Śruby 3 i 4 dotyczą korekty regulatora obrotów. 2 nie jestem pewien na 100 procent , nie chcę strzelać. Co do palenia przy nizszej temp-Niektórzy twierdzą że maksymalne położenie dźwigni gazu powoduje zwiększenie dawki rozruchowej. Ja posiadam osobiście 7745 i z paleniem nigdy nie mam problemu, dźwignia ustawiona na okolo 1000 obr/min.Pali na tzw. strzał....
Układ paliwowy. Prawdopodobnie jest za duży opór w przepływie paliwa i się zapowietrza. Sprawdź filtr paliwa i odstojnik. Dobrze by było przedmuchać przewody sprężonym powietrzem. Szukaj osadów parafiny na filtrach, śmieci w połączeniach przewodów przed pompką paliwa, sprawdź czy nie jest zagięty od dołu zbiornik paliwa. Puki nie upewnisz się że to...
Zetor Proxima problem polega na tym gdy ciągnik postoi kilka godzin to się zapowietrzy i nie mogę odpalić muszę pompować pompko paliwo tak z pięćdziesiąt razy śruba z sprężynka i śrutem została wymieniona na nową i nic nie pomogło. Pompa paliwa była sprawdzona na stole i jest dobra
Mój MF 255 (odpowiednik Ursusa 3512) ma 5200 mth bez żadnego remontu i były robione zazwyczaj drobnostki, np. pęknięta membrana w pompce paliwa, uszczelnianie przecieków, drobne naprawy w elektryce i oświetleniu itp.
Trudno naprawić to korespondencyjnie,zasada jest taka w każdym dieslu żeby odpowietrzyć w najwyższym położęniu układu paliwa. Powietrze jako lżejsze od paliwa tam właśnie się gromadzi. Po odpowietrzeniu filtrów, odpowietrz na jakims złączu wyżej. Tak postępuj krok po kroku aż dojdziesz do pompy wtryskowej. Obserwuj przy tym jak się zachowuje pompka...
Witam. Ostatnio zgodziłem się pomóc przy remoncie silnika 3 cylindrowego w traktorze Zetor 5211. Remont polegał na wymianie starych elementów na nowe tj. tulei, tłoki z pierścieniami, sworznie korbowodów, panewki korbowe, dwie kompletne głowice, chłodnica, pompa wody oraz węże wodne. Z układu zasilania zregenerowana została pompa wtryskowa (jedna sekcja...
Osadnik pompki zasilającej mało kiedy jest cały zalany paliwem. Sprawdz czy bak nie jest zagięty i nie przytyka rurki. Przegladnij wszystkie połączenia skręcane. Czasem zablokuje się w nim jakiś paproch i dławi przelot paliwa. Przedmuchaj powietrzem i zobaczysz czy będzie poprawa.
No nie wiem czy to pompa pasująca do wszystkich 3-cylindrowych silników, skoro w 3011, 3511 jest mniejsza pojemność skokowa. Ponadto w 5211 wprowadzono pompę smarowaną olejem ze silnika, wcześniejsze 5011 itd. posiadały pompy w których należało wymieniać olej. Pytanie czy nie potrzebuje przywitania się z ręczną pompką paliwową, bo to standard w 5011,...
Witam. Nie znam tej maszyny ale falowanie obrotów może być spowodowane zapowietrzaniem układu paliwowego, jeżeli jest wstępna pompka paliwa z membraną jest możliwość , z padła membrana i do oleju dostaje się paliwo i stąd wzrost poziomu oleju - częsta przypadłość perkinsów. Pozdrawiam.
ten korek po prawej obok pompki zasilającej
musisz określić skąd dochodzą stuki a nie od razu zdejmować głowicę, stukać przy obrotach może bardzo wiele elementów, panewka, tłok na sworzniu, nawet zawór w głowicy się przycierać, pompa paliwowa moim zdaniem mało prawdopodobne, ewentualnie w skrzyni pośredniej pompka wspomagająca podnośnik o ile jest (a dokładniej jej napęd ) przyczyn może być wiele....
Mi wydaje się, że działa bo jak odpowietrzałem go to właśnie luzowałem wszystkie przewody, przy filtrach na wejściu wyjściu i przy pompie i paliwo ciekło gdy były poluzowane i pompowałem w tym czasie. ale pompowałeś pompką ręczna , ami chodzi o sprawdzenie czy pompka podaje paliwo w czasie kręcenia rozrusznikiem
Wg mnie zapowietrzający się układ paliwowy To dlaczego na minimalnym "gazie" pali normalnie? Noga na gazie do oporu powoduje większe zapotrzebowanie pompy na paliwo zwiększa się podciśnienie w węzach zasilających pompę przy nieszczelnościach powoduje to większe zasysanie lewego powietrza idąc tym tropem można również przyczepić się do stanu technicznego...
20476105 Nie występowały nawet na schemacie instalacji elektrycznej. Boczne kierunkowskazy wymagane są wg. niemieckich przepisów, tak jak np. w Polsce prawe lusterko w pojeździe wyposażonym w hak. Złącze o którym wspomniałem i tabliczka znamionowa w języku niemieckim: Wirówka występowała w poprzedniej generacji (7011, nie wiem czy w mniejszych modelach...
Powiem Wam o moich doswiadczeniach o jezdzie na oleju roslinnym z hipermarketu po 2,10/l w pierwszych doswiadczenich nalewałem ok.20%oleju r a następnie zwiększałem aż do 100%.Przy 50% zaczeły się problemy ponieważ nie chciał wchodzić na obroty od razu tylko po dłuzszym czasie.Dodam,że działo się tak tylko przy zimnym silniku.Zainstalowałem podgrzewacz...
Powiem tak z własnego doświadczenia: miałem ładnego 3P z pewną historią (od nowości w lokalnym klubie sportowym) i też borykałem się z podobnym problemem. Zmieniałem olej na Turdus (Superol to takie absolutne minimum jeśli chodzi o parametry) i to nic nie dawało. Oczywiście kontrolowałem ciśnienie na mechanicznym wskaźniku, żeby wykluczyć ewentualne...
Nowe końcówki nie znaczy sprawne proponuje wykręcić i sprawdzić ponownie,jak było pisane wyżej sprawdzić drożność instalacji zasilającej, wyregulować luzy zaworowe, sprawdzić poprawność ustawienia KPW,jeżeli było coś robione z silnikiem sprawdzić poprawność montażu rozrządu.Dla ułatwienia rozruchu zimnego silnika można zamontować świece płomieniową...
Bak wyciąg, do środka nakrętki i ruszaj tak by wytarły zaległy brud na dnie baku. Brud w baku czasem zatka kranik, czasem osadzi się w śrubach drążonych albo w szybkim tempie zawali filtry paliwa i odstojnik. U znajomego w zetorze założyłem ruski odstojnik z mtz-ta robi fajną robotę. Osadza się w nim woda i wszystko co ciężkie i duże nie blokując małego...
Uszczelki w dwóch grubościach były do zetorów, do 360 były jedne, więc nie wiem co tam masz założone. Grubość uszczelki dobierało się w zależności od tego, ile tłok wystawał ponad krawędź tulei. Co do ciśnienia pompki podającej, to nie znam wartości, ale ustala ją zaworek przelewowy w pompie wtryskowej (siła sprężynki). Jeśli robili pompę, to na pewno...
Niepoprawne napięcie zasilania czujników siłę uciągu podnośnika.Są to bolce z kablami mocujące belki podnośnika do obudów półosi tylnego mostu.Powinno być 8 V. A jak to zmierzyć? czyli 19 to jest ten błąd nie mogę znaleźć książki kodów błędów może ktoś ma do nh8160 I jeszcze jedno wczoraj w talerzowaniu 3m zapowietrzał mi się wymieniłem przewód ze...