Witam, pompa wtryskowa jest smarowana olejem, poziom wg miarki. Paliwo dostaje się z pompki zasilającej — zużyty o-ring popychacza pompki zasilającej. Można wymienić, ale lepiej nowy popychacz lub pompkę zasilającą.
Dodajesz gazu przy kręceniu, normalnie działa Ci dźwignia gazu?
Witam, Oto karta prób pompy wtryskowej : http://obrazki.elektroda.pl/7979830700_1...
Nowe rurki musisz oczywiście sprawdzić przed montażem, czy nie ma jakichś pozostałości po obróbce. Najlepiej wypłukać w ON i dobrze przedmuchać sprężonym powietrzem. PS Kolego (at)hevet2. Rurki powinny być jednakowej długości. Nawet w C-360 - i takie były. Długości przy silniku kompensuje się odpowiednim wygięciem, żeby pasowały. A co ludzie mają pozakładane...
Filcowy pierwszy to jest zgrubny , papierowy drugi dokładny.Tak powinno być w prawidłowej kolejności. :|
Biododatki do paliwa potrafią tak zaglucić układ...
Zrób tak: http://obrazki.elektroda.pl/9978601700_1... Gdyby przekaźnik załączał się po zapłonie to mocniej napnij sprężynkę w przekaźniku.
Witam. Spróbuj zapytać w sklepie motoryzacyjnym, takim który handluje częściami z CARGO o taki zestaw: http://www.hc-cargo.com/default.aspx?id=... Pozdrawiam.
Witam. Również przyłączam się do Kolegów żeby pompę oddać w odpowiednie ręce i ją ustawić. Ale jak Kolega chce to podpowiem jak to można zrobić. W połowie długości pompy od zewnętrznej strony jest taki mały dekielek bodajrze przykręcony na dwie śruby. Trzeba ten dekielek odkręcić (wyleje się trochę paliwa z pompy). Następnie tak obracać pompą (w tym...
Regulacja dawki paliwa.
Skoro paliwo się leje strumieniem to albo wina wtryskiwaczy albo pompy moim zdaniem. Ja bym dał do mechanika albo kupił książkę i się nauczył. Jeżeli pompa nie była ruszana 3000 motogodzin to na 100% powinno się ją regenerować.
Zapowietrzył się Dodano po 41 Pompka paliwa
Czy coś się stanie jeżeli będę jakiś czas jeszcze jeździł z tym olejem? Bardziej garące spaliny, iskry z tłumika bo się sadze wypalają. Zobacz czy ci w silniku nie ubyło oleju. Teraz masz silnik HPI ze scanii. Tam z kolei spaliny lecą do baku i to fabryczne rozwiązanie.
Dawka paliwa jest wyliczona przez projektanta silnika ,aby miał on wyliczoną moc i moment obrotowy oraz nie przekraczał norm zadymienia. Proponuję ;zmierzyć ciśnienie sprężania na tłokach, ciśnienie i typ końcówek wtrysku(mogą być inne niewłaściwe) oraz kąt wtrysku.
Mam podobny problem Wjechałem do garżu zgasiłem i tyle a po dwóch latach okazuje się ze pompa nie podaje paliwa na wtryski. Odpowietrzyłem śrubką która do tego służy i dalej paliwo n wtryski nie idzie. Co może być?
Odpal i daj pełny gaz, gdy zacznie spadać z obrotów zacznij pompować paliwo ręczną pompką. Zobaczysz czy ręczne podawanie paliwa ma wpływ na pracę silnika. Możliwe że padła pompa zasilająca.
U mnie też tak się robiło, jedynym tego powodem było sprawdzanie stanu paliwa patykiem, którego kawałki zatykały wężyk paliwa.
Mam trzy C360 i na te traktory nie narzekam co mogę powiedzieć to nie pala dużo a remont można za grosze zrobić powiem ci ze Ursus C360 zrobisz więcej niż ta trzydziestka i równe zużycie paliwa jest.
Kolego myslę że twój pierwszy post można było skrócić do 3 zdań, nie widzę sensu opisywania stanu prawno-majątkowego ciągnika czy jego aktualnych/poprzednich właścicieli. Odpowietrzenie tego silnika jest banalne, wystarczy pompować pompką i popuścić najpierw śrubke na klucz 8 na głowicy a następnie na kopułce. Po odpowietrzeniu ciągnik odpala a jeśli...
odkręcić dwie śruby od dekielka w środkowej dolnej części pompy po tym, poluzować dwie śruby na 8 wielokątną (obracając silnikiem) w pewnym momencie jest wycięcie a za nim taka blaszka z wycięciem, ta blaszkę przesuwamy ku górze o niewielki skok i mamy zwiększoną dawkę. Skręcamy wszystko odpowietrzamy pompę .
Musiałbyś wykorzystać trzy przewody wchodzące w skład standardowej instalacji pod prądnicę, tj. czarny, niebieski i zielony, do połączenia alternatora z regulatorem napięcia (zamontowanym pod deską rozdzielczą w miejscu oryginalnego regulatora prądnicy). To są połączenia: D+ (zielony, tak jak do kontrolki), DF i masa. Masa pomiędzy alternatorem a deską...
Inaczej nie wyregulujesz jak tą śrubka.
Pod tymi śrubami są zaworki .Długość trzpienia w pompce jest taka jak w orginale.
Jeżeli podczas pompowania ręczną pompką nie czujesz oporu i tzw. piszczenia to sprawdź zawór przelewowy. Znajduje się on po prawej stronie sekcji wysokiego ciśnienia śruba z podwójną nakrętką za jej pomocą przykręcony jest przewód prowadzący do zbiornika paliwa (powrót).
Jeśli z takim samym silnikiem i nic grzebane nie było to nie może być różnicy bo to taka sama jednostka napędowa. Ale nikt nie da ręki czy głowy co było robione i co to w życiu przeszło więc najlepiej udać się na stół probierczy i sprawdzić, ustawić
Skoro cieknie w tym miejscu to masz pompę pełną mieszanki oleju i oleju napędowego i od tego zacznij.
Zobacz, czy nie masz powietrza na odstojniku w pompce zasilającej. Jak jest tam powietrze to poluzuj go delikatnie żeby wyleciało ono, troszkę paliwa też wyleci i zakręć. Pewnie pompujesz, a pompka zasilająca nie ciągnie paliwa. Miałem tak ostatnio u kolegi. :D
dzięki za odpowiedź, pływak podłączyłem dobrze, wiedziałem o tym że jedno rezerwa i umiem to sprawdzić, ten sam pływak mam w zetorze 6340, wiec podłączyłem go i pokazuje dobrze, wskaźnika nie testowałem, ale miałem jakiś stary w domu i na próbę podłączyłem i pokazywał identycznie jak ten z aukcji, czy jest możliwe że występowały w tych traktorach dwie...
Mam mtz-ta który ma zdaje się 4,7 litra i sam mam ochotę założyć mu turbinę. Zrobię to w tym roku na bank. Nie rozumiem twojej kombinacji odnośnie turba z tego czy tamtego. Po co to? Kup sobie TKR 6 ruską nową i tyle bo z tego co wiem oryginał do tego ciągnika jest droższy. Będziesz kombinował jedynie z zamocowaniem ale to turbo właśnie do takiego silnika....
Pompa zasilająca ma za zadanie napełniać paliwem pompę wtryskową. wystarczy poluzować odpowietrznik na pompie wtryskowej i pompować ręczną dźwignią do wypływu paliwa. Jeżeli leci to membrana jest w porządku. następnie kręcąc rozrusznikiem, jeżeli leci z odpowietrznika paliwo to mamy info że krzywka na wałku i popychacz również są ok. Jeżeli ciągnik...
i pamiętaj żeby wcisnąć trochę gazu ponieważ po regeneracji pompy bieg jałowy nie jest ustawiony i może podawać za mało paliwa
W tych pływakach oznaczeniem są kolorowe kropki, powinna być żółta (zasilanie), czarna (masa) i niebieska (sygnał) parę lat temu zmieniałem taki pływak z 2 pin na 3pin, pamiętam też, że też miałem jakiś problem z działaniem i dopiero po wymianie zegara działa do dzisiaj, pływaków są 2 typy i nie wiem czy zegarów też nie ma 2 typów.
Witam jeżeli powietrzem sadzi z korka wlewu oleju znaczy to że ma przedmuchy i czyli kiepską kompresję i nie chce zapalić. Trzeba zmierzyć kompresję jak jest około 30 atmosfer to jest dobrze a jak nie to szukać innej przyczyny np. zły kąt wtrysku, zużyta pompa paliwa itp.
cięgna sa dobre osiąga 2000 obr zachmuje sie jak by chciał is szybciej ale niema na czym ( niema paliwa)
http://obrazki.elektroda.pl/5153035900_1... taki jest u mnie wskaźnik a ni kolorów ni żadnych oznaczeń http://obrazki.elektroda.pl/6587827600_1...
W tym temacie masz zdjęcie jak jest podłączona ta pompa: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33... i zdjęcie takiej pompy. http://static.elektroda.pl/attach/201705... Nie jest to najlepsze rozwiązanie dlatego je zmieniono wprowadzając zaworek ciśnieniowy do pompy, który dodatkowo odpowietrzał pompę wtryskową. Powrót z wtryskiwaczy...
Nigdy nie zostawiamy dwusuwa na wolnych obrotach, mało paliwa > mało oleju. Docieranie w zasadzie polega na kilkukrotnym rozgrzaniu silnika do maksimum, czyli po kilka minut normalnej lekkiej pracy. Mieszankę lejemy cały czas taką samą bez kombinacji, więcej nie zawsze znaczy lepiej. Staraj się używać ciągle tego samego oleju, to ważniejsze jak czary-mary...
Skoro paliwo leci to znaczy ze kranik jest drożny.Opaski i sam przewod gumowy wymieniany. Dziś czyściłem korek wlewowy paliwa nie przysniosło to zmian. Otwór korka wlewu jest drożny
A czyli nie ustawiałeś kąta na kołek według instrukcji tylko stary znak zrobiony na zębatce? jeśli nie to warto ustawić. Zębatki się zużywają i trzeba z czasem to ustawienie skorygować. Tak pompa jest wstanie wytrzymać dwa silniki. Ale w końcu i ona padnie. Na długość tego okresu składają się jeszcze inne rzeczy jak rodzaj paliwa i jego czystość, okresowe...
Kąt wtrysku do ustawienia
2.a) w skrzyni nie zmieniam oleju, co najwyżej dolewam , masz przecież obok wajchy zmiany biegów bagnet. Ale na moje oko to wchodzi nie więcej niż 15 litrów. b)nie wiem nigdy tego nie rozbierałem, kiedyś dolewałem po litrze do każdej c)olej Superol zalecany dla 30 co roku, także do wtryskiwaczy wchodzi razem 10 l. Co roku wymiana filtra paliwa filcowy...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Masz zatarty tłoczek pompki zasilającej jest w tym korpusie gdzie jest wkręcona pompka ręczna są też tam zaworki które lubią się zawiesić ale wygląda że są dobre bo ręczan pompka działa odkręć korek pod ręczną pompką tam będzie sprężyna i tłoczek który powinien dać się lekko przesuwać a jak jest zatary to sprężyna nie ma siły go cofać. dołączam uproszczony...
Mogły skorodować metalowe szklanki filtrów, metalowe pokrywki na wkładach, praktycznie wszystko w nich po tylu latach prawdopodobnie się rozleciało. Odkręć i zobacz, nie ukrywam że od tego powinieneś zacząć.
Ale Ty dowcipny jesteś to mała bania za kilka lat masz racje pójdzie to wszystko na złom nie oszczędzając wyklepanych internationali jondeerów i innych deutzów bo rentowność gospodarstw jest taka a nie inna wszystkie strategiczne gałęzie są w rękach zachodnich gigantów . Weź rozejrzyj się ile gospodarstw w Twojej wsi ma krowy no stary wymagania są takie...
albo jest blok do czyszczenia jeśli to na 4 cylindrze lub najgorsze uszczelki tez czerwona ramka od strony popychaczy
Jak by kompresja uciekała przez wtryskiwacz to by było słychać charakterystyczne cykanie. Gwint nie jest na wylot, więc kompresja nie powinna uciekać, chyba,że wtrysk był kiepsko dokręcony. Zostało Ci nagwintować dziurę na M10, i kupieniu gwintu, z jednej strony M8, a z drugiej M10, lub pogłębić otwór w kołnierzu. Albo zastosować redukcję. Podaję linka:...
Mam alternator i jest normalnie minus na mase .to mam przełożyć co jest plus na zegarze do dac od wakaznika ? Dodano po 1 Zegar i plywak jest od ursusa c385
Od pompki zasilającej paliwa do filtra paliwa. To samo, idento, kupuj śmiało.
Napsikaj mu do filtra samostartem. Możliwe, że uszczelniacze zaworów puszczają olej do komory spalania. Jeśli problem nie zniknie po odpaleniu to naprawa będzie konieczna.
ursus dawka paliwa ursus ursus pompa paliwa wskaźnik paliwa ursus
volvo silnika wymiana grzałki prostowanie dwupołówkowe diody
bateria macallister frania podgrzewanie
RLN1015B: Smart RIB Motorola czy element SMD? Jak podłączyć silnik odkurzacza MRG 402-42/2?