sprawdz przekaznik pompy, masz kilka tematow z opisem jak sprawdzic
AUX nie ma znaczenia? Dokładnie nie musisz ustawiać .
https://obrazki.elektroda.pl/3849726800_...
Podaj mnie numer pompy, która Ciebie interesuje, to sprawdzę.
na nóżkę 86 przekaźnika idzie plus po stacyjce masa podawana na przekaźnik z ECU pin 6 lub 12 w zależności od tego jaki silnik sprawdź masę na ECU
Idzie to zrobić, bez wyciągania przodu, da się pompę wyciągnąć. Ja za to wołam 350 gdzie 40 zł kosztuje komplet uszczelek, uszczelniam całą pompę, cała zabawa jest na końcu roboty, jak trzeba ustawić dawkę :D, kąt wtrysku to już formalność. Diesel serwisy w naszej okolicy biorą 500-600 zł, ale z reguły dawkę i tak trzeba po nich poprawiać.
Mam tylko do Seata 1.6 AKL ale to powinno być dokładnie to samo. Na jednym ze zdjęc masz wydatek jaki powinna pompa napompować.
To sprawdz puszkę pod nogami pasażera. Z reguły jest tam ster od automatycznej skrzyni. Może tam bo z lewej komfort siedzi. https://obrazki.elektroda.pl/4631579700_...
Jak podłączysz z boku drugą, sprawną pompę, usterki nie wystąpią. Masz do wymiany kompletną pompę ABS.
ustawienie kąta wtrysku to blok 000 poz 2,basic settig ma być 49-54,ustawiasz to mechanicznie na kole pompy wtr.
Pin 30 87 i 87a łączysz razem. Pin T I 86 zasilanie cewki
Blokada w wał, koło wałka rozrządu, blokada pompy CR, wszystko.
tu masz schemat i do dzieła od czegoś musisz zacząć:D
Tak da się ,nr. pinów te same (10 pinowa i 7 pinowa). W 3 pinowej zawór początku wtrysku i zawór odcinający paliwo -dojdziesz po przewodach.
Podłącz starą pompę, wykasuj błędy w immo i ecu i zostaw włączony zapłon na noc.
Witaj, na samym początku to musisz sprawdzić instalację, bo każda odpowiedz będzie wróżeniem z fusów. Sprawdź kostkę przy pompie paliwa, przekaźnik pompy Ew. instalację elektryczną gazu. Poszukaj na forum schematu zasilania pompy, to będzie Ci łatwiej zdiagnozować problem. Nie wiem czy jest w Passatach możliwość sprawdzenia błędów komputera domowym...
1. Nie posiada korka 2. Odpowietrzy się samodzielnie, zalewasz płyn otwarty wlew płynu i gdy uchyli się termostat uzupelniasz płyn. 3. Pompa jest mechaniczna a elektryczna wspomaga przepływ płynu przez chłodnice EGR. Możesz uruchomić ją z pozycji testera diagnostycznego.
Z pompami jak z każdym urzadzeniem. Jak stoi to też się niszczy :-( Nie trza było ją traktować przekaźnikiem, ona lubi sobie czasami "popracować" w czymś "tłustym". Spróbuj ją zalać zwykłym olejem i ręcznie obrócić kilka razy by "poślizgała się" trochę. Potem wyp...cz ten przekażnik i zacznij ją używać zgodnie z przeznaczeniem. Ku pamięci - oszczędzanie...
Olej. Gorąca strona turbiny puszcza.
Spróbuj odpowietrzyć jeśli bedzie powietrze a cały układ jest szczelny to można założyc że sie dostaje powietrze przy tłoczkach zacisku. Może jeszcze być winny ABS tzn. pompa i rozdzielacz ( chyba dobrze napisałem :) )
Paliwo dostaje? Na wtryskach jest?
Tak sterownik z jednym złączem.
Witam. Prostokątem obok diody oznaczono cewkę przekaźnika. Według tego schematu można odciąć tylko rozrusznik,brak mu podtrzymania. Tam gdzie jest +12v podajemy napięcie po przekręceniu stacyjki.
no to masz wywalony albo bezpiecznik, albo jeden styk na stacyjce, zapewne prąd nie dochodzi tylko w pozycji stacyjki "rozrusznik"
No to masz sterownik uszkodzony lub sama wtyka nie łączy. Dla pewności sprawdź jeszcze na pinach 5, 6, 11, 25 napięcia na pracującym, ma być 0.
Wejdz na ross-tech i sam sobie wyliczysz do wyposarzenia.
Wygląda na to że występują tylko jako 2 osobne, większa "038 109 293" i mniejsza "038 109 293 A".
Co ma do tego bezpiecznik 18? To nie benzyniak przecież. Jak już to nr 15. No i nie pompa paliwa tylko zawór na pompie wtryskowej. Dodano po 4 u mnie są inne przekaźniki niż w drugim passacie i na schemacie Na pewno to B3 a nie B4? Rocznik podaj.
Ściągasz miskę, rozrząd, przedni dekiel z simeringiem i zakładasz łańcuch
Najskuteczniejszy sposób, zabezpieczenie komunikacji plus podmiana pinów w sterowniku i kostce ECU. P.S. Podmiana sterownika to przeżytek.
http://www.portal-diagnostov.ru/index.ph... http://portal-diagnostov.ru/index.php/en...
Podłącz woltomierz do jedenastego pinu. Powinno być 10-11V (po zapłonie). To jest K-line. Podłącz tam siódmy pin interfejsu. Jak całe zasilanie i sterownik są ok , to powinieneś uzyskać połączenie ze sterownikiem. ...a rozwiązania problemu szukać w okablowaniu.
Jaka przyczyną?
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Gdzie szukać przyczyny, ewentualnie przekaźnika pompy paliwa, bezpiecznik jest cały Przekaźnik pompy paliwa to przekaźnik K20 (K-46)
Masz dwa grubsze przewody od pompy i dwa cieńsze od poziomu paliwa. Brąz typowo w instalacjach samochodowych jako masa (choć ostatnio przestaje to być regułą).
schemat kabelkow do pompy abs sprawdz czy napiecia sa
To było jakieś dołożone, nie fabryczne odcięcie zapłonu, albo co bardziej prawdopodobne pompy paliwa. Teraz przywróć instalację do stanu pierwotnego, czyli połącz ze sobą kable, które ten przekaźnik rozłączał i posprawdzaj bezpieczniki, bo któryś się na pewno przepalił
Witam. Mam problem z sterownikiem pompy paliwa w Passat B7 1.8 TSI. W upały samochód potrafił mi zgasnąć, zauważyłem, że dzieje się to po dłuższym postoju na słońcu, kiedy wewnątrz jest wysoka temperatura. W załączniku stary czarny sterownik i nowy Vika. Cały problem w tym, że po wymianie pompa co jakieś 15 sek podpompowuje paliwo po zgaszeniu, a nie...
Witam, w piątek postanowiłem wymienić zbiornik płynu hamulcowego i wymienić stare przewody w Passacie, w związku z czym odkręciłem korek zbiorniczka i przez poluzowany odpowietrznik zacisku prawego tylnego pompką odessałem cały płyn z układu, po czym przystąpiłem do dalszych prac. Po wszystkich wymianach nalałem płynu i postanowiłem odpowietrzyć układ....
Dwie pompy paliwa pod maską i w baku. Jest podgląd na niskie ciśnienie paliwa? W ostateczności pompa wtryskowa
http://obrazki.elektroda.net/93_12649362... 1 - zaworek zwrotny 2 - elektrozawór N18 3 - elektrozawór N239 4 - siłownik kąta nachylenia łopatek zmiennej geometrii turbosprężarki 5 - do pompy podciśnienia (pompy tandem) 6 - siłownik klapy dławiącej 7 - siłownik zaworu EGR 8 - akumulator podciśnienia 9 - elektrozawór N75
Zrób tak: metalowe końcówki przewodów paliwowych po stronie pompy (zasilanie i powrót) zeszlifuj po obu stronach na płaskiej powierzchni papierem ściernym, np. 240. Nowe, dobrze dobrane podkładki miedziane trzeba na jakimś drucie rozgrzać do czerwoności nad gazem, po czym szybko schłodzić pod zimną wodą. Po takim zabiegu stają się miękkie i w efekcie...
Mogłeś poprosić o okazanie starej pompy " niby " wymienionej .
Możliwe, że to przekaźnik pompy paliwa. U mnie często nie załącza. Nie grzebałem jeszcze w nim, bo palę na gazie, ale po przekręceniu kluczyka powinno "cykać" na przekaźniku, po chwili się wyłączy. Jednocześnie powinno być słychać pompę paliwa. jeśłi nie ma takiej reakcji to styki na przekaźniku, albo sama pompa paliwa.
To jest diesel niema pompy paliwowej tylko wtryskowa.Można zapłon,przy stacyjce. Z ust mi to wyjąłeś :-)) - oczywiście chodzi mi o odcięcie pompy wtryskowej
jestes pewien ze to olej ze skrzyni a tak wogole to jesli tojest olej ze skrzyni to wystarczy wymienic uszczelniacz pompy ktora tam jest
Wymieniałem żadna filozofia, nie połam plastików trzeba delikatnie rozebrać pompę.
Ja jak już ciężko było stwierdzić gdzie jest problem to ze dwa razy odłączałem napęd pompy (tu jest słynny imbus) i przy zdjętej misce zanurzałem smok w oleju (jakiś pojemnik) i napędzałem pompę tak by miejsce gdzie uchodzi olej nadmiernie samo się pokazało. W nowszej wersji mam zrobiony pojemnik 2 litry wlewam olej i podłączam pod czujnik ciśnienia...
Skoro chlupie w baku, to albo idzie w przelew, albo wąż między pompą a kołnierzem pękl. Zatankowanie tego nie naprawi. Smok pompy czysty?
Witam!!!! Mam Passata 1.8 silnik wolnossący benzyna b4 i problem jest w tym, że przy próbie zapalenia pompa paliwowa wcale się nie odzywa.Sprawdziłem bezpiecznik (18) i jest o.K.Pompa raczej też jest dobra więc może jest po drodze jakiś przekaźnik, jeżeli tak to gdzie go szukać.HeLpPPPppppp[/b]
Autko od jakiegoś czasu nie chodzi na benzynie.Głównie odpalałem na gazie a paliwa to miałem coś tam zawsze chyba w zbiorniku. Zauważyłem w skrzynce bezpieczników że bezpiecznik nr 18 jest przepalony(20A).Jest to właśnie od pompy i chyba czegoś tam jeszcze. Zmieżyłem prąd i leci tam ponad 25A przez niego.Czyli wkładając drugi bezpiecznik-przepala się....
Witam, posiadam Passata 1,8 z 1997r. Mam problem z odpalaniem samochodu. 0 błędów na Vag-u. Podczas przekręcania kluczyka na zapłon nie załącza się na chwilę pompa paliwa aby dobić ciśnienie na listwie wtryskowej. W momencie gdy ręcznie włączę pompę (obejście w instalacji elektrycznej - przekaźnik pompy) na chwilę przed odpaleniem wszystko jest OK -...
Witam mam problem z moim passatem od jakiegos czasu ok 2 m-cy samochod lekko szarpal po wcisnieciu gazu do dechy (gl na 2.3.4 biegu) ale problem z biegiem czasu nasilal sie pomyslalem ze dam mu konkretnie w p.... (pojezdze na wys obrotach pow3500) i po tej operacji zaczal szarpac gorzej i zgasl odpalilem go po 10 min jak dawalem gazu ostatnio jest jeszcze...
łożysko pompy passat wymiana pompy passat schemat pompy passat
programator pic16f88 rolety satel obrotomierz punto
vaillant kondensat telewizor manta led5501
Jak wyłączyć NFC w urządzeniach mobilnych i innych Volkswagen Sharan - tryb awaryjny po zwarciu