Przecież zatkany zaślepiony jest tylko z jednej strony więc w czym problem. Z drugiej normalnie spływa. To jest tylko przelew tam paliwo ma tylko kapać.
Wężyki przelewowe do wymiany, przelew tam zwraca paliwo właśnie w stronę zasysająca.
Czy syrena 105 w układzie paliwowym miała przelew paliwa jeśli tak to gdzie był podłączony gdyż nie znalazłem żadnego króćca do powrotu paliwa Nie ma powrotu paliwa. Jest pompka paliwa, ale przewodu powrotnego nie było. Tak z ciekawości zapytam, posiadasz taki silnik?
To jest przelew paliwa jak się pływak zawiesi to leci nią paliwo ,można również spuścić resztki paliwa odkrecając tą śróbkę na spodzie gaźnika najlepiej wypuścić ten wężyk pod silnik żeby wraźie co paliwo nie lało się po śilniku.
moim zdaniem jest uszkodzony wtrysk paliwa .przepuszcza on paliwo na przelew i na listwie nie ma takiego ciśnienia
Było na forum. Odepnij przelew i zassij paliwo z baku, w ten sposób zapełnisz przewody i sam filtr paliwa. Potem trzymając go szczelnie podłącz z powrotem do wtrysku. Odkręć przewody wysokiego ciśnienia i niech ktoś kręci silnikiem, jak zacznie dawać paliwem to dokręcaj kolejno i zapali.
Pompka ręczna może uzyskać wyższe ciśnienie niż wbudowana w silnik. Zrób zdjęcie cięgieł do gaźników, oraz mocowania linki. Może w rolgazie masz blokade?
Przy ręcznym odpowietrzaniu układu zasilania paliwo zawsze pójdzie w przelew i do zbiornika . Żeby pompa wtryskowa podała ciśnienie na wtryski , to trzeba obrócić jej wałem , czyli zakręcić silnikiem . :|
gdybyś miał problem z zapaleniem rano to daj znac meilem przesle ci jak to zrobic bez wkładu finansowego ja juz zęby zjadłem na swojej pozdrawiam
Pompę wysokiego ciśnienia
Tam w pompie są dwie komory -jedna którą paliwo jest doprowadzane do pompki -druga tzw przelew gdzie paliwo nie wtłoczone się przelewa , a że te pompki nie posiadają jako takiego przelewu [z utrzymaniem niskiego ciśnienia]do zbiornika , n kanałem następuje przelew do komory doprowadzającej paliwo i tak wkoło macieju . I teraz w momencie gdy ten przelew...
Na jednym kolnierzu przykręconym na zbiorniku są zamontowane: rurka ssąca z filtrem z siatki metalowej, rurka przelewu paliwa (powrót) i pływak czujnika poziomu paliwa.
Do króćca po prawej stronie gaźnika (na wysokości śruby T) ma być podłączony przewód zakończony filtrem paliwa. Do króćca po lewej stronie gaźnika (przy śrubach L, H) ma być podłączony przewód, który idzie do jednego z króćców pompki. Przewód z drugiego króćca pompki idzie do zbiornika jako przelew. Generalnie pompka powinna zasysać paliwo poprzez gaźnik.
Druciany klips ma trzymać rurkę na króćcu ale przy sprawnym i prawidłowo wyregulowanym gaźniku z rurki nie ma się nic lać. To jest przelew - jeśli iglica nie zamknęłaby dopływu paliwa do komory pływaka, to paliwo się wyleje przez tę rurkę. Komora pływaka nie jest jedna szczelna, poza tym przelewem ma jeszcze odpowietrzenie. Także paliwo ma prawo z niej...
Sam mam takiego tds-a , moze łańcuch rozrządu powycierany?? to sie w nich zdarza i wtedy szarpie bo jest czoły na zapłon.Poczytaj na forum TDS-A tam duzo pisza o tych silnikach.Drugą przyczyną moze byc wtryskiwacz sterujacy ale to powinien pokazac komputer.Sprawdz też czy paliwo z pompy idzie na przelew, moze to cos z zasilaniem paliwa??
Po pierwsze to nie jest pompa wtryskowa. Gdzie Ci to paliwo puszcza w przelew? W pompie elektrozawór jest od tego żeby wypuścić nadmiar ciśnienia, normalnie jest otwarty.
Przelew. Jeżeli paliwo spada to nie masz go na powrocie. Resztę mierzysz i sprawdzasz. Sprawdzenie czy pompka trzymać to chwila. Wystarczy wężyk i usta....... Powrót w tym silniku jest przez wtryski, a ty na pompie odkrecasz....
Tu nawet nie trzeba komputerów podłączać, przyczyną jest brak cisnienia na CR ,wystarczy zdjąć przelewy jak nie pali i sprawdzić który wtryskiwacz nie utrzymuje ciśnienia i przepuszcza paliwo na przelew.
Sprawdź,czy przez przelew leci paliwo.
Silnik kopci? Pewnie nie więc nie dostaje paliwa. Nie ma paliwa nie ma mocy. Sprawdź przelew czy idzie paliwo do zbiornika. Jak nie to do sprawdzenia pompki wtryskowe i ich ustawienie. Ruszałeś je? Coś robiłeś z rozrządem?
Z kranika ustawionego na przelew "PRI" paliwo ma lecieć samoczynnie bez kręcenia rozrusznikiem. Leci? Cewki przeważnie są dwie podwójne. Czy ten motor posiada pompkę paliwową?
może pompka siada,ciśnienie lub zobacz na postoju jak go depniesz czy na przelew idzie paliwo cały czas tak samo.
Tam chyba nie ma pompy paliwa. Gruszka przy filtrze paliwa twarda? Sprawdź czy paliwo nie ucieka przez przelew wtryskiwacza.
Jeżeli paliwo idzie w przelew nie wytworzy cisnienia potrzebnego do odpalenia- uszkodzony wtrysk.
To jest mały zbiorniczek płynu Hamulcowego. Fajny, bo na dole podłączasz zasilanie, na górze przelew. Nalewając paliwo, wypełniasz webasto + oba przewody + mały zbiorniczek :)
zaciągnij paliwo przez przelewy i nie pozwól mu uciec, popuść wszystkie przewody wys. ciśnienia i niech ktoś kręci rozrusznikiem, gdy zacznie walić z któregoś dokręcaj i tak dalej. Pamiętaj że sterownik jest chłodzony w VP44 paliwem. WSZYSTKO JEST NA FORUM.
Przekroczono zakres regulacji ciśnienia paliwa: 1. Czujnik ciśnienia paliwa (G247) uszkodzony 2. Zawór regulacji ciśnienia paliwa (N276) uszkodzony 3. Sitko na dnie zbiornika jest zatkane. 4. Kabelki od ww czujników. 5. Pompa nie wydala (uszkodzona). 6. Wtrysk uszkodzony (za dużo paliwa ucieka przelewem). Najpierw bloki pomiarowe i sprawdzenie czy ciśnienie...
skoro jest to CDI to zacznij diagnostyke od wyciagniecia Regulatora Cisnienia Paliwa (z tylu silnika na magistrali paliwowej, 2 sruby torx - ale idzie odkrecic je nasadka 6 lub 8 mm ) przyczyna jakiej nalezy upatrywac to przerwany oring (gumowy lub plastikowy). przy tej usterce "czasami " dlugie kreceniepozwala uruchomic silnik. Pozdrawiam ...
Ciśnienie na listwie pod kompem pokazuje ok 390-400 zadane , a zmierzone tyle samo, jeśli powoli dodaje gazu to rośnie identycznie zadane i żądane i nie zgaśnie. A jak mu przyciśniesz to co pokazuje? Może pompka w zbiorniku nie wyrabia? Sprawdzałeś jej ciśnienie podczas deptania? Z tymi przelewami wtrysków to sprecyzuj bo raz piszesz że na przelewie...
Przecie lejący wtryskiwacz, to słabszy cylinder. Robert-proszę Cie-mylisz się. Obawiam się że nie. Spala się tylko paliwo odpowiednio rozpylone - nie rozpylone idzie w wydech, nie dając oczekiwanego przyrostu prędkości obrotowej cylindra. Chyba że CR rządzi się innymi prawami niż układy tradycyjne - jeśli chodzi o "lanie" samego rozpylacza wtryskiwacza....
Czy ktoś może potwierdzić kiedy się pompuje pompką ręczna to coraz ciężej idzie i w końcu staje pompka przy filtrze tak jak w innych ciężarowych.U mnie paliwo przy pompowaniu przelewa się na przelew w zbiorniku.
Wtryski sprawdziłem na przelew wyszły idealnie jak wyciągnę przewody nadmiaru z wtrysków i zatkam żeby nie ciekło z nich paliwo silnik odpala Niemożliwe że przelewy wyszły idealnie. Próba do powtórki przy kręceniu rozrusznikiem.
słabe zdjęcia ale , króciec numer 3 to przelew paliwa (bez powrotny) . króciec numer 2 to podciśnienie , może ono otwierać podciśnieniowy kranik albo przepustnice.
Podczas odpalania paliwo z przelewu nie leci, czkawnie tylko z przelewu listwy w momencie jak gaśnie. W momencie jak obroty spadają chlupa paliwo z przelewu pompy wtryskowej. Pasek na pompie zęby jeszcze ma ?
Koledzy mam pytanie jaki może być powód cofania się paliwa do baku wymieniłem całą pompkę ręczną łącznie z tymi zaworkami. Podczas pompowania paliwo wylewa się przez przelew pompka robi się twarda, lecz chwile po zakręceniu pompki widocznie przez przelew złapie powietrze i z powrotem paliwo wraca do baku. Czy jest jakiś zawór odpowiedzialny za to by...
Dostałem mały agregat 2t. Mam problem z odpaleniem. Wyczyściłem gaźnik i widzę że paliwo przelew się przez niego z tego miejsca 1109483 ...i to nie trochę tylko leje się po gaźniku. Raczej będę zamawiał nowy chiński gaźnik ale może jestem w stanie coś z tym zrobić-wyregulować iglicę? Jak. I drugie pytanie Chciałbym sprawdzić czy on w ogóle działa......
Ad 1/ Wlot paliwa do gaźnika to przyłącze nr 1, a wylot z gaźnika do pompki to przyłącze nr 2. Ad 2/ Pompka ma być podłączona do wylotu i ma zasysać paliwo ze zbiornika poprzez gaźnik . Drugi króciec pompki podłącza się krótkim wężykiem jako przelew do zbiornika.
Pompa w zbiorniku dziala elektrycznie. Cisnienie mierzone na wyjsciu zasilania z pokrywy filtra paliwa 2,2 bar. Sprawdzalem cisnienie na przelewie na wyjsciu filtra paliwa i bylo 5,5 bar. Nie za duzo idzie na przelew przypadkiem ?
Po patrzcie jak macie zrobiony przelew w fiacie 1,2 mpi -z baku do listwy wtryskowej idzie tylko jeden przewód,powrotu z listwy nie ma, zawór przelewowy znajduje sie koszu pompy wewnątrz baku Czyli paliwo nie krąży i w rzeczywistości nie chłodzi wtrysków Jeśli jest wszystko sprawne to ciśnienie ma listwie jest jeszcze następnego dnia tak więc to nie...
Mi też to na początku wyglądało na nagły brak paliwa. DLatego jechałem z otwartym korkiem i kranikiem na przelew i paliwo leciało non stop i nic to nie zmieniło. Zbiornik zdejmowałem parę razy, do wymiany świec i wymiany filtra paliwa i przeglądu cewek i czyszczeniu ich styków na konektorach. Gaźniki ładnie zsynchronizowane. Podczas awarii cewki są...
Witam. Mam problem z Volvo S40 II 1.6d o mocy 110 KM. Mianowicie samochód nagle przestał odpalać. Brak nieszczelności w układzie paliwowym, na płaku chodzi, brak błędów w komputerze. Wygląda to tak, jakby nie dostarczał paliwa do wtryskiwaczy. W przelewie brak paliwa. I co ciekawe, ciągle wysysa paliwo z filtra, ale go nie napełnia. W sensie, że jak...
TDI to najlepiej kominować coś przy elektronice sterującej. Jak sie upierasz przy odcięciu paliwa to trzeba wiedzieć że jeżeli założysz zaworek na zasilaniu to lubią one zaciągać paliwo przez przelew i auto jedzie , ma mniejszą moc, ale jedzie. Trzeba zastosować jeszcze zaworek zwrotny lub drugie odcięcie na przelewie.
Sprawdzenie wstępne wtryskiwaczy odłączyć wtyczki od wtryskiwaczy odłączyć przewód przelewowy wtryskiwaczy na przewód zbierający przelew założyć zaślepkę następnie przez 15sekund kręcić rozrusznikiem i sprawdzić czy z przewodu przelewowego wydobywa się paliwo docelowa wartość przelewu=oml(dopuszcza się pojedyńcze krople) SPRAWDZENIE WTRYSKÓW NA PRZELEWY;...
W przypadku pompy rotacyjnej powrót paliwa do baku jest i z pompy i z wtryskiwaczy, najczęściej łączą się gdzieś po wyjściu na trójniku i potem jeden przewód wraca do baku. Pompy rotacyjne sterowane elektronicznie mają spory przelew, ponieważ pracują całkowicie zalane paliwem pod ciśnieniem, a ich nastawniki dawki i kąta wtrysku wykorzystują do pracy...
Zobacz czy leci paliwo z przelewów na wtryskach wtedy jak nie chce zapalić. W moim K9K wtryski delphi po rozgrzaniu puszczały w przelew bez opamiętania.
Jak długo jezdziłeś z pyrkaniem? Gdzie się paliwo podziewa, idzie w przelew? Wtryski 1,2 czy 3,4 ?
Uszczelka chyba jest ok, ale sam nie wiem. Nowy iskrownik nie rozwiązał problemu, ale zauważyłem, po zdjęciu przewodu pulsacyjnego, jak się ciągnie szarpakiem, że idzie z niego powietrze razem z paliwem - pluje paliwem. Tak powinno być? Bo to wygląda jakby w skrzyni korbowej było paliwo. Trochę to dziwne wg mnie. Jeśli chodzi o gaźnik podłączyłem go...
Przelew z common raila.
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
W Pandach dość powszechne jest zjawisko powstawania w zbiorniku benzyny podciśnienia, które prowadzi do cofania się paliwa z listwy wtryskowej i jej zapowietrzenia (oparami paliwa). W tym samochodzie regulator ciśnienia paliwa znajduje się w zbiorniku, przy pompie i nie ma powrotu/przelewu paliwa z listwy wtryskowej do zbiornika. Także EVAP nie pochłonie...
Czarny wężyk podpinasz do kranika paliwa(zasilanie) Przezroczysty ma być puszczony od gaźnika na dół. To jest wężyk od spuszczania paliwa z komory playwakowej lub przelew nadmiaru paliwa. Wężyk ma być drożny nie zaślepiony. Jak cieknie z niego paliwo to masz za wysoki poziom paliwa, nie trzyma ta śrubka w komorze playwakowej koło wężyka.
Pewnie że można. Diesel czy benzyna, co za różnica to paliwo i to paliwo. Lać i liczyć jak długo podziała :)
zizitop901 gdzie widziałeś paliwo z przelewu kapiące od cylindra.
(Tylko nie wiem po co ta szyna i te wężyki, skoro wtryski są z przodu i wężyk zaopatruje je w ropę.) To właśnie ta szyna zasila wtryski paliwem pod ciśnieniem, a wężyki to tzw. przelew. Tak to działa w systemie CommonRail który masz w tym silniku. Pompa wysokiego ciśnienia napędzana z paska rozrządu zasila paliwem wtryski przez wspólną listwę (stąd...
Pierwsze co sprawdzić to czy widzi obroty wału, wtryski na przelewy, ciśnienie paliwa, standard jednym słowem. Potrzebny ktoś z komputerem i myślącą głową.
Ale przy rozruchu 1 bar to chyba tyle ma być minimum. Potem jakieś 3bary na wolnych i 7 przy wysokich obrotach. Dlatego jak zacisnąłeś przelew a było 7 i dalej nie odpala to wydaje mi się że to nie problem z paliwem. Mogę się mylić bo ja wszystkiego nie wiem, w sumie to dalej ciekaw jestem tego sterowania wtrysków.
Sprawdz czy na pracującym silniku z pompy wtryskowej nie wychodzi paliwo z powietrzem (na zasilaniu czyste ) jeśli tak to uszczelniacz wałka pompy Masz na myśli jakieś nieszczelności na pompie wtryskowej (wałek pompy) przez które wychodzi paliwo i powietrze? Czy przelew?
Witam ,zapowietrza sie gdzies układ zasilania paliwem i wiem że temat nie jednokrotnie opisywany i opowiadany na forach, ale już zaczynam siwiec .Wczoraj skończyłem wymianę przelewów z trójnikami z tym że przewód z przelewów nie połączyłem z pompą wtryskową tylko do powrotu przewodu do baku (wstawiłem trójnik), zaś przy pompie przewód od przelewu zaślepiłem...
Witam ponownie Hej, widze ze sie nie rozumiemy, ja napisalem jak moi przedmowcy, chodzi o uklad zasilania paliwem tj zawor, ktory jest montowany na pompie CR, a ktory moze byc zafajdany brudem dlatego nie trzyma cisnienia, oraz czujnik na listwie CR, inne czujniki to dodatkowe zagadnienie, ktore moze przysporzyc problemow. DjMapet dobrze Cie kieruje,...
svavecone rozumiem, że jako przelew z wtryskiwaczy biorę pod uwagę tylko to paliwo które wraca z głowicy tym plastikowym przewodem ze złączką ?? Do czego zaliczyć to paliwo które wraca z filtra paliwa/zbiornika ?? Też do przelewu ?? Przyjrzyj się dokładnie rysunkowi który wkleiłem: w kółku jest zaznaczony trójnik do którego idzie paliwo z głowicy (przelew...
Jeszcze trochę dyskusji i osoba pytająca będzie miała wątpliwość o co pytała. Jak rozumiem problem w tym, że pompa nie podaje paliwa na wyjściu. Po co sprawdzać i ustawiać rozrząd. Chyba, że źle czytam opisy. Na tym etapie należy uzyskać wysokie ciśnienie. I pytanie. Co z cięgłami? Czy w filtrze jest paliwo? Czy występuje przelew paliwa? Skąd wiedza,...
Witam.Mam scenic z 97 roku 1.9 td na pompie lucasa,która się zapowietrza i co dziwne wszystko sprawdzone przewody wszystko ok do pompy wchodzi tylko paliwo ana przelew idzie już powietrze i pytanie skąd? robiłem test szczelności i pompa sucha proszę o pomoc bo denerwuje mnie to jak auto stoi noc i rano ciężko pali.
Czy masz parametr synchronizacja? Jest ok? Sygnał z immobiliser, jest zezwolenie na rozruch? Jak odepniesz czujnik wałka to jest różnica? Oczywiście listwa wtryskowa odpowietrzona i paliwo idzie przez przelew?
Renault Mascott 3.0 130DXI 150 km odpala tylko na Plak, gaśnie, przelewa paliwo do zbiornika już po samym przekręceniu kluczyka zapłonu. Pompka pracuje długo, za długo, ponieważ przez przelew wraca paliwo do baku. Problem polega na tym, że auto już ma sprawdzoną pompę paliwową, wytwarza ciśnienie, wyświetla się błąd Położenia wałka rozrządu, błąd sterownika,...
Jeżeli masz odrobinę zdolności manualnych to odkręć ten dekielek z przodu rozepnij sprężynkę a następnie dźwigienki.Wykręć z sekcji ten wałeczek z krzywką (jedna śrubka) na nim jest oring. Wymień na nowy i poskładaj. Ta cienka rurka, o którą pytasz to przelew z zaworu ciśnieniowego sekcji.
Z filtrem nic nie kombinuj, nie naprawiaj, bo to nic dobrego nie da... Trzeba całą obudowę wymienić i znów dwie stówy...asz te samochody :) Schematu poszukam, ale nie obiecuję...
Masz zapowietrzony układ. Nie ma fizycznej możliwości żeby ciśnienie powietrza blokowało podawanie paliwa do filtra. Może być tak, że przez któryś niesprawny przelew ciśnienie sprężania idzie w powrót do filtra i wypiera paliwo mimo ciśnienia z pompy paliwa. Odejnij przewody od filtra i podaj mu bezposrednio do samej pompy paliwo z bańki. Odserwuj co...
Tak właśnie dymi na biało jak franca. Ale nie napisałeś jak sprawdzić czy leci przelewem paliwo...mam zdjąć przewód? Gdyby było jak mówisz to gdzie jest rozwiązanie problemu?
Ale my tu nie piszemy o opaskach tylko że guma nie wytrzymuje ani benzyny ani oleju napedowego.. U mnie w Fagumitach na przelewach w dieslu guma stwardniała i popękała, paliwo się lało po silniku (to samochód żony), a u mnie w benzynie wąż spuchł i zrobił się miękki jak za przeproszeniem kondom, wymieniłem wczas zanim pekł..
Jeśli świece żarowe sprawne ( układ podgrzewania wstępnego sprawny )to pewnie się zapowietrza .W przypadku zapowietrzania do sprawdzenia obudowa filtra paliwa , przelewy i nieszczęsne uszczelniacze na wtryskiwaczach (ten silnik ma specyficzne rozwiązanie zasilania wtryskiwaczy w paliwo - posiada uszczelniacze metalowo gumowe pomiędzy trawersami doprowadzającymi...
Jeżeli jest mały otworek, to zapewne prowadzi to małej rurki, tak? Wystaje z spodu komory pływakowej. To jest przelew. Leje się tędy paliwo, jak pływak nie domyka. Przeważnie ta rurka kończy się bardzo wysoko, i nie ma szans by paliwo bez przyczyny się nią wylewało.
Z przelewów paliwo jest Oddaj do kogoś, kto ma pojęcie.
Czy podczas pracy pompki paliwo wraca przelewem? Tak, paliwo podczas pompowania pompką wraca przelewem. Zapomniałem wspomnieć, że wymieniłem na nowy zbiornik wraz z wężykami i filtrem. Korek paliwa też nowy.
Sprawdziłem przewody- nie było w nich oleju. Jeszcze jedno ciekawe "usprawnienie" wykonane przez poprzedniego właściciela, przeczące prawom fizyki. W aucie została zastosowana dodatkowa pompka elektryczna "wstępna" pompująca paliwo do pompy głównej... przez przelew :D czyli paliwo z filtra idzie na we pompki, wyjscie pompki cisnieniowe idzie na przewód...
Zgadza się może to być wypracowana pompa, ewentualnie jeszcze przed wymianą pompy proponuje sprawdzić zaworek ciśnieniowy w listwie wysokiego ciśnienia. Przy normalnej pracy nie powinno wypływać paliwo przelewem z tej listwy.
witam w berlingu hdi(siemens)padly wtryski po dluzszym postoju ciezko pali paliwo wywala na przelew,czy mozna zamontowac wtryski o innych numerach oczywiscie od tej samej pojemnosci i mocy.pozdrawiam
Temat załatwiona jeden wtrysk lal i były ustawionena za duże ciśnienie A przelew jest słaby to do zbiornika trafią tylko paliwo z wtryskow A nie tak jak jest w c330
Witam.Po regeneracji turbiny doładowanie zwiększyło się do 1.6 at. Teraz jest mocniejszy i lepiej się zbiera,sprawdzę jaką ma siłę jak pojadę w góry. Pozostał problem z pompką paliwową, po przekręceniu kluczyka bez odpalenia cały czas pracuje i słychać jak paliwo przez przelew wraca do zbiornika. Wymieniłem jeszcze czujnik ciśnienia przy filtrze paliwa...
Zignoruj na razie ten błąd. Sprawdź ciśnienia paliwa, stan filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa i przelew wtryskiwaczy.
jesli czyjnik nie pomoze to wtryski tzn paliwo idzie w przelew i nie ma cisnienia aby auto pracowalo zrob probe przelewowa
Często panowie padają też wtryski - jednak ciężko bez zdjęcia pokrywy zaworów i wyjęciu wtrysków stwierdzić który to . Choć jeden z byłych pilotów rajdowych ,prowadzący warsztat naprawy pojazdów japońskich chwali się że potrafi to zrobić :-) Paliwo wywala z wtrysku na przelew i dlatego silnik po zapaleniu będzie pracował równo jednak przy próbie rozruchu...
Jest to wężyk do przelewu paliwa, jak jest za dużo paliwa w gaźniku to tamtędy się wylewa. Tam jest chyba tylko śrubka od wolnych obrotów. Gaźnik był czyszczony czy nie?
3 mm powinno być OK. skoro odpalił to nie wina elektrod ,a skoro jest mokro w środku to wygląda że paliwo dochodzi.Ale skoro mówisz że dymi to albo za mało powietrza albo paliwa za dużo.Podobną sprawę miałem w dużo większym kotle gdy nie zadziałał przelew paliwa i miał dużo za dużo.Nie wiem czy w tym twoim jest coś takiego jak przelew.
Witam . Jezeli juz chcesz zalozyc dmuchawe na 24v , to i swiece zrob na 24 v . Wystarczy dolozyc w szereg drugi opornik /taki sam jak oryginalny / Takie rozwiazanie stosowane jest w agregatach na 24V.Do zasilenia pompki mozesz zastosowac przetwornice 24/12v / na allegro jest ich cala masa./ Oryginalna p-pa jest elektromechaniczna / membramowa impulsowa/...
normalne - bo przecież paliwo wewnątrz też się przelewa :) . Ważne aby paliwo nie przelewało się przy kącie mniej ostrym niż 45 stopni (tj maksymalny odchył w lewo lub w prawo to maks 45 stopni). Pamiętaj że komora pływakowa ma przelew (którym pewni ci właśnie paliwo zwiewa.
Dodam jeszcze ze do tego zapowietrzania po nocy przyczyna czesto jest mostek wtryskiwacza montowany pod wałkiem rozrządu. Rozpoznać to można w dość łatwy sposób ściągając wężyk od przelewu i zobaczyć czy paliwo (ropa) jest czarna od oleju który zasysa z silnika. Jeśli jest czarna usczelka pomiedzy wtryskiwaczem a mostkiem jest do wymiany.
Jak wtryskiwacz jest nowy i dobrze złożony to nie idzie paliwo na powrot.
W efekcie okazało się, że problemem nie było zapowietrzanie się układu paliwowego. Znanym sobie sposobem kolega z tego forum, niejaki niuniu36 rozwiązał problem. Po testach przez 6 dni mogę napisać że auto pali od pierwszego, czy to zimny czy ciepły silnik. Pozdrawiam !
Witam. Od 2 lat coraz bardziej smoli mi w widocznym miejscu. Na zdjęciu to ja widzę okopcenie z dziurawego wydechu (uszczelka między kolektorem a tłumnikiem). Normalnie śmiga, pali od strzała. tylko ostatnio na wolnych obrotach czasami przygasał. A teraz jak zaczołem drapać coraz mniej siły miałem i wrażenie że nie pali na jeden tłok. Ustawiałeś zawory?...
Może ja pisze w jakimś niezrozumiałym języku? Czytał to co napisałem? Może jeszcze raz przeczytaj. Cienki wężyk z gaźnika, do filtra paliwa w zbiorniku, grubszy do krótszego króćca w pompce, cienki wężyk z pompki do zbiornika paliwa jako przelew. Pompka ma zaciągać paliwo przez gaźnik i podawać je do zbiornika, nie odwrotnie. http://obrazki.elektroda.pl/9585663400_1...
witam prawdopodobnie wtryskiwacz lub wtryskiwacze puszczają paliwo na przelew silnik zaczyna młotkować brak jazdy po zresetowaniu jest przez chwile dobrze odezwij się co wskórałeś jak nie dasz rady to ci pomogie . opanowałem na własnym doświadczeniu ten model
Przez wtryskiwacze jeżeli silnik nie pracuje to nie. Przez uszczelkę filtra był by wyciek paliwa. Prawdopodobnie słyszysz przelew paliwa do zbiornika z filtra paliwa przez otwór kalibrowany 0,5mm, dzieje sie to wtedy kiedy pompując pompka ręczną paliwo czujemy opór i słyszymy ciche "sssss" na rysunku http://agrotrade.home.pl/inkontrahent.ph...
z wezyka przelewu leci paliwo dosyc sporo bez sciagania wezykow przelewu
Zmierz ciśnienie przed wymianą pompy, na upartego zrobisz to manometrem do opon, uwaga na niebezpieczeństwo pożaru. Silnik musi pracować podczas pomiaru, najlepiej byłoby sie przejechać. Masz tam jednopunk czy wilopunkt? Ewentuallnie możesz sprawdzic na początek czy paliwo leci przelewem, tylko regulatora w ten sposób nie wyeliminujesz.
jutro podam jakie jest napiecie. tak aktywowałem pompe paliwa zeby przepompowała paliwo. Dodano po 10 Przy tym czujniku na odłaczonej wtyczce jest 8v, na podłaczonej 0,33v i podczas kręcenia rozrusznikiem (bo silnik nie odpala) jest 1,90v-2.0v. Z tego wężyka gumowego z listwy (przelew) podczas kercenia rozrusznikiem paliwo nie leci.A powinno? duzo czy...
Odpowietrzyles uklad niskiego cisnienia po wymianie filtra? Jesli nie, to zacznij od tego. Ktorym przelewem wyplywa paliwo? Na pompie jest, oczywiscie, zawor odcinajacy.
Myślimy, że to nie jest dobre :) Zasada działania wtryskiwacza wymusza przelew - jeśli nie leci nic to jest lipa :( Zgadza się. Nic nie leci ale tylko wtedy gdy jest na wolnych obrotach, po dodaniu gazu przelewem idzie paliwo. Także wszystko OK.
P 0251 Dozowanie dawki wtrysku . Kolega wyżej ma racje sprawdzić ciśnienie paliwa, przelew na wtryskach ostatecznie okablowanie i pompe wysokiego ciśnienia na końcu.
Ten przewod powinien byc podłączony do zbiornika paliwa. Jest to przelew nadmiaru paliwa. Jeżeli nie ma w zbiorniku krócca do podlaczenia to albo podwiesić ten wężyk wysoko by był nad pozomem paliwa w zbiorniku albo po przedłużeniu włozyc prowizorycznie przez wlew.Popuscic stalową rurke przy wtryskiwaczu, pokręcic silnikiem i jak pokaże sie paliwo dokręcic...
Próbowałem odpowietrzyć i bez efektów. Próbowałem odkręcać rurki od wtrysków i paliwa. Nie ma pompy, to PSG16. Co dodam, to jak wyciągałem "paliwo" z pompy przez przelew, to zamiast ropy czystej była jakby wymieszana z olejem, więc twierdzę, że walnęły słynne trawersy. https://obrazki.elektroda.pl/5763296000_... A jeśli by padł sterownik...
pompka przelew paliwo pompa przelew paliwo paliwo przelew volvo
zabezpieczenie stringów usterka napędu bramy silnik wentylator kabel laptop
Jak wyjąć płyty z uszkodzonej zmieniarki w Hondzie Accord 8 Schemat elektryczny Toyota Avensis 2016 - T27 po liftingu