Jakie komputer widzi ciśnienie na listwie podczas kręcenia?
To jest przelew paliwa jak się pływak zawiesi to leci nią paliwo ,można również spuścić resztki paliwa odkrecając tą śróbkę na spodzie gaźnika najlepiej wypuścić ten wężyk pod silnik żeby wraźie co paliwo nie lało się po śilniku.
gdybyś miał problem z zapaleniem rano to daj znac meilem przesle ci jak to zrobic bez wkładu finansowego ja juz zęby zjadłem na swojej pozdrawiam
Wężyki przelewowe do wymiany, przelew tam zwraca paliwo właśnie w stronę zasysająca.
Ad 1/ Wlot paliwa do gaźnika to przyłącze nr 1, a wylot z gaźnika do pompki to przyłącze nr 2. Ad 2/ Pompka ma być podłączona do wylotu i ma zasysać paliwo ze zbiornika poprzez gaźnik . Drugi króciec pompki podłącza się krótkim wężykiem jako przelew do zbiornika.
Druciany klips ma trzymać rurkę na króćcu ale przy sprawnym i prawidłowo wyregulowanym gaźniku z rurki nie ma się nic lać. To jest przelew - jeśli iglica nie zamknęłaby dopływu paliwa do komory pływaka, to paliwo się wyleje przez tę rurkę. Komora pływaka nie jest jedna szczelna, poza tym przelewem ma jeszcze odpowietrzenie. Także paliwo ma prawo z niej...
Było na forum. Odepnij przelew i zassij paliwo z baku, w ten sposób zapełnisz przewody i sam filtr paliwa. Potem trzymając go szczelnie podłącz z powrotem do wtrysku. Odkręć przewody wysokiego ciśnienia i niech ktoś kręci silnikiem, jak zacznie dawać paliwem to dokręcaj kolejno i zapali.
Naczynie zostało takie jak kiedyś było może z 20L Wg opisu instalacja rozległa - naczynie tylko 20l? Naczynie mam w pokoju na pietrze za ścianą i przelew do rury kanalizacyjnej. Fizycznie go widzę. Jeśli naczynie jest za małe i dopełniasz przy niskiej temperaturze obiegu to po podniesieniu temperatury tracisz część wody przez przelew - by ustalić ile...
Po patrzcie jak macie zrobiony przelew w fiacie 1,2 mpi -z baku do listwy wtryskowej idzie tylko jeden przewód,powrotu z listwy nie ma, zawór przelewowy znajduje sie koszu pompy wewnątrz baku Czyli paliwo nie krąży i w rzeczywistości nie chłodzi wtrysków Jeśli jest wszystko sprawne to ciśnienie ma listwie jest jeszcze następnego dnia tak więc to nie...
Witam ponownie Hej, widze ze sie nie rozumiemy, ja napisalem jak moi przedmowcy, chodzi o uklad zasilania paliwem tj zawor, ktory jest montowany na pompie CR, a ktory moze byc zafajdany brudem dlatego nie trzyma cisnienia, oraz czujnik na listwie CR, inne czujniki to dodatkowe zagadnienie, ktore moze przysporzyc problemow. DjMapet dobrze Cie kieruje,...
moim zdaniem jest uszkodzony wtrysk paliwa .przepuszcza on paliwo na przelew i na listwie nie ma takiego ciśnienia
Sprawdzenie wstępne wtryskiwaczy odłączyć wtyczki od wtryskiwaczy odłączyć przewód przelewowy wtryskiwaczy na przewód zbierający przelew założyć zaślepkę następnie przez 15sekund kręcić rozrusznikiem i sprawdzić czy z przewodu przelewowego wydobywa się paliwo docelowa wartość przelewu=oml(dopuszcza się pojedyńcze krople) SPRAWDZENIE WTRYSKÓW NA PRZELEWY;...
Przecież zatkany zaślepiony jest tylko z jednej strony więc w czym problem. Z drugiej normalnie spływa. To jest tylko przelew tam paliwo ma tylko kapać.
Po pierwsze to nie jest pompa wtryskowa. Gdzie Ci to paliwo puszcza w przelew? W pompie elektrozawór jest od tego żeby wypuścić nadmiar ciśnienia, normalnie jest otwarty.
Wtryski sprawdziłem na przelew wyszły idealnie jak wyciągnę przewody nadmiaru z wtrysków i zatkam żeby nie ciekło z nich paliwo silnik odpala Niemożliwe że przelewy wyszły idealnie. Próba do powtórki przy kręceniu rozrusznikiem.
Naczynie przelewowe, To najważniejsza sprawa kotła na paliwo stałe. Rura do naczynia, czy to będzie osobna z kotła, czy pion grzejny, musi mieć odpowiednią średnice, by w razie zagotowania wody w c.o. nie powstało ciśnienie w instalacji. Ważne jest, by na odcinku od kotła do zbiornika nie montować zaworów (zwrotnych też), zwężeń, pomp itp. Kaloryfer...
Kłopotu byłoby mniej, gdyby zbiornik przelewowy był zaraz na początku, to po kolei zmniejszałbym średnicę, a tak to nie wiem. Najlepszym rozwiązaniem byłoby wkuć rury w ściany i poprowadzić je z odpowiednimi spadkami tak, żeby instalacja samoczynnie się odpowietrzała Przecież możesz dać naczynie bliżej np. w kuchni, ale musisz wtedy kombinować z rurami...
Przy ręcznym odpowietrzaniu układu zasilania paliwo zawsze pójdzie w przelew i do zbiornika . Żeby pompa wtryskowa podała ciśnienie na wtryski , to trzeba obrócić jej wałem , czyli zakręcić silnikiem . :|
Sciągnij przelew masz pokazane w #8. Tam ma się paliwo lać strumieniem. Jak nie to wymieniasz filtr, nie pomaga to pompką paliwa. Źle w dalszym ciągu wymieniasz języki paliwowe na zasilaniu i sprawdzasz smok. O zbiorniku nic nie piszę bo co 1000h masz go czyścic
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Wtryski sa na pewno Siemensa (Conti) i z mojej wiedzy piezoelektryczne. No to masz poważnego "bolaka", ponieważ bez oscyloskopu, cęgów prądowych lub specjalnego przyrządu nie jesteś w stanie dokonać pomiarów elektrycznych na pracującym silniku, a tym samym potwierdzić pełną sprawność elektryczną wtryskiwaczy. Uwaga! Nie wolno wyłączać wtyczek elektrycznych...
filtrem jest zawór zwrotny to nie ma bata ale on nie pozwala na spadek ciśnienia na tym odcinku Tak nie jest bo w tym układzie jest przelew i jak rozszczelnisz gdziekolwiek układ paliwowy to ci paliwo spłynie do baku powrotem. Masz ulane ropą silnik filtr lub przewody? Jeśli nie to jest problem z budowaniem ciśnienia. Pali tak samo zimny i ciepły?...
Czy ktoś może potwierdzić kiedy się pompuje pompką ręczna to coraz ciężej idzie i w końcu staje pompka przy filtrze tak jak w innych ciężarowych.U mnie paliwo przy pompowaniu przelewa się na przelew w zbiorniku.
Witam . Jezeli juz chcesz zalozyc dmuchawe na 24v , to i swiece zrob na 24 v . Wystarczy dolozyc w szereg drugi opornik /taki sam jak oryginalny / Takie rozwiazanie stosowane jest w agregatach na 24V.Do zasilenia pompki mozesz zastosowac przetwornice 24/12v / na allegro jest ich cala masa./ Oryginalna p-pa jest elektromechaniczna / membramowa impulsowa/...
Powrót zrobili z kilku powodów: żeby paliwo nie było przegrzewane,bo wtedy zostawia mniej osadów i mniej paruje. Drugi powód,to żeby pompa pracowała w większym zakresie utrzymując elastyczność membrany .Trzeci to żeby paliwo więcej razy odwiedziło filtry i odstojniki Różnica średnic robi odpowiednie ciśnienie na zaworku,żeby dało redę napełnić komorę....
Często panowie padają też wtryski - jednak ciężko bez zdjęcia pokrywy zaworów i wyjęciu wtrysków stwierdzić który to . Choć jeden z byłych pilotów rajdowych ,prowadzący warsztat naprawy pojazdów japońskich chwali się że potrafi to zrobić :-) Paliwo wywala z wtrysku na przelew i dlatego silnik po zapaleniu będzie pracował równo jednak przy próbie rozruchu...
No pewnie, mieszkam w Lome, w stolicy Togo. Tu mam dom i warsztat. Przy jednej z wylotowych ulic. Także nadaję spod samego równika:). Ale pochodzę z Lublina. Jeśli chodzi o temat to dotyczy nissana pathfinder'a - ten nowy model. Diagnostyka pokazuje P0089. Czyli niby że pompa. Klient wymienił już pompę (na nowa prosto z serwisu). Wymienił szynę common...
Zobacz czy leci paliwo z przelewów na wtryskach wtedy jak nie chce zapalić. W moim K9K wtryski delphi po rozgrzaniu puszczały w przelew bez opamiętania.
Jeżeli masz odrobinę zdolności manualnych to odkręć ten dekielek z przodu rozepnij sprężynkę a następnie dźwigienki.Wykręć z sekcji ten wałeczek z krzywką (jedna śrubka) na nim jest oring. Wymień na nowy i poskładaj. Ta cienka rurka, o którą pytasz to przelew z zaworu ciśnieniowego sekcji.
Jeżeli paliwo idzie w przelew nie wytworzy cisnienia potrzebnego do odpalenia- uszkodzony wtrysk. Jasne, ale skoro rozłączyłem wyjście pompy z listwą i nie było ciśnienia (ledwo smarkało dosłownie), to wtryskiwacze nie są winne - do nich paliwo nawet nie doleciało. A przecież ta pompa musi w krótkim czasie wytworzyć minimum 160 bar ciśnienia aby silnik...
Masz zapowietrzony układ. Nie ma fizycznej możliwości żeby ciśnienie powietrza blokowało podawanie paliwa do filtra. Może być tak, że przez któryś niesprawny przelew ciśnienie sprężania idzie w powrót do filtra i wypiera paliwo mimo ciśnienia z pompy paliwa. Odejnij przewody od filtra i podaj mu bezposrednio do samej pompy paliwo z bańki. Odserwuj co...
Tam chyba nie ma pompy paliwa. Gruszka przy filtrze paliwa twarda? Sprawdź czy paliwo nie ucieka przez przelew wtryskiwacza.
Mi też to na początku wyglądało na nagły brak paliwa. DLatego jechałem z otwartym korkiem i kranikiem na przelew i paliwo leciało non stop i nic to nie zmieniło. Zbiornik zdejmowałem parę razy, do wymiany świec i wymiany filtra paliwa i przeglądu cewek i czyszczeniu ich styków na konektorach. Gaźniki ładnie zsynchronizowane. Podczas awarii cewki są...
Witam ponownie widzę że nikt nic nie podrzuca więc ja napiszę co zrobiłem. Wymieniłem filtry, odpowietrzyłem układ z zamkniętym zaworem termostatycznym (i pozostawiłem zawór w tej pozycji by układy były odseparowane). Podpoiłem trzy nie zależne przelewy tzn: -wtryski w głowicę -pompy wysokiego ciśnienia -zawór nadciśnieniowy na listwie po podpięciu...
Pompa w zbiorniku dziala elektrycznie. Cisnienie mierzone na wyjsciu zasilania z pokrywy filtra paliwa 2,2 bar. Sprawdzalem cisnienie na przelewie na wyjsciu filtra paliwa i bylo 5,5 bar. Nie za duzo idzie na przelew przypadkiem ?
Silnik kopci? Pewnie nie więc nie dostaje paliwa. Nie ma paliwa nie ma mocy. Sprawdź przelew czy idzie paliwo do zbiornika. Jak nie to do sprawdzenia pompki wtryskowe i ich ustawienie. Ruszałeś je? Coś robiłeś z rozrządem?
Renault Mascott 3.0 130DXI 150 km odpala tylko na Plak, gaśnie, przelewa paliwo do zbiornika już po samym przekręceniu kluczyka zapłonu. Pompka pracuje długo, za długo, ponieważ przez przelew wraca paliwo do baku. Problem polega na tym, że auto już ma sprawdzoną pompę paliwową, wytwarza ciśnienie, wyświetla się błąd Położenia wałka rozrządu, błąd sterownika,...
Tak jak kolega napisał Ci powyżej; gaźnik będziesz musiał zmienić, zrobić dodatkowo i podłączyć przelew do zbiornika paliwa, zamocować pompkę (primer) na obudowie piły i odpowiednio wszystko podłączyć. Przykładowy schemat poniżej. OK, wszystko fajnie. Tylko co zrobić z przewodem który szedł wcześniej do króćca górnej pokrywy gaźnika, wydaje mi się,...
Cześć, pojawiło się paliwo w gnieździe wtrysku około 12ml na 10 min pracy na jałowym biegu, sprawdziłem i przelew suchy oraz nakrętka wysokiego ciśnienia również . Czy jest możliwe żeby korozja na końcówce wtryskiwacza lub uszczelka oringowa puściła?
Ad 1. Podawałem na forum poszukaj. Ad 2. Może być, nie musi był w opcji. I to dość specjalistyczny. Ad 3. Kupujesz cały przelew w Deutz. Łacznie z opaskami.
Czy syrena 105 w układzie paliwowym miała przelew paliwa jeśli tak to gdzie był podłączony gdyż nie znalazłem żadnego króćca do powrotu paliwa Nie ma powrotu paliwa. Jest pompka paliwa, ale przewodu powrotnego nie było. Tak z ciekawości zapytam, posiadasz taki silnik?
Tam w pompie są dwie komory -jedna którą paliwo jest doprowadzane do pompki -druga tzw przelew gdzie paliwo nie wtłoczone się przelewa , a że te pompki nie posiadają jako takiego przelewu [z utrzymaniem niskiego ciśnienia]do zbiornika , n kanałem następuje przelew do komory doprowadzającej paliwo i tak wkoło macieju . I teraz w momencie gdy ten przelew...
Witam. Mam problem z Citroenem Berlingo B9 2012r z silnikiem 1.6HDI 90KM. Ostatnio w czasie jazdy auto straciło nagle moc i wywaliło Check-Engine. Niedługo później przy podjeżdżaniu pod górkę całkiem zgasło. Miałem w aucie interfejs na BT i wykasowałem błędy (P0087 i P0093), ale przy mocniejszym wciśnięciu gazu błędy powracały. Rezultat jest taki, że...
Koledzy mam pytanie jaki może być powód cofania się paliwa do baku wymieniłem całą pompkę ręczną łącznie z tymi zaworkami. Podczas pompowania paliwo wylewa się przez przelew pompka robi się twarda, lecz chwile po zakręceniu pompki widocznie przez przelew złapie powietrze i z powrotem paliwo wraca do baku. Czy jest jakiś zawór odpowiedzialny za to by...
Pompka ręczna może uzyskać wyższe ciśnienie niż wbudowana w silnik. Zrób zdjęcie cięgieł do gaźników, oraz mocowania linki. Może w rolgazie masz blokade?
To jest silnik 2.8 CRD. W układzie paliwowym są dwie pompy: 1. w zbiorniku - niskociśnieniowa 2. pompa wtryskowa napędzana paskiem rozrządu Brak jest ciśnienia na listwie wtryskowej, dlatego pytam czy zawór w pompie wtryskowej zamyka przelew w momencie uruchamiania, bo jak zacisnę przelew szczypcami to to po kilku kręceniach samochód się uruchamia,...
Przelew z common raila.
Obawiam się, że to zagadka dla bardzo wtajemniczonych w zasilaniu diesla. W Corsie 1.7 CDTI silnik Isuzu o oznaczeniu opla Z17DTH i mocy 100 KM mam układ zasilania CR Denso (pompa + wtryskiwacze). Silnik bez DPF, co ważne w tym przypadku. Chodził dobrze długi czas, aż tu pewnego dnia niedługo po zatankowaniu na markowej stacji (ale innej niż zwykle...
Witam ponownie. Więc tak. Zaslepilem przelew z jednej strony, od zaworka na bloku (foto1), a z drugiej dałem do butelki (foto2 ) i zaslepilem wejście przelewu do filtra (foto3). Pompka reczna przepompowalem chwile i zaskoczyło mnie że pompa dawała duzy opór (pewno efekt zaślepienia przelewu przy zaworku). Odpalił od strzała, ale efekt taki że wywaliło...
Ten przewod powinien byc podłączony do zbiornika paliwa. Jest to przelew nadmiaru paliwa. Jeżeli nie ma w zbiorniku krócca do podlaczenia to albo podwiesić ten wężyk wysoko by był nad pozomem paliwa w zbiorniku albo po przedłużeniu włozyc prowizorycznie przez wlew.Popuscic stalową rurke przy wtryskiwaczu, pokręcic silnikiem i jak pokaże sie paliwo dokręcic...
pompka przelew paliwo pompa przelew paliwo paliwo przelew volvo
świeci kontrolka awarii pikanie radia citroen naprawa kanapy
radia samochodowe bazar radia samochodowe bazar
Citroën C3 II 2012 – wymiana cewki kompresora klimatyzacji Sanden SD6V12, Valeo, Delphi Pezal PMC275C-PG420 – brak pracy pompy, diagnostyka i typowe usterki myjki ciśnieniowej