Na moje oko możesz mieć częściowo zatkany kanał którym olej doprowadzany jest z silnika do pomy vacum Tam nie ma doprowadzonego oleju do pompy. Pompa vacuum, jest prawie żywcem wyjęta z 1.9 dci Renaulta.
Pompa vacum ma luz w obudowie , czy jest możliwość że przenosi drgania na karoserię ? nie
Zawór zwrotny na przewodzie między serwem a pompą vacum jest założony w dobrą stronę?
To co zaznaczyłeś to vacum pompa. Raczej ona nie "cyka"
Daj stałe podciśnienie na gruszkę i zobacz co będzie. Dysponujesz wakuometrem? A wcale bym się nie zdziwił gdyby nie było odpowiedniego podciśnienia.I to że nie ma vacum metru.A dlaczego? vacum pompa podmieniana
Witam forumowiczów mam problem w 1,9 dci renault scenic Pompa vacum zblokowała rozrząd urwała sprzegiełko we vacum, silnik zaczął głośno chodzić, po założeniu nowego vacum bardzo głosno chodzi , odpala bez problemu co mogło się zepsuć, czy mógł się przestawić rozrząd na ząbkach, może panewka, proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Dziekuje.
Chodzi o pompę vacum? Bo przewertowalem kilka forum i taka padała sugestia.
Vacum pompa pewnie uległa uszkodzeniu, i ten stukot pochodzi z niej.
Wynika z tego że servo jest sprawne, ponieważ gdy odpalasz auto pedał robi sie miekki i siada niżej, czyli pompa vacum działa , wytwarza podcisnienie które oddziałuje na servo, wspomaga pedał aby był miekki.
Chyba tylko po to żeby delikatnie odciążyć vacum, są kopciuchy które nie mają w baku żadnej pompy i działają. Albo specjalnie wstawiony kolejny punkt awarii kto tam tych "księgowych" wie.
Zaślepki są z tyłu bloku, trzy szt. i dwie po bokach.Od strony skrzyni to nie wiem dokładnie ale raczej się tam nie dostaniesz bez wyjęcia skrzyni.Bo chyba skrzynia zasłania połowę zaślepki.Sprawdź czy nie cieknie z króćca głowicy pod pompą vacum bo tam często leje.
Reno nie robi silników cDi tylko dci, wiem że ok. 95% mechaników niema przyrządu do sprawdzenia naciągu paska a mieniają rozrządy i auta jeżdzą, zresztą czujnik elektroniczny ma też pewien zakres tolerancji. Wracając do przypadłości mojego auta za klekotanie jest odpowiedzialna vacum pompa a nie płytki do regulacji luzów zaworowych.
Sprawdź wszystkie wężyki, trójniki oraz samą pompę vacum, wszystko co jest podłączone pod drodze do zaworu sterowania turbosprężarką, a znajdziesz nie szczelność.
Witam,auto Renault master 98r silnik 2.5D ,oberwała sie łopatka w vacum pompie i narobilo sie troche bałaganu.Zawory wymienione,głowica splanowana,pompa wymieniona.Kiedy zablokuje wał na blokade to znak na kole pasowym nie zgrywa mi sie ze znakiem na plastikowej obudowie i jest dosc znacznie przesuniety..W kole rozrzadu widac wyciecie na klin ale samo...
Sprzęgiełka były podmieniane na stare zużyte, jak i nowe z pudełka, już po awarii żeby sprawdzić czy to nie jego wina, ale różnica wychodziła poniżej 0,1- błąd pomiarowy bo trudno dokładniej zmierzyć suwmiarką więc to nie wina samego sprzęgiełka Nie rozumie tego zdania. Wg mnie na starym sprzęgle odsadzenie wynosiło 1 mm, a na sprzęgłąch nowych czy...
Nom, jeszcze niebieskie diodki, trochę naklejek, dywaniki z karbowanej blachy alu i ogromna tuba. Zobacz jak to Renault zrobiło w rodzinie TCE - będziesz miał pogląd na to, jak mały silniczek z turbo wygląda. Bez odprężenia nie przeskoczysz dzwonienia, spowodowanego temperaturą i ciśnieniem - spalanie stukowe zniszczy szybciutko silnik. Do tego inne...
witam !! taka pompa daje większe podciśnienie niż odkurzacz . stosowane są w samochodach z silnikami diesla . popatrz na allegro . pytanie jeszcze co trzymasz na stole ? . czy kartkę papieru/folie do plotera czy co innego . w maszynach poligraficznych również występują pompy podciśnieniowe ( do ssawek przy podajnikach papieru ) . oczywiście jest problem...
Czy to że mam uszkodzoną pompę próżniową może mieć wpływ na to, że nie mogę uruchomić silnika? To że Vacum jest popsuta wywnioskowałem po tym: Pompa chodzi dziwnie lekko, że można normalnie kółko przekręcić ręką, a jak pompę (trzymając w ręku) przewrócę "do góry nogami" to coś jak by ją blokowało i praktycznie nie idzie jej przekręcić ręką. Jak kręcę...
Sprawdź podepne się pod temat ja już walczę z tym dobry rok brak mocy jedzie jakby ciągnął przyczepę z kamieniami do stówki nie więcej, byłem zmuszony wymienić silnik między czasie po awaria wycieku płyny poszła uszczelka pod głowicą przebieg 600t . Na postoju jak przytrzymiesz na obrotach klamocze przebiera i zaczyna dymić , pozmieniałem turbo małe...
Witam, potrzebuję pomocy. Posiadam scenica 1 lift z 2001 roku, przy częstym hamowaniu np. jazda po mieście blokują się hamulce. Klocki hamulcowe są okej, wszystko wyczyszczone. Więc chodzi chyba o pompę vacum, czy mogę ją odkręcić i sprawdzić. Czytałem że są tam uszczelki i czy można je wymienić. Na obudowie pompy jest taki dekielek przykręcony na cztery...
Jest ok. Myślałem że chcesz uzyskać więcej niż -1 a tego przecież zrobić się nie da. Ten pierwszy czujnik jak rozumiem to czujnik który zamyka styk przy odpowiedniej wartości. Drugi to czujnik elektroniczny na wyjściu którego masz napięcie którego wartość jest zmienia się wraz ze zmianą podciśnienia. Potrzebujesz vacuostat, np. PSE 100 EC tyle że te...
czujnik podciśnienia ok, czujnik przepustnicy ok vacum pompa ok, powietrze jest. okazuje sie ze chyba kierowniczki w turbinie nie chodzą na wolnych obrotach turbina nie ładuje pod obciążeniem w czasie jazdy do 2100 obrotów nie doładowuje powyżej 2100 przeładowywuje a jak podciśnienia są ok to zostaje turbo jak dam dziś rade czasowo to ją wytargam co...
Byłem na kompie (CDIF) u znajomego i tak: P0704- 6 czujnik sprzęgła P0400- 0 EGR P1125- 0 ciśnienie turbo P1125- A czujnik też coś z ciśnieniem w kolektorze Jeszcze ABS się pali,czujnik do wymiany (ale przez to chyba nie wchodzi w tryb awaryjny :D ). Po skasowaniu wszystko zniknęło. Jeździliśmy tym samochodem i jeździliśmy ok. 10km sprawdzaliśmy parametry,...
Witam serdecznie. Zwracam się z prośbą o pomoc.Widziałem kilka tematów z podobnymi objawami lecz bez odpowiedzi lub temat z przed kilku lat nie rozwiązany. Sprawa dotyczy Renault Laguna II 2001r. 1.9 cdi 120kM Dwa miesiace temu wymieniłem turbinę na regenerowaną( stara przepuszała olej) i wszystko było super przez 4.000 tyś /km. Pojawił się problem...
Witam mam u siebie Volvo S40 jak w temacie. Posiada ono silnik 1.9TD od Renault (jak wiadomo te roczniki tak miały). Chciałbym się dowiedzieć do czego służy końcówka w zaworze sterującym EGR, zakończona filterkiem, która nie jest zaślepiona. Tutaj zdjęcie tego elementu o który się rozchodzi: http://obrazki.elektroda.pl/9432666400_1...
Witam serdecznie mam problem ze swoją laguną 2, a mianowicie podczas jazdy pedał hamulca zrobił sie twardy i brak abs. zeby wychamować trzeba wbijać sie w fotel. sprawdziłem pompę vacum jest delikatne ssanie nie wiem jakie powinno być naprawdę na wolnych obrotach zawór dziala w jedną stronę ssie. przewód od serwa ok zrobiłem jeszcze jedną próbę jazdy...
Numery które tam są nie zawsze pokrywają się z numerami katalogowymi, czasem ich nie ma a czasem głupoty są tam wybite. Na pewno inna miska, inny spływ z odmy, inna turbina. Gdzie masz czujnik położenia wałka? Przy kole wałka rozrządu czy przy pompie? Sprawdź typ i wyznacznik silnika, F9Q XXX. Silnik z FAP-em? To wszystko się zgadza co do: turbo, miski...
pompy vacum króciec pompy vacum uszczelka pompy vacum
płyta główna dekoder kaseta webasto regulowane źródło prądowe zasilacz
elektrolux esl46510r samsung le32d550
Błąd 01314 w Audi: Silnik gaśnie - przyczyny i diagnostyka Naprawa magnetofonu Unitra PC602 lub kodu błędu P0602