Podwyższone ciśnienie w komorze korbowej świadczy o nieszczelności tłok-cylinder. Może pęknięte pierścionki może zużyta powierzchnia cylindra. Rozkręć obejrzyj pokaż zdjecia i napisz co to konkretnie za kompresor.
Oj to nie to wewnątrz silnika słychać coś takiego jak byś powietrze z balona popuszczał a korek oleju jest zassany jakby do środka ciężko go odkręcić na pracującym silniku. Zawór odmy dwa razy zmieniłem i nic...
Jak odkręcasz korek to silnik zaczyna brać lewe powietrze, stąd nieprawidłowa paca.
Należy uszczelnić korek wlewu oleju,przez który zasysa "lewe powietrze" i bije w odmę ponad normatywnie. Płaska uszczelka,bądź nowy oring w zależności od tego,czy 16V,czy 8V. Na oringu,korek po odkreceniu nie powinien podskakiwać w trakcie pracy silnika,tak należy dopasować w/w oring. Kupić zestaw oringów i pobawić się w odpowiednie dopasowanie. Taka...
Na wszystkich. I wydaje mi się że to trochę za dużo. No i czemu przez korek oleju ciągnie powietrze ?Dotąd spotykałem się tylko z przypadkami że przez korek silnik wyrzuca nadmiar powietrza. Dodano po 1 Po wymienia świec na inne na razie nie wyrzuca błędu wypadania zapłonu. Ale wolnych obrotów jak nie było tak nie ma.
Sprawdź ciśnienie na cylindrach jakie jest i czy niema dużej różnicy a najlepiej zrobić test powietrzem zamiast świecy wkręcasz rurkę podłączasz powietrze,tłok dajesz w dół i słuchasz czy nie ulatuje być mocno powietrze przez korek wlewu oleju,może pierścienie się przypiekły. Sprawdź też przepływomierz chodzi o parametry zasysanego powietrza może okłamuje...
Po mojemu to lewe powietrze ciągnie gdzieś blisko tego jednego gara. Nie wiem czy to ma coś wspólnego z tym co opisałem wyżej, ale jak odkręcam korek od oleju, zasysa powietrze do środka i na chwile auto spada z obrotów i przygasa. To normalne z klapową przepływką.
Bledy wywalał coś z ciśnieniem A co do plynu w chłodnicy to wczoraj musiałem dolać do max bo juz nic nie bylo Ciepłe powietrze daje przez klime Korek od Oleju jest ok tak samo poziom nie zmienił się chyba może minimalnie co jest niezauważalne
Witam Proponuję preprowadzić następujące czynności: 1.po nabiciu do 2 atm. sprawdzić czy smok sprężarki zasysa powietrze,jeżeli nie to winny jest zaworek wdechowy 2.każdy silnik tłokowy musi mieć tzw.odmę-otwór przez który wchodzi i wychodzi powietrze napędzane dolną częścią tłoka.Najczęściej to korek wlewu oleju spełnia taką rolę.Jeżeli powietrze "ucieka"...
Witam mam dwa problemy przy moim CC pierwszy to to ze zaczęło sie ciężko zmieniać bigi jaka może być przyczyna a drugi to to ze wyrzuca mi olej z silnika przez wężyk który wychodzi przy wlewie oleju jak może być przyczyna uszczelka pod głowica? gdy przy zapalonym silniku odkręcę korek wlewu oleju to leci powietrze a raczej opary z góry dziękuje za pomoc
Witam, mam problem z moim BMW, na zimnym nie kopci, jeśli silnik się rozgrzeje zaczyna kopcić na niebiesko, odma została wymieniona z przewodami. Wyciągając bagnet czuć zasysanie powietrza do miski, odkręcając korek oleju silnik normalnie wydmuchuje powietrze, proszę o pomoc.
Witam, sprawź czy masz tak zwane masło pod korkiem wlewu oleju. Jak jest to również poprzez rurkę odpowietrzenia dostaje się do gaźnika. Sprubój go przedmuchać otwierając korek wlewu oleju a zatykając powietrze dolotowe do filtra przegazuj, na rozgtzanym silniku. Jak to nie pomorze to szukaj dalej: sonda, czujnik temperatury.
Sprawdz zawór PCV koszt z uszczelką to ok 170 zł Dodano po 5 Przed wymianą odkręć korek wlewu oleju silnikowego jeśli zasysa powietrze to 100% PCV https://obrazki.elektroda.pl/9075707600_...
Witam Mam takie pytanie czy z korka oleju z przodu maski, kiedy go odkręcimy to powino wydobywać sie powietrze/spaliny ?? Piszę, że powietrze albo spaliny bo ciężko stwierdzić co... Nie mniej jednak czy przy Dafach xf105 z 2010 roku po odkreceniu korka oleju, na rozgrzanym silniku wydobywanie sie powietrza jest normalne? Powietrze nie leci mocno jak...
Każde auto ma obliczoną przez producenta przepustowość powietrza przez uklad dolotowy powietrza.Jeśli odkręcisz korek wlewu oleju to przez odpowietrzenie skrzyni korbowej będzie zasysane dodatkowe powietrze co spowoduje zmiane obrotów.Ja tak sobie to tlumacze jeśli się myle niech mnie ktoś poprawi.Dodam jeszcze że mialem niedawno następującą sytuacje...
Wycieki to jedno. Czy korek zbiornika jest oryginalny ? bo tu ewidentnie zasysa powietrze a jak wiadomo w okresie jesienno-zimowym jest ono wysoce nasycone wilgocią a ta wytrąca się w ciepłym oleju i jest efekt spienienia.
To siłownik dwustronnego działania ale podłączony jako jednostronny z siłowym wysuwem tłoczyska. W króćcu do którego nie jest podłączony wąż masz wkręcony korek z otworem by zasysało i uchodziło powietrze wraz z ruchem tłoczyska. To że pluje przez ten korek olejem świadczy o przecieku na tłoku. Masz dwa wyjścia. Albo wkręcisz tam króciec, założysz jakikolwiek...
A czy po wymianie filtra odpowietrzyłeś układ paliwowy? Filtr był od tego modelu? Dziwne że Ci zaczął kopcić... Może warto byłoby sprawdzić ciśnienie w cylindrach. Biało - siwy dym to efekt "brania" oleju ale taki rzeczy nie dzieją się od wymiany filtra:) A jak wykręcisz korek wlewu oleju to mocno wypycha powietrze? Pomimo dobrej kompresji możliwe jest...
Witam Mam taki problem jak w temacie, kompresor zaczą wyrzucać olej korkiem wlewowym. Jak wyjmę ten korek i włącze go to razem z olejem tryska powietrze. Wie może koś jaka może być tego przyczyna ?
Śruba wyczyszczona i założona. Dokręciłem do oporu. Próbowałem odpowietrzać jak radziłeś. Faktycznie, poziomo tłok idzie ok. 2 cm. do przodu. Obracam go pionowo i coś tam chlupie i się przemieszcza jakby powietrze z olejem. Przy naciśnięciu na tłok, bardzo ''wybula''gumowy korek i chce go wypchać. Oprócz tego tłoczek, którym się pompuje wystrzeliwuje...
Gdzie jest korek spustu oleju bo nie mogę zlokalizować ! A w instrukcji są ogólnikowe informacje. Na ostatnim zdjęciu (obróconym i mało nie złamałem karku :-)) jak już je ustawisz właściwie to pod pomarańczowym korkiem do kontroli i nalewania oleju w podstawie silnika jest taka śruba (chyba M8) - trzeba wykręcić i olej wypłynie - oczywiście coś podstawiamy...
dodam jeszcze że jak odkręce korek wlewu oleju to silnik zaczyna nierówno pracować i zasysa powietrze do środka (czuć to jak przytykam ręką wlew oleju ) silnik ma przejechane 93 tys. km (oryginalny przebieg :) jestem pierwszym właścicielem )
Problem dotyczy kompresora 50 litrowego olejowego marki Tagred.Kompresor pompuje butle do 8 bar w czasie 4min 50 sec.To bardzo długo,nie wiem co z tym zrobić.Druga sprawa w miejscu gdzie jest korek wlewu oleju,podczas ruchu tłoka w dół ucieka powietrze tym korkiem.Silnik trzyma stabilne obroty od 0-8bar i nie ma problemu z rozruchem pod obciążeniem(1.5kW)....
Dodam ze wywala przez korek ,tak paruje ze ludzie myslą ze się pali auto i chcą dzwonic po straz , pod korkiem do wlewu oleju jest taka mieszanka woda z olejem chyba ><kisiel>< nie leci powietrze cieple w aucie przez korek syczy iwg
Ta puszka to tylko trójnik. Jest osadzona na gumowym pierścieniu w pokrywie zaworów i ma specjalnie ukształtowaną komorę, która powinna zbierać skraplający się z oparów olej i zapobiegać jego przedostawaniu się do kolektora ssącego. Powinno być swobodne przejście między oboma wyprowadzeniami. Ten wąż co idzie w dół odprowadza pary oleju z komory korbowej...
Był u mnie ostatnio samochód z firmy w którym nie wymieniano filtra powietrza od ok. 60.000km był tak zapchany że powietrze "ciągnął" przez odme silnika (pięknie dymił na niebiesko) i nieszczelny korek wlewu oleju...myślę że spalanie wzrośnie, filtry powietrza nie są takie drogie.
witam szczelność komory spalania mozna sprawzić pompujac powietrze o otwor po swiecy zapłonowej i obserwować ilośc przecieków przez gniazdo miarki oleju i przez korek wlewu oleju
Hej, no wydaje mi się, że jednak jest gdzieś dziura w wezykach podciśnienia może. Nie bardzo rozumiem jak to sprawdzić dobrze. Bo sposób z puszka znam i to robilem i jak wyżej, wszystko szczelne ale nie mam pewności czy w ten sposób będzie widac np nieszczelność pod kolektorem ssacym, bo chyba powietrze w czasie testu tam nie dociera skoro przepustnica...
Agregat ma malusienki tłoczeczek i słabiutki silnik. Jeśli startuje i ma ciśnienie po stronie tlocznej lub powyżej 1.5 bara na ssawnej to cienko. Zawór zwrotny kolega ma między agregatem a butlą? Zawor powoduje że nie ma na starcie ciężko. Ogolnie to agregaty padają jak muchy na takim DIY. Wilgotne powietrze powoduje korozje zespolu tłok cylinder. Rozbieralem...
Sprawdźcie sobie pokrywy zaworów, jeżeli na odpalonym silniku próbujecie ściągnąć korek wlewu oleju a on jest mocno zasysany do silnika to uszkodzona jest odma w pokrywie i silnik łapie lewe powietrze. Często gesto w opelkach :) jazda na ubogiej mieszance skutkuje wypaleniem zaworów!
Gomes dam ci małą radę. Jak masz kogoś kto troszkę się zna na mechanice to poproś go żeby przeprowadził Ci próbę olejową na szczelność komór spalania. To ci może wiele powiedzieć o kondycji twojego silnika. Będziesz miał przy okazji najkosztowniejszą naprawę z głowy ( o ile ten test autko przejdzie poprawnie). Sam też możesz sprawdzić prostą rzecz-...
Walcze z wariowaniem wolnych obrotów od momentu kupna samochodu (2 Lata ). Na gazie wsio OK. Na benzynie padaczka, falują. Zawór wolnych podmieniony i komp. Lambda nowa. Przepływomierz sprawdzony. Nieszczelności sprawdzałem autostartem i nic. Pomaga odłączenie odmy od gumy na przepustnicy po jej uprzednim zaślepieniu. Czyli jakby lewe powietrze z tej...
a dlaczego mam taki szum w baku? W baku ma być powietrze czy nie? Bo zapomniałem napisać że korek jakieś dwa lata temu kupowałem?
Dane samochodu: Skoda Octavia II Combi 1Z5 RS Motor: 2.0 FSI 147kw 200km Kod silnika na podstawie VIN: BWA Przebieg: 260tyś Instalacja LPG - BRAK Witam wszystkich, mam problem z moim autem i poszukuję jakiejś wskazówki lub kroków, które mogę podjąć w celu wyeliminowania błędu. Samochód przy odpaleniu na zimnym silniku, trzyma przez 10-15 sekund obroty...
Witam mam niby prosty ale zarazem skomplikowany problem z wyżej opisanym silnikiem. Po rozgrzaniu się silnik kopci na biało jest to olej dostający się do tłumika przez turbinę na pierwszy ogień poszło odpowietrzenie silnika gdzie nie stwierdziłem uszkodzeń. Dodam że turbina ma 4ry lata i luz poprzeczny trudno mi zmierzyć dokładnie , ale łopatki nie...
Mam problem z silnikeim w tym samochodzie. Zauważyłem, że wytwarza się wnim dość duże ciśnienie, po odkręceniu korka oleju wyraźnie słychać jak powietrze ulatuje a po położeniu korka na wlew przy włączonym silniku korek podskakuje. Co na to poradzić? czy jest coś zapchane? Słyszałem coś o odmie tylko nie wim w którym miejscu kupić i jaka by się nadawała....
Witam! Coś chyba nie tak z moim Oplem (Corsa B 1993 r. C14NZ, gaz, Przebieg 280 tys.). Podczas jazdy w mieście, w korkach temperatura dochodzi do ok 96-97 stopni i włącza się wentylator chłodnicy. Tyle tylko, że temp. zamiast spadać to rośnie, nawet do 102-103 stopni. I tak zostaje. Zauważyłem, że ubyło troszkę płynu w chłodnicy. Na gorącym silniku...
Witam otóż mam problem w seacie toledo 94'rok 1.6i + gaz levato 1generacji (silnik VW jak wiadomo) chodzi o to że zamarza mi reduktor czy mikser jak kto woli , i po oględzinach zauważyłem wyciek na wężach (słabo dokręcone opaski) po zalaniu odpowiedniego stanu płynu dalej zamarzał mi mikser gazu wiec spuściłem cały płyn i zalałem woda by szybciej sprawdzić...
Witam, mam taki mały problem z podnośnikiem w 60tce, a mianowicie tak się dzieje że jak odpalam zimnego i chcę podnieść to na początku podnosi bardzo powoli a po paru minutach zaczyna tylko tak drgać i jeszcze później już wcale nie podnosi. Zauważyłem że jak odkręcę ten korek z bagnetem do sprawdzania stanu oleju w skrzyni to zrobi takie 'pssyt' jakby...
Inaczej. Sprawdź czy świst wynika z podciśnienia. Odkręcić korek i o ile to możliwe ocen czy zasysa powietrze czy dmucha. Jak zasysa to może to być problem z przepustnicą, z regulacją biegu jałowego.
Tester z drugiego linka można zrobić samemu - ze starej świecy zapłonowej usuwasz porcelanę dospawujesz mufkę 1/4", do tego wkręcasz jakiś przewód, podajesz sprężone powietrze do cylindra przy zamkniętych zaworach (z 10bar) i słuchasz gdzie ucieka (można stetoskopem). Trzeba odkręcić korek z chłodnicy, bądź zbiornika wyrównawczego, wlew oleju etc. Ten...
Dolot jest szczelny na 100% świece nowe irydy, cewka w sumie to wiem że jak się kończy to puchnie na żywicy a wygląda dobrze, przepustnica jak zdjąłem wąż to wygląda na czystą, przepływa umyta zmywaczem do hamulcy i zero poprawy, a na filtrze powietrza było tak samo przed wymianą, chyba że tamten był zasyfiony i miał już mniejszą przepustowość co ten...
Auto mam od nowości przebieg 130 000 km obecnie. Na gwarancji były tez ubytki oleju około 0,5 l na 1000 km wymienili głowice (przy przebiegu 30 000 i na kilka lat był spokój. Obecnie problem wrócił ze zdwojona siłą . olej wymieniany co roku przebieg roczny jak widac po przebiegu całości był ok +- 10 tys, castrol edge LL 5w30 zgodny z normą ostatnie...
A czy to prawda jak odkręci się korek od wlewu oleju na odpalonym silniku i chlapie olejem tzn że jest coś nie tak? I jak jest odkręcony korek to się przykłada rękę i jeżeli wciąga powietrze to jest wtedy ok? I czy po dłuższej pracy na odkręconym korku to powinien silnik sam zgasnąć czy powinien chodzić ? - Zanim odpalisz auto to sprawdz czy pod korkiem...
Przepływomierz musi być. Bez przepływomierza jazda jest możliwa ale trudna. Prawdopodobnie masz uszkodzony przepływomierz. Falowanie najczęściej występuje od zasysanego lewego powietrza w kolektorze dolotowym czyli gdzieś za przepływomierzem. Możesz mieć uszkodzoną odmę, korek oleju, uszkodzony bagnet oleju, uszkodzone uszczelki silnika przez które...
Kompresor gotowy. Ostatecznie wszystko zostało złożone. Wszystkie przewody olejowe, powietrzne i elektryczne są zamontowane. Co do próby to tylko sprawdziłem czy silnik działa i w którą stronę się kręci, bo to ważne z uwagi na pompę oleju. Jeszcze muszę poczekać na zamówiony magnetyczny korek spustowy do misy oleju przy pompie. Gdy już korek będzie...
Zakładając, że powietrze jest liniowo "sprężyste" to jak zostawisz więcej niż 6 litrów powietrza to nie powinien się jeszcze otworzyć. Dzięki, ale mam jeszcze taki pomysł: jeżeli zalał bym olejem "pod korek" i nie zaślepiał wlewu tylko nagrzał wał do potrzebnej temperatury - nadmiar oleju powinien się wylać i wtedy zakręcił korek? Tylko na na ciepłym,...
Hydraulicy nawet nie odróżniają gwintu ISO 7/1 od ISO 228, a chińczyki nie wiedzą jak prawidłowo wykonać gwinty G do współpracy z uszczelkami (wewnętrznymi, zewnętrznymi i oringami). Producenci kotłów i bojlerów nie wiedzą nawet w jakiej normie są wykonywane króćce w swoich produktach. Jak pytałem o uszczelki manometryczne do czujnika za 1000 zł, to...
Witam, Detale auta: Opel Corsa 2010 1.2 16v benzyna A12XER kod silnika Auto po wymianie pierścieni, uszczelniaczy zaworów, uszczelki pod głowicą, łańcucha itp. Odpala bardzo dobrze, silnik pracuje cicho, bez objawów wypadania zapłonu. Podczas jazdy brakuje mocy, i czasami bardzo mocno kopci(mam na myśli chmurę dymu że nic nie widać w lusterku wstecznym)....
Mam pytanie do tych którzy robili sprężarkę na silniku 126p: zostawić jakiś wolny otwór w bloku silnika, tak aby powietrze z bloku mogło się swobodnie wydostawać na zewnątrz i z powrotem? Czy lepiej będzie gdy otwory zostaną dosyć szczelnie zaślepione? W małej sprężarce którą posiadam, korek wlewu oleju jest ciasno wciśnięty i ma w sobie niewielki otwór...
Wiedziałem ,że to olej z silnika, wymieniliśmy odrzutnik, tą gumę na razie go nie skręcam bo będę wymieniał tarcze nie z powodu oleju na nich, ale z powodu braku okładziny. :D Z tym sobie poradzę bo już to robiłem. Chodzi mi o coś innego, od czasu wymiany uszczelki pod głowicą, ciągnik wypluwa olej z wlewu oleju. Tylko przy ciężkiej długotrwałej pracy,...
Mam problem gdyż autko nie trzyma wolnych obrotów na wymaganym zakresie. Kolektor szczelny. Przepustnice wymyłem i zrobiłem adaptacje ale nie pomogło. Diagnostyka wykazała wypadanie zapłonów na trzecim cylindrze.Wymieniłem cewki i świece ale dalej to samo. Wyszły też błędy o nieprawidłowym sygnale obrotów. Czujniki prędkości wałka rozrządu i wału korbowego...
Sprężarka zasilana silnikiem 1 kW powinna bez problemu poradzić sobie z napełnieniem zbiornika nawet ciśnieniem 8-10 bar, pozostaje kwestia dopuszczalnego ciśnienia pracy gaśnicy. Myślę, że 4-5 bar nie powinno być problemem. Należy jednak pamiętać, że silnik 3-fazowy włączony na 230V będzie miał znacznie mniejszy moment rozruchowy, dlatego na wejściu...
Witam Mam problem ze swoim golfem 3 1.8 bez/gaz , mianowicie brak ogrzewania i wystepuje dosyc czesto ubytek płynu chłodzącego na 2 tygodnie litr płynu Wymieniłem już termostat , nagrzewnice , sprawdziłem pompe wody , odpowietrzałem kilka krotnie bo myslałe że gdzieś stworzył sie korek powietrzny , ale nadal nic tak słabo dmucha ciepłe powietrze przy...
Pacjent: Porsche Cayenne 2010 r. 4,8 V8 293 kW. Objawy: Nierówna praca silnika na wolnych i podwyższonych obrotach. Wibracje wyczuwalne zwłaszcza w zakresie 1800-2000 rpm. W sterowniku ECU zapisuje błędy: P1361 P1362 P1363 sporadycznie P0304 oraz P1372 Według kodów Audi jest to problem z trzecią cewką zapłonową, ostatni dotyczy cewki 6 cylindra. Cewki...
No tak ale ciśnienie sprawdzałem w auto dacie i ma być 18 czyli na tych dwóch mam wzorowe Dziś podszedłem do tematu na świeżo auto mi odpaliło ale chodzi na dwa cylindry i problem jest dalej z 3 i 4 lecz jak go przegazujesz do 3 tyś obrotów to wszystko mija i chodzi normalnie na wszystkie cztery ale odpalił dopiero jak zdjąłem pasek napędu alternatora...
Kolejny dzień walki z moim kompresorem. Moje uwagi i spostrzeżenia: Założyłem nowy manometr do 16 bar, oraz odciągnąłem nadmiar oleju w zbiorniku pozostawiając około 3 litrów a stan powinien być według dtr 3,5 litra. Po złożeniu wszystkiego odpalam śrubę i obserwuje. Dodam tylko że nie podłączałem śruby do baniaka tylko puściłem ją luzem a za pseudo...
Witam Iskra jest tylko sprawdzam na innej tzn.wkładam do fajki inną bez wykręcania bo gorąca, co do luzów zaworowych sprawdzałem są OK. Wczoraj jeszcze sprawdzałem układ chłodzący i - Gdy pochodzi na wolnych obrotach około 10 minut to zaczyna skwierczeć jak placki na patelni a po zgaszeniu słychać jak zasysa powietrze przez korek wlewowy, i na dodatek...
Pompa przesunięta najbardziej od silnika jak się tylko dało. Jest dużo lepiej, choć jeszcze na niebiesko dymi na zimnym. Ja trochę kombinowałem wcześniej - dwa dni temu, zanim się wziąłem za pompę, zacząłem ustawiać zawory. W necie nie ma informacji na ile mają być ustawione. Jedni podają 0,25mm, inni 0,35 mm na gorącym. Wyszło mi 0,35 na ciepłym, nie...
jeżeli na biegu jałowym masz podciśnienie 40kpa i nagle dodasz gazu to owo przez chwilę musi przyjąć wartość niemal równą wartości ciśnienia atmosferycznego, gdyż otworzyłeś kanał powietrza ale silnik jeszcze nie zdążył zwiększyć obrotów. Zgadza się, 95kpa ciśnienia atmosferycznego - 45kpa ciśnienia w dolocie = 50kpa podciśnienia czy to zbyt mało?...
Witam, Chciałbym przedstawić swój problem który ostatnio zauważyłem a mianowicie podczas gdy auto się nagrzewa i osiąga temperaturę roboczą w zbiorniczku od płynu chłodzącego ukazuje mi się piana tak że wypełnia ona wolną przestrzeń. Jak auto ostygnie piana znika i poziom płynu jest na takim samym poziomie. Dodam że spróbowałem odkręcić korek na zagrzanym...
Jesli ubywa Ci plyn chlodzacy to napewno jest cos nie tak,po pierwsze uklad ten jest zamkniety cisnieniowo to znaczy ze musi w nim byc cisnienie,odkrecajac korek odraz sie przekonasz czy zassie powietrze,jesli tak to znaczy ze najprawdopodobniej masz walnieta uszczelke pod glowca i to wcale nie znaczy ze woda pojdzie do oleju!!!!!!!! po prostu ucieka...
Jeśli nie ma możliwości "manewrowania" /przechylenia/ transformatorem, to poduszka powietrzna i tak się stworzy- jeśli oczywiście ubytek jest na tyle durzy że nie ma oleju w konserwatorze, zresztą w izolatorach powietrze z pewnością jest zawsze.... Wycieki z reguły są na izolatorach- właściwie pod nimi na uszczelkach które z czasem porowacieją...lub...
Witam wszystkich auto było już u dwóch mechaników i każdy rozkłada ręce. Mianowicie zaczęło się od wymiany nagrzewnicy parowała przednia szyba i było czuć płyn w środku. Po wymianie tej nagrzewnicy zaczął się dosłownie cyrk,w aucie nie ma ogrzewania, zaskakuje jedynie na wysokich obrotach silnika, układ nie chce się odpowietrzyć, silnik się nie gotuje,chłodnica...
W tych pilarkach często ludzie przeciągali szpilki trzymające prowadnicę od zbyt mocnego dokręcania wychodziły one z plastiku przez co również były problemy ze smarowaniem (odkształcone tworzywo w okolicach kanałów smarujących prowadnicę). Sprawdź jeszcze raz ten wałek pompki oraz sprężynkę umiejscowioną na czopie walu korbowego ona ma zadanie napędzać...
Witam. Niedawno kupiłem C5 z usterką, z którą nie mogę sobie poradzić. Może mi coś poradzicie. Chcę zrobić sam, takie hobby. Wypalania FAP nie ma u mnie końca. Jazda na odcinku kilkadziesiąt kilometrów nie powoduje zakończenia wypalania. A przynajmniej silnik cały czas jest dogrzewany załączonymi lusterkami, szybą i wiatrakiem, a dźwięk jest inny, bo...
Czy ta sprężarka nie powinna mieć filtra przez który pobierała by powietrze? A tak to wygląda. http://obrazki.elektroda.pl/2890729300_1... Teraz jak kręcę wiatrakiem to słychać, że zasysa przez korek wlewu oleju. Czy tak ma być?
Witam Serdecznie Ostatnio wymieniłem olej w swojej skrzyni , ale słyszałem ze robi się też adaptację . Szukam informacji na temat głównie Adaptacji skrzyni biegów po wymianie oleju , czy ktoś może posiada całą procedurę kasowanie starej adaptacji i wgrywanie na nowo . Zależy mi na Instrukcji na VCDS bo taki program posiadam . Poniżej wstawię moją instrukcję...
korek oleju powiatr filtr oleju korek oleju obroty
licznik błędów komórki renault instrukcja obsługi megane volvo silnika
Haier HWO45NM4SXB1Q – dodawanie własnych przepisów, obsługa My Taste i aplikacji hOn Severin 1200W model 6200 – jak rozkręcić suszarkę, śruby, demontaż, narzędzia, serwis