznikiem. Dodawałem samostartu. Próbowałem odpowietrzać poprzez mały zaworek przy samym przewodzie na wlocie do pompy, ale widziałem tylko bańki w przewodzie paliwowym. Bańki wracały do filtra. Zaworek jest na wlocie do pompy (czyli...
Dla potomnych, sytuacja się wyjaśniła. Cała ta historia to zbieg wielu dziwnych okoliczności, a finałem okazał się zaworek N108, te cudo przykręcone u dołu pompy pod przewodami. Wyczyściłem to dziadostwo i kąt wtrysku przestał się samoczynnie zmieniać. Na siateczce było mnóstwo syfu ale po jego wyczyszczeniu wszystko się uspokoiło i mogłem w końcu oddać...
Ciągnik pewnie się zapowietrza. Do wymiany zaworek przelewowy - koszt ok 6 zł i powinien palić na dotyk. Tak jak poprzednik napisał - odkręcić przewód paliwowy od któregoś wtryskiwacza i zakręcić rozrusznikiem - prawidłowo pracująca i odpowietrzona pompa poda paliwo przez ten przewód.
Jest napisane że kod silnika BMS to 1.4 TDI na pompowtryskiwaczach. Takie objawy daje brak paliwa. Czyli zaczynając od baku pompa z sitkiem, filtr paliwa, pompa tandem ,same pompowtryskiwacze. Wrzuć logi na vaglog i daj linki. Jak zacznie przerywać zgaś i zajrzyj do filtra paliwa (przez zaworek z zawleczką możesz sobie sprawdzić jak wygląda normalny...
Możesz sobie wymienić tylko jeden nie ma problemu. Dużo przelało z niego ,do wymiany. NIe pamiętam jaka jest tam pompa cr . Jak nie ma w baku elektrycznej a pewnie nie, to możesz sobie założyć zaworek zwrotny. Choć to nie naprawa, ale tymczasowo na próbę. Sprawdź oringi/wężyki na przelewach albo trójniki to zależy od rozwiązania. I ogólnie węże pod...
Jak coś to vaccum a nie wspomagania, najpierw trzeba coś posprawdzać a nie od razu wymieniać bo może to być równie dobrze uszkodzone serwo. A czy to czasem nie jedno i to samo? W samochodach z silnikami wysokoprężnymi do wytworzenia podciśnienia dla celów wspomagania potrzebna jest pompa. A i po polsku lepiej brzmi. Natomiast co do meritum, gdyby było...
Chyba najlepiej sprawdzić samą pompę - odłączyć rurkę od listwy i zatkać ją manometrem - jeśli napcha na rozruszniku w 3-5s kilkaset barów to myślę że dobra a jeśli nie to może być zdechły albo brudny zaworek regulujący na pompie albo sama pompa wypracowana. Nie wiem tylko gdzie tam jest zawór ograniczający maksymalne ciśnienie - czy na listwie czy...
Korek przy wyłączniku to zawór zwrotny - nie ruszać, korek na pompie służy do zalania wodą rury do studni, w celu ułatwienia zassania pompie. Poziom wody powinien być pomiędzy tymi kolankami co masz podłączony ciśnieniomierz i tam powinien być obsadzony wskaźnik rurkowy. U Ciebie jest na pewno sporo ponad górnym kolankiem stąd woda we wskaźniku(rdza)....
jesli sie do konca wyjezdzi to niekiedy trzeba poczekc okolo 15 minut . bo musi naleciec u obudowe pompy wszystko zalezy od tego jak szczelny jest zaworek w dnie obudowy . a najlepiej zalac okolo 20 l wtedy zaleje sie od gory jesli masz gaz to trzeba zalozyc przekaznik odcinajacy pompe przy jezdzie na gaz wtedy pompa niebedzie niepotrzebnie pracowac...
Chyba znalazłem miejsce skąd bierze się chłodna woda. Na instalacji jest zbiornik, o ile się nie mylę do wyrównywania ciśnienia. Podłaczony jest za wyjsciem z zasobnika. Pukałem w niego wyglada na pusty więc dobrze, natomias rura ktora jest podłączony do instalacji po kapieli w prysznicu była ciepła, co oznacza ze woda z tej rury która nie ma obiegu...
To znany problem. Olej w przelewach w systemie Delphi występuje w dwóch przypadkach: 1. Jeżeli olej jest we wszystkich przelewach, to uszkodzony jest uszczelniacz na wałku pompy wysokiego ciśnienia od strony rozrządu. Wstępna pompa łopatkowa zasysa olej spod pokrywy napędu rozrządu (pompa łopatkowa pracuje na podciśnieniu). 2. Jeżeli olej jest tylko...
A może tylko wygląda jak zawór kodowy a to jest zwykły zaworek (wypatroszony albo jakiś wyrób chiński) ? PS. A może chodzi o coś innego tylko program tak "spolonizowany". Może w innym języku sprawdź.
Trzeba kupić taką by można było dospawać zaworek na sreberko.
Ten odczyt z urzádzenia diagnostycznego DELPHI jest typowym przykładem bezużyteczności takich "interfejsików" Pomijając kod błędu 5, Drugi błąd - 61 tłumaczony jest jako błąd w przewodzie powrotnym związany z odmrażaniem przewodów AdBlue. Zupełnie wyprowadza odbiorcę w pole. Według opisu kodów błędu DFA-a, Jest to błąd o następującym tytule: AdBlue...
Tak tam jest łańcuch - ja robię to w ten sposób ( znaczy robiłem bo to prehistoryczny silnik), otóż do starego łańcucha przynitowywałem nowy , przeciągałem za jego pomoćą nowy i nitowanie . Ale jeśli trzeba wymienić koła to na kole pasowym jest podziałka na bloku wskaznik OT, mają się zgrywać , na wałku na pierwszwj panewce jest nacięcie w formie V...
To po co on ci wymieniał uszczelniacze pod wtryskami przecież jak by były złe to by się nie zapowietrzal tylko paliwo by ciekło po wtryskach. To raczej nieszczelnośc w przewodach idących od baku do pompy wtryskowej powodują że po dłuższym postoju paliwo wraca się do baku a w miejsce paliwa wpada powietrze i po odpaleniu pompa zasysa powietrze i się...
Może się uszkodzic zaworek nadciśnieniowy paliwa... miałem taki przypadek w Oplu 1.6... tam był chyba silnik zmieniany z 2.0 jeśli się dobrze orientuje... przewody ciśnienie powinny wytrzymac, pozdrawiam:)
Na niemieckim forum czytałem, że jedynie ten zawór jest powodem złej pracy CO. Piszą, że minimalna nieszczelność w kierunku obiegu wewnętrznego pieca, powoduje właśnie taki efekt. Dlatego pokuszę się o ponowne rozebranie tego zaworu i ponowne sprawdzenie szczelności w obu kierunkach. Dodano po 3 No i znalazłem przyczynę! Winny jest właśnie ten zawór...
6. ??? 7. Odprowadzenie na zewnatrz wody z parownika 6. - odprowadzenie wody z zaworu bezpieczeństwa - jak ciśnienie w układzie CO przekroczy 3 bar to zawór bezpieczeństwa wyrzuca nadmiar wody/ciśnienia. 7. Odprowadzenie skroplin/kondensatu - bo to kocioł kondensacyjny Czyli o ile dobrze rozumiem na rurkach 1 i 5 pozakrecac zawory 8 i na 9tki nalozyc...
Masz prawdopodobnie niedrożny przewód wyrównujący ciśnienie w baku z atmosferycznycm. Jest w nim zaworek zapobiegający wylaniu się benzyny w przypadku wywrotki i on może być zacięty lub sam wylot zatkany i w miarę jak ubywa paliwa powstaje podciśnienie, którego pompa nie jest w stanie pokonać.
Dzień dobry! W piwniczce / ziemiance mam problem z napływającą wodą gruntową. Jest tam wąska studzienka kanalizacyjna o średnicy +/-315mm i głębokości około1m, do której kupiłem pompę zatapialną do brudnej wody IBO IPC 550 z wbudowanym pływakiem. Pompa opuszczona prawie na samo dno studzienki. Pompa tłoczy wodę na wysokość około 3m. Problem z budową...
Witam. Buduję układ którego częścią będzie zbiornik o pojemności około 2l. Woda będzie wlewana do zbiornika poprzez elektrozawór, następnie będzie tam gotowana. Zaraz po zagotowaniu woda musi być wypompowana ze zbiornika, aby cykl mógł się powtórzyć. Mam problem z wyborem pompy, która wytworzyła by podciśnienie zdolne zassać wodę do góry i jednocześnie...
vacum pompa zaworek uszkodzić zaworek pompa zaworek pompa paliwo
philips oczyszczacz p0201 p0204 volvo silnika
elekrolux pralka elekrolux pralka
Zamiennik pilota Nice WMG 080 433,92 MHz – Era One, FLO-R-E, INTI, MyGO, O-Code Wymiana startera w lodówce: krok po kroku