Zajrzyj do pompki zasilającej.
Ursus to diesel, a jak diesel to zabawę zaczynamy od sprawdzenia układu zasilania następnie wtrysków i ciśnienia sprężania następnie pompa ale raczej będzie to coś z zasilaniem. O ile pamiętam przy pompie wtryskowej jest pompka zasilająca, ona często też nawalała.
Wymieniłem filtry, pompkę zasilającą oraz odpowietrzyłem. Wymieniono pompę zasilającą czy pompkę ręczną?
Zrób gruntowne czyszczenie między innymi bak, być może wymień kranik, no i po kolei filtry itp. Jeżeli to nie pomoże to powinna pomóc pompka zasilająca. :D
Do sprawdzenia pompka zasilająca.
Możliwe że pompka tłoczek przytarty nie chodzi w pełnym zakresie, paliwo cofa się na nieszczelnym zaworku. A może to być przytkane zasilanie z baku do pompki. W sumie efekt ten sam.
Podłącz ją odwrotnie do zasilania.
Najpierw niech sprawdzi czy w niej jest ropa, a później niech wymieni pompkę zasilającą.
Zbiornik paliwa, oczywiście również został wypłukany podczas remontu? Z opisu wygląda na niedomiar paliwa w czasie pełnego obciążenia silnika. Do sprawdzenia: drożność układu zasilania i wydatek pompy zasilającej. Bywało, że w niektórych typach pompek popychacz był za krótki.
Dziękuje wszystkim za porady już jest wszystko ok, :) wadliwa okazała się pompka zasilająca.
Przyjrzyj sie zaworkowi przelewowemu w pompie na powrocie pewno on zawinił lub zaworki w pompce zasilającej.
Pompka zasilająca się zatarła
ok rozrusznik będzie oddany to naprawy a co do układu zasilania przejrzę go pompka chodzi twardo paliwo się przelewa.
Od perkinsa 4-ro garowego np.widlaka tzw.bułgara na zakres obrotów ciągnika była by idealna .pogratulować koledze pomysłu i wykonania,mógłby kolega wrzucić na you tube filmik,ciekawi mnie jak taki silniczek na pompie rozdzielaczowej chodzi???Jakie różnice w exploatacji między rzędową a rozdzielaczowa?Jak zasilasz ją paliwem ,pompką elektryczną?
Odprężnik działa prawidłowo, układ był odpowietrzany już kilka razy. Przy próbach odpalania dymi tak samo jak na początku kiedy go tylko przyprowadziłem. Rozrusznik kręci energicznie, plak też nie pomógł. A chodziło mi o pompkę zasilającą oczywiście.
W perkinsie zasilanie świecy idzie z przelewu filtra paliwa po zaworku zwrotnym wkręconym w obudowę filtra. W ursusie można podłączyć zasilanie albo po pompce wstępnej albo na przelewie, słuszności rozwiązań nie będę oceniał. Ja mimo wszystko polecam zainstalować zewnętrzny zbiornik z paliwem. Rozwiązanie z zewnętrznym zbiornikiem ma wadę w postaci...
Tak jak pisali koledzy problem z zasilaniem. Pompa "wypala" na początku zgromadzone paliwo ale później pompka zasilająca z jakiegoś powodu nie może jej tego paliwa dostarczyć.
Może zatkane filtr paliwa, uszkodzona pompka zasilająca uszkodzona pompa wtryskowa
Od pompki zasilającej paliwa do filtra paliwa. To samo, idento, kupuj śmiało.
Zacznij od wymiany pompki zasilającej, jak nie pomoże dopiero pompa wtryskowa do regeneracji.
Zobacz, czy nie masz powietrza na odstojniku w pompce zasilającej. Jak jest tam powietrze to poluzuj go delikatnie żeby wyleciało ono, troszkę paliwa też wyleci i zakręć. Pewnie pompujesz, a pompka zasilająca nie ciągnie paliwa. Miałem tak ostatnio u kolegi. :D
Śruby i te rurki czerwone to są z ursusa c330 ( przewód zasilający pomiędzy pompką a filtrami paliwa, cena około 8zł ) oraz "śruby" do nich ( gwint 14x1,5 ) , są także końcówki na węże do tych śrub przelotowych.
witam. Zdejmij wężyk od paliwa z pompki zasilającej i dmuchnij w niego, powinno pomóc.
Problem chyba zażegnany. Rozwiązanie-nieszczelny wąż-jego struktura, bak-pompka zasilająca, objawiał się tylko, praktycznie niezauważalnym "poceniem"
Problem narazie jest roziwiązany okazało się, że było oleju ponad stan bo pękła pompka zasilająca i pompowało ropę do oleju.
Sprawdź pompkę wstępnego zasilania a konkretnie napęd jej razem z króćcem popychacza podobne objawy spotkałem w silniku z CASE popychacz przycinał się w miarę wzrostu temperatury, w C-330 pompka może się zawieszać nawet jak jest po regeneracji , może też zawieszać się któryś z zaworów w niej lub zawór ciśnieniowy w pompie wtryskowej
Odpal i daj pełny gaz, gdy zacznie spadać z obrotów zacznij pompować paliwo ręczną pompką. Zobaczysz czy ręczne podawanie paliwa ma wpływ na pracę silnika. Możliwe że padła pompa zasilająca.
A po co tam chcesz coś podłączać? Podłączasz zasilanie na pompkę niskiego ciśnienia oraz jej wyjście do filtrów, z filtrów na pompę. Przewody wysokiego ciśnienia do wtryskiwaczy i powrót. Nic więcej nie ma potrzeby podłączać.
Pompka zasilająca 1.5-3atm natomiast na sekcji 300atm.
Najpierw sprawdź czy ten ciągnik w ogóle odpali. Najlepiej w takim przypadku jest go zasilić z bańki 5l gdzie podłączasz tylko zasilanie z pompki i powrót z pompy do bańki. Wtedy pompujesz pompką ręczną do momentu w którym zacznie wracać paliwo drugim przewodem z pompy. W tym momencie możesz mu poluzować przewody od wtrysku i kręcić dotąd aż zacznie...
Strasznie skomplikowałeś sprawę oczywistą. Po co ciśnienie w pompie wtryskowej gdy silnik nie pracuje? Po co ciśnienie w pompie gdy silnik pracuje? Ten zaworek ma tylko zabezpieczyć pompę na postoju ciągnika przed powrotem paliwa do baku i zapowietrzeniu układu. Zaworki w pompie jeden otwiera podciśnienie wytworzone przez tłoczysko pompy a drygi przez...
Witam Sprawdź także filtry paliwowe filtr przy pompce zasilającej i szczelność całego układu, jeśli jest przeciek to może się zapowietrzać.
Paliwo nie wraca sprawdzone zaworki juz 2 razy pompka zasilająca 3 wlozona nowa polska. Wtryski wszystkie zmienione na nowe polskie i ustawione. Sprawdzę jeszcze ta zebatka
Tu są wtryskiwacze http://img16.tablica.pl/images_tablicapl... Dodano po 8 "pompka zasilająca podaje paliwo pompa odpowietrzona"- czy aby na pewno? Regulator zalany paliwem, i sekcje?
A może zaworek zwrotny w pompce zasilającej nie trzyma?Rano przed zapaleniem pod pompuj i będziesz wyczuwał czy zeszło ciśnienie.
Witam. Mam kolejny problem z autem. Po usunięciu problemów z wtryskiwaczami i zamuleniu silnika powstał problem z odpalaniem rano. Posłużę sie fotografia znaleziona na forum. http://obrazki.elektroda.net/78_12662246... Taka sama pompa jest u mnie. Czyli Lukas. Najpierw zarżnięte były wtryskiwacze. To zrobiłem. Dodatkowo musiałem odłączyć i...
Nic nie piszesz o pompce zasilającej,Jeśli nie wymieniana-wymienić.Rozkręcić,wyczyścić przewody od zbiornika do pompy łącznie z kranikiem.
Proste pytanie czy paliwo wraca do zbiornika powrotem? Słychać? Czuć opór na pompce ręcznej? Do wtrysków przykręcone są przewody wysokiego ciśnienia i niskiego-powrót. Możesz mieć problem tylko z pompką zasilającą, a przecież bez niej wtryskową nie da paliwa na wtryski.
no właśnie nie, pompa paliwo dostaje bo z przewodów ciśnie paliwko. tzn. ja próbowałem pompując pompką zasilającą, bez kręcenia, ale chyba na jedno wychodzi ? w każdym razie na zawory nic nie idzie.
Być może, zbyt małe ciśnienie sprężania, to by pasowało sprawdzić, ile lat (mth) ciągnik miał remont, być może pierścienie do wymiany . :D Tuleje, tłoki, pierścienie były wymieniane 3 lata temu, a ile mth temu to nie moge powiedzieć bo była zerwana linka obrotomierza ;/ Jak były zrobione uszczelki pod głowicami to na tulejach nie było progu ani żadnych...
Witam mam problem z moim c 360 3 p mianowicie nie chce palić jak mu dam samostart to zapali i jest w porządku do czasu gdy się zagrzeje po zagrzaniu silnika nie trzyma wolnych obrotów. Nie wiem gdzie szukać wtryski zrobione po mpa sprawdzona pompka zasilająca zmieniona a dalej nie pali nawet dyma nie puści to
Kilka podstawowych rzeczy odnośnie świecy płomieniowej. Jak w nazwie widnieje ma ona wytworzyć płomień przez co podgrzeje powietrze. Montuję się taką ilość świec ile jest kolektorów czyli rzędówka 1 świeca, V-ka 2 świece lub jedna na rozgałęzieniu. Ktoś pisał o 4 świecach ale to chyba w silniku z lokomotywy. Nie przesadzajmy, możemy sobie tylko zaszkodzić....
Zależy o jakie ciśnienie koledze chodzi. Pompka zasilająca musi wytworzyć ciśnienie minimum 1 atmosfery. Sekcje w pompie jeśli są szczelne potrafią wytworzyć ciśnienie rzędu 500 atmosfer. Później wszystko zależy od zaworków na pompie.
W pompie wtryskowej była chociaż ropa, czy była sucha? Sprawdziłeś kranik w baku, czy masz nieograniczony przepływ paliwa w wężyku zasilającym pompkę? Odstojnik czysty? Zaworek zwrotny na pompie wtryskowej sprawny, utrzymuje cienienie w układzie? Jak zgaśnie pompujesz ręczna pompką, to od razu jest opór czy puste pompowanie?
rozrząd robiłem 2 lata temu ale tak jak tato mówił te problemy są od początku od kiedy go kupił luzy zaworowe regulowałem nie dawno po sezonie i wtryskiwacze też są ustawione kreska w kreskę co do nie szczelności pomiędzy zbiornikiem a pompą to się pompka zasilająca ostatnio spociła ale kiedyś się nie pociła muszę kupić podkładki miedziane i wymienić...
ursus pompka ursus pompka zaworki pompka zasila ursus
skoda fabia głośniki tylne współczynnik tłumienia silnik simsona
Brother DCP-T420W – instalacja nie wykrywa drukarki, problem z wykryciem urządzenia Volvo V50 2.0D – komunikat „Wymagany serwis silnika”, DPF, EGR, diagnostyka VIDA