Po pierwsze to nie jest pompa wtryskowa. Gdzie Ci to paliwo puszcza w przelew? W pompie elektrozawór jest od tego żeby wypuścić nadmiar ciśnienia, normalnie jest otwarty.
Sam mam takiego tds-a , moze łańcuch rozrządu powycierany?? to sie w nich zdarza i wtedy szarpie bo jest czoły na zapłon.Poczytaj na forum TDS-A tam duzo pisza o tych silnikach.Drugą przyczyną moze byc wtryskiwacz sterujacy ale to powinien pokazac komputer.Sprawdz też czy paliwo z pompy idzie na przelew, moze to cos z zasilaniem paliwa??
Przy ręcznym odpowietrzaniu układu zasilania paliwo zawsze pójdzie w przelew i do zbiornika . Żeby pompa wtryskowa podała ciśnienie na wtryski , to trzeba obrócić jej wałem , czyli zakręcić silnikiem . :|
Wężyki przelewowe do wymiany, przelew tam zwraca paliwo właśnie w stronę zasysająca.
Czy syrena 105 w układzie paliwowym miała przelew paliwa jeśli tak to gdzie był podłączony gdyż nie znalazłem żadnego króćca do powrotu paliwa Nie ma powrotu paliwa. Jest pompka paliwa, ale przewodu powrotnego nie było. Tak z ciekawości zapytam, posiadasz taki silnik?
Próbowałem odpowietrzyć i bez efektów. Próbowałem odkręcać rurki od wtrysków i paliwa. Nie ma pompy, to PSG16. Co dodam, to jak wyciągałem "paliwo" z pompy przez przelew, to zamiast ropy czystej była jakby wymieszana z olejem, więc twierdzę, że walnęły słynne trawersy. https://obrazki.elektroda.pl/5763296000_... A jeśli by padł sterownik...
skoro jest to CDI to zacznij diagnostyke od wyciagniecia Regulatora Cisnienia Paliwa (z tylu silnika na magistrali paliwowej, 2 sruby torx - ale idzie odkrecic je nasadka 6 lub 8 mm ) przyczyna jakiej nalezy upatrywac to przerwany oring (gumowy lub plastikowy). przy tej usterce "czasami " dlugie kreceniepozwala uruchomic silnik. Pozdrawiam ...
Witam.Mam scenic z 97 roku 1.9 td na pompie lucasa,która się zapowietrza i co dziwne wszystko sprawdzone przewody wszystko ok do pompy wchodzi tylko paliwo ana przelew idzie już powietrze i pytanie skąd? robiłem test szczelności i pompa sucha proszę o pomoc bo denerwuje mnie to jak auto stoi noc i rano ciężko pali.
Pompę wysokiego ciśnienia
Przekroczono zakres regulacji ciśnienia paliwa: 1. Czujnik ciśnienia paliwa (G247) uszkodzony 2. Zawór regulacji ciśnienia paliwa (N276) uszkodzony 3. Sitko na dnie zbiornika jest zatkane. 4. Kabelki od ww czujników. 5. Pompa nie wydala (uszkodzona). 6. Wtrysk uszkodzony (za dużo paliwa ucieka przelewem). Najpierw bloki pomiarowe i sprawdzenie czy ciśnienie...
Pompa w zbiorniku dziala elektrycznie. Cisnienie mierzone na wyjsciu zasilania z pokrywy filtra paliwa 2,2 bar. Sprawdzalem cisnienie na przelewie na wyjsciu filtra paliwa i bylo 5,5 bar. Nie za duzo idzie na przelew przypadkiem ?
Witam!! Prawdopodobnie głównym czynnikiem który decydował o wyborze powrotu do zbiornika było samoodpowietrzanie pompy wtryskowej. W starszych ciągnikach rolniczych paliwo przepływało ze zbiornika > pompa paliwa > filtry > przelew > wlot pompy paliwa. Także przelew wtryskiwaczy był podpięty przed pompą paliwa. Jednak gdy dostało się powietrze to wtedy...
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Problem polega na tym iż nie pojawia się paliwo z pompy CR na rampe,pompa elektryczna paliwo podaje przez przelew wychodzi.Na zawór regulacji dochodzi na 1 pinie +12V.Na plaka odpala bez problemu.Diagnoza kompem czasami pojawi się błąd od ZRCP.
Tam chyba nie ma pompy paliwa. Gruszka przy filtrze paliwa twarda? Sprawdź czy paliwo nie ucieka przez przelew wtryskiwacza.
Gdybyś zakończył pierwszy post na tym, że nie pali zrozrusznika tylko z zaciągu to dostałbyś również informację o zaworach. Namieszałeś tym paliwem z pompy. Nieszczelny przelew nie ma tak dużego wpływu na odpalanie.
(Tylko nie wiem po co ta szyna i te wężyki, skoro wtryski są z przodu i wężyk zaopatruje je w ropę.) To właśnie ta szyna zasila wtryski paliwem pod ciśnieniem, a wężyki to tzw. przelew. Tak to działa w systemie CommonRail który masz w tym silniku. Pompa wysokiego ciśnienia napędzana z paska rozrządu zasila paliwem wtryski przez wspólną listwę (stąd...
Masz zapowietrzony układ. Nie ma fizycznej możliwości żeby ciśnienie powietrza blokowało podawanie paliwa do filtra. Może być tak, że przez któryś niesprawny przelew ciśnienie sprężania idzie w powrót do filtra i wypiera paliwo mimo ciśnienia z pompy paliwa. Odejnij przewody od filtra i podaj mu bezposrednio do samej pompy paliwo z bańki. Odserwuj co...
W przypadku pompy rotacyjnej powrót paliwa do baku jest i z pompy i z wtryskiwaczy, najczęściej łączą się gdzieś po wyjściu na trójniku i potem jeden przewód wraca do baku. Pompy rotacyjne sterowane elektronicznie mają spory przelew, ponieważ pracują całkowicie zalane paliwem pod ciśnieniem, a ich nastawniki dawki i kąta wtrysku wykorzystują do pracy...
Witam ,zapowietrza sie gdzies układ zasilania paliwem i wiem że temat nie jednokrotnie opisywany i opowiadany na forach, ale już zaczynam siwiec .Wczoraj skończyłem wymianę przelewów z trójnikami z tym że przewód z przelewów nie połączyłem z pompą wtryskową tylko do powrotu przewodu do baku (wstawiłem trójnik), zaś przy pompie przewód od przelewu zaślepiłem...
Od wtryskow idzie do pompy przewód powrotny, tzw przelew. Odepnij go od pompy, za pomocą pompki zassaj aż przeciagniesz paliwo od filtra przez pompę cr, przewody i do wtryskow. Tylko zatkaj czymś dziurę ta z której wypniesz przewód powrotny bo nie zassasz paliwa
Sprawdziłem przewody- nie było w nich oleju. Jeszcze jedno ciekawe "usprawnienie" wykonane przez poprzedniego właściciela, przeczące prawom fizyki. W aucie została zastosowana dodatkowa pompka elektryczna "wstępna" pompująca paliwo do pompy głównej... przez przelew :D czyli paliwo z filtra idzie na we pompki, wyjscie pompki cisnieniowe idzie na przewód...
Czy ktoś może potwierdzić kiedy się pompuje pompką ręczna to coraz ciężej idzie i w końcu staje pompka przy filtrze tak jak w innych ciężarowych.U mnie paliwo przy pompowaniu przelewa się na przelew w zbiorniku.
Jakie pływaki stosujecie napełniania i zabezpieczenia przed przelaniem (dwa czy jeden) ? Ja mam dwa pływaki jeden roboczy do tankowania drugi to zabezpieczenie przed przelaniem i do tego jeszcze trzecie zabezpieczenie przelew puszczony do beczki z której pompa ciągnie paliwo. Oba pływaki są na kontaktronach do tego układ zbudowany na triakach żeby...
Podczas odpalania paliwo z przelewu nie leci, czkawnie tylko z przelewu listwy w momencie jak gaśnie. W momencie jak obroty spadają chlupa paliwo z przelewu pompy wtryskowej. Pasek na pompie zęby jeszcze ma ?
Witam Mam ten sam problem w E 90 3.0 xd auto dzień wcześniej jeździło a rano nie odpaliło. Wymieniłem zawór sterujący w pompie CR ale to nie pomogło. Paliwo dociera do pompy CR ale cały czas otwarty jest przelew. Podejrzewam uszkodzenie pompy CR lub sterowanie zaworem. Czy ktoś poradził sobie z tym problemem ? Pozdrawiam
Po patrzcie jak macie zrobiony przelew w fiacie 1,2 mpi -z baku do listwy wtryskowej idzie tylko jeden przewód,powrotu z listwy nie ma, zawór przelewowy znajduje sie koszu pompy wewnątrz baku Czyli paliwo nie krąży i w rzeczywistości nie chłodzi wtrysków Jeśli jest wszystko sprawne to ciśnienie ma listwie jest jeszcze następnego dnia tak więc to nie...
A co z pompą wtryskową? Jesli wtryskiwacze nie dostają paliwa będzie pracowała na sucho i też się zatrze? Czy może na przelew? Pompa wtryskowa ma zawór tzw. STOP. Paliwo zamiast płynąć do wtryskiwaczy będzie sobie cyrkulować pod małym ciśnieniem. To samo może się zdarzyć w Common Rail-u, czy pompo-wtryskiwaczach... W praktyce rzadko dochodzi do takich...
Witam ponownie Hej, widze ze sie nie rozumiemy, ja napisalem jak moi przedmowcy, chodzi o uklad zasilania paliwem tj zawor, ktory jest montowany na pompie CR, a ktory moze byc zafajdany brudem dlatego nie trzyma cisnienia, oraz czujnik na listwie CR, inne czujniki to dodatkowe zagadnienie, ktore moze przysporzyc problemow. DjMapet dobrze Cie kieruje,...
Pompa paliwa elektryczna lub wtryskiwacze na przelew sprawdzić. Dość prosty układ Boscha raz jeden miałem przypadek uszkodzenie czujniks ciśnienia paliwa i cały czas pokazywał jedną wartość.
Witam, kilkakrotnie sprawdzane wtryskiwacze, przelew powrotu jest drożny, luzów ba rozrządzie nie (wymieniony wał, tłoki, cylindry, głowica, wałek rozrządu). Ciśnienie sprężania ok.28 atm. ciśnienie pompy zasilającej 2,5 atm (pompa wtryskowa po regeneracji wymieniona pompka zasilająca). Dodatkowy powrót paliwa przelewu z pompy i wtryskiwaczy podłączony...
Jeżeli masz odrobinę zdolności manualnych to odkręć ten dekielek z przodu rozepnij sprężynkę a następnie dźwigienki.Wykręć z sekcji ten wałeczek z krzywką (jedna śrubka) na nim jest oring. Wymień na nowy i poskładaj. Ta cienka rurka, o którą pytasz to przelew z zaworu ciśnieniowego sekcji.
Witam Problem wygląda tak - po dzisiejszym mrozie auto łapie na 1-2 baniaki ale nie ma opcji go zapalić. Myślałem że pompa padła ale paliwo podaje że zbiornika tylko nie wraca nic na przelew (ani kropli na tym złączu na przy nadkolu). Tak ma vyc czy jest na silniku coś (jakiś zawór czy coś) co mogło się przytkać i można by to było na między sprawdzić?
(at)michal74 mylisz silniki z bezpośrednim wtryskiem od pośredniego. To tak jakbyś pomylił benzyniaka z ropolem na CR. Punto 2 1,2 nie ma powrotu paliwa i też steruje praca pompy. To że tam nie ma powrotu dla "oka" to nie znaczy że go nie ma. Regulator mechaniczny ciśnienia paliwa jest w baku zaraz za pompą i w baku następuje nadmiarowy przelew.
Do wężyka przelewu jest też podłączony przelew z pompy wtryskowej. Z pompy mysi być przelew paliwa a z wtryskiwaczy nie może.
To jest silnik 2.8 CRD. W układzie paliwowym są dwie pompy: 1. w zbiorniku - niskociśnieniowa 2. pompa wtryskowa napędzana paskiem rozrządu Brak jest ciśnienia na listwie wtryskowej, dlatego pytam czy zawór w pompie wtryskowej zamyka przelew w momencie uruchamiania, bo jak zacisnę przelew szczypcami to to po kilku kręceniach samochód się uruchamia,...
... dociekań ciąg dalszy: Dotarłem do materiałów szkoleniowych VW/Audi na temat silnika EA888 gen.3. Z nich wynika, że wtrysk MPI to wcale nie są takie takie małe ilości paliwa. Na rozgrzanym silniku, podczas małego obciążenia silnika paliwo jest podawane wyłącznie przez wtrysk MPI: https://obrazki.elektroda.pl/4123767000_... Źródło:...
Teoretycznie mogłaby być ale lepsza byłaby elektryczna pompa paliwa z samochodu. Wydajność raczej zbyt wielka, ale przelew i tak należy zapewnić oraz regulację ciśnienia. UWAGA! ważne zapewnienie bezpieczeństwa pracy. Możesz spalić swój garaż kiedy zapali się rozlane paliwo.
Pompa w baku powinna dawać około 0.5 bara, jak zatkasz wężyk to wzrośnie do około 1 bara. Co do ginięcia ciśnienia na tandem pompie to w niej jest regulator. Na powrocie ma być 1 bar więc skoro na króćcu pomiarowym masz zbyt niskie ciśnienie, na drugiej pompie jest to samo to raczej oringi na pompowtryskiwaczach. Oleju czasem nie przybywa? Kanał który...
Sprawdz czy na pracującym silniku z pompy wtryskowej nie wychodzi paliwo z powietrzem (na zasilaniu czyste ) jeśli tak to uszczelniacz wałka pompy Masz na myśli jakieś nieszczelności na pompie wtryskowej (wałek pompy) przez które wychodzi paliwo i powietrze? Czy przelew?
Kolego sprawdż zawór elektromagnetyczny na głowicy rozdzielacza. Jest on na górze przykręcony ma kabelek na klucz 8. Sprawdż zasilanie ew. wyjmij i sprawdź. Jezeli nie puści paliwa nawet tłocząc ręczną pompą na przelewy to powinno być to.
Wygląda na to że pierwsza pompa miała uszkodzoną pompę wstępną skoro nie zaciągała paliwa. Druga ma chyba uszkodzony któryś z zaworów skoro wszystko wali na przelew. Wyczyść układ i zalej świeżym paliwem i próbuj podmieniać zawory z tej starej pompy.
Witam. Mam następujący problem z ciągnikiem Władimirec T25. Posiada on pompę wtryskową od ciągnika C330. Odkręciłem pompę i dałem do regeneracji, ponieważ ropa dostawała się do oleju. Po regeneracji założyłem z powrotem, wszystkie przewody tak samo jak były, lecz paliwo nie idzie na wtryski. Odkręciłem przewody przy pompie, które idą do wtrysków i tam...
Witam. Przepraszam za odgrzanie kotleta ale od dwóch tygodni jestem właścicielem podobnego peugeota i mam w związku z tym podobny problem :-) Auto z 1999 roku, diesel 1,9, pompa bosch. Bez przerwy cofa się paliwo a podczas pompowania widać pęcherzyki powietrza w rurce między pompą a obudową filtra. Pierwsza taka awaria skończyła sie u mechanika, który...
zobacz pompke zasilającą jeśli będzie nieszczelna to paliwo leci tą rurką Dodano po 32 u mnie w c-360 tak było
Często panowie padają też wtryski - jednak ciężko bez zdjęcia pokrywy zaworów i wyjęciu wtrysków stwierdzić który to . Choć jeden z byłych pilotów rajdowych ,prowadzący warsztat naprawy pojazdów japońskich chwali się że potrafi to zrobić :-) Paliwo wywala z wtrysku na przelew i dlatego silnik po zapaleniu będzie pracował równo jednak przy próbie rozruchu...
Dołóż odstojnik z przelewem między pompę a gaźnik: np. http://allegro.pl/listing.php/search?str... http://obrazki.elektroda.pl/1757874800_1... Dolny króciec to jest zasilanie gaźnika, środkowy to wejście z pompy, a górny to powrót do zbiornika (przelew). Tylko w tej konfiguracji musisz wstawić elektrozawór...
jak sprawdzić czy pompa zasilająca nie puszcza paliwa do pompy wtryskowej? Przecież masz przelew od pompy wtryskowej więc jaki problem sprawdzić. Poza tym sprawdź czy masz sprawny zawór przelewowy na pompie.
Muszę poprawić kolegę "svavecone " bo ciśnienie przy sprawnym zaworze utrzymania ciśnienia w pompie ma wartość 5-6 bar. Paliwo które w małej ilości pokazuje się na przelewie podczas pompowania pompką ręczną jest normalne. Jeśli pompa paliwa zębatkowa jest podpracowana to na wolnych obrotach może nie uzyskać podanego ciśnienia ale przy wyższych obrotach...
Zawór zwrotny masz w samej pompie w króćcu na powrocie, tam gdzie przychodzi przelew z wtrysków, i to jest część która u Ciebie jest uszkodzona, dodatkowo w samej pompie uszczelki nie koniecznie muszą trzymać i przez to cofa się paliwo. Pamiętaj, że każdy zaworek zwrotny, też ma ciśnienie przebicia, które pompa musi pokonać, dodatkowo ciągnąc paliwo...
Musisz doprowadzić paliwo pod samą pompę ,ściąg wężyk przelewowy on idzie do zasilania przy pompie i przez niego paliwo ciąg jak już będzie lecieć załóż spowrotem na przelew(trójnik) tylko nie pij ropy :D . Trzeba wykluczyć zapowietrznie jak zapali to pomyślimy dalej,jak nie to masz prze...... wtedy trzeba odczytać błędy może pompa ster lub cosik takiego.
to jest diesel niema prawa zalewać paliwem, a takiej pompki się nie montuje, albo się układ zapowietrza , albo coś jest z pompą wtryskową, a jeżeli już montujesz coś takiego to od razu musi mieć przelew do zbiornika żeby nie robiło za dużego ciśnienia bo paliwo zacznie wywalać przewodami przelewowymi na wtryskach
Czy masz parametr synchronizacja? Jest ok? Sygnał z immobiliser, jest zezwolenie na rozruch? Jak odepniesz czujnik wałka to jest różnica? Oczywiście listwa wtryskowa odpowietrzona i paliwo idzie przez przelew?
W efekcie okazało się, że problemem nie było zapowietrzanie się układu paliwowego. Znanym sobie sposobem kolega z tego forum, niejaki niuniu36 rozwiązał problem. Po testach przez 6 dni mogę napisać że auto pali od pierwszego, czy to zimny czy ciepły silnik. Pozdrawiam ! No Dobra spoko fajnie, ale skoro masz rozwiązanie wypada się nim podzielić w owym...
Pompa paliwa pracuje także na gazie (chyba że masz odłączaną pompę w momencie przejścia na gaz) tylko całe paliwo idzie na przelew więc jeżeli będzie takie uszkodzenie jak opisałem wcześniej to silnik dostanie za dużo paliwa (gaz+benzyna) i efekt może być dokładnie taki jak u ciebie.
Jeżeli paliwo idzie w przelew nie wytworzy cisnienia potrzebnego do odpalenia- uszkodzony wtrysk. Jasne, ale skoro rozłączyłem wyjście pompy z listwą i nie było ciśnienia (ledwo smarkało dosłownie), to wtryskiwacze nie są winne - do nich paliwo nawet nie doleciało. A przecież ta pompa musi w krótkim czasie wytworzyć minimum 160 bar ciśnienia aby silnik...
https://obrazki.elektroda.pl/8830664500_... W rzędowej pompie wtryskowej jak sekcje się wytrą to idzie paliwo przez rurkę przelewową na zewnątrz a jak pompa jest smarowana centralnie to do oleju silnikowego. Pompki pojedyncze powinny też mieć przelew do zbiornika. Na tym schemacie zawór utrzymujący niskie ciśnienie jest w filtrze...
Kolego a na pompie WC jest paliwo i leci przelewem? Jeśli nie to zassij z baku i zrób tak żeby pompa miała paliwo. Samo paliwo z baku nie poleci.
Przelewem do zbiornika wraca paliwo a nie idzie na wtryski. Myślę ze jak wraca przelewem to do pompy paliwo dochodzi , i może coś elektrozawór lub pompa szwankuje. W ogóle to zanim zamarzł filtr to było wszystko ok . I tak naprawdę to mam zalaną ropę do -5 stopni czyli tankowaną w grudniu
Regulator ciśnienia paliwa masz przy pompie czy na listwie wtryskowej? Idzie paliwo przelewem czy nie? Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej.
Do palnika dochodzą dwa przewody. Jeden wlotowy, drugi wylotowy, zwykle są oznaczone. Przy prawidłowej pracy pompy paliwo powinno się wylewać wylotowym do zbiornika. Jeżeli ciężko określić w samym zbiorniku czy przelew jest, warto wylotowy odkręcić przy palniku i sprawdzić. Często jest też tak, że po wlaniu świeżego oleju paliwo musi się "ustać", bo...
Nie wiem co jeszcze zrobić paliwo jest wszędzie tylko nie daje na wtryski pompowalem z 2 godziny i nic tylko w przelew idzie Dodano po 2 Pompa nie ma żadnej śruby do odpowietrzenia
Tam w pompie są dwie komory -jedna którą paliwo jest doprowadzane do pompki -druga tzw przelew gdzie paliwo nie wtłoczone się przelewa , a że te pompki nie posiadają jako takiego przelewu [z utrzymaniem niskiego ciśnienia]do zbiornika , n kanałem następuje przelew do komory doprowadzającej paliwo i tak wkoło macieju . I teraz w momencie gdy ten przelew...
Nie wiem jak jest w oplu ale w VW przy kazdym starcie stacyjki komp załacza pomkę na ok 5 s, i jezeli nia zapalisz to ją wyłącza. Nie ma kontroli ciśnienia odłączającej pompę, jest "przelew" powodujący powrót nadmiaru paliwa. U Ciebie wygląda na jakiś niestyk na trasie Stacyjka- ecu - przekażnik pompy. Pozdr.J.
No dobrze, paliwo się przelewa z komory pływakowej. Pomijając kwestię pompy paliwowej, bo nie wiem co tam jest zamontowane, po to masz zawór iglicowy i pływak w gaźniku, żeby poziom paliwa był cały czas taki sam. Nieistotne, czy ta pompa nabija ciśnienie i wyłącza się, czy utrzymuje cały czas i daje na przelew do zbiornika paliwa.
To dlaczego jak odkręcę rurkę na pompie tą co idzie do szyny to prawie nie wyrzuca paliwa prawie wszystko idzie na przelew? Bo nie masz zielonego pojęcia o tym co robisz.. Zawór na pompie ma się otwierać, aby dozować paliwo na wejściu pompy, czym bardziej się otwiera tym większe ciśnienie generuje pompa. Poza tym, jak dmuchałeś powietrze w stronę pompy...
Cześć, nad filtrem jest elektryczna pompka była zmieniana? jak zmieniałeś pompy wymieniałeś filtr paliwa? czy ktoś go otworzył i sprawdził czy nie ma opiłków? czy czyszczony był zbiornik paliwa i przewody? złe paliwo - pompa się łuszczy - powstają opiłki - padają wtryski przeważnie jako pierwsze , póżniej pompa. wtryski sprawdzone na przelew? pompa...
Dziękuję za wszystkie sugestie odnośnie rozwiązania problemu. Niestety wszystkie te rzeczy sprawdzałem. Założony jest filtr paliwa metalowy z końcówkami na opaski ,zaślepiony jest przelew z wtryskiwaczy do pompy, gruszka na przewodzie zasilającym i nic. Odpala tylko na dwa sposoby : z plaka albo jeden kręci rozrusznikiem drugi pompuje paliwo gruszką.Jak...
Pompka zasilająca jest firmy FDR(jeżeli to coś komuś mówi- osobiście pierwszy raz spotykam się z tą marką). Dziś rano odkręciłem powrót przy pompie ( stalowy przewód na klucz 20) paliwo przy próbie uruchomienia wycieka z pompy. Nie wiem czy dobrze zrozumiałem że chodzi o powrót z wtrysków do pompy a nie przelew z wtrysków do zbiornika. Dodaje 3 fotki...
te wtryski i pompa to nowe czy używka Za niskie ciśnienie na wtryskach to słabo podaje pompa,lub wtryski przeciekają(za dużo idzie na przelew)proponuję zrobić próbę przelewową wtrysków to wyeliminujesz jedno.
Witam wszystkich forumowiczów. Nadal mam problem z rozruchem silnika. Samochód obecnie stoi u mechanika i twierdzi on że prawdopodobnie stanęła jakaś mała pompa przy pompie wtryskowej, a co za tym idzie mogła także stanąć pompa wtryskowa. Podobnie pompa w baku podaje paliwo, a później nie trafia ono do szyny tylko wraca przelewem. Pytanie brzmi czy...
Nie znam silnika, więc się tylko domyślam że chodzi o zawór bezpieczeństwa. Żeby sprawdzić nie trzeba go wykręcać, tylko przewód zdjąć i ma nie przeciekać paliwo, bo on jest tylko po to żeby awaryjnie upuścić nadmiar ciśnienia. Jak masz czym diagnozować to pierwsze sprawdzić procent wysterowania zaworu mprop, bo pewnie taki ma, i porównać z prawidłową...
Napisz jaki silnik w tej corsie. Wypadało by sprawdzić czy pompa paliwa faktycznie pompuje paliwo (i to pod odpowiednim ciśnieniem) czy tylko sobie bzyczy. Najprościej sprawdzić odłączając przelew (powrót) i pdstawiając naczynie. Jeżeli nie pompa to pozostaje emulator wtryskiwaczy (wtryskiwacza) zależnie czy to wielopunkt czy jednopunkt. Emulator to...
witam .. c 28 - c30 są to różne rozwiązania tech. c 28 -25 nie miał powrotu paliwa z pompy jest tylko 1 -na rurka doprowadzająca paliwo do pompy i odpowietrza się śrubką na pompie klucz 12 --- a c30 ma nowsze rozwiązanie ma rurkę z zaworkiem ciś. z pompy do zbiornika ( przelew ) o którego jest podłączona rurka nadmiarowa ( przelew z wtryskiwaczy)
Zasil go z bańki z pompą omijając filtr paliwa, wtryskiwacze na przelewy na gorącym silniku. Pompy Bosch cp3 mają mały filtr pod króćcem wlotu paliwa.
Chodziło mi o ten zawór z wężykiem [url=https://allegro.pl/oferta/przelew-p... ale żeby tu pojawiło się paliwo to najpierw pompa musi je podać. Zawór w gruszce trzyma, sprawdzałem przed montażem kilka razy, w tej co wyciągnąłem...
Mam problem z peugeotem 106 z silnikiem 1,5 D rocznik 1996. Auto w czasie mrozów nie chciało odpalać. Więc zostały wymienione filtry. Nie pomogło nic więc zabraliśmy się za pompe- nie podaje paliwa. Zakupiłem pompę i zamontowałem. Dalej to samo( a pompa na 100% jest dobra) elektrozawór także. Ale gdy zatkam wężyk od przelewu paliwa (chyba do zbiornika)...
Witam, Nissan Navara D40 2.5 DCI 126 kW 2008r. Brak kodów usterek, na 3 biegu w okolicach 3000 obr/min zaczyna szarpać i ciśnienie paliwa z zadanego na 106000kPa spada do 14000kPa. Sprawdziłem przelew na pompie, wtryskach i szynie. W momencie szarpania praktycznie nie pojawia się tam paliwo. Co może powodować tak drastyczny spadek ciśnienia paliwa i...
Na początek warto podłączyć auto interfejsem i odczytać ewentualne błędy. Na zdjęciu masz pamięć EEPROM, którą należy przestawić do nowego sterownika. Temat jest zamknięty, jeśli pamięć się nie uszkodziła. Przy próbie z plakiem należy puścić rurki na wtryskach i sprawdzić, czy podaje paliwo. Druga sprawa to po tak drastycznych próbach odpowietrzania...
Wyciągnąłem zawór regulacyjny ciśnienia na pompie i wygląda na sprawny(otwiera się i zamyka). Co może być powodem,że paliwo idzie w przelew przy kręceniu rozrusznikiem ? W takim układzie , chyba nie ma prawa być ciśnienia na listwie.
Zapewniam, że ta pompa nie zassie paliwa ze zbiornika, nawet nie musi być całkiem sucha, wystarczy odpiąć na chwilę przelew (włączone na wejście pompy) i już nie uruchomisz silnika, plak też nic nie pomoże. Trzeba albo "przeciągnąć" paliwo przez pompę ("gruszką", jak opisano) albo wytworzyć ciśnienie w zbiorniku paliwa. W instrukcji obsługi jest nawet...
Ciśnienie ponad 1,5 bara. Sterownik odblokowany? Auto odpaliło, nie pracował zbyt ładnie, ale lepiej niz wczesniej. Zrób próbę przelewową, lejący w przelew wtrysk potrafi wyprowadzić na manowce. paliwo w momencie rozruchu nie powinno się pojawiać na przelewie,ale to widać też w parametrach ciśnienia. Z pompy CR nie leci paliwo do listwy,. Jeżeli w określonym...
czyli waszym zdaniem jest tam ciśnienie? Dodano po 4 ztego co wiadomo to paliwo odp za prace silnika podaje pompa na wtryski, jeśli zdejmę wężyki przelewowe to paliwo nie wykorzystane przez wtryski poleje sie na blok silnika a nie zpowrotem do baku. pytanie brzmi-gdzie tu cherezja? Dodano po 1 powietrza ma nie być między wtryskami a pompa wtryskową,...
Czyli to by było gdzieś przy tej pompie wspomagającej (recznej)? A skąd , wszystkie wężyfi i całe akcesoria paliwa, w tym przelewy wtrysków pompa paliw WC i czujniki. JAK WIDZISZ to nie jest robota na godzinkę dla lamera.
Jeszcze trochę dyskusji i osoba pytająca będzie miała wątpliwość o co pytała. Jak rozumiem problem w tym, że pompa nie podaje paliwa na wyjściu. Po co sprawdzać i ustawiać rozrząd. Chyba, że źle czytam opisy. Na tym etapie należy uzyskać wysokie ciśnienie. I pytanie. Co z cięgłami? Czy w filtrze jest paliwo? Czy występuje przelew paliwa? Skąd wiedza,...
Witam! Auto podczas jazdy nagle zgasło i nie można go uruchomić. Paliwo z baku jest podawane 4,5bar, tyle samo jest na wyjściu pompy wysokiego ciśnienia, podejrzewałem regulator ale zaślepiłem przelew pompy i dalej nic nie pojawia się na wtrysku, czy to wskazuje na uszkodzenie mechaniczne pompy czy można ją jakoś inaczej sprawdzić bez specjalistycznego...
Może być pompa. Gumki raczej nie bo nie chce palić nawet chwile po zgaszeniu i nawet z pompką ręczna. Sprawdzę dziś jeszcze wtryski na przelew.
W Astrze mojego ojca pompa zapowietrzała się na króćcu od przewodu z przelewów, pomogła wymiana podkładki miedzianej na nową (jest jednorazowa).
Pompa w zbiorniku podaje, paliwo wraca przelewem, a stacyjkę sprawdzałem wygląda na dobrą, zastanawiam się czy nie siadł mu komputer???
Pompa paliwa w tym aucie sterowana jest przez własny moduł nie ma przekaźnika. Komunikacja odbywa się po CAN nie zawsze ECU żąda jej uruchomienia. Na moje oko jeśli pali na plaku, silnik pracuje, to zaciera się któryś z wtryskiwaczy niestety lub pompa zaczyna koniec żywota. Diagnostyka to podstawa, parametry ciśnienia CR przy rozruchu. Sprawdzić pompę...
Odpal go na plaka i sprawdź przelewy oraz zaworek na pompie, bo może za dużo idzie paliwa na powrót do zbiornika.
Jeszcze jedna sprawa trzeba długo kręcić żeby skakanka zapaliła czasem z przerwami oo trzy cztery razy.Jak zapali to chodzi równo NIE przerywa na gaz reaguje prawidłowo.Jedynie co zauważyłem to lekko zagiety przewód od nadmiaru co wraca do baku Wymienione pompa paliwa, przewody paliwowe,zawór przelewów,
Witam. Mam problem z Meganka 1.9dTi 2002r. ok. 105tyś przebiegu (przebieg oryginalny). Od jakiegoś czasu samochód ciężko odpala po dłuższym postoju. Mianowicie nie kiedy samochód stoi tydzień i odpali na strzała a niekiedy na drugi dzień trzeba kręcić ze 2-3 razy aby odpalił. Nie ważne czy bak jest pełen pod korek czy połowa. Wymieniona została gruszka...
Sprawdzić wtryski na przelew. Po co sprawdzać wtryski skoro paliwo nie dochodzi do listwy ? Mógłby mi ktoś powiedzieć jaki powinien być poziom otwarcia regulatora ciśnienia na pompie CR podczas rozruchu ? U mnie poziom waha się w granicach 40% podczas rozruchu. A podczas pracy przy zaślepionym powrocie do baku też jest 40%. Czy po wymianie regulatora...
sprawdz czy pompa daje wystarczające cisnienie aby przecisnąć paliwo przez dysze w gazniku. To przepływ paliwa przez dysze jest zależny od ciśnienia pompki, tak? To po co w takim razie przelew i zaworek iglicowy w komorze pływakowej? Regulamin pkt 12. Ostrzeżenie.
No pewnie, mieszkam w Lome, w stolicy Togo. Tu mam dom i warsztat. Przy jednej z wylotowych ulic. Także nadaję spod samego równika:). Ale pochodzę z Lublina. Jeśli chodzi o temat to dotyczy nissana pathfinder'a - ten nowy model. Diagnostyka pokazuje P0089. Czyli niby że pompa. Klient wymienił już pompę (na nowa prosto z serwisu). Wymienił szynę common...
Podczas kręcenia rozrusznikiem i jednocześnie pompując jeszcze ręczna pompka widać że paliwo już PO FILTRACH ciśnie do pompy ale nie wychodzi z pompy na wtryski , mimo tego że przelew słuchać. Dla świętego spokoju dam ta pompe sprawdzenia. Dam znać jak coś ustalę . Dzięki za próbę pomocy. Pozdrawiam Dodano po 3 Jeśli brakuje paliwa w pompie wtryskowej...
Proponuje zajrzeć do zbiornika może potrzebne mu mycie, pompa przetłaczająca ssie paliwo tylko przez odstojnik wiec jeśli jest brud w zbiorniku, usterka niebawem powróci. Cały układ był czyszczony latem ub roku ale niestety za pozno. Auto chodzi, tak jak pisałem wczesniej naprawione wszystkie wtryski (przekroczony przelew, zużyty zawór,rozpylacz, nalot...
W tym temacie masz zdjęcie jak jest podłączona ta pompa: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33... i zdjęcie takiej pompy. http://static.elektroda.pl/attach/201705... Nie jest to najlepsze rozwiązanie dlatego je zmieniono wprowadzając zaworek ciśnieniowy do pompy, który dodatkowo odpowietrzał pompę wtryskową. Powrót z wtryskiwaczy...
W Pandach dość powszechne jest zjawisko powstawania w zbiorniku benzyny podciśnienia, które prowadzi do cofania się paliwa z listwy wtryskowej i jej zapowietrzenia (oparami paliwa). W tym samochodzie regulator ciśnienia paliwa znajduje się w zbiorniku, przy pompie i nie ma powrotu/przelewu paliwa z listwy wtryskowej do zbiornika. Także EVAP nie pochłonie...
przelew paliwo pompka przelew paliwo paliwo przelew volvo
instrukcja rubin przyrost temperatury przewodu edacs tetra
ZTE CPE 889 (MC 889 ODU) – parametry routera Play 5G/LTE w Ryni, testy i ustawienia Peugeot 5008 QUADLOCK, ISO, Mini-Quadlock – opis pinów wtyczki radia RD4, RD45, SMEG, NAC