Drogi kolego a jaka to pompa? Rzędowa czy rotacyjna? Na pompie rzędowej faktycznie możesz uzyskać za małe dawkowanie, natomiast na pompie rotacyjnej nie ma możliwości że jedna sekcja ma za niskie ciśnienie, gdyż jest tam tylko jedna sekcja, która podaje paliwo na poszczególne cylindry. A co do pompy rzędowej to trzeba doregulować tą sekcje do pozostałych...
Jeśli masz oryginalny rozrusznik od T-25 to w zimie będzie mulić za wolno kręci ja mam od C-330 + flansza i pali w zimie bez odprężnika(aku 4 lata)Pierwsze ustaw zawory jak koledzy pisali.Jak nie pomoże to pompa wtryskowa puszcza i nie daje ciśnienia.(odkręć śróbę z boku pompy przy dekielku tam gdzie wlewasz olej do pompy i zobacz czy wycieknie paliwo...
Witam grupowiczòw mam problem z odpaleniem silnika andoria SW266kreci i nie moze zlapać na zaciąg załapie ale zaraz gasnie o co w tym moze chodzić (at)ElektrodaBot AI: Robiles cos ostatnio przy silniku ... Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najczęściej winny jest układ paliwowy: po 4 latach postoju w zbiorniku i przewodach znajduje się zdegradowany...
i co to niby pompce przeszkadza? paliwo będzie sobie płynąć powrotem myślisz że jak silnik pracuje to całe to paliwo co pompka pompuje silnik zużywa? zużywa raptem kilka % tego a reszta tak samo się wraca powrotem Paliwo wraca przelewem tylko wtedy, gdy pompa wtryskowa pracuje, ponieważ wewnętrzna pompa łopatkowa w pompie VP44 zapewnia ciśnienie wewnętrzne,...
Witam. Ostatnio zgodziłem się pomóc przy remoncie silnika 3 cylindrowego w traktorze Zetor 5211. Remont polegał na wymianie starych elementów na nowe tj. tulei, tłoki z pierścieniami, sworznie korbowodów, panewki korbowe, dwie kompletne głowice, chłodnica, pompa wody oraz węże wodne. Z układu zasilania zregenerowana została pompa wtryskowa (jedna sekcja...
Witam.Pompa wtryskowa jest bardzo precyzyjnym urządzeniem porównywalnym do zegarka i każda ingerencja nawet super fachowców że ja umiem śrubokrętem wszystko naprawić jest nie na miejscu.W pompie są sekcje które tłoczą paliwo pod bardzo wysokim ciśnieniem i każda musi być idealnie ustawiona.Wracając do twojego problemu to sekcja jest uszkodzona i trzeba...
Po pierwsze, to proszę poprawić swoje posty - używamy wielkich liter na początku zdań, znaków przestankowych i polskich znaków diaktytycznych. Po drugie, najczęstszą przyczyną ropy w oleju jest lejący wtryskiwacz, ew. uszkodzona pompa wtryskowa ( uszkodzona sekcja lub pompka wstępna w pompach smarowanych z silnika).
Miałem podobnie w C360 pomogła wymiana pompki zasilającej koszt niewielki tylko że u mnie lało z przelewu pompy wtryskowej olejem napędowym. Na moje oko jednak sekcja puszcza już. Pamiętaj że ta maszyna pracuje w ciężkich warunkach szczególnie temperatura i wyciek ON może być niebezpieczny zwróć na to uwagę i nie dopuszczaj do takiej sytuacj. Kwestią...
Witam, mam problem z mondeo 1.8td na pompie lucasa. Kręci i ani śni zapalić. Nie szukam nieszczelności na odcinku zbiornik-pompa, ponieważ próbuję zmusić go aby zaciagnął ropę na krótko z baniaka. Wieszałem na silnikiem, podawałem z ziemi, ale nawet nie zachłysnął się paliwem z banki. Nie ciągnie nic. Zawór "stop" na pompie jest z immobiliserem. Blachy...
Tak jak kolega wyżej napisał Pompa wtryskowa i regulator obrotów są zalewane olejem silnikowym osobno Może być tak, że sekcje pompy wtryskowej puszczają paliwo a to z kolei miesza się z olejem w pompie a nadmiar wypływa rurką z tyłu pompy (między pompą b blokiem silnika) na zewnątrz.
Pompa wtryskowa jest do wymiany zacina się sekcja na rozgrzanym.silniku
A z czym konkretnie masz problem? Wydatek sekcji ustawia się standardowo, menzurkami.
Witam wszystkich! Mam problem związany z ustawieniem sekcji w pompie wtryskowej od ciągnika Ursus C-385. Czy ktoś z was orientuje się, w jaki sposób należy prawidłowo ustawić sekcje w tejże pompie wtryskowej? Czekam na wasze odpowiedzi. Pozdrawiam. Marcin Dodano po 12 Przesyłam zdjęcia w związku z problemem. http://obrazki.elektroda.pl/6615149200_1...
w silniku AFN nie ma pompy paliwa w baku tylko jedna pompa wtryskowa na silniku skłądająca się z sekcji ssącej niskiego ciśnienia (ona pompuje paliwo z baku) i sekcja tłocząca wysokiego ciśnienia. Filtr jest tylko jeden w komorze silnika.
a wykręcając ją nic się nie rozreguluje ?
Ja nigdy nie ustawiam wyprzedzenia początku wtrysku za pomocą cech na kole zamachowym. Często one nie są w tym miejscu gdzie powinny być. Mój sposob: Kątomietrz 360 stopni na koło pasowe. Pokrywa zaworów sciagnięta na pierwszym cylindrze , naciskamy na zawór i wyczuwamy gmp. Od tego momentu zerujemy kątomierz, cofamy kąt o daną wartość i po wkręceniu...
Zaciera się któraś sekcja na pompach wtryskowych. Trafi Ci pewnie je wyciągnąć i zregenerować. Tam przez korek wlewu oleju można ruszyć listwę. Sprawdź czy chodzi tak samo płynnie na zimnym jak i ciepłym silniku. Dodatkowo można sprawdzić czy jak ruszysz listwę zapali, oraz czy ustawia się w dawkę rozruchową w trakcie kręcenia
Majorek chodzi na jak nowy :) Nie trzeba było nic regulować, został odpowietrzony i pali. Więc miałem rację, zamykam.
Najpierw ustawiasz 1 cylinder na określoną wartość zapłonu (24przed OT lub inny w zależności od potrzeb) potem musisz wyręcić kruciec 1 sekcji pompy wtryskowej wyjąć spręzynkę i tłoczek zaworka i zakręcić króciec .Na kruciec zakręcasz ucięty kawałek przewodu wtryskowego(uciąć przewód pod kątem i zagiąć dół)Ręczną pompką pompujesz paliwo do pompy wtryskowej...
Odkręć dekielek pompy i napisz czy przestawia się coś w niej przy ruszaniu dźwignią gazu. Pewnie sekcje stoją
Wyjaśnię dla zamknięcia tematu. Ustawienie wału korbowego „na kołek” w kole zamachowym to rzeczywiste 20°/4.5 mm przed GMP. To dlatego, iż dla ułatwienia obsługi i wyeliminowania pomyłek przewidziano ustawianie początku wtrysku przy ustawieniu dźwigni gazu na dawkę rozruchową (pełen „gaz”). Tłoczek sekcji pompy wtryskowej posiada...
Otóż to kapilara na pierwszą sekcję pompy wtryskowej i jazda.
Zależy jak stara ta pompa... jak długo leżała, czy była zalana. Możliwe że skorodowały sekcje.
Można zamiast rurki założyć pionowo krótki przezroczysty wężyk na wyjściu pierwszej sekcji na pompie wtryskowej ,pierwszy cylinder w scanii V8 to pierwszy ( strona pasażera ) po prawej.
W silnikach dieslowskich początek wtrysku paliwa jest zazwyczaj wcześniejszy zanim tłok osiągnie GMP. Wyprzedzenie uzależnione jest od konstrukcji silnika i określane jest przeważnie jako kąt wyprzedzenia wtrysku. W silniku zetora, ten kąt wynosi 18 stopni. Początek wtrysku ustawia się na kapilarę na pierwszej sekcji pompy wtryskowej i na znaki na kole...
Przegrzanie tulei silnikowej czy tloka powoduje jej szybsze zużycie lub zatarcie przy przegrzaniu, jakikolwiek dym jest oznaką nieprawidłowego spalania, czyli zlego rozpylania paliwa, w niewłaściwym czasie, niepełnym spalaniu itd czyli: lejące końcowki, uszkodzone sekcje pompy, pompa wtryskowa, w tym przypadku jeśli to 1014 turbina, nieustawione zawory(spiete...
Tak czy inaczej masz pompę wtryskowa do regeneracji.Żeby być na 100% pewnym,w momencie gdy nie chce zapalić,schłodź sekcje pompy wtryskowej wodą z węza/konewki jak zapali to tak jak wyżej napisałem.
Można przeanalizować wstawienie czterosekcyjnej pompy od fortschritta i wykorzystać tylko dwie sekcje.
Skoro nie było filtrów to oczywiste że gdzieś się zapchało, szkoda czasu na dywagacje dlaczego nie sprawdziłeś po zakupie. Teraz trzeba szukać gdzie się zapchało, za koleją od zbiornika, poprzez filtry, pompkę zasilającą, aż do pompy wtryskowej. Jeżeli syf podwiesił zaworek w pompce zasilającej to pół biedy czyszczenie nie jest skomplikowane, gorzej...
sekcja pompy wtryskowej padnieta polej tył pompy zimna woda jak silnik bedzie goracy i wtedy powinien zapalić dużo lepiej
temat zamkniety. 2sekcje pompy wtryskowej i zaworki sekcji do wymiany
Kod błędu? Załóż przezroczyste węże paliwowe od filtra do pompy. Będzie widać ewentualne bąble bo wygląda że zaciąga powietrze lub słaba jest sekcja niskociśnieniowa pompy wtryskowej.
Wtrysk lub sekcja pompy wtryskowej. Kiedyś najprostszym sposobem sprawdzenia pracy wtryskiwacza było lekkie położenie palców kolejno na przewodach wysokiego ciśnienia i sprawdzania jak one pulsują. Jeśli znajdziesz przewód/ wtryskiwacz odbiegający siłą pulsowania od innych to zamień go miejscem z innym i obserwuj czy zmiana podążyła za nim.
Sprawdź rozciągnięcie łańcucha. Sprawdź czy nie cieknie na sekcjach pompy wtryskowej. Ew. może się gdzieś zapowietrzać, jak gdy telepie słychać metaliczny dźwięk to znaczy się się zapowietrza układ. Często zapowietrza się przez termostat paliwa.
Tam nie ma pompy wtryskowej,cieknie uszczelniacz osi pompy albo któras sekcja.
Witam. Przyczyn może byś wiele. Tam jest pompa sterowana elektrycznie - może problem z zasilaniem. Sprawdzić czerwony przekaźnik pod deską bezpieczników. Jeśli nie chce zapalić na goracym silniku, a na zimnym pali - to typowy obiaw zużycia sekcji pompy wtryskowej. Towarzyszy mu "pływanie" wolnych obrotów na biegu jałowym. Kolejno - zapowietrzanie się...
To co masz opisane jako sekcja to to samo co pompa wtryskowa.
Miałem 3 przypadki: 1- pękniety korpus pompy wtryskowej 2- j.w. uszkodzona pompka paliwowa 3- uszkodzone oringi na sekcji tloczacej Jest to 6 cylindrowy, 9 litrowy silnik - rzędowa pompa wtryskowa bez EDC DSC 9 11 Moze sie nie znam ale ja w 4 serii nie widzialem jeszcze Common Rail... W czwartej nie ma, zgadza się, jest tylko XPI DC13 w R-serii. troszke...
Jak już wszystko zrobione to pozostaje uszczelniacz wałka pompy wtryskowej ewentualnie uszczelnienia sekcji wysokociśnieniowej w środku pompy wtryskowej zadzwoń to porozmawiamy
Elektryka raczej nie będzie miała wpływu na spadek ciśnienia/palenia na jednym cylindrze to nie ta technologia co teraz. Tu raczej będzie coś mechanicznego czyli coś z sekcją na pompie wtryskowej lub to co najczęściej spotykałem to zgięty korbowód i brak palenia na tym cylindrze dlatego pytam o zapach spalin.
Jeżeli do pompy dostaje się paliwo, to oznacza, że jest gdzieś przeciek wewnętrzny. Może być uszkodzone uszczelnienie popychacza pompki paliwowej lub możliwy jest przeciek z sekcji tłoczącej pompy. W pierwszym przypadku najlepiej zamienić pompkę na sprawną (sprawdzoną). Jeżeli nadal paliwo będzie dostawało się do oleju, to pompę wtryskową najlepiej...
Można też ustawić na kropelkę statycznie ale to już jak jest pompa zamontowana, odkręcasz przewód od 1 sekcji pompy wtryskowej, kręcisz wałem i patrzysz kiedy w króćcu się "ruszy" . Paliwko powinno się ruszyć 24 st. przed OT, albo 19 st. przed OT, zależy jaki masz silnik bo były zmiany. Z EGR od 1990 r. 19 st, wcześniej 24 st. tak podaje tabela. Jaki...
Ciekawe jak może się uszkodzić coś czego w tym silniku nie ma? Owszem nie ma jednolitego zespołu pompy wtryskowej funkcjonalnie jest regulator odśrodkowy, wał z krzywkami, sekcje wysokiego ciśnienia i oszczędność producenta w postaci eliminacji korpusu pompy i wbudowanie wszystkiego w blok silnika. Normalnie oddał by pompę na serwis a tak jest lipa....
Co do weżyków od nadmiaru paliwa to chodzi o te metalowe na gorze wtryskiwaczy? Nie wiem czy się dobrze rozumiemy....... Metalowe na górze to raczej przewody wysokociśnieniowe doprowadzające paliwo z sekcji pompy wtryskowej (rotacyjnej). Przewody od nadmiaru są raczej elastyczne, gumowe. Przewód ten łączy wszystkie 4 wtryskiwacze zbierając od nich...
Czytałem artykuł na temat gasnącej Toyty Corolli d4d i mechanik BIGELEKTRON radził aby odłączać czerwony i zielony SCV na pracującym silniku - tak też zrobiłem i po odłączeniu czewonego SCV auto zgasło. Traktowałem oba SCV prądem 12V i oba cykały - czy to oznacza że to może być uszkodzona sekcja pompy wtryskowej denso? Czy to może być moduł EDU. Mój...
Ja bym proponował oddać silnik na gwarancję/rękojmia, ponieważ chińczyki nie potrafią poprawnie wyprodukować tych silników. Jak był grzebany, rozkręcany to może być ciężko. Moim zdaniem problem tkwi w nieszczelnym wtryskiwaczu, pompie (sekcji) wtryskowej.
Po odkręceniu korka wyleci nieco oleju, ale to ilość znikoma. Można też ustawić na kropelkę ale to już jak jest pompa zamontowana, odkręcasz przewód od 1 sekcji pompy wtryskowej, kręcisz wałem i patrzysz kiedy w króćcu się "ruszy" . Paliwko powinno się ruszyć 24 st. przed OT, albo 19 st. przed OT, zależy jaki masz silnik bo były zmiany. Z EGR od 1990...
Złapało sekcje na pompie wtryskowej. Czasem uda się je rozruszać ale mimo to pompa i tak kwalifikuje się do pompiarza. Póki nie będzie sprawna dalsze próby są bezsensowne.
Sprawdź czy wszystkie sekcje chodzą.
Pierwszy raz widzę pompę bosch w silniku sw359,ale w niczym to nie przeszkadza. -sprawdzić czy zaworek świecy żarowej nie jest cały czas otwarty. -sprawdzić pompkę zasilającą lub wymienić. -sprawdzić wtryski Jeśli te zabiegi nic nie pomogą to. -uszkodzone uszczelnienie na sekcjach. -mikropęknięcie korpusu pompy wtryskowej,
sekcja pompa pompa zaworek sekcja sprawdzi sekcja pompa
multiswitch unicable sterownik bloker naprawa klawiatury telefonu samsung
radio internetowe seagate st2000
Fuego 32EL610ANDT USB SW Firmware Flashing Guide – TP.MT5510S.PB803, TP.SK506S.PB802 Analiza algorytmu programatora Vilab