Jak czujnik i wiązka ok to wymień pompę
Potwierdzam, najlepiej uszczelniać na wyjętej pompie.
AUX nie ma znaczenia? Dokładnie nie musisz ustawiać .
zaworek zwrotny na filtrze lub nieszczelna pompa
na nóżkę 86 przekaźnika idzie plus po stacyjce masa podawana na przekaźnik z ECU pin 6 lub 12 w zależności od tego jaki silnik sprawdź masę na ECU
Podaj mnie numer pompy, która Ciebie interesuje, to sprawdzę.
Kupiłem coś takiego jak dojdzie to pokombinuje. zrobisz tym polskim vagiem https://obrazki.elektroda.pl/8183160400_...
Zwarcie albo we wiązce, albo w środku w koszu pompy.
Łożyska na amortyzatorach, zmień zanim pompę wykończysz.
Mam tylko do Seata 1.6 AKL ale to powinno być dokładnie to samo. Na jednym ze zdjęc masz wydatek jaki powinna pompa napompować.
Jak podłączysz z boku drugą, sprawną pompę, usterki nie wystąpią. Masz do wymiany kompletną pompę ABS.
Zrób tak: metalowe końcówki przewodów paliwowych po stronie pompy (zasilanie i powrót) zeszlifuj po obu stronach na płaskiej powierzchni papierem ściernym, np. 240. Nowe, dobrze dobrane podkładki miedziane trzeba na jakimś drucie rozgrzać do czerwoności nad gazem, po czym szybko schłodzić pod zimną wodą. Po takim zabiegu stają się miękkie i w efekcie...
Kostka, skrzynka, instalacja, nic więcej tam nie ma, AAZ to mechaniczna pompa.
http://obrazki.elektroda.net/44_11779610... 91,przekaznik p.paliwa. 3,pompa paliwa
Mogłeś poprosić o okazanie starej pompy " niby " wymienionej .
Tłoczki maja pracowac płynnie tak samo jak strzemiona i klocki. Nie ma sensu wymieniac serva czy pompy.
Blokada w wał, koło wałka rozrządu, blokada pompy CR, wszystko.
Co będziemy pisać, kiedy już inni to zrobili (porządnie) tutaj : http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php... Ja nie jestem fachowcem w pompach ( może ze dwa razy robiłem), ale ja nie zastosowałbym uszczelek z allegro - sorki, ale kilka razy już "pojechane" miałem i mnie już nikt nie przekona, choćby oryginał było napisane. Pozdrawiam.
tu masz schemat i do dzieła od czegoś musisz zacząć:D
sprawdz przekaznik pompy, masz kilka tematow z opisem jak sprawdzic
sterownik silnika z instalacją od kompletu z immo off. możesz założyć zwykłą pompę i wtedy plus po zapłonie na zaworek w pompie do odpalenia wystarczy,ale stracisz trochę mocy bez sterowanej elektronicznie pompy.
Mechanicznie tak, ale brak elementu wzbogacającego dawkę paliwa na skutek działania turbiny, były takie rozwiązania seryjne, ale sprawdza się to raczej średnio. Będzie jeździć, tyle że nieco słabiej. "Eco" pompy montowane seryjnie pod koniec produkcji też nie miały LDA.
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
A tu już sprawa może wyglądać poważniej. Pompa poprzez przekaźnik sterowana jest sterownikiem wtrysku. Tu masz schemat pompa ma oznaczenie M12.
podłącz na krotko pompę w zbiorniku i słuchaj efektu
sprawdz koło dwumasowe lub cos z pompą
To jest diesel niema pompy paliwowej tylko wtryskowa.Można zapłon,przy stacyjce. Z ust mi to wyjąłeś :-)) - oczywiście chodzi mi o odcięcie pompy wtryskowej
ustawienie kąta wtrysku to blok 000 poz 2,basic settig ma być 49-54,ustawiasz to mechanicznie na kole pompy wtr.
Albo z oringu między korpusem a głowicą rozdzielacza pompy.
Dwie pompy paliwa pod maską i w baku. Jest podgląd na niskie ciśnienie paliwa? W ostateczności pompa wtryskowa
Jeden i ten sam zbiorniczek płynu do hamulców i sprzęgła. Czasem leci z wyjścia do pompki sprzęgła, nigdy spod gumek pompki. Gumki dostepne z całym zestawem naprawczym pompy.
Bo pompa jest częścią bloku ABS ,cały ten klocek do którego idą rurki hamulcowe i kable.Dlatego nie ma jej na schemacie. Albo padły szczotki ,albo sam moduł,albo nie ma zasilania. Trzeba sprawdzić dokładnie zasilanie żarówką na pinach: 1,5 to masa 2,6 to stały plus 23 to plus po zapłonie Tak wychodzi zw schematu. A jak byś chciał super dokładnie to...
No wszsytko wskazuje na pompe,kup sobie nowa,nie szukaj regenerowanych no i jak juz zalozysz nowa to zalej uklad orginalnym plynem,zielonym nie czerwonym bo nowa dlugo nie pochodzi,a co do przodu to rozbierac go nie musisz,dojscie jest z gory,jedenie co to oslone pod silnikem trzeba zrzucic,pozdro
Termostat,korek,pompa wody...
Podpiera zawory misa w dół i zawór na pompie do sprawdzenia.
pompa
No to masz usterkę napięcie na pompę 12V powinno być
NIe ,trzeba podać dokładny model pompy.
Najpierw wydmuchnij z niej syf. Dociśnij wtyczkę do dołu, mocno naciśnij "języczek" u góry i dopiero wtyczkę do góry.
Czyli obstawiasz na sterownik pompy?
https://obrazki.elektroda.pl/3849726800_...
Jakby rozrząd był dobrze, to silnik by pracował. Podaj kod silnika i producenta pompy.
zobacz czy jest napiecie w kostce przy pompie.
Witam. Mam problem z sterownikiem pompy paliwa w Passat B7 1.8 TSI. W upały samochód potrafił mi zgasnąć, zauważyłem, że dzieje się to po dłuższym postoju na słońcu, kiedy wewnątrz jest wysoka temperatura. W załączniku stary czarny sterownik i nowy Vika. Cały problem w tym, że po wymianie pompa co jakieś 15 sek podpompowuje paliwo po zgaszeniu, a nie...
Powinien być 67.P
Gdzie szukać przyczyny, ewentualnie przekaźnika pompy paliwa, bezpiecznik jest cały Przekaźnik pompy paliwa to przekaźnik K20 (K-46)
A co ma do tego kąt wtrysku wtryski przekładaj
warto, chociaż należałoby po wymianie pina podkręcić dawkę paliwa. wtedy różnica w mocy będzie bardzo widoczna. chociaż wymiana samego pina sporo daje, może nie na 1 i 2 ale od 3ki już czuć różnice
Nastawnik pompy do roboty.
Skoro chlupie w baku, to albo idzie w przelew, albo wąż między pompą a kołnierzem pękl. Zatankowanie tego nie naprawi. Smok pompy czysty?
Z pompami jak z każdym urzadzeniem. Jak stoi to też się niszczy :-( Nie trza było ją traktować przekaźnikiem, ona lubi sobie czasami "popracować" w czymś "tłustym". Spróbuj ją zalać zwykłym olejem i ręcznie obrócić kilka razy by "poślizgała się" trochę. Potem wyp...cz ten przekażnik i zacznij ją używać zgodnie z przeznaczeniem. Ku pamięci - oszczędzanie...
Zaworek ciśnieniowy na pompie olejowej się zacina.
Pompki dobrze ustawione? Paliwo z filtra idzie do vaccum pompy?
Witam, mam problem z abs w passacie b4, nie działa. Sprawdziłem napięcie na pompie abs i w czerwonym kablu od pompy nie ma napięcia, a w drugim plusie napięcie jest -1,47V. Kompletnie nie wiem co może był przyczyną szukałem w internecie i nic nie znalazłem.
Jaki passat to jest (klimatronik czy manual) Przy załączonej klimie wentylator chłodnicy chodzi stale.
Wymieniałem żadna filozofia, nie połam plastików trzeba delikatnie rozebrać pompę.
w nastawniku pompy ?
Prośba taka jak w temacie. Potrzebny jest mi schemat pompy wspomagania od Passata b3 Variant rocznik `91.
Panowie, po przekręceniu kluczyka pod maską słychać charakterystyczny dźwięk taki sam lub bardzo podobny robi mi się jak wyjmuje bezpiecznik od świateł hamowania i taku sam po naciśnięciu hamulca .110 afn edit: po sprawdzeniu miernikiem kradzież prądu 0.39 + żarówki ok, czujnik stopu ok - cykanie przez chwilę jak na włączonym zapłonie.utrata prądu...
Wersja na pompowtryski? Najpewniej króciec pompy tandem.
Możliwe, że to przekaźnik pompy paliwa. U mnie często nie załącza. Nie grzebałem jeszcze w nim, bo palę na gazie, ale po przekręceniu kluczyka powinno "cykać" na przekaźniku, po chwili się wyłączy. Jednocześnie powinno być słychać pompę paliwa. jeśłi nie ma takiej reakcji to styki na przekaźniku, albo sama pompa paliwa.
Zatarta sprężarka lub jej sprzęgło.Najlepiej ściągnij pasek i podłącz sprzęgło elektromagnetyczne srężarki do akumulatora i sprawdż cz możesz ruszyć sprężarką.
Na oko będzie ciężko. Najlepiej na stole probierczym.
Trzeba by zrobić wykres prędkości z kół ale tym czymś czym diagnozujesz tego nie zrobisz. Może masz zwarcie w pompie abs.
W jakim stanie są przewody paliwowe od zbiornika do pompy?
łożysko koła sie kończy,jeśli tak to naprawa się opłaca i jest prosta.
Brak jakichkolwiek błędów...odczytawałem Vag-iem,Multiscanem, ST-6000 i nic...pompa paliwa pracuje...
Nie z pompy elektrycznej tylko z pompy wstępnej. Tandem przy głowicy.
Podłącz starą pompę, wykasuj błędy w immo i ecu i zostaw włączony zapłon na noc.
Smutny koniec pompy.
Pompa paliwa do wymiany.
Dawka za małą ok 4 powinno być. Kat też źle masz 42 powinien być 62. Czyli pompa do ustawienia na nowo.
Zobacz w którą stronę bliżej, czy podnieść czy opuścić silnik, bo dość długa/głęboka jest. edit: Z google widzę nie korzystałeś, pierwszy wynik: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php...
To jest koło pasowe wraz z osią pompy wspomagania Golf3 Ibiza, Passat B4.
Ten schemat niepasuje mi na SDI. Przekaźnik podgrzewacza w SDI załącza sterownik pompy.
Sprawdź zawór elektromagnetyczny na pompie.
Sprawdź ustawienie rozrządu i pompy. W załączniku masz instrukcje
[url=https://www.google.pl/search?q=VW+P... Znajdź sobie pasującą to będziesz znał nazwę. Przyczyną hałasu raczej nie jest. Wszystko może być, łożyska alternatora, pompy wody.
Zaworek jest w filtrze paliwa więc kolego wymień i po problemie Pierdoły piszesz!! Tam jest termostat. Zaworek jest w pompie.
Pompa w baku, to tylko pompa przelewowa, napełnia kosz smoka oraz przepompowuje paliwo pomiędzy komorami zbiornika. Pompa VP44 sama zasysa paliwo ze zbiornika
Wpierw do nadgorliwego i niedouczonego użytkownika - "psikać" - http://www.sjp.pl/psika%E6. Dalej - nazywa się ten element bodajże odpowietrznikiem układu LDA, oryginalnie powinna być na nim gumowa czapeczka z dziobkiem, kierująca opary oleju na korpus pompy. Jeśli nie leje się stamtąd do przesady, to zostaw to w spokoju, inaczej to chyba taniej wyjdzie...
Tak da się ,nr. pinów te same (10 pinowa i 7 pinowa). W 3 pinowej zawór początku wtrysku i zawór odcinający paliwo -dojdziesz po przewodach.
Z tego co piszesz to wygląda, że zaciął się zawór w pompie. Przy pełnym skręcie kiedy nie ma przepływu płynu zawór ten ma zapobiegać nadmiernemu wzrostowi ciśnienia i uszkodzeniu pompy.
jestes pewien ze to olej ze skrzyni a tak wogole to jesli tojest olej ze skrzyni to wystarczy wymienic uszczelniacz pompy ktora tam jest
Więc pompę ustawie tylko przez komputer tak? No tak: [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Spróbuj odpowietrzyć jeśli bedzie powietrze a cały układ jest szczelny to można założyc że sie dostaje powietrze przy tłoczkach zacisku. Może jeszcze być winny ABS tzn. pompa i rozdzielacz ( chyba dobrze napisałem :) )
Proszę schemat i opis http://obrazki.elektroda.pl/5120248100_1... Ps Gniazdo obd łączysz tak pin 4 to masa pin 16 + z akumulatora pin 7 linia k do diagnozy łączysz z 11 w pompie.
Dawka startowa do podniesienia, licz się z wymianą pompy.
Kup z całym koszem ori i zapomnij o problemach, czasami nie ma sensu kombinować.
Witaj, na samym początku to musisz sprawdzić instalację, bo każda odpowiedz będzie wróżeniem z fusów. Sprawdź kostkę przy pompie paliwa, przekaźnik pompy Ew. instalację elektryczną gazu. Poszukaj na forum schematu zasilania pompy, to będzie Ci łatwiej zdiagnozować problem. Nie wiem czy jest w Passatach możliwość sprawdzenia błędów komputera domowym...
Jeśli słyszysz takie efekty, to sprawdź rury od przepływomierza, turbiny i interkulera, może są rozszczelnione. W przypadku gdybyś słyszał ten efekt podczas hamowania, to trzeba sprawdzić pompę wacum - rurka biegnąca do serwa może być luźna, lub uszkodzone serwo, ale objawiałoby się to słabym hamowaniem (twardy pedał). Dodaję, że sterowanie turbiną...
Podłącz w miejsce pompy żarówkę 55W i kręć rozrusznikiem, jeżeli podczas kręcenia rozrusznikiem żarówka zaświeci wymień pompę
Sprawdź ciśnienie pompy paliwa, z twoich opisów wygląda że to koniec pompy lub problem z zasilaniem. Sprawdź przekaźnik pompy.
Jakie ciśnienie paliwa masz na pompach ??
Przewody elastyczne mogły się zacisnąć że starości i płyn hamulcowy nie cofa się do pompy.
To sprawdz puszkę pod nogami pasażera. Z reguły jest tam ster od automatycznej skrzyni. Może tam bo z lewej komfort siedzi. https://obrazki.elektroda.pl/4631579700_...
Ja z mazowieckiego dokładnie staroźreby
Filtr paliwa lub pompa za niskie ciśnieniena szynie.
Twoje ahu to super silnik i na zwyklej pompie.
Tak turbina chodzi ,może faktycznie to pompa :/
wymiana pompy passat schemat pompy passat pompy wtryskowej passat
pralka przycisk daewoo ustawienia serwisowe pasta bezołowiowa
wykrywacz metali schemat odbiornik pcf801
Kody do pilota uniwersalnego dla Manta 3902 LED Jak zdjąć key lock w telewizorze Manta bez pilota?