Zrób tak: http://obrazki.elektroda.pl/9978601700_1... Gdyby przekaźnik załączał się po zapłonie to mocniej napnij sprężynkę w przekaźniku.
Pod tymi śrubami są zaworki .Długość trzpienia w pompce jest taka jak w orginale.
Wymieniłem filtry, pompkę zasilającą oraz odpowietrzyłem. Wymieniono pompę zasilającą czy pompkę ręczną?
Zobacz, czy nie masz powietrza na odstojniku w pompce zasilającej. Jak jest tam powietrze to poluzuj go delikatnie żeby wyleciało ono, troszkę paliwa też wyleci i zakręć. Pewnie pompujesz, a pompka zasilająca nie ciągnie paliwa. Miałem tak ostatnio u kolegi. :D
Jeszcze raz sprawdź wszystkie możliwe połączenia łącznie z uszczelką pod filtrem paliwa. Ewentualnie by wykluczyć pompkę ,podłącz jej zasilanie przewodem elastycznym prosto do zbiornika.
Mało szczegółów podajesz . Czy po ręcznym odpowietrzaniu da się uruchomić ciągnik ? Jeżeli tak , to mechanicznie pompka nie podaje paliwa .
Odpal i daj pełny gaz, gdy zacznie spadać z obrotów zacznij pompować paliwo ręczną pompką. Zobaczysz czy ręczne podawanie paliwa ma wpływ na pracę silnika. Możliwe że padła pompa zasilająca.
Od pompki zasilającej paliwa do filtra paliwa. To samo, idento, kupuj śmiało.
załóż sobie elektryczną pompkę paliwa przed pompą wtryskową podłącz po zapłonie i będziesz miał spokój, samo się będzie odpowietrzało https://allegro.pl/oferta/elektryczna-pr...
W C-330 nie potrzeba luzować przy wtryskiwaczach. Poluzuj korek z boku pompy, przepompuj pompką ręczną aż wypłynie paliwo bez powietrza, zakręć korek i odpal.
Śruby i te rurki czerwone to są z ursusa c330 ( przewód zasilający pomiędzy pompką a filtrami paliwa, cena około 8zł ) oraz "śruby" do nich ( gwint 14x1,5 ) , są także końcówki na węże do tych śrub przelotowych.
Za pomocą pompki ręcznej znajdującej sie na pompie paliwa.
Mi jeszcze mechanik mowił ze zaworek w tej pompce paliwa moze nie trzymac tego cisnienia...
Zbiornik paliwa, oczywiście również został wypłukany podczas remontu? Z opisu wygląda na niedomiar paliwa w czasie pełnego obciążenia silnika. Do sprawdzenia: drożność układu zasilania i wydatek pompy zasilającej. Bywało, że w niektórych typach pompek popychacz był za krótki.
Może zatkane filtr paliwa, uszkodzona pompka zasilająca uszkodzona pompa wtryskowa
Pompa wtryskowa była w regeneracji ok 2lata temu powinna być sprawna ale jej nie testowałem. Co konkretnie może być uszkodzone w pompce paliwa że zapowietrza układ paliwowy ?
Kolego myslę że twój pierwszy post można było skrócić do 3 zdań, nie widzę sensu opisywania stanu prawno-majątkowego ciągnika czy jego aktualnych/poprzednich właścicieli. Odpowietrzenie tego silnika jest banalne, wystarczy pompować pompką i popuścić najpierw śrubke na klucz 8 na głowicy a następnie na kopułce. Po odpowietrzeniu ciągnik odpala a jeśli...
wcześniej pompką ręczną pompowałem i wyleciała ropa z pompki i chodziła luźno Wyleciała ropa i jest jej brak - pompka nie może chodzić luźno. Pompując masz wytworzyć ciśnienie w pompie wtryskowej. Dolej paliwa do zbiornika.
Ursus c360 3p nie zapala w filtrze paliwa zbiera się powietrze wymieniłem pompkę i filtr gumki na przewodach a efektu zero ale po odkręceniu przewody paliwowego od pompki do filtra odpowietrza się i zapala proszę o poradę
Nie znam Władymirca ale silnik to silnik czy w rusku czy w ursusie to jeden ... . Pompka ręczna nie poda paliwa na wtryski to nie możliwe. Pompka ta ma podać wystarczającą ilość paliwa do pompy wtryskowej a ta dalej na wtryski. Jeśli brakuje paliwa w pompie wtryskowej to znaczy ,że pompka podająca (ręczna) jest niewydajna z powodu jej awarii lub coś...
Odpowietrz układ. Z przewodów do wtrysków przy pompowaniu ręczną pompka nigdy nie miało prawa tryskać paliwo.
Witam Moj ursus c360 podczas pracy zaczyna slabnac aż zgsnie. Ostatnio jak zaczął slabnac wyskoczylem z traktora i szybko zanim zgasnie zaczolem pompowac pompka paliwa odziwo dziala luzno (jakby byla pusta) a jak odpiołem odniej przewod paliwowy od strony baku nagle silnik wyrównał prace. Ogolnie traktor dziala z talezowka ok 10 min poczym po objechaniu...
Zostaw w spokoju ten kąt wtrysku. Rozrusznik na warsztat. Poza tym, z tego co piszesz, dokładnie sprawdź układ zasilania, tzn filtry, odstojnik, węże, śruby przelotowe, bak, a na końcu zaworek przelewowy. To są oznaki braku paliwa. Spróbuj przed pierwszą próbą odpalania podpompować ręcznie paliwo. Jak chodzi pompka? Czy będzie poprawa w odpalaniu?
Tak jak pisali koledzy problem z zasilaniem. Pompa "wypala" na początku zgromadzone paliwo ale później pompka zasilająca z jakiegoś powodu nie może jej tego paliwa dostarczyć.
Być może rurki zatkane syfem z paliwa po tylu latach postoju. Przelew musi być.
Masz zatarty tłoczek pompki zasilającej jest w tym korpusie gdzie jest wkręcona pompka ręczna są też tam zaworki które lubią się zawiesić ale wygląda że są dobre bo ręczan pompka działa odkręć korek pod ręczną pompką tam będzie sprężyna i tłoczek który powinien dać się lekko przesuwać a jak jest zatary to sprężyna nie ma siły go cofać. dołączam uproszczony...
Mój MF 255 (odpowiednik Ursusa 3512) ma 5200 mth bez żadnego remontu i były robione zazwyczaj drobnostki, np. pęknięta membrana w pompce paliwa, uszczelnianie przecieków, drobne naprawy w elektryce i oświetleniu itp.
Jeśli jest to silnik perkins to najbardziej prawdopodobną przyczyną jest uszkodzenie przeponowej pompki paliwa, lub wycieki z pompy wtryskowej po osi napędowej. W pompce paliwa warto sprawdzić szczelność membrany(brak dziur i mocowanie na osi) Dodano po 45 Jeśli jest to silnik perkins to najbardziej prawdopodobną przyczyną jest uszkodzenie przeponowej...
Witam, Jeżeli w pompie będzie ubywał olej to dla świętego spokoju oddałabym pompę do sprawdzenia i ewentualnej naprawy. Gdzieś ten olej musiał się podziać, pompka ręczna pracuje poprawnie, co do czyszczenia zbiornika paliwa to nie wiem czy dokładnie oczyścisz zbiornik myjką jeżeli jest dzielony i posiada komory, lepiej użyć chemii np. dodatków czyszczących...
Wyklucz brak paliwa w pompie - pompka-gruszka i paliwo z bańki, przecież ten XUD to prawie jak ursus - typowy, mechanicznie sterowany diesel.
Kiedyś do zbiornika wpadło mi kawałek szmaty i efekt był podobny , raz na jakiś czas zatykała kranik paliwa . Taki bąbel nie powinien się robić , tym bardziej , że zbiornik jest wyżej od pompki . :|
Jeżeli podczas pompowania ręczną pompką nie czujesz oporu i tzw. piszczenia to sprawdź zawór przelewowy. Znajduje się on po prawej stronie sekcji wysokiego ciśnienia śruba z podwójną nakrętką za jej pomocą przykręcony jest przewód prowadzący do zbiornika paliwa (powrót).
W tym temacie masz zdjęcie jak jest podłączona ta pompa: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33... i zdjęcie takiej pompy. http://static.elektroda.pl/attach/201705... Nie jest to najlepsze rozwiązanie dlatego je zmieniono wprowadzając zaworek ciśnieniowy do pompy, który dodatkowo odpowietrzał pompę wtryskową. Powrót z wtryskiwaczy...
Zapytaj kogoś kto naprawia pompy wtryskowe w twojej okolicy, myśle , że dla niego znaleść taką pompkę nie będzie problemu.
C-328 ma śmiesznie zasilaną pompę wtryskową. Paliwo pompowane ręczną idzie przez filtry na pompę wtryskową i wraca znów na filtry. Sama pompa wtryskowa nie ma przelewu do baku. Najlepiej było by to przerobić tak jak jest w 30-ce szeregowo czyli z zasilającej na filtry, dalej na pompę wtryskową a z niej przelewem do zbiornika. Pompując ręczną pompką...
Do sprawdzenia pompka zasilająca.
No dokładnie kolega Błażej ma rację. Najczęstszą przyczyną gaszenia ciągnika w czasie pracy silnika jest powietrze. W 330 lubią się zatykać kraniki, zapchane filtry stawiają taki opór że nie jest wstanie pompka przeciś paliwa, Raz za czasu warto rozebrać wszystkie rurki od baku do filtrów i przedmuchać. W połączeniach skręcanych lubi utknąć obce ciało....
Kolego sprawdź zbiornik paliwa tam najczęściej coś wpada do kranika i oczko przy pompce na które nakładasz przewód paliwowy
Witam Zakupiłem silnik perkins 3 cyl nie kompletny po złożeniu silnika mam problem z pompa wtryskowa nie podaje paliwa na cylindry silnik jest obracany za koło zamachowe za pomocą silnika elektrycznego pompka zasilająca podaje paliwo pompa odpowietrzona Co może być przyczyną z góry dzięki za pomoc!
Prawdopodobnie masz problem z układem paliwowym, który się zapowietrza. Sprawdź czy nie widać gdzieś przecieków paliwa, spróbuj podokręcać wszystkie przewody paliwowe. Możliwe, że uszkodzona będzie pompka paliwowa i nie trzymaja w niej zaworki zwrotne.
Witam jestem nowy na forum, pozdrawiam wszystkich :D , mam problem kupiłem okazjonalnie ciągnik ursus360 po powodzi, remont ciągnika był zrobiony oleje filtry, czyszczenie silnika itp.itd........ I teraz gdy ciągnik popracuje w polu po około 30 minutach gaśnie tak jakby nie dostawał paliwa, gdy go kręce na rozruszniku nie można go odpalić, dopiero po...
Guziczek przy gaźniku należy trzymać cały czas wciśnięty a nie pompować nim. To nie pompka jak w Ursusie, wciskając jedynie zatapiasz pływak, a paliwo spływa pod własnym ciężarem. Przewody paliwowe mam gumowe nieprzezroczyste więc nawet nie wiem ile w nich jest paliwa, w dodatkowym filterku paliwa nigdy nie ma więcej jak ok 50% jego objętości i chodzi...
Jak naciskam lewy hamulec to spada ciśnienie na manometrze i syczy głośno, okładzinę patrzyłem jest dobra. Co mogło się stać? Czy może od pneumatyki zawór się zaciął? Ten co na dole jest z strony ciągnika co są 2 pompki paliwa Dodano po 37 przepraszam 2 pompki hamulcowe
Nie rozpatruję sprawy sir Likmara, tylko sprawę sir Oporniczka. Czyli zmianę biegunowości. Sprawa sir Likmara nie podlega dyskusji. Ale co do drugiej sprawy, czyli zamiany masy z plusa na minus to sam sprawdź. Weź rozrusznik, albo każdy inny silnik prądu stałego i zmieniaj w nim biegunowość. Zobaczysz, że raz kręci w jedną raz w drugą stronę i nie zmienisz...
Jak pompkę ręczną wciąga, to może być niedrożny otwór w korku zamykającym zbiornik paliwa. W takiej sytuacji ciągnik trochę przejedzie zanim zgaśnie. Objaw nasila się przy większym obciążeniu silnika. Poza tym jak koledzy wspomnieli najprawdopodobniej niedrożny jest układ paliwowy (kranik, wąż, odstojnik, pompka, filtry).
Pompki były zakładane dwie w obydwóch są nowe zaworki może gniazda są wybite zbiornik był czyszczony. Dzisiaj ze starych zapasów znalazłem pokrywę filtrów paliwa tam jest taka kulka w kanale ale śróbokrętem nie idzie nią ruszyć czy to jest jakiś zaworek ?
W perkinsie zasilanie świecy idzie z przelewu filtra paliwa po zaworku zwrotnym wkręconym w obudowę filtra. W ursusie można podłączyć zasilanie albo po pompce wstępnej albo na przelewie, słuszności rozwiązań nie będę oceniał. Ja mimo wszystko polecam zainstalować zewnętrzny zbiornik z paliwem. Rozwiązanie z zewnętrznym zbiornikiem ma wadę w postaci...
Piszesz,że "sytuacja powtarza się na dwóch pompach wtryskowych". Sprawdz zawór zwrotny paliwa na pompie wtryskowej lub go wymień może on nie utrzymuje ciśnienia. Spróbuj pod pompować paliwo pompką ręczną przed odpaleniem silnika i zwróć uwagę czy słychać brzęczenie zaworka zwrotnego .
Nowe końcówki nie znaczy sprawne proponuje wykręcić i sprawdzić ponownie,jak było pisane wyżej sprawdzić drożność instalacji zasilającej, wyregulować luzy zaworowe, sprawdzić poprawność ustawienia KPW,jeżeli było coś robione z silnikiem sprawdzić poprawność montażu rozrządu.Dla ułatwienia rozruchu zimnego silnika można zamontować świece płomieniową...
C360 z oryginalnym silnikiem. Perkins nie nadaje się zbytnio na ciężkie roboty. Znajomemu non stop się coś chrzani. Jak nie pompa, to pierścienie, to wtryski, a to pompka paliwa, no w skrócie zawsze coś. Wolę, aby więcej spalił i pole obrobię niż pod presją scholowania. Swoj remont robiłem 4 lata temu, wszystko wyczyszczone, umyte, po prostu jak składałem...
musisz określić skąd dochodzą stuki a nie od razu zdejmować głowicę, stukać przy obrotach może bardzo wiele elementów, panewka, tłok na sworzniu, nawet zawór w głowicy się przycierać, pompa paliwowa moim zdaniem mało prawdopodobne, ewentualnie w skrzyni pośredniej pompka wspomagająca podnośnik o ile jest (a dokładniej jej napęd ) przyczyn może być wiele....
1. Pompka ręczna na pompie i dopompowanie paliwa do pompy. 2. Odpowietrzenia samych rurek wtryskiwaczy. Czyli popuszczenie nakrętek na przewodach do wtryskiwaczy ( nie na przelewach tylko tych na klucz na 17) i kręcenie rozrusznikiem aż to pojawienia się (tryskania ) paliwa. 2. Czy jest kompresja tzn czy słychać po pracy rozrusznika że suw sprężania...
Dzień dobry, Mam pytanie w sprawie ursusa c330, ponieważ już od dłuższego czasu nie mogę sobie z nim porodzić, a mianowicie chodzi o problem z zapalaniem na zimnym silniku. Kiedy chcę go odpalić po nocy (nie zależnie czy jest 11 stopni na dworze czy -1) to długo kręci i kopci tak na białawo, a gdy już zapali to przez pierwsze 10 sek. nie wkręca się...
Witam. Przez okolo 2 miesiace (ostatnim razem coraz czesciej) zapowiertrza (chyba) mi sie ciagnik. Robie cos w polu nareszcie zaczyna dziwnie parkotac , zatrzymuje sie , brakuje mu sily i gasnie. Zchodze wiec z ciagnika i pompuje pompką ręczną do oporu i zapala. W odstojniku czysto, paliwo czyste bo wymieniane, filtry paliwa tez. Prosze o pomioc
Nie wiem czy kolega siwus001 ma problemy z czytaniem ze zrozumieniem czy może ja mówię po chińsku. Ten zaworek TYLKO I WYŁĄCZNIE!!!!! odprowadza nadmiar paliwa z pompy wtryskowej do zbiornika. A "przy okazji" utrzymuje niewielkie ciśnienie paliwa w pompie wtryskowej. A jeśli uszkodzi się którykolwiek z zaworów w pompce zasilającej to silnik nie będzie...
Filtry paliwa nowe. wtryski wykręcałem i oba dawkują paliwo tak samo, pryska ładna chmara paliwa, nie ma kropelek. zbiornik paliwa czysty, ropa prosto z cpn-u z rosji, a pompka to ta ręczna sprawdzić? Na czym polega sprawdzenie tej pompki? Wszystkie podkładki miedzianie, układ odpowietrzony. Wtryskiwacze sprawdza się nie "na oko ", tylko na specjalnym...
To że tyka, nie kręci to przykładowo; -wina automatu rozrusznika -słaby akumulator Należy sprawdzić masę ,klemy. Czy jak kręci to chociaż dym puszcza? Sprawdzić pompką wstępną czy w układzie jest paliwo.
Kolego w moim przypadku głowica miała wystające zawory i tłoki miały te podtoczenia. Także może to być i od C330. Dzisiaj posprawdzam to o czym pisaliście i zobaczę jak to będzie wyglądało. Dodatkowo spróbuję podpompować paliwo na pompce i zobaczę jak odpali.
Kilka podstawowych rzeczy odnośnie świecy płomieniowej. Jak w nazwie widnieje ma ona wytworzyć płomień przez co podgrzeje powietrze. Montuję się taką ilość świec ile jest kolektorów czyli rzędówka 1 świeca, V-ka 2 świece lub jedna na rozgałęzieniu. Ktoś pisał o 4 świecach ale to chyba w silniku z lokomotywy. Nie przesadzajmy, możemy sobie tylko zaszkodzić....
wyremontowałem właśnie c 330 idealnie, pomalowana cała ale na sam koniec zauważyłem lekki wyciek właśnie między pompką wstępną a pompą wtryskową, kupiłem uszczelkę odkręcam pompkę wstępną a tam wylewa się olej z paliwem a raczej w 80 % paliwo. Jednak założyłem uszczelkę bo nie byłem pewien choć na zdrowy rozum to tam faktycznie ma być olej. Postanowiłem...
Witam wszystkich. Mam proble moja c 360 pali na dotyk jadę np. orać popracuje 1h i zgaśnie. W odstojniku jest jakby pół paliwa nie pełny jest a gdy pompuję pompką nie ma oporu . Pompa po regeneracji jaki 3,4 lata ciągnik dużo nie pracuje. I jeszcze jedno podnośnik słabo podnosi dopiero a da się mu więcej obrotów podnosi na maxa .
Witam. Mam problem Z Ursusem C-360 3P. Podczas podorywki ciągnik stracił moc, zgasł. Po odpowietrzeniu wszystko wróciło do normy. W międzyczasie sam łapał nierówne obroty silnika od niskich po wysokie. Po godzinie dalszej podorywki taka sama sytuacja. Zgasł bez możliwości odpalenia po odpowietrzeniu. Wymieniony filtr paliwa na nowy (na tamtym zrobione...
Regeneracja to 600zł, nowa 2000zł. Ceny w przybliżeniu. Jak dobry zakład w okolicy to regenerować. Najpierw sprawdź czystość filtra paliwa i drożność przewodów zasilających z baku. Przed odpaleniem przepompuj ręczną pompką. Zdejmij przewód powrotny do baku włóż do butelki i obserwuj ile wraca przy różnych obrotach i obciążeniu. Jak paliwo przestaje...
A paliwo znajdujące się w przewodach paliwowych nie może kapać z nieszczelności? Czy to się dzieje tylko w układach grawitacyjnych? Nieszczelność może spowodować cofnięcie się paliwa z jednoczesnym śladem paliwa na zewnątrz lub nie. Te ciągniki mają miarkę w zbiorniku paliwa więc wystarczy sprawdzać, lub wskaźnik paliwa. Co to za operator co nie sprawdza...
zobacz czy masz dobre zaworki w pompce zasilajacej moze ci paliwo z powrotem wracac
Ja zrobiłem remont kapitalny silnika założyłem pompe po regeneracji, odpalam i chodzi raz jak perkins a raz jak c-360 i to na 2 cylindrze tak marnie chodził. Zawiozłem pompe na reklamacje a dali mi drugą, na tej mi szarpie i faluje obrotami tak od 500 - 1000 rpm poniżej i powyżej tych wartości chodzi równo ale ciezko pali. Gdy go odpalałem po tygodniowym...
Witam. Mam kolejny problem z autem. Po usunięciu problemów z wtryskiwaczami i zamuleniu silnika powstał problem z odpalaniem rano. Posłużę sie fotografia znaleziona na forum. http://obrazki.elektroda.net/78_12662246... Taka sama pompa jest u mnie. Czyli Lukas. Najpierw zarżnięte były wtryskiwacze. To zrobiłem. Dodatkowo musiałem odłączyć i...
Witam.Mam problem z moim ciągnikiem.Po ostatnim remoncie podczas którego zostały wymienione:pierscienie, uszczelka pod glowica pompka paliwowa, regulowane wtryskiwacze,wyregulowana glowica, nowy filtr paliwa i olejowy.Po tym remoncie, gdy sie zagrzeje nie chce zapalic, kręci normalnie ale tak jakby paliwo nie dochodzilo.Sprawdzalem to i paliwo dochodzi...
Zdaję sobie sprawę że się nie da jak w c360 czy vw dieslu :). Mianowicie nie ma tego dźwięku co powinien i nie ma siły jak trzeba. Dodam ze wymiana kpl. pionów(tłoki tuleje), pompki zasilającej nie wspomnę o filtrach i regulacji zapłonu czy zaworów nie pomaga. nie chcę zaraz oddawać pompy do regeneracji czy na wymianę, bo dobrze zapala nawet przy -10....
Witam, Panowie proszę o poradę , mianowicie rozkręciłem pompkę zasilającą od C-360 była zapchana, ale mam też inny dylemat. przed tłoczkiem od strony zewn. pompki była sprężyna lecz brakuje mi tej zaznaczonej na zielono tej przed tłoczkiem od strony pompy paliwa. Czy ona tam musi być bo na schematach jest, i drugie moje pytanie, u mnie na popychaczu...
Do rad kolegów powyżej dodam jeszcze jedną: sprawdź drożność przewodów paliwowych, przede wszystkim zawór w zbiorniku, oczka przy pompce paliwa i fliltrach. Wszystkie te miejsca gdzie paliwo gwałtownie zmienia kierunek przepływu, mogły tam zatrzymać się paprochy, rdza. Zwłaszcza gdy ciągnik jest wiekowy i przewody nigdy nie były czyszczone. Powodem...
Od perkinsa 4-ro garowego np.widlaka tzw.bułgara na zakres obrotów ciągnika była by idealna .pogratulować koledze pomysłu i wykonania,mógłby kolega wrzucić na you tube filmik,ciekawi mnie jak taki silniczek na pompie rozdzielaczowej chodzi???Jakie różnice w exploatacji między rzędową a rozdzielaczowa?Jak zasilasz ją paliwem ,pompką elektryczną?
Ja mam zrobioną pompkę do pompowania ON z pompy olejowej silnika od c360 i silniczka od wentylatora chłodnicy od łady. Pompa śmiga już z 7 lat bez żadnego problemu. A paliwa pompuje się sporo. Oczywiście były wymieniane silniczki. Na początku miałem silniczki od wycieraczek samochodowych, ale szybko padały, ten od wentylatora jest nie do zajechania....
Witam, mam duży problem z moim 3P, ponieważ nie dawno go kupiłem. Sprzedawca twierdził, że zapowietrzony i że nie ma wystarczająco paliwa. Pochodził trochę i zgasł. Przywiozłem go do siebie, nalałem paliwa, próbowałem odpalić i nic. Wyczyściłem już bak, dałem nowy przewód na pompkę, nową pompkę, nowy filtr paliwowy, wszędzie nowe gumki do przewodów...
Paliwo dymi na biało. Zrób ze 100 mtg a nie dwie i szukaj ubytku oleju. Prócz tego silnik dymi na szaro gdy jest zły kąt wtrysku paliwa ustawiony. Paliwo na biało? żeby się dostawała woda ok rozumiem że na biało, ale same paliwo? hmm, po 100 mtg wcale bym się nie zdziwił jak by oleju ubyło, kąt wtrysku nie wiem, ale chyba jest dobry, bo na szaro nie...
właśnie próbowałem na krótko odpalić, ale nić z tego, silnik kręci lecz nie na tyle by zapalić.Paliwo dochodzi do pompki Dodano po 2 wymieniłem filtry, nowy starter i nie chce odpalić . Teraz to ciężko zakręci silnik 2,3 razy lub wogule nie chce zakręcić tylko odbija. Może prądnica jest uszkodzona .
OO to nic innego jak dobrej jakości, nie chrzczony ON. Więc nic dziwnego że silnik pracuje jak w zegarku.. i tu się kolego mylisz! OO jest nieodsiarczonym komponentem oleju napędowego ma większą kaloryczność od ON bo przecież z nazwy służy do ogrzewania i dla tego na niektórych silnikach wyczuwalny jest wzrost mocy, ale trzeba pamiętać o tym, że siarka...
Naj pewniej było by sprawdzić kompresję bo to najwięcej powie. Możliwe że wymiana samych pierścieni na stare tuleje nie pomogła. Po dotarciu i ułożeniu w cylindrze powiększyła się szpara na zamku i po kompresji. Gdyby szlag trafił końcówki (te tandetne dosłownie kilkadziesiąt godzin pracy wytrzymują) to kopcił by jak diabli a i przepał byś zauważył....
Powiem tak z własnego doświadczenia: miałem ładnego 3P z pewną historią (od nowości w lokalnym klubie sportowym) http://jarekstryszawa13.w.interiowo.pl/c... i też borykałem się z podobnym problemem. Zmieniałem olej na Turdus (Superol to takie absolutne minimum jeśli chodzi o parametry) i to nic nie dawało. Oczywiście kontrolowałem ciśnienie na...
Podpompuj paliwo ręczną pompką. Może się zapowietrza. Kiedy wymieniałeś filtry? Biały dym wskazuje na zapowietrzenie.
Paliwo nie wraca sprawdzone zaworki juz 2 razy pompka zasilająca 3 wlozona nowa polska. Wtryski wszystkie zmienione na nowe polskie i ustawione. Sprawdzę jeszcze ta zebatka
Witam, remontuję już od miesiąca mojego niedawno nabytego C-4011 i jak to zawsze bywa, im dalej się w pracach posuwam, tym więcej jest do roboty rzeczy które nie miały być w planach :) Oczywiście jak zaczynałem to miał być tylko do poprawek. Krótko o stanie technicznym: - traktor ma wspomaganie na orbitrolu, - odpala bez problemów na zimnym silniku...
śliczne dzięki za podpowiedź, jutro tak zrobię przed zapaleniem podpompuję ręcznie, gdyż wcześniej miałem tą pompkę zepsutą. Mam wątpliwości do pompy wtryskowej bo jak odkręciłem przewody od pompy to bardzo słabo podaję paliwo, z jednej sekcji prawie w ogóle.
Po postoju przed odpaleniem napompuj paliwo ręczną pompką. Jak pompka będzie bez oporu pracować to poluzuj odpowietrznik na pompie wtryskowej i ją odpowietrz. Jeżeli to pomoże to znaczy, że układ się zapowietrza mając gdzieś nieszczelność.
Kolego "cichus" nie musisz mi tumaczyc w jaki sposob spala sie paliwo w silnikach disla;) teraz wiem ze wina jest gdzies pomiedzy bakiem a pompka zasilajaca bo zaciaga powietrza, tylko ze wymienilem przewod, pompke i kranik a i tak dalej ciagnie powietrze
Wziąłem się za remont drugiego ursusa 360, wał po szlifie nowe korwobody tuleje i tłoki, głowice po regeneracji, wtryski rozpylały więc ich nie dawałem, mam problem z pompa wtryskową zamontowałem ją z powrotem tylko że, na tulejce napędu pompy był z piłowany jeden ząbek i nie mogę wcale ciągnika odpalić przestawiałem o ząb do przodu i do tyłu, pompę...
ursus pompka paliwa ursus pompka ursus paliwa
impulsów wtryskiwaczy iskrownik ustawić dioda selenowa
mikrokomputer cobra1 mikrokomputer cobra1
Moment dokręcania wału korbowego VW LT 2.5 TDI Makita BHP 451 - brak prawych obrotów, nowe szczotki i wirnik