Identyczny objaw miałem w golfie 3,był nieszczelny przewód na łączniku drzwi-nadwozie-taka czarna guma z zielonym paskiem długości 3 cm,po wymianie pompka zaczęła pracować prawidłowo.Można by jeszcze sprawdzić krańcówkę w drzwiach-na przewodach czy odpowiednio przełącza-open/close.
Witam Nie mogłem znaleźć odpowiedniego działu wiec tu, jeżeli źle trafiłem to przepraszam proszę o przeniesienie :) nabyłem we wrześniu cordobę I z braku zajęcia oraz zmęczony ciągłym otwieraniem wszystkich zamków, dzięki temu że gdzieś tam Tata przetrzymał zamek od wv b2 bodajże postanowiłem go zamontować u siebie. Zacząłem od przeglądu co mam w skład...
Widzę, że trochę jednak muszę się rozpisać. OK. Przy tym reaguje zarówno na otwarcie drzwi kierowcy, jak też drzwi pasażera (nawet, gdy drzwi kierowcy są zamknięte, a otworzymy drzwi pasażera - również działa ostrzeżenie o włączonych światłach). Tak - masz oczywiście rację. Wyłączniki przednich drzwi połączone są razem i otwarcie DOWOLNYCH drzwi przednich...
Najczęściej pada silownik wlewu po paliwa. I rozszczelnia układ
Pompka od centralnego co mogę w niej sprawdzić ? Jeśli dobrze pamiętam to zagłówki działały, ale sprawdzę
"ten sam problem" w znaczeniu, że pali bezpiecznik, czy nie działa nadal?
Pompka jest z taką samą literą na końcu jak była włożona, popsuło się jak wyciągałem wtyczkę pompki żeby sprawdzić czy jest kabel do pinu nr.7 który jest anteną bo chciałem zakodować pilota. Ale niestety nie posiadam w instalacji tego kabla. Poskładałem wszystko jak było i się zaczęło 🤯
15sek do zdecydowanie za długa praca pompki. Najprościej dostać się do pompki, jeśli ja słychać to wiaodomo gdzie jest i sprawdzić. 1. odpiąć węźyk idący od pompki i zatkać wlot palcem, wcisnąć zamykanie i sprawdzić czy zassie palec (uwaga powinno powstać podciśnienie i zassać palec - nie jest ono jakies duże i krzywdy "męskiej " dloni nie zrobi). Pompka...
Witam użytkowników forum. Mam podobny problem co kolega, Audi A4 98r kombi, w wciśnięciu zamykania na pilocie słychać tylko jak jak pompka pracuje,jednak nie zamyka ani nie otwiera drzwi. Jak sprawdzić pompkę czy pompuje??? Czy to wina pompki czy nieszczelności układu???? Proszę o rady. Z góry dziekuję
Witam. BMW E39 525d 2000r.Touring. Pobór prądu wynosi ok. 0,5A! Po wyciągnięciu bezpiecznika nr 11 (oświetlenie wnętrza, centralny zamek - ogólnie modul komfortu), pobór wynosi 0,04A - czyli ok.! Następnie wkładam bezpiecznik nr 11 i wypinam nr 4 (oświetlenie schowka i bagażnika, pompka spryskiwaczy) i pobór wynosi 0,09A. Dodam, że sprawdzałem czy nie...
Witam serdecznie. Zwracam się z prośbą o pomoc w naprawie pralki Beko, model jak w tytule. Niestety nie znalazłem rozwiązania w żadnym z tematów na forum dotyczących tego modelu i pokrewnych. Problem jest taki że pralka nie chce uruchomić programu. Po wybraniu programu selektorem i wciśnięciu przycisku startu, jedyne co pralka robi to zaryglowanie drzwiczek,...
Witam, Jeśli bezpiecznik odpowiada tylko za obwód zamka centralnego nie powinno przeszkadzać wyjęcie bezpiecznika. To tak jak byś jeździł z uszkodzonym bezpiecznikiem. Po prostu centralny zamek nie będzie działał.
(at)fructon być może jest przetarty, ale jak zdejmuję przewód z zamka wlewu paliwa i otwieram auto pilotem to otwierają się pozostałe zamki natomiast pompka się nie wyłącza, z odłączonego przewodu leci powietrze do czasu aż zatkam go palcem, wtedy pompka się wyłącza. Natomiast kiedy ze zdjętym przewodem zamykam auto to zamykają się pozostałe zamki i...
To buczenie to praca pompki zamka centralnego. Wytwarza on ciśnienie i podciśnienie które wężykami doprowadzone jest do poszczególnych zamków. Jeżeli będzie nieszczelność w układzie wykonawczym zamka centralnego to pompka będzie chodziła przez jakieś 30 sek. i później się wyłącza. W twoim przypadku trzeba sprawdzić szczelność wszystkich wężyków, bo...
Za centralny zamek odpowiedzialnych jest pięć modułów: - dwa przednie moduły drzwiowe - moduł stacyjki - moduł SAM przedni - pompka centralnego zamka Alarm jest "wimplementowany" w pompkę centralnego zamka. Oczywiście fabryczny alarm Stacyjka ma swój własny moduł o nzawie EZS
Jak sprawdzałem moja oryginalną pompkę, to mierzyłem napięcie po podaniu masy na piny: 10, kostka C - zamykanie oraz pin 9, kostka B - otwieranie. W obu przypadkach podanie masy (przekręcenie kluczyka w bębenku zamka kierowcy) pojawiało się napięcie ok 12V ("+" podany na miernik bezpośrednio z aku). Drzwi miałem w czasie testu zamknięte. Zatem: - przekręcenie...
a może ktoś napisać bo chciałbym sam sprawdzić bo jeśli sygnał sterowania dochodzi to bym kupił drugą pompkę.
witam przy pompce zamka centralnego wpuść ciśnienie w wężyki po kolei pootwierasz drzwi. Dodano po 1 witam przy pompce zamka centralnego wpuść ciśnienie w wężyki po kolei pootwierasz drzwi. Pompkę zamka znajdziesz w bagażniku .:)
Ale, Koledze namąciliście w głowie, ja mam właśnie na tej pompce opartą rozlutownicę, wykorzystałem zbiorniczek podciśnieniowy i wyłącznik podciśnieniowy znajdujący się na płytce. Podciśnienie włączane jest na tyle, ile potrzeba do odessania cyny. Najważniejsze to dobrze dobrać wężyk, niezbyt miękki, by go nie zamykało podciśnienie, a zarazem na tyle...
ok sprawdze a powiedz mi jeszcze jak sprawdzić pompke bo ja robie tak 1 osoba odpina 1 weżyk od pompki i sprawdza czy wypycha powietrze a 2 osoba wtedy zamyka zamek. U mnie pompka po zamknięciu zamka odrazu wypycha powietrze tylko co mnie diwi zawsze chodziłą tak z 5 sek a teraz to dobre 15 sek pompuje to normalne.
ale dociąg działa Coś się tak na ten "dociąg" uparł - napisałem ci, że to z innej pompki i tym się nie chwal i nie przejmuj. Musisz teraz sprawdzić drożność przewodu pneumatycznego od pompki do siłownika w klapie (może być np. załamany), sprawdzić czy pompka po uruchomieniu rozkazu z pilota się uruchamia, czy wytwarza ciśnienie/podciśnienie, i w następnym...
Witam. Sprawdzałem pompkę centralnego zamka od golfa 3. Pompowała ok. 1.3 atm.
Tam masz układ sterowania zamkami elektryczny a nie pneumatyczny ,takze nie znajdziesz
Znalazłem wyłącznik, był "wcisnięty", teraz nie wiem w jakiej jest pozycji ale zostawiłem go w takiej jakiej słychać pompke, sciagnałem cały dolot powietrza, i odpiałem wężyk ktorym idzie paliwo, i po kilku przekręceniach kluczykiem paliwo tam dociera, takze pompka jest sprawna i działa bo tam paliwo nawet się wylalo przy odpięciu węzyka, mimo to samochód...
1N4005 to zwykła dioda prostownicza 600V/1A, ZY22 to dioda Zenera 22V/2W. Sprawdź pozostałe diody i kondensator elektrolityczny. UAA1006 można kupić ale kosztuje ponad 30zł.
Pompka jest w bagażniku - pomiędzy tylną lampą a nadkolem, pod tapicerką. Pompka jest w czarnej obudowie podobnej do styropianu. Trzeba sprawdzić czy dochodzi sygnał zamykania do pompki. Warto zajrzeć do pompki bo dość często są one zalewane przez wodę.
Poczytaj . https://a4-klub.pl/topic/256438-votex-ke...
Witam kupiłem Audi a3 1.8t 150km z niedziałającym centralnym znaczy tak Z Pilota żadnej reakcji żadnego burczenia migania nic W drzwiach nie działa zamykania obu drzwi lecz tylko jedne po obu stronach tak jest ( przy każdym zamknięciu bądź otwieraniu burczy pompka z tyłu ) W bagażniku prawdopodobnie jest inny zamek bo kluczyka nie da się włożyć Numer...
Przecież ta sekunda dłużej nie zabije kompresorka, gorsze jest to, że nie działa "zawór upustowy", ten wyglądający jak przekaźnik na płycie, do którego dochodzi wężyk
Wymieniałem dawno temu pompkę komfortu i nie przypominam sobie bym musiał coś ustawiać VAGiem.
światła działają na podciśnienie z silnika,pompka jest tylko do cz i pompowanych siedzeń(jeśli takie są) rozbierz pompkę i sprawdź ścieżki i czy nie ma w niej wody
https://obrazki.elektroda.pl/3776086100_... https://obrazki.elektroda.pl/4889179900_... https://obrazki.elektroda.pl/2846618200_... Dzięki za zainteresowanie. Dodałem zdjęcia pilotów oczywiście nie są w oryginalnych obudowach ale diody świecą na niebiesko. Według vin układ powinien być oryginalny,...
Ma ktoś schemat elektryczny podłączenia zamka centralnego w seacie Toledo z 1995roku Od paru dni zaczął mi świrować centralny zamek Najpierw w ogóle przestał działać (wymieniłem bezpiecznik -działał)\ Teraz jest objaw jest taki otwieram drzwi kierowcy zamek się otwiera (pompka pompuje -siłowniki na powietrze) i nie mija sekunda i pompka zmienia kierunek...
Rozebrać i zobaczyć cięgiełko czy nie spadło, zobaczyć czy nie pękła rurka idąca do zamka klapy tylnej. Sprawdzić łączenie rurki w prawym przednim rogu bagażnika czy połączenie rurek z pompki, do bagażnika i do klapki wlewu paliwa całe, czy działa otwieranie klapki paliwa. Czy pompka nie pracuje przypadkiem nieco dłużej?
Witam. Mam delikatny problem z zamkiem pneumatycznym. Chodzi o to ,iż po otwarciu zamka centralnego z kluczyka zamek od razu się otwiera jednak pompka działa jeszcze przez około 7s do 10s. Natomiast przy zamykaniu nie ma takiego problemu, zamyka się od razu i gaśnie pompka. Doradzono mi e może to być nieszczelność przewodów, ale nie wiem jak to najszybciej...
Numer VIn i pomogę
W safranach 3-litrowych były zawieszenia pneumatyczne . Tam był taki kompresorek który był cholernie wydajny ale obawiam się że pobór też miał odpowiedni no ale jak ma być wydajny to raczej prądu też zeżre
Miernik w dłoń i sprawdź ,na którym przewodzie przy pompie pojawia się sygnał podczas zamykania. Później to już według schematu z unstera. Pamiętaj ,że unster to czasówka a nie moduł domykania z przeciążeniówką.
pompka to nie aż taki wydatek - na allegro dostaniesz za 100zł a co do tego scalaczka to chyba był U 8004 - ale moge sie mylić - sprawdze i napisze wieczorem-mam kilka takich płytek po uwalonych pompkach z tymi układami ale niestety nigdzie nie znalazłem żadnych danych do tej kości wiec nie mogę sprawdzić czy którenś układzik jest sprawny...kiedyś szukałem...
Jest ale do rocznika 2004 :/ Dałeś radę z kierunkowskazami czy nie? Pompkę zamka centralnego odłączyłeś?
pneumatyka musi być szczelna . nieszczelność wpływa tylko na wydłużony czas pracy pompki lub niezamknięcie jednych z drzwi sprawdzić to można przez zatkanie rurki do podejrzanych drzwi sprawna pompka z odłączoną pneumatyką musi się sama wyłączyć po dłuższej chwili
Każda pompka obsługuje centralny zamek. Drugie wyjście masz prawdopodobnie do obsługi siedzeń ortopedycznych.
Z tych zaznaczonych na czerwono masz zaraz przelotki na drugą stronę płytki, szukaj najbliższego elementuz drugiej strony i lutuj. Niebieski wygląda ze zaraz leci do masy.
Tu masz podobny temat. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
Najszybszym i najprostszym chyba sposobem to byłoby podłączenie innej pompki z działającego centralnego i wtedy byś od razu wiedział czy szukać przyczyny w pompce czy w reszcie instalacji. Albo podłącz Twoją pompki do innego samochodu. Co do sprawdzenia samej pompki to chyba trzeba by podłączyć zasilanie bezpośrednio do niej i musiałbyś sprawdzić jakimś...
Wszystko jasne. Łączysz według sterowania z plusem. Przewód brązowy oraz żółty podłączasz pod pin 1 oraz 3 pompki zamka. Długość impulsu 3.5 sekundy.
Jaka siła ssania? Da radę przyssać palec do wlotu? Ja zrobiłem z starej pompki zamka centralnego z jakiegoś vw/seata i jest bardzo dobrze.
Trzeba to umyć i przelutować całość ale nikt nie da gwarancji że to zadziała. Nie widać co jest po drugiej stronie ale należało by wylutować wszystkie scalaki i je umyć od spodu i płytkę pod nimi.
W A -klasie najczęściej ulega uszkodzeniu siłownik pneumatyczny drzwi bagażnika.Uszkodzeniu ulega gumowa membrana w siłowniku.
Witam Powinieneś sprawdzić sterownik CZ czy wychodzi impuls do zamykania . Jeszcze mam pytanie a mianowicie czy pompka po otwarciu drzwi jeszcze pracuje czy się wyłącza po paru sekundach . Pozdrawiam
pompka zamek sprawdzić pompka spryskiwacz sprawdzić pompka spryskiwacza
naprawi pilot telewizor r134a agregat hyundai głośnik
partition wizard schemat peugeot boxer
Częstotliwość pilota i radia FM w wieży Tetris MCD 543 Ford Kuga MK2 – jedna wycieraczka nie działa mimo sprawnego silniczka, mechanizm, cięgno, naprawa