Śruby 3 i 4 dotyczą korekty regulatora obrotów. 2 nie jestem pewien na 100 procent , nie chcę strzelać. Co do palenia przy nizszej temp-Niektórzy twierdzą że maksymalne położenie dźwigni gazu powoduje zwiększenie dawki rozruchowej. Ja posiadam osobiście 7745 i z paleniem nigdy nie mam problemu, dźwignia ustawiona na okolo 1000 obr/min.Pali na tzw. strzał....
Mi wydaje się, że działa bo jak odpowietrzałem go to właśnie luzowałem wszystkie przewody, przy filtrach na wejściu wyjściu i przy pompie i paliwo ciekło gdy były poluzowane i pompowałem w tym czasie. ale pompowałeś pompką ręczna , ami chodzi o sprawdzenie czy pompka podaje paliwo w czasie kręcenia rozrusznikiem
Pompa zasilająca jest mechaniczna, tłoczkowa. Sprawdz co jest w oleju. Prawdopodobnie paliwo. Teraz dym może być i efektem rozrzedzonego ON oleju. Przedostaje się nad tłoki. A powodem przybywania go w misce może być lejące wtryski, nieszczelna już pompka zasilająca lub puszczające paliwo same sekcje pomy wtryskowej.
ten korek po prawej obok pompki zasilającej
Zetor nie chce się odpowietrzyć pompka jest sztywna ale gdy odkręcę śróbke od rurki która idzie do filtrów paliwa. paliwo sika z ciśnieniem jednak powinno też sikać z rurki nadmiaru wtrysków a tu nic niema ciśnienia. tyle tylko co sobie tam leci, paliwo do pompy idzię z ciśnieniem gdy pompuje bo odkręciłem śróbke od rurki która idzie z filtrów na pompe....
Witam, mam taki problem, mój ciągnik Zetor, zapowietrzył się, wymieniłem filtr paliwa, odpowietrzyłem no i chodzi 30 min i znowu staje, w filtrze paliwa jest tylko połowa kielicha, dolałem odpowietrzyłem i znowu to samo. pompka zasilająca sprawna, jak odjąłem wężyk co idzie do filtra to pompowała i leciało paliwo, jak odkręciłem odpowietrznik w pompie...
Oczywista oczywistość tak piszecie panowie :-) , jak już ktoś napisał zbiornik jest powyżej pompy więc po co zaworek odcinający na postoju będzie poziom paliwa równy jak w zbiorniku i paliwo sie nie cofnie bo jak pod góre, po co ciśnienie w pompie na postoju, podczas pracy ? Nie wiem czy macie 30 czy 60 - tke spróbujcie wyciągnąć zaworki i napiszcie...
Wg mnie zapowietrzający się układ paliwowy To dlaczego na minimalnym "gazie" pali normalnie? Noga na gazie do oporu powoduje większe zapotrzebowanie pompy na paliwo zwiększa się podciśnienie w węzach zasilających pompę przy nieszczelnościach powoduje to większe zasysanie lewego powietrza idąc tym tropem można również przyczepić się do stanu technicznego...
Nowe końcówki nie znaczy sprawne proponuje wykręcić i sprawdzić ponownie,jak było pisane wyżej sprawdzić drożność instalacji zasilającej, wyregulować luzy zaworowe, sprawdzić poprawność ustawienia KPW,jeżeli było coś robione z silnikiem sprawdzić poprawność montażu rozrządu.Dla ułatwienia rozruchu zimnego silnika można zamontować świece płomieniową...
U znajomego zatkało w zetorze miejsce gdzie jest przykręcony przewód paliwowy do pompki. Tam jest najciaśniej złapało jakiś kawałek siania i z czasem zamuliło na amen. To samo miałem w mtz-cie. Kumpel zaś na moich oczach wyciągnął zaraz za bakiem z przewodu gumowego kawałek patyka. Odkręć przewody od pompki i dmuchnij w stronę baku. To miejsce gdzie...
Powiem Wam o moich doswiadczeniach o jezdzie na oleju roslinnym z hipermarketu po 2,10/l w pierwszych doswiadczenich nalewałem ok.20%oleju r a następnie zwiększałem aż do 100%.Przy 50% zaczeły się problemy ponieważ nie chciał wchodzić na obroty od razu tylko po dłuzszym czasie.Dodam,że działo się tak tylko przy zimnym silniku.Zainstalowałem podgrzewacz...
Zetor Proxima problem polega na tym gdy ciągnik postoi kilka godzin to się zapowietrzy i nie mogę odpalić muszę pompować pompko paliwo tak z pięćdziesiąt razy śruba z sprężynka i śrutem została wymieniona na nową i nic nie pomogło. Pompa paliwa była sprawdzona na stole i jest dobra
1. Kratki na bokach maski z modelu poprzedniego (małe) — w tej serii były większe, chyba że od któregoś roku produkcji zmienili. Kratki są właściwe. 3. Jest to wersja pochodząca z rynku niemieckiego — dodatkowe kierunkowskazy z boku kabiny. Nie. Występowały standardowo. Uruchomienie silnika wymaga wcześniejszego podpompowania paliwa pompką ręczną....
musisz określić skąd dochodzą stuki a nie od razu zdejmować głowicę, stukać przy obrotach może bardzo wiele elementów, panewka, tłok na sworzniu, nawet zawór w głowicy się przycierać, pompa paliwowa moim zdaniem mało prawdopodobne, ewentualnie w skrzyni pośredniej pompka wspomagająca podnośnik o ile jest (a dokładniej jej napęd ) przyczyn może być wiele....
Sprawdz filtry paliwowe,ostojnik,wadliwa tez moze byc pompka zasilajaca lub jakis przewod paliwowy moze byc zapchany
No nie wiem czy to pompa pasująca do wszystkich 3-cylindrowych silników, skoro w 3011, 3511 jest mniejsza pojemność skokowa. Ponadto w 5211 wprowadzono pompę smarowaną olejem ze silnika, wcześniejsze 5011 itd. posiadały pompy w których należało wymieniać olej. Pytanie czy nie potrzebuje przywitania się z ręczną pompką paliwową, bo to standard w 5011,...
Mój MF 255 (odpowiednik Ursusa 3512) ma 5200 mth bez żadnego remontu i były robione zazwyczaj drobnostki, np. pęknięta membrana w pompce paliwa, uszczelnianie przecieków, drobne naprawy w elektryce i oświetleniu itp.
Niepoprawne napięcie zasilania czujników siłę uciągu podnośnika.Są to bolce z kablami mocujące belki podnośnika do obudów półosi tylnego mostu.Powinno być 8 V. A jak to zmierzyć? czyli 19 to jest ten błąd nie mogę znaleźć książki kodów błędów może ktoś ma do nh8160 I jeszcze jedno wczoraj w talerzowaniu 3m zapowietrzał mi się wymieniłem przewód ze...
Odkręcasz ściankę grodziową pomiędzy kabiną a silnikiem, skręcona na cztery śruby sześciokątne M8. Następnie wyjmujesz ściankę "podłogową" z dwoma wycięciami na przewody i węże. Zwróć uwagę że przewody hamulcowe i sprzęgłowy są przypięte objemkami z blachy do śrub obudowy sprzęgła, podobnie z przebiegającymi tam pod kabiną przewodami paliwowymi i przewodem...
Witam. Ostatnio zgodziłem się pomóc przy remoncie silnika 3 cylindrowego w traktorze Zetor 5211. Remont polegał na wymianie starych elementów na nowe tj. tulei, tłoki z pierścieniami, sworznie korbowodów, panewki korbowe, dwie kompletne głowice, chłodnica, pompa wody oraz węże wodne. Z układu zasilania zregenerowana została pompa wtryskowa (jedna sekcja...
zetor paliwo pompka paliwa zetor praca paliwo zetor
zaparzacz miele pompka paliwo zetor konwersja roweru
schemat podłączenia świateł dziennych siemens sn25m837eu
Samsung – ustawienia tunera DVB-T2, DVB-S2, DVB-C w telewizorach Smart TV Volvo V40 1.8 benzyna – błąd P0351, cewka zapłonowa A, objawy i diagnostyka