Do króćca po prawej stronie gaźnika (na wysokości śruby T) ma być podłączony przewód zakończony filtrem paliwa. Do króćca po lewej stronie gaźnika (przy śrubach L, H) ma być podłączony przewód, który idzie do jednego z króćców pompki. Przewód z drugiego króćca pompki idzie do zbiornika jako przelew. Generalnie pompka powinna zasysać paliwo poprzez gaźnik.
Ad 1/ Wlot paliwa do gaźnika to przyłącze nr 1, a wylot z gaźnika do pompki to przyłącze nr 2. Ad 2/ Pompka ma być podłączona do wylotu i ma zasysać paliwo ze zbiornika poprzez gaźnik . Drugi króciec pompki podłącza się krótkim wężykiem jako przelew do zbiornika.
Koledzy mam pytanie jaki może być powód cofania się paliwa do baku wymieniłem całą pompkę ręczną łącznie z tymi zaworkami. Podczas pompowania paliwo wylewa się przez przelew pompka robi się twarda, lecz chwile po zakręceniu pompki widocznie przez przelew złapie powietrze i z powrotem paliwo wraca do baku. Czy jest jakiś zawór odpowiedzialny za to by...
Czy syrena 105 w układzie paliwowym miała przelew paliwa jeśli tak to gdzie był podłączony gdyż nie znalazłem żadnego króćca do powrotu paliwa Nie ma powrotu paliwa. Jest pompka paliwa, ale przewodu powrotnego nie było. Tak z ciekawości zapytam, posiadasz taki silnik?
Tam w pompie są dwie komory -jedna którą paliwo jest doprowadzane do pompki -druga tzw przelew gdzie paliwo nie wtłoczone się przelewa , a że te pompki nie posiadają jako takiego przelewu [z utrzymaniem niskiego ciśnienia]do zbiornika , n kanałem następuje przelew do komory doprowadzającej paliwo i tak wkoło macieju . I teraz w momencie gdy ten przelew...
Może ja pisze w jakimś niezrozumiałym języku? Czytał to co napisałem? Może jeszcze raz przeczytaj. Cienki wężyk z gaźnika, do filtra paliwa w zbiorniku, grubszy do krótszego króćca w pompce, cienki wężyk z pompki do zbiornika paliwa jako przelew. Pompka ma zaciągać paliwo przez gaźnik i podawać je do zbiornika, nie odwrotnie. http://obrazki.elektroda.pl/9585663400_1...
Czy ktoś może potwierdzić kiedy się pompuje pompką ręczna to coraz ciężej idzie i w końcu staje pompka przy filtrze tak jak w innych ciężarowych.U mnie paliwo przy pompowaniu przelewa się na przelew w zbiorniku.
Czy podczas pracy pompki paliwo wraca przelewem? Tak, paliwo podczas pompowania pompką wraca przelewem. Zapomniałem wspomnieć, że wymieniłem na nowy zbiornik wraz z wężykami i filtrem. Korek paliwa też nowy.
Silnik kopci? Pewnie nie więc nie dostaje paliwa. Nie ma paliwa nie ma mocy. Sprawdź przelew czy idzie paliwo do zbiornika. Jak nie to do sprawdzenia pompki wtryskowe i ich ustawienie. Ruszałeś je? Coś robiłeś z rozrządem?
Witam Jak w temacie mam problem z wtryskarki w c328 A mianowicie jak odkrecilem holenderski na wtryskach nie pokazuje się ropa . Jak to jest rozwiązane w 328 ?Wiem że w 330 przelew jest cały czas poza tym tam można pompka ręczna przepompowac paliwo przez powrót ,a tutaj tego nie mogę zrobić ,dodam że pompka jest Nowa.
Sprawdziłem przewody- nie było w nich oleju. Jeszcze jedno ciekawe "usprawnienie" wykonane przez poprzedniego właściciela, przeczące prawom fizyki. W aucie została zastosowana dodatkowa pompka elektryczna "wstępna" pompująca paliwo do pompy głównej... przez przelew :D czyli paliwo z filtra idzie na we pompki, wyjscie pompki cisnieniowe idzie na przewód...
Pompka ręczna może uzyskać wyższe ciśnienie niż wbudowana w silnik. Zrób zdjęcie cięgieł do gaźników, oraz mocowania linki. Może w rolgazie masz blokade?
Jak odpowietrzacz ręczna pompka, to przelewem w zbiorniku leciało paliwo? Najpierw odpowietrzyłeś filtry paliwowe, następnie pompę?
Sprawdź czy pompka przelewa paliwo przelewem, może immo odcina prąd na pompce? w tych renówkach immo to częsty problem. Który to rok tego auta?
Od wtryskow idzie do pompy przewód powrotny, tzw przelew. Odepnij go od pompy, za pomocą pompki zassaj aż przeciagniesz paliwo od filtra przez pompę cr, przewody i do wtryskow. Tylko zatkaj czymś dziurę ta z której wypniesz przewód powrotny bo nie zassasz paliwa
Przecież kolega tylko się pyta do czego ta śrubka o odpowietrzył przy sekcjach. To że ręczna podaję paliwo nie znaczy że zasilająca też. To dwie niezależne pompki. Odkręć przelew na pompie i zakręć silnikiem. Jeśli przelewa pompę to zasilająca jest ok. Odkręć pokrywę pompy i sprawdź czy wszystkie sekcje się poruszą.
może pompka siada,ciśnienie lub zobacz na postoju jak go depniesz czy na przelew idzie paliwo cały czas tak samo.
(Tylko nie wiem po co ta szyna i te wężyki, skoro wtryski są z przodu i wężyk zaopatruje je w ropę.) To właśnie ta szyna zasila wtryski paliwem pod ciśnieniem, a wężyki to tzw. przelew. Tak to działa w systemie CommonRail który masz w tym silniku. Pompa wysokiego ciśnienia napędzana z paska rozrządu zasila paliwem wtryski przez wspólną listwę (stąd...
Przelew. Jeżeli paliwo spada to nie masz go na powrocie. Resztę mierzysz i sprawdzasz. Sprawdzenie czy pompka trzymać to chwila. Wystarczy wężyk i usta....... Powrót w tym silniku jest przez wtryski, a ty na pompie odkrecasz....
Nie wiem z tym zaślepieniem bo musiał bym rozdzielić przelew od pompy i wtrysków bo mi je rozwali jak wytworzy się ciśnienie a najlepiej zamiast zaślepiać założyć zaworek ciśnieniowy ok,3-4 bar. Kolego decybel na listwie wtryskowej 0 bar, bo nie mam ciśnienia z zbiornika [3-4 bar o którym piszesz ] mam podpięty zegar i mam 0 bar a pompka w zbiorniku...
decyzja jak najbardziej słuszna
Renault Mascott 3.0 130DXI 150 km odpala tylko na Plak, gaśnie, przelewa paliwo do zbiornika już po samym przekręceniu kluczyka zapłonu. Pompka pracuje długo, za długo, ponieważ przez przelew wraca paliwo do baku. Problem polega na tym, że auto już ma sprawdzoną pompę paliwową, wytwarza ciśnienie, wyświetla się błąd Położenia wałka rozrządu, błąd sterownika,...
Tak jak kolega napisał Ci powyżej; gaźnik będziesz musiał zmienić, zrobić dodatkowo i podłączyć przelew do zbiornika paliwa, zamocować pompkę (primer) na obudowie piły i odpowiednio wszystko podłączyć. Przykładowy schemat poniżej. OK, wszystko fajnie. Tylko co zrobić z przewodem który szedł wcześniej do króćca górnej pokrywy gaźnika, wydaje mi się,...
Próbowałeś zrobić kranik na przelew i jechać z otwartym zbiornikiem? Nie rozumiem jak kranik na przelew? Kranik ustawiany różnie w tym momencie otwarty że bez podciśnienia paliwo dochodzi do pompki.
Może być pompa. Gumki raczej nie bo nie chce palić nawet chwile po zgaszeniu i nawet z pompką ręczna. Sprawdzę dziś jeszcze wtryski na przelew.
Witam, kilkakrotnie sprawdzane wtryskiwacze, przelew powrotu jest drożny, luzów ba rozrządzie nie (wymieniony wał, tłoki, cylindry, głowica, wałek rozrządu). Ciśnienie sprężania ok.28 atm. ciśnienie pompy zasilającej 2,5 atm (pompa wtryskowa po regeneracji wymieniona pompka zasilająca). Dodatkowy powrót paliwa przelewu z pompy i wtryskiwaczy podłączony...
Zacznie działać jak zacznie pracować silnik. Gdyby miała pracować czały czas, pracowałaby w 90% niepotrzebnie, filtrując cały czas paliwo i pchając go na przelew. Uruchom silnik i dobiero sprawdz. Pozdrawiam.
Sciągnij przelew masz pokazane w #8. Tam ma się paliwo lać strumieniem. Jak nie to wymieniasz filtr, nie pomaga to pompką paliwa. Źle w dalszym ciągu wymieniasz języki paliwowe na zasilaniu i sprawdzasz smok. O zbiorniku nic nie piszę bo co 1000h masz go czyścic
W tej zafirce powinna być w okolicach filtra paliwa ręczna pompka, tzw. gruszka i nią się odpowietrza układ paliwowy.
A ja mam pytanie do szpecow: Czy ktoś mógłby napisac krok po kroku, bo widze że dużo piszecie, jak działa krok po kroku myjka HDS 895 m eco albo HDS 895 S. ? DołączAM schemat elektryczny. Chodzi mi o wszystkie zależności jaki występują w myjce. Bo ostatnio mam taki problem ze pompka nie podawała paliwa na dysze, to podawała przez kilka sekund, później...
sprawdz czy pompa daje wystarczające cisnienie aby przecisnąć paliwo przez dysze w gazniku. To przepływ paliwa przez dysze jest zależny od ciśnienia pompki, tak? To po co w takim razie przelew i zaworek iglicowy w komorze pływakowej? Regulamin pkt 12. Ostrzeżenie.
Witam. Temat poruszany dziesięć lat temu ale może nie umarł. Również mam problem z pompą paliwową w c330. A mianowicie cieknie paliwo z rurki za filtrami. Czytając wcześniejsze posty pierwsza opcja to przepuszczająca pompka zasilająca. I tu moje pytanie: czy da się ją regenerować? Wymienić uszczelnienia itd? Jeszcze tego nie rozbierałem i wolał bym...
Więc coś masz zaślepione. Z wtrysków musi coś z pod igły polecić. Im bardziej zużyty tym więcej. Do tego z pierwszej pompki idzie przelew do góry na wtryski, a z tamtąd do zbiornika. Jak pompka siada to daje coraz mnie paliwa. Dla silnika starcza, a na przelew nic już nie idzie.
Jak dobrze pamiętam to 1 to zasilanie czyli tam podłączasz wężyk ze zbiornika ten z filterkiem. 2 do pompki ale nie pamiętam chyba do krótszego króćca, tak żeby pompka zaciągała przez gaźnik i pompowała do zbiornika jako przelew.
To jest mały zbiorniczek płynu Hamulcowego. Fajny, bo na dole podłączasz zasilanie, na górze przelew. Nalewając paliwo, wypełniasz webasto + oba przewody + mały zbiorniczek :)
Witam mam problem z odpaleniem auta mianowicie brakło ropy jak stało u blacharza po nalaniu już nie odpalił błąd P0190 została wymieniona pompa wysokiego ciśnienia wraz z nowym regulatorem ciśnienia. Brak ciśnienia na listwę wtryskową paliwo jest pompka podaje 4,5 bar z baku przelew przez wtryskiwacze jest,jak pomierzyć czujnik ciśnienia na listwie...
Pompka paliwa jest taka sama dla całej serii 912/913 Ale raczej to nie ona. Jak ma przelew paliwa to pompka sprawna. Jeszcze raz kąt wtrysku i komora spalania. Regulacji z tyłu dekla nie ruszaj.
Witam.Po regeneracji turbiny doładowanie zwiększyło się do 1.6 at. Teraz jest mocniejszy i lepiej się zbiera,sprawdzę jaką ma siłę jak pojadę w góry. Pozostał problem z pompką paliwową, po przekręceniu kluczyka bez odpalenia cały czas pracuje i słychać jak paliwo przez przelew wraca do zbiornika. Wymieniłem jeszcze czujnik ciśnienia przy filtrze paliwa...
Witam wszystkich forumowiczów. Nadal mam problem z rozruchem silnika. Samochód obecnie stoi u mechanika i twierdzi on że prawdopodobnie stanęła jakaś mała pompa przy pompie wtryskowej, a co za tym idzie mogła także stanąć pompa wtryskowa. Podobnie pompa w baku podaje paliwo, a później nie trafia ono do szyny tylko wraca przelewem. Pytanie brzmi czy...
Podczas kręcenia rozrusznikiem i jednocześnie pompując jeszcze ręczna pompka widać że paliwo już PO FILTRACH ciśnie do pompy ale nie wychodzi z pompy na wtryski , mimo tego że przelew słuchać. Dla świętego spokoju dam ta pompe sprawdzenia. Dam znać jak coś ustalę . Dzięki za próbę pomocy. Pozdrawiam Dodano po 3 Jeśli brakuje paliwa w pompie wtryskowej...
https://obrazki.elektroda.pl/8830664500_... W rzędowej pompie wtryskowej jak sekcje się wytrą to idzie paliwo przez rurkę przelewową na zewnątrz a jak pompa jest smarowana centralnie to do oleju silnikowego. Pompki pojedyncze powinny też mieć przelew do zbiornika. Na tym schemacie zawór utrzymujący niskie ciśnienie jest w filtrze...
Przez wtryskiwacze jeżeli silnik nie pracuje to nie. Przez uszczelkę filtra był by wyciek paliwa. Prawdopodobnie słyszysz przelew paliwa do zbiornika z filtra paliwa przez otwór kalibrowany 0,5mm, dzieje sie to wtedy kiedy pompując pompka ręczną paliwo czujemy opór i słyszymy ciche "sssss" na rysunku http://agrotrade.home.pl/inkontrahent.ph...
Witam. Jednopunktowy 1.4nz, 92r. Niedawno wystąpił problem polegający na tym, iż po przekręceniu kluczyka pompka paliwowa zamiast wytworzyć ciśnienie i się wyłączyć, pracuje cały czas. Od razu słychać przelew paliwa wracający do zbiornika. Od momentu, kiedy ta zaczęło się dziać, po przejechaniu kilku kilometrów auto zaczyna się dławić, szarpać aż zazwyczaj...
Witam Czy ktoś posiada schemat podłączenia zasilania gaźnika w tej podkaszarce. Nie odpala i chyba wężyki paliwowe są źle podłączone. 1. gaźnik góra do pompki 2. gaźnik dół do filtra zbiornika paliwa 3. pompka dół do zbiornika jako chyba przelew. Wg mnie to nie powinno działać ale podobno działało. Ktoś się wypowie i opisze prawidłowo podłączenie? pozdrawiam...
Sprężarka nie napędza tak jak w Scania czy MAN. Powietrze było już wpuszczone do zbiornika, zrobione ciśnienie układ jest szczelny, a to nic nie dało, paliwo dalej ucieka powrotem. A czy pompka mechaniczna ma coś wspólnego z przelewem?
Ciśnienie na listwie pod kompem pokazuje ok 390-400 zadane , a zmierzone tyle samo, jeśli powoli dodaje gazu to rośnie identycznie zadane i żądane i nie zgaśnie. A jak mu przyciśniesz to co pokazuje? Może pompka w zbiorniku nie wyrabia? Sprawdzałeś jej ciśnienie podczas deptania? Z tymi przelewami wtrysków to sprecyzuj bo raz piszesz że na przelewie...
Tam pompa wtryskowa sama ciągnie paliwo ,jak nie ma w filtrze paliwa to zeszło przez nieszczelne przelewy trawersy lub uszczelki na filtrze.Ściąg wąż przy filtrze ten zasilający i pompką spróbuj podciągnąć paliwo jak nie leci coś przytkane.
Witam . Jezeli juz chcesz zalozyc dmuchawe na 24v , to i swiece zrob na 24 v . Wystarczy dolozyc w szereg drugi opornik /taki sam jak oryginalny / Takie rozwiazanie stosowane jest w agregatach na 24V.Do zasilenia pompki mozesz zastosowac przetwornice 24/12v / na allegro jest ich cala masa./ Oryginalna p-pa jest elektromechaniczna / membramowa impulsowa/...
Witam ponownie. Więc tak. Zaslepilem przelew z jednej strony, od zaworka na bloku (foto1), a z drugiej dałem do butelki (foto2 ) i zaslepilem wejście przelewu do filtra (foto3). Pompka reczna przepompowalem chwile i zaskoczyło mnie że pompa dawała duzy opór (pewno efekt zaślepienia przelewu przy zaworku). Odpalił od strzała, ale efekt taki że wywaliło...
to jest diesel niema prawa zalewać paliwem, a takiej pompki się nie montuje, albo się układ zapowietrza , albo coś jest z pompą wtryskową, a jeżeli już montujesz coś takiego to od razu musi mieć przelew do zbiornika żeby nie robiło za dużego ciśnienia bo paliwo zacznie wywalać przewodami przelewowymi na wtryskach
Nie stwierdzilem ze jest tam zawor 2.5 bara tylko ze zaczyna sie otwierac przy tym cisnieniu. Twoje testy sa dobre przy pracy silnika ..test dynamiczny.,nie podwazamLecz przy testach statycznych zawor ten powinien utrzymac 4bary nic wiecej… lecz narobisz sobie odciskow machajac tak szybko pompka reczna aby to sprawdzic , moze diagnozujemy inne...
Witam. Moj problem polega na tym, ze po 8 godz postoju astra nie chce odpalic paliwo tak jakby cofa sie do baku. Mam wsadzona reczna pompke (gruszke) do podpompowania paliwa ale to juz nic nie pomaga auto jak sie zapowietrzy to trzeba pilowac ladna chwile zeby odpalilo przy czym jest chmura siwego dymu jak juz odpali. Pozniej oczywiscie autko pali na...
A więc tak: od zbiornika do pompy drożność jest sprawdzona, nic nie jest zatkane. Jak pompuje ręczną pompką to słyszę jak wraca paliwo do baku przelewem. Jak zgaśnie pompujesz ręczna pompką, to od razu jest opór czy puste pompowanie? Zawsze muszę tak ze 3 razy ruszyć ręczną żebym poczuł opór, czy to jest normalne? Zaworek zwrotny na pompie wtryskowej...
W załączeniu dwa schematy połączeń elektrycznych systemu przepomopowywania paliwa z małego do dużego zbiornika. Pompka bliżej małego (prawego zbiornika). Przewody przecierają się w okolicach ramy i przy akumulatorach. PS. Zamykam temat. Rozwiązaniem przy przelewie grawitacyjnym było banalne, tak jak pisaliście - sprawdzić odpowietrzenia zbiorników,...
Muszę zdjąć przewód paliwowy i zobaczyć czy pompka pompuje. Podłącze interface i zatankować spróbuję. Ale właśnie coś wychodzi jak by nie było z czego się rozpalić. Jest to pompka w jakiś sposób rozbieralna? Da się ją jakoś wyczyścić w razie jak by było coś w środku zanieczyszczone? Pompka podczas rozpalania normalnie stuka ale nie wiem jak z paliwem,...
Koledzy małe pytanko. Co tłoczy paliwo do świecy płomieniowej? Jest jakaś mała pompka lub coś podobnego? Przewód paliwowy idzie z pompy wtryskowej z przelewu ale co dalej? Chcę pominąć przekaźnik i zrobić grzanie na przycisk. Podłączyłem świecę i grzeje ale nie wiem co zrobić z paliwem?
Po 4 godzinach postoju po 3 pełnych ruchach pompką paliwowa paliwo zaczęło isc przelewem. O czym to świadczy? Bo nie potrafię tego zinterpretować, powinno isc od pierwszego razu?
Gdzie szukać przyczyny takiej awarii? W samej pompce oraz w układzie nadmiaru - przelewu paliwa do zbiornika i regulatorze ciśnienia, bo to wtrysk. Jest taki zamontowany ?
Ciśnienie rzeczywiste z zadanym są takie same jakaś różnica czasami paru bar. Co masz na myśli wydajność pompy wys. ciś. ? Wskazania czujnika ciśnienia na postoju nie sprawdzałem. Odkręciłem rurkę z przodu silnika i tam leci strumieniem jak odpale ale jak zgasze pompuje pompką ręczną to tam też leci paliwo A powinno? Dodano po 1 Jeśli chodzi o zawór...
...czy jest możliwośc samemu tą pompe odpowietrzyc... Tak, ja to robię sam. Zaciskiem blokuję wąż powrotny przy filtrze paliwa, podciśnienie podłączam pod przelew wychodzący z pompy i albo uruchamiam pompkę wstępnego zasilania albo sprężone powietrze we wlew paliwa (w zależności czy pompka wstępna jest na wyposażeniu danego pojazdu). Około 1.5L wyssanego(przez...
Kolego bambo daje 80% ze to czujnik cisnienia paliwa na listwie ale najlepiej zrobic logi,odczytac bledy itp.wykrec czujnik i sprawdz czy czesc srodkowa wystaje (sprawny mechanicznie)czy jest wcisnienta(uszkodzony) Poza tym listwa moze przepuszczac paliwo,zdejmij przelew z listwy i odpal silnik.na sprawnej listwie nie powinno z niej cieknac paliwo Mialem...
Cześć, nad filtrem jest elektryczna pompka była zmieniana? jak zmieniałeś pompy wymieniałeś filtr paliwa? czy ktoś go otworzył i sprawdził czy nie ma opiłków? czy czyszczony był zbiornik paliwa i przewody? złe paliwo - pompa się łuszczy - powstają opiłki - padają wtryski przeważnie jako pierwsze , póżniej pompa. wtryski sprawdzone na przelew? pompa...
Na przewodzie paliwowym tuż, przed samym gażnikiem był zamontowany czujnik, właściwie turbinka. W środku był jakiś fotoelemęt (jak w myszce, takiej zwykłej).Jestem ciekawy co za zaślepiona końcówka była w twoim zbiorniku. Może powinna być połączona z trójnikiem na przewodzie paliwowym. W każdym razie, ta turbinka była po lewej stronie w komorze silnika,...
Problem najczęściej jest w filtrze paliwa. Wkład paliwa nie zasłania otworku odpływowego do zbiornika paliwa. Ten odpływ z filtra powinien być zawsze zamknięty. Otwiera się wtedy gdy wyjmie się wkład od filtra paliwa, aby brudne paliwo z filtra mogło odpłynąć do zbiornika. Otworek jest na dole trzpienia na który zakłada się wkład filtra. Ta szeroka...
Pompowałem pompką przy filtrze aż paliwo poszło przelewem ale nic nie dało ,pompa nie podaje ciśnienia.
, w Xantii dieslu miałem dwa na zasilaniu i powrocie bo też się zapowietrzała i też nic nie dało, te zaworki są zresztą gówniane i się ciągle przywieszają i popuszczają i tak Bo to nie wina zaworków, mogłeś tam dać i z 10 a i tak by nic nie pomogło, miałeś poprostu gdzieś małą nieszczelność i zasysało powietrze, w takich dieslach bez pompki w baku...
Dokładnie tak jak kolega pisze, trzeba pompować pompką ręczną aż paliwo pójdzie przelewem. Jednak ja nigdy nie sprawdzam na wtryskach. Przy 3-4 obrocie wału i tak poda paliwo na wtryski.
Kupiłem samochód w sobotę bez przeglądu w dość dobrym stanie. Na mrozie pali po jednym obrocie wału. Podczas jazdy czasami czuć paliwo. Dzisiaj pojechałem na przegląd (auto nie miało go od 6 miesięcy) stało w stodole. Okazało się że wycieka paliwo na ziemię. Po powrocie do domu i zdjęciu kolektora ssącego okazało się że paliwo ucieka z 4 wtryskiwacza...
Pecherzyki pojawiaja sie zawsze. W 1.4 nie ma wstepnej pompy, jezeli chcesz sie upewnic mozesz zdjac pokrywke pod siedzeniem i zobaczyc ile przewodow jest podlaczonych, trzy cienkie po lewej-nie ma pompki, piec przewodow z czego dwa grube-jest pompka. Jezeli nie masz pompki to nie odkrecaj calego tego ustrojstwa tam oprocz czujnika poziomu paliwa nic...
mam podobny problem wszystko sprawdzone pompka w baku przelewa paliwo świece dobre zaworki zwrotne zamontowane filtr paliwa wymioniony nawet na nowym jest jeszcze gorzej czyli chyba zostaje pompa wtryskowa?
Pompki pływały w ropie...w 1.9 nigdy nie miałem takiego problemu Dodano po 3 Min 0.5 bara z tego co pamiętam na wstępnej. Min 1 bar na tandem podczas kręcenia. Gniazda jak miały bruzdy ,a wciskałeś gumki na sucho to je załatwiłeś. Możesz jeszcze zacisnać na próbę( nie zadługo ) przelew i sprawdzić czy jest poprawa. Oczywiście dwie osoby trxzeba. Zauważyłem...
Pompka elektryczna od diesla na ciśnienie 0.5 bara styknie tylko zrobić przelew nie koniecznie musi być regulator ciśnienia, od pompki elektrycznej do pompy wtryskowej dajesz przewodzik 8 załóżmy tuż przed pompą wtryskową trójnik zwężke (np. przewodzik 6 daje się go założyć na trójnik 8) i do baku. Po drodze oczywiście filtr paliwa na zasilaniu, tylko...
Ssak przed chwilą wyjąłem - jest czysty. Pompka też przelewa paliwo. Pozmieniam jeszcze podkładki na przelewach i na tym etapie moje pomysły się kończą.
Dziwna sprawa, że nie chce chodzić. Filmik u mnie się nie otwiera. Jeśli cały silnik jest dobrze uszczelniony, dysze są czyste, membranki i iglica w gaźniku ok. świeca daje iskrę to powinna chodzić. Jak rozbierzesz gaźnik to możesz mieć jeszcze jeden filtr -drobne sitko pod wprasowaną blaszką- zaślepką. Ale jak ją wyciągniesz to pewnie się uszkodzi...
i co to niby pompce przeszkadza? paliwo będzie sobie płynąć powrotem myślisz że jak silnik pracuje to całe to paliwo co pompka pompuje silnik zużywa? zużywa raptem kilka % tego a reszta tak samo się wraca powrotem Paliwo wraca przelewem tylko wtedy, gdy pompa wtryskowa pracuje, ponieważ wewnętrzna pompa łopatkowa w pompie VP44 zapewnia ciśnienie wewnętrzne,...
To ta rurka co idzie za pompa tam są dwa króćce może i lekko popuścić pokręcić rozrusznikiem aż trochę ropy wyleci i wtedy może zaskoczy bo jak by na rozrządzie od pompy źle było złożone to wogole by nie poszedł dym a ja tam ustawiłem dwie litery t tak żeby nachodziły na siebie myślę że będzie bardzo zapowietrzony jak to rusek Dodano po 3 ?????????????????????????????????
Naczynie przelewowe, To najważniejsza sprawa kotła na paliwo stałe. Rura do naczynia, czy to będzie osobna z kotła, czy pion grzejny, musi mieć odpowiednią średnice, by w razie zagotowania wody w c.o. nie powstało ciśnienie w instalacji. Ważne jest, by na odcinku od kotła do zbiornika nie montować zaworów (zwrotnych też), zwężeń, pomp itp. Kaloryfer...
Miałem ten silnik W Mk1 cabrio, Jettce A2 i do niedawna w znów w Golfie mk1. Problem był zawsze ten sam. Uszkodzona lub nieszczelna pompka paliwa. Sprawdź czy dobrze psika ci paliwo z przelewu. Zwróć uwagę na to czy niema pęcherzyków powietrza. Jak będzie ok rozbierz gaźnik i szukaj przyczyny. Masz sterowany elektronicznie czy nie?
Witam. Przepraszam za odgrzanie kotleta ale od dwóch tygodni jestem właścicielem podobnego peugeota i mam w związku z tym podobny problem :-) Auto z 1999 roku, diesel 1,9, pompa bosch. Bez przerwy cofa się paliwo a podczas pompowania widać pęcherzyki powietrza w rurce między pompą a obudową filtra. Pierwsza taka awaria skończyła sie u mechanika, który...
Bravo!!!!!!! Ten sam typ . No po prawdzie to faktycznie jest przy tym gaźniku drugi króciec, u mnie też, ale u mnie nie ma na nim przewodu a jak widzę na zdjęciu to jest chyba po prostu przelew bo i na zdjęciu koniec nie jest nigdzie podłączony. A przepustnica jest podnoszona jak w mojej starej motorynce. Coś mi się wydaje bo już na innej pompce sprawdziłem...
Jak udało mi się ustalić nie działa pompa paliwa. Wymieniłem przekaźnik na nowy, podmieniłem pompe i nadal nic. Mierząc napięcie na wtyczce mam 7V. Tylko można się domyślać, że chodzi o pompkę elektryczną paliwa zanurzoną w zbiorniku, podobną do fotki poniżej. Silnik HDI ma przecież pompę główną wysokiego ciśnienie (pwc) i w pierwszej chwili pomyślałem...
Trzeba przekazać radosną wiadomość że musi jeszcze pompkę do ogrzewania kupić i za diagnostykę przelewem uregulować należność W piątek lub sobotę jak wróci z trasy to się dowie. Pewnie piec z T5 też do remontu będzie bo ot tak pompki się palą. Przelew w postaci dowiezienia mi paliwa (szwagier transportowiec to i własną stację paliw ma) bo trunków niestety...
Witam kolego musisz sobie wykombinować przyłącze z manometrem zamiast odpowietrznika na podstawie filtrów paliwowych .Może przyczyna to zacinanie się zaworków na pompce zębatej. Jaka ilość paliwa wraca przelewem z wtrysków i w jakim czasie to mierzysz.
Witam ponownie nadal walczę z tym Dafem co prawda trochę na raty bo dodatkowych awarii nie brakuje ale to właśnie ten piękny DAF powoduje u mnie ból głowy. Manometr podpoiłem bezpośrednio do wy pompy i na pojedynczym kręceniu rozrusznikiem nie zbyt długo pokazała około 3 bary. Mam następujące pytanie czy pompka ręczna stanie się na tyle twarda że nie...
Witam. Berlingo 1.9(1868cm3) 2001r pompa lucas, przy pompie są 3 kostki wiec chyba jest i immobilizer. Robiłem kapitalny remont silnika więc wyprułem praktycznie wszystko spod maski. Teraz po złożeniu po przekręceniu zapłonu włączają się światła awaryjne, alarm nie wyje i zapina się prawidłowo. Rozrząd jest ustawiony dobrze. Świece żarowe wszystkie...
Gumki na pompkach nie koniecznie muszą się pokazać w korektach i często nie wychodzą (paliwo schodzi powoli i nie ma większego wpływu na korekty). Jak nie zaglądane było do gumek pompek przez 200 tyś km to już czas bo one tyle wytrzumją. Jak demontowałem u siebie przy stanie 205 tyś to oringi miały wytarcia takie że aż były płaskie miejsca. Na pompowtrysk...
Witam, mam Berlingo z takim samym silnikiem. Od 1,5 tygodnia borykałem się z dokładnie takim samym problemem. Po nocy samochód odpala normalnie ale po 10 sek. gaśnie. Przy próbie kręcenia rozrusznikiem po dłuższym czasie odpala ale wyskakuje błąd "Antipollution faulty". Po podpompowaniu gruszką - odpala i jedzie normalnie. Jeśli odpowietrzyłem przed...
Witam W zbiorniku paliwa masz elektryczną pompkę i prawdopodobnie ona wydaje ten dźwięk. Ja bym jeszcze komputerem w parametrach podczas kręcenia rozrusznikiem jakie jest ciśnienie paliwa na listwie.. odnośnie przelewu to z tego co się orientuje powinno lecieć paliwo podczas kręcenia rozrusznikiem.. dołączam schemat przewodów paliwowych, może się przyda....
Witam. Niestety dalej męczę się z Vito. Wyjąłem zbiornik i pompkę. Zbiornik czysty minimalnie było na dnie trochę brudu ale pompka czysta. Wszystko wyczyściłem zbiornik i pompkę. Wtryski sprawdzone przelewy też są ok. Gdzie jeszcze szukać przyczyny? Co sądzicie? Po wymuszeniu przez komputer aby pompka podawała paliwo auto odpala. Ale jak zrobię około...
Wtryski ci sięnie zatrą skoro nie pracują. Po drugie na postoju też by ci sie zacierały jak nie pracują. Po 3 jak jest na gazie to cały czas pracuje pod pełnym obciążeniem, bo tylko przelewem idzie paliwo.
Wtryskiwacze zostały sprawdzone . Powrót również . Ciśnienie nadal daje takie na wężyki z powrotu ze rozrywa . 1 temu została wymieniona pompka paliwowa w zbiorniku. Może to może mieć wpływ na ciśnienie ?
Jak nie masz pompki do odpowietrznia przelewu to zalej filtr paliwa do pełna popuść wszystkie przewody wysokiego cisnienia przy wtryskiwaczach , kręć rozrusznikiem az poleci paliwo przy wtryskach dokręc przewody i powinno zaskoczyć . Czasami nawet oryginalna pompa kent moora nie daje rady i trzebaz tak robić . Cząsto padają uszczelniacze na wtryskach...
Bo jego po prostu nie ma.Paliwo po przejściu na LPG jest odcinane poprzez wtryskiwacz benzyny. Czyli musi być też coś - co odcina pompkę paliwa czy działa non-stop na zasadzie przelewu?
Witam, Mam webasto bw50. Po lecie odpaliłem i jest problem. Odpaliło pięknie jak trzeba, ale zgasnąć nie chce. Wymontowałem je z samochodu i rozebrałem na części. Jest tam silnik dc z dwustronną osią. Na jednym końcu jest wentylator, a na drugim końcu ślimak, który napędza koło zębate pompy. Webasto ma wbudowany zbiornik na paliwo. Paliwo z pompki kierowane...
Te kąty jak przemierzyłem szczelinomieżem na koniec to taka ciekawostka luz wychodzi +/- 0.15 ssący i 0.20 wydech, zadzwoniłem do serwisu deutza, potwierdzili że jest to możliwe, dodatkowa informacja tolerancja +/- 15°, taki luz był w starych Deutz chłodzonych powietrzem, mam za to inny problem, z racji że wymieniałem wtryski, profilaktycznie poszły...
Witam, opiszę problem, może ktoś miał podobny. Ww auto trafiło do mnie do naprawy, po prostu po zgaszeniu pewnego dnia już nie odpaliło. Diagnoza: spalona pompka wstępna, auto nie odpala. Rzeczywiście kostka mocno spalona, pompę WC tez daliśmy od razu do sprawdzenia. Pompa wstępna wymieniona, w pompie WC zrobiona kosmetyka czyli polerowanie głowiczek...
Najpierw pompuj pompką ręczna paliwa, az bedzie słychać jak z przelewów leci paliwo do zbiornika, Następnie samostart, albo Plak i psikasz w dolot kolektora ssącego, Jesli masz palnik, możesz użyć gazu, takiego jak do kuchenek
Rozbierz ją, odkręć pokrywę górną i wyciągnij trzpień, wyczyść papierem 120-150, i próbuj psiknąc jakieś wd40. Najczęściej sie przycierają na trzpieniu i trzeba rozruszać. Pompka do tego zamiennie mozesz poszukać membranowej od starego gaźnikowca (niskie ciśnienie), przelew do zbiornika ograniczy ilość paliwa.
Guzik prawda. Problem w odcinaniu paliwa. albo pompka nie wypompowuje paliwa z pompy, albo zawór przelewowy nie zamyka powrotu i paliwo mimo zamknięcia EHABu pobierane jest z przelewu albo wyrobiony lub uszkodzony (zacięty) jest EHAB to tyle ;P Razem z elektrykiem doszliśmy do momentu ze coś podtrzymuje prąd na elektromagnesie na pompie, mianowicie...
Wymieniłem dzisiaj pompka ręczna i udroznilem ta mała śrubkę od przelewu. Obecnie przy pompowaniu słychać już jak paliwo wraca do baku. Postoi do jutra i zobaczę czy przyniosło to efekty. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz, mianowicie przy pompowaniu słychać jakby syczenie w filtrach. Tak ma być? Pozdrawiam
przelew paliwo pompa przelew paliwo paliwo przelew volvo
druty nawojowe różne elterm grzałki immergas victrix instrukcja
saeco incanto delux philips senseo
Czy mogę zamienić kartę 256MB na 1GB? Firmware V0400 for VW Tiguan 5N 2014 Radio